دسته‌ها
پستها

بهترین مارک لوازم برقی

دوره مقدماتی php
بهترین مارک لوازم برقی
بهترین مارک لوازم برقی

29 دی 1398

زندگی نو: حالا که می‌خواهید با همسرتان به منزلی جدید بروید، قطعا به لوازم برقی آشپزخانه نیاز دارید؛ باید از بین برندهای مختلف موجود در بازار، بهترین مارک لوازم برقی آشپزخانه را انتخاب کنید تا هم زیبا و مدرن باشد هم چند سال برای‌تان درست کار کند. شاید فکر کنید که: «برندهای مشهور دنیا را خودمان می‌شناسیم» اما در این وضعیت تحریم باید انتخاب‌ها را به برترین برندهای لوازم خانگی موجود در بازار ایران محدود کرد؛ در ادامه با 10 برند برتر لوازم خانگی برای جهیزیه عروس ایرانی آشنا می‌شوید و نقاط قوت و ضعف آنها را می‌شناسید.

در این مطلب بهترین برندهای لوازم خانگی برقی که در بازار فعلی ایران راحت پیدا می‌شوند را می‌خوانید:

مطلب پیشنهادی 

بهترین مارک لوازم برقی

راهنمای خرید فر توکار، کدومش رو انتخاب کنم؟

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

راهنمای خرید اجاق گاز، از مدل های مبله چه می دانید؟

پیشینه بوش: رابرت بوش در سال 1886 شرکت بوش Bosch را در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس کرد و از آن سال در زمینه تولید و خدمات الکترونیک و مکانیک لوازم خانگی و صنعتی فعال است. برند بوش از سال‌های دور در ایران شناخته شده بود و حالا در سال‌های دهه 1390 با تحریم‌های جدی کشورمان، هم‌چنان لوازم خانگی برقی بوش، سرسپرده‌های خاص خود را دارد زیرا عمر این محصولات بالاست و با‌کیفیت خوب از زمان چیدن جهیزیه تا جهازبرون دختر یا عروس‌تان برای شما کار می‌کنند. 

مطلب پیشنهادی: خرید لوازم برقی آشپزخانه، راهنمای کامل برای خرید جهیزیه!

چرا بوش معروف است؟ شرکت بوش از سال 1933 خط تولید لوازم خانگی‌اش را با تولید یخچال افتتاح کرد و در سال 1958 اولین ماشن لباس‌شویی تمام اتوماتیک‌اش را ساخت. بهترین‌های بوش: لباس‌شویی و ظرف‌‌شویی‌های بوش به اصطلاح مرگ ندارند.

به بوش اعتماد کنیم؟ بله زیرا همیشه شعار آقای بوش این بود: «ترجیح می‌دهم سرمایه ام را از دست بدم تا اعتماد شما را» و در این چند دهه اعتماد بسیاری از مردم دنیا به این برند لوازم خانگی، جلب شده است.

مطلب پیشنهادی: بلدی داخل فر رو تمیز کنی؟ 

فرق مایکروفر با مایکروویو، کدومو بهتره بخریم؟

در حال حاضر نمایندگی رسمی برای محصولات بوش وجود ندارد اما شرکت‌هایی هستند که لوازم خانگی بوش را از طریق واسطه‌ها وارد می‌کنند.

مطلب پیشنهادی: بهترین مکان برای وسایل برقی کوچک در آشپزخانه

 

لیست قیمت لوازم برقی بوش

سامسونگ یک برند لوازم خانگی کره‌‌ای است که از سال  1938 تاسیس شد و به صادرات فرآورده‌های دریایی پرداخت، سپس در دهه 1950 و 1960 وارد بیمه عمر وو منسوجات شد در دهه 1970 تلویزیون سیاه و سفید ساخت و کم‌کم تولید لوازم خانگی دیگر را آغاز کرد، سپس در دهه 2000 به بازار موبایل و لوازم ارتباطی هم وارد شد. و در دهه اخیر رقیب سرسخت برندهای مشهور دنیا از جمله اپل شده است.

چرا سامسونگ معروف است؟

سامسونگ در زبان کره‌ای یعنی 3 ستاره و این شرکت  از سال 2000 به بعد رشد چشم‌گیری در کل دنیا داشته است. سامسونگ در سال ‌2005 از دیدگاه Businessweek به عنوان برترین تولیدکننده لوازم برقی شناخته شده است. 

بهترین‌های سامسونگ: سامسونگ تلویزیون و یخچال‌های بسیار خوبی دارد.

به سامسونگ اعتماد کنیم؟ بله سامسونگ در سال‌های اخیر پیش‌رفت‌های زیادی در تمام شاخه‌های تولید لوازم خانگی خود داشته است و برای جلب اطمینان مصرف کننده تیم تحقیق و توسعه‌ای قوی دارد و هنگامی که در سال 2016 باتری گوشی‌های نوت 7 آتش گرفت، مدیران شرکت سامسونگ به رسم عذرخواهی از مصرف‌کنندگان روی استیج به مردم تعظیم عذرخواهی کردند. 

در حال حاضر نمایندگی رسمی برای محصولات سامسونگ وجود ندارد اما شرکت‌هایی هستند که لوازم خانگی سامسونگ را از طریق واسطه‌ها وارد می‌کنند.

بازار لوازم خانگی تهران یا شهرستان‌ها: در بازارهای بومی هر شهر لوازم خانگی سامسونگ را به راحتی می‌یابید اما باید ببینید چه مدلی با چه قیمتی موجود در فروشگاه موجود است و با نیازهای شما سازگاری دارد؟

سایت‌های فروش اینترنتی: سایت‌های فروش لوازم خانگی هنوز لوازم برقی سامسونگ را عرضه می‌کنند که در این سایت‌ها می‌توانید قابلیت‌های انواع لواز خانگی برقی سامسونگ را با هم مقایسه و بررسی کنید.

بازارهای غرب و جنوب کشور: در بازارهای مرزهای غربی و جنوب کشور، لوازم خانگی سامسونگ به وفور پیدا می‌شوند اما باید خریداری هوشمندی باشید، تا جنس مشکل‌داری به شما فروخته نشود.

مطلب پیشنهادی: چه کار کنیم لباس موقع شستن چروک نشه؟

لباسشویی و خشک‌کن را کجا بذارم شیک‌تره؟

 

لیست قیمت برخی از محصولات سامسونگ

مطلب پیشنهادی: مشکلات لوازم خانگی که تعمیرکار نمی‌خواد

لوازم برقی آشپزخانه، تو خریدش شک نکن!

 

بهترین مارک لوازم برقی

شرکت ال جی در سال 1958 با نام گلداستار و گلدات در کره تاسیس شد و تولیدات الکترونیکی خود را با تلویزیون سیاه و سفید شروع کرد. در سال 1995 نام این شرکت به ال جی تغییر یافت. انواع محصولات خانگی ال‌جی توسط شرکت گلدیران در کشور ضمانت شد و در سال‌های تحریم، با سختی‌های موجود هنوز این محصولات در کشور ما به فروش می‌رسد.

مطلب پیشنهادی: شستن لحاف و پتو، صفر تا صد شستشوی کالای خواب!

چرا ال جی معروف است؟

لوازم خانگی ال‌ جی در رقابت با محصولات غربی و رقیب اساسی آن سامسونگ با قیمت کمی‌ پایین‌تر بازار را تسخیر کردند اما در حال حاضر کیفیت لوازم خانگی برقی ال جی با هم‌رده‌های سامسونگ و برندهای اروپا و امریکا رقابت می‌کند. 

مطلب پیشنهادی: بهترین ماشین لباسشویی، کدومشون بهتر لباسامو میشوره؟

بهترین‌های ال جی:

دیزاین و کاربردی بودن محفظه‌های یخچال‌های ال‌جی زبان‌زد تمام عروس‌ خانم‌هاست.

مطلب پیشنهادی: جرم گیری و از بین بردن بوی بد ماشین لباس شویی!

نظم بخشیدن به فضای رخت شوی خانه و اطراف ماشین لباسشویی

به ال جی اعتماد کنیم؟

نمایندگی گلدیران همچنان در کشور فعال است و خریدارن می‌توانند با خیال راحت لوازم برقی موجود ال جی در کشور را با خیال راحت تهیه کند.

در حال حاضر نمایندگی رسمی برای محصولات ال جی گلدیران است که می‌توانید فروشنده‌های اصلی را با استعلام از این شرکت جستجو کنید.

مطلب پیشنهادی: طراحی اتاق لباسشویی، 5 ایده سفارشی برای رختشویخانه در منزل

مراقبت از لباسشویی، 5 اشتباه که مرتکب می شویم!

لیست قیمت محصولات ال جی

مطلب پیشنهادی: ماشین لباسشویی را خودتان تعمیر کنید

شستن بالش در لباسشویی، این طوری مثل روز اولش میشه!

پیشینه تفال:

شرکت فرانسوی تفال در سال 1956 در فرانسه تاسیس شد و به تولید لوازم برقی کوچک و لوازم آشپزی پرداخت. 

چرا تفال معروف است؟

لوازم خانگی تفال در زمینه لوازم برقی آشپزخانه سال‌هاست امتحان خود را پس داده است و می‌توانید ست کاملی را از محصولات این برند برای آشپزخانه خانه بخت‌تان بخرید. لوازم تفال بیشتر حالت کلاسیک دارند. 

بهترین‌های تفال:

هنوز هیچ برندی خارجی‌ای نتوانسته پلوپز و اتوهای تفال را شکست دهد.

به تفال اعتماد کنیم؟

تفال که امتمحان خود را در زمینه محصولات برقی آشپزخانه سال‌هاست که پس داده  اما برای اطمینان بیشتر می‌توانید برای ضمانت کالای مورد نظرتان اطلاعات دقیق را از دفتر فروش فعال تفال بپرسید. 

در حال حاضر نمایندگی رسمی برای محصولات تفال در ایران وجود ندارد اما شرکت‌هایی هستند که محصولات تفال را به کشور  وارد می‌کنند که با کمی جستجو در اینترنت آنها را پیدا می‌کنید.

بازار لوازم خانگی تهران یا شهرستان‌ها: در بازارهای بومی هر شهر لوازم خانگی تفال به‌راحتی پیدا می‌شود.

سایت‌های فروش اینترنتی: سایت‌های فروش لوازم خانگی محصولات تفال  را عرضه می‌کنند و امکان مقایسه ویژگی‌های این محصولات با رقبای آن وجود دارد.

بازارهای غرب و جنوب کشور: محصولات تفال بیشتر در بنادر جنوب به فروش می‌رسند . 

پیشینه دوو:

شرکت کره‌ای دوو در سال 1967 در کره‌جنوبی تاسیس شد و به تولید لوازم برقی کوچک و خودروو پرداخت. 

چرا دوو معروف است؟

فلسفه‌ دوو الكترونیک اين است كه فناوری‌های جديد و همچنين محصولات دوستدار محيط زيست، خانواده و سلامت خلق کند.

بهترین‌های دوو: 

ظرف‌شویی‌های دوو خیلی خوب کار می‌کند

به دوو اعتماد کنیم؟

دوو هرچند نتوانسته مثل رقبای هم‌میهن‌اش بازار کل دنیا را فتح کند اما محصولاتش برای شروع زندگی عروس و دامادهای ایرانی بسیار خوب هستند. 

در حال حاضر نمایندگی رسمی دوو می‌تواند اطلاعات خرید محصولات این شرکت را به طور کامل به شما ارائه دهد که با سرچ اینترنتی آن را پیدا می‌کنید. 

بازار لوازم خانگی تهران یا شهرستان‌ها: در بازارهای بومی هر شهر لوازم خانگی دوو وجود دارد.

سایت‌های فروش اینترنتی: سایت‌های فروش لوازم خانگی محصولات دوو را تقریبا کامل عرضه می‌کنند.

بازارهای غرب و جنوب کشور: محصولات دوو اگرچه به وفور برندهای فوق عرضه نمی‌شوند اما بگردید پیدا‌ی‌شان می‌کنید . 

پیشینه امرسان:

شرکت امرسان در سال 1360 تاسیس شد و فریزر تولید می‌کرد. سپس به مرور تولیدات خود را به انواع یخچال فریزر ، اجاق گاز و جارو برقی گسترش داد.

چرا امرسان معروف است؟

امرسان یخچال‌های بسیار زیبایی را تولید می‌کند که خدمات پس از فروش‌شان هم در ایران نظیر ندارد.

بهترین‌های امرسان: 

امرسان گروهی از یخچال فریزرهای زیبا را اخیرا تولید کرده که نمای جهیزیه شما را عالی می‌سازد

به امرسان اعتماد کنیم؟

بله زیرا هم قیمت اش خوب است هم خدمات پس از فروش آن. 

سایت این شرکت تمامی محصولات امرسان را عرضه می‌کند و در نقاط مختلف کشور نمایندگی هم دارد.

بازار لوازم خانگی تهران یا شهرستان‌ها: در بازارهای بومی هر شهر لوازم خانگی امرسان وجود دارد.

پیشینه پارس‌ خزر:

در اسفند ماه ۱۳۴۷ با مشارکت و همکاری فنی کارخانه توشیبای ژاپن، شرکت پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. در آبان ماه سال ۱۳۶۱ نام شرکت پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر یافت. در حال حاضر شرکت صنعتی پارس خزر به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران، به صورت سهامی عام به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

چرا پارس‌ خزر معروف است؟

پارس خزر تقریبا تنها تولیدکننده ایرانی است که طیف وسیعی از محصولات برقی را تولید می‌کند که کیفیت این محصولات بالا هستند و بین 5-10 سال برای شما کار می‌کنند و اگر منظم باشید شاید هیچ‌وقت لاازم نباشد آنها را عوض کنید.

بهترین‌های پراس‌خزر: 

هیتر برقی، جارو برقی عصایی و پلوپز پارس خزر را در اینترنت سرچ کنید و نقاط قوت آن را بخوانید.

به پارس خزر اعتماد کنیم؟ بله زیرا در دهه‌های اخیر واقعا خوب امتحان خود را پس داده است. 

پارس خزر را از کجا بخریم؟

سایت این شرکت تمامی محصولات موجود پارس خزر را عرضه می‌کند و در نقاط مختلف نمایندگی دارد.س

بازار لوازم خانگی تهران یا شهرستان‌ها: در بازارهای بومی هر شهر لوازم خانگی پارس خزر وجود دارد.

سایت‌های فروش اینترنتی: سایت‌های فروش لوازم خانگی محصولات پارس خزر را تقریبا کامل عرضه می‌کنند.

پیشینه شرکت فلر:

Feller  شرکت فلر در سال 1994 در شهر دوسلدورف آلمان تاسیس شد و از آن سا ل به تولید لوازم برقی کوچک آشپزخانه از قبیل مایکروویو، آون برقی، چای ساز، قهوه ساز، ساندیچ ساز، جاروبرقی و پلوپز می‌‌پردازد.

چرا فلر معروف است؟

فلر اگرچه خارجی است اما در بازار هدف مصرف کنندگان با در آمد متوسط خوب توانسته امتحانش را پس بدهد. یعنی اگر بوجه تهیه جهازتان محدود است می‌‌توانید با نرخ خوب کل لوازم برقی کوچک آشپزخانه‌تان را از فلر بخرید.

بهترین‌های فلر: 

قهوه‌ساز فلر اگرچه ارزان است اما کارایی‌ بالایی دارد

به فلر اعتماد کنیم؟

بله زیرا دیر خراب می‌شود. 

فلر را از کجا بخریم؟

این شرکت در ایران نمایندگی رسمی ندارد اما می‌توانید با کمی گشتن در بازار محصولات آن را بیابید.

بازار لوازم خانگی تهران یا شهرستان‌ها: لوازم خانگی فروش‌های شهرتان حتما محصولات فلر را دارند.

سایت‌های فروش اینترنتی: در اینترنت «لوازم خانگی فلر» را سرچ کنید،کل محصولات آن، نمایش داده می‌شود.

پیشینه اسنوا:

شرکت ایرانی اسنوا در سال 1384 در مورچه خورت اصفهان افتتاح شد و به تولید اجاق گاز، کولر آبی، ماشین لباس‌شویی، تلویزیون، یخچال فریزر و ماشین ظرف‌شویی پرداخته است 

چرا اسنوا معروف است؟

اگرچه برندهای خارجی با بیش از نیم‌قرن تجربه را نمی‌توان با اسنوا مقایسه کرد اما اسنوا هم به عنوان برند ایرانی که هنوز 20 سال هم از شروع تولیدش نگذشته، محصولات خوبی را می‌سازد و در جهاز بسیاری از عروس‌ خانم‌ها وجود دارد.

بهترین‌های اسنوا: 

یخچال فریزرهای اسنوا امتحان خود را پس داده‌اند.

به اسنوا اعتماد کنیم؟

بله زیرا می‌توانید مستقیم با کارخانه آن در ارتباط باشید. 

اسنوا را از کجا بخریم؟

سایت این شرکت تمامی محصولات موجود اسنوا را عرضه می‌کند.

بازار لوازم خانگی تهران یا شهرستان‌ها: در بازارهای بومی هر شهر لوازم خانگی اسنوا وجود دارد.

سایت‌های فروش اینترنتی: سایت‌های فروش لوازم خانگی محصولات اسنوا را تقریبا کامل عرضه می‌کنند.

پیشینه هیمالیا:

شرکت ایرانی اسنوا در سال 1345 افتتاح شده و به تولید یخچال و فریزر پرداخته است. 

چرا هیمالیا معروف است؟

هیمالیا به طور تخصصی روی تولید و بهبود یخچال و فریزر کار می‌کند و بسیاری از ایرانی‌ها را مشتری خود ساخته است.

بهترین‌های اسنوا: 

یخچال فریزرهای اسنوا امتحان خود را پس داده‌اند.

به هیمالیا اعتماد کنیم؟

بله زیرا تولید یخچال و فریزر هیمالیا در کشور انجام می‌شود و می‌توانید از وجود لوازم و قطعات آن بعد از شروع زندگی مشترک‌تان مطمئن باشید. 

هیمالیا را از کجا بخریم؟

سایت این شرکت تمامی محصولات موجود هیمالیا را عرضه می‌کند

بازار لوازم خانگی تهران یا شهرستان‌ها: در بازارهای بومی هر شهر لوازم خانگی هیمالیا وجود دارد.

سایت‌های فروش اینترنتی: سایت‌های فروش لوازم خانگی یخچال و فریزرهای هیمالیا را تقریبا کامل عرضه می‌کنند.

قیمت روز لوازم خانگی برقی

تمامی قیمت‌هایی که در راهنمای بهترین برند لوازم خانگی برقی در چیدانه مطرح شده‌اند، مربوط به نرخ ارز پایان دی ماه 1398 است و در هنگام خرید، باید قیمت روز را از فروشندگان استعلام کنید.

نتیجه شما چیست؟حالا که با برترین برندهای لوازم خانگی برقی آشنا شدید، با توجه به بودجه‌ای که برای جهیزیه خود کنار گذاشته‌اید، چه لوازمی را از کدام برند می‌خرید؟ به نظر شما کدام محصول یا مدل این برندها از همه بهتر است؟ اگر تجربه دارید برای ما بنویسید.

 

مطالب پیشنهادی چیدانه برای شما نوعروسان:

127139 بازدید

0 نظر

29 دی 1398

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

امروزه با توجه به برندهای مختلفی که در دنیا وجود دارد، انتخاب بهترین مارک لوازم برقی خانگی کمی دشوار می شود. اگر تمایل به خرید لوازم برقی دارید، به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.

امروزه با گسترش تکنولوژی در سرتاسر دنیا برندهای زیادی به وجود آمده اند که به طراحی و تولید لوازم خانگی می پردازند. انتخاب یک برند برای خرید لوازم خانگی نیازمند، تحقیق و مطالعه بسیار می باشد. نا گفته نماند که استفاده از تجربیات افرادی که از برندهای مختلف خرید کرده اند نیز می تواند در تصمیم گیری شما موثر باشد. انتخاب برند لوازم خانگی ممکن است که بر اساس سلیقه صورت بگیرید. بسیاری از افراد طراحی لوازم خانه بسیار برایشان مهم است و گاهی به کیفیت نیز آن را ترجیح می دهند.

 اگر شما جز آن افرادی هستید که طراحی برایتان خیلی مهم است بهتر است بدانید که کیفیت لوازم خانگی نیز بسیار مهم می باشد. در هنگام خرید سعی کنید که زیبایی و کیفیت را به یک اندازه در نظر بگیرید و در تصمیم گیری افراطی عمل نکنید. برند های معتبر زیادی در دنیا وجود دارند که تصمیم گیری را برای شما آسان کرده اند. اگر تمایل به خرید بهترین مارک لوازم برقی خانگی دارید، در این مقاله همراه ما باشید. 

بهترین مارک لوازم برقی

لوازم برقی خانگی به دو دسته مهم تقسیم می شود. دسته اول شامل لوازم برقی های بزرگ مانند: تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و مایکروفر. همچنین لوازم برقی کوچک از تنوع بی نظیری برخوردار است که در این مقاله به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم، مانند: اتو، آسیاب، غذا ساز، آبمیوه گیری، بستنی ساز، چایی ساز، تستر، قهوه ساز و چرخ گوشت. 

بسیاری از برندها هر دو دسته را تولید می کنند و تعداد کمی از آن ها فقط به طراحی و تولید یک دسته مشغول هستند. اگر شما تمایل دارید که تمامی لوازم خانگی شما از یک برند باشد، باید خرید خود را اندکی محدود کنید. زیرا هر برندی به صورت کامل هر دو دسته را دارا نمی باشد. اما اگر کیفیت و تنوع محصولات برای شما مهم است، بهتر است که دسته لوازم برقی بزرگ را از یک مارک و دسته لوازم برقی کوچک را از مارک دیگری تهیه کنید. 

امروزه برند های زیادی در دنیا هستند که حرف اول را در صنعت لوازم خانگی می زنند، بهترین مارک لوازم برقی خانگی برای لوازم خانگی بزرگ برندهایی از جمله: ال جی، سامسونگ، اسنوا، دوو الکترونیک، سونی، بوش و بکو می باشد. همچنین از بهترین مارک لوازم برقی خانگی کوچک نیز می توان به برندهای فیلیپس، مولینکس، دلمونتی و اسمگ اشاره کرد. 

برندهای متفرقه زیادی وجود دارد که ما در این مقاله از آن ها اسمی نبردیم، اما این موضوع دلیل بر این نمی شود که مارک های متفرقه از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، بلکه فقط فرق آن ها با برندهای شناخته شده این است که افراد بیشتری این محصولات را خریداری کرده اند و امتحان خودشان را پس داده اند. اگر تمایل به داشتن یک خانه رویایی و بی عیب و نقص دارید، بهتر است که از برندهای ذکر شده لوازم خانگی خود را تهیه کنید و از استفاده کردند از آن ها نهایت لذت را ببرید. 

اگر تمایل به خرید آنلاین لوازم خانگی دارید، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. وبسایت قسطی کلاب یکی از جامع ترین و بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین در ایران می باشد، که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما در هر شهری از ایران می توانید خرید خود را انجام دهید و هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. شرایط باز پرداخت قسطی کلاب به صورت 3 الی 12 ماهه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با قسطی کلاب تجربه یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.


فرمت معرفی نامهDownloads-icon

راهنمای خرید: برندهای تولیدکننده لوازم خانگی بسیار متنوع و متفاوت هستند و هر کدام به نوعی پیشتاز زمینه تولیدی خودشان به شمار می آیند. در این میان برخی نام آشناتر و مطرح تر هستند و به همین نسبت نیز سطح کیفی بهتری دارند. در این مطلب از ihome.ir همراه شما هستیم تا به موضوع بهترین برند لوازم خانگی بپردازیم و شما را بیشتر با آنها آشنا کنیم.

برند سامسونگ مربوط به یکی از بزرگ ترین و نام آشناترین شرکت های کره جنوبی است که به صورت چند منظوره عمل می کند. این شرکت با حفظ کیفیت مطلوب خود توانسته در سراسر دنیا نفوذ کرده و مشتریان خود را پیدا کند. این برند به عنوان شرکتی خوشه ای کره ای فعالیت می کند که مالکیت چندین شرکت تابعه و زیر مجموعه را نیز دارد. برخی از این شرکت ها شامل سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، سامسونگ سی اند تی و صنایع سنگین سامسونگ می شوند. محصولات سامسونگ یک پنجم صادرات کره جنوبی را به خود اختصاص داده است و بنابراین تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد این کشور دارد.

می توان گفت این برند ،جزو  بهترین برند لوازم خانگی محسوب می شود.خرید محصولات برند سامسونگ انتخابی هوشمندانه است که کیفیت بالای آن، ضمانتی بر انتخاب شما خواهد بود. خوشبختانه محصولات این برند در کشور ما دارای خدمات پس از فروش خوبی هستند و به محض بروز هر گونه مشکلی می توانید به نمایندگی های این برند در سراسر کشور مراجعه کرده و تعمیرات لازم را انجام دهید. محصولات این برند همگی دارای ظاهری زیبا و شیک هستند و کیفیت و طول عمر بسیار بالایی نیز دارند، اما شاید بتوان یکی از نقاط ضعف آنها را شتاب در رقابت با سایر برندها دانست!

به طور کلی می توان گفت که در میان تنوع بالای محصولات سامسونگ، یخچال و تلویزیون این برند حرف اول را می زند، بنابراین اگر تصمیم به خرید محصول و لوازم خانگی ای از برند سامسونگ دارید این دو کالا را از قلم نیندازید.

بهترین مارک لوازم برقی

برند ال جی به عنوان دومین غول لوازم خانگی از کشور کرده جنوبی در دنیا فعالیت می کند. این کارخانه نیز چند منظوره است و توانسته در مدت زمان کوتاهی بعد از فعالیت خود رشد چشمگیری به دست آورد. نوآوری در محصولات و عملکرد آنها تاثیر بسیاری در موفقیت این برند در سراسر دنیا داشته است.

برند ال جی نیز دارای شرکت هایی زیر مجموعه است که از میان آنها می توان به ال جی الکترونیس، ال جی دیسپلی، زنیث و ال جی کمیکال اشاره کرد. در این میان زیر مجموعه ال جی الکترونیس در میان مصرف کنندگاه و کاربران عادی از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردار است.

در میان تنوع بالای محصولات برند ال جی می توان گفت که تلویزیون های آن حرف اول را می زنند و یکی از اصلی ترین محصولات ال جی به شمار می آیند. جالب است بدانید که برند ال جی اولین تولیدکننده تلویزیون پلاسما در سراسر جهان بوده است.

برند بوش یکی از پیشگامان و قدیمی ترین برندها در صنعت لوازم خانگی است و تلفیق زیبایی و کیفیت بالای محصولات آن زبانزد جهانیان است. می توان گفت این برند ،جزو  بهترین برند لوازم خانگی محسوب می شود. این برند یکی از پیشگامان صنعت آلمان به حساب می آمد و همواره در ارائه جدیدترین تکنولوژی ها در این صنعت کوشیده و اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم، موفق هم بوده است. این برند در سال 1967 با زیمنس پیوست و در نتیجه GmBh را تشکیل دادند که امروزه تبدیل به سومین تولیدکننده تجهیزات خانگی در دنیا است. ناگفته نماند که امروزه محصولات این برند در سایر کشورهایی در کنار آلمان تولید می شود. به طوری که تولید برخی از محصولات به شکل مشخصی بر عهده برخی از کشورها قرار گرفته است.

محصولات و لوازم خانگی برند بوش دارای نماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن در ایران و همین طور گواهینامه ساماندهی رسانه های دیجیتال است و  به همین دلیل نیز کاملا ضمانت شده به شمار می آید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات این برند از قبیل ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال ساید بای ساید، توستر و… دارای ضمانت رسمی هستند و به همین دلیل نیز خیال خریداران خود را راحت کرده اند.

محصولات برند بوش همواره به صورت موفقیت آمیزی حضوری مستمر در بازارهای جهانی داشته است و مدتی نیز بزرگ ترین تامین کننده لوازم برقی و لوازم خانگی در دنیا به شمار می آمد. در این میان می توان گفت که ماشین ظرفشویی و یخچال های این برند از جایگاه بسیار خوبی برخوردار هستند و در میان سایر محصولات، حرف اول را می زنند.

برند میله در سال 1899 میلاد در کشور آلمان به ثبت رسید. این برند نیز کارخانه وسیعی از بهترین لوازم خانگی به شمار می آید و ویژگی منحصر به فرد آن نیز صرفه جویی در مصرف انرژی است، به همین دلیل نیز از طرف کشورهای بسیاری مورد اقبال واقع شده است. محصولات برند میله همگی دارای کیفیت عالی، دوام و طول عمر بالایی هستند. اگر بخواهیم صادقانه به محصولات این برند نگاه کنیم باید بگوییم که هزینه آنها نسبتا بالاست، اما اگر بودجه کافی برای خرید آنها را دارید اصلا وقت را تلف نکنید. محصولات این برند دارای 20 سال خدمات پس از فروش هستند و در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با مراجعه به نمایندگی های میله در سراسر کشور، دستگاه خود را تعمیر کنید.

در میان تنوع بالای محصولات و لوازم خانگی میله می توان به ماشین لباسشویی این برند اشاره ویژه ای داشت که در میان سایر محصولات حرف اول را می زند.

برند اسمگ به عنوان یکی از تولیدکنندگاه لوازم خانگی در کشور ایتالیا فعالیت می کند. این برند در میان نمونه های لوکس جای خوبی گرفته و در تمامی نقاط دنیا نیز طرفدار ویژه مخصوص به خود را دارد. محصولات این برند در عین سادگی دارای جذابیت بسیار زیادی هستند و تنوع بالای رنگی آنها اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. با این حال در کنار کیفیت بالای محصولات برند اسمگ، تمایز آن با سایر برندها باعث افزایش قیمت محصولات اسمگ شده است، با این حال اگر محدودیتی در زمینه مالی ندارید می توانید به خوبی روی این برند حساب کنید.

استقبال زیادی که از محصولات باکیفیت و منحصر به فرد برند اسمگ شده باعث شده که نمایندگی های انحصاری واردات، فروش و خدمات پس از فروش این برند در سراسر دنیا مشغول به کار شوند. در نتیجه خدمات پس از فروش این برند نیز خیال بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان را راحت کرده است.

در میان تنوع بالای محصولات و لوازم برقی برند اسمگ می توان به جرأت گفت که یخچال و گاز آن حرفی برای گفتن دارند.

برند دلونگی یکی از شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی در ایتالیا است که محصولات آن طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا به دست آورده است. این برند نیز با داشتن خدمات پس از فروش خیال مصرف کنندگان خود را راحت کرده است. از میان تنوع بالای محصولات برند دلونگی قهوه سازهای آن در میان مصرف کنندگان ایرانی حرف اول را می زند.

تفال نیز به عنوان یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی از سال 1956 در کشور فرانسه شروع به کار کرده است. این برند به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های لوازم خانگی در دنیا غالباً در تولید وسایل برقی جزئی مثل زودپز، اتو، سرخ کن، چای ساز و… فعالیت دارد و در این زمینه خوش درخشیده است. کیفیت بالای محصولات تفال در کنار تنوع محصولات و رنگ بندی متفاوت آنها باعث شده که بسیاری از افراد این برند را در میان اولویت های خود جای دهند.

خدمات پس از فروش برند تفال تنها در مراکز سرویس نمایندگی های این برند صورت می پذیرد و گارانتی و ضمانت آن بر روی تمامی محصولات شامل می شود، به همین دلیل می توان گفت این برند ،جزو بهترین برند لوازم خانگی محسوب می شود.

برند دوو نیز یکی دیگر از شرکت های کره ای تولیدکننده محصولات و لوازم خامگی است که در دنیا به خوبی جای خود را پیدا کرده است. این برند در میان ایرانیان از اقبال بالایی برخوردار است و نیازهای آنان را برطرف می کند، به همین دلیل نیز نمایندگی های بسیاری را در کشور ما فعال کرده است. محصولات برند دوو کارآمد هستند و با کیفیت و دوام بالای خود همواره مصرف کنندگان را راضی نگه داشته است.

برند دوو در میان سایر تولیدکنندگان لوازم خانگی یکی از بهترین خدمات پس از فروش را دارد، به طوری که تمامی مصرف کنندگان خود را با کمک ضمانت نامه ای معتبر خاطر جمع می کند. شرکت های تعمیرات دوو به منزله تعمیرگاه مجاز دوو آماده خدمت رسانی و عرضه تعمیران در تمامی محصولات این برند است. ناگفته نماند که در کنار تنوع بالای محصولات برند دوو، یخچال و گاز این برند حرف اول را می زند.

برند بکو یکی دیگر از برندهای تولیدکننده لوازم خانگی است که در کشور ترکیه مشغول فعالیت است. این برند در اصل 1967 در استانبول شروع به کار کرد و در سال 2004 نیز توسط یک شرکت آلمانی خریداری شد. در سال 2009 این برند با شرکت آرچلیک ادغام شد و فعالیت خود را در همین شرایط ادامه داد.

محصولات این برند از تنوع بالایی برخوردار هستند و شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی و… می شود، اما پرفروش ترین محصول این برند یخچال و فریزرها آن است. برند بکو نیز مانند سایر برندهای لوازم خانگی دارای گارانتی و ضمانت نامه ای است که با کمک آن از مصرف کنندگان خود حمایت می کند.

برند فلر نیز به عنوان یک برند آلمانی در زمینه عرضه لوازم خانگی جایگاه بسیار خوبی را در سراسر دنیا به دست آورده است. هدف این برند رفع نیازهای اساسی خانواده ها و البته ارتقای سطح زندگی مشتریان است. محصولات این برند همگی مطابق با تازه ترین دستاوردهای فناوری جهانی ساخته می شوند و در نهایت نیز با عملکرد و کیفیت بالایی در دسترس مشتریان قرار می گیرند. محصولاتی که این برند تولید می کند تنوع بسیار زیادی دارد، اما معروف ترین آنها مایکروویو، آون برقی، قهوه ساز، کباب پز، پلوپز و… است. لازم به ذکر است که مراکز گسترده خدمات پس از فروش و شبکه وسیع عرضه محصولات این برند از امتیازات آن به شمار می آید. به همین دلیل می توان گفت این برند ،جزو بهترین برند لوازم خانگی محسوب می شود.

در مطالب بعدی شما را با قیمت روز سایر لوازم و وسایل منزل و بهترین برند لوازم خانگی آشنا خواهیم کرد، پس برای اطلاع از به روزترین ایده های طراحی و دکوراسیون داخلی چشم از کانال تلگرام آی هوم بر ندارید!

نویسنده: طلوع حقیقت | در تحریریه وبسایت ihome.ir

بکو خیلی خیلی عالیه من استفاده کردم راضیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

بهترین مارک لوازم برقی

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

خرید و تهیه ی جهیزیه یکی از اقدامات مهمی است که خانم ها اهمیت زیادی برای آن قائل هستند. توجه به این موضوع که لوازم خانگی مورد نظر به ویژه لوازم برقی از چه برندی باشد بسیار مهم است. خرید لوازم مرغوب در تهیه ی جهیزیه از اهمیت زیادی برخوردار است.

از آن جایی که که خرید جهیزیه بسیار مهم می باشد ما مقاله ای را ترتیب دیده ایم تا بتوانید با خواندن آن با خرید لوازم خانگی مرغوب آشنا شده و بتوانید بهترین برند های روز را خریداری کنید.راهنمایی های لازم در مورد هر برند در ادامه گفته شده است.

معمولا وسایل برقی و لوازم مورد نظر در آشپزخانه بسیار مهم است. بهترین مارک لوازم خانگی برای خرید لوازم برقی نکته ای مهم می باشد چرا که لوازم آشپزخانه معمولا بیشترین استفاده را داشته و مهم  تر از همه هر آشپزخانه قلب یک خانه را تشکیل می دهد. از این رو سعی کنید در خرید لوازم آشپزخانه و به طور کل لوازم برقی بهترین مارک را خریدای نمایید.

در ابتدا شما باید کیفیت لوازم خانگی برای جهیزیه را در نظر داشته باشید. هر برندی ممکن است کیفیت مطلوب برای خرید لوازم خانگی را نداشته باشد. هرگز کیفیت را فدای کمیت نکرده و سعی کنید بهترین برند را خریداری کنید. چرا که ممکن است میزان خرابی با خرید یک برند نا مرغوب افزایش یابد. اما توجه به قیمت هم موضوعی مهم است اگرچه شما می توانید لوازم خانگی با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

بهترین مارک لوازم برقی

در این قسمت هدف ما معرفی بهترین برند های دنیا برای لوازم خانگی است. با خواندن ادامه ی مقاله می توانید راهنمایی های لازم در خرید یک وسیله ی برقی با برند معتبر را دریافت نموده و خریدی مطمئن با قیمتی مناسب را تجربه کنید.

بوش که یکی از مارک های پرطرفدار در ایران بوده و کیفیت بسیار عالی دارد و با نام BOSCH در روی ابزار آن را مشاهده می کنیم در مقایسه با سایر برند ها حرف اول را می زند. شرکت بوش معمولا بهترین لوازم خانگی روز دنیا را با بی نظیر ترین کیفیت ساخته و تحویل بازار می دهد. اگرچه قیمت لوازم خانگی بوش کمی بالا تر از مارک های دیگر است اما کیفیت فوق العاده بالایی دارد. سازنده ی برند بوش کشور آلمان می باشد و در تولید انواع لوازم خانگی دست دارد.

کولر گازی بوش، ماشین لباسشویی بوش، ماشین ظرفشویی بوش، جاروبرقی بوش و… از لوازمی هستند که توسط شرکت بوش آلمان ساخته می شوند. اگر به دنبال خرید جهیزیه ی با کیفیت هستید با خرید  این برند می توانید اطمینان حاصل کنید که لوازمی با کیفیت تهیه کرده اید. میزان خرابی لوازم خانگی و برقی بوش معمولا کم تر از برند های دیگر است. در صورتی که استفاده ی صحیحی از آن شود معمولا خرابی به دنبال نخواهد داشت. اما قیمت جاروبرقی بوش، ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی و سایر لوازم برقی بوش معمولا کمی بالاست.

همه ی ما برند ال جی را شناخته و از لوازم برقی آن در منزل استفاده می کنیم. ال جی معروف ترین برند در ایران بوده و میزان خرید آن در مقایسه با کالا های بوش بیشتر است. چرا که قیمت لوازم برقی ال جی در مقایسه با قیمت لوازم برقی بوش معمولا کم تر است. اما از نظر کیفیتی در رده ی پایین تری از محصولات بوش قرار دارد. اگرچه کیفیت لوازم برقی ال جی نیز مرغوب بوده و با کیفیت است.

تلوزیون ال جی اولین لوازم برقی است که با شنیدن این برند به خاطر ما می آید. چرا که بیشتر ما از آن استفاده می کنیم و تا حدودی با کیفیت تلوزیون ال جی آشنایی داریم. عمر تلوزیون های ال جی زیاد بوده و از نظر صفحه ی نمایش و صدا در رده ی مطلوبی قرار دارند. از طرفی ال جی در ساخت کولر گازی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… فعالیت دارد. کیفیت ماشین لباسشویی ال جی و یا ماشین ظرفشویی آن نیز بسیار زیاد است. به طوری که طبق نظر سنجی ها بیشتر افراد از آن ها راضی بوده اند. با توجه به مقرون به صرفه بودن قیمت کالا های ال جی می توانید با قیمتی کم تر کالایی با کیفیت خریداری نمایید.

سامسونگ یکی از بزرگ ترین برند های کره جنوبی است که در ساخت لوازم برقی چند منظور فعالیت دارد. برند سامسونگ یک برند شناخته شده است و همانند برند ال جی در بیشتر خانه های ما وجود دارد. یکی از خاصیت های اصلی برند سامسونگ داشتن طول عمر بالا و ظاهری مناسب است از این رو بیشتر افراد آن ها می پسندند و ظاهر آن به دل می نشیند. اگر می خواهید دکوراسیون خاصی در منزل داشته باشید در بین لوازم برقی سامسونگ نیز جست و جو نمایید. البته باید گفته شود که قیمت لوازم خانگی سامسونگ اندکی بالاست. از این رو اگر واقعا به دنبال وسیله ای جذاب و با کیفیت هستید به دنبال این برند بروید. از بهترین محصولات سامسونگ می توان به تلوزیون های LED و LCD سامسونگ و همچنین لوازم آشپزخانه ی سامسونگ اشاره نمود.

سونی یکی از برند های تقریبا قدیمی اما با کیفیتی مطلوب است. معمولا تلوزیون های سونی بیشتر از کالا های دیگر در ذهن ما جای گرفته اند. این تلوزیون ها با ساختاری زیبا و بدنه ای فلزی محبوبیت خاصی در بین مردم دارند. اگر خواهان داشتن سبکی مدرن در منزل هستید می توانید برای جهیزیه ی خود از برند سونی استفاده نموده و تلوزیون خود را از این برند خریداری کنید. چرا که ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند. البته قیمت تلوزیون سونی نیز در مقایسه با برند های دیگر به میزان کمی پایین تر است.

این برند یک برند کاملا با  دوام در بین برند های کره ای است. نکته ی حائز اهمیت در این برند همکاری آن با بزرگ ترین شرکت لوازم خانگی در ایران است. این مسئله سبب شده است تا بیشتر افراد ایرانی از این برند برای لوازم برقی خود استفاده نمایند. دوو الکترونیک آوازه ای مشهور در ایران دارد. کیفیت محصولات خانگی دوو بسیار بالا بوده به طوری که میزان خرابی لوازم برقی دوو در سطح بسیار پائینی قرار دارد. پس از برند های سامسونگ و ال جی برند دوو الکترونیک جزو سه برند برتر دنیا در تولید لوازم خانگی می باشد. محصولات دوو بر خلاف کیفیت بالایی که دارند دارایی قیمتی بسیار عالی  و مقرون به صرفه می باشند. از این رو اگر می خواهید لوازم خانگی برای جهیزیه را با قیمتی مناسب خریداری کنید می توانید روی این برند حساب کنید.

شاید نام برند اسمگ را کمتر از برند های گفته شده شنیده باشید اما مطمئن باشید این برند نیز به عنوان یک برند ایتالیایی دارای کیفیتی مطلوب است. اگرچه قیمت لوازم خانگی برند اسمگ اندکی بالا تر از برند های گفته شده است اما می توان گفت برای خرید لوازم برقی منحصر به فرد برای جهیزیه ی خود خرید لوازم برقی اسمگ بهترین انتخاب خواهد بود. با خرید لوازم خانگی اسمگ می توانید خانه ای منحصر به فرد را ایجاد کنید. محبوبیت برند اسمگ در مقایسه با برند های دیگر برای افراد مشکل پسند بیشتر است.

این برند که یک برند آمریکایی است از نظر کیفیت لوازم خانگی زبانزد است. به طوری که می توان گفت کیفیتی تضمین شده دارد. این برند در تولید لوازم برقی اعم از یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی ویرپول و… فعالیت دارد. این برند از بزرگ ترین برند های تولید لوازم برقی است. قیمت محصولات ویرپول بر خلاف کیفیت خیلی بالا نیست و می توان گفت در مقایسه با برند اسمگ قیمت پایین تری را داراست.

جنرال الکتریک دارای سابقه ای درخشان و طولانی در زمینه ی تولید لوازم خانگی است. اگر به دنبال برندی محبوب برای خرید لوازم برقی برای جهیزیه هستید روی این برند حساب کنید. لوازم خانگی جنرال الکتریک اگرچه دارای قیمتی بالا هستند اما در بین برند های دیگر می درخشند.

در مقاله ی بالا چندین برند معتبر و معروف در دنیا را برای شما معرفی کردیم. این که شما کدام برند را بپسندید و طراحی کدام یک برای شما منحصر به فرد باشد سلیقه ای است. تمامی برند های گفته شده دارای کیفیت مطلوبی هستند که چند برند از آن کیفیت عالی دارند و در مقاله ی بالا به آن ها اشاره شد. نکته ی دیگر توجه به قیمت هر یک از آن هاست. لازم به ذکر است که اگر به دنبال لوازم برقی با کیفیت برای خرید جهیزیه هستید توصیه ی ما به شما خرید لوازم برقی با کیفیت بالا و قیمتی رو به بالاست.

در این مورد هرگز به دنبال برند هایی که مشهور نیستند نروید. اگرچه هزینه ی خرید آن ها ممکن است کمتر باشد اما معمولا کیفیت آن ها پایین بوده و درصد خراب شدن آن ها بیشتر از برند های معروف دنیاست. از این رو هزینه ی بیشتری کرده و برندی معتبر خریداری کنید تا یک عمر از داشتن لوازم خانگی و برقی با کیفیت لذت ببرید.

بیش تر بخوانید

شرکت آرا سرویس ارائه دهنده تعمیر و خدمات پس از فروش انواع مختلف لوازم خانگی با برند های مختلف ایرانی و خارجی و بیش از دو دهه سابقه فعالیت

با ضمانت برچسب گارانتی، خدمات و تعمیرات آرا سرویس را تضمین میکنیم.

شرکت آرا سرویس ارائه دهنده تعمیر و خدمات پس از فروش انواع مختلف لوازم خانگی با برند های مختلف ایرانی و خارجی و بیش از دو دهه سابقه فعالیت

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آرا سرویس می باشد

بهترین برند‌های لوازم خانگی برای جهیزیه

برای تهیه جهیزیه به موارد زیادی باید توجه کرد. تهیه لیست جهیزیه، توجه به برند و جنس لوازم خریداری شده، خرید از فروشگاهی معتبر با ارائه ضمانت نامه، قیمت مناسب خرید و کیفیت اجناس و… همگی از مواردی هستند که در هنگام خرید جهیزیه باید مورد توجه قرار گیرند. برای اینکه بتوانید به طور اصولی جهیزیه تهیه نموده و از خرید خود رضایت داشته باشید، نیازمند یک راهنمای جامع هستید. ما شما را برای خرید بهترین برند لوازم خانگی برای جهیزیه راهنمایی می‌کنیم.

 

 

در لیست جهیزیه شما موارد زیادی قرار می‌گیرند. یکی از مهم ترین این موارد، لوازم برقی است. در واقع لوازم برقی، دایره بزرگی از جهیزیه را در بر می‌گیرد و حتما باید از یک مارک خوب تهیه شود. چرا که خرید از برندی که شهرت نداشته و از کیفیت آن چیزی در جایی نوشته نشده، به معنای ناشناخته بودن برند و خریدی نا مطمئن است.

بهترین مارک لوازم برقی

 

ممکن است شما با خرید برندی که در مورد آن اطلاعاتی ندارید، پشیمان شده و سریع تر مجبور به تعمیر و یا تعویض آن شوید. بنابراین بهتر است از همان ابتدا یک جنس خوب با کیفیت عالی و با اطلاعات کافی خریداری کنید. و از بهترین برند لوازم خانگی برای جهیزیه در بازار مطلع شوید.

 

شما می‌توانید مبل، فرش، سرویس چوب و دیگر لوازم را بدون اطلاع کافی و از هر مکانی خریداری کنید. اما لوازم برقی به دلیل کارایی مهمی که دارند، بهتر است آن‌ها را با حواسی جمع خریداری کنید.

 

 

 

بهترین برندهای لوازم خانگی برای جهیزیه

 

مطمئنا با برند بوش آشنایی دارید. بوش یکی از برند‌های فوق العاده لوازم خانگی است. بوش به عنوان یک برند آلمانی امتحان خود را در زمینه کیفیت پس داده است. اگر می‌خواهید لوازم برقی جهیزیه خود را از بوش تهیه کنید، به شما این اطمینان را می‌دهیم که برند خوبی را انتخاب کرده اید. تنوع محصولات بوش یکی از نقاط قوت این برند است. بنابراین شما می‌توانید به سلیقه خود هر طرح و رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید.

 

انتخاب برند تعیین کننده کیفیت است. برند بوش با کیفیت فوق العاده، در تولید یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و… حرف اول را می‌زند. با خرید این برند، می‌توانید شاهد عملکردی قوی در لوازم برقی خانه تان باشید. کنترل از راه دور، مصرف بهینه انرژی و طرح‌های متنوع از مهم ترین نقاط قوت در این برند است.

 

یخچال سایدبای ساید: از 15 میلیون تومان

اجاق گاز: از 10 میلیون

ماشین ظرفشویی: از 9 میلیون

ماشین لباسشویی: از سه میلیون

اتو: از 2 میلیون

غذاساز: از 3 میلیون

جاروبرقی: از 2 میلیون

پلوپز: از 1 میلیون

آب‌میوه‌گیری: از 900 هزار تومان

جارو شارژی: از 580 هزار تومان

آون تستر: از 500 هزار تومان

آب مرکبات‌گیری: از 400 هزار تومان

همزن‌کاسه‌دار: از 350 هزار تومان

ساندویچ‌ساز: از 250 هزار تومان

 

 

بهترین برندهای لوازم خانگی برای جهیزیه

 

در همین ابتدا به شما بگوئیم با خرید محصولات ال جی، هرگز پشیمان نمی‌شوید. ال جی برند کره‌ای، بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی در کشورش است. نمی‌شود که از بهترین برند‌های بازار صحبت شود و نام ال جی در آن‌ها نباشد. ال جی دومین تولید کننده محبوب جهان است. لوازم برقی ال جی با برخورداری از طراحی منحصر به فرد، شما را به خرید لوازمی متفاوت دعوت می‌کند.

 

ماشین لباسشویی‌های ال جی کم صدا ترین ماشین لباسشویی‌های دنیا با طراحی عالی هستند. به طور کلی از خرید خود از برند ال جی، هیچ شک و شبهه‌‌ای نداشته باشید. چرا که برندی عالی برای خرید لوازم برقی جهیزیه است.

 

بهترین مارک لوازم برقی

 

یخچال سایدبای ساید: از 14 میلیون

یخچال دوقلو: از 12 میلیون

ماشین ظرفشویی: از 6 میلیون

تلویزیون: از 5 میلیون

کولرگازی: از 5 میلیون

ماشین لباسشویی: از 4 میلیون

مایکروویو: از 2 میلیون

 

 

 

بهترین برند‌های لوازم خانگی برای جهیزیه

 

 

سامسونگ از دیگر برند‌های کره‌‌ای است. مطمئنا تا به حال از کیفیت برند سامسونگ شنیده اید. پس می‌دانید محصولاتی با کیفیت و فوق العاده دارد. لوازم برقی سامسونگ به ویژه تلویزیون سامسونگ از مزایای جالبی برخوردار است.

 

به طوری مثال مدل هایی از تلویزیون سامسونگ هستند که قابلیت اتصال به وای فای دارند. همچنین یخچال‌های سامسونگ ساید بای ساید، هوشمند بوده و صفحات لمسی دارند. بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که برند خوبی خریداری کرده اید. اگر به دنبال تکنولوژی هستید، توصیه ما به شما خرید محصولات سامسونگ است. قیمت محصولات سامسونگ نیز مناسب است. با خرید از برند سامسونگ عمر لوازم خانگی خود را افزایش دهید. اگر به دنبال تنوع و پیشرفته بودن لوازم هستید، بهترین انتخاب لوازم برقی جهیزیه سامسونگ است.

 

 

تلویزیون: از 4 میلیون

یخچال سایدبای ساید: از 12 میلیون

یخچال دوقلو: از 12 میلیون

ماشین لبا‌شویی: از 6 میلیون

ماشین ظرفشویی: از 6 میلیون

مایکروویو: از 2 میلیون

جاروبرقی: از 2 میلیون

کولر گازی: از 2 میلیون

 

 

 

بهترین برند‌های لوازم خانگی برای جهیزیه

 

 

چهارمین برند فوق العاده با کیفیت عالی، محصولات دوو است. کشور سازنده برند دوو کره است. بنابراین می‌توان روی کیفیت آن حساب باز کرد. بهتر است ماشین ظرفشویی خود را از برند دوو خریداری کنید. چرا که ظرفشویی‌های دوو، در بین محصولات این برند، از کیفیت فوق العاده‌‌ای در بین برندهای دیگر برخوردار هستند. همچنین در صورتی که نیازمند تعمیر یا نصب این برند باشید، نمایندگی‌های آن به راحتی در ایران پیدا می‌شوند.

 

یخچال ساید بای ساید: از 13 میلیون

یخچال فریزر: از 8 میلیون

لباسشویی: از 6 میلیون

ظرفشویی: از 5 میلیون

تلویزیون: از 4 میلیون

اجاق گاز: از 3 میلیون

مایکروویو : از 3 میلیون

جاروبرقی : از 2 میلیون

 

 

بهترین برند‌های لوازم خانگی برای جهیزیه

 

اگر به دنبال برندی با کیفیت اما با قیمتی مناسب هستید، برند ایرانی امرسان را خریداری کنید. امرسان یکی از برندهای معروف ایرانی با سال‌ها سابقه در تولید لوازم خانگی است. می‌توانید روی کیفیت این برند حساب کنید. همچنین با قیمتی فوق العاده جهیزیه خود را خریداری کنید. این برند ایرانی از لوازم خانگی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی بهره مند است.

 

بهترین برند‌های لوازم خانگی برای جهیزیه

 

 

 

لوازم خانگی پارس خزر به راحتی، 10 سال برای شما عمر می‌کنند. بنابراین از طول عمر و کیفیت این برند ایرانی مطمئن باشید. جاروبرقی‌های پارس خزر حرف اول را در بین برند‌های دیگر می‌زنند. اما لوازم برقی دیگر از این برند نیز کیفیت خوبی داشته و تنوع زیادی دارند. اگر به دنبال برند ایرانی هستید، پارس خزر پیشنهاد خوبی است.

 

 

کلام آخر

 

در مطالب فوق در مورد برندهای برتر لوازم خانگی جهت خرید جهیزیه صحبت کردیم. چنانچه قصد تهیه جهیزیه دارید، با خواندن مطالب گفته شده ، به راحتی اطلاعات لازم برای خرید بهترین برند لوازم خانگی برای جهیزیه دریافت کنید. لوازم برقی با کیفیت تهیه نمائید و سال‌ها از آن استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

 


سرویس ویژه تعمیرات لوازم خانگی در روزهای کرونا

کدهای خطای ماشین لباسشویی بلومبرگ

علت کاهش پرتاب باد کولرگازی

علت خاموش شدن ناگهانی کولرگازی

چرا کولرگازی باد گرم می‌زند؟

آموزش ریست کردن کولرگازی و علت آن

ارور یخچال فریزر و ساید وستینگهاوس

کدهای خطای یخچال فریزر و ساید دوو

کدهای خطای یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش

ارورهای یخچال فریزر یا ساید بای ساید فریجیدر

ارورهای یخچال فریزر و ساید جنرال الکتریک

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

تلفن: 02122326603

تلفن: 02122915781

تلفن: 02122322119

تلفن: 02126318086

تلفن: 02126710064

تلفن: 02126710063

تلفن: 02188070938

تلفن: 02188591068

تلفن: 02188202032

تلفن: 02144751335

تلفن: 02177369090

تلفن: 02126552986

تلفن: 02175931

شرکت آارخیس آباد آب بن ( آرا سرویس ) ارئه خدمات تعمیرات لوازم خانگی به صورت گسترده و با کادری مجرب برای انجام امور تعمیرات در منزل در کنار شماست.

در این مجوعه سعی شده از برزوترین اطلاعات و دستگاه‌ها جهت تعمیرات استفاده گردد، جهت مشاوره با تیم آرا سرویس در تماس باشید .

قوانین سایت

درجه – مرجعی برای یک انتخاب هوشمندانه

این بار «درجه» با معرفی بهترین برندهای ایرانی لوازم خانگی در خدمت شماست. اگر برای تجهیز آشپزخانه‌تان به خرید محصولات وطنی فکر می‌کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا از برندهای مطرح ملی برایتان بگوییم.

بررسی ۷ مدل کف ساز شیر برقی موجود در بازار ایران؛ مطمئن خرید کنید


نکات مهم برای خرید مایو زنانه

شاید بپرسید چرا لوازم خانگی ایرانی؟ خب، خرید لوازم خانگی ایرانی هم نسبتا مقرون‌به‌صرفه‌تر است و هم از بابت خدمات پس از فروش خیال‌تان راحت‌تر خواهد بود. البته که لوازم خانگی ایرانی شاید از همه‌لحاظ در حد تراز اول‌های دنیا نباشد؛ اما چنانچه جانب انصاف را رعایت کنیم، تولیدکنندگان داخلی به‌ویژه در سال‌های اخیر با افزایش سطح کیفی و همسوترشدن با سلیقه روز به رقبای خارجی خود نزدیک‌تر شده‌اند و حرفی برای گفتن دارند. حالا اگر شما هم برای نونوارکردن اثاثیه آشپزخانه‌تان یا خرید جهیزیه درمورد بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی تحقیق می‌کنید، پس جا دارد تا پایان این مطلب مهمان امروز «درجه» باشید.

بهترین مارک لوازم برقی

این شما و این خوشنام‌ترین تولیدکنندگانی که باید برای خرید لوازم خانگی کوچک و بزرگ به خاطر بسپارید:

سبد تولید اسنوا شامل محصولات متنوعی است: ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق‌گاز، یخچال‌فریزر، تلویزیون و تجهیزات توکار از قبیل فر و قهوه‌ساز. البته، قهوه‌ساز که می‌گوییم منظورمان قهوه‌سازهای رومیزی و قابل‌حمل نیست؛ قهوه‌سازهای اسنوا توکارند و خود به آسیاب‌ قهوه چندحالته مجهزند.

اسنوا را می‌توان برندی برای کلیه لوازم اساسی آشپزخانه دانست. اما وجه تمایز اسنوا با سایر برندهای وطنی رقیب در چیست؟ خود اسنوا، به‌خصوص، روی کیفیت بالای مواد اولیه و لعاب‌کاری محصولاتش مدعی است؛ ادعا دارد که از مواد اولیه قابل‌رقابت با مواد موردمصرف در کارخانجات تراز اول دنیا استفاده می‌کند و نیز ماشین‌آلات و فرمولاسیون مورداستفاده در لعاب‌کاری محصولاتش بر استانداردهای اروپا و آمریکا منطبق‌ است.

برای مثال، برخی محصولات فِردار اخیر اسنوا از لعاب هوشمند خودتمیزشونده برخوردارند. یعنی پس از هر بار پخت‌وپز نیازی به تمیزکاری نیست، بلکه قسمت‌هایی از فر که به پوشش خودتمیزشونده مجهزند بدون نیاز به هیچ دخالتی توسط مصرف‌کننده به‌خودی‌خود از ذرات غذا پاک خواهند شد.

مشاهده محبوب‌ترین محصولات اسنوا

پارس خزر نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی وطنی است و یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی به شما می‌رود. اغلب‌مان پارس خزر را به پلوپزهای خوش‌ته‌دیگ این برند می‌شناسیم. حتی ایرانیان خارج‌نشین هم، بااینکه انواع‌واقسام پلوپزهای آن‌ورآبی برایشان مهیاست، باز خاطرخواه پارس‌خزرند. پلوپزی هم که در تصویر می‌بینید، از سِری پلوپزهای دیجیتالی پارس خزر است که چند مدل برنامه پخت دارند.

اما محصولات پارس خزر تنها به پلوپز محدود نمی‌شوند. در حال حاضر، پارس خزر بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران است و تقریبا همه خرده‌ریزهای برقی جهیزیه را شامل می‌شود. حتی جالب است بدانید پارس خزر اسپرسوساز هم دارد. تولیدات این برند پیشتر با نام پارس توشیبا به بازار عرضه می‌شدند، اما از سال ۱۳۶۱ تاکنون با نام تجاری پارس خزر و سایا شناخته می‌شوند.

مشاهده پرفروش‌ترین محصولات پارس‌خزر

امرسان از دیگر برندهای مطرح داخلی درزمینه تولید لوازم خانگی است که با تولید یخچال‌فریزر سر زبان‌ها افتاد. البته، علاوه‌بر یخچال‌فریزر در تولید ماشین لباس‌شویی، اجاق‌گاز، هود و جاروبرقی هم دستی بر آتش دارد. گویا نخستین برندی هم که در ایران به تولید یخچال‌فریزر با سطح مصرف انرژی A مفتخر شد امرسان بود. امرسان همچنین نخستین برند ایرانی تولیدکننده یخچال‌فریزرهای هوشمند است که از قابلیت کنترل با اپلیکیشن موبایل برخوردارند.

جالب‌تر اینکه امرسان یخچال‌فریزر فانتری مدل اِسمِگ (SMEG) هم دارد. اسمگ‌دوست‌ها از قیمت گزاف محصولات این برند ایتالیایی باخبرند. اما امرسان تقریبا مشابه همان طرح یخچال‌فریزرهای فانتزی اسمگ را در رنگ‌های قرمز، صورتی، زرد، آبی و مشکی و با قیمت تنها حدود ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان روانه بازار کرده است. این مدل یخچال‌فریزرهای امرسان به طرح کلاسیک معروف‌اند و به‌ویژه در آشپزخانه‌های نقلی و فانتزی خوب ست می‌شوند.

مشاهده انواع محصولات امرسان

ایکس ویژن به گروه صنعتی مادیران تعلق دارد و در سال ۱۳۸۵ با تولید تلویزیون به بازار لوازم خانگی صوتی‌تصویری معرفی شد. در حال حاضر، خانواده ایکس ویژن علاوه‌بر تلویزیون‌های هوشمند شامل یخچال‌فریزر و ماشین لباس‌شویی هم می‌شود. البته، به نظر می‌رسد تلویزیون‌های این برند محبوب‌ترند.

ازجمله نقاط قوت محصولات ایکس ویژن می‌توان به طراحی‌های به‌روز و تنوع بالا اشاره کرد. ضمن اینکه کلیه یخچال‌فریزرها و ماشین لباس‌شویی‌های ایکس ویژن از سطح مصرف انرژی A و بالاتر برخوردارند. مزیتی که در درازمدت با کاهش هزینه‌های قبض آب و برق کمک قابل‌ستایشی به اقتصاد خانوار خواهد بود.

لوازم خانگی ایکس ویژن همگی با گارانتی مادیران عرضه می‌شوند. مادیران هم که می‌دانید از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش در ایران است.

مشاهده جدیدترین محصولات ایکس ویژن

نمی‌شود از ماشین لباس‌شویی ایرانی حرف زد و اسمی از پاکشوما به میان نیاورد. پاکشوما برندی با ۴۰ سال سابقه و تجربه در تولید انواع لباس‌شویی است. این برند نام‌آشنا ابتدا با تولید لباس‌شویی‌های نیمه‌اتوماتیک به کارزار لوازم خانگی وارد شد و سپس دایره تولیداتش را گسترده‌تر کرد. در حال حاضر، محصولاتی چون ماشین ظرف‌شویی، یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید، جاروبرقی، مایکروویو و کولر گازی هم در سبد تولید پاکشوما جای دارند و مقدمات تولید سایر لوازم خانگی در دست آماده‌سازی است. طبق نتایج ششمین دوره نظرسنجی ملی برند محبوب (سال ۱۳۹۸)، پاکشوما در گروه ماشین لباس‌شویی و همچنین ظرف‌شویی پس از اسنوا در جایگاه دوم قرار گرفت و نشان داد که هنوز باوجود گذشت سال‌ها برند محبوبی در بین ما ایرانی‌هاست.

پرفروش‌ترین محصولات پاکشوما

مشاهده محصولات دیگر برندهای مرغوب ایرانی

در این مطلب با بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی برای تجهیز آشپزخانه آشنا شدید. جا دارد یادآوری کنیم که سعی کردیم روی خوشنام‌ترین‌ها دست بگذاریم. در مطالب آینده سعی می‌کنیم محصولات هر برند را از نظر خریداران هم مقایسه کنیم. اما در این فاصله منتظریم تجربه شماهایی را که از برندهای نام‌برده در منزل‌ دارید، در قسمت دیدگاه‌ها بخوانیم. اگر هم از برندهای خوب ایرانی موردی را جا انداختیم که سزاوار معرفی است، حتما به ما یادآوری کنید. درضمن، برایمان جالب است دلیل‌تان را برای انتخاب لوازم خانگی ایرانی بدانیم. با ما در زیر همین صفحه در ارتباط باشید.

دانش‌آموختهٔ ادبیات انگلیسی و فعال درزمینهٔ ترجمه و تولید محتوا

مطلب قبلی

نکات مهم خرید خمیر ریش

مطلب بعدی

پرفروش‌ترین زنجیرهای طلا در بازار را بشناسید

بررسی ۷ مدل کف ساز شیر برقی موجود در بازار ایران؛ مطمئن خرید کنید

قبل از خرید استند گلدان حتما این نکات را بدانید

همه نکات برای خرید محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل

نکات خرید پنکه بدون پره؛ یک فناوری مدرن و جذاب را تجربه کنید

دوستان فر توکار برقی خوب و ماکروفر ایرانی خوب چیه؟

نظرتون درباره مارک tcl چیه؟؟

من نزدیک به ۸ ساله که یخچال فریزر دوقلو پارس دارم خیلی ازش راضیم و واقعا هیچ ایرادی نداره

سلام یخچال فریزرپارس هم برند خوبی هست یکی از خوهرام 8 سال و یکی دیگه هم تازگی خریدن و هر دو هم خیلی راضی ان. یکی دیگه ازخواهرام یخچال فریزر الکترواستیل داره تقریبا نزدیک2 ساله که اونم خیلی راضیه. من هم یخچال فریزرم آیسان هست از این بالا پایینیها که این برند هم ایرانی هست هم خیلی شیک و هم از عملکردش راضی ام الان 2 ساله که دارم. بخوام عوض کنمدو قلو الکترواستیل میگیرم چون ظاهر برام خیلی مهمه. فر گازم اسنواست راضی ام، خواهرم ماشین لباسشوییش پاکشوماست که اونم راضیه. آهان یکی از خواهرام همه وسایل کوچیک آشپزخونه اش رو پارس خزر خرید و الحمدلله راضیه. اما من 3کاره پارس خزر مدل مدل Parskhazar Juicer JBG-610P دارم البته دکمه هاش باز این شکلی نیست از این مدل راضی نبودم البته جنس پارچ و آسیابش پلاستیکی بود که راضی نبودم و شکست بعد از عوض کردن پارچش بهتر شد. آبمیوه گیریش هم خوب آب نمیگیره. خواهرم مدل دیگه اش روخریده منتظرم استفاده کنه ببینم اگه راضی بود اونو بخرم.
درمورد خارجی خریدن هم خیلی دوست داشتم یه چند کاره کنوود بخرم اما دیدم اون هم همین مشکل آبمیوه گیره ارو داره که خوب آب نمیگیره و مهم تر از اون با خارجی خریدن حس خیانت به کشورمو دارم تا کی شعار باید وقت عمل آدم خوشو ثابت کنه.
ولی یه مطالبه ای هم دارم اینکه تولید کنندگان داخلی روز به روز کیفیتو بالا ببرن با یه پیگیری ساده از خانوم هایی که محصولشون رو خریدن خیلی خوب میتونن عیب های ریزی که محصول داره و خانوم خونه موقع کار باهاش متوجه میشه رو رفع کنن.

خانم مرادی عزیز، ممنون که تجربه‌تون را با ما و مخاطبان‌مون در میون گذاشتید.

محصولات ایرانی اصلا کیفیت خوبی ندارند ملت چون پول محصول خوب خارجی را ندارند مجبورن ایرانی بخرن وگرنه هیچکس اینارو نمیخره

نه واقعا اینجوری نیست من توان مالیشو دارم اما تفاوتی نیست بین جنس ایرانی و خارجیش مطمئنا ایرانی میخرم
و اینکه به تولید کشورم کمک میکنم
الجی و سامسونگ هم از روز اول محبوب نبودن مردم کشورشون خواستن که شد

بهترین مارک لوازم برقی

نه اینطور نیست اتفاقا خداروشکر از وضعیت مالی خیلی خوبی برخوردارم ولی میخوام همه جهیزیه ام رو ایرانی بخرم مارک های پاکشوما و پارس خزر از خیلی از برند های خارجی ماندگاری بیشتری دارند

به نظرمن بهترین وکاراآمدترین لوازم خانگی ایرانی الکترواستیل میباشد..واقعاازنوع کارایی خدمات پس ازفروش در رده بندی جزو 3مارک عالی ایرانی وقابل رقابت بالوازم خارجی میباشد وبایدبه این مارک رتبه 97 از100 رو داد..

ممنون که نظرتون رو با ما مطرح کردید.

محصولات اسنوا جز بدترین لوازم خانگی ها هستش. اگه کسی بخواد پولش رو دور بریزه باید اسنوا بخره.
پارس خزر خیلی بهتره

محصولات اسنوا اصلا اصلا کیفیت ندارند . پارس خزر و امرسان کیفیت و کارایی خوبی دارند .

من نمی دانم که چرا اسنوا که کیفتی پایین تر از چین دارد را جزو برند محبوب لحاظ میکنید این طبقه بندی غلط اطلاعاتی را چه کسی تهیه کرده با دلیل اثبات میکنم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام، ایمیل و وب سایت من برای ارسال کامنت های بعدی ذخیره شود.

مطالب محبوب


همه نکات برای خرید فوم رول ورزشی

برای خرید عینک شنا حتما این نکات را بدانید

همه نکات برای خرید بالش شیردهی که باید بدانید

بررسی ۷ مدل کف ساز شیر برقی موجود در بازار ایران؛ مطمئن خرید کنید


نکات مهم برای خرید مایو زنانه

بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها

بهترین سایت‌های تعمیرات موبایل کدامند؟ از تضمین اصالت قطعات تا تعمیر…

بهترین سایت‌های خرید لپ تاپ؛ مطمئن و با قیمت مناسب لپ‌تاپ بخرید

بهترین سایت خرید موبایل؛ مطمئن و با اطلاعات شفاف موبایل بخرید

بهترین اپلیکیشن های درخواست امداد خودرو؛ با گوشی همراه درخواست امداد…

بهترین سایت‌های اجاره دفتر کار؛ انتخاب سریع و ارزان واحد اداری

درجه رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید. ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم. اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم. همراهی شما بزرگترین سرمایه ماست.

برند ایرانی

بهترین کالای خواب ایرانی؛ از کدام برندها با خیال راحت خرید کنیم؟

بهترین برندهای شال و روسری ایرانی با خاص‌ترین طرح‌ها کدامند؟

بهترین برندهای پوشاک ایرانی برای خرید لباس کدامند؟

آخرین مطالب


همه نکات برای خرید فوم رول ورزشی

برای خرید عینک شنا حتما این نکات را بدانید

همه نکات برای خرید بالش شیردهی که باید بدانید

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

22 مرداد 1399

22 مرداد 1399

22 مرداد 1399

22 مرداد 1399

22 مرداد 1399

بهترین مارک لوازم برقی

21 مرداد 1399

15 مرداد 1399

12 مرداد 1399

31 تیر 1399

29 تیر 1399

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هرساله عده زیادی تصمیم به نوسازی و تغییر وسایل منزل خود می گیرند و در این میان لوازم منزل هزینه زیادی بر دوش آن ها می گذارد پس لازم است به عنوان یک سرمایه گذاری مستقل روی آن فکر و برنامه ریزی کنیم. به همین دلیل این مطلب برای آشنایی بیشتر با بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی در سال 2019 به شما ارائه می شود تا محصولات قابل اعتمادی را انتخاب کنید و مطمئن باشید که بعد از مدت کوتاهی کارآیی آن ها کم نخواهد شد.

هرچند ممکن است بعضی از برند های این مطلب در بازار لوازم خانگی ایران حضور نداشته باشند اما برندهایی که در این لیست حضور دارند به عنوان بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی شناخته می شوند و شما می توانید اولویت انتخاب خودرا برای خرید لوازم خانگی در سال 2019 مشخص کنید.

 

لوازم خانگی Whirlpool

اولین برندی که در لیست بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی در سال 2019 معرفی می کنیم Whirlpool است . مطمئنا اگر از قابلیت اطمینان به برند صحبت کنیم بهترین مارک لوازم خانگی جهان محسوب می شود. طبق آمارهای ارائه شده از بین تمام لوازم این برند در طول سال فقط 4.5% آن ها برای تعمیر یا سرویس مراجعه کرده اند. همچنین از لحاظ قیمتی مناسب هستند و برای افرادی با بودجه محدود نیز مناسب هستند.

مسلما در میان گزینه های دیگری که در دسترس است Whirlpool بسیار قابل اعتماد است . این برند به دلیل فناوری های پیشرفته اش در دنیا معروف نشده است بلکه ضعف در پیشروی در نوآوری را به وسیله کیفیت بالاتر جبران می کنند. خریداران این برند همچنین از خدمات پس از فروش رضایت کامل دارند که یک مورد مهم و اطمینان بخش است.

 

لوازم خانگی ال جی LG

بر خلاف برند قبلی ال جی دائما با تجدید نظر و خلاقیت در لوازم خانگی خود مرز ها را جا به جا می کند. این برند در بسیاری از رده های لوازم خانگی جزو برترین ها می باشد از جمله : یخچال ها و ماشین های لباسشویی . ال جی در دوسال گذشته برند جوایز متعددی از نهاد های مختلف شده است و این توانمندی را دارند که بهترین و جدیدترین فناوری ها را به خوبی در محصولات خود به کار ببرند.

محصولات ال جی در کنار پیشرفته بودن از نظر فناوری ، بسیار شیک هستند و به این دلیل که توجه بسیار خوبی روی کیفیت طراحی و زیبایی بصری شده است می توان حدس زد که چرا بسیاری حاضرند مبلغ بالاتری برای برند LG  بپردازند .

 

لوازم خانگی سامسونگ Samsung

برند دیگری که به شدت در فناوری سرمایه گذاری و پیشرفت کرده است سامسونگ است. احتمالا این برند برای شما آشناست و آن را با گوشی های هوشمند یا تلویزیون هایش می شناسید ولی سامسونگ برخی از بهترین لوازم آشپزخانه دنیا را نیز تهیه می کند . این برند در واقع پرفروش ترین برند در ایالات متحده آمریکا هستند. وسایل ساخت این برند دارای توانمندی یکپارچه سازی را دارند تا یک آشپزخانه مجهز برای شما به وجود آورند.

اگر می خواهید برای آشپزخانه کوچک خود این برند را تهیه کنید باید بدانید وسایل ساخت این  برند از لحاظ اندازه کمی بزرگ هستند و باید از جا شدن آن در مکان قبلی اطمینان حاصل کنید و یا انعطاف قابل قبولی در جابه جایی وسایل آشپزخانه خود داشته باشید.

 

لوازم خانگی بوش Bosch

شرکت های آلمانی به تولید محصولات با کیفیت معروفند بوش نیز از این قاعده مستثنا نیست . در کنار لوازم با کیفیت بهترین تضمین های ممکن را ارائه می کنند که در کنار پشتیبانی و خدمات مناسب مشتریانش این برند را جزو بهترین برند های 2019 قرار داده است.

یک خانواده می تواند اجاق گاز این برند را در محدوده 1000 دلار تهیه نماید که تا قیمت بالایی محسوب می شود اما با داشتن فن خک کننده ، فن آوری تمیز کننده خودکار و همچنین بدنه از جنس فولاد ضد زنگ ماندگاری بسیار بالایی خواهند داشت. غیر از اجاق گاز بوش همچنین ماشین های ظرفشویی و یخچال فریزر های بسیاری را به فروش می رساند . طراحی بوش به این شکل است که هم محصولات وچک و هم محصولات بزرگ تر را پوشش می دهد تا با چیدمان های مختلف منازل سازگاری داشته باشد.

 

لوازم خانگی اسمگ Smeg

این برند ایتالیایی با در نظر گرفتن بسیاری از فاکتورها در این لیست قرار می گیرد . طیف گسترده محصولات این شرکت بیشتر به خاطر طراحی و رنگ های بسیار زیبا شناخته شده هستند اما از نظر کیفیت هم سطح قابل قبولی دارند. این برند اواع لوازم خانگی بزرگ از جمله انواع اجاق گاز ،یخچال فریزر و انواع لوازم خانگی کوچک مانند دستگاه نان تست و دستگاه اسپرسو را ارائه می دهد. اگر علاقه مند به یک آشپزخانه رنگی هستید برندی بهتر از Smeg  پیدا نمی کنید.

برند اسمگ علاوه بر نگاه خاص به ظاهر محصولاتش به خاطر عملکرد خوب و ارگونومی جوایز متعددی نیز به دست آورده است. این برند هم به اخرین فناوری ها مجهز نیست اما در عوض با استفاده از مواد اولیه و قطعات با کیفیت بالا توانسته اند دوام محصولاتشان را تا حد امکان بالا ببرند.

 

لوازم خانگی میتسوبیشی Mitsubishi

بهترین مارک لوازم برقی

میتسوبیشی برندی از شرق دور است که استقبال از آن بیشتر به خاطر اتومبیل های معروفش بوده است. با اینحال لوازم خانگی میتسوبیشی نیز همان اندازه چشمگیر هستند. این برند ژاپنی یک نمونه کلاسیک از تمرکز روی چند محصول خاص برای موفقیت بیشتر در گوشه های بازار است. به عنوان مثال یخجال و فریزرهای این برند نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر دنیا جزو پرفروش ترین ها هستند.

میتسوبیشی از فناوری واقعیت مجازی برای این استفاده می کند که به شما نشان دهد که محبوب ترین محصولاتشان در آشپزخانه شما چگونه به چشم می آید . کل این خدمات از طریق تلفن همراه هوشمند شما انجام می شود و شما نیازی به ترک منزلتان ندارید.

 

لوازم خانگی Kitchen Aid

اگر می خواهید برای آشپزخانه خود یک مارک کلاسیک تر انتخاب کنید به دنبال  Kitchen Aid باشید، قدمت این شرکت مانع این نشده است که آن ها محصولات باکیفیتی تولید نکنند.

مدتی بود که Kitchen Aid سهم بازار خود را از دست داده بود ، اما بلاخره توانستند روند را طوری تغییر بدهند که تولیداتشان برای مصرف کننده نهایی جذاب تر باشد. ایجاد شگفتی های گه گاهی در بازار لوازم خانگی و همچنین طیف متنوع رنگ آنها باعث می شود در هر خانه ای با سبک های متنوع جای خود را پیدا کنند.

 

لوازم خانگی میله Miele

هرچند ممکن است افراد کمی نام این برند را شنیده باشند اما به معنی نیست که محصولات خوبی ندارند. این برند یک برند در حال ظهور در کشور آلمان است . مهم ترین دلیلی که دو برند آلمانی در این لیت حضور دارند توجه بسیار زیاد آن ها به کیفیت محصولاتشان است.

شاید برای علاقمندان خارج از اروپا تهیه این برند کمی مشکل باشد اما به شما قول می دهیم ارزشش را خواهد داشت. اعداد و ارقام نشان می دهد که ماشین های ظرفشویی و اجاق گاز لوازم خانگی میله بسیار قابل اعتماد است.

 

لوازم خانگی Gaggenau

ممکن است نام این برند را شنیده باشید چون برخی این برند را از شگفتی های مهندسی می دانند. البته برای شروع به کار با آن ها در ابتدا نیاز به یادگیری بیشتری دارید اما وقتی این کار را یاد گرفتید قطعا از کار با آن بیشتر از هر برند دیگری رضایت خواهید داشت.

وسایل برند لوازم خانگی Gaggenau به عنوان تجهیزات کار  سرآشپز که در سطح خانگی نیز عرضه شده است، بازاریابی می شود اما در مورد حقیقت این مطلب اطلاعاتی وجود ندارد.

 

لوازم خانگی وولف Wolf

لوازم خانگی وولف یکی دیگر از برند هایی است که ممکن است عموم مردم کمتر در مورد آن شنیده باشند اما این محصولات بسیار قابل اعتماد هستند و برای چندین سال متوالی در لیست برترین لوازم خانگی حضور دارند.

از دیگر نکاتی که باید در انتخاب بهترین و برترین لوازم خانگی در سال 2019  به آن توجه کنید قیمت و سطح کیفیت خدمات پس از فروش و گارانتی این محصولات است تا با اطمینان بیشتر به انتخاب مناسب منزل خود برسید.

پیشنهاد ما این است که پیش از خرید هر محصولی در بازار لوازم خانگی، راهنمای خرید لوازم خانگی را مطالعه کنید. در این بخش، راهنمای خرید محصولات متفاوت وجود دارد و به شما کمک خواهد کرد تا در هنگام خرید، از تمامی فاکتورهای لازم که دانستن آن برای انتخاب یک محصول مناسب لازم است، مطلع شوید.

این مقاله صرفا یک مطلب ترجمه شده از سایت www.kitchenistic.com است.

انتهای پیام/

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت در مرورگر برای دیدگاه بعدی.

بهترین مارک لوازم برقی

شاید اگر از عروس خانم های ایرانی و مادران شان بپرسیم که “به نظر شما سخت ترین و زمان برترین کار در برنامه ریزی های مربوط به مراسم عروسی چیست؟” پاسخ آنها نه انتخاب باغ تالار عروسی است و نه انتخاب استودیو عکاسی و نه لباس عروس! بلکه به نظر اکثر افراد تهیه چک لیست جهیزیه، انتخاب مارک ها، انتخاب رنگ ها و مدل ها، تعیین بودجه و اطلاع از قیمت ها و در انتها خرید و چیدمان جهیزیه سخت ترین، پیچیده ترین و زمانبرترین کار در روزها و ماه های قبل از برگزاری مراسم عروسی است.البته مادران ایرانی از همان زمان های قدیم تا به حال عادت داشته اند که از دوران کودکی دختران خود اقدام به خرید و جمع آوری جهیزیه برای آینده آنها می نمودند، اما مشکلی که در این بین پیش می آید مدل های دمده شده و قدیمی است.از طرفی در شرایط کنونی جامعه و با وجود تحریم ها و جلوگیری از ورود برخی از مارک ها به داخل کشور، یکی از دغدغه های اصلی عروس خانم ها در مورد جهیزیه، انتخاب مارک خوب و کارآمد برای انواع وسایل و لوازم جهیزیه است. مارکی که هم دارای قیمت مناسبی باشد و هم از کارآیی و کیفیت خوبی برخوردار باشد. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا بهترین مارک هایی که در حال حاضر در بازار ایران موجود هستند را برای خرید جهیزیه معرفی و بررسی نماییم.

2. سینمای خانگی3. گوشی تلفن تا چند سال گذشته انواع مارک های خارجی مانند ال جی، سامسونگ، توشیبا، سونی و … برای لوازم صوتی تصویری در بازار ایران به وفور و با قیمت مناسبی یافت می شدند و این روزها این مارک ها، باز هم در بازار به فراوانی دیده می شوند اما به دلیل قیمت بالای دلار، قیمت این مارک ها هم به طور سرسام آوری افزایش یافته اند. البته معمولا بسیاری از مردم باز هم برای خرید لوازم صوتی تصویری به همین مارک های قدیمی و معتبر بیشتر اعتماد دارند و با وجود افزایش قیمت ها باز هم به خرید آنها مبادرت می ورزند.

اما اگر به دنبال مارک های با کیفیت ولی با قیمت های پایین تری هستید می توانید به مارک هایی مثل شارپ، تی سی ال، ایکس ویژن،  اسنوا و پارس الکتریک نیز اعتماد کنید و تلویزیون و سینمای خانگی جهیزیه خود را از این مارک ها خریداری نمایید. این مارک ها قطعا در رقابت با مارک های صاحب نامی مثل الجی و سامسونگ از کیفیت پایین تری برخوردار هستند، اما باز هم مارک های خوبی به شمار می روند و می توانید با خیال راحت به آنها اعتماد کنید، کما اینکه با خرید مارک های خارجی، معمولا قید خدمات پس از فروش را باید بزنید و اگر لوازم شما احتیاج به سرویس و تعمیرات داشتند یا قطعه ای از آنها نیاز به تعویض داشته باشد معمولا در بازار کنونی باید هزینه های بسیار زیادی را متقبل شوید و از خدمات پس از فروش خبری نیست!

برای لوازم برقی اشپزخانه، تا چند سال گذشته مارک هایی مثل کنوود، بوش، مولینکس، AEG و … در بازار به فراوانی دیده می شدند و معمولا برای خرید جهیزیه هم از همین مارک ها بیشتر استقبال می شد اما این روزها، بهترین مارک‌های موجود برای غذاساز و گوشکوب برقی، برندهای براون، تفال، پاناسونیک، متئو، کاراجا هستند که معمولا کیفیت های خوبی دارند و علیرغم قیمت بسیار مناسب، می توانید به آنها اطمینان کنید.

برای آبمیوه گیری برندهای بوش، براون، فیلیپس، زیمنس، پاناسونیک و اگر برندهای با قیمت مناسب تر را بخواهید می توانید فلر و میدیا را انتخاب نمایید. بهترین و با دوام ترین مخلوط کن ها از برندهای بوش، فیلیپس، براون، مولینکس، تفال، پاناسونیک، فلر و میدیا هستند، اما یکی دیگر از انتخاب هایی که می توانید داشته باشید رو آوردن به مارک های ایرانی است که با خرید ایرانی می توانید به اقتصاد ایرانی نیز کمک کنید.

در بین مارک های ایرانی برای لوازم برقی آشپزخانه مارک پارس خزر و عرشیا از قدیم الایام در بین ایرانیان وجود داشته و در سال های اخیر نیز کیفیت تولیدات خود را به طور چشمگیری افزایش داده است. چرخ گوشت، آبمیوه گیری و مخلوط کن های پارس خزر از جمله وسایلی هستند که پیشنهاد می کنیم حتما در لیست انتخاب های خود قرار دهید. اما اگر از لحاظ قیمتی دچار محدودیت نیستید و اصرار دارید که مارک های خارجی را برای جهیزیه خود انتخاب کنید می توانید به سراغ مارک های دلونگی، الکترولوکس و اسمگ بروید که هم اکنون در بازار ایران موجود هستند ولی قیمت آنها در مقایسه با سایر برندها خیلی بالاتر است. به عنوان مثال آبمیوه گیری اسمگ قیمتی بالغ بر ۱۳ میلیون تومان دارد. اسمگ یکی از برندهایی است که به واسطه نوع خاص تولیدات خاص بسیار شاخص شده است. تولیدات اسمگ علاوه بر کیفیت بالا، ظاهری رنگارنگ و فانتزی دارند و برای دکوراسیون های فانتزی و مینیمال بسیار مناسب هستند.

در انتها به سراغ مایکروویو، سولاردوم، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و یخچال فریزر می رویم. بهترین مارک های موجود در بازار ایران برای مایکروویو و سولاردوم، برندهای سامسونگ، الجی، فلر، پاناسونیک، میدیا، هاردستون، تکنو، بلک اند دکر و زیرووات هستند و برای یخچال فریزر متناسب با بودجه خود می توانید به سراغ مارک های سامسونگ الجی، ایندزیت و الکترولوکس بروید اما اگر در پی برندهای ایرانی هستید، مارک های الکترواستیل، امرسان، اسنوا و برای ماشین لباسشویی و ظرفشویی هم برند پاکشوما، برندهای بسیار قابل اعتمادی هستند که مدل های متنوعی را نیز در بازار ارائه می دهند.

قابلمه ها انواع متفاوتی دارند. قابلمه های استیل و مسی قابلمه هایی هستند که از لحاظ آزاد کردن پلیمرهای سرطان زا بسیار قابل اعتماد هستند، اما به دلیل اینکه حرارت را به صورت مستقیم منتقل می کنند، در بسیاری مواقع، برای پخت برنج و غذاهای خشک قابل استفاده نیستند. ولی برای بار گذاشتن انواع خورش و غذاهای آبکی انتخاب های بسیار خوبی به شمار می روند. بهترین مارک ها برای قابلمه های استیل، کوکماز، پارس استیل و عرشیا هستند. قابلمه های مسی که بسیاری از آنها به صورت سنتی تولید می‌شوند و در بازار، با برندهای گمنام به فروش می رسند.

پس از قابلمه‌های استیل و مسی به قابلمه های سرامیکی و گرانیتی می رسیم که این روزها به وفور در جهیزیه ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از لحاظ رنگ و مدل بسیار متنوع هستند و از لحاظ کیفیتی نیز با دوام می‌باشند و تا زمانی که خراشیدگی در آنها به وجود نیاید از لحاظ سلامتی هم مشکلی ندارند. بهترین مارک ها برای این قابلمه ها نیز، برندهای رویالتی لاین، دسینی، یونیک، لایف اسمایل، نیولایف، بوگاتی هستند و در بین برندهای ایرانی، عروس، زرساب و عرشیا، مارک های بسیار خوبی به شمار می روند.

انتخاب بعدی قابلمه های چدن هستند که عمر طولانی تری نسبت به سایر قابلمه ها دارند و بسیار سنگین می باشند‌ مارک های بالارینی، دلمونتی، مستر، تکنو، دسینی و هاردستون برای این قابلمه ها، بسیار خوب هستند. در انتها به قابلمه های تفلون می رسیم که به دلیل وجود کادمیوم در لایه های رویی آنها و غیربهداشتی بودن آنها در اثر حرارت زیاد ، این روزها کمتر از سایر قابلمه ها طرفدار دارند ولی اگر می‌خواهید برای تکمیل جهیزیه خود حتما یک دست قابلمه تفلون هم داشته باشید می‌توانید به سراغ مارک‌های عرشیا، تفال، یونیک، دسینی و عروس بروید.

بهترین و به صرفه ترین مارک برای خرید لوازم پلاستیکی آشپزخانه برند لیمون و برای کفگیر و ملاقه و ابزار آشپزخانه، مارک های بنتاتی، باریکو، لایف هایت یونیک، ایکیا و کاراجا هستند.

پس از لوازم پلاستیکی و قابلمه و ابزار آشپزخانه، به ظرف و ظروف، چینی، آرکوپال و سرویس پذیرایی کریستال می رسیم. در این زمینه برندهای ایرانی بسیار زیباتر، متنوع تر و به صرفه تر از مدل های خارجی هستند. به عنوان مثال چینی زرین، توس و مقصود جزو برندهای بسیار معتبر و متنوع در ظروف چینی هستند.

برای کریستال هم می توان به راحتی از میان برندهای جی سی سی و لیزاموری و ورکاده انتخاب های جذاب و مدرنی داشت.

آخرین موردی که در وسایل آشپزخانه مورد بررسی قرار می دهیم، اجاق گاز است که این روزها در اکثر خانه ها و منازل نوساز به صورت رومیزی و رو اپنی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما نمونه‌های فردار آن نیز به وفور در جهیزیه ها خریداری می‌شوند. برندهای آلتون، اسنوا و تکنوگاز جزو برندهای شیک و مناسب هستند.

اما اگر در جستجوی فروشگاه‌های لوکس‌تری هستید یا برندهای خارجی و ترک مدنظرتان است می‌توانید به خیابان میرداماد و فروشگاه های خیابان ولیعصر و اطراف پارک ساعی نیز سر بزنید. این فروشگاه‌ها معمولا اجناس شیک تر و لوکس‌تری را ارائه می‌دهند ولی محدوده قیمتی آنها از خیابان مولوی بسیار بالاتر است.

1.مبلمان

2. سرویس خواب

3. میز تلویزیون

4. میز توالت و میز آرایش

5. گنجه 

برای خرید آن معمولا اولین جایی که به ذهن می‌رسد بازار یافت آباد و پاساژهای آن است که این منطقه، آنقدر بزرگ و متنوع است که محال است در یک روز بتوانید همه مغازه‌های آن را سر بزنید و مدل‌ها را ببینید و حتما باید برای مراجعه به این بازار، دو تا سه روز را در نظر بگیرید

دومین انتخاب شما می‌تواند بازار سرویس چوب حسن آباد باشد که این منطقه نیز جزو بورس های سرویس چوب در تهران محسوب می شود ولی تنوع مدل‌ها و رنگ‌ها در آن کمتر از یافت آباد است البته قیمت ها در این منطقه، کمتر از قیمت های یافت آباد می باشند و اگر باز هم به دنبال جای دیگری برای خرید سرویس چوب خود هستید می‌توانید به منطقه چهاردانگه در جنوب تهران مراجعه کنید. چهاردانگه منطقه تولیدی سرویس‌های چوب است و کارگاه‌های تولیدی فروشگاه‌های یافت‌آباد و حسن آباد در این منطقه قرار گرفته اند، با مراجعه به چهاردانگه می‌توانید، مبلمان یا سرویس خوابی که مدنظرتان است را با قیمت های مناسب تری بیابید، اما به یاد داشته باشید که برخی از کارگاه های تولیدی چهاردانگه خرید جزئی ندارند و به شما فرصت بازدید از تولیدات خود را نمی دهند به همین دلیل ممکن است مدل و رنگی که مدنظرتان است را با وجود اینکه در یافت آباد و حسن آباد یافته اید در چهاردانگه نتوانید پیدا کنید

سخن آخر:رسم جهازبرون از دیرباز در بین ایرانیان وجود داشته و به یکی از قسمت های مربوط به مراسم عروسی تبدیل گشته است اما گاهی این رسم و رسومات باعث می شوند تا در چک لیست جهیزیه، بسیاری از لوازم غیر ضروری که شاید هیچوقت، در زندگی روزمره مورد استفاده قرار نگیرند، جای داده شوند صرفا به دلیل اینکه در مراسم جهازبرون، افراد فامیل و دوستان و اشنایان، قرار است جهیزیه عروس را ببینند و با دقت آن را بررسی کنند! اما این مسائل که گاهی به چشم و هم چشمی تبدیل می‌شوند، ممکن است علاوه بر تحمیل هزینه‌های اضافی به خانواده‌ها، بعدا در چیدمان منزل و پیروی از آداب فنگ شویی نیز اختلال ایجاد کنند و منزل تازه عروس تبدیل به یک بازار سمساری مملو از وسایل و لوازم بیهوده و بی فایده تبدیل شود، پس بهترین کار در خرید جهیزیه، این است که وسایلی را بخرید که با توجه به سبک و استایل زندگی تان به وفور مورد استفاده شما قرار می‌گیرند و هم‌چنین در انتخاب رنگ و مدل آنها به نوع استفاده، نوع نیاز و نوع چیدمان منزل خود دقت داشته باشید تا بعد از مراسم عروسی با انبوهی از وسایل اضافی و رنگارنگ دچار مشکل نشوید.

بهترین مارک لوازم برقی

ورود به سایت

برای ثبت نظرات لطفا ابتدا وارد سایت شوید

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

اغلب خانم‌ها به تغییرات ظاهری خود، علی‌الخصوص مدل موهایشان اهمیت می‌دهند؛ از این‌رو مانند یک آرایشگر، می‌توانند به آرایش خود…

پنکه یکی از لوازم خانگی است که از زمان قاجار وارد دربار در ایران شد و بعد در زمان پهلوی…

کولر آبی یکی از پرکاربردترین وسایل سرمایشی مورد استفاده مردم در فصل تابستان است. کولر آبی به دلیل افزایش رطوبت،…

اکثر مردم تمایل به مصرف غذاهای سرخ شده دارند و با وجود اینکه از مضرات مصرف زیاد روغن باخبرند اما…

یکی از دستگاه‌های جدید و بسیار پرکاربرد در آشپزخانه، آون توستر است که عملکردی شبیه توسترهای معمولی ولی با امکانات…

بهترین مارک لوازم برقی

کمتر کسی پیدا می‌شود که بتواند از لذت خوردن صبحانه با یک نان برشته داغ بگذرد اما اگر لازم باشد…

با سبک زندگی امروزی داشتن لوازم خانگی مناسب جزو ضرورت‌ها قرار گرفته است. اما بخش مهمی از لوازم خانگی مربوط…

در این روزهای پر مشغله نظافت و پاکیزگی منزل یکی از دغدغه‌های هر خانه‌ای است. برای تمیز کردن خانه روش‌های…

اگر در جست‌وجوی بهترین اتو مو هستید و تنوع مدل‌های موجود در بازار شما را کلافه کرده است، این مقاله…

تقریبا می‌توان گفت همه افراد، برای خرید هر نوع کالایی که مد نظر آن ها است، در ذهن خود معیارهایی…

آیا حساب کاربری ندارید؟

بهترین مارک لوازم برقی
بهترین مارک لوازم برقی
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *