دسته‌ها
پستها

روکش کابینت فلزی

دوره مقدماتی php
روکش کابینت فلزی
روکش کابینت فلزی

کابینت گالوانیزه فلزی با برچسب رنگ ام دی اف کار شده است.

گاز صفحه‌ای روی کابینت کار شده است، دستگیره‌های کابینت به صورت دو پیچ استفاده شده است.

مدل کابینت فلزی 3 دسته هستند: 1-کابینت فلزی با ورق سیاه (فولاد خام) 2-کابینت فلزی با ورق گالوانیزه 3-کابینت فلزی با ورق استیل.

قیمت روز  اجرا و نصب کابینت فلزی-استیل به ازای هر متر طول بین3,000,000 تا 4,500,000 هزار تومان می‌باشد.روکش کابینت فلزی

جهت اطلاع دقیق‌تر از قیمت کابینت، مطلب زیر را ملاحظه بفرمایید:

کابینت گالوانیزه فلزی با برچسب رنگ ام دی اف کار شده است.

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

گاز صفحه‌ای روی کابینت کار شده است، دستگیره‌های کابینت به صورت دو پیچ استفاده شده است.

مدل کابینت فلزی 3 دسته هستند: 1-کابینت فلزی با ورق سیاه (فولاد خام) 2-کابینت فلزی با ورق گالوانیزه 3-کابینت فلزی با ورق استیل.

از نوع اول برای بدنه و درب‌ها استفاده می‌شود و ارزانتر است و خیلی راحت زنگ میزند اما کابینت‌های فلزی با ورق گالوانیزه کمی گرانتر هستند.

اما طول عمر بیشتری و جنس مقاوم تری دارند. یونیت، درب‌ها و کشو با فلز ساخته می‌شود. برای درب‌ها هم معمولاً از رنگ کوره‌ای و یا رنگ استاتیک استفاده می‌شود.

تا عمر و دوام بیشتری داشته باشند رنگ معمولی روی ورق گالوانیزه دوام و عمر کمتری دارد و خیلی راحت جدا می‌شود. صفحات این نوع کابینت‌ها می تواند از سنگ، فلز یا صفحات امروزی مثل ام دی اف با روکش PVC استفاده شود.

برای اطلاعات بیشتر خواندن مقاله «معایب کابینت فلزی» توصیه می شود.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

گردویی

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مدل کابینت ام دی اف MDF رنگ کرم- گردویی برای این مدل آشپزخانه اجرا شده است.

برای فضای بین کابینت ها از کاشی طرح سنگ کرم رنک استفاده کردند.

دستگیره کابینت آشپزخانه به صورت خطی و دو پیچ استفاده شده است.

ورقه های ام دی اف تنوع رنگ و طرح زیادی دارند و کیفیت آنها هم بستگی به کارخانه تولید کننده دارد.

قیمت مناسب این متریال نیز جزو مزایای مهم ام دی اف است.

مدل کابینت ترکیب ام دی اف MDF و هایگلاس رنگ شیری و گردویی طراحی و اجرا شده است.

های گلاس یک نوع ورق با مغزی ام دی اف و با روکشی پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس می باشد.

معمولاً ورق های هایگلاس تنها از یک طرف با پلکسی گلاس پوشیده شده اند و سمت دیگر ورق با لایه های  ارزانتر پوشش داده می شود.

این لایه حالتی براق، شفاف، و زیبا به ورق هایگلاس می دهد و به همین دلیل کاربرد زیادی در ساخت تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله کابینت، کمد، دکور و غیره پیدا کرده است.

کابینت ممبران مدل کابینت آشپزخانه ایرانی رنگ پلی استر سفید کابینت های هوایی از چوب و شیشه استفاده کرده اند. صفحه استفاده شده روی کابینت سنگ کورین سفید است.

سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص دکوراسیون داخلی، کابینت، کمد و نقاشی است .

دارای مجوز تاییدیه از پارک علم و فناوری خراسان و شرکت سرمایه گذاری اسمارت آپروکش کابینت فلزی

خدمات رایگان سلام ساختمان با توجه به «شرایط کرونایی»

برچسب های کابینت با طرح ها و مدل های متنوع، دارن جای خودشون رو در بین مردم باز میکنن و روز به روز بر محبوبیت اون ها اضافه میشه. در این مطلب ما میخوایم در مورد برچسب های کابینت صحبت کنیم:

در ابتدا به این سؤال پاسخ میدیم که آیا همه تغییر دکوراسیون ها و انجام تعمیرات در ساختمان نیازمند هزینه و زمان زیادیه؟! بعد از اون میریم به سراغ این مسأله که ببینیم برچسب کابینت چیه و چه مزایا و معایبی داره؟ همچنین در کنار آموزش شیوه ی چسبوندن برچسب برروی کابینت، چند مدل زیبا از برچسب کابینت رو هم باهم ببینیم.

اکثر ما دوست داریم که دکوراسیون خانه ی خودمون رو هرچند وقت یکبار و به مناسبت های مختلف تغییر بدیم. این تغییر دکوراسیون گاهی در حد جابجا کردن مبلمان و میز ناهار خوری و تلویزیون و شیوه ی چیدن وسایل در اتاق هاست. گاهی هم تغییر دکوراسیون کلی تر و مقداری جدی تره و تعویض کابینت ها و رنگ آمیزی یا استفاده از کاغذ دیواری روی دیوار های خانه هم در لیست کارهای مورد نیاز برای تغییر دکوراسیون قرار میگیره. شیوه ی تغییر دکوراسیون دومی که گفتیم رو نمیشه هرموقع دلمون خواست انجام بدیم. تغییرات کلی در منازل که میتونن همراه با تعمیرات و بازسازی خانه اتفاق بیفته، نیاز به برنامه ریزی داره و دردسرش هم زیاده. اما گاهی ما نیاز داریم که تغییر دکوراسیونی فراتر از تغییر چینش مبلمان رو انجام بدیم ولی میخواهیم که هزینه زیادی هم برای ما نداشته باشه! در این مواقع هم میشه کار های کوچکی انجام داد که کمی حال و هوای خانه رو تغییر میده. یکی از  این کار ها استفاده از برچسب کابینت آشپزخانه است. با ما باشید تا ارزان ترین راه تغییر مدل کابینت رو باهم ببینیم و بررسی کنیم.

برچسب کابینت یک متریال مشابه کاغذ دیواری است. برچسب های کابینت دارای طرح ها و رنگ های مختلف است. میتونین از اون ها به راحتی برروی متریال های مختلف مثل کابینت ام دی اف، کابینت فلزی و کابینت هایگلاس و … استفاده کنید. اکثر این برچسب ها قابل شستشو هستن. اما برچسب های غیرقابل شستشو هم در بازار موجود است. توصیه ی ما به شما اینه برای استفاده در آشپزخانه و برروی کابینت ها، از نوع قابل شستشو استفاده کنید تا بتونین با خیال راحت کابینت های خودتون رو بشویید. در صورت استفاده از انواع قابل شستشوی این برچسب ها، نگرانی از بابت خراب شدن اون ها در اثر شستشو ندارید. انواع برچسب قابل شستشو و غیرقابل شستشو تفاوت قیمت دارن اما این تفاوت قیمت آنچنان زیاد نیست که خیلی برای شما محسوس باشه. همونطور که گفتیم، این برچسب ها طرح های مختلف و متنوعی دارن و بنابراین دست شما برای انتخاب طرح بازه. مثلاً میتونین کابینت های فلزی خودتون رو با طرح چوب یا طرح های فانتزی تزیین کنید. حتی میتونین از برچسب ساده استفاده کنین و مثلا کابینت های خودتون رو مشابه با کابینت های آشپزخانه سفید کنین. یکی از طرح های برچسب کابینت، برچسب کابینت براقه که اصطلاحاً به اون هایپرگلاس میگیم.

یکی از دلایل مهمی که برای استفاده از برچسب کابینت داریم، قیمت مناسب و به صرفه بودن این کاره. تعویض کابینت ها معمولاً هزینه ی خیلی زیادی روی دست شما میذاره. در حالیکه شما میتونید با هزینه ی خیلی کمتر، از برچسب کابینت استفاده کنین. بعلاوه در استفاده از برچسب کابینت دست شما برای انتخاب طرح بازه. البته برای انتخاب کابینت هم دست شما برای انتخاب متریال بازه اما متریال های مختلف تفاوت قیمتی خیلی زیادی باهم دارن. مثلاً کابینت چوبی برای آشپزخانه از متریال های خیلی گران محسوب میشه درحالیکه کابینت های فلزی ارزان تر ولی نسبت به چوب کیفیت خیلی پایین تری داره. روکش کابینت فلزی

بعضی از ما، قصد داریم دو ماه دیگه، سه ماه دیگه یا حتی چند سال دیگه سفارش کابینت بدیم. با این حال نمیخوایم یهو شوکه بشیم و ببینیم قیمت‌ها کلی رفته بالا. بعنوان مثال نمیخوایم مثل سال 97 ناگهان ببینیم هزینه های ساخت کابینت در عرض چند ماه، افزایش آتشفشانی داره 🙁  تازه قیمت‌ ها هم که بالا نره، بازم دوسداریم بفهمیم توی بازار کابینت و کمد چه خبره 🙂 حالا چه کار کنیم؟؟! تو میتونی خیلی ساده، از ما این خدمت باحال رو بگیری: 1- قیمت انواع کابینت و کمد (ازجمله ممبران) رو در بازه زمانی‌ دلخواهت، مثلاً ماهانه، روی موبایلت می‌گیری. 2- چند روز قبل از افزایش احتمالیِ ناگهانی قیمت ها، از اوضاع بازار باخبر می‌شی. این کاریه که «سلام ساختمان» به رایگان برات انجام میده. ما بیشتر از یک میلیون کاربر سالانه مثل شما داریم. برای استفاده، روی «از قیمت آینده باخبرم کن» کلیک کن:

از قیمت آینده باخبرم کن

برای بررسی هر چیزی، چه کابینت آشپزخانه، چه برچسب کابینت و یا هر موردی که احتیاج دارین اون رو خریداری کنین، بهترین راهِ مقایسه، دونستن مزایا و معایب اون هاست. دونستن مزایا و معایب برچسب کابینت به شما کمک میکنه تا به شناخت درستی از اون برسین. این شناخت به شما برای انتخاب یا عدم انتخاب این متریال بسیار کمک میکنه. البته این شناخت باید صحیح باشه. یعنی از جایی شناخت پیدا نکنین که یکجانبه بهتون اطلاعات بده و  شما رو نسبت به یک محصول، بسیار بدبین یا خوش بین کنه. بهترین راه اینه که یا از یک جای مطمئن محصولی رو بشناسین و یا اینکه از چندین نفر در مورد محصول مورد نظرتون بپرسین و اطلاعات جمع آوری کنین و بر اساس اطلاعات اقدام کنین.

قبل از اینکه بگیم چجوری برچسب رو برروی کابینت نصب میکنن، ابتدا باید بگیم که چه وسایلی رو برای نصب برچسب روی کابینت آماده کنید و چندتا نکته هم درمورد نصب برچسب بگیم و درپایان ببینیم چجوری میتونیم برچسب رو برروی کابینتمون نصب کنیم.

برای نصب برچسب شما نیاز دارید که چندتا وسیله رو از قبل آماده کنین. این وسایل عبارتند از:

قبل از نصب برچسب ها باید چندتا نکته روهم لحاظ کنید.

بعضی از ما، قصد داریم دو ماه دیگه، سه ماه دیگه یا حتی چند سال دیگه سفارش کابینت بدیم. با این حال نمیخوایم یهو شوکه بشیم و ببینیم قیمت‌ها کلی رفته بالا. بعنوان مثال نمیخوایم مثل سال 97 ناگهان ببینیم هزینه های ساخت کابینت در عرض چند ماه، افزایش آتشفشانی داره 🙁  تازه قیمت‌ ها هم که بالا نره، بازم دوسداریم بفهمیم توی بازار کابینت و کمد چه خبره 🙂 حالا چه کار کنیم؟؟! تو میتونی خیلی ساده، از ما این خدمت باحال رو بگیری: 1- قیمت انواع کابینت و کمد (ازجمله ممبران) رو در بازه زمانی‌ دلخواهت، مثلاً ماهانه، روی موبایلت می‌گیری. 2- چند روز قبل از افزایش احتمالیِ ناگهانی قیمت ها، از اوضاع بازار باخبر می‌شی. این کاریه که «سلام ساختمان» به رایگان برات انجام میده. ما بیشتر از یک میلیون کاربر سالانه مثل شما داریم. برای استفاده، روی «از قیمت آینده کابینت و کمد باخبرم کن» کلیک کن:

از قیمت آینده کابینت و کمد باخبرم کن

سلام من از اصفهان پیام میدم. من آشپزخانه خانه ای که کرایه کرده ام فلزیه و دوست دارم برچسب بزنم اما کار خودم نیست واصلا نمیتونم آیا جایی هست که خودشون صفرتا صد کار را انجام بدند یعنی بیاند دربها را باز کنند وتمیز کنند و برچسب بزنند و وصل کنند وبرند ؟ اگر هست لطفا تلعن تماس بدید

سلام و عرض ادب متاسفیم واقعاً.. ما نجارهای حرفه ای سراغ داریم ولی در این‌ مورد متأسفانه نمی تونیم کمکی بکنیم.

سلام.میشه از این برچسب ها برای پشت ظرفشویی استفاده کرد؟روی کاشی های پشت ظرفشویی؟

سلام و عرض ادب بله میشه.

سلام آیا این برچسبها عرض ۱/۵ متر هم دارد؟ و اینکه جاهایی که بیشتر از ۱/۵ متر هست چجوری باید زد که خط وسط معلوم نباشه؟ من برای استفاده روی بدنه خودرو میخوام

با سلام متاسفانه بعلت تنوع بسیار بالا راهنمایی منطقی نمیتونیم داشته باشیم. ممکنه توی بازارعرضهای بیشتر هم اومده باشه.

سلام میخاستم بدونم وقتی برچسب میزنی تا چد حد شبیه های گلاس واقعی میشه مشخصه برچسبه یا انگار خود کابیته

با سلام خوب اصلاً شبیه هایگلاس نمیشه چون بالاخره برچسبه کار. ولی زیبایی قابل قبولی به نسبت هزینه‌ای که کردین خواهید داشت، بشرطی که با دقت قابل قبول و رعایت اصول نصب شده باشد.

سلام این برچسب هارو چطور میشه از نزدیک دید و خرید؟آدرس تهران؟

سلام متأسفانه در خصوص خرید برچسب کار نکردیم و اطلاعات نداریم.

سلام مدلها و رنگهای برچسب رو از کجا میتونم سفارش بدم ؟

با سلام متأسفانه اطلاعی در این خصوص نداریم.

سلام صلحبخونه من مایل به تغییر رنگ کابینت قدیمی نیست من میتوانم بدون نگرانی از اسیب ام دی اف کابینت اصلی برچسبها رو بچسبونم وبعدا موقع تحویل خونه برشون دارم وهمون کابینت کهنه موزدعلاقه صاحبخانه را تحویلش بدهم؟

سلام بطور معمول کندن روکش‌ها از روی mdf همراه با ماندن چسب روی آنهاست. و تمیز کردن شون بسیار مشکله، ولی امکانپذیره.

سلام. من قبلا این برچسب های آلکور رو برای کابینت استفاده کردم و عالی شده. حالا میخواستم کاغذ دیواری رو تغییر بدم. آیا میشه روی کاغذ دیواری برچسب آلکور بچسبونم؟ چون کندن کاغذ دیواری سخته!!!

سلام حیفه این کار رو انجام بدین. چون با جداشدن احتمالی کاغذ از دیوار برچسب هم جدا خواهد شد. اگه خیلی به این برچسبها علاقه دارین با کندن کاغذ روی دیوار برچسب رو بچسبونید. قبل از کندن کاغذ دیواری با ظرف شیشه شوی، مقداری آب روی کاغذ اسپری کنین و ۱۵ دقیقه صبر کنید پس از اون با لیسه پلاستیکی به راحتی کاغذ جدا میشه. میتونبد این اسپری کردن رو چند بار تکرار کنید.

سلام من از برچسب هایگلاس میخوام روی کابینت فلزی بزنم اگه لبه هاش نچسبید چکار میتونم بکنم؟

سلام متوجه نشدم لبه‌هاش نچسبید یعنی چی؟ منظورتون چیه؟ منطقاً باید بچسبه دیگه. ضمن اینکه بطور خاص چسب در لبه های باید برگرده پشت درب و حداقل تا ۲ سانت بره پشت درب.

سلام چرا نچسبه!حتماً میچسبه. کمی برش تون رو بیشتر بگیرید و برگردونین پشت درب تا ماندگاری بیشتری داشته باشه.

سلام برای کابینت های فلزی و با حاشیه های طرح دار که دارای فرو رفتگی هست چطور میشه برچسب کشید ؟ ممنونم میشم راهنمایی کنید ؟

سلام متأسفانه تجربه اجرایی در این مورد نداریم.

سلام وقت بخیر . من کابینت خونم ام دی اف آبیه اما میخوام از برچسب رنگ سفید یا روشن استفاده کنم آیا ممکنه سایه بندازه زیرش یا مشخص باشه رنگ آبی از زیر برچسب؟

سلام خیر، اگر از برچسب با کیفیت و دارای ضخامت لازم استفاده کنید کاملاً پوشش رو انجام میدهد و نگرانی ندارد.روکش کابینت فلزی

سلام کسی‌ نصاب این کارو سراغ داره

سلام نه متأسفانه. ولی به زودی در سایت فروشنده و نصاب برچسب رو معرفی می‌کنیم.

سلام. من کالینتهای خونمو سال ۸۵ برچسب زدم تا الان هیچ اتفاقی براش نیوفتاده فقط دیگه از رنگش خسته شدم.الان دوباره بخوام برچسب بزنم،باید برچسب زیریو در بیارم یا روی همین کار مجدد برچسب بزنم؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام بهتره برای رعایت ظریف کاری برچسب ها رو جدا کنیم و کاببنت هارو تمیز کنیم و دوباره با دقت بالا برچسب جدید رو نصب کنید.

سلام شما هم خودتون برچسب کابینت دارید؟ از کجا میشه خرید

سلام ببخشید من خونه از خودم نیس شاید صاحب خونم خوشش نیاد اینا باز ب راحتی از سطح ام دی اف کنده میشه و کابینتم مث قبل بشه باچه راهکاری ممنون

سلام اگه منظورتون برچسب هست که بله روکش ها قابلیت جدا شدن دارند ولی تمیز کردن چسب بجا مانده کمی سخت است.

سلام و سپاس از مطالب خوبتون این برچسب ها رو میشه برای کاشی ها ها استفاده کرد؟ کف آشپزخانه سنگ گرانیت هست میشه برا کف هم استفاده کرد؟

سلام برای کاشی هم میشه استفاده کرد فقط باید در نظر داشته باشین که رد بندهای بین کاشی‌ها از زیر روکش پیداست و دیده می شود. برای کف به هیچ وجه توصیه نمیشه چون براثر پا خوردن ازسرامیک جدا میشه و در برابر ساییدگی مقاوم نیستند.

سلام ممنون از مطلب خوبتون یه سوال میشه از برچسب برای در های آلمینیوم استفاده کرد؟

سلام بله تقریباً از برچسب‌ها برای همه چیز می‌شود استفاده کرد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص دکوراسیون داخلی، کابینت، کمد و نقاشی است .

دارای مجوز تاییدیه از پارک علم و فناوری خراسان و شرکت سرمایه گذاری اسمارت آپ

برچسب های کابینت با طرح ها و مدل های متنوع، دارن جای خودشون رو در بین مردم باز میکنن و روز به روز بر محبوبیت اون ها اضافه میشه. در این مطلب ما میخوایم در مورد برچسب های کابینت صحبت کنیم:

در ابتدا به این سؤال پاسخ میدیم که آیا همه تغییر دکوراسیون ها و انجام تعمیرات در ساختمان نیازمند هزینه و زمان زیادیه؟! بعد از اون میریم به سراغ این مسأله که ببینیم برچسب کابینت چیه و چه مزایا و معایبی داره؟ همچنین در کنار آموزش شیوه ی چسبوندن برچسب برروی کابینت، چند مدل زیبا از برچسب کابینت رو هم باهم ببینیم.

اکثر ما دوست داریم که دکوراسیون خانه ی خودمون رو هرچند وقت یکبار و به مناسبت های مختلف تغییر بدیم. این تغییر دکوراسیون گاهی در حد جابجا کردن مبلمان و میز ناهار خوری و تلویزیون و شیوه ی چیدن وسایل در اتاق هاست. گاهی هم تغییر دکوراسیون کلی تر و مقداری جدی تره و تعویض کابینت ها و رنگ آمیزی یا استفاده از کاغذ دیواری روی دیوار های خانه هم در لیست کارهای مورد نیاز برای تغییر دکوراسیون قرار میگیره. شیوه ی تغییر دکوراسیون دومی که گفتیم رو نمیشه هرموقع دلمون خواست انجام بدیم. تغییرات کلی در منازل که میتونن همراه با تعمیرات و بازسازی خانه اتفاق بیفته، نیاز به برنامه ریزی داره و دردسرش هم زیاده. اما گاهی ما نیاز داریم که تغییر دکوراسیونی فراتر از تغییر چینش مبلمان رو انجام بدیم ولی میخواهیم که هزینه زیادی هم برای ما نداشته باشه! در این مواقع هم میشه کار های کوچکی انجام داد که کمی حال و هوای خانه رو تغییر میده. یکی از  این کار ها استفاده از برچسب کابینت آشپزخانه است. با ما باشید تا ارزان ترین راه تغییر مدل کابینت رو باهم ببینیم و بررسی کنیم.

برچسب کابینت یک متریال مشابه کاغذ دیواری است. برچسب های کابینت دارای طرح ها و رنگ های مختلف است. میتونین از اون ها به راحتی برروی متریال های مختلف مثل کابینت ام دی اف، کابینت فلزی و کابینت هایگلاس و … استفاده کنید. اکثر این برچسب ها قابل شستشو هستن. اما برچسب های غیرقابل شستشو هم در بازار موجود است. توصیه ی ما به شما اینه برای استفاده در آشپزخانه و برروی کابینت ها، از نوع قابل شستشو استفاده کنید تا بتونین با خیال راحت کابینت های خودتون رو بشویید. در صورت استفاده از انواع قابل شستشوی این برچسب ها، نگرانی از بابت خراب شدن اون ها در اثر شستشو ندارید. انواع برچسب قابل شستشو و غیرقابل شستشو تفاوت قیمت دارن اما این تفاوت قیمت آنچنان زیاد نیست که خیلی برای شما محسوس باشه. همونطور که گفتیم، این برچسب ها طرح های مختلف و متنوعی دارن و بنابراین دست شما برای انتخاب طرح بازه. مثلاً میتونین کابینت های فلزی خودتون رو با طرح چوب یا طرح های فانتزی تزیین کنید. حتی میتونین از برچسب ساده استفاده کنین و مثلا کابینت های خودتون رو مشابه با کابینت های آشپزخانه سفید کنین. یکی از طرح های برچسب کابینت، برچسب کابینت براقه که اصطلاحاً به اون هایپرگلاس میگیم.

یکی از دلایل مهمی که برای استفاده از برچسب کابینت داریم، قیمت مناسب و به صرفه بودن این کاره. تعویض کابینت ها معمولاً هزینه ی خیلی زیادی روی دست شما میذاره. در حالیکه شما میتونید با هزینه ی خیلی کمتر، از برچسب کابینت استفاده کنین. بعلاوه در استفاده از برچسب کابینت دست شما برای انتخاب طرح بازه. البته برای انتخاب کابینت هم دست شما برای انتخاب متریال بازه اما متریال های مختلف تفاوت قیمتی خیلی زیادی باهم دارن. مثلاً کابینت چوبی برای آشپزخانه از متریال های خیلی گران محسوب میشه درحالیکه کابینت های فلزی ارزان تر ولی نسبت به چوب کیفیت خیلی پایین تری داره. روکش کابینت فلزی

بعضی از ما، قصد داریم دو ماه دیگه، سه ماه دیگه یا حتی چند سال دیگه سفارش کابینت بدیم. با این حال نمیخوایم یهو شوکه بشیم و ببینیم قیمت‌ها کلی رفته بالا. بعنوان مثال نمیخوایم مثل سال 97 ناگهان ببینیم هزینه های ساخت کابینت در عرض چند ماه، افزایش آتشفشانی داره 🙁  تازه قیمت‌ ها هم که بالا نره، بازم دوسداریم بفهمیم توی بازار کابینت و کمد چه خبره 🙂 حالا چه کار کنیم؟؟! تو میتونی خیلی ساده، از ما این خدمت باحال رو بگیری: 1- قیمت انواع کابینت و کمد (ازجمله ممبران) رو در بازه زمانی‌ دلخواهت، مثلاً ماهانه، روی موبایلت می‌گیری. 2- چند روز قبل از افزایش احتمالیِ ناگهانی قیمت ها، از اوضاع بازار باخبر می‌شی. این کاریه که «سلام ساختمان» به رایگان برات انجام میده. ما بیشتر از یک میلیون کاربر سالانه مثل شما داریم. برای استفاده، روی «از قیمت آینده باخبرم کن» کلیک کن:

از قیمت آینده باخبرم کن

برای بررسی هر چیزی، چه کابینت آشپزخانه، چه برچسب کابینت و یا هر موردی که احتیاج دارین اون رو خریداری کنین، بهترین راهِ مقایسه، دونستن مزایا و معایب اون هاست. دونستن مزایا و معایب برچسب کابینت به شما کمک میکنه تا به شناخت درستی از اون برسین. این شناخت به شما برای انتخاب یا عدم انتخاب این متریال بسیار کمک میکنه. البته این شناخت باید صحیح باشه. یعنی از جایی شناخت پیدا نکنین که یکجانبه بهتون اطلاعات بده و  شما رو نسبت به یک محصول، بسیار بدبین یا خوش بین کنه. بهترین راه اینه که یا از یک جای مطمئن محصولی رو بشناسین و یا اینکه از چندین نفر در مورد محصول مورد نظرتون بپرسین و اطلاعات جمع آوری کنین و بر اساس اطلاعات اقدام کنین.

قبل از اینکه بگیم چجوری برچسب رو برروی کابینت نصب میکنن، ابتدا باید بگیم که چه وسایلی رو برای نصب برچسب روی کابینت آماده کنید و چندتا نکته هم درمورد نصب برچسب بگیم و درپایان ببینیم چجوری میتونیم برچسب رو برروی کابینتمون نصب کنیم.

برای نصب برچسب شما نیاز دارید که چندتا وسیله رو از قبل آماده کنین. این وسایل عبارتند از:

قبل از نصب برچسب ها باید چندتا نکته روهم لحاظ کنید.

بعضی از ما، قصد داریم دو ماه دیگه، سه ماه دیگه یا حتی چند سال دیگه سفارش کابینت بدیم. با این حال نمیخوایم یهو شوکه بشیم و ببینیم قیمت‌ها کلی رفته بالا. بعنوان مثال نمیخوایم مثل سال 97 ناگهان ببینیم هزینه های ساخت کابینت در عرض چند ماه، افزایش آتشفشانی داره 🙁  تازه قیمت‌ ها هم که بالا نره، بازم دوسداریم بفهمیم توی بازار کابینت و کمد چه خبره 🙂 حالا چه کار کنیم؟؟! تو میتونی خیلی ساده، از ما این خدمت باحال رو بگیری: 1- قیمت انواع کابینت و کمد (ازجمله ممبران) رو در بازه زمانی‌ دلخواهت، مثلاً ماهانه، روی موبایلت می‌گیری. 2- چند روز قبل از افزایش احتمالیِ ناگهانی قیمت ها، از اوضاع بازار باخبر می‌شی. این کاریه که «سلام ساختمان» به رایگان برات انجام میده. ما بیشتر از یک میلیون کاربر سالانه مثل شما داریم. برای استفاده، روی «از قیمت آینده کابینت و کمد باخبرم کن» کلیک کن:

از قیمت آینده کابینت و کمد باخبرم کن

سلام من از اصفهان پیام میدم. من آشپزخانه خانه ای که کرایه کرده ام فلزیه و دوست دارم برچسب بزنم اما کار خودم نیست واصلا نمیتونم آیا جایی هست که خودشون صفرتا صد کار را انجام بدند یعنی بیاند دربها را باز کنند وتمیز کنند و برچسب بزنند و وصل کنند وبرند ؟ اگر هست لطفا تلعن تماس بدید

سلام و عرض ادب متاسفیم واقعاً.. ما نجارهای حرفه ای سراغ داریم ولی در این‌ مورد متأسفانه نمی تونیم کمکی بکنیم.

سلام.میشه از این برچسب ها برای پشت ظرفشویی استفاده کرد؟روی کاشی های پشت ظرفشویی؟

سلام و عرض ادب بله میشه.

سلام آیا این برچسبها عرض ۱/۵ متر هم دارد؟ و اینکه جاهایی که بیشتر از ۱/۵ متر هست چجوری باید زد که خط وسط معلوم نباشه؟ من برای استفاده روی بدنه خودرو میخوام

با سلام متاسفانه بعلت تنوع بسیار بالا راهنمایی منطقی نمیتونیم داشته باشیم. ممکنه توی بازارعرضهای بیشتر هم اومده باشه.

سلام میخاستم بدونم وقتی برچسب میزنی تا چد حد شبیه های گلاس واقعی میشه مشخصه برچسبه یا انگار خود کابیته

با سلام خوب اصلاً شبیه هایگلاس نمیشه چون بالاخره برچسبه کار. ولی زیبایی قابل قبولی به نسبت هزینه‌ای که کردین خواهید داشت، بشرطی که با دقت قابل قبول و رعایت اصول نصب شده باشد.

سلام این برچسب هارو چطور میشه از نزدیک دید و خرید؟آدرس تهران؟

سلام متأسفانه در خصوص خرید برچسب کار نکردیم و اطلاعات نداریم.

سلام مدلها و رنگهای برچسب رو از کجا میتونم سفارش بدم ؟

با سلام متأسفانه اطلاعی در این خصوص نداریم.

سلام صلحبخونه من مایل به تغییر رنگ کابینت قدیمی نیست من میتوانم بدون نگرانی از اسیب ام دی اف کابینت اصلی برچسبها رو بچسبونم وبعدا موقع تحویل خونه برشون دارم وهمون کابینت کهنه موزدعلاقه صاحبخانه را تحویلش بدهم؟

سلام بطور معمول کندن روکش‌ها از روی mdf همراه با ماندن چسب روی آنهاست. و تمیز کردن شون بسیار مشکله، ولی امکانپذیره.

سلام. من قبلا این برچسب های آلکور رو برای کابینت استفاده کردم و عالی شده. حالا میخواستم کاغذ دیواری رو تغییر بدم. آیا میشه روی کاغذ دیواری برچسب آلکور بچسبونم؟ چون کندن کاغذ دیواری سخته!!!

سلام حیفه این کار رو انجام بدین. چون با جداشدن احتمالی کاغذ از دیوار برچسب هم جدا خواهد شد. اگه خیلی به این برچسبها علاقه دارین با کندن کاغذ روی دیوار برچسب رو بچسبونید. قبل از کندن کاغذ دیواری با ظرف شیشه شوی، مقداری آب روی کاغذ اسپری کنین و ۱۵ دقیقه صبر کنید پس از اون با لیسه پلاستیکی به راحتی کاغذ جدا میشه. میتونبد این اسپری کردن رو چند بار تکرار کنید.

سلام من از برچسب هایگلاس میخوام روی کابینت فلزی بزنم اگه لبه هاش نچسبید چکار میتونم بکنم؟

سلام متوجه نشدم لبه‌هاش نچسبید یعنی چی؟ منظورتون چیه؟ منطقاً باید بچسبه دیگه. ضمن اینکه بطور خاص چسب در لبه های باید برگرده پشت درب و حداقل تا ۲ سانت بره پشت درب.

سلام چرا نچسبه!حتماً میچسبه. کمی برش تون رو بیشتر بگیرید و برگردونین پشت درب تا ماندگاری بیشتری داشته باشه.

سلام برای کابینت های فلزی و با حاشیه های طرح دار که دارای فرو رفتگی هست چطور میشه برچسب کشید ؟ ممنونم میشم راهنمایی کنید ؟

سلام متأسفانه تجربه اجرایی در این مورد نداریم.

سلام وقت بخیر . من کابینت خونم ام دی اف آبیه اما میخوام از برچسب رنگ سفید یا روشن استفاده کنم آیا ممکنه سایه بندازه زیرش یا مشخص باشه رنگ آبی از زیر برچسب؟

سلام خیر، اگر از برچسب با کیفیت و دارای ضخامت لازم استفاده کنید کاملاً پوشش رو انجام میدهد و نگرانی ندارد.روکش کابینت فلزی

سلام کسی‌ نصاب این کارو سراغ داره

سلام نه متأسفانه. ولی به زودی در سایت فروشنده و نصاب برچسب رو معرفی می‌کنیم.

سلام. من کالینتهای خونمو سال ۸۵ برچسب زدم تا الان هیچ اتفاقی براش نیوفتاده فقط دیگه از رنگش خسته شدم.الان دوباره بخوام برچسب بزنم،باید برچسب زیریو در بیارم یا روی همین کار مجدد برچسب بزنم؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام بهتره برای رعایت ظریف کاری برچسب ها رو جدا کنیم و کاببنت هارو تمیز کنیم و دوباره با دقت بالا برچسب جدید رو نصب کنید.

سلام شما هم خودتون برچسب کابینت دارید؟ از کجا میشه خرید

سلام ببخشید من خونه از خودم نیس شاید صاحب خونم خوشش نیاد اینا باز ب راحتی از سطح ام دی اف کنده میشه و کابینتم مث قبل بشه باچه راهکاری ممنون

سلام اگه منظورتون برچسب هست که بله روکش ها قابلیت جدا شدن دارند ولی تمیز کردن چسب بجا مانده کمی سخت است.

سلام و سپاس از مطالب خوبتون این برچسب ها رو میشه برای کاشی ها ها استفاده کرد؟ کف آشپزخانه سنگ گرانیت هست میشه برا کف هم استفاده کرد؟

سلام برای کاشی هم میشه استفاده کرد فقط باید در نظر داشته باشین که رد بندهای بین کاشی‌ها از زیر روکش پیداست و دیده می شود. برای کف به هیچ وجه توصیه نمیشه چون براثر پا خوردن ازسرامیک جدا میشه و در برابر ساییدگی مقاوم نیستند.

سلام ممنون از مطلب خوبتون یه سوال میشه از برچسب برای در های آلمینیوم استفاده کرد؟

سلام بله تقریباً از برچسب‌ها برای همه چیز می‌شود استفاده کرد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص دکوراسیون داخلی، کابینت، کمد و نقاشی است .

دارای مجوز تاییدیه از پارک علم و فناوری خراسان و شرکت سرمایه گذاری اسمارت آپ

برچسب های کابینت با طرح ها و مدل های متنوع، دارن جای خودشون رو در بین مردم باز میکنن و روز به روز بر محبوبیت اون ها اضافه میشه. در این مطلب ما میخوایم در مورد برچسب های کابینت صحبت کنیم:

در ابتدا به این سؤال پاسخ میدیم که آیا همه تغییر دکوراسیون ها و انجام تعمیرات در ساختمان نیازمند هزینه و زمان زیادیه؟! بعد از اون میریم به سراغ این مسأله که ببینیم برچسب کابینت چیه و چه مزایا و معایبی داره؟ همچنین در کنار آموزش شیوه ی چسبوندن برچسب برروی کابینت، چند مدل زیبا از برچسب کابینت رو هم باهم ببینیم.

اکثر ما دوست داریم که دکوراسیون خانه ی خودمون رو هرچند وقت یکبار و به مناسبت های مختلف تغییر بدیم. این تغییر دکوراسیون گاهی در حد جابجا کردن مبلمان و میز ناهار خوری و تلویزیون و شیوه ی چیدن وسایل در اتاق هاست. گاهی هم تغییر دکوراسیون کلی تر و مقداری جدی تره و تعویض کابینت ها و رنگ آمیزی یا استفاده از کاغذ دیواری روی دیوار های خانه هم در لیست کارهای مورد نیاز برای تغییر دکوراسیون قرار میگیره. شیوه ی تغییر دکوراسیون دومی که گفتیم رو نمیشه هرموقع دلمون خواست انجام بدیم. تغییرات کلی در منازل که میتونن همراه با تعمیرات و بازسازی خانه اتفاق بیفته، نیاز به برنامه ریزی داره و دردسرش هم زیاده. اما گاهی ما نیاز داریم که تغییر دکوراسیونی فراتر از تغییر چینش مبلمان رو انجام بدیم ولی میخواهیم که هزینه زیادی هم برای ما نداشته باشه! در این مواقع هم میشه کار های کوچکی انجام داد که کمی حال و هوای خانه رو تغییر میده. یکی از  این کار ها استفاده از برچسب کابینت آشپزخانه است. با ما باشید تا ارزان ترین راه تغییر مدل کابینت رو باهم ببینیم و بررسی کنیم.

برچسب کابینت یک متریال مشابه کاغذ دیواری است. برچسب های کابینت دارای طرح ها و رنگ های مختلف است. میتونین از اون ها به راحتی برروی متریال های مختلف مثل کابینت ام دی اف، کابینت فلزی و کابینت هایگلاس و … استفاده کنید. اکثر این برچسب ها قابل شستشو هستن. اما برچسب های غیرقابل شستشو هم در بازار موجود است. توصیه ی ما به شما اینه برای استفاده در آشپزخانه و برروی کابینت ها، از نوع قابل شستشو استفاده کنید تا بتونین با خیال راحت کابینت های خودتون رو بشویید. در صورت استفاده از انواع قابل شستشوی این برچسب ها، نگرانی از بابت خراب شدن اون ها در اثر شستشو ندارید. انواع برچسب قابل شستشو و غیرقابل شستشو تفاوت قیمت دارن اما این تفاوت قیمت آنچنان زیاد نیست که خیلی برای شما محسوس باشه. همونطور که گفتیم، این برچسب ها طرح های مختلف و متنوعی دارن و بنابراین دست شما برای انتخاب طرح بازه. مثلاً میتونین کابینت های فلزی خودتون رو با طرح چوب یا طرح های فانتزی تزیین کنید. حتی میتونین از برچسب ساده استفاده کنین و مثلا کابینت های خودتون رو مشابه با کابینت های آشپزخانه سفید کنین. یکی از طرح های برچسب کابینت، برچسب کابینت براقه که اصطلاحاً به اون هایپرگلاس میگیم.

یکی از دلایل مهمی که برای استفاده از برچسب کابینت داریم، قیمت مناسب و به صرفه بودن این کاره. تعویض کابینت ها معمولاً هزینه ی خیلی زیادی روی دست شما میذاره. در حالیکه شما میتونید با هزینه ی خیلی کمتر، از برچسب کابینت استفاده کنین. بعلاوه در استفاده از برچسب کابینت دست شما برای انتخاب طرح بازه. البته برای انتخاب کابینت هم دست شما برای انتخاب متریال بازه اما متریال های مختلف تفاوت قیمتی خیلی زیادی باهم دارن. مثلاً کابینت چوبی برای آشپزخانه از متریال های خیلی گران محسوب میشه درحالیکه کابینت های فلزی ارزان تر ولی نسبت به چوب کیفیت خیلی پایین تری داره. روکش کابینت فلزی

بعضی از ما، قصد داریم دو ماه دیگه، سه ماه دیگه یا حتی چند سال دیگه سفارش کابینت بدیم. با این حال نمیخوایم یهو شوکه بشیم و ببینیم قیمت‌ها کلی رفته بالا. بعنوان مثال نمیخوایم مثل سال 97 ناگهان ببینیم هزینه های ساخت کابینت در عرض چند ماه، افزایش آتشفشانی داره 🙁  تازه قیمت‌ ها هم که بالا نره، بازم دوسداریم بفهمیم توی بازار کابینت و کمد چه خبره 🙂 حالا چه کار کنیم؟؟! تو میتونی خیلی ساده، از ما این خدمت باحال رو بگیری: 1- قیمت انواع کابینت و کمد (ازجمله ممبران) رو در بازه زمانی‌ دلخواهت، مثلاً ماهانه، روی موبایلت می‌گیری. 2- چند روز قبل از افزایش احتمالیِ ناگهانی قیمت ها، از اوضاع بازار باخبر می‌شی. این کاریه که «سلام ساختمان» به رایگان برات انجام میده. ما بیشتر از یک میلیون کاربر سالانه مثل شما داریم. برای استفاده، روی «از قیمت آینده باخبرم کن» کلیک کن:

از قیمت آینده باخبرم کن

برای بررسی هر چیزی، چه کابینت آشپزخانه، چه برچسب کابینت و یا هر موردی که احتیاج دارین اون رو خریداری کنین، بهترین راهِ مقایسه، دونستن مزایا و معایب اون هاست. دونستن مزایا و معایب برچسب کابینت به شما کمک میکنه تا به شناخت درستی از اون برسین. این شناخت به شما برای انتخاب یا عدم انتخاب این متریال بسیار کمک میکنه. البته این شناخت باید صحیح باشه. یعنی از جایی شناخت پیدا نکنین که یکجانبه بهتون اطلاعات بده و  شما رو نسبت به یک محصول، بسیار بدبین یا خوش بین کنه. بهترین راه اینه که یا از یک جای مطمئن محصولی رو بشناسین و یا اینکه از چندین نفر در مورد محصول مورد نظرتون بپرسین و اطلاعات جمع آوری کنین و بر اساس اطلاعات اقدام کنین.

قبل از اینکه بگیم چجوری برچسب رو برروی کابینت نصب میکنن، ابتدا باید بگیم که چه وسایلی رو برای نصب برچسب روی کابینت آماده کنید و چندتا نکته هم درمورد نصب برچسب بگیم و درپایان ببینیم چجوری میتونیم برچسب رو برروی کابینتمون نصب کنیم.

برای نصب برچسب شما نیاز دارید که چندتا وسیله رو از قبل آماده کنین. این وسایل عبارتند از:

قبل از نصب برچسب ها باید چندتا نکته روهم لحاظ کنید.

بعضی از ما، قصد داریم دو ماه دیگه، سه ماه دیگه یا حتی چند سال دیگه سفارش کابینت بدیم. با این حال نمیخوایم یهو شوکه بشیم و ببینیم قیمت‌ها کلی رفته بالا. بعنوان مثال نمیخوایم مثل سال 97 ناگهان ببینیم هزینه های ساخت کابینت در عرض چند ماه، افزایش آتشفشانی داره 🙁  تازه قیمت‌ ها هم که بالا نره، بازم دوسداریم بفهمیم توی بازار کابینت و کمد چه خبره 🙂 حالا چه کار کنیم؟؟! تو میتونی خیلی ساده، از ما این خدمت باحال رو بگیری: 1- قیمت انواع کابینت و کمد (ازجمله ممبران) رو در بازه زمانی‌ دلخواهت، مثلاً ماهانه، روی موبایلت می‌گیری. 2- چند روز قبل از افزایش احتمالیِ ناگهانی قیمت ها، از اوضاع بازار باخبر می‌شی. این کاریه که «سلام ساختمان» به رایگان برات انجام میده. ما بیشتر از یک میلیون کاربر سالانه مثل شما داریم. برای استفاده، روی «از قیمت آینده کابینت و کمد باخبرم کن» کلیک کن:

از قیمت آینده کابینت و کمد باخبرم کن

سلام من از اصفهان پیام میدم. من آشپزخانه خانه ای که کرایه کرده ام فلزیه و دوست دارم برچسب بزنم اما کار خودم نیست واصلا نمیتونم آیا جایی هست که خودشون صفرتا صد کار را انجام بدند یعنی بیاند دربها را باز کنند وتمیز کنند و برچسب بزنند و وصل کنند وبرند ؟ اگر هست لطفا تلعن تماس بدید

سلام و عرض ادب متاسفیم واقعاً.. ما نجارهای حرفه ای سراغ داریم ولی در این‌ مورد متأسفانه نمی تونیم کمکی بکنیم.

سلام.میشه از این برچسب ها برای پشت ظرفشویی استفاده کرد؟روی کاشی های پشت ظرفشویی؟

سلام و عرض ادب بله میشه.

سلام آیا این برچسبها عرض ۱/۵ متر هم دارد؟ و اینکه جاهایی که بیشتر از ۱/۵ متر هست چجوری باید زد که خط وسط معلوم نباشه؟ من برای استفاده روی بدنه خودرو میخوام

با سلام متاسفانه بعلت تنوع بسیار بالا راهنمایی منطقی نمیتونیم داشته باشیم. ممکنه توی بازارعرضهای بیشتر هم اومده باشه.

سلام میخاستم بدونم وقتی برچسب میزنی تا چد حد شبیه های گلاس واقعی میشه مشخصه برچسبه یا انگار خود کابیته

با سلام خوب اصلاً شبیه هایگلاس نمیشه چون بالاخره برچسبه کار. ولی زیبایی قابل قبولی به نسبت هزینه‌ای که کردین خواهید داشت، بشرطی که با دقت قابل قبول و رعایت اصول نصب شده باشد.

سلام این برچسب هارو چطور میشه از نزدیک دید و خرید؟آدرس تهران؟

سلام متأسفانه در خصوص خرید برچسب کار نکردیم و اطلاعات نداریم.

سلام مدلها و رنگهای برچسب رو از کجا میتونم سفارش بدم ؟

با سلام متأسفانه اطلاعی در این خصوص نداریم.

سلام صلحبخونه من مایل به تغییر رنگ کابینت قدیمی نیست من میتوانم بدون نگرانی از اسیب ام دی اف کابینت اصلی برچسبها رو بچسبونم وبعدا موقع تحویل خونه برشون دارم وهمون کابینت کهنه موزدعلاقه صاحبخانه را تحویلش بدهم؟

سلام بطور معمول کندن روکش‌ها از روی mdf همراه با ماندن چسب روی آنهاست. و تمیز کردن شون بسیار مشکله، ولی امکانپذیره.

سلام. من قبلا این برچسب های آلکور رو برای کابینت استفاده کردم و عالی شده. حالا میخواستم کاغذ دیواری رو تغییر بدم. آیا میشه روی کاغذ دیواری برچسب آلکور بچسبونم؟ چون کندن کاغذ دیواری سخته!!!

سلام حیفه این کار رو انجام بدین. چون با جداشدن احتمالی کاغذ از دیوار برچسب هم جدا خواهد شد. اگه خیلی به این برچسبها علاقه دارین با کندن کاغذ روی دیوار برچسب رو بچسبونید. قبل از کندن کاغذ دیواری با ظرف شیشه شوی، مقداری آب روی کاغذ اسپری کنین و ۱۵ دقیقه صبر کنید پس از اون با لیسه پلاستیکی به راحتی کاغذ جدا میشه. میتونبد این اسپری کردن رو چند بار تکرار کنید.

سلام من از برچسب هایگلاس میخوام روی کابینت فلزی بزنم اگه لبه هاش نچسبید چکار میتونم بکنم؟

سلام متوجه نشدم لبه‌هاش نچسبید یعنی چی؟ منظورتون چیه؟ منطقاً باید بچسبه دیگه. ضمن اینکه بطور خاص چسب در لبه های باید برگرده پشت درب و حداقل تا ۲ سانت بره پشت درب.

سلام چرا نچسبه!حتماً میچسبه. کمی برش تون رو بیشتر بگیرید و برگردونین پشت درب تا ماندگاری بیشتری داشته باشه.

سلام برای کابینت های فلزی و با حاشیه های طرح دار که دارای فرو رفتگی هست چطور میشه برچسب کشید ؟ ممنونم میشم راهنمایی کنید ؟

سلام متأسفانه تجربه اجرایی در این مورد نداریم.

سلام وقت بخیر . من کابینت خونم ام دی اف آبیه اما میخوام از برچسب رنگ سفید یا روشن استفاده کنم آیا ممکنه سایه بندازه زیرش یا مشخص باشه رنگ آبی از زیر برچسب؟

سلام خیر، اگر از برچسب با کیفیت و دارای ضخامت لازم استفاده کنید کاملاً پوشش رو انجام میدهد و نگرانی ندارد.روکش کابینت فلزی

سلام کسی‌ نصاب این کارو سراغ داره

سلام نه متأسفانه. ولی به زودی در سایت فروشنده و نصاب برچسب رو معرفی می‌کنیم.

سلام. من کالینتهای خونمو سال ۸۵ برچسب زدم تا الان هیچ اتفاقی براش نیوفتاده فقط دیگه از رنگش خسته شدم.الان دوباره بخوام برچسب بزنم،باید برچسب زیریو در بیارم یا روی همین کار مجدد برچسب بزنم؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام بهتره برای رعایت ظریف کاری برچسب ها رو جدا کنیم و کاببنت هارو تمیز کنیم و دوباره با دقت بالا برچسب جدید رو نصب کنید.

سلام شما هم خودتون برچسب کابینت دارید؟ از کجا میشه خرید

سلام ببخشید من خونه از خودم نیس شاید صاحب خونم خوشش نیاد اینا باز ب راحتی از سطح ام دی اف کنده میشه و کابینتم مث قبل بشه باچه راهکاری ممنون

سلام اگه منظورتون برچسب هست که بله روکش ها قابلیت جدا شدن دارند ولی تمیز کردن چسب بجا مانده کمی سخت است.

سلام و سپاس از مطالب خوبتون این برچسب ها رو میشه برای کاشی ها ها استفاده کرد؟ کف آشپزخانه سنگ گرانیت هست میشه برا کف هم استفاده کرد؟

سلام برای کاشی هم میشه استفاده کرد فقط باید در نظر داشته باشین که رد بندهای بین کاشی‌ها از زیر روکش پیداست و دیده می شود. برای کف به هیچ وجه توصیه نمیشه چون براثر پا خوردن ازسرامیک جدا میشه و در برابر ساییدگی مقاوم نیستند.

سلام ممنون از مطلب خوبتون یه سوال میشه از برچسب برای در های آلمینیوم استفاده کرد؟

سلام بله تقریباً از برچسب‌ها برای همه چیز می‌شود استفاده کرد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص دکوراسیون داخلی، کابینت، کمد و نقاشی است .

دارای مجوز تاییدیه از پارک علم و فناوری خراسان و شرکت سرمایه گذاری اسمارت آپ

برچسب های کابینت با طرح ها و مدل های متنوع، دارن جای خودشون رو در بین مردم باز میکنن و روز به روز بر محبوبیت اون ها اضافه میشه. در این مطلب ما میخوایم در مورد برچسب های کابینت صحبت کنیم:

در ابتدا به این سؤال پاسخ میدیم که آیا همه تغییر دکوراسیون ها و انجام تعمیرات در ساختمان نیازمند هزینه و زمان زیادیه؟! بعد از اون میریم به سراغ این مسأله که ببینیم برچسب کابینت چیه و چه مزایا و معایبی داره؟ همچنین در کنار آموزش شیوه ی چسبوندن برچسب برروی کابینت، چند مدل زیبا از برچسب کابینت رو هم باهم ببینیم.

اکثر ما دوست داریم که دکوراسیون خانه ی خودمون رو هرچند وقت یکبار و به مناسبت های مختلف تغییر بدیم. این تغییر دکوراسیون گاهی در حد جابجا کردن مبلمان و میز ناهار خوری و تلویزیون و شیوه ی چیدن وسایل در اتاق هاست. گاهی هم تغییر دکوراسیون کلی تر و مقداری جدی تره و تعویض کابینت ها و رنگ آمیزی یا استفاده از کاغذ دیواری روی دیوار های خانه هم در لیست کارهای مورد نیاز برای تغییر دکوراسیون قرار میگیره. شیوه ی تغییر دکوراسیون دومی که گفتیم رو نمیشه هرموقع دلمون خواست انجام بدیم. تغییرات کلی در منازل که میتونن همراه با تعمیرات و بازسازی خانه اتفاق بیفته، نیاز به برنامه ریزی داره و دردسرش هم زیاده. اما گاهی ما نیاز داریم که تغییر دکوراسیونی فراتر از تغییر چینش مبلمان رو انجام بدیم ولی میخواهیم که هزینه زیادی هم برای ما نداشته باشه! در این مواقع هم میشه کار های کوچکی انجام داد که کمی حال و هوای خانه رو تغییر میده. یکی از  این کار ها استفاده از برچسب کابینت آشپزخانه است. با ما باشید تا ارزان ترین راه تغییر مدل کابینت رو باهم ببینیم و بررسی کنیم.

برچسب کابینت یک متریال مشابه کاغذ دیواری است. برچسب های کابینت دارای طرح ها و رنگ های مختلف است. میتونین از اون ها به راحتی برروی متریال های مختلف مثل کابینت ام دی اف، کابینت فلزی و کابینت هایگلاس و … استفاده کنید. اکثر این برچسب ها قابل شستشو هستن. اما برچسب های غیرقابل شستشو هم در بازار موجود است. توصیه ی ما به شما اینه برای استفاده در آشپزخانه و برروی کابینت ها، از نوع قابل شستشو استفاده کنید تا بتونین با خیال راحت کابینت های خودتون رو بشویید. در صورت استفاده از انواع قابل شستشوی این برچسب ها، نگرانی از بابت خراب شدن اون ها در اثر شستشو ندارید. انواع برچسب قابل شستشو و غیرقابل شستشو تفاوت قیمت دارن اما این تفاوت قیمت آنچنان زیاد نیست که خیلی برای شما محسوس باشه. همونطور که گفتیم، این برچسب ها طرح های مختلف و متنوعی دارن و بنابراین دست شما برای انتخاب طرح بازه. مثلاً میتونین کابینت های فلزی خودتون رو با طرح چوب یا طرح های فانتزی تزیین کنید. حتی میتونین از برچسب ساده استفاده کنین و مثلا کابینت های خودتون رو مشابه با کابینت های آشپزخانه سفید کنین. یکی از طرح های برچسب کابینت، برچسب کابینت براقه که اصطلاحاً به اون هایپرگلاس میگیم.

یکی از دلایل مهمی که برای استفاده از برچسب کابینت داریم، قیمت مناسب و به صرفه بودن این کاره. تعویض کابینت ها معمولاً هزینه ی خیلی زیادی روی دست شما میذاره. در حالیکه شما میتونید با هزینه ی خیلی کمتر، از برچسب کابینت استفاده کنین. بعلاوه در استفاده از برچسب کابینت دست شما برای انتخاب طرح بازه. البته برای انتخاب کابینت هم دست شما برای انتخاب متریال بازه اما متریال های مختلف تفاوت قیمتی خیلی زیادی باهم دارن. مثلاً کابینت چوبی برای آشپزخانه از متریال های خیلی گران محسوب میشه درحالیکه کابینت های فلزی ارزان تر ولی نسبت به چوب کیفیت خیلی پایین تری داره. روکش کابینت فلزی

بعضی از ما، قصد داریم دو ماه دیگه، سه ماه دیگه یا حتی چند سال دیگه سفارش کابینت بدیم. با این حال نمیخوایم یهو شوکه بشیم و ببینیم قیمت‌ها کلی رفته بالا. بعنوان مثال نمیخوایم مثل سال 97 ناگهان ببینیم هزینه های ساخت کابینت در عرض چند ماه، افزایش آتشفشانی داره 🙁  تازه قیمت‌ ها هم که بالا نره، بازم دوسداریم بفهمیم توی بازار کابینت و کمد چه خبره 🙂 حالا چه کار کنیم؟؟! تو میتونی خیلی ساده، از ما این خدمت باحال رو بگیری: 1- قیمت انواع کابینت و کمد (ازجمله ممبران) رو در بازه زمانی‌ دلخواهت، مثلاً ماهانه، روی موبایلت می‌گیری. 2- چند روز قبل از افزایش احتمالیِ ناگهانی قیمت ها، از اوضاع بازار باخبر می‌شی. این کاریه که «سلام ساختمان» به رایگان برات انجام میده. ما بیشتر از یک میلیون کاربر سالانه مثل شما داریم. برای استفاده، روی «از قیمت آینده باخبرم کن» کلیک کن:

از قیمت آینده باخبرم کن

برای بررسی هر چیزی، چه کابینت آشپزخانه، چه برچسب کابینت و یا هر موردی که احتیاج دارین اون رو خریداری کنین، بهترین راهِ مقایسه، دونستن مزایا و معایب اون هاست. دونستن مزایا و معایب برچسب کابینت به شما کمک میکنه تا به شناخت درستی از اون برسین. این شناخت به شما برای انتخاب یا عدم انتخاب این متریال بسیار کمک میکنه. البته این شناخت باید صحیح باشه. یعنی از جایی شناخت پیدا نکنین که یکجانبه بهتون اطلاعات بده و  شما رو نسبت به یک محصول، بسیار بدبین یا خوش بین کنه. بهترین راه اینه که یا از یک جای مطمئن محصولی رو بشناسین و یا اینکه از چندین نفر در مورد محصول مورد نظرتون بپرسین و اطلاعات جمع آوری کنین و بر اساس اطلاعات اقدام کنین.

قبل از اینکه بگیم چجوری برچسب رو برروی کابینت نصب میکنن، ابتدا باید بگیم که چه وسایلی رو برای نصب برچسب روی کابینت آماده کنید و چندتا نکته هم درمورد نصب برچسب بگیم و درپایان ببینیم چجوری میتونیم برچسب رو برروی کابینتمون نصب کنیم.

برای نصب برچسب شما نیاز دارید که چندتا وسیله رو از قبل آماده کنین. این وسایل عبارتند از:

قبل از نصب برچسب ها باید چندتا نکته روهم لحاظ کنید.

بعضی از ما، قصد داریم دو ماه دیگه، سه ماه دیگه یا حتی چند سال دیگه سفارش کابینت بدیم. با این حال نمیخوایم یهو شوکه بشیم و ببینیم قیمت‌ها کلی رفته بالا. بعنوان مثال نمیخوایم مثل سال 97 ناگهان ببینیم هزینه های ساخت کابینت در عرض چند ماه، افزایش آتشفشانی داره 🙁  تازه قیمت‌ ها هم که بالا نره، بازم دوسداریم بفهمیم توی بازار کابینت و کمد چه خبره 🙂 حالا چه کار کنیم؟؟! تو میتونی خیلی ساده، از ما این خدمت باحال رو بگیری: 1- قیمت انواع کابینت و کمد (ازجمله ممبران) رو در بازه زمانی‌ دلخواهت، مثلاً ماهانه، روی موبایلت می‌گیری. 2- چند روز قبل از افزایش احتمالیِ ناگهانی قیمت ها، از اوضاع بازار باخبر می‌شی. این کاریه که «سلام ساختمان» به رایگان برات انجام میده. ما بیشتر از یک میلیون کاربر سالانه مثل شما داریم. برای استفاده، روی «از قیمت آینده کابینت و کمد باخبرم کن» کلیک کن:

از قیمت آینده کابینت و کمد باخبرم کن

سلام من از اصفهان پیام میدم. من آشپزخانه خانه ای که کرایه کرده ام فلزیه و دوست دارم برچسب بزنم اما کار خودم نیست واصلا نمیتونم آیا جایی هست که خودشون صفرتا صد کار را انجام بدند یعنی بیاند دربها را باز کنند وتمیز کنند و برچسب بزنند و وصل کنند وبرند ؟ اگر هست لطفا تلعن تماس بدید

سلام و عرض ادب متاسفیم واقعاً.. ما نجارهای حرفه ای سراغ داریم ولی در این‌ مورد متأسفانه نمی تونیم کمکی بکنیم.

سلام.میشه از این برچسب ها برای پشت ظرفشویی استفاده کرد؟روی کاشی های پشت ظرفشویی؟

سلام و عرض ادب بله میشه.

سلام آیا این برچسبها عرض ۱/۵ متر هم دارد؟ و اینکه جاهایی که بیشتر از ۱/۵ متر هست چجوری باید زد که خط وسط معلوم نباشه؟ من برای استفاده روی بدنه خودرو میخوام

با سلام متاسفانه بعلت تنوع بسیار بالا راهنمایی منطقی نمیتونیم داشته باشیم. ممکنه توی بازارعرضهای بیشتر هم اومده باشه.

سلام میخاستم بدونم وقتی برچسب میزنی تا چد حد شبیه های گلاس واقعی میشه مشخصه برچسبه یا انگار خود کابیته

با سلام خوب اصلاً شبیه هایگلاس نمیشه چون بالاخره برچسبه کار. ولی زیبایی قابل قبولی به نسبت هزینه‌ای که کردین خواهید داشت، بشرطی که با دقت قابل قبول و رعایت اصول نصب شده باشد.

سلام این برچسب هارو چطور میشه از نزدیک دید و خرید؟آدرس تهران؟

سلام متأسفانه در خصوص خرید برچسب کار نکردیم و اطلاعات نداریم.

سلام مدلها و رنگهای برچسب رو از کجا میتونم سفارش بدم ؟

با سلام متأسفانه اطلاعی در این خصوص نداریم.

سلام صلحبخونه من مایل به تغییر رنگ کابینت قدیمی نیست من میتوانم بدون نگرانی از اسیب ام دی اف کابینت اصلی برچسبها رو بچسبونم وبعدا موقع تحویل خونه برشون دارم وهمون کابینت کهنه موزدعلاقه صاحبخانه را تحویلش بدهم؟

سلام بطور معمول کندن روکش‌ها از روی mdf همراه با ماندن چسب روی آنهاست. و تمیز کردن شون بسیار مشکله، ولی امکانپذیره.

سلام. من قبلا این برچسب های آلکور رو برای کابینت استفاده کردم و عالی شده. حالا میخواستم کاغذ دیواری رو تغییر بدم. آیا میشه روی کاغذ دیواری برچسب آلکور بچسبونم؟ چون کندن کاغذ دیواری سخته!!!

سلام حیفه این کار رو انجام بدین. چون با جداشدن احتمالی کاغذ از دیوار برچسب هم جدا خواهد شد. اگه خیلی به این برچسبها علاقه دارین با کندن کاغذ روی دیوار برچسب رو بچسبونید. قبل از کندن کاغذ دیواری با ظرف شیشه شوی، مقداری آب روی کاغذ اسپری کنین و ۱۵ دقیقه صبر کنید پس از اون با لیسه پلاستیکی به راحتی کاغذ جدا میشه. میتونبد این اسپری کردن رو چند بار تکرار کنید.

سلام من از برچسب هایگلاس میخوام روی کابینت فلزی بزنم اگه لبه هاش نچسبید چکار میتونم بکنم؟

سلام متوجه نشدم لبه‌هاش نچسبید یعنی چی؟ منظورتون چیه؟ منطقاً باید بچسبه دیگه. ضمن اینکه بطور خاص چسب در لبه های باید برگرده پشت درب و حداقل تا ۲ سانت بره پشت درب.

سلام چرا نچسبه!حتماً میچسبه. کمی برش تون رو بیشتر بگیرید و برگردونین پشت درب تا ماندگاری بیشتری داشته باشه.

سلام برای کابینت های فلزی و با حاشیه های طرح دار که دارای فرو رفتگی هست چطور میشه برچسب کشید ؟ ممنونم میشم راهنمایی کنید ؟

سلام متأسفانه تجربه اجرایی در این مورد نداریم.

سلام وقت بخیر . من کابینت خونم ام دی اف آبیه اما میخوام از برچسب رنگ سفید یا روشن استفاده کنم آیا ممکنه سایه بندازه زیرش یا مشخص باشه رنگ آبی از زیر برچسب؟

سلام خیر، اگر از برچسب با کیفیت و دارای ضخامت لازم استفاده کنید کاملاً پوشش رو انجام میدهد و نگرانی ندارد.روکش کابینت فلزی

سلام کسی‌ نصاب این کارو سراغ داره

سلام نه متأسفانه. ولی به زودی در سایت فروشنده و نصاب برچسب رو معرفی می‌کنیم.

سلام. من کالینتهای خونمو سال ۸۵ برچسب زدم تا الان هیچ اتفاقی براش نیوفتاده فقط دیگه از رنگش خسته شدم.الان دوباره بخوام برچسب بزنم،باید برچسب زیریو در بیارم یا روی همین کار مجدد برچسب بزنم؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام بهتره برای رعایت ظریف کاری برچسب ها رو جدا کنیم و کاببنت هارو تمیز کنیم و دوباره با دقت بالا برچسب جدید رو نصب کنید.

سلام شما هم خودتون برچسب کابینت دارید؟ از کجا میشه خرید

سلام ببخشید من خونه از خودم نیس شاید صاحب خونم خوشش نیاد اینا باز ب راحتی از سطح ام دی اف کنده میشه و کابینتم مث قبل بشه باچه راهکاری ممنون

سلام اگه منظورتون برچسب هست که بله روکش ها قابلیت جدا شدن دارند ولی تمیز کردن چسب بجا مانده کمی سخت است.

سلام و سپاس از مطالب خوبتون این برچسب ها رو میشه برای کاشی ها ها استفاده کرد؟ کف آشپزخانه سنگ گرانیت هست میشه برا کف هم استفاده کرد؟

سلام برای کاشی هم میشه استفاده کرد فقط باید در نظر داشته باشین که رد بندهای بین کاشی‌ها از زیر روکش پیداست و دیده می شود. برای کف به هیچ وجه توصیه نمیشه چون براثر پا خوردن ازسرامیک جدا میشه و در برابر ساییدگی مقاوم نیستند.

سلام ممنون از مطلب خوبتون یه سوال میشه از برچسب برای در های آلمینیوم استفاده کرد؟

سلام بله تقریباً از برچسب‌ها برای همه چیز می‌شود استفاده کرد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص دکوراسیون داخلی، کابینت، کمد و نقاشی است .

دارای مجوز تاییدیه از پارک علم و فناوری خراسان و شرکت سرمایه گذاری اسمارت آپ

روکش کابینت فلزی

کابینت یکی از عناصر ضروری در فضای آشپزخانه است که نقش بسیار مهمی در سازماندهی و ایجاد نظم و ترتیب ایفا می کند. کابینت نه تنها مکانی برای ذخیره سازی و نگهداری ظروف و وسایل آشپزخانه به شمار می آید بلکه به عنوان یک عنصر دکوراتیو به آشپزخانه جذابیت و زیبایی می بخشد.

این عنصر دکوراتیو از جنس ها و مدل های مختلفی ساخته می شود که برخی از آنها به صورت پیش ساخته در بازار موجود هستند و برخی دیگر با توجه به فضای آشپزخانه و سفارش صاحب خانه ساخته می شوند. در هنگام خرید و فروش ساختمان، خانه هایی که آشپزخانه آنها با بهترین و زیباترین نوع کابینت طراحی شده اند مورد پسند افراد بیشتری قرار می گیرند.

متریال های مختلفی از قبیل چوب طبیعی، ام دی اف، فلز، پی وی سی و نئوپان در ساخت کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. این متریال ها به صورت تکی یا ترکیبی برای ساخت بدنه و درب کابینت به کار می روند. امروزه رایج ترین متریال برای ساخت کابینت ام دی اف است که مقاومت آن بالا بوده و سالیان سال دوام خود را حفظ می کند.

روکش کابینت به دو نوع طبیعی و مصنوعی طبقه بندی می شود که امروزه به دلیل گران بودن روکش های چوب طبیعی بیشتر کابینت سازان به سمت روکش های مصنوعی گرایش پیدا کرده اند.

روکش طبیعی همانطور که از نامش پیداست از ورق های نازک چوب طبیعی تشکیل شده و در مقابل روکش مصنوعی کابینت از جنس اکریلیک، پلی گلاس، HPL، پی وی سی، هایگلاس، لترون و ملامینه ساخته می شود. این روکش ها دارای ویژگی های منحصر بفرد بوده و مقاومت و طول عمر کابینت را در برابر عوامل مختلف بالا می برند.

ویژگی ها و قابلیت های انواع روکش مصنوعی به شرح زیر می باشند:

روکش اکریلیک

روکش HPL

روکش ملامینه

روکش پی وی سی

روکش لترون

روکش اکریلیک نوعی روکش ترموپلاستیک با خاصیت انعطاف پذیری و شکل گیری بسیار بالا می باشد. این روکش سطحی براق و صاف دارد و در تنوعی از طرح و رنگ تولید می شود. سطح این روکش نسبت به روکش هایگلاس براق تر و جذاب تر است و استحکام آن در برابر خراشیدگی نیز به نسبت بیشتر می باشد.

قابلیت ترمیم پذیری و مقاومت بسیار بالا از جمله ویژگی های روکش اکریلیک است. این نوع روکش نسبت به مواد شیمیایی و اسیدی واکنش نشان نمی دهد و در برابر رطوبت نیز نفوذناپذیر است، به همین دلیل کابینت هایی که با روکش اکریلیک پوشش داده می شوند علاوه بر ظاهر زیبای خود طول عمر بالایی دارند و به راحتی دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی نمی شوند. تمیز نمودن این نوع کابینت نیز با یک دستمال تمیز و مرطوب به آسانی صورت می گیرد.

روکش اچ پی ال انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته و در برابر پوسیدگی و ورق شدن نیز مقاوم است. این نوع روکش نوعی لمینت محسوب می شود که تحت فشار بالا ساخته و متشکل از لایه هایی نظیر کاغذ رنگی، کاغذ کرافت، رزین فنلیک و رزین ملامین می باشد. خط و خش بر روی این روکش ایجاد نمی شود و رنگ آن نیز در برابر نور خورشید تغییر پیدا نمی کند.

تحمل روکش HPL نسبت به شوک حرارتی بالاست، بنابراین با خیالی آسوده می توان کابینت روکش شده با اچ پی ال را در اطراف اجاق گاز نصب کرد. علاوه بر آن این روکش در برابر نفوذ آب و رطوبت، آلودگی، مواد اسیدی و قلیایی و … استحکام بسیار بالایی دارد.

روکش ملامینه یکی از رایج ترین روکش هایی است که برای کابینت ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل استفاده از چسب ملامین فرم آلدئید در ساخت این روکش نیازی به استفاده از چسب مجدد برای چسباندن آن بر روی صفحه ام دی اف نمی باشد. روکش ملامینه مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، حرارت، خراشیدگی و سایش دارد.

روکش ملامینه از کاغذهای دکوراتیو و چسب ملامین فرم آلدئید با دانسیته و ضخامت مناسب ساخته می شود و قیمت آن نسبت به سایر روکش ها مناسب تر می باشد. این روکش دارای قابلیت شستشو بوده و در رنگ های متنوع تولید می شود.

لبه کابینت هایی که با روکش ملامینه ساخته می شود را می توان ماشین کاری کرد و حتی نوارهای لبه چسبانی را می توان از جنس روکش ملامینه انتخاب نمود. با انجام اینکار بین لبه کابینت و سطح آن نوعی هماهنگی ایجاد می شود.

روکش پی وی سی یا وینیل نوعی روکش پلاستیکی است که از نظر قیمت مقرون بصرفه بوده و از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد. این روکش ها در ضخامت های متنوع تولید می شوند و برای ساخت نوار لبه ها و روکش کاری درب کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کابینت با روکش PVC مقاومت بالایی در برابر آب دارد و نوعی کابینت ضد آب محسوب می شود، به همین دلیل دچار پوسیدگی نمی گردد. علاوه بر آن این نوع روکش در برابر حرارت و خراشیدگی نیز استحکام بالایی دارد.

لترون یا فویل های کاغذی نیز از انواع دیگر روکش های کابینت ام دی اف می باشد. این روکش به صورت مات، ساده، براق و طرح دار تولید می شود و به دلیل تنوع بالای رنگ برای هر نوع دکوراسیون داخلی مناسب است.

مقاومت روکش لترون در برابر حرارت، نم، سایش و خراشیدگی در مقایسه با سایر روکش ها پایین تر است و یکی از ارزان ترین روکش های دکوراتیو به شمار می آید. این روکش برای ساخت نوار لبه ها و روکش کاری پروفیل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کابینت هایگلاس

کابینت تمام چوب

کابینت ام دی اف

کابینت پی وی سی

کابینت فلزی

کابینت هایگلاس، کابینت مقاومی است که از ام دی اف ساخته می شود و وجه تمایز آن با کابینت تمام ام دی اف درخشان بودن آن است. از جمله دلایلی که کابینت هایگلاس را به کابینتی پرطرفدار تبدیل کرده سادگی و زیبایی آن است. هم چنین این کابینت دیر کثیف و بسیار راحت تمیز می شود.

استفاده از این کابینت ها جلوه ای زیبا و خاص به آشپزخانه شما می بخشد. از کابینت هایگلاس می توان به عنوان منبعی برای نور نیز یاد کرد، چرا که سطح صاف، صیقلی و براق آنها، می تواند با بازتاب نور محیط داخلی و خارجی، باعث ایجاد روشنایی شود.

به این خاطر این نوع کابینت برای آشپزخانه هایی که منبع نور قوی ندارند بسیار مناسب می باشد. از مزایای استفاده از کابینت هایگلاس امکان تعویض و تغییر دستگیره ها بنا بر سلیقه شخصی افراد است. برخلاف سایر کابینت ها، در این نوع کابینت ها این امکان وجود دارد که دستگیره ها بتوان به سلیقه خود تغییر داد.روکش کابینت فلزی

کابینت تمام چوب معمولا از چوب افرا، بلوط و گردو ساخته می شود. این نوع کابینت برای افرادی که تمایل به اجرای سبک روستیک در خانه مدرن خود دارند بسیار مناسب است. این کابینت ها جلوه ای بسیار زیبا به آشپزخانه می بخشند و در خانه های طراحی شده به سبک کلاسیک نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

در خانه های کلاسیک از رنگ سفید برای کابینت ها استفاده می شود که در نتیجه باعث بزرگتر نشان دادن فضا نیز می گردد. استفاده از رنگ سفید باعث سردی فضا می شود از این رو توصیه می شود اگر خواهان فضایی گرم تر هستید، از رنگ قهوه ای استفاده کنید که یکی از رنگ های پرطرفدار است. کابینت های تمام چوب بسیار زیبا هستند اما در مقابل معایبی نیز دارند که از جمله آن ها می توان به قیمت بالا و مدت زمان زیاد برای آماده سازی و نصب اشاره کرد. کابینت ممبران از جمله کابینت های تمام چوب است که این روزها بسیار پرطرفدار می باشد.

کابینت های ام دی اف از تنوع بالایی در رنگ و طرح برخوردار هستند و به این خاطر از جمله کابینت های پر طرفدار شناخته می شوند. از ویژگی های کابینت ام دی اف می توان به مقاومت آن در برابر رطوبت، نظافت آسان و قیمت پایین اشاره کرد.

علاوه بر آن شکل ظاهری این کابینت ها دچار تغییر نمی شود به همین دلیل اگر در آب و هوای مرطوب از آن ها استفاده شود، دیگر نگران تغییر شکل ناشی از رطوبت نخواهید بود.

همانطور که از اسم این کابینت ها پیداست، از ورق های پی وی سی در ساخت آن ها استفاده می شود. از معایب کابینت پی وی سی می توان به تجزیه ناپذیر بودن آن ها اشاره کرد که در نتیجه باعث آسیب رسانی به محیط زیست می شود. ورق های پی وی سی از تنوع طرح و رنگ فراوانی برخوردار هستند و نگهداری از آن ها نسبت به کابینت های چوبی راحت تر می باشد.

امروزه کمتر کسی از کابینت های فلزی در آشپزخانه استفاده می کند. این متریال گه گاهی در بدنه بعضی کابینت ها در جهت کاهش هزینه ها مورد استفاده قرار میگیرد. از معایب این نوع کابینت می توان به آسیب پذیری آن در برابر رطوبت اشاره کرد.

کابینت های فلزی در برابر رطوبت به سرعت دچار زنگ زدگی می شوند و حتی بعد از مدتی رنگ آن ها رفته و نیاز به رنگ آمیزی مجدد پیدا می کنند. تنها مزیتی که استفاده از این کابینت ها می تواند در بر داشته باشد، قیمت پایین آنها می باشد.

درب کابینت لوور

درب کابینت شیکر

درب کابینت ترموفیل

درب کابینت بید بورد

درب کابینت تخت

درب داخل چهارچوب کابینت

درب کابینت شیشه ای

درب کابینت لوور از کنار هم قرار گرفتن تخته های چوب به صورت افقی ساخته می شود. نصب این نوع درب کابینت پرهزینه است. درب کابینت لوور برای کابینت هایی مانند کابینت های نزدیک رادیاتور که نیاز به تهویه هوا دارند بسیار مناسب است.

درب هاب کابینت شیکر، از رایج ترین درب های مورد استفاده در آشپزخانه های امروزی می باشند. نام درب کابینت های شیکر برگرفته از سبک مبلمان شیکر می باشد که در آن از خطوط ساده استفاده شده است. استفاده از این درب ها در انواع سبک های دکوراسیون داخلی متداول می باشد. تنها با تغییر نوع چوب و رنگ آن می توان متناسب با سبک مورد نظر، این درب ها را در طراحی آشپزخانه مورد استفاده قرار  داد.

در ساخت درب های کابینت ترموفیل از ام دی اف استفاده می شود. آنها سپس در پوشش پلاستیکی قرار می گیرند و برای غیر قابل نفوذ شدن تحت حرارت واقع می شوند. از معایب این گونه درب ها، عدم مقاومت آن ها در برابر گرما و کم رنگ شدن آنها به مرور زمان است.

کابینت با درب بیدبورد برای افرادی که به سبک قدیمی تمایل دارند بسیار مناسب می باشد. در استفاده از این نوع درب باید به این نکته توجه داشت که تمیز کردن آن ها کمی مشکل است.

درب های کابینت تخت، درب هایی ساده و شیک هستند. سادگی این نوع از درب ها باعث شده، افرادی که به سبک مینیمالیست علاقه دارند از آن ها برای طراحی آشپزخانه های خود استفاده کنند. از مزایای این گونه درب ها می توان به قیمت پایین آن ها اشاره کرد.

این نوع درب به عنوان یکی از گران ترین درب ها برای کابینت می باشد اما ظاهری زیبا، شیک و ساده به آن میبخشد. این درب ها درون چهارچوب کابینت قرار می گیرند در حالی که درب کابینت های معمولی بیرون از چهارچوب نصب می شود.  نصب درب درون قاب کابینت به دقت بسیار بالایی نیاز دارد تا در اثر انبساط و انقباض هنگام باز و بسته شدن دچار مشکل نشود.

قیمت درب های شیشه ای نسبت به درب های دیگر کمی بیشتر است زیرا نصب آنها به ظرافت بیشتری نیاز دارد. استفاده از این گونه درب ها در آشپزخانه های کوچک توصیه می شود، زیرا با بازتاب نور هم باعث روشنایی فضا می شوند و هم چنین فضا را بزرگ تر نشان می دهند. در استفاده از کابینت با درب شیشه ای توجه داشته باشید که فضای داخلی کابینت را همیشه مرتب نگه دارید.

فایل صوتی انواع روکش درب کابینت و مزایا و معایب آن ها

برای اطلاع از جدیدترین اخبار و آموزش های ساختمانی، در خبرنامه ساختمانچی عضو شوید

سلام خسته نباشید. سوالی داشتم در رابطه با اینکه رنگ روی درب کابینت ما تغییر کرده راهنمایی بفرمایید چکار باید بکنیم بدون اینکه بخوایم کابینت رو عوض کنیم.

سلام بهترین کار استفاده از برچسب های کابینت مانند الکور هست که به راحتی و در یک زمان کم و همچنین با هزینه کاملا مناسب میتونید ظاهر کابینت را با اون تغییر بدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

سنگ دهبید سنگ تراورتن

سنگ مرمریت سنگ تراونیکس

سنگ گرانیت سنگ مرمر

سنگ آنتیک قیمت سنگ

نمای ساختمان نمای رومی

عایق عایق صوتی

عایق حرارتی عایق رطوبتی

عایق الاستومری عایق نانو

ایزوگام پشم سنگ

تمامی حقوق برای مجموعه ساختمانچی محفوظ است.

انتخاب های مناسب و کاربردی لوازم خانه علاوه بر نقشی که در سازمان دهی اشیاء ریز و درشت دارند می توانند زیبایی و جذابیت خانه را نیز رقم بزنند. با انتخاب کابینت آشپزخانه روکش چوب به این مهم دست خواهید یافت.

کابینت ها و انواع گوناگون آن نقش موثری در زیبایی و جذابیت خانه ها دارند. ساختار کابینت های آشپزخانه به شکل امروزی از آغاز قرن ۲۰ میلادی رواج پیدا کرده و با عبور از نوع کلاسیک امروزه شاهد طرح های متنوع و جدیدی از انواع کابینت ها در جهان می باشیم. کابینت آشپزخانه موجب پوشش دهی هرچه بیشتر لوازم خانه، ظروف، لوازم برقی و کاربردی کردن فضای اشپزخانه ها دارند.

علاوه بر ان از دیگر دلایل اهمیت کابینت های آشپزخانه موارد مهم زیر می باشد:

– به خانه زیبایی، جذابیت و روح می بخشد

– آشپزی را جذاب و لذت بخش می سازد

روکش کابینت فلزی

– به ارزش و اعتبار ملک می افزاید

– علاوه بر کاربرد آن در آشپزخانه به نوعی در دکور کل خانه نیز تاثیر گذار است

– صرف غذا در آشپزخانه را هیجان انگیز می سازد

کابینت های آشپزخانه انواع و اقسام بسیاری دارند. قدیمی ترین آن نوع کلاسیک و جدید ترین آن نوع ممبران، نئوکلاسیک، انزو و مدرن می باشد. در این مقاله هرچه بیشتر و بهتر کابینت آشپزخانه روکش چوب را نقد و بررسی کرده و بهترین دلایل را برای خرید کابینت آشپزخانه روکش چوب را برای شما بازگو خواهیم کرد. با یک انتخاب عالی خانه ای زیبا و آشپزخانه ای زیبا تر داشته باشید.

کابینت های کلاسیک همواره یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات از دیرباز تا به اکنون بوده اند. چوب های طبیعی و گران قیمت، دشواری ساخت و طراحی، دوام و ماندگاری بسیار بالا، کمیاب بودن برخی از چوب های طبیعی و … موجب گشته تا قیمت کابینت آشپزخانه تمام چوب بسیار گران قیمت باشد و بهای چند ده میلیونی آن علاقه مندان به هنر کلاسیک را از خرید کابینت آشپزخانه دلخواهشان پشیمان سازد.

اما همیشه راهکار هایی برای حل مشکلات کوچک و بزرگ وجود دارد. اگر علاقه مند به داشتن کابینت های چوبی می باشید می توانید کابینت آشپزخانه روکش چوبی را انتخاب نموده و از تمامی زیبایی های طرح های کلاسیک با قیمت کمتری بهره مند گردید. این گونه از کابینت های شیک و زیبا بدنه ای از چوب ام دی اف، چارچوب فلزی و … داشته و روکش چوبی آن در بدنه کابینت موجب متفاوت شدن و زیبایی هرچه بیشتر کابینت آشپزخانه روکش چوبی می گردد.

با انتخاب و خرید کابینت آشپزخانه روکش چوبی جذاب خانه ای گرم و زیبا داشته و با قیمتی بسیار کمتر از نمونه های تمام چوب از همان مزایای مخصوص و جذاب بهره مند شوید.

انتخاب کابینت آشپزخانه روکش چوب

کابینت آشپزخانه روکش چوب انواع مختلفی داشته و بر حسب سلیقه یا نوع کاربرد می تواند از روکش های با چوب طبیعی و یا روکش های با چوب مصنوعی ساخته شوند. هر کدام از این نمونه های ذکر شده دارای مزایا و معایبی می باشند که هر فردی باید قبل از خرید انها باید آگاهی های لازم را نسبت به این موارد کسب نماید. عموم چوب های طبیعی استفاده شده در کابینت آشپزخانه روکش چوب مواردی همچون چوب بلوط، سرو، گردو، افرا، راش و.. می باشد.

از جمله روکش های مصنوعی نیز می توان به نوع پی وی سی، ملامینه، هایگلاس، ام دی اف، آکریلیک، لترون اشاره نمود. با مراجعه به فروشگاه های معتبر و مراکز شناخته شده می توانید کابینت آشپزخانه روکش چوب را به صورت نیمه سفارشی و سفارشی تهیه نموده و از خدمات نصب رایگان و مشاوره اصولی نیز بهره مند شوید.

انواع روکش های چوبی برای کابینت آشپزخانه

روکش های طبیعی در کابینت های آشپزخانه از طرفداران مخصوص به خود برخوردار می باشد. در این گونه از کابینت های آشپزخانه معمولا بدنه کابینت را از چوب ام دی اف یا فلز انتخاب می نمایند تا قیمت تمام شده ساخت کابینت مطلوب و بسیار اندک گردد. استفاده از چوب های طبیعی بلوط و ملچ از نمونه های پر طرفدار کابینت آشپزخانه روکش چوب طبیعی محسوب می گردد.

این نوع از کابینت ها از کابینت های تمام چوب ارزان تر و نسبت به کابینت های ممبران، ام دی اف، هایگلاس و …. از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

روکش های طبیعی در ساخت کابینت آشپزخانه

هر محصولی در عین کیفیت بالا از مزیت ها و نواقصی برخوردار می باشد. کابینت آشپزخانه روکش چوب طبیعی نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد. از جمله مهم ترین مزیت ها و معایب این نوع از کابینت های آشپزخانه با روکش چوب طبیعی موارد مهم زیر می باشد:

– فضای خانه را گرم و صمیمی می سازد

– پوشش دهی بالایی در فضای کلی آشپزخانه ها دارند

– انعطاف پذیر بوده و می توان طرح های کلاسیک را بر ان پیاده سازی نمود

– خطری برای افراد خانواده ندارد

– مقاومت پایینی در برابر رطوبت و حرارت دارند

– نباید به آنها ضربه وارد نمود

– پر نمودن پیش از حد قفسه ها موجب دفرمه شدن و در اصطلاح شکم دادن کابینت می گردد

– می تواند مورد هجوم حشرات قرار بگیرد، از این رو در دوره های مشخص باید واکس خورده شوند

– شستشوی آن سخت و دشوار می باشد

– در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و ضربه آسیب پذیر هستند

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه روکش چوب طبیعی

کابینت آشپزخانه روکش چوب مصنوعی از دیگر نمونه های پر طرفدار کابینت های چوبی محسوب می گردند. این گونه از روکش ها معمولا از دوام و عمر بالا تری نسبت به نوع طبیعی آن برخوردار بوده، ارزان تر هستند و نحوه نگهداری از آن ها ساده می باشد. روکش های مصنوعی شامل مواردی همچون pvc، ملامینه، لترون، اکریلیک، Hpl، هایگلاس و … می باشند.

دوام، عمر بالا، درخشندگی، قیمت ارزان، استحکام و … از جمله مهم ترین دلایل انتخاب این محصول می باشد. با آگاهی از تمامی مزایا و معایب کابینت آشپزخانه روکش چوبی مصنوعی می توان خریدی منصفانه، اگاهانه و مناسب داشت.

روکش های مصنوعی در ساخت کابینت آشپزخانه

روکش های مصنوعی نیز علیرغم تمام مزایایی که دارند دارای نواقص و عیوبی نیز می باشد. با آگاهی از تمامی مشخصات روکش مصنوعی خریدی عالی داشته باشید و نکات لازم را برای نگهداری اصولی از آن به کار ببندید. مهم ترین مزایا و معایب کابینت آشپزخانه روکش چوب مصنوعی موارد مهم زیر می باشد:

– ارزان قیمت هستند

– دوام و عمر بالا تری در برابر ضربه، حرارت و رطوبت دارند

– شستشوی ان آسان می باشد

– انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند

– در صورت بروز آسیب ترمیم پذیر می باشند

روکش کابینت فلزی

– نصب آن اسان است

– فضای شیک، مدرن و زیبایی به خانه ها می بخشند

– نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرند

– از مواد شیمیایی در ساختار آن استفاده شده که می تواند در صورت مجاورت با آتش مواد سمی را به هوا نشر دهد

– نسبت به سایش و خرابی آسیب پذیر می باشند

مزایا و معایب در کابینت آشپزخانه روکش چوب مصنوعی

به صورت کلی قیمت کابینت آشپزخانه روکش چوب بر حسب نوع روکش، کیفیت مواد سازنده؛ متراژ، ابعاد و مواردی از این دست محاسبه می گردد. روکش های چوبی گران تر و روکش های مصنوعی ارزان تر می باشند.

معمول روکشهای کابینت آشپزخانه موجود در بازار موارد مهم زیر می باشد:

– روکش چوب طبیعی

– روکش مصنوعی لترون یا فویل

– روکش مصنوعی هایگلاس ای جی تی

– روکش مصنوعی ممبران

– روکش مصنوعی چرم

برای اطلاع دقیق از قیمت های ما با کارشناسان آکس چوب تماس بگیرید.

قیمت کابینت آشپزخانه روکش چوب

خرید کابینت آشپزخانه روکش چوب از فروشگاه ها و مراکز معتبر این امتیاز را برای شما ایجاد می کند تا علاوه بر خرید برترین کیفیت ها، از زیبا ترین و متنوع ترین طرح های موجود دیدن نموده، طرح های دلخواه خود را به سازنده سفارش دهید و از مشاور های تخصصی در زمینه انتخاب و نصب کابینت آشپزخانه روکش چوبی بهره مند گردید. کابینت آشپزخانه روکش چوبی در صورت نگهداری صحیح تا سال های سال قابل استفاده بوده و می توان همواره آشپزخانه ای زیبا و جذاب در خانه داشت.

خرید کابینت آشپزخانه روکش چوب

با انتخاب کابینت آشپزخانه روکش چوب خانه ای زیبا و منحصر به فرد خواهید داشت، کابینت آشپزخانه روکش چوبی با قیمتی مناسب و کمتر همان گرما و جذابیت های کابینت تمام چوب را ایجاد نموده و فضای آشپزخانه و همین طور خانه شما را گرم، صمیمی و جذاب می سازد.

انتخاب های ویژه و مناسب همیشه در گران ترین اجناس خلاصه نمی گردند، بلکه توجه به شرایط اقلیمی، سازگاری با محیط زیست، تاثیر رنگ کابینت بر خانه و روحیه افراد، کوچکی و بزرگی اشپزخانه نقشی موثر و بزرگ در انتخاب برترین ها دارند. پس با یک انتخاب عالی و بدون نقص خانه ای خاص، شیک و هیجان انگیز داشته باشید. کابینت آشپزخانه روکش چوب می تواند هر خانه ای را زیبا و دلنشین کرده و به جمع های خانوادگی گرما و صمیمیت تزریق نماید.

کابینت آشپزخانه روکش چوب طرحی زیبا، شیک و ارزان تر از کابینت های تمام چوب است. با کابینت تمام چوب به خانه خود گرما بخشیده و با هر دکوری آن را هماهنگ کنید. کابینت روکش چوب همان احساس زیبایی و گرمای کابینت های چوبی را با قیمتی بسیار کمتر به خانه شما هدیه خواهد داد. با مراجعه به فروشگاه های معتبر طرح ها و رنگ های متنوع آن را مشاهده نموده و برترین آنها را برای خانه خود سفارش دهید. کابینت روکش چوب یک انتخاب عالی برای خانه های شما می باشد.

مهم ترین نکات مربوط به آشپزخانه را برایتان ارسال میکنیم

با تشکر اشتراک شما !

آکس چوب

شرکت آکس چوب تولید کننده متنوع ترین محصولات کابینت کلاسیک در ایران توسط ابوذر زارع سهیلی درسال 1389 تاسیس گردید.
عملکرد اصلی این شرکت تولید درب های کابینت کلاسیک با روکش PVC  می باشد که این نیاز همواره با توجه به نیاز های مشتریان و پیشرفت این صنعت در دنیا متغییر می باشد.
شرکت آکس چوب با تعداد 350 نفر پرسنل کاری که در دفتر فروش و ساختمان اداری شرکت و تعداد 3 کارخانه جهت تولید محصولات ( ممبران – منبت – روکش طبیعی و رنگ ) و با استفاده از جدیدترین ابزار و ماشین آلات و تیم طراحی آشنا به فناوری های مختلف این صنعت در دنیا فعالیت خود را ادامه می دهد .

رمز عبور را فراموش کرده ام!

ضرورت خرید روکش کابینت

در این مطلب می‌‌خواهیم روکش کابینت را به شما معرفی کنیم. آیا از کابینت‌‌های خود خسته شده‌‌اید؟ می‌‌خواهید دکوراسیون آشپزخانه‌‌ی خود را تغییر دهید؟ چنانچه قصد تغییر دکوراسیون و تعویض کابینت را دارید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم که روکش کابینت را امتحان کنید تا هم هزینه‌‌ی بسیار کمتری برایتان داشته باشد و هم در زمانی اندک به نتیجه‌‌ی مطلوب دست پیدا کنید.

برای از بین بردن یکنواختی در محلی که بیشترین زمان را در آنجا سپری می‌‌کنید، استفاده از روکش کابینت می‌‌تواند تأثیر زیادی را بر روی تغییر دکوراسیون فضای داخلی آشپزخانه داشته باشد. تنوع جنس آن سبب می‌‌شود که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند که در ادامه به بیان آن می‌‌پردازیم.

روکش کابینت معمولا به صورت چسبی در انواع طرح‌‌ها در بازار موجود می‌‌باشد. حتی برخی از روکش‌‌ها برای نصب بر روی کاشی آشپزخانه نیز قابل استفاده‌‌اند ک می‌‌توانید مطابق سلیقه‌‌ی خود، تغییرات را بر روی آشپزخانه اعمال کنید. حال به بررسی نکات مربوط به خرید آن می‌‌پردازیم:روکش کابینت فلزی

دارای جنس‌‌های متفاوتی از قبیل فلزی، تمام چوب، mdf و pvc می‌‌باشد. روکش کابینت جنس pvc، به دلیل تنوع در رنگ و طرح و همچنین مصنوعی بودن، انتخاب مناسب‌‌تری است چرا که میزان آسیب به محیط زیست را به حداقل می‌‌رساند. روکش کابینت جنس فلزی، با اینکه قیمت بسیار ارزان‌‌تری را در مقایسه با بقیه دارد اما به دلیل رنگ باختن در طی مرور زمان، پوسته پوسته شدن و همچنین زنگ زدن آن در محیط‌‌های مرطوب، گزینه‌‌ی مناسبی برای خرید نمی‌‌باشد. روکش کابینت تمام چوب، زیبایی و سادگی آن هر بیننده‌‌ای را مجذوب خود می‌‌سازد اما به علت طبیعی بودن، قیمت آن بسیار بالا می‌‌باشد و در بازار اکثرا نمونه‌‌های مصنوعی آن یافت می‌‌شود. روکش کابینت mdf در برابر رطوبت و حرارت، مقاوم است، عایق صدا بوده و دارای تنوع در رنگ و طرح می‌‌باشد به همین دلیل یکی از بهترین جنس‌‌ها برای خرید است.

اگر سقف آشپزخانه‌‌ی شما کوتاه است، روکش‌‌هایی را انتخاب کنید که دارای خطوط عمودی هستند چرا که سبب می‌‌شود سقف آشپزخانه بلندتر به نظر بیاید همچنین آشپزخانه‌‌هایی با سقف بلند، بهتر است از روکش‌‌های چوبی با خطوط افقی استفاده کنند.

تعادل رنگی را رعایت کنید، برای انجام این کار بهتر است 2 تا 3 رنگ که هارمونی مناسبی را دارند برای روکش کابینت خود استفاده کنید.

مدرن یا کلاسیک بودن سبک آشپزخانه‌‌ی خود را قبل از خرید در نظر داشته باشید زیرا سبب می‌‌شود که بهترین تناسب را با دیگر اجزای آشپزخانه‌‌ی شما داشته باشد.

مقاومت در برابر حرارت و ضد آب بودن را در هنگام خرید در نظر داشته باشید. زیرا هر چه مقاومت کمتری داشته باشد، زودتر نیاز به تعویض پیدا می‌‌کند.

اگر فضای داخلی شما، نور کمی به آن وارد می‌‌شود، استفاده از جنس براق روکش کابینت سبب انعکاس بیشتر نور در محیط می‌‌گردد.

مقاومت در برابر خط و خش را در نظر داشته باشید چون در آشپزخانه از ابزار و وسایل زیادی استفاده می‌‌کنید بهتر است طرحی را برای خرید انتخاب کنید که مقاومت بالاتری در برابر ضربه و خط و خش و یا ساییدگی داشته باشد.

خلاصه‌‌ی متن:

یکی از ساده‌‌ترین گزینه‌‌ها برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه، استفاده از روکش کابینت و یا تعویض آن می‌‌باشد. با توجه به اینکه هر خانه‌‌ای که در طی چندین سال، نیاز به تغییر دکوراسیون پیدا می‌‌کند، تعویض کابینت آشپزخانه در سریع‌‌ترین زمان و کمترین هزینه انجام می‌‌گردد. به همین دلیل در این مطلب به بیان نکات مربوط به خرید روکش کابینت پرداختیم تا بتوانید در آن را به سادگی مورد استفاده قرار دهید.

(سایت اتاق هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای زیر ندارد و صرفا جهت راحتی در انتخاب بازدیدکنندگان این پست را تهیه کرده است)

 

 

همان کفپوش های داخل کابینت که سالهاست استفاده میکنیم اما با طرحهای زیبای امروزی و جنس کاملا بهداشتی و نرم که خاصیت حفاظت از ظروف شکستنی را نیز دارد و قابل استفاده برای کف کابینت، کمد، کشو، میز و یخچال می باشد.

کد امنیتی*

اتاق یک مجله آنلاین دکوراسیون منزل و طراحی داخلی می باشد. در این سایت میتوانید با انواع روشهای طراحی و چیدمان منزل ، دفتر کار و یا دکوراسیون مغازه و فروشگاه آشنا شده و از روشها و متدهای نوین طراحی داخلی و دکوراسیون الگو برداری کرده و از آنها در طراحی های خود استفاده نمایید. اتاق بهترین ایده ها را برای طراحی دکوراسیون خانه یا بازسازی آن ارائه می نماید.

برای دریافت جدید ترین ایده های دکوراسیون ایمیل خود را ثبت کنید!

کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است.

طراحی وب و سئو : رایاطرح

لیست قیمت مبل استیل بهمن 98 – 59 مدل مبل استیل

برچسب کابینت-روکش پشت چسبدار کابینتروکش دکوراتیو پشت چسبدار مخصوص کابینت . قابل نصب بر روی انواع کابینت چوبی ، فلزی (قاب دار و ساده) .
قابلیت 100 درصدی جهت شست و شو . با بیش از 100 طرح چوب .
دارای…


برچسب های نوسازی کابینت و کاغذدیواری 100٪ ضدآب کابوک دیزاین؛ از جنس pvc تایوان و چسب آلمانی با کیفیت؛ آماده… کابینت چوبی و فلزی (ساده و طرح دار)

* صد درصد مشابه انواع مختلف MDF (ساده و گلس)

* قابل نصب روی…


برچسب طرح چوب و هایکلس
دیگر نگران هزینه و وقت اضافی برای تغییر رنگ صنایع چوبی وفلزی خود نباشید.
با برچسب های پشت چسبدار طرح چوب و هایکلس زیبایی خانه ومحل کارتان را چندین برابر کنید.
قابلیت… کابینت MDF – کابینت فلزی – کمددیواری – درب اتاقها (درب حمام وسرویس بهداشتی به منظور جلوگیری ازپوسیدگی ونم… روکش کابینت فلزی


کابوک دیزاین …

فروش و نصب انواع روکش های دکوراتیو (طرح چوب ، طرح سنگ ، روزرنگ… کابینت .

زیبایی بیشتر ، هزینه ی کمتر .

از جنس pvc تایوان قابل شستشو با انواع مواد… کابینتهای خود ندارند .

————————————————

قابل نصب… کابینت های چوبی و های تماس : از ساعت 9 صبح الی 21


فروش و نصب انواع روکش کابینت ، کاغذدیواری پشت چسبدار و استیکر دیواری .

– روکش های دکوراتیو پشت چسبدار… برچسب کابینت .

با بیش از 500 طرح دیواری و 100 طرح چوب متناسب با همه ی سلیقه ها .

دارای… کابینت چوبی و فلزی .

قابل نصب بر روی کاشی و سنگ (آشپزخانه و سرویس بهداشتی)

قابل نصب…


برای دیدن کلیپ های اموزشی بیشتر به وبلاگ مراجعه فرمایید
decal.blogfa.com
telegraram.me/takdeco
09374176536

برای دیدن کلیپ های اموزشی بیشتر به وبلاگ مراجعه فرمایید
decal.blogfa.com
telegraram.me/takdeco
09374176536

روکش کابینت فلزی
روکش کابینت فلزی
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *