دسته‌ها
پستها

بهترین مهد کودک در عظیمیه

دوره مقدماتی php
بهترین مهد کودک در عظیمیه
بهترین مهد کودک در عظیمیه

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}
@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

.alink span{ font-size:17px !important; font-weight:normal !important;}
.alink strong{ font-weight:normal !important}
.alink b{ font-weight:normal !important}
.alink p { line-height:40px !important}
.alink ul li { line-height:40px !important}
.alink ol li { line-height:40px !important}
.alink h2 { font-size:20px !important}
.alink h3 { font-size:19px !important}

در انتخاب و ثبت نام مهد کودک کرج معیار های متعددی تاثیر گذار هستند که یکی از آن ها آدرس و دوری و نزدیکی مهد کودک به محل زندگی والدین است . آشنایی با لیست و آدرس مهد کودک های کرج می تواند کمک شایانی در این انتخاب مهم به والدین بکند .بهترین مهد کودک در عظیمیه

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

برای اطلاع از آدرس و شماره تلفن مهد کودک های کرج

برای اطلاع از آدرس و شماره تلفن مهد کودک های کرج

با تغییر سبک زندگی مخصوصا در شهر کرج ، کودکان ارتباط کمی با محیط اطراف و همسالان خود دارند که این امر باعث شده نیاز بیشتری به حضور در محیط های کودکانه برای یادگیری مهارت های ارتباطی و اجتماعی بیش از گذشته احساس شود . حضور کودکان در مهد کودک ها می تواند این خلاء را جبران کرده و کمک شایانی به یادگیری مهارت برقراری ارتباط با همسالان خود و بزرگترها نماید .

از طرف دیگر پدر و مادر هایی که هر دو در کرج شاغل بوده و نمی توانند تمام وقت خود را برای نگهداری و آموزش فرزندشان صرف کنند به دنبال پیدا کردن بهترین مهد کودک برای فرزندشان هستند تا در زمان کار از آموزش و نگهداریشان غافل نشوند . 

در انتخاب مهد کودک عوامل مهمی همچون فضای مهد کودک ، شهریه ، مربیانی که در این مراکز مشغول به کار هستند و نحوه برخورد با کودک اهمیت دارد . یکی دیگر از عواملی که در انتخاب مهد کودک هم برای کودک و هم والدین آن ها اهمیت بسزایی دارد دوری و نزدیکی به محل کار و یا محل زندگی والدین  است . به همین دلیل برای راحتی دسترسی شهروندان کرجی به آدرس مهدکودک ها در ادامه کامل ترین لیست مهد کودک های کرج به همراه آدرس و شماره تلفن به تفکیک منطقه و محله های شهر کرج ارائه شده است . 

کرج به 10 منطقه شهرداری تقسیم شده است که برای راحتی والدین لیست مهد کودک های شهر کرج در جدول زیر به تفکیک منطقه قرار داده شده است .

 

همانطوری که در ابتدای مقاله گفتیم برای انتخاب مهد کودک در شهر کرج عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت . یکی از این عوامل آدرس مهدکودک است که نزدیک بودن آن به محل زندگی و یا محل کار یکی از والدین می تواند هم برای خود والدین و هم برای کودک مفید باشد . با توجه به اینکه کودک برای اولین بار دوری از پدر و مادر خود را در محیط مهدکودک تجربه می کند انتخاب مهد کودک نزدیک به محل کار و یا زندگی والدین این اطمینان خاطر و آرامش فکری را به کودک منتقل می کند که در صورت بروز هر اتفاقی پدر و یا مادرش در کمترین زمان در کنارش خواهند بود .

در انتخاب مهدکودک برای فرزندتان علاوه بر موارد گفته شده به پروانه مهد کودک توجه کنید که حتما تحت نظر سازمان بهزیستی کرج باشند . همچنین کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا سوالات شما را در خصوص نحوه و ملاک های انتخاب مهد کودک از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگو باشند .  

 

انتخاب مهد کودک نزدیک به محل کار و یا زندگی والدین از نظر آرامش روانی کودک مهم است که در این مقاله دلیل آن توضیح داده شده است .

علاوه بر شهریه ، استفاده از مربیان کار آمد و احترام متقابل به کودک ، فاصله مهد کودک تا محل زندگی یا کار والدین نیز مهم می باشد که در این مقاله لیست کامل آدرس مهد کودک های شهر کرج ارائه شده است . 

با توجه به اینکه محیط مهد کودک به یادگیری تعاملات اجتماعی کمک زیادی می کند در صورت توانایی مالی والدین ، ثبت نام در مهد کودک به نفع کودک خواهد بود که در این مقاله به تاثیر مهد کودک در روابط اجتماعی کودک نیز اشاره شده است . 

برای اطلاع از آدرس و شماره تلفن مهد کودک های کرج

برای اطلاع از آدرس و شماره تلفن مهد کودک های کرج


دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

امیدواریم بتوانید بوسیله لیست بهترین مهدکودک و پیش دبستانی های شهر کرج در این صفحه، برای کودک خود انتخاب مهد مناسب را انجام دهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با روابط عمومی سایت گل مهد برای تبلیغات، با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمائید.

تماس با روابط عمومی از طریق واتس اپ

تماس با روابط عمومی از طریق تلگرام

۰۹۱۲۰۲۴۸۰۵۴

بهترین مهد کودک در عظیمیه

 

تمامی محتویات سایت برای کمک به مادران گرامی تهیه شده است و کپی برداری از آن ها برای کمک به انتخاب بهتر مادران اکیدا توصیه می شود.

مهد کودک نیکان (نلین سابق) در سال 1395 تاسیس شد و در حال حاضر در کرج واقع شده است و مدیریت آن بر عهده فاطمه شادروح می باشد. شماره تماس مهد کودک نیکان (نلین سابق) 02634206899 است. اگر به اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این مهد کودک نیاز دارید می‌توانید مطالب پایین را مطالعه کنید.

نام مدیر:
فاطمه شادروح

مجوز:
سازمان بهزیستی استان البرز

سال تاسیس:
1395

مساحت:
300 متر مربع

بهترین مهد کودک در عظیمیه

کارکنان:
12

گروه سنی:
6 ماه تا 6 سال

ساعت کار:
06:30 صبح الی 18:00 غروب
 پنج شنبه ها تا ساعت 14:00  (اگر این ساعت‌ها برایتان مناسب نیست، برای یافتن مهد کودکی دیگر اینجا کلیک کنید)

پذیرش ساعتی:
دارد

پذیرش شیرخوار:
دارد

شهریه/هزینه:
طبق تعرفه

سایت:
https://instagram.com/_u/mahdnikan

تلفن :
02634206899   (کاربران گرامی لطفا جهت حمایت از سایت مهدیاب، هنگام تماس با مجموعه ها نام سایت “مهدیاب” را ذکر فرمایید.)

استان/شهر: البرز / کرج

آدرس مهد کودک :
دسترسی اول-جهانشهر-خیابان کسری-روبروی بیمارستان کسری-انتهای کوچه آناهیتا پ46
دسترسی دوم-میدان سپاه-ابتدای بلوار جموری-کوچه دکتر اربابی-پ46

آخرین به روزرسانی اطلاعات:
چهارشنبه، ۳۰ مرداد ۹۸

آموزش در مهد کودک نیکان بر اساس روش کودک محور مبتنی بر یادگیری از طریق بازی میباشد و بر 6 سال اول زندگی کودکان که مهمترین زمان رشد انسان و پایه گذار شخصیت بزرگسالی در هر فرد می باشد تاکید فراوان دارد و تمام برنامه ها و فعالیت های آموزشی بر این اساس برنامه ریزی شده است .

اگر در اطلاعات این صفحه مشکلی را مشاهده کردید، لطفا از فرم زیر به ما اطلاع دهید و یا از بخش تماس با ما این موضوع را با ما در میان بگذارید.

تا کنون 12 نظر ثبت شده است (شما هم نظر خود را ثبت کنید)

۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

بدون شک شما بهترینید
واقعا از تمام زحماتتون برای دخترم تشکر میکنم مخصوصا از خانم شادروح گرامی که اینقدر با آرامش برخورد میکنند و باعث دلگرمی ما میشن . الهی همیشه سلامت و برقرار باشید .

۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵

با سلام
من چندوقتی بود که در کرج دنبال مهد خوب برای پسرم می گشتم ، و چون خودم خیلی حساس بودم چندین مهد رو رفتم دیدم تا از طریق یکی از آشناها با نیکان آشنا شدم ، ابتدا چون مسیرشون برای من دور بود در ثبت نام شک داشتم ولی الان واااقعا از همه نظر راضی ام . از همه کارکنان مخصوصا خانم مربی و کمک مربی کلاس چهار ساله ها ممنونم که حساسیت مادرا رو درک میکنند و باهامون خیلی خوب کنار میان .

۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰

با سلام و عرض ادب
میخواستم از این طریق مراتب تشکر و قدردانیم رو از مهدکودک نیکان و مدیریت مقتدر و با سواد این مهد کودک و پرسنل بینهایت دلسوزش داشته باشم.به جرات میتونم بگم اینجا مهدکودک نیست بلکه خانه دوم کودکان ما هست.امیدوارم همیشه برقرار باشید

۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

با سلام
به نظر من مهد کودک نیکان بهترین مهد کودک کرج هستش
هم از لحاظ آموزش هم از لحاظ برخورد مربی ها و پرسنل و مدیریت مهد کودک و هم از نظر تمیزی و شادی محیط
من قبل از این مهد 3 تا مهد کودک بردم ولی از هیچ کدوم راضی نبودم مهد نیکان یک هفته ثبت نام کردم وقتی دیدم مهد خیلی خوبیه ثبت نام قطعی کردم و الان دخترم 3 سال هست که مهد نیکان میره
از مدیر و مربی ها و پرسنل مهد نیکان بابت مهد خوبشون تشکر میکنم مخصوصا از خاله سما به خاطر پخت نهار های خوشمزه اش که باران عاشق نهارهای مهد کودک هستش

۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲

ممنون از سایت خوبتون
من دخترم 2 سالش هست و تقریبا 3 ماه هست که مهد نیکان میره
برای مهد رفتن دخترم خیلی خیلی استرس داشتم ، 2 هفته اول رو هر روز با دخترم رفتم ، ولی الان خداروشکر خیلی با علاقه میره و خانم مربی مهربونش و همینطور خانم کمک مربی خیلی با صبوری و حوصله و مهربونی باعث جذب دخترم شدند . واقعا اخلاق و ادب پرسنلشون از مدیریت تا خانم های کمک مربی مثال زدنی هست . امیدوارم خدا بهشون سلامتی بده .

۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۰

من دخترم رو يكسالي هست كه مهد نلين ميبرم دخترم ٥سالشه وبا ذوق و شوق روانه مهد ميشود خاله ايناز خيلي مهربون و دوست داشتني است همينطور خاله پريسا. مهد بسيار خوبي است و من از پرسنل رضايت كامل دارم

۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۶

باسلام
مهدکودک نلین یه فضای خیلی شاد رو برای بچه ها فراهم میکنه پرسنل فوق العاده زبده ای داره . من از مهد نلین خیلی راضی هستم مربی بچم خاله پرستو خیلی مهربونه خیلی دل میسوزونه برای بچم واقعا مادرانه براش زحمت میکشه جا داره همین جا ازش تشکر کنم . ???

۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۱

4ماهه که پسرم میره نلین و من خیلی راضی هستم. پسرم شاده و خیلی خاله آیناز مربیشو دوست داره.
و من از این بابت خوشحالم.
من 6 ماه دنبال مهد کودک میگشتم تا نهایتا از طریق پیج اینستاگرام مهد با مهد کودک نلین آشنا شدم
چرا مهد کودک نلین مهد خوبیه؟
دلیل اول اینکه برنامه آموزشی منظمی داره و بیشتر به فکر اعتماد به نفس دادن به کودکان و نهادینه کردن اخلاقیات در بچه ها هستن
رفتار پسرم در این مدت خیلی تغییر کرده و بهتر شده و علاوه بر این نقاشی و کاردستی و شعر خوندنش هم بهتر شده
دلیل دوم برخورد خوب مدیر و مربیهاشون هست
دلیل سوم شهریه ماهانه اش اصلا زیاد نیست و به نسبت مهد های اطراف خیلی کمتر میگیرن
دلیل چهارم نهار گرم با کیفیت به بچه ها میدن چون پسرم خیلی راضی هست و وقتی تو دوربین آنلاینشون چک میکنم میبینم تا آخر غذاش رو میخوره
دلیل پنجم شفاف بودن مهد نلین هستش دوربین هاشون در روز بیش از 5 ساعت آنلاینه و من هر وقت دلم برای پسرم تنگ میشه دوربینها رو روی موبایلم چک میکنم
خیلی از مهد ها ادعای انلاین بودن رو دارن ولی یا آنلاین نیسن یا حداکثر روزی نیم تا یک ساعت آنلاین هستن
خانم شادروح مدیر نلین خیلی دوست داشتنی هستن و خیلی رابطه صمیمی و خوبی با خانواده ها دارن. از اینکه پسرم رو به ایشون سپردم خیلی آرامش دارم. و میتونم بگم ۱۰۰٪ به ایشون اعتماد دارم.
از مهدیاب به خاطر اینکه محیطی رو برای ارائه نظرات فراهم کرده سپاسگزارم

۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳

خیلی ممنون از سایت خوب مهد یاب
من از طریق این سایت با مهد کودک نلین آشنا شدم و یک هفته ای هست پسرم رو ثبت نام کردم خیلی سریع جذب شد تا جایی که موقعی که میخوام از مهد ببرمش مقاومت میکنه و با گریه و زاری بیرون میاد
از مدیریت مهد کودک خانم شادروح و خاله پرستو به خاطر اخلاق خوبشون و زحمتی که میکشن متشکرم

۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۶

پسرم یکسالی هست مهد کودک نلین میره و تو این مدت واقعا میبینم تفاوت کرده هم از نظر اخلاقی هم از نظر مهارتهای فردی
برخوردشون هم کاملا دلسوزانه است و مطمینم که تمام تلاششون رو برای شکوفایی بچه های میکنن
من از مدیریت مهد کودک خانم شادروح و مربی دلسوزشون خاله آیناز سپاسگزارم بهترین مهد کودک در عظیمیه

۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۴۹

مهد کودک نلین واقعا فوق‌العاده است
دختر من تا پیش دبستانی اونجا بود و از پیشرفتش لذت بردم طوری که وقتی رفتیم برای ثبت نام کلاس اول ،هر سوالی که ازش پرسیدن رو به درستی جواب میداد و من به خودم افتخار میکردم
با تشکر از مدیریت مهد خانم شادروح و معلم عزیز و دوست داشتنی خانم تیربان
و تمامی پرسنل مهد

۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۳

مهد کودک نلین واقعا فوق العاده است هم از نظر مدیریت و پرسنل هم از نظر آموزشها و زیبایی و تمیزی
من از مدیریت مهد کودک کمال تشکر رو دارم

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مهد کودک دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

به روزترین مهد کودک ها

آخرین نظرات

هرگونه کپی برداری از مطالب مهدیاب تنها با ذکر منبع و لینک به آن مجاز می باشد. ۱۳۹۰-۱۳۹۷ 

مهد کودک سه ستاره گل پامچال در سال 1383 تاسیس شد و در حال حاضر در کرج واقع شده است و مدیریت آن بر عهده فرنوش شهبازی می باشد. شماره تماس مهد کودک گل پامچال 02632505012، 02632518932 است. اگر به اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این مهد کودک نیاز دارید می‌توانید مطالب پایین را مطالعه کنید.

نام مدیر:
فرنوش شهبازی

مجوز:
بهزیستی، آموزش و پرورش (سه ستاره )

سال تاسیس:
1383

مساحت:
500 مترمربع دو طبقه مجزا

بهترین مهد کودک در عظیمیه

کارکنان:
12 مربی کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط با آموزش ها

گروه سنی:
شیرخوار تا 6 سال

ساعت کار:
06:00 صبح الی 18:00 غروب
  (اگر این ساعت‌ها برایتان مناسب نیست، برای یافتن مهد کودکی دیگر اینجا کلیک کنید)

پذیرش ساعتی:
دارد

پذیرش شیرخوار:
دارد

سایت:
emahd.ir/alb/golepamchal.com

تلفن :
02632505012، 02632518932   (کاربران گرامی لطفا جهت حمایت از سایت مهدیاب، هنگام تماس با مجموعه ها نام سایت “مهدیاب” را ذکر فرمایید.)

استان/شهر: البرز / کرج

آدرس مهد کودک :
کرج عظیمیه پامچال جنوبی کوچه شهید اسدنیا پلاک 38

آخرین به روزرسانی اطلاعات:
دوشنبه، ۲۰ شهریور ۹۶

همه کودکان حق دارند از بهترین آموزش های روز دنیا بهره مند شوند

اگر در اطلاعات این صفحه مشکلی را مشاهده کردید، لطفا از فرم زیر به ما اطلاع دهید و یا از بخش تماس با ما این موضوع را با ما در میان بگذارید.

اولین نفری باشید که نظر و یا تجربه خود را در مورد این مهد کودک با دیگران اشتراک می‌گذارد

افزودن نظر (نظر یا سوالی در مورد این مهد کودک دارید ؟ با پر کردن فرم زیر می‌توانید نظر خود را ارسال کنید)

به روزترین مهد کودک ها

آخرین نظرات

هرگونه کپی برداری از مطالب مهدیاب تنها با ذکر منبع و لینک به آن مجاز می باشد. ۱۳۹۰-۱۳۹۷ 

در این صفحه لیست مهد کودک های شهر کرج به همراه  آدرس و شماره تلفن تماس گرداوری شده است.

لیست مهد کودک های شهر کرج

کرج –  آزادگان-خ برغان-نبش گل آرای جنوبی پلاک ۹۰۶

تلفن مهد کودک: ۳۲۲۴۷۳۵۵

کرج – میدان مادر- خ غربی-پلاک ۱۷۰

بهترین مهد کودک در عظیمیه

 تلفن مهد کودک:۳۵۰۹۵۶۶

کرج –  آزادگان-طالقانی شمالی-کوچه لاله-پلاک۷۸

تلفن مهد کودک:۳۲۵۰۶۳۹۸

کرج – شاهین ویلا-خیابان قلم-نبش شش شرقی

تلفن مهد کودک:۴۵۲۳۱۰۲

کرج – عظیمیه- پامچال جنوبی-کوچه نسترن-پلاک ۴۴ شمالی

تلفن مهد کودک:۳۲۵۱۴۷۵۶

کرج – شهرک اوج-نواب ۲۲-قطعه ۳۵۹

 تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۵۵۵۵۶۳

کرج – خ دانشکده – کوچه شریف بیگی- پلاک ۱۷

تلفن مهد کودک:۳۲۲۳۴۲۰۷ -۳۲۲۵۰۵۸۷

کرج – میدان سپاه – پشت جهادکشاورزی خیابان بوستان کوچه مریم پلاک ۲۱

تلفن مهد کودک: ۳۴۴۲۶۶۱۶

کرج-دهقان ویلای دوم-نبش خیابان سیزدهم-پلاک۹۵

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۴۲۸۹۰۵-۰۲۶۳۴۴۸۱۸۴۱

کرج – انتهای بلوار دانش آموز-نرسیده به میدان مادر-خیابان ابن سینا-میدان ثنایی-خیابان ثنایی شرقی-پلاک ۳۷۵

تلفن مهد کودک:۳۲۷۰۷۴۶۸-۳۲۷۱۹۰۴۷ -۳۲۷۱۹۲۴۹

کرج – بین هفت تیر و میدان توحید خیابان ملکی بن بست فرجام

تلفن مهد کودک:۳۲۲۴۴۷۴۹

کرج – خیابان طالقانی – ابتدای بهار – کوچه کاج – روبروی مدرسه شرافت

تلفن مهد کودک:۲۲۱۳۶۱۶

کرج – باغستان اصلی بوستان۱۰ پلاک ۱۷

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۳۲۱۸۶۴

کرج – خیابان مطهری نرسیده به فلکه اول گوهردشت، خیابان یغمایی ( کوی اتحاد) نبش ولیعصر ۱. ۶۹

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۲۱۳۳۰۷

کرج – شهرک جهان نما – ارغوان سوم شرقی – پلاک ۹ تلفن مهد کودک: ۰۲۶۳۳۲۳۰۵۸۳۹

تلفن مهد کودک: ۰۹۳۲۹۵۰۸۷۷۹

کرج – آزادگان – بلوار امام رضا- انتهای اردلان چهار

تلفن مهد کودک:۲۵۵۵۲۲۳ الی ۴

کرج-باغستان غربی-بین لاله۳ غربی-پلاک ۱۵

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۳۱۱۱۶۲

کرج – کیلومتر ۷ جاده ماهدشت- روبروی شهرک مهندسی زراعی-اداره معاونت آب و خاک صنایع

تلفن مهد کودک: ۳۶۷۹۱۲۰۱-۰۲۶۱

کرج – میان جاده -بلوار امام خمینی-بن بست ۸- پلاک ۸

تلفن مهد کودک  :۰۲۶۳۴۵۵۹۹۱۷

بهترین مهد کودک در عظیمیه

کرج – دهقان- ویلای اول-کوچه مطهری-پلاک ۴۷

تلفن مهد کودک:۴۴۳۷۳۳۶

کرج – جهانشهر- میدان حلال احمر- نبش کوچه شهداد- پلاک ۱۰۵

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۴۸۴۴۵۵-۰۲۶۳۴۴۸۴۴۳۳

کرج – حصارک – میدان دانشگاه – دانشگاه خوارزمی

تلفن مهد کودک: ۳۴۵۷۹۶۰۰

کرج – بعد از پل حصارک ، خرمدشت ، میثم ۲(خ سنگبری) ، روبروی مهر۴ ، پلاک ۴۰۶

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۸۱۷۰۵۴

کرج – مهرویلا – بزرگمهر غربی پلاک ۱۰۰

تلفن مهد کودک:۳۳۵۰۲۳۳۶

کرج – مهر ویلا-میدان معلم-ابتدای انوشیروان شرقی-پلاک ۳۴۱

تلفن مهد کودک:۲۷۰۵۸۷۱

کرج- جهانشهر-  خیابان ناروند پلاک ۳۸

تلفن مهد کودک:۳۴۴۷۷۰۱

کرج – واریا شهر – بلوار امیر کبیر – خیابان سرسبز – سنبل دوم – ظلع شمالی پارک – پلاک ۵

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۳۶۷۷۳۸۸۸

کرج – دهقان- ویلای اول-کوچه مطهری-پلاک ۴۷

تلفن مهد کودک:۴۴۳۷۳۳۶

کرج –   روبروی پارک منظریه-گستان بیست و پنجم-پلاک ۷۶

تلفن مهد کودک: ۶۶۴۵۳۴۶-۰۲۶۱   

کرج – شاهین ویلا – بنیاد – ح ۲۲ بهمن جنوبی – کوچه شهید رجایی – پلاک ۱۹

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۳۴۵۶۹۹۲۱

کرج- حدفاصل چهار راه مصباح و کارخانه قند – کوچه شهدای جوان – جنب درمانگاه سجاد

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۲۰۲۷۸۰

کرج – دهقان ویلای دوم خ خواجه نصیر نبش شقایق پ ۴۱ م۶د باغ مینو

تلفن مهد کودک:۳۴۴۱۱۷۲۳

کرج – جاده ماهدشت- شهرک مهندسی زارعی انتهای بلوار ورزش کاشی ۱

تلفن مهد کودک:۳۶۷۰۰۳۶۶

کرج – سه راه رجایی شهر – کوی کارمندان شمالی – کوچه سوم شرقی – پلاک ۱

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۱۴۴۱۳۷۱۵

کرج – خرمدشت-یاسر ۵-کوچه گلها-فرعی ۴-پلاک ۱۳۰

تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۴۸۱۲۵۱۳

کرج – میدان شهید فهمیده-خیابان شهید فهمیده-خیابان یوسف لو-پلاک ۳۳

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۷۰۵۲۷۷

کرج – حصار- خط ۲ -کوچه عبدشاه

کرج – شاهین ویلا-خیابان ۱۱ غربی قلم- پلاک ۲

تلفن مهد کودک:۳۴۳۲۹۰۸۴-۰۲۶

کرج-جاده ملاد-گلستان ۵۰-پلاک۴۱

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۶۰۱۹۴۱

کرج مهرویلا- میدان معلم خیابان انوشیروان شرقی پلاک ۳۸۹

 تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۷۷۴۱۳۹

کرج – میدان استاندارد-سازمان استاندارد

تلفن مهد کودک: ۳۲۸۲۳۷۰۱

کرج-شهرک وحدت-خیابان سوم غربی-پلاک۴۴

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۶۵۹۵۳۱

کرج – شاهین ویلا-۱۷ غربی قلم- پلاک ۱۷

کرج – حدفاصل هفت تیر و کارخاه قند-خ پناهی-پلاک ۱۷

تلفن مهد کودک:۲۷۵۰۶۲۸

کرج –  عظیمیه-چهل و پنج متری کاج-بعد از چهار راه ندا-خ بهتویی   غربی-پلاک ۲۲۳

تلفن مهد کودک:۲۵۰۸۴۸۱

کرج –   شهرک امام رضا -بعد از معلم – نبش معلم هشتم – پلاک ۱۰۱  

تلفن مهد کودک: ۲۵۱۷۳۵۵-۰۲۶۱

کرج – رجایی شهر – خیابان اصلی – خیابان هشتم فاز یک – پلاک ۳۰

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۳۴۴۸۶۹۶۶

کرج – باغستان – اشتراکی – گلستان ۱۷ – پلاک ۹۱۴  

تلفن مهد کودک : ۰۲۶۱۴۳۳۳۳۷۰

کرج – عظیمیه- بالاتراز میدان طالقانی-روبروی دادگستری-کوچه نیلوفر

تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۲۵۲۸۴۹۲

کرج – عظیمیه-میدان بعثت-زنبق ۵-پلاک ۱۳

تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۲۵۳۹۲۴۷-۲۵۰۱۴۲

کرج – خیابان شهید امیریان -کوچه صاحب الزمان -پلاک ۴۶۴۳

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۳۳۱۳۱۸۶

کرج – چهار راه طالقانی جنوبی-خ طهماسبی-پلاک ۷۴

تلفن مهد کودک:۲۷۰۷۷۷۵

کرج – بعد از پل هوایی حاصرک-شهرک پیشاهنگی-ولیعصر سوم- روبروی کوچه فاطمیه-پلاک ۱۵۱

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۸۱۰۹۶۹

کرج – بلوار بلال-خیابان ۱۳ آبان-جنب مدرسه ۱۳ آبان-مجتمع ماهان- پلاک ۲۰

کرج – میدان هفت تیر به سمت بلوار بلال بوستان ۱ نبش بوستان ۲ پ ۳۱

تلفن مهد کودک:۳۲۲۲۷۲۶۹

کرج – پمپ بنزین حصارک -خیابان ولیعصر-روبروی اداره بازرگانی- بن بست ۳-پلاک ۱۲

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۵۵۲۳۸۹

کرج – مهرویلا-انوشیروان شرقی-پلاک ۴۴۲

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۷۰۵۶۴۷

کرج – خیابان شهید بهشتی – خیابان کسری- میدان گلها – خیابان ۹- پلاک ۲۵

تلفن مهد کودک: ۴۴۸۲۲۸۰۱-۰۲۶۱

کرج – جهان شهر-خ فرمانداری-کوچه یاس-پلاک ۶۴

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۴۲۸۹۲۰

کرج – خ انوشیروان-پلاک ۳۴

تلفن مهد کودک:۳۵۰۶۱۳۶

کرج – باغستان شرقی بوستان ۲۰پلاک ۲۱

تلفن مهد کودک:۳۴۳۴۶۲۱۰

کرج-باغستان-بین گلستان ۱۱ و۱۲ -پلاک۴۹۰

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۳۱۴۵۳۴

کرج – عظیمیه-میدان مهران-خیابان ندای شمالی-نبش بوستان ششم

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۵۵۱۲۶۶-۰۲۶۳۲۵۳۸۱۵۶

کرج – البرز – خ شهید صدوقی – خ شهید قندی – نبش کوچه جمالی نژاد  

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۳۲۸۰۹۵۷۱

کرج – عظیمیه پامچال جنوبی خیابان مریم پلاک ۳۰۹

تلفن مهد کودک:۳۲۵۱۶۶۴۱ ۳۲۵۱۶۶۵۳

کرج – روبروی سرحدآباد-به سمت کوی بنفشه-کوچه لاله غربی

تلفن مهد کودک ۰۲۶۳۲۸۰۹۴۲۲  

کرج- عظیمیه – ۴۵ متری کاج پلاک ۸۱ مهد کودک مهستان

تلفن مهد کودک: ۲۵۴۱۸۳۳-۰۲۶۱ ۲۵۴۴۸۲۸-۰۲۶۱ ۲۵۴۴۸۳۶-۰۲۶۱

کرج -قلمستان-انتهای قلمستان-خیابان طلوعی-کوچه کبیری-پلاک ۷۵

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۸۲۲۶۵۹

کرج – کیانمهر- بلوار امیر کبیر- خیابان رودکی – پلاک ۲۱

تلفن مهدکودک: ۳۳۲۰۹۰۰۱-۰۲۶

کرج – خرم دشت انتهای میثم۳ نیلوفر۷

تلفن مهد کودک:۳۴۸۲۴۳۶۷

کرج – خیابات برغان نبش کوچه ریوندی کوچه جراحی پلاک ۳۱

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۴۰۳۲۷۶

کرج – عظیمیه – خیابان پامچال جنوبی- کوچه نرگس-پلاک ۷

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۵۵۶۶۲۱

کرج – بلوار ارم-کیانمهر-میدان امام خمینی-خ آزادی-گلستان پنجم- پلاک ۱۱

تلفن مهد کودک :۰۲۶۳۳۲۰۰۳۲۴

کرج – حصارک- خیابان المهدی – کوچه شهید ولی لو – پلاک ۳۱

تلفن مهد کودک : ۰۲۶۳۴۶۰۳۴۰۱

کرج – حصارک بالا-سه راه پستخانه-بلوار آزادی-پلاک ۱۶۹

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۵۵۴۹۸۷

کرج – آق تپه-بین چهارم و پنجم-کوچه حدیث ۲ پلاک ۲۸

تلفن مهد کودک: ۳۳۳۱۱۷۵۰

کرج – عظیمیه- شهرک بعثت – زنبق ۱۱- پلاک ۱۰

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۵۰۷۷۳۴

کرج – شهرک خاتم الانیاء فجر چهارم شرقی پلاک ۴۲

کرج-جهانشهر-بلوار مولانا-روبروی قنادی شهرنان-پلاک ۴۳

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۲۵۲۱۲۲

کرج – عظیمیه – میدان طالقانی – خ پامچال شمالی – کوچه شهید دیو سالار – پلاک ۲۲

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۳۲۵۲۸۴۹۲

کرج – باغستان-بوستان سوم- پلاک ۴۹

تلفن مهد کودک:۳۴۳۰۹۰۳۳

کرج – عظیمیه – بالاتر از میدان اسبی – بلوار استقلال شمالی – خ استخر – پلاک ۴۸

 تلفن مهد کودک: ۰۲۶۳۲۵۳۹۶۴۱ و ۴۲

کرج – میدان سپاه-میدان والفجر-کوی کارمندان جنوبی-کوچه هجرت۱۶- پلاک ۱۱

تلفن مهد کودک:۳۲۷۳۶۳۸۸

کرج- پایینتر ازمیدان شهید فهمیده مجموعه موسسات تحقیقات کشاورزی کوچه شقایق پلاک ۶۶

تلفن مهد کودک: ۳۲۷۷۵۵۸۷

کرج – میدان مهران – بوستان چهارم – پلاک ۱۰  

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۱۲۵۳۰۰۱۶

کرج – شاهین ویلا-نبش خ ششم شرقی-پلاک۲

تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۴۴۵۱۶۷۴

کرج – ماهدشت بلوار امام خمینی خیابان مطهری انتهای مطهری یک پلاک ۹۱

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۷۳۰۲۶۰۱

کرج – چهارراه طالقانی جنوبی-روبروی ایستگاه درختی-کوچه سرو- پلاک ۱۲۴

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۲۵۳۸۰۵

کرج  -نو بلوار حدادی بلوار شهی محمدی پلاک ۹۸

 تلفن مهد کودک: ۰۲۶۳۴۵۶۴۰۷۴

کرج – اجتهاد-خیابان شهید مفتح-جنب مسجد امام حسین

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۷۷۲۱۳۱۰

کرج – باغستان خیا بان گلستان ١٣ پلاک۳۸

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۳۴۳۵۳۰۱۵

کرج – باغستان گلستان پنجم-پلاک ۲۶

تلفن مهد کودک:۴۳۱۶۱۰۰ – ۴۳۰۶۱۰۰

کرج – میدان شهدا- خیابان بهار- کوچه صادقی نژاد(ایزدیار)-پلاک ۵۸

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۲۲۰۷۰۹

کرج – کلاک رخ برق- بعد از پل مترو-کوچه ولایت

تلفن مهد کودک:۲۳۰۵۳۶۵

کرج – چهار راه مصباح-کوچه شهیدکرمانی نیا- پلاک ۲۰

تلفن مهد کودک:۲۸۰۶۸۷۱-۰۲۶۱

کرج – خیابان فروغی-کوچه حسینی نژاد-بن بست سوم-سمت راست-پلاک ۳۷

کرج – شاهین ویلا- خیابان ۲۲ بهمن جنوبی – کوچه شعبانی – کوی پویا- پلاک ۱۱- مهد پویا

تلفن مهد کودک:۴۵۰۳۰۹۶-۰۲۶۱

کرج- بلوار شهید بهشتی-بلوارناصربخت خ عدل پلاک۲۸۲

تلفن مهد کودک:۰۲۶_۳۴۵۸۶۲۵۱

کرج – جهانشهر- کرج-خ کسری – کوچه غزال-پلاک ۲۸

تلفن مهد کودک:۳۴۴۷۸۲۴۶-۳۴۴۷۸۲۴۷ ۳۴۴۲۹۲۷۹

کرج – کوی کارمندان شمالی کوچه ۱۴شرقی پلاک۳۴

تلفن مهد کودک:۳۴۴۸۱۳۵۵

کرج- آزادگان-مطهری-نرسیده به پل جمهوری-روبروی فرهنگسرای بهمن

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۴۴۳۹۴۸

کرج – خیابان مطهری-نبش بانک صادرات-خیابان ابوعلی سینا-کوچه مهرگان غربی-پلاک ۳

تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۴۴۴۲۲۴۱

کرج – جاده ملارت-سرحدآباد-زیر خط راه آهن-کوچه شهید    کاظمی-پلاک ۱۵

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۶۵۸۱۳۲

کرج – خیابان شاهین ویلا-کوچه ۴ غربی- پلاک ۳

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۵۶۷۲۸۶

کرج – خیابات بهار کوچه ۲۱ بهمن

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۲۲۰۷۷۰- ۰۲۶۳۲۲۰۳۹۱۵

کرج – میدان امام حسین-روبروی داریوش-خیابان گوهر-کوی گوهر- خیابان لاله۳- پلاک ۶۲

 تلفن مهد کودک:۴۵۶۸۸۲۴

کرج – عظیمیه، گلستان پنجم غربی پلاک ۶۴

تلفن مهد کودک:۳۲۵۰۷۴۱۸-۳۲۵۳۶۴۸۲

کرج –  رجایی شهر-خ ۱۳ شرقی-فاز۱-پ ۲۵

تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۴۴۴۹۴۴۰

کرج – بلوار نبوت-روبروی مجتمع تجاری مهستان-خیابان سید الشهدا-پلاک ۲۰۷

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۴۱۲۲۶۱

کرج – باغستان-بلوار موذن-نرسیده به اشتراکی

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۳۱۳۹۴۷

کرج – انتهای گلزار شرقی- روبروی سازمان آب و حوادث- نبش کوچه مهر-پلاک ۲۱۷

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۳۵۲۱۲۵۹

کرج – بلوار امیرکبیر خیابان آبگینه بهستان یکم پلاک ۲

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۳۳۲۰۲۱۷۳

کرج – بلوار ارم-شهرک ولیعصر-چهارراه دوم-کوچه شقایق ۲-پلاک ۲۵

تلفن مهد کودک:۳۳۳۱۰۴۹۲

کرج – رجایی شهر-فاز ۲-خ نهم غربی-پلاک ۷۰

 تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۴۴۱۶۶۹۹

کرج – رجایی شهر-کوی اتحاد-فروردین جنوبی-کوچه شقایق- پلاک ۴۱

 تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۳۴۴۳۲۰۵۴

کرج – خیابان ولیعصرجنوبی- پلاک ۲۳۴

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۷۰۵۱۶۵

کرج-حیدرآباد-خیابان شهیدان فاضلی-کوچه فاضلی-پلاک۶

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۵۵۰۵۵۷

کرج- باغستان-اشتراکی شمالی-بلوار مصطفی خمینی-خیابان امام علی-جنب املاک پردیس-پلاک۱۰۲-

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۳۲۱۴۶۵

کرج – کارخانه قند- میدان شهید فهمیده – کوچه شهید فهمیده – خیابان محرابی

تلفن مهد کودک: ۳۲۷۱۳۵۴۱

کرج – شاهین ویلا-خ سوم غربی-پلاک ۶

تلفن مهد کودک:۴۵۰۶۰۲۲

کرج – بلوار نبوت-روبروی مرکز خرید مهستان-خ بسیج

 تلفن مهد کودک: ۴۴۸۶۵۲۹

کرج – کانال غربی-نرسیده به سه راه دهکده-پلاک ۵۴۹

 تلفن مهد کودک:۶۵۰۸۸۵۰

کرج – حصار – خط چهارم – روبروی دبیرستان شهدای حصار

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۱۲۲۴۶۲۷۱

کرج – بلوارانقلاب خیابان هشتم غربی پلاک ۲

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۳۰۲۰۶۰

کرج-عظیمیه-میدان گلستان-گلستان۱۲-پلاک۵۴

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۵۰۵۷۵۳

کرج – خیابان امام خمینی میلاد۲۴ پلاک ۱۴۷

تلفن مهد کودک:۳۴۷۰۱۶۳۸

کرج – میدان شهید فهمیده-خ دولت آبادی-ک شهید ولدی-پ۸۷

تلفن مهد کودک:۲۷۰۵۱۱۰

کرج – شاهین ویلا-۲۲بهمن جنوبی-نبش هفتم شرقی -پلاک ۱

تلفن مهد کودک:۴۵۶۸۸۳۴

کرج – مهرشهر- بلوار ارم-نبش خ ۳۱۱ -پلاک۱۳۰

تلفن مهد کودک:۳۴۰۵۸۴۷

کرج – فاز۴مهرشهر- چهارراه پاسگاه-نبش ۴۰۸ شرقی-پلاک۱۰۸

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۳۵۰۸۱۵۷- ۰۲۶۳۳۵۱۰۳۲۹

کرج –  مهرشهر- بلوار شهردارى خ ٢٠٣ پلاک ١٠

تلفن مهد کودک:٣٣۴١٩١٢١

کرج –  مهرشهر- بلوار ارم-خ ۱۱۶-۳۴۶

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۳۴۰۶۹۳۱

کرج – مهرشهر- بلوار شهرداری-بلوار۲۰۰-پلاک ۲/۳۶۶

تلفن مهد کودک:۳۴۰۵۳۵۵

کرج – مهرشهر- بلوار شهرداری-خ ۲۴

 تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۱۴۹۹۶

کرج – مهرشهر-انتهای بلوارارم-کوی زنبق-خ نرگس غربی-پ ۴۹

 تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۳۲۰۲۵۳۶

کرج – فاز ۴ مهرشهر خ۴۰۱ پ۱۳

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۳۵۰۸۱۶۴ -۰۲۶۳۳۵۰۶۰۰۴

کرج – مهرشهر-بلوار ارم-نبش پارک هامون-بلوار آزادی-بلوار ابن سینا-پلاک ۲۷

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۳۲۰۲۹۶۸

کرج – مهرشهر-گلستان یکم-کوچه گل مینا-پلاک ۱۰۸

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۱

کرج – فاز۴مهرشهر-خ ۵۲۳ شرقی – پلاک ۵۲

تلفن مهد کودک:۳۵۰۸۵۰۲ – ۳۵۰۶۷۷۳

کرج – مهرشهر- کیانمهر-گلستان نهم – پلاک ۱۲۰

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۳۲۰۱۹۳۹

کرج -مهرشهر-حسین آباد-گلستان ۲-خ حسن زاده-پ ۲

تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۳۳۰۴۰۵۸

کرج – مهرشهر-حسین آباد-خیابان ولیعصر-به سمت اکبر آباد- نرسیده به یاسمن -پلاک ۴۲

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۳۳۲۰۷۵۹

کرج – حسین آبادمهر شهر-خیابان فرهنگ-چهارراه فرهنگ- روبروی نانوایی لواشی

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۳۳۰۶۰۳۶

کرج – مهر شهر-بلوار ارم خیابان اول شرقی- کوچه شهید حسن عباسپور-پلاک ۱۷

تلفن مهد کودک:۳۳۰۷۱۰۵ – ۳۳۱۱۳۳۳

کرج – مهر شهر-بلوار شهرداری – خ ۱۱۲ -روبروی مخابرات

تلفن مهد کودک:۳۴۱۳۸۵۸

کرج – مهر شهر-حسن آباد-خ امام خمینی-پلاک ۳۶ -جنب حبیب ابن مظاهر تلفن مهد

کودک:۰۲۶۱۳۳۲۶۰۹۰

کرج – فاز ۴ مهر شهر-بلوار گلها-چهار راه بانک ملی-نبش ۴۰۸ غربی-پلک ۶۴

کرج – گوهردشت-بلوار انقلاب-فاز۳-بلوک ۳-خیابان ۱۱ غربی-پلاک ۲۸-

تلفن مهد کودک:۳۴۳۱۶۳۰۳-۰۲۶

کرج – گوهر دشت-فاز ۱ هفتم شرقی-پلاک ۲

تلفن مهد کودک:۳۴۴۴۳۶۴۰

کرج – تلفن مهد کودک: ۳۴۶۴۷۶۴۷ – ۳۴۶۴۷۷۴۷

کرج – سه راه گوهر دشت-بلوار یادگار امام-بلال ۶

تلفن مهد کودک:۲۷۴۶۹۹۲ – ۲۷۰۷۳۴۹

کرج، چهارراه طالقانی شمالی، بالاتر از اداره پست کوچه شهروز

تلفن مهد کودک:۳۲۲۳۲۳۹۶-۳۲۲۸۴۸۲۳

کرج – گوهردشت خیابان ۸ غربی پلاک ۸

تلفن مهد کودک:۳۴۴۸۷۸۳۵ ۳۴۴۲۰۷۴۷

کرج – گوهردشت-رستاخیز-فاز۳-بلوک۱-خیابان هفتم-پلاک۵۰

 تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۴۱۲۳۹۵

کرج – گوهردشت فاز ۲ خیابان چهاردهم غربی پلاک ۱۲۹

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۴۲۳۲۳۶

کرج – البرز – گوهر دشت – خ داریوش – پلاک ۳۳

 تلفن مهد کودک : ۰۲۶۳۴۴۷۵۴۸۳

کرج – فازدوگوهر دشت-یازدهم شرقی-پلاک ۱۱۵

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۴۱۷۷۳۶

کرج – گوهردشت-خیابان ششم – فاز دو – پلاک ۹۵ –

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۴۲۰۸۹۴

کرج – گوهردشت-بلوارانقلاب-خیابان سوم شرقی-پلاک۲۸

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۴۲۴۲۱۹

کرج – گوهر دشت-خ ۱۳غربی- فاز۲- پلاک ۱۱

تلفن مهد کودک:۴۴۲۲۶۰۵

کرج – سه راه گوهردشت (رجایی شهر)-کوی کارمندان جنوبی- خیابان ولیعصر۴-پلاک ۱۲

تلفن مهد کودک:۲۷۱۶۶۹۶

کرج-گوهردشت-بلوارانقلاب-بلوک۲-خیابان دوم-پلاک۸

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۴۱۲۷۶۳

کرج – سه راه گوهردشت-انتهای خیابان یاسر۲-پلاک۶۱

تلفن  مهدکودک:۰۲۶۳۴۴۳۶۵۵۶

کرج- گوهردشت-خیابان دهم شرقی-پلاک۴۱

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۴۲۳۸۱۹

کرج – گلشهر-ویلای شرقی-سیصد متری رازی غربی-پلاک ۹۱

تلفن مهد کودک:۲۷۵۵۷۰۳

کرج –  ۴۵ متری گلشهر-خ درختی تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۳۳۵۳۷۶۰

کرج – ۴۵ متری گلشهر-بلوار هوشیار-روبروی شهرک بهاران

تلفن مهد کودک :۰۲۶۱۴۶۰۸۲۷۰

کرج – گلشهر ویلا- خ خیام غربی- پلاک ۶٩

تلفن مهد کودک: ٣٣۵٣۶۵٩۶

کرج – گلشهر خیابان گلزار غربی بلوار الغدیر خیابان کتویی زاده غربی پلاک ۴۷

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۳۵۳۳۸۳۵

کرج – ۴۵ متری گلشهر-بلوار هوشیار-نرسیده به شهرک گلها- روبروی شهرک بهاران -پلاک ۱۱۵

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۶۰۱۲۰۵

کرج – ۴۵ متری گلشهر-خ درختی-روبروی قنادی شکرشاد-نبش میدان حافظ

تلفن مهد کودک: ۳۵۰۱۳۴۱

کرج – ۴۵ کیلو متری گلشهر -ابتدای پونه شرقی-پلاک

۱۷تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۵۶۷۴۳۰

کرج-۴۵ متری گلشهر-خیابان ارغوان شرقی-پلاک ۷۵

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۳۵۰۱۵۴۱ ۰۲۶۳۳۵۰۲۹۹۹

کرج – گلشهر خیابان کوکب غربی پلاک ۴۰۰

تلفن مهد کودک: ۰۹۱۰۵۸۸۷۲۱۵

کرج -۴۵ متری گلشهر – بلوار هوشیار – خیابان فرهاد جهانی – کوچه رمضان پور – پلاک ۵

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۳۴۶۰۷۴۲۳

کرج – پل فردیس-شهرک بنفشه-کوچه شقایق۳-پلاک ۲۵

تلفن مهد کودک:۲۸۱۴۶۱۴

کرج – فردیس – انتهای کانال – خیابان قریشی – نبش شقایق غربی – پلاک ۳۱

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۱۶۵۲۲۲۵۴

کرج – فردیس،بعد از تقاطع کانال غربی ،خیابان ٢٣(ششم غربی سابق)پلاک ٩

تلفن مهد کودک:٣۶۵۴١٧۶٧-٣۶۵٠٣١۴۵

کرج – فردیس- فلکه پنجم- خ ۵۵- پلاک ۴

تلفن مهد کودک:۳۶۵۹۰۳۶۵-۳۶۵۶۴۵۴۷

کرج -فردیس-روبروی پارک منظریه-گستان بیست و پنجم-پلاک ۷۶

 تلفن مهد کودک: ۶۶۴۵۳۴۶-۰۲۶۱

  کرج-  فردیس – فردوس-جاده ملارت-گلستان ۵۶-خیابان صاحب الزمان-کوچه منوچهری-تلفن مهد

کودک:۰۲۶۳۶۶۶۱۸۷۸

کرج – -فردیس-بین فلکه ۴ و ۵ -خیابان ۱۹ غربی قدیم

تلفن مهد کودک:۶۵۳۳۶۶۳

کرج – -فردیس-شهرک وحدت -ششم غربی-روبروی مدرسه آینده سازان

 تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۶۱۱۵۷۳

کرج -فردیس-فلکه پنجم-شهرک سپاه-کوچه دوم غربی-پلاک ۸۷

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۵۰۸۹۸۳

 کرج – فردیس-بین کانال و فلکه سوم-خ ۲۹ غربی جدید-پلاک ۱۰

 تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۶۵۱۶۰۲۸

کرج – فردیس – دهکده-شهرک خانه-یاسمن غربی-پلاک ۴

تلفن مهد کودک:۰۳۶۳۶۸۰۴۸۰۰

کرج – فردیس – جاده ملارد – شهرک ارم – ابتدای بلوار ارم – خیابان شقایق غربی – پلاک ۱۹

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۱۶۶۳۷۸۰۵

کرج – فردیس -جاده ملارت-شهرک ارم-کوچه سمیه غربی-پلاک ۱۴

تلفن مهد کودک:۳۶۶۰۲۰۴۸

کرج -فردیس-شهرک ناز-خ دوم-خ سوم- پلاک ۴۸

تلفن مهد:۳۶۸۰۰۰۲۸

کرج – پشت ایستگاه متروفردیس-شهرک بنفشه-بلوار شرقی- جنب مدرسه پیک انقلاب

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۸۲۳۴۳۵-۰۲۶۳۲۸۰۸۳۱۴

کرج – فردیس-جاده ملارت-جنب پارک منظریه-خ ۱۶ متری حافظ- روبروی مجتمع حافظ

تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۶۶۳۵۸۹۸-۶۶۴۹۲۸۳

کرج – فردیس- خیابان ۵۰ (۲۲شرقی قدیم) پلاک ۱۵

تلفن مهد کودک: ۳۶۵۰۳۶۱۶

کرج- فردیس-سه راه حافظیه-خ امام حسن-کوچه مهدی روبروی مسجد امام حسن پلاک۷

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۶۰۷۷۴۰- ۰۲۶۳۶۶۴۴۹۳- ۰۹۱۰۱۸۵۷۴۳۸

کرج – فردیس-خ هفتم غربی قدیم-پلاک ۳۴

تلفن مهد کودک:۶۵۴۹۵۴۴

کرج – فردیس- خیابان ۴۳- پلاک ۲۴

تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۶۵۳۳۰۹۳

کرج – جاده فردیس- نرسیده به فردیس- خیابان نیروکاه- شهرک ارم-کوجه بنفشه شرقی بلاک۴۶

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۶۳۱۶۱۷ -۰۲۶۳۶۶۱۷۵۱۵

کرج – فردیس کرج- شهرک ناز- بین خیابان ۷ و ۸ – ضلع شرقی پارک فدک – پلاک ۳

تلفن مهد کودک: ۶۸۰۰۲۴۸-۰۲۶۳

کرج – فردیس کانال شرقی گلستان ۵۷ (امانی شرقی) پلاک ۳۰

تلفن مهد کودک: ۳۶۵۰۲۵۶۵

کرج – فردیس-سه راه حافظیه-کوچه حاج احمد-پلاک ۹

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۶۰۱۵۱۵

کرج – فردیس – جاده ملارد-گلستان ۳۲-پلاک ۴

تلفن مهد کودک:۶۶۰۳۴۶۲

کرج – فردیس – بلوار امام رضا (فضای سبز) – بن بست بنفشه – پلاک ۳۰۶

 تلفن مهد کودک: ۰۲۶۳۶۵۰۱۹۳۵

کرج – فردیس – پایین تر از مترو فردیس-روبروی فرحد آباد-ورودی شهرک بنفشه-نبش خیابان لاله غربی-پلاک۴

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۲۸۰۰۵۶۱

کرج – فردیس- کانال غربی-خیابان قریشی-جنب املاک سهند

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۵۶۱۶۴۶

کرج -فردیس-انتهای خ ۱۲ جدید- روبروی ۲۴دستگاه-پلاک ۳۶

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۵۷۴۲۳۵

کرج – فردیس-  شهرک منظریه-بلوار بهار آزادی-پلاک ۱۹۴

تلفن مهد کودک:۶۶۰۷۴۸۴

کرج- فردیس – روزکان نو-خیابان شهید آخوندی-کوچه شهید فریبرز کریمی-پلاک۳۷

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۷۷۱۵۳۰-۰۲۶۳۶۷۷۰۵۱۹

کرج – فردیس- جاده ملار – روبروی دادگستری – کوچه ۴۰ – پلاک ۳

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۳۶۶۱۰۶۲۳

کرج – فردیس کرج- فلکه پنجم- خیابان ۵۹ جدید- بن بست دوم- پلاک ۳۸۳۰

تلفن مهد کودک: ۶۵۰۸۲۷۳-۰۲۶۱

کرج – محمد شهر- ولدآباد-علی آبادگونه-جنب مدرسه رستگار

تلفن مهد کودک:۶۳۲۰۵۵۸

کرج – محمد شهر – ولدآباد-خ ۲۲بهمن-کوچهشهید اکبر بابایی-کوچه امامی -درب هفتم

تلفن مهد کودک:۳۶۳۲۱۸۴۲

کرج – محمد شهر-انتهای بلوار گلستانک-اول اصفهانی ها-کهریزک استان البرز

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۳۰۹۱۷۸ داخلی ۲۵۲

کرج – محمد شهر- روبروی دشت بهشت- کوچه یاس – مهد تیراژه

تلفن مهد کودک:۳۶۳۱۲۲۹۴-۰۲۶

کرج – محمد شهر- خیابان حافظ-خیابان مطهری-کوچه کوثر۲۶

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۲۰۱۸۵۸

کرج – محمد شهر- انتهای خیابان بختیاری کوچه کوثر۱۴

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۳۱۷۱۳۴- ۰۲۶۳۶۳۱۴۹۹۴

کرج – محمد شهر-بلوار امام خمینی-اول خیابان دستغیب-جنب آموزشگاه غزالی-کوچه سوری

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۶۳۱۲۹۹۶

کرج-محمد شهر-بلوار گلستانک-انتهای کوچه دهم

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۳۶۳۰۰۶۲۸

کرج – محمد شهر-ولد آبادبزرگ- خ ۲۲ بهمن- بعد از چهارراه مخابرات

 تلفن مهد کودک:۶۳۰۱۹۰۹

کرج- ساوجبلاغ-هشتگرد-بلوار خامنه ای-خ بسیج-بوستان۳- پلاک ۳۲

 تلفن مهد کودک:۰۲۶۲۴۲۲۴۲۷۴

کرج – ساوجبلاغ- هشتگرد-خ شهید بغدادی-یاس ۹-پلاک ۴۲

 تلفن مهد کودک:۰۲۶۴۴۲۲۳۲۶۲

کرج – ساوجبلاغ- شهر جدید هشتگرد-میدان مادر-ضلع شمال غربی میدان مادر

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۴۴۲۶۸۵۲۸

کرج – ساوجبلاغ -هشتگرد شهرک ینگی امام خیابان طالقانی خیابان گلستان

تلفن مهد کودک:۰۲۶۴۴۳۵۳۴۰۶

کرج – ساوجبلاغ-  شهر جدید هشتگرد-فاز یک خ اسکان

تلفن مهد کودک:۰۲۶۲۴۲۶۰۵۷۷

کرج – ساوجبلاغ-  هشتگرد-شهرک بعثت-هدایت ۴ غربی-پلاک ۲۶

تلفن مهد کودک:۰۲۶۴۴۲۳۹۲۶۲

کرج – ساوجبلاغ-هشتگرد-خیابان مصلی-خیابان شهید گمنام

تلفن مهد کودک:۰۲۶۴۴۲۲۴۸۶۱

  کرج – ساوجبلاغ -هشتگرد-شهرک بعثت-خیابان بهشت

تلفن مهد کودک:۰۲۶۴۴۲۲۱۵۲۷

کرج – ساوجبلاغ- هشتگرد-چهارباغ-بعد از زندان قزل حصار-مهدی آباد- خیابان ۲۲ بهمن- پلاک ۶۶

تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۳۲۱۱۵۳۵

کرج – ساوجبلاغ-هشتگرد-تهراندشت-سرخاب گلستان۲- پلاک ۲

تلفن مهد کودک:۰۲۶۲۴۳۴۳۷۲۲

کرج- ساوجبلاغ -هشتگرد-خیابان راه آهن-روبروی مخابرات-پلاک ۱۲۷

تلفن مهد کودک:۰۲۶۲۴۲۲۳۴۰۷

کرج- ساوجبلاغ- هشتگرد تهران دشت سرخاب خیابان شهید علی نژاد کوچه دانش ۱

کرج –  ساوجبلاغ-روستای قاسم آباد-خ اصلی-جنب کوچه فدک

تلفن مهد کودک:۰۲۶۴۴۵۵۲۳۶۱

 کرج – ساوجبلاغ- کوهسار(قلعه)-بلوار شریعتی-خیابان آزادگان

تلفن مهد کودک:۴۳۲۷۷۲۵

کرج – ساوجبلاغ-روستای هیز-کوی بهشتی-خیابان سیزدهم-پلاک۱۲

تلفن مهد کودک:۰۲۶۴۴۶۴۴۶۸۶

کرج – ساوجبلاغ-روستای سعید آباد-خیابان ولایت جنوبی-کوچه خیل فرهنگ-جنب بهیاری

کرج – ساوجبلاغ-ملک آباد – کوجه رجایی

تلفن مهد کودک:۴۵۲۶۷۹۷۴

کرج – ساوجبلاغ-حسین آبادا کشک زر-بالاتر از تالار گل محمدی-کوچه اوج-نرگس۲

کرج – ساوجبلاغ

تلفن مهد کودک: ۰۲۶۲۴۵۲۶۰۶۴

کرج –  ساوجبلاغ-کردان-خ اصلی-جنب بانک صادرات

 تلفن مهد کودک:۰۲۶۲۴۳۳۲۳۹۳

کرج – ساوجبلاغ- شهرک خور

تلفن مهد کودک:۰۲۶۲۴۶۵۲۳۱۸

کرج – ساوجبلاغ- کردان – خیابان شهید حمید روستایی –پلاک ۳۰

تلفن مهد کودک:۰۲۶۴۴۳۲۲۰۵۸

کرج – ساوجبلاغ – خ خوئیف-کوچه شهید- پلاک ۴

تلفن مهد کودک:۰۲۶۲۴۲۲۳۷۰۵

کرج -نظر آباد – صالح آباد – لاله ی ۱۳ – پلاک ۱۸

تلفن مهد کودک:۰۲۶۲۵۳۶۱۸۹۵

کرج – نظر آباد – خیابان تهران- گلستان ۵- پلاک۱۰

تلفن مهد کودک:۰۲۶۴۵۳۲۹۷۰۷

کرج –  نظرآباد-خیابان شهدای شمالی-روبروی مدرسه فاطمیه-پلاک ۱۱۹

تلفن مهد کودک:۰۲۶۴۵۳۵۲۵۵۰

کرج – نظرآباد – خیابان تهران-بلوار فرهنگ-نرسیده به میدان معلم-روبروی جهاد کشاورزی

تلفن مهد کودک:۰۲۶۴۵۳۶۲۹۳۳

کرج – نظرآباد،بهمن ۸،ساختمان ۴ جنوبی

تلفن مهد کودک:۰۲۶۴۵۳۶۹۴۰۵

کرج – نظر آباد-الغدیرشمالی-غدیر۲۸-پلاک ۹۳

تلفن مهد کودک:۰۲۶۲۵۳۲۵۰۹۳

کرج- نظرآباد -خ شهید رجایی-روبروی بیمارستان امام حسن (ع)

تلفن مهد کودک: ۵۳۲۵۰۹۲

کرج – البرز-کمال شهر-بلوار شهرداری-بوستان۴-پلاک۱۷۷

تلفن مهد کودک:۰۲۶۳۴۷۰۴۳۷۵

کرج – کمال شهر-بلوارشهرداری-بوستان۴-پلاک۱۷۷

 تلفن مهد کودک:۰۲۶۱۴۷۰۱۲۱۴

 کرج – گرمدره-بلوار امیر کبیر-کوچه شهید خیرآبادی-پلاک ۳۳

تلفن مهد کودک:۳۶۱۰۲۶۳۹

جستجوی مهد کودک و پیش دبستانی بر اساس منطقه 

مقاله ها و نکات ضروری روانشناسی کودک و نوجوان را مطالعه کنید

معرفی بازی های مهارتی برای پروش مهارت های مختلف کودکان

آموزش ساختن ۱۰۰ ها کاردستی و نقاشی و ماسک صورت برای کودکان

مجموعه کامل از قصه ها و ترانه های صوتی کودکانه

نوشته های مشابه لیست مهد کودک های شهر کرج

لیست بهترین مهد کودک ها و پیش دبستانی ها در شهرهای دیگر:

جستجوی مهد کودک و پیش دبستانی بر اساس منطقه 

لیست مهد کودک های شهر اهواز

لیست مهد کودک های شهر همدان

لیست مهد کودک های شهر اصفهان

لیست مهد کودک های شهر تبریز

اینستاگرام: https://www.instagram.com/zarafeyejadooyi/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت زرافه جادویی محفوظ است. محتوای ارائه شده صرفاً با هدف بالا بردن اطلاعات عمومی کاربران در نظر گرفته شده است و به هیچ عنوان جایگزین تشخیص، تجویز و روش درمان پزشک نمی باشد. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

طراحی و اجرا توسط زرافه جادویی – 1398

داشتن منبع خود اطلاعات برای انتخاب مهدکودک با ارزش هست. لیست بهترین مهدکودک های شهر کرج می تواند همان منبع مناسب شما باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۰۲۴۸۰۵۴

 

تمامی محتویات سایت برای کمک به مادران گرامی تهیه شده است و کپی برداری از آن ها برای کمک به انتخاب بهتر مادران اکیدا توصیه می شود.

باشه

مقاله ای یافت نشد! لطفا جستجوی خود را با پارامترهای متفاوت تکرار کنید.

لیست بهترین مهدکودک های شهر کرج در این صفحه قابل مشاهده است. اما به بازخوردهای هر خانواده در صفحه پروفایل آن نیز توجه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمائید.

تماس از طریق واتس اپ

تماس از طریق تلگرام

۰۹۱۲۰۲۴۸۰۵۴

بهترین مهد کودک در عظیمیه

 

تمامی محتویات سایت برای کمک به مادران گرامی تهیه شده است و کپی برداری از آن ها برای کمک به انتخاب بهتر مادران اکیدا توصیه می شود.

عظیمیه مهرشهر جهانشهر گوهردشت گلشهر فردیس طالقانی مهرویلا

اولین مهد کودک و پیش دبستانی استان البرز که مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه می باشد :
( معلم زبان مستقر در مهد )
عضو آژانس جهانی استعداد یابی می باشد
از شی…

مهرویلا ، خیابان انوشیروان شرقی ، بین مهر 1 و 2  

شیرخوار تا پیش دبستانی
دارای دوربین آنلاین

 سه راه رجایی شهر ، کوی کارمندان شمالی ، چهارم غربیبهترین مهد کودک در عظیمیه

ویژه بچه های 2 تا 6 ساله
برگزاری کلاسهای زبان ، موسیقی
سفال گری ، نقاشی ، قرآن
اریگامی ، مهارتهای زندگی
باله ، ژیمناستیک ، بر گزاری اردوهای تفریحی و آموزشی…

فاز 4 مهرشهر ، چهار راه پاسگاه ، نبش 408 شرقی ، پلاک 108

ثبت نام به صورت تمام وقت و نیمه وقت
نوبت عصر ها نیمه دولتی
پذیرش از 2 سال تا پایان 6 سالگی
همراه با ناهار گرم و سرویس ایاب و ذهاب
تاسیس سال 1383…

 شهرک اوج ، نواب 22 

دارای ستاره کیفیت آموزشی از سازمان بهزیستی استان البرز

 طالقانی جنوبی ، روبروی ایتسگاه تاکسی درختی ، کوچه سرو ، پلاک 124

پذیرش از 2 الی 6 سال
با مدیریت سرکارخانم رحمتی کارشناسی ارشد روانشناسی و پژوهشگر در حوزه تیزهوشان و خلاقیت
و صاحب ثبت پژوهش در سال 94…

چهارراه طالقانی ، طالقانی شمالی ، بالاتر از اداره پست ، کوچه شهروز

با برگزاری کلاس های فوق برنامه با مربیان متخصص آن رشته

دهقان ویلای اول ، خیابان نهم

موسسه قرآنی ثقلین موعود
در دو شیفت صبج و عصر

میدان نبوت ، خیابان اردلان 6

ویژه بچه های سه سال تا پیش دبستانی
برگزاری کلاس های : یوگا ، مکالمه زبان همه روزه بازی محور ، لگو ، موسیقی بلز ، اسکیت ، شهرک ترافیکی…

مهرشهر ، بلوار شهرداری ، ابتدای چهار باندی ، خیابان 100 شرقی

شعار مهد : اولویت ما سلامت جسم و روان فرزند شما
گروه سنی 2 الی 6 سال
صبحانه ، نیم چاشت ، ناهار گرم و عصرانه…

عظیمیه ، میدان مهران ، خیابان ندای شمالی

مهد و کودکستان و پیش دبستانی تماشا
کودکان شیرخوار تا 6 ساله

عظیمیه ، پامچال جنوبی، خیابان نسترن ، (حسینی )

پذیرش از شیرخوار تا پیش دبستانی دارای 7 کلاس آموزشی با تفکیک گروه سنی در دو شیفت صبح و عصر…

عظیمیه ، بلوار استقلال ، پایین تر از میدان اسبی ، خیابان پاسداران غربی

پیش دبستانی و مهد کودک گلدونه های شهر
موسس : جناب آقای محدث
ویژه سنین 2 الی 6 ساله

گوهردشت (رجایی شهر) ، خیابان دهم غربی ، بلوار انقلاب (کمالی ) پلاک 46 ، فاز 3

دارای پروانه نظام روانشاسی ویژه شیرخوار تا پیش دبستانی
خدمات پزشکی رایگان – خدمات روانشناختی رایگان ( مشاوره فردی و کارگاه های آموزشی )
برگزاری کلاسهای فوق…

شاهین ویلا ، خیابان چهارم غربی

اولین مرکز رفاه کودک و خانواده در استان البرز
ویژه سنین 2 تا 10 ساله

گوهردشت ، خیابان هشتم شرقی

گروه سنی:
شیرخوار ، نوپا ، آمادگی و پیش دبستانی
کلاسهای فوق برنامه
قرآن ، زبان ، آموزش بلژ (موسیقی) ، حرکات بنیادین
استخر شنا ویژه کودکان 5 تا 15 سال…

خیابان دانشکده ، کوچه لشکری ، پلاک 17

ویژه بچه های شیرخوار تا پیش دبستانی
کلاس های فوق برنامه : نقاشی تخصصی ، ژیمناستیک

جهانشهر ، میدان هلال احمر ،کوچه یاس ، پلاک4

آموزش مونته سوری کانادا ، فرم تصحیح شده ایتالیا
مهد کودک تمام هوشمند گروه سنی ( شیرخوار تا پیش دبستانی )…

عظیمیه ، بالاتر از میدان گلستان ،گلستان 9

( از شیرخوار تا پیش دبستانی )
در تمام طول سال با خدمات متنوع در خدمت نوگلان و والدین عزیز می باشد…

سه راه رجائی شهر ( سه راه گوهردشت ) ، بلوار یادگار امام ، نرسیده به پل شهدای پلیس ، خیابان بلال 6 ، پلاک 103…

پذیرش گروه سنی 2 تا 6 سال
آموزش کلاسهای زبان ، نقاشی ، مفاهیم قرآن ، سفال ، ژیمناستیکبهترین مهد کودک در عظیمیه

مهرشهر ، بلوار ارم ، نبش خیابان 311 ، پلاک 130

ویژه بچه های شیرخوار تا پیش دبستانی
کلاس های فوق برنامه زبان ترمیک ، حرکات موزون ، نقاشی تخصصی…

رجایی شهر ( گوهردشت ) ، خیابان هشتم ، فاز یک ، پلاک 30 ، مهدکودک گلدونه ها رجایی شهر ( گوهردشت ) ، بلوار انقلاب ، فاز 3 ، خیابان دهم غربی ، بلوک 3…

ویژه بچه های 2 الی 6 ساله
برگزاری کلاس های فوق برنامه :

خیابان شهید بهشتی ، خیابان پمپ بنزین حصارک ، بالاتر از شهرداری منطقه 6 ، روبروی اداره صنعت و معدن ، بن بست سوم ، پلاک 12…

تحت نظارت آژانس استعدادیابی جهانی ( WTA )
اعطای مدرک بین اللملی ( WTA ) در فضای شاد ، ایمن و مدرن…

    مهرشهر ، بلوار ارم ، نبش خیابان 117 ، پلاک 425

پذیرش گروه سنی ( شیرخوار ، کودکستان و پیش دبستان )
دارای 19 سال سابقه کاری در منطقه

 فردیس ، فلکه 5 ، خیابان 55 غربی ، نبش 10 متری اول ، پلاک 4

کلاس های مهارتهای زندگی
آموزش مفاهیم علوم ریاضی
کاردستی ، کلاژ ، زبان آموزی ، ساخت رنگها…

خرمدشت ، میثم 3 ، انتهای نیلوفر 7

فرزندان شما لایق بهترین ها هستند . مهدکودک و پیش دبستانی ماه روشن

ورودی1:  بلوار دانش آموز ، جنب بیمارستان قائم ، خیابان شهید اصغر حیدرخانی ، کوچه بیستم ، پلاک 38 ، مهد کودک ماه روشن ورودی2 : بلوار دانش آموز ، خیابان ولیعصر…

آموزش کلیه مهارتها به زبان انگلیسی بدون کتاب و بصورت نمایشی و اجرایی . کارگاه خلاقیت و بازی ( بازی های جسمی حرکتی ، هوشی ، بازیهای کلامی و…. )…

جاده محمدشهر ، اداره معاونت آب و خاک و صنایع
 

کلاس های مربیگری مهد کودک جهت اخذ کارت مربیگری
معرفی به مهدکودک ها جهت کار
همه آنچه که یک مربی مهد کودک باید بداند
در دوران آموزشی مجتمع فنی هدف بیاموزید ….

سه راه رجایی شهر ، خیابان شهید خواجوی ( میثم 3 ) ، مجتمع فنی هدف

مرکز پیش دبستانی و مهد کودک دو زبانه آذین در سال ۱۳۹۰ با مدیریت خانم میکائیلی در ناحیه ۲ استان البرز تاسیس شده است. با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی استان البرز…

جاده ملارد ، گلستان 54 ، پلاک 12 ، پیش دبستانی و مهدکودک آذین

ویژه بچه های شیرخوار تا پیش دبستانی
مهدکودک دوزبانه ، ایروبیک کودکان ، سفال ، نقاشی

بلوار حدادی ، خیابان رودکی غربی ، پلاک 172

© 2020 دفتر مشاغل

بهترین مهد کودک در عظیمیه
بهترین مهد کودک در عظیمیه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *