دسته‌ها
پستها

بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران

دوره مقدماتی php
بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران
بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران

خیاطی رشته ای مبتنی بر نیازهای اولیه بشر است و یادگیری آن هم به همان اندازه حائز اهمیت است.

ما دلایل جزئی تر برای اینکه هر کسی به دنبال این مهارت مهم است را به شما یادآوری می کنیم.

همچنین به شما خواهیم گفت که برای یادگیری خیاطی باید چگونه روحیه خود را تقویت کنید.

بهترین روش برای آموزش خیاطی چیست و آموزشگاه خیاطی ایده برای آموزش شما چه تدابیری اندیشیده است

و در نهایت یک نگاه کلی به دوره های آموزشی آموزشگاه خیاطی ایده می اندازیم

بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران

و نقد و بررسی آموزشگاه را از زبان چند هنرجو مطالعه می کنیم.

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

شاید حس تربیتی زنان نسبت به تمام اعضای خانواده باشد که میل به پخت و پز و دوخت و دوز را بالا می برد. آنها همیشه تلاش می کنند تا بهترین ها را فراهم کنند حتی اگر لازم باشد تا خودشان آستین بالا بزنند. این عمل باعث ایجاد آرامش و امنیت بیشتر در تامین نیازهای اولیه خانواده می شود. به همین دلیل است که خیاطی کردن حس خوبی به خانمها می دهد و تقریباً تمام خانم ها به خیاطی کردن فکر کردند و در روئیاپردازی های خود حداقل یکبار خودشان را در حال خیاطی کردن تصور کرده اند.

اینکه انسان لباس می پوشد تا در برابر گرما و سرما در امان باشد جلمه ای کلیشه ای شده است و آنچه امروزه بیشتر از همه ذهن بشر را در مورد پوشاک به خود مشغول می کند این است که واقعاً نیاز دارد تا شخصیت خود را با نوع پوشش خود به دیگران معرفی کند.

امروزه روابط آنقدر برای افراد مهم و نتیجه بخش است که اکثر افراد برای رسیدن به جایگاه متعالی خود در اولین گام برای نوع پوشش خود برنامه ریزی می کنند . در این زمان است که افراد به فکر استخدام خیاط خوب و یا یادگیری خیاطی به نحو دلخواه خود می اوفتند.

لباس همیشه برای مردم اهمیت ویژه ای دارد و برای آن به خوبی هزینه می کنند.

یک اصطلاح رایج اقتصادی هست که می گوید قیمت را بازار تعیین می کند و قیمت هر کالا و یا خدمات به میزان عرضه و تقاضای آن بستگی دارد. برای پی بردن به اینکه خیاطی چقدر می تواند درآمدزا باشد لازم نیست بروید و دوره های طولانی خیاطی را بگذرانید و منتظر بنشینید تا سفارش کار بگیرید و درآمد خود را حساب کنید. کافی است تلفن را بردارید و با چند خیاط تماس بگیرید و قیمت مثلاً دوخت لباس مجلسی را جویا شوید و اصرار کنید که عجله دارید. سپس میزان دستمزد خیاط را بر تعداد روزهایی که به شما میدهد تقسیم کنید و ببنید که خیاطی چقدر می تواند درآمد خوبی داشته باشد.

از طرفی نیاز افراد برای پوشدن لباس مناسب و اندازه بر میزان تقاضا می افزاید.

همیشه درآمد به تنهایی نمی تواند فاکتور مناسبی برای انتخاب یک شغل باشد. پرهیز از بعضی سختی های کار از جمله قید و بندها در شغل های اداری مزیتی دیگر است که می تواند در رشته خیاطی برای کارآفرینان رقم بخورد.

این بدان معنی نیست که در این رشته شغل کارمندی وجود ندارد، بلکه به این معنی است که شما در رشته خیاطی می توانید با کمترین میزان هزینه و یا حتی در خانه و بدون اجاره دفتر و یا کارگاه خاصی درآمدزایی خود را شروع کنید و بسته به درآمد خود سیاستهای کاری خود را تغییر دهید و به نمودار رشد کاری خود سرعت ببخشید.

نکته مهم در مورد خیاطی این است که شما پس از یادگیری خیاطی نیاز نیست که حتماً خیاط شوید بلکه می تواندی این رشته پرطرفدار را به دیگران آموزش دهید و از این راه کسب درآمد کنید.

تمام افراد علاقمند به کارآفرینی نیستند. پس آیا خیاطی شغل مناسبی برای آنها نیست ؟

در رشته خیاطی فرصت های شغلی خیلی زیادی وجود دارد زیرا این رشته بسیار فراگیر و پرطرفدار است.

اگر دوست ندارید به عنوان یک کارآفرین شغل خیاطی خود را شروع کنید و حوصله دردسرها و پیگیری های یک کارآفرین را ندارید و از همان ابتدا به دنبال درآمد ثابت و مشخصی هستید می توانید، می تواندی در یک تولیدی پوشاک استخدام شوید و یا اگر علاقه به آموزش دارید می تواندی با کمی بالاتر بردن سطح معلومات خود به عنوان یک مربی خیاطی در یک آموزشگاه مشغول بکار شوید.

در نهایت اینکه شما بتوانید به یک خیاط ماهر و یا حتی یک خیاطی که از پس دوخت و دوزهای معمولی و مورد نیاز خود و اطرافیان بر می آید تبدیل شوید، اعتماد به نفس تان بالاتر خواهد رفت و هم خود و هم دیگران شما را به عنوان یک فرد متبهر می شناسند.

نتیجه افزایش اعتماد به نفس در هر رشته ای شما را به سمت بهتر شدن و حرفه ای تر شدن سوق می دهد. اکثر افرادی که در رشته خیاطی موفق شده اند در شروع فعالیت خود هرگز خود را در آن جایگاه تصور نکرده بودند.

این قدرت موفقیت است که شما را به سمت تلاش بیشتر می کشاند.

حتماً شما هم در یک اصلاح رایج اقتصادی با قانون هرگز تمام تخم مرغ هایت را در یک سبد نچین آشنا شده اید.

یادگیری حرفه خیاطی به دلیل نیاز زیاد بازار نوعی سرمایه گذاری بی ضرر تلقی می شود.

با یادگیری خیاطی در زمانهایی که مثل امروز دچار بهران اقتصادی می شویم به راحتی می توانید از وقت های اضافه خود نهایت استفاده را ببرید و یا در زمانی که شغل خود را از دست می دهید سریعاً با خیاطی کسب درآمد کنید و ریسک اقتصادی خود و در نهایت استرس ناشی از این موضوعات را کاهش دهید.

هر فرد موفقی خصوصیاتی دارد . اما موفقیت در رشته های متفاوت دارای ویژگی های متفاوتی هم هست . کسی که در رشته های فنی موفق می شود با کسی که در رشته های هنری موفق می شود توانایی متفاوتی دارد ولی آنچه یادگیری خیاطی را نسبت به سایر رشته متمایز می کند عام بودن آن است و اینکه هر فردی هرچقدر هم ساده و کم توان می تواند از پس کوچکترین کارهای مربوط به خیاطی بر بیاید.

اما همراه با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت صنعت مد و لباس خیاطی هم از سرعت گرفتن در صنایع چیزی کم نیاورده و کسانی توانسته اند بر پله های موفقیت این رشته بایستند که میزان توانمندی آنها بالاتر از دیگران بوده است

این صحبتها به معنی این نیست که اگر کسی این صفات را نداشته باشد نمی تواند خیاطی کند ولی متاسفانه می توان گفت که اگر کسی حتی یکی از این صفات را هم کمتر از بقیه داشته باشد خیلی توانایی رقابت ندارند ولی خوشبختانه می تواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد.

هرگز از هدف خود غافل نشوید . هرز خستگی را جدی نگیرید. تمام کسانی که در قله های صنعت خیاطی ایستاده اند هم خسته می شوند. پیشنهاد آموزشگاه خیاطی ایده برای شما این است که هرگز عجله نکنید . حتی از رفتار خود در ثانیه ها چنانچ دچار عجلگی شدید مکث کنید و دست از کار بکشید و ببنید که هیچ اتفاق بدی نخواهد اوفتاد.

آفت سخت کوشی عجله است. همیشه آهسته و پیوسته حرکت کنید. تا می توانید از سفارشات خیاطی که زماندار است پرهیز کنید مگر اینکه مطمئن باشید تا موعد مقرر آرامش شما بهم نمی خورد.

برعکس آنچه خیلی ها فکر می کنند آرامش رمز سخت کوشی است نه عجله کردن و نتیجه گیری های لحظه ای و ناپایدار

درست در همین زمان است که امید برای به نتیجه رسیدن شکل می گیرد. خوشبختانه رشته خیاطی رشته مایوس کننده ای نیست و هر چقدر در آن تلاش کنید به همان اندازه و نه کمتر از آن بهره خواهید برد.

این موضوع دقیقاً همان اتفاقی است که برای خیاطی مدرن بوجود آمده. شاید شما به آرامی و با تلاش زیاد در حال یادگیری خیاطی و پیشرفت در این رشته باشید اما غفلت از تکنولوژی های روز دنیا و روشهای مدرن خیاطی می تواند شما را در هماجا که بودید نگهدارد.

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید خیلی خوشحال باشید و اگر مسلط نیستید ناراحت نباشید. خوشبختانه امروزه در اینترنت هر روز اخبار خوبی از دنیای خیاطی منشر می شود. آنها را دنبال کنید تا همیشه بر قطار صنعت پوشاک سوار باشید.

هرگز از مطالعه خسته نشوید. تا می تواندی مطالعه کنید، سرچ بزنید و با دیگران راجع به موضوعات مهم خیاطی بحث کنید

اگر شما آدم حواس پرتی هستید و قصد دارید یک خیاط حرفه ای شوید، هدف خود را فراموش نکنید و برای رسیدن به دقت بالا در کنار حرفه ای شدن در خیاطی تلاش کنید.

حتماً ورزش های مربوط به بالا بردن تمرکز را انجام دهید . من اینجا قصد ندارم به شما آموزش بالا بردن تمرکز بدهم ولی زرنگ باشید و نکته دوم از همین بحث یعنی به روز بودن و اهل مطالعه بودن را فراموش نکنید . سرچ کنید و انواع روش های بالا بردن دقت را یاد بگیرید.

بعضی قسمت های خیاطی مثل درست کردن پازل می شود و شما باید به خوبی بدانید که تکه های پارچه را چگونه کنار هم بگذارید تا بهترین نتیجه حاصل شود. گاهی باید در ذهن خود تا آخر دوخت و حتی اتو کشیدن را هم تجسم کنید تا ببیند که آیا مسیر خود را به درستی پیش می برید یا نه . اینجاست که دقت بالا به کمک شما می آید.

حالا تصور کنید که شما یک خیاط بسیار ماهر شدید و به تکنیک های مهم خیاطی تسلط دارید اما چه فایده ای برای شما خواهد داشت اگر کسی از شما خوشش نیاید.

دنیای امروز دنیای ارتباطات است و گاهی می بیینم که مردم با هم کسی را بالا می برند که بیشتر از اینکه به مهارت او اعتقاد داشته باشند، او را دوست دارند. انرژی دیگران شما را بالا می برد. اگر رابطه خوبی با دیگران نداشته باشید حتماً باید بخشی از انرژی خود را برای متقاعد کردن دیگران بگذارید.

نقد دیگران را بپذیرید و به آنها گوش کنید حتی اگر در آن لحظه شما فکر می کنید آنها اشتباه می کنند. همیشه راه حل بهتری برای متقاعد کردن دیگران نسبت به مقابله کردن وجود دارد.

بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران

تمام کسانی که در رشته خیاطی با آنها سر و کار دارید مشتریان شما و عاملان موفقیت و یا شکست شما هستند. فراموش نکنید که حتی اگر قرار باشد فقط برای خود لباس بدوزید این دیگران هستند که بیشتر از شما آنرا می بینند و انرژی آنها به سمت شما حتماً برای شما اهمیت دارد و شما همیشه به دنبال گرفتن انرژی مثبت از دنیای اطراف خود هستید.

آیا می توانم بدون کلاس رفتن خیاطی یاد بگیرم؟!

این سوالی است که اکثر افراد درباره خیاطی از خود می پرسند. اما یادگیری خیاطی بدون کلاس رفتن چیزی کم از یادگیری خواندن و نوشتن بدون کلاس ندارد.

شاید شما برای پرداخت هزینه دچار سختی هستید و یا آدم صبوری برای رفتن به سر کلاس نباشید . اما هر آنچه باعث می  شود که به این فکر کنید تا خیاطی را بدون کلاس رفتن یاد بگیرید مهم نیست. مهم این موضوع است که اگر شما بخواهید خودآموز خیاطی را یاد بگیرید، باید مسیرهای زیادی را بروید و متوجه اشتباه خود شوید و دوباره برگردید و اینها همه هزینه فرصت است که شما می پردازید.

اگر در خیاطی مبتدی هستید از دوره های نازکدوز شروع کنید . از ابتدایی ترین مسیر یادگیری خیاطی برای مبتدی ها بهره ببرید و محاسبه کنید که اگر این دوره ها را خودتان می خواستید یاد بگیرید چقدر باید سختی می کشیدید و آیا واقعاً ارزشش را داشت؟

آموزشگاه های خیاطی همیشه با هم در رقابت سازنده به نفع هنرجو هستند و همیشه بهترین و ساده ترین روش ها را برای یادگیری خیاطی در اختیار هرجویان خود می گذارند . شاید روشهای آموزش خیاطی حتی با یک تغییر کوچک بتواند شما را چند مرحله جلو بیاندازد و این راهکاری است که آموزشگاه های همیشه در برنامه کاری خود دارند.

پس ما پیشنهاد می کنیم که حتماً قبل از شروع خیاطی و هر تصمیمی به آموزشگاه های خیاطی سر بنزنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

آموزشگاه خیاطی محدوده جنوب

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی

آموزشگاه طراحی و دوخت
آموزش دوره مولاژ
آموزش نقاشی روی پارچه

برای موفقیت در هر کسب و کاری نیاز به توانایی و تجربه است؛ به همین دلیل افراد برای مهارت‌آموزی در هر شغل ابتدا باید دوره‌های آموزشی آن را طی کنند. خیاطی یکی از رشته‌های فنی و حرفه‌ای است که از بازار کار خوبی برخوردار می‌باشد. خیاطی متدهای مختلفی دارد که یادگیری هر یک از آن‌ها به دقت، توانایی و مهارت بالایی نیازمند است تا بتوان متناسب با سلیقه و سایز مشتری، لباس را طراحی و تولید کرد؛ از همین رو افرد علاقه‌مند به یادگیری خیاطی برای کسب مهارت لازم بهتر است به آموزشگاه خیاطی مراجعه کنند. در آموزشگاه خیاطی به هنرجویان مهارت کافی برای شناخت ژورنال، طراحی و برش الگو و خلق مدل‌های جدید آموزش داده می‌شود. همچنین، هنرجویان آموزشگاه‌های خیاطی، در مقایسه با افرادی که این رشته را به‌صورت تجربی و خودآموز یاد می‌گیرند از توانایی بالاتری برخوردارند؛ چرا که مربیان آموزشگاه‌های خیاطی با استفاده از آخرین روش‌ها‌ و سبک‌های این رشته، کلیه مهارت‌های پایه تا پیشرفته را به هنرجویان آموزش می‌دهند. از طرفی کارآموزی در آموزشگاه خیاطی فرصت مناسبی است تا در کنار یادگیری مهارت‌های لازم از تجربیات اساتید این حرفه نیز استفاده کرد. سوای مهارت‌آموزی، رفتن به آموزشگاه خیاطی مزایایی هم برای ذهن به‌همراه دارد. از جمله مزایای آموزشگاه خیاطی می‌توان به کاهش استرس، افزایش قدرت تمرکز، بهبود هماهنگی دست و چشم و رشد توانایی‌های فکری اشاره کرد.

بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران

 

 

آموزشگاه خیاطی محدوده غرب
آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران
آموزشگاه خیاطی در غرب
آموزشگاه خیاطی در غرب تهران
آموزشگاه خیاطی غرب
آموزشگاه خیاطی غرب تهران
بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب
بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران
بهترین آموزشگاه خیاطی در غرب
بهترین آموزشگاه خیاطی در غرب تهران
آموزشگاه طراحی و دوخت محدوده غرب
آموزشگاه طراحی و دوخت محدوده غرب تهران
آموزشگاه طراحی و دوخت در غرب
آموزشگاه طراحی و دوخت در غرب تهران
حرفه ای ترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب
حرفه ای ترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران
حرفه ای ترین آموزشگاه خیاطی در غرب
حرفه ای ترین آموزشگاه خیاطی در غرب تهران
حرفه ای ترین آموزشگاه خیاطی غرب
حرفه ای ترین آموزشگاه خیاطی غرب تهران
آموزشگاه خیاطی در غرب
آموزشگاه خیاطی محدوده غرب
آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران
آموزشگاه طراحی و دوخت محدوده غرب
آموزشگاه طراحی و دوخت محدوده غرب تهران
آموزشگاه طراحی و دوخت در غرب
آموزشگاه طراحی و دوخت در غرب تهران
بهترین آموزشگاه طراحی و دوخت محدوده صادقیه
بهترین آموزشگاه طراحی و دوخت در صادقیه
بهترین آموزشگاه طراحی و دوخت صادقیه
آموزشگاه خیاطی محدوده غرب
بهترین آموزشگاه خیاطی غرب
بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب
آموزشگاه خیاطی در غرب
بهترین آموزشگاه خیاطی در غرب
آموزشگاه خیاطی محدوده صادقیه
بهترین آموزشگاه خیاطی صادقیه موژان
آموزشگاه خیاطی در صادقیه
آموزشگاه طراحی و دوخت محدوده صادقیه
آموزشگاه طراحی و دوخت در صادقیه
آموزش خیاطی محدوده صادقیه
آموزشگاه طراحی و دوخت سرای موژان
دارنده تندیس بانوی کار آفرین سال 94
دارنده لوح تقدیر از دومین نمایشگاه مد و لباس
با ارائه بهترین متدهای نوین آموزش خیاطی و طراحی لباس
آموزش دوره های نازک دوزی و ضخیم دوزی
آموزش دوره های تخصصی ژورنال ، طراحی و دوخت لباس عروس
آموزش دوره مولاژ
آموزش لباسهای کشی
آموزش طراحی لباس زنانه ، بچه گانه و رایانه
آموزش 100 مدل چروک پارچه
آموزش گلدوزی با چرخ و دست
آموزش نقاشی روی پارچه ، چاپ باتیک و …
آموزش کت و شلوار مردانه بصورت تخصصی
آموزش دوره های تخصصی مانتو و شلوار
آموزش برای هنرجویان ، مربیان شهرستان و کارمندان در دو شیفت
آموزش دوره های دراپینگ و دراپاژ
آموزش دوره های platform and origami
آموزش طراحی لباس
آموزش دوختهای سنتی
آموزش دراپینگ اریگامی و مانتو با یقه های فانتزی و پتر
آموزش دوره دوختهای سنتی شامل تمامی مناطق ایران زمین
برگزاری انواع ورک شاپ های یک روزه
شهریه اقساط با تعرفه دولتی
با ارائه مدرک بین المللی
برای هر یک نفر هنرجو یک میز کار و یک چرخ خیاطی وجود دارد.
این آموزشگاه دارای کارگاه دوخت است و و رود برای عموم آزاد است.

نام و نام خانوادگی

تلفن

موبایل

وب سایت

وب سایت

وب سایت

آدرس شعبه 1

تهران

تهران

منطقه 5

صادقیه –
بلوار آیت اله کاشانی –
بین حسن آباد و ابراهیم شمالی –
ساختمان نورگستر –
طبقه اول –
واحد 7

آدرس شعبه 2

تهران

تهران

منطقه 2

سعادت آباد –
بلوار پاکنژاد –
سرو –
نبش آسمان دوم

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق ایرانگان متعلق به گسترش ارتباطات نوین می باشد.

Copyright 2010 – 2017©

آموزشگاه طراحی و دوخت (خیاطی) و صنایع دستی مریم بانو

مدیر و موسس: مریم باغبانباشی (معیری)

این آموزشگاه با بیش از ۳۰ سال سوابق کاری موفق گردیده کلیه متدهای خیاطی را که با اندام ­های خارجی مطابقت دارد، با اصلاح و رفع ایرادهای اندامی، به اندام ­های ایرانی مطابقت دهد. به طوری که به هنگام پرو نیازی به هیچگونه اصلاح نداشته و بدون ایراد در بدن قرار می­ گیرد. این امر هنرجو را تشویق به انتخاب این هنر و ادامه آن تا رشته­ های تخصصی و ایجاد شغل در این زمینه می­ نماید.
آموزشگاه مریم بانو با توجه به سوابقی که در آموزش کلیه رشته­ های خیاطی، از مبتدی تا دوره عالی، داشته و برای هر دوره مدرک رسمی فنی و حرفه­ ای ارایه می­ نماید، زمینه­ ای برای هنرجویان فراهم نموده تا با گذراندن دوره ­های مختلف، راه­های گوناگونی را برای ایجاد شغل و یا ادامه تحصیل، به شرح ذیل کسب نمایند:
الف) افرادی که موفق به ادامه تحصیل نشده­ اند می­توانند با دریافت مدرک مهارتی و ارایه آن به آموزش و پرورش به عنوان واحد عملی، موفق به دریافت دیپلم و سپس با انتخاب رشته طراحی و دوخت وارد دانشگاه شوند.
ب) افرادی که علاقمند به تدریس در این رشته هستند می­توانند با کسب مهارت­های مختلف و دریافت مدارک مهارتی، موفق به ورود به محیط آموزشی با عنوان مربی و در صورت داشتن شرایط، مدیر و موسس  شوند.
ج) افرادی که موقعیت کاری در بیرون از خانه را ندارند می­توانند بدون دغدغه و نگرانی، از الگوی بدون نقص ما، حتی در خانه، برای خود و دیگران برش و دوخت و خیاطی نموده و بدین طریق درآمد کسب نمایند.

0
سال سابقه موفق

دوره های آموزشی

آموزشگاه مریم بانو با افتخار از هنرجویان عزیز دعوت می نماید که از نزدیک با محیط آموزشگاه، مربیان، مدیر و موسس آموزشگاه و طرز کار آن ها آشنا شده و با تصمیم گیری قطعی ثبت نام نمایند.

دوره تخصصی – مولاژدی ۴ام, ۱۳۹۳در دوره تخصصی مولاژ، هنرجو توانایی کامل خیاطی را دریافت نموده به طوری که مهارتی کسب خواهد کرد که مدل­هایی که نمی­توان از آن الگو ساخت را بر روی مانکن بسازد و از عهده […]
دوره تخصصی – ژورنال شناسیدی ۴ام, ۱۳۹۳در این دوره هنرجو پایه و اساس ژورنال را می­ آموزد. تا جایی که قادر است در پایان دوره از عهده طراحی و دوخت کلیه مدل­های ژورنالی برآید.
دوره مبتدی – نازک دوزیمرداد ۱۰ام, ۱۳۹۱در این دوره هنرجو دامن­های مختلف، مانتو، شلوار، یقه­­ ها، آستین­ها و پیراهن­های گوناگون و همچنین لباس خانگی و چند مورد لباس فانتزی را آموزش می­بیند تا جایی که نیاز خود و خانواده را […]

امکانات و تجهیزات

این آموزشگاه دارای سالن­های آموزشی مجزا برای دوره­ های مبتدی و تخصصی با تجهیزات مکفی در هر سالن بوده به طوری که هر هنرجو به تنهایی می­تواند در آموزشگاه به رسم الگو، طراحی و برش، دوخت و چرخ­کاری به صورت عملی بپردازد و کلیه تکنیک­ های دوخت و برش را زیر نظر مربیان با تجربه کسب نماید.
تصاویر آموزشگاه

.imageframe-1 img{border:0px solid #f6f6f6;}

.imageframe-2 img{border:0px solid #f6f6f6;}

.imageframe-3 img{border:0px solid #f6f6f6;}

.imageframe-4 img{border:0px solid #f6f6f6;}

.imageframe-5 img{border:0px solid #f6f6f6;}

.imageframe-6 img{border:0px solid #f6f6f6;}

.modal-1 .modal-header, .modal-1 .modal-footer{border-color:#ebebeb;}×How About This Wicked Cool Popup Modal?
Avada’s Humbled History

Close

آموزشگاه خیاطی غرب تهران

.fusion-button.button-1{text-shadow:none;-webkit-box-shadow:none;-moz-box-shadow:none;box-shadow: none;border-width:2px;color:rgba(0,0,0,.5);border-color:rgba(0,0,0,.5);}.fusion-button.button-1:hover,.fusion-button.button-1:focus,.fusion-button.button-1:active{border-width:2px;border-color:#333333;color:#333333;}.fusion-button.button-1{background: transparent;}.fusion-button.button-1:hover,.button-1:focus,.fusion-button.button-1:active{background: rgba(255, 255, 255, 0.15);}همین امــــــــــــروز ثبت نام کنید

مدیر و موسس: مریم باغبانباشی (معیری)

آموزشگاه مریم بانو با توجه به سوابقی که در آموزش کلیه رشته­ های خیاطی، از مبتدی تا دوره عالی، داشته و برای هر دوره مدرک رسمی فنی و حرفه­ ای ارایه می­ نماید، زمینه­ ای برای هنرجویان فراهم نموده تا با گذراندن دوره ­های مختلف، راه­های گوناگونی را برای ایجاد شغل و یا ادامه تحصیل، به شرح ذیل کسب نمایند:

الف) افرادی که موفق به ادامه تحصیل نشده­ اند می­توانند با دریافت مدرک مهارتی و ارایه آن به آموزش و پرورش به عنوان واحد عملی، موفق به دریافت دیپلم و سپس با انتخاب رشته طراحی و دوخت وارد دانشگاه شوند.

ب) افرادی که علاقمند به تدریس در این رشته هستند می­توانند با کسب مهارت­های مختلف و دریافت مدارک مهارتی، موفق به ورود به محیط آموزشی با عنوان مربی و در صورت داشتن شرایط، مدیر و موسس  شوند.

بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران

ج) افرادی که موقعیت کاری در بیرون از خانه را ندارند می­توانند بدون دغدغه و نگرانی، از الگوی بدون نقص ما، حتی در خانه، برای خود و دیگران برش و دوخت و خیاطی نموده و بدین طریق درآمد کسب نمایند.

سال سابقه موفق

آموزشگاه مریم بانو با افتخار از هنرجویان عزیز دعوت می نماید که از نزدیک با محیط آموزشگاه، مربیان، مدیر و موسس آموزشگاه و طرز کار آن ها آشنا شده و با تصمیم گیری قطعی ثبت نام نمایند.

دی ۴ام, ۱۳۹۳

در دوره تخصصی مولاژ، هنرجو توانایی کامل خیاطی را دریافت نموده به طوری که مهارتی کسب خواهد کرد که مدل­هایی که نمی­توان از آن الگو ساخت را بر روی مانکن بسازد و از عهده […]

دی ۴ام, ۱۳۹۳

در این دوره هنرجو پایه و اساس ژورنال را می­ آموزد. تا جایی که قادر است در پایان دوره از عهده طراحی و دوخت کلیه مدل­های ژورنالی برآید.

مرداد ۱۰ام, ۱۳۹۱

در این دوره هنرجو دامن­های مختلف، مانتو، شلوار، یقه­­ ها، آستین­ها و پیراهن­های گوناگون و همچنین لباس خانگی و چند مورد لباس فانتزی را آموزش می­بیند تا جایی که نیاز خود و خانواده را […]

.fusion-button.button-1{text-shadow:none;-webkit-box-shadow:none;-moz-box-shadow:none;box-shadow: none;border-width:2px;color:rgba(0,0,0,.5);border-color:rgba(0,0,0,.5);}.fusion-button.button-1:hover,.fusion-button.button-1:focus,.fusion-button.button-1:active{border-width:2px;border-color:#333333;color:#333333;}.fusion-button.button-1{background: transparent;}.fusion-button.button-1:hover,.button-1:focus,.fusion-button.button-1:active{background: rgba(255, 255, 255, 0.15);}همین امــــــــــــروز ثبت نام کنید

فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، بعد از جنت آباد، نرسیده به مسجد نظام مافی، روبروی پاساژ مریم، طبقه فوقانی مسکن میلاد.

تلفن: 44103129

ايميل: info@maryambanu.ir


+ بیشتر …

شما می توانید به طور کامل از طریق تنظیمات قالب اقدام به ویرایش این اسلایدر نمایید در قسمت تنظیمات به آسانی میتوانید به مخفی کردن یا نمایش اسلایدر در صفحاتی خاص و یا افزودن تصاویر دلخواه ، نوع نمایش و افکت های آن بپردازید

ادامه »

شما می توانید به طور کامل از طریق تنظیمات قالب اقدام به ویرایش این اسلایدر نمایید در قسمت تنظیمات به آسانی میتوانید به مخفی کردن یا نمایش اسلایدر در صفحاتی خاص و یا افزودن تصاویر دلخواه ، نوع نمایش و افکت های آن بپردازید

ادامه »

هنر خیاطی را تنها در در چند جلسه برای شما آسانتر خواهیم کرد .

متد های مختلف مولر متریک گرلاوین و سایز بندی

بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران

الگو آماده از ساده تا پیشرفته

آموزش گره – دراپه – پیچ – لباس های کشی و کریپ

عثمان دوزی دانتل بافی و نقاشی روی پارچه

آموزش لباس عروس شب مجلسی و مولاژ با جدید ترین متد روز دنیا

کلاسهای فشرده فعال برای مربیان و هنرجویان شهرستانی

دوخت لباس عروس و شب با تعیین وقت قبلی

دوخت انواع مانتو و پالتو زنانه و بچه گانه – کودکان

 

 

سرکار خانم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

آموزشگاه خیاطی به روش گرولاین ، متریک ، مولر بدون الگو در تهران
آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران
آموزشگاه خیاطی در جنوب تهران
آموزشگاه خیاطی خدایاری در تهران
آموزشگاه خیاطی به روش گرلاوین
آموزشگاه خیاطی به روش متریک
آموزشگاه خیاطی به روش مولر ، مولاژ ، برشکاری ، چرخکاری ، پترن استار ، اوریگامی ، اسپرت ، کریت ، شلوار ، الگوساز زنانه و بچگانه و آموزش مربی گری
از مبتدی تا پیشرفته با ارائه مدرک بین المللی
آموزش خیاطی به روش های گرلاوین ، متریک ، مولر ، بدون الگو و ژورنال شناسی کامل
بالای 40 سال تجربه در آموزش و دوخت لباس شب و آموزش و دوخت لباس عروس، زورنال شناسی ، اآموزش دوخت لباس نامزدی ، لباس عروس ، باکس دوزی و انواع فنرکشی های مختلف
آموزش کارهای هنری و دستی
سی دی های آموزشی خیاطی برای فروش ارائه می گردد.
آموزش دوره های کار و دانش پذیرفته می شود
روزهای تعطیل برای خانم های شاغل و دانشجویان کلاس های مخصوص دایر می باشد
مدرس شبکه آموزشی صدا و سیما

مشخصات آگهی


برای تماس با آگهی، اسکن کنید

عبارات کلیدی

مجموعه آموزشگاه خیاطی در غرب و جنوب |

بهترین آموزشگاه خیاطی در محدوده غرب |

آموزشگاه خیاطی به روش گرولاین |

آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران |

آموزشگاه خیاطی در جنوب تهران |

آموزشگاه خیاطی خدایاری در تهران |

آموزشگاه خیاطی به روش متریک |

بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران

با توجه به فراگیر شدن صنعت الکترونیک در تمام صنایع دیگر از جمله لوازم خانگی ، تجهیزات پزشکی ،تجهیزات مکانیکی ، خودرو و….. لزوم یادگیری روش اصولی و …

آموزش طراحی الکترونیک حرفه ای
و مهندسی معکوس

خود اشتغالی و کارآفرینی با
دوره آموزشی عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیکی بر اساس استاندارد بین المللی و تحلیل مهندسی مدار به 3 روش …

آموزش تعمیر انواع بردهای الکترونیک
** با قابلیت کار در تمام دنیــا **

آموزش میکروکنترلر AVR
-از مبتدی تا پیشرفته

اموزش فوق تخصصی تعمیرات برد
خدمات دکتر برد :

آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس هستی دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای با بیش از 30 سال سابقه.
روزهای زوج: 12 – 8 صبح

آموزش کلاسهای بورس در مجتمع فنی جوان با ارائه گواهینامه بین المللی بصورت آنلاین با تضمین یادگیری
اولین آموزشگاه آنلاین در کرج برای ارائه مهارتهای …

آموزشگاه فنی و حرفه ای گیاهان داروئی و طب سنتی ورزمان با ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه ای بین المللی کلاس های آموزشی برای علاقه مندان در رشته های زیر …

این دوره که یکی از پرمخاطب ترین دوره های پوست و مو می باشد، به آموزش شیوه ساخت انواع کرم ها و داروهای ترکیبی مربوط به پوست و مو می پردازد.بررسی کرم …

متن آگهی
دوره‌های مراقبت از پوست به روش کاملا علمی توسط پزشکان متخصص به صورت ویژه تحت عنوان دوره‌های آموزشی skin care در آموزشگاه مراقبت پوستی skin …

مجتمع فنی نیاوران
با امتیاز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

ثبت نام دوره آموزش ترسیم نقشه تاسیسات مکانیکی ساختمان با اتوکد آغاز شد.تلفن ثبت نام :01333239666
سرفصلهای آموزشی شامل :

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
⭕️ با سلام خدمت همراهان آموزشگاه فنی و حرفه ای بوستان

◀️ شروع کارگاه آموزشی دو روزه پرورش قارچ صدفی به صورت تئوری …

آموزش تخصصی بافت فرش وتابلوفرش ابریشمی بامدرک فنی وحرفه ایآموزش گلیم بافی*گبه …

لوله کشی صنعتی یا Piping یکی از دوره های پرکاربرد و ضروری برای افرادی است که تمایل دارند در صنایع مرتبط با حوزه نفت و گاز فعالیت بکنند ، می باشد و در …

آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار که یک نرم افزار یکپارچه ویژه ی کسب و کار کوچک می باشد . این نرم افزار با توجه به نیاز شرکت ها در حوزه های خدماتی ، …

نرم افزار Carrier HAP یکی از نرم افزار های پرکاربرد در زمینه محاسبات بارهای حرارتی و برودتی در ساختمان های با کاربری های متفاوت می باشد و با امکاناتی …

آموزش مهارتهای گردشگری و اخذ دیپلم
شامل مهارتهای راهنمای گردشگری عمومی،راهنمای تور،اکوتوریسم،راهنمای موزه و راهنمای محلی

آموزش عملی نصب و تعمیر آسانسور
تکنسین آسانسور

آموزش برنامه جاوا ، یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی دنیا که به دلیل چند سکویی بودن و همچنین پشتیبانی از ویژگی شی گرایی مورد توجه بسیاری از …

نرم افزار گرافیکی سه بعدی 3DMAX مورد استفاده برای مهندسین رشته های معماری و طراحی صنعتی و گرافیک که در آن اصول مدلسازی ، ساخت الگو های ساده و پیچیده …

سرفصل های دوره برق خودرو درجه 2 و 1
…………………………………. …………………………….

فلزکاری :

نحوه خواندن …

اموزش تئوری و عملی ، برق خودرو ، مکانیک خودرو ، درجه 1 و 2 ، باطری سازی ، دیاگ ، برق و انژکتور ، CNG ، تنظیم موتور ، ECU ، مالتی پلکس ، تون آپ ، …

آموزش مکانیک خودرو
همراه با کار عملی در تعمیرگاه

با دریافت مدرک فنی و حرفه ایی

…………………………………. …

دستگاه عیب یاب دیاگ جی-اسکن (GScan)
دیاگ اصلی شرکتهای هیوندا و کیا

دیاگ خودروهای ایرانی

پوشش کامل دیگر خودروهای آسیایی ، فرانسوی و …

قدیمی ترین مرکز آموزش آسانسور
آموزش تخصصی

آموزش حرفه ای همراه بامدرک فنی وحرفه ای
آموزش در کارگاهی مجهز و بصورت تخصصی

مجتمع فنی نیاوران
با امتیاز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

مجتمع فنی نیاوران
با امتیاز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

صفحه 1 از 47       1 2 3 4 5 6 7 8 9 10    بعد >   آخر >>


ورود اعضا


راهنمای ویژه
راهنمای پرداخت
قوانین درج آگهی
راهنمای تبلیغات

حقوق و شرایط |
ورود |
ثبت نام |
آگهی ویژه |
قوانین |
درباره ما |
تماس با ما

جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید.

بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران

درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.

با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید.

شماره تلفن وب سایت ایستگاه: +98 (21) 22622020
تماس در ساعات اداری شنبه الی پنجشنبه

آموزشگاه خیاطی به روش گرولاین ، متریک ، مولر بدون الگو در تهران
آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران
آموزشگاه خیاطی در جنوب تهران
آموزشگاه خیاطی خدایاری در تهران
آموزشگاه خیاطی به روش گرلاوین
آموزشگاه خیاطی به روش متریک
آموزشگاه خیاطی به روش مولر ، مولاژ ، برشکاری ، چرخکاری ، پترن استار ، اوریگامی ، اسپرت ، کریت ، شلوار ، الگوساز زنانه و بچگانه و آموزش مربی گری
از مبتدی تا پیشرفته با ارائه مدرک بین المللی
آموزش خیاطی به روش های گرلاوین ، متریک ، مولر ، بدون الگو و ژورنال شناسی کامل
بالای 40 سال تجربه در آموزش و دوخت لباس شب و آموزش و دوخت لباس عروس، زورنال شناسی ، اآموزش دوخت لباس نامزدی ، لباس عروس ، باکس دوزی و انواع فنرکشی های مختلف
آموزش کارهای هنری و دستی
سی دی های آموزشی خیاطی برای فروش ارائه می گردد.
آموزش دوره های کار و دانش پذیرفته می شود
روزهای تعطیل برای خانم های شاغل و دانشجویان کلاس های مخصوص دایر می باشد
مدرس شبکه آموزشی صدا و سیما

مشخصات آگهی


برای تماس با آگهی، اسکن کنید

عبارات کلیدی

مجموعه آموزشگاه خیاطی در غرب و جنوب |

بهترین آموزشگاه خیاطی در محدوده غرب |

آموزشگاه خیاطی به روش گرولاین |

آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران |

آموزشگاه خیاطی در جنوب تهران |

آموزشگاه خیاطی خدایاری در تهران |

آموزشگاه خیاطی به روش متریک |

بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران

آگهی قبلی

آگهی بعدی

تعمیر کولر گازی در کلیه نقاط تهران,تعمیر فوری کولر گازی جهت کلیه برندهای کولر گازی,تعمیر تخصصی برد کولر گازی در تهران 09125042902
تعمیر کولر گازی و سرویس و شارژ گاز و نصب و جابجایی کولر گازی صادقیه 09125042902

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در صادقیه
از جمله پونک ، باغ فیض ، جنت آباد ، شهران، شهر زیبا ، شهرک غرب ، سعادت آباد ، صادقیه ، ستارخان ، تهرانسر ، آزادی

شرکت پارس الکترونیک ( دفتر مرکزی فروش )
آدرس : تهران – فلکه دوم صادقیه – مجتمع تجاری اداری گلدیس – طبقه 4 اداری – واحد 403

شرکت پارس الکترونیک
آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – مجتمع تجاری اداری گلدیس – طبقه 4 اداری – واحد 403

مرکز مجاز خدمات کولر گازی در تهران 09123459799
سرویس و شارژ گاز و نصب و جابجای کولر گازی صادقیه

تنها مرکز ساخت مهر 1 ساعته
شعبه سه نزدیک به مناطق : صادقیه ، پونک ، مرزداران ، جنت آباد ، شهران ، آیت اله کاشانی ، ستارخان ، سردارجنگل

www.taxi-vanet.com
نرخ کرایه از شهرک صنعتی چهاردانگه به صادقیه

تولید کننده آینه دکوراتیو آبگینه
آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – خیابان سازمان آب غربی – پاساژ پردیسان – طبقه همکف – پلاک 30

دسترسی راحت با اتومبیل یا تاکسی کلیه تاکسی های آزادی و صادقیه از کنار موسسه عبور می کنند
اتوبوس از کنار مترو صادقیه تا موسسه

شرکت آرمان تهویه فروشنده و تامین کننده انواع ریموت کنترل کولر گازی با کلیه برندها می باشد.
فروش ریموت کنترل کولر گازی صادقیه 44210047

وب سایت فروشگاه اینترنتی علم گستر صدف: rsadaf.ir
نمونه پروژه انجام شده توسط علم گستر صدف در دبستان غیر دولتی دخترانه فدک صادقیه استان تهران

آموزشگاه زبان در غرب تهران :
شما بویژه در مناطق ستارخان میدان توحید صادقیه اشرفی اصفهانی بلوار فردوس کاشانی گیشا جلال آل احمد مرزداران

تعمیر پکیج ایساتیس ومکس لیت با تعرفه شرکتی
غرب(جنت اباد,شهران,شهرزیبا,اشرفی,فردوس شرق وغرب,صادقیه,پونک وغیره

نمایندگی hp🔴 canon⚫شارژ و فروش انواع کارتریج رنگی 🏳️‍🌈♻️و سیاه سفیدو تعمیر انواع پرینتر
شاری کارتریج در محل صادقیه

مشاور: 487-5555-0930
نمونه پروژه انجام شده میز مهدکودک rs-t013 به تعداد2 عدد * صندلی مهدکودک به تعداد 16 عدد توسط شرکت علم گستر صدف در موسسه خلاقیت استان تهران (صادقیه)

شرکت درکو تولید کننده انواع دربهای ضد سرقت با کیفیت اعم از دربهای لابی و ضد سرقت و دربهای اتاقی و سرویس و به صورت ویژه برترین تولید کننده دربهای ضد حریق میباشد.
آدرس: فلکه دوم صادقیه -بلوار فردوس شرق- بین گلستان و جهرمی -روبروی مجموعه ورزشی مخابرات پلاک 151-واحد6

خدمات فنی خانه شوفاژ
ستارخان،آریاشهر،صادقیه،کاشانی،بلوارفردوس

دسترسی به متروی صادقیه و طرشت
ضلع جنوبی فلکه اول صادقیه نبش خیابان رحیمی پلاک 59 ط3 واحد 10

آموزش موسیقی کودک زیر نظر اساتید حرفه ای و مجرب با سابقه درخشان و مدرک فوق لیسانس موسیقی
آموزش بلز و فلوت ریکوردر

منشی خانم برای مطب پوست و مو
دانشجو استخدام نمیشود

کلینیک فوق تخصصى خون و سرطان (انکولوژى و هماتولوژی) دکتر علیرضا قاضی زاده متخصص داخلی و فوق تخصص انکولوژی و هماتولوژی (سرطان خون و سرطان بالغین)
عضو انجمن خون و سرطان آمریکا و اروپا وایران با 20 سال سابقه کار طبابت 9 سال سابقه در زمینه سرطان

۲ـ فلکه اول صادقیه
۳ـ فلکه دوم صادقیه

باربری اتوبار صادقیه-باربری اتوبار پونک
باربری اتوبار صادقیه-باربری اتوبار پونک

وانت بار صادقیه
پونک.اشرفی.مرزداران.صادقیه.جنت اباد.

فروش آنلاین محصولات چینی زرین با نازلترین قیمت و‌کیفیت به صورت عمده و تکی در سایت لفتیکا
آدرس :دفتر مرکزی – تهران صادقیه خیابان ستارخان خیابان خسرو جنوبی

شرکت قدیمی ثبت تهران با سابقه و اعتبار بسیار بالا با بهترین قیمت ممکن
دفتر مرکزی : میدان صادقیه . ابتدای بزرگراه کاشانی . برج گلد

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری ومبلمان
آدرس : خ ستارخان بعد از فلکه اول صادقیه شماره 13

مترجم همزمان تهران جهت ترجمه همزمان در تهران ونیز مترجم متون تخصصی در تهران ( مترجم شفاهی و کتبی متون بازرگانی
ترجمه همزمان زبان فرانسه در تهران ( صادقیه و …)

مطب روانپزشکی دکتر مجید محمدپور بورد تخصصی اعصاب و روان
خیابان ستارخان ، فلکه اول صادقیه ، ضلع جنوب غربی ف پلاک 51 ، طبقه اول

فروش یک دستگاه پکیج دست دوم کارکرده
پونک – صادقیه – شاهین – آبشناسان – آریا شهر – فردوس – ستارخان – آزادی – اکباتان – بیمه – آپادانا – انقلاب – فردوسی – امام حسین –

صفحه 1 از 8       1 2 3 4 5 6 7 8    بعد >   آخر >>


ورود اعضا


راهنمای ویژه
راهنمای پرداخت
قوانین درج آگهی
راهنمای تبلیغات

بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران

حقوق و شرایط |
ورود |
ثبت نام |
آگهی ویژه |
قوانین |
درباره ما |
تماس با ما

جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید.

درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.

با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید.

شماره تلفن وب سایت ایستگاه: +98 (21) 22622020
تماس در ساعات اداری شنبه الی پنجشنبه

             باورها همیشه با ایده های نوین در مد تغییر میکنند 
                                               

         موسسه آموزشی طراحی لباس و دوخت 
          نوآوران پوشش شهرتاش         44668813-44664907
 

 

کارشناسی ارشد طراحی لباس 
شهرتاش تخصصی ترین آموزشگاه طراحی لباس و پیشتاز در مدرن ترین تکنیک ها و نرم افزار های روز دنیا با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد 
برگزاری کلاس های کنکور عملی و تئوری کارشناسی ارشد طراحی لباس 
کلاس های تخصصی طراحی لباس 
الگو سازی و دوخت 
دوخت تخصصی لباس شب و عروس/کت، پالتو و مانتو 
مولاژ و دراپینگ
چاپ و نقاشی روی پارچه 
دوخت سنتی وتاپستری 
نرم افزار های طراحی لباس /فتوشاپ/ایلاستریتور/ جمینی/مارولوس
عکاسی از پوشاک 
تزئینات روی لباس 
بازاریابی مد و فشن 
با بهره مندی از اساتید مجرب دانشگاه 
  44668813-44664907
www.instagram.com/modesh
t.me/modeshahr.ir

 

کارشناسی ارشد طراحی لباس 
شهرتاش تخصصی ترین آموزشگاه طراحی لباس و پیشتاز در مدرن ترین تکنیک ها و نرم افزار های روز دنیا با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد 
برگزاری کلاس های کنکور عملی و تئوری کارشناسی ارشد طراحی لباس 
کلاس های تخصصی طراحی لباس 
الگو سازی و دوخت 
دوخت تخصصی لباس شب و عروس/کت، پالتو و مانتو 
مولاژ و دراپینگ
چاپ و نقاشی روی پارچه 
دوخت سنتی وتاپستری 
نرم افزار های طراحی لباس /فتوشاپ/ایلاستریتور/ جمینی/مارولوس
عکاسی از پوشاک 
تزئینات روی لباس 
بازاریابی مد و فشن 
با بهره مندی از اساتید مجرب دانشگاه 
  44668813-44664907
www.instagram.com/modesh
t.me/modeshahr.ir

لینک :http://modeshahr.com

ارتباط از طریق تلگرام:

ارتباط از طریق اینستاگرام:

   

بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران

مشخصات آگهی دهنده

عکسهای دیگر این آگهی:

در مورد:
آموزشگاه طراحی لباس در غرب تهران

آموزشگاه طراحی لباس در غرب تهران  44668813-44664907

آموزشگاه خیاطی و طراحی دوخت کلبه هلیا به مدیریت خانم شجاعی زاده  و با اخذ مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور در شهرک گلستان,منطقه22

اموزش خصوصی خیاطی در منزل در تهران,09352383033-02188428305,09122905404,اماده ارائه خدمات می باشد.

آموزشگاه خیاطی در میدان طالقانی ,خانم کاویانی , 09122896201 , بهترین آموزشگاه خیاطی در طالقانی

آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس حمید و ملکا در میدان ولیعصر ودارای آموزش پداگوژی مربیگری بین المللی و با اهدای گواهینامه بین المللی و جهانی 09122875430

آموزشگاه خیاطی در جیحون 55741239 آموزشگاه خیاطی افق

آموزش خیاطی با قیمت مناسب , 09121026587 , 22609879 , اموزشگاه خیاطی استاد راد

آموزشگاه و مزون خیاطی 09127679773 با سفارش و دوخت الگوسازی و و اموزش جدیدترین متد خیاطی و طراحی دوخت در اندیشه درحال فعالیت میباشد.

بهترین آموزشگاه خیاطی در غرب تهران , 02144027252 ,09124249185 , آموزشگاه خیاطی یگانه پوش , آموزشگاه خیاطی در غرب تهران , بهترین آموزشگاه خیاطی در منطقه5

موسسه فرهنگی هنری آرمان در شمال تهران,منطقه 1 آموزش خیاطی ، عروسک روسی ، عروسک سازی ، عروسک کچه ، خمیر فیمو ، گلدوزی ، پته دوزی ، چرم دوزی ، خوش نویسی لاتین ، نازک دوزی ، رزین ، نقاشی ، 02122703163 09028058186

عبارات کلیدی

                               مجتمع آموزشی و فرهنگی پور موسی 09123957215 – 86013632
 

آموزشگاه خیاطی در مرزدارانزمینه های مطالعاتی و تحقیقاتی :

مدرس صدا و سیما شبکه زاگرس در سال های متمادی 

مدرس مجله کوک در رشته تخصصی لبس شب و عروس از سال 1390 تا کنون 

محقق در زمینه پوشش بانوان در مجله کاچیران 

مدرس شبکه پنج تهران، در برنامه به خانه بر میگردیم 

مدرس شبکه سه سیما، در برنامه یک کوک طلایی 

مهارت ها :

گواهینامه مهارت در تمام زمینه های رشته طراحی و دوخت : 

نازک دوزی

ضخیم دوزی

شب و عروس

طراحی لباس

الگو ساز و برش کار

ارزشیابی آموخته ها، مدیریت، پداگوژی، کارآفرینی

در رشته گریت پارچه از مرکز تربیت مربی کرج مدرک ITC

شب وعروس مدرک ITC 

طراحی لباس با رایانه مدرک ITC

مدرک شب و عروس از کشور هلند 

مدرک پلیسه، پلیتد وشیبوری از کشور دانمارک

 مدرک دامن های فانتزی لباس عروس از کشور دانمارک 

مدرک اوت کوتور از کشور ترکیه 

مدرک لباس شب و عروس از میلان ایتالیا  HFAA

مدرک مد آرت فرانسه در رشته فشن دیزاین (مارکتینگ)اینستاگرام: www.instagram.com/pourmousa_fashion_academy/تلگرام: t.me/pourmousa_fashion_academy
 

آموزشگاه خیاطی در مرزدارانزمینه های مطالعاتی و تحقیقاتی :

مدرس صدا و سیما شبکه زاگرس در سال های متمادی 

مدرس مجله کوک در رشته تخصصی لبس شب و عروس از سال 1390 تا کنون 

محقق در زمینه پوشش بانوان در مجله کاچیران 

بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران

مدرس شبکه پنج تهران، در برنامه به خانه بر میگردیم 

مدرس شبکه سه سیما، در برنامه یک کوک طلایی 

مهارت ها :

گواهینامه مهارت در تمام زمینه های رشته طراحی و دوخت : 

نازک دوزی

ضخیم دوزی

شب و عروس

طراحی لباس

الگو ساز و برش کار

ارزشیابی آموخته ها، مدیریت، پداگوژی، کارآفرینی

در رشته گریت پارچه از مرکز تربیت مربی کرج مدرک ITC

شب وعروس مدرک ITC 

طراحی لباس با رایانه مدرک ITC

مدرک شب و عروس از کشور هلند 

مدرک پلیسه، پلیتد وشیبوری از کشور دانمارک

 مدرک دامن های فانتزی لباس عروس از کشور دانمارک 

مدرک اوت کوتور از کشور ترکیه 

مدرک لباس شب و عروس از میلان ایتالیا  HFAA

مدرک مد آرت فرانسه در رشته فشن دیزاین (مارکتینگ)اینستاگرام: www.instagram.com/pourmousa_fashion_academy/تلگرام: t.me/pourmousa_fashion_academy
 

   

مشخصات آگهی دهنده

در مورد:
بهترین آموزشگاه خیاطی در مرزداران

آموزشگاه طراحی لباس در غرب تهران  44668813-44664907

آموزشگاه خیاطی و طراحی دوخت کلبه هلیا به مدیریت خانم شجاعی زاده  و با اخذ مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور در شهرک گلستان,منطقه22

اموزش خصوصی خیاطی در منزل در تهران,09352383033-02188428305,09122905404,اماده ارائه خدمات می باشد.

آموزشگاه خیاطی در میدان طالقانی ,خانم کاویانی , 09122896201 , بهترین آموزشگاه خیاطی در طالقانی

آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس حمید و ملکا در میدان ولیعصر ودارای آموزش پداگوژی مربیگری بین المللی و با اهدای گواهینامه بین المللی و جهانی 09122875430

آموزشگاه خیاطی در جیحون 55741239 آموزشگاه خیاطی افق

آموزش خیاطی با قیمت مناسب , 09121026587 , 22609879 , اموزشگاه خیاطی استاد راد

آموزشگاه و مزون خیاطی 09127679773 با سفارش و دوخت الگوسازی و و اموزش جدیدترین متد خیاطی و طراحی دوخت در اندیشه درحال فعالیت میباشد.

بهترین آموزشگاه خیاطی در غرب تهران , 02144027252 ,09124249185 , آموزشگاه خیاطی یگانه پوش , آموزشگاه خیاطی در غرب تهران , بهترین آموزشگاه خیاطی در منطقه5

بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران

موسسه فرهنگی هنری آرمان در شمال تهران,منطقه 1 آموزش خیاطی ، عروسک روسی ، عروسک سازی ، عروسک کچه ، خمیر فیمو ، گلدوزی ، پته دوزی ، چرم دوزی ، خوش نویسی لاتین ، نازک دوزی ، رزین ، نقاشی ، 02122703163 09028058186

عبارات کلیدی

بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران
بهترین آموزشگاه خیاطی محدوده غرب تهران
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *