دسته‌ها
پستها

ضد لك بسيار قوي

دوره مقدماتی php
ضد لك بسيار قوي
ضد لك بسيار قوي


نمایش 1–20 از 198 نتیجه

لک های پوستی یکی از رایج ترین مشکلات پوستی هستند. به همین دلیل، کرم ضد لک از محبوبیت و تقاضای بازار بسیار بالایی برخوردارند. اما یک کرم ضد لک و روشن کننده از چه ترکیباتی تشکیل شده است ؟ آیا می توان بدون تجویز پزشک منخصص پوست، مو و زیبایی از آن ها استفاده کرد؟ در ادامه سعی می شود به این سوالات پاسخ دهیم.

لک های پوستی، از رایج ترین و متداول ترین مشکلات پوستی است که قشر وسیعی از افراد را درگیر خود می کند. اما لک های پوستی، انواع مختلفی دارند. رایج ترین نوع لک پوستی که تقریبا اکثر افراد با آن برخورد داشته اند، لک های پوستی ناشی از سوختگی آفتاب است. البته این لک ها، گاها در شکل کک و مک و گاه سوختگی سطح وسیعی از پوست بروز می کنند. اشعه آفتاب، با تحریک ملانین پوست، موجب افزایش رنگ دانه های پوست شده و منجر به آفتاب سوختگی و ایجاد لک بر پوست می شود. پوست صورت به دلیل حساس بودن، بیشتر از این اشعه آسیب می بیند و به لک و کک و مک منجر می شود. البته به جز لک های ناشی از آفتاب سوختگی، دلایل دیگری نیز برای بروز لک بر پوست وجود دارد. بیماری های ژنتیکی ، تغذیه غلط و نامناسب می تواند باعث بروز لک بر پوست شما شود. همچنین، داروهایی مثل دارو های هورمونی و یا دارو های ضد بارداری، نیز گاها باعث بروز لک بر پوست می شوند. بیماری هایی مثل مشکلات کبدی – کلیوی و یا آس نیز ممکن است احتمال بروز لک و کک و مک بر پوست را بالا ببرند. افراد با این دسته از لک های پوستی، بهتر است با پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی مشورت کنند. اما برای دسته اول، بهترین راه حل استفاده از کرم ضد لک است.

لک های پوستی، به دو مرحله درمان نیاز دارند.

ضد لك بسيار قوي

مرحله اول : برای درمان لک های ناشی از آفتاب سوختگی و … در ابتدا به کمک کرم ضد لک و روشن کننده معمولی کمک گرفته می شود. کرم های این مرحله حاوی ترتینوئین و هیدروکینون هستند. این مرحله به طور معمول حدود دو الی سه ماه طول می کشد. البته مصرف کننده می تاند بعد از گذشت دو الی سه هفته از مصرف این دسته از محصولات، نتایج آن را بر پوست خود مشاهده کند. از بین رفتن لک ها به صورت تدریجی و با سرعتی آرام صورت می گیرد. لک های کم رنگ و کک و مک های ناشی از آفتاب سوختگی، در این مرحله از بین می روند و به ادامه این روند و مرحله دوم نیازی نیست.

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

مرحله دوم : این مرحله برای لک ها و کک مک های تیره تر و پایدار تر است. در این مرحله، با نظر پزشک متخصص پوست و مو و زیبایی، از کرم ضد لک و روشن کننده قوی تر استفاده می شود. این محصولات ترکیباتی قوی تر داشته به اثر گذاری آن ها نیز بسیار بالا تر است. مواد تشکیل دهنده این کرم ها، غالبا، اسید های میوه (یا همان AHA ) با درصدی بین 10 تا 15 درصد هستند. از سوی دیگر، این نوع از کرم ضد لک و روشن کننده ها، از برگشتن لک های پوستی جلوگیری می کنند. این مرحله طولانی تر بوده و حدود شش ماه و گاهی بیشتر طول میکشد. تفاوت این دسته از کرم ها با نوع اول و معمولی آن، علاوه بر تفاوت در ترکیبات، زمان استفاده آن است. این کرم ها را باید در شب و قبل از خواب بر روی پوستی پاکیزه استفاده کرد. در پایان این مرحله، لک های پایدارتر و وسیع تر و تیره تر نیز از بین می روند.

این دسته از محصولات پوستی، لک های پوستی ناشی از ملاسما را بر طرف می کنند. همچنین همان طور که گفتیم، لک های پوستی ناشی از آفتاب را نیز از بین می برند. برخی از لک های پوستی که به دلیل افزایش سن بر صورت و خصوصا دستها پدیدار می شوند نیز به کمک این محصولات بر طرف می شوند. جوش های صورت، گاهی بعد از بهبود، بر پوست اثر و لک به جای می گذراند. برای روشن کردن این لک نیز، از کرم ضد لک و روشن کننده استفاده می شود. اگر محصول منتخب شما، از برندی معتبر و با کیفیت باشد، لک های پوستی برای همیشه درمان شده و بازگشت ندارند. این محصولات، ضد حساسیت هستند و پوست را ملتهب و قرمز نمی کنند.

علاوه بر خواص اصلی کرم ضد لک و روشن کننده، با استفاده از این محصولات، به مرور زمان، پوست شما جوان و شاداب می شود. با از بین رفتن دائمی لک های پوستی، پوست شما شفاف و درخشان می شود. همچنین این محصولات به اکسیژن رسانی پوست کمک زیادی کرده و جذب آن را افزایش می دهند. همچنین این محصولات از بروز لک و کک و مک بر روی پوست در آینده نیز جلوگیری و ممانعت می کنند.

کرم ضد لک و روشن کننده، برای استفاده بر روی پوست نواحی مختلف بدن مثل صورت، گردن، دست ها و سینه نیز بسیار مفید و کاربردی است.

تمام محصولات ضد لک و روشن کننده پوست، به مرور زمان از آسیب دیدن پوست جلوگیری می کنند. اما استفاده از ضد آفتاب ها در کنار این محصولات شدیدا توصیه و تاکید می شود.

بهتر است بگوییم یک کرم ضد لک و روشن کننده باید حاوی چه عنصر و یا چه عناصری باشد تا بهترین نتیجه را به ارمغان آورد. طبق تحقیقات پزشکان آلمانی، عصاره گلبرگ گل سرخ، خواص ضد لک و روشن کنندگی بسیار قوی و بالایی دارد. همچنین طبیعی و گیاهی بودن این ترکیب به عملکرد بالا و بهتر آن کمک می کند.

اما در کنار این ترکیب، عناصر دیگری نیز باید در محصولات ضد لک و روشن کننده وجود داشته باشند.

هیدروکینون ها :

یکی از مهم ترین، اصلی ترین و قوی ترین عناصر ضد لک، هیدروکینون است. این ماده از تولید ملانین در پوست جلوگیری می کند.

عصاره شیرین بیان :

عصاره شیرین بیان، عملکردی مشابه با هیدروکینون ها دارد. با این تفاوت که آسیب کمتری در طولانی مدت به پوست می زنند.

اسید کوجیک :

ین اسید نیز خاصیت ضد لکی داشته و آنزیم های تیروزیناژ را مهار می کند.

ویتامین سی :

ویتامین سی یکی از بهترین و بی ضرر ترین عنصر روشن کننده پوست است. این ویتامین که در مرکباتی مانند پرتقال و لیمو موجود است، یک آنتی اکسیدان بسیار قوی نیز هست که به بهبود پوست آسیب دیده کمک می کند.

آربوتین :

عنصر آربوتین نیز یک مهار کننده بسیار عالی ملانین است که می تواند جایگزین خوبی برای هیدروکینون ها باشد.

عصاره جلبک :

عصاره جلبک نیز همانند عناصر گفته شده در بالا، به روشن شدن پوست کمک می کند.

پیشنهاد می شود برای تاثیر گذاری بهتر و بالاتر کرم ضد لک و روشن کننده، از کرم و یا ماسک های لایه بردار نیز کمک گرفته شود.

در انتها، توجه داشته باشید، کرم ضد لک و روشن کننده باید مطابق با شرایط پوستی شما، نوع پوستتان و ترجیحا با مشورت و تجویز متخصص پوست، مو و زیبایی انتخاب شوند. مصرف خودسرانه و غلط کرم ضد لک می تواند به پوست شما آسیب وارد کرده و آن ها را دچار لک کنند. همچنین استفاده از مرطوب کننده ها، ماسک های ضد التهابی همراه با این کرم ها پیشنهاد می شود. و در نظر داشته باشید، بهترین راه حل ها نیز، برای اثر گذاری بهتر و بیشتر به زمان و وقت بیشتری نیاز دارند.

در شرایطی که این محصولات مشکلات شما را حل نکردند، برای درمان لک های پوستی قدیمی و پایدار تر، می توان از مزوتراپی، لیزر و یا میکرودرم ابریژن کمک گرفت.

کرم ضد لک دست ریلاستیل :

کرم ضد لک از برند ریلاستیل، یک محصول بسیار عالی و کاربردی برای از بین بردن لک های ناشی از آفتاب و یا افزایش سن از سطح دست های شماست. این محصول همچنین حاوی SPF15 می باشد و به این طریق از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می کند. این کرم ضد لک ، از بروز لک های بعدی بر پوست دست جلوگیری کند.

کرم ضد لک قوی حاوی هیدروکینون ام کیو MQ :

کرم ضد لک  از برند ایرانی و محبوب ام کیو، یک محصول قوی برای از بین بردن پایدار ترین لک های پوستی است. این کرم حاوی ترکیبات ضد لک قوی است که از پیدایش لک های جدید جلوگیری می کند. همچنین این محصول نیز حاوی ضد آفتاب بوده و مناسب انواع پوست هاست.

راحت‌تر بیابید

ارسال سریع محصول

ضمانت مرجوع کردن کالا

ضمانت اصالت کالا

پرداخت در محل

پشتیبانی و مشاوره تخصصی

پشتیبانی و مشاوره تخصصی

ضد لك بسيار قوي

پرداخت در محل

ضمانت اصالت کالا

ضمانت مرجوع کردن کالا

ارسال سریع محصول

‌شماره تماس: 77042799(021) (۹ الی ۱۶:۳۰ شنبه تا چهارشنبه و پنج‌شنبه ۹ الی ۱۳:۳۰)

شبکه‌های اجتماعی روژه:

فروشگاه تخصصی اینترنتی محصولات مراقبتی پوست و مو است. فروشگاه اینترنتی روژه انواعی از نام آشنا ترین محصولات آرایشی و بهداشتی، شامل گروه های مراقبت از پوست، مراقبت از مو، حمام و بدن و آرایشی را در دل خود جای داده است. ما در روژه، در راستای رسالت خود، نتها یک فروشگاه اینترنتی بلکه با مشاوره تخصصی رایگان، تولید ویدئوهای بررسی محصولات مراقبت از پوست و مو و زیبایی، آموزش از طریق مجله زیبایی ، مشتریان خود را که اکنون بزرگترین دارایی خود می دانیم، در طی روند درمانی و زیبایی هر چه بیشتر همراهی می کنیم تا به سریع ترین و بهترین راه ممکن این مسیر را بپیماییم. در روژه می‌توانید به تنوع بسیار زیادی از محصولات از جمله کرم ضد لک ، ماسک صورت ، کرم ضد جوش و کرم مرطوب کننده دسترسی داشته باشید همچنین در کنار این محصولات می‌توانید از دسته بندی‌های محصولات کرم ضد چروک ، کرم ضد آفتاب ، کرم دور چشم ،‌ کرم لایه بردار ، تونر صورت ، بادی اسپلش ، دئودرانت ، شامپو ، رنگ مو ، نرم کننده مو ، ماسک مو ، شامپو ضد ریزش مو و پاک کننده صورت نیز دیدن کنید. تمامی لاین، برندها و گروهای لوازم آرایشی نظیر پرایمر ، پنکک ، ریمل ، پاک کننده آرایش ، رژ گونه ، کرم پودر ، هدی بیوتی ، آناستازیا ، استی لادر ، مک و این لی را در فروشگاه اینترنتی روژه به راحتی می‌توانید بیابید. همچنین در کنار تمامی دسته بندی‌های ذکر شده در فروشگاه اینترنتی روژه شما می‌توانید برندهای نام آشنای جهانی نظیر بایودرما ، کامان ، اون ، فیتو ، کیووی و اوریاژ و همچنین برندهای نام آشنای ایرانی نظیر سینره ، پریم ، شون ، مای ، هیدرودرم ، پرودرما ، آردن ، درمالیفت ، سی گل ، ایروکس و سریتا را به راحتی و با اطمینان خاطر از اصالت آنها خرید کنید.

ریپورتاژ آگهی

در این مقاله قوی ترین و پرفروش ترین کرم های ضد لک ایرانی را مقایسه می کنیم و راهنمائی هائی در مورد انتخاب کرم ضد لک مناسب به شما خواهیم داشت.

کرم های ضد لک به لحاظ مکانیزم اثر کمی با هم تفاوت دارند و به همین دلیل قدرت از بین برندگی لک این کرم ها با هم تفاوت دارد. در مقاله ای که در سایت داروخانه اینترنتی مهتاطب منتشر شده است، 4 تا از قوی ترین کرم های ضد لک ایرانی (کرم هیدروکینون مدیلن، کرم ضد لک ملالیفت درمالیفت، کرم آربوتین آردن و کرم ضد لک سینره) به طور کامل با هم مقایسه شده اند و مکانیزم اثر هر یک از این کرم ها و اینکه برای درمان چه لک هائی مناسب هستند، در آن مقاله توضیح داده شده است.

ضد لك بسيار قوي

قوی ترین کرم ضد لک که برای درمان تمام انواع لک شامل لک های قهوه ای، ملاسما، کک و مک، لکه های قرمز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. بهترین کرم های ضد لک ایرانی که حاوی هیدروکینون، کرم هیدروکینون مدیلن و کرم هیدروکینون سی گل هستند. نکته مهم در مورد هیدروکینون این است که حتماً باید با تجویز پزشک مورد استفاده قرار بگیرد و معمولاً زمانی که کرم های ضد لک ضعیف تر نتوانستد لک شما را درمان کنند، کرم هیدروکینون تجویز می شود.

مهم ترین نکته منفی در مورد هیدروکینون عوارض جانبی آن است. هیدروکینون از تمام انواع دیگر کرم های ضد لک عوارض جانبی بیشتری دارد و به همین دلیل هم، معمولاً سعی می شود، درمان لک با استفاده از کرم های ضد لک دیگر انجام شود و در صورتی که این کرم تاثیری بر روی لک نداشتند، هیدروکینون مورد استفاده قرار گیرد.

بعد از هیدروکینون، قوی ترین ماده ضد لک، رزورسینول است. نکته بسیار مهم در مورد رزورسینول این است، که عوارض جانبی خطرناکی ندارد و خطرات استفاده از هیدروکینون ندارد. از طرف دیگر، به دلیل اینکه مانع رسیدن دانه های رنگی به پوست می شود، قدرت بسیار زیادی در درمان لک های قهوه ای دارد. به همین کرم های ضد لک حاوی رزورسینول و بهترین و کم خطرترین راه درمان لک های قهوه ای به حساب می آیند.

در بین کرم های ضد لک ایرانی که حاوی رزورسینول هستند، کرم ضد لک ملالیفت درمالیفت و کرم رزروسینول آردن بهترین کرم های ضد لک هستند. البته همراه با این کرم ها لازم است از ژل های شستشو و پاک کننده، و کرم های لایه بردار استفاده شود، تا بهترین و سریع ترین نتیجه برای درمان لک را بگیرید. در مقاله بهترین پکیج کرم های ضد لک، بهترین کرم های ضد لک ایرانی و خارجی مخصوص پوست های خشک، و پوست های چرب به همراه محصولات جانبی آن ها در قالب پکیج های درمان لک معرفی شده اند.

مکانیزم اثر کوجیک اسید به این صورت است که دانه های رنگ را در سطح پوست پخش می کند. این روش درمان لک در درمان کک و مک بسیار خوب نتیجه می دهد، به این دلیل که کک و مک تعداد زیادی لک های قهوه ای روشن و کوچک روی ناحیه بزرگی پوست پخش است. کوجیک اسید با پخش کردن این رنگدانه ها زیر پوست باعث از بین رفتن کک و مک و یک رنگ شدن پوست می شود.

از طرفی به دلیل اینکه کوجیک اسید عوارض جانبی کمی دارد، استفاده از آن روی ناحیه کک و مک پوست را اذیت نمی کند. در صورتی که برای درمان کک و مک، از کرم های ضد لکی که مواد موثر آن ها غیر از کوجیک اسید باشد، استفاده کنید، با توجه به گسترده بودن ناحیه کک و مک روی پوست، مقداری زیادی کرم ضد لک باید مصرف کنید و پوست تان ممکن است به شدت آسیب ببیند و درمان کک و مک عوارض جانبی زیادی داشته باشد. به همین دلیل بهترین و عالی ترین روش درمان کک و مک های معمولی استفاده از کرم های ضد لک حاوی کوجیک اسید است.

بهترین کرم های ضد لک ایرانی که حاوی کوجیک اسید هستند، کرم روشن کننده کوجیک اسید آردن است.

آربوتین از میوه بیربری بدست می آید و ترکیب هیدروکینون با شکر است. به دلیل اینکه آربوتین از پیوند شیمیائی گلوکز و هیدروکینون به وجود آمده است، قدرت از بین برندگی لک آن و در نتیجه عوارض جانبی آن بسیار کمتر از هیدروکینون است.
مکانیزم اثر آربوتین به این صورت است که به دلیل وجود گلوکز در ترکیبات آن به تدریج جذب پوست می شود و زیر پوست پیوند بین گلوکزها و هیدروکینون شکسته و هیدروکینون به تدریج زیر پوست آزاد می شود. به همین دلیل هم عوارض جانبی آن خیلی کمتر از هیدروکینون است اما قدرت از بین برندگی لک آن مقداری کمتر از هیدروکینون است.

آربوتین زمانی که با مواد لایه بردار مثل رتینوئیدها (ویتامین A) یا اسیدهای میوه (AHA) همراه شود، تاثیر بسیار زیادی در درمان لک خواهد داشت. از بهترین کرم های ضد لک ایرانی که حاوی آربوتین هستند، می توان کرم آربوتین آردن و کرم آربوتین مای و کرم آربوتین سینره را نام برد.

تفاوت اصلی کرم های ضد لک و روشن کننده در این است که کرم های ضد لک معمولا برای درمان لک های قهوه ای و تیره استفاده می شود، در حالی که کرم های روشن کننده برای درمان لک های کم رنگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. کرم های روشن کننده معمولاً مانع از رسیدن دانه های رنگی به سطح پوست می شوند به همین دلیل قدرت لازه برای از بین بردن لک های قوی را ندارند.

در بین مواد روشن کننده پوست، ویتامین سی بهترین ماده روشن کننده پوست است. ویتامین سی علاوه بر جلوگیری از انتقال دانه های رنگ به سطح پوست کمی خاصیت لایه برداری هم دارد و البته توجه کنید که ویتامین سی با غلظت 10% خاصیت روشن کنندگی دارد و در صورتی که غلظت ویتامین C استفاده شده در کرم 2% باشد، دیگر خاصیت روشن کنندگی پوست ندارد و خاصیت ضد چروکی پیدا می کند و استفاده از کرم های حاوی ویتامین C که مخصوص درمان چروک هستند، برای از بین بردن لک های قهوه ای روشن تاثیری ندارند.

ضد لك بسيار قوي

نکات مهم در استفاده از کرم های ضد لک

کرم های ضد لک یکی از ایده ال ترین گزینه های انتخابی است برای کسانی که همه راه ها را طی کرده اند اما همچنان لک های صورتشان محو نشده است. کرم های ضد لک به عنوان تیر آخری است که ما برای شما در نظر گرفته ایم. بدون تردید با استفاده کردن کرم های ضد لک خود تفاوت را احساس خواهید کرد.

 کرم های ضد لک با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می زنند. شما علاوه بر اینکه شاهد محو شدن لکه های پوستی صورت خود هستید پوستتان یک درجه روشن تر نیز می شود. خاصیت این کرم ها به گونه ای است که علاوه بر محو کردن لکه ها سبب می شود پوست شما شاداب تر و روشن تر جلوه کند. کرم های استاندارد سبب می شوند هر گونه لک های هورمونی، لکه های بارداری، لکه های ناشی از آفتاب سوختگی و لکه های جا مانده از جوش صورت از روی صورت شما در کوتاه ترین زمان ممکن محو شود. این مهم را به یاد داشته باشید که شما یک شبه نباید منتظر معجزه باشید، زیرا فرآیندی که برای ترمیم و بازسازی پوست شما با استفاده از کرم های ضد لک نیاز است خود به مدت زمان مشخص و معینی نیاز دارد. پس از آن به مرور زمان هر بار شاهد کم رنگ تر شدن لکه های پوستی خواهید بود.

کرم های ضد لک مرتبط با پوست و بیماری شما

کرم ضد لک قوی را باید با توجه به نوع لک به وجود آمده تهیه و مورد استفاده قرار دهید. در ابتدا نیاز است جنس پوستتان را مشخص کنید. پوست شما خشک، معمولی و یا ترکیبی از هر دو است. دوم اینکه شما باید مشخص کنید که دلیل به وجود آمدن این لکه ها تابش مستقیم نور آفتاب به دلیل فعالیت شما بوده است. یا اینکه در طی بارداری دچار این مشکل شده اید و یا به دلیل مصرف داروها یا مواد غذایی که با بدن شما سازگاری نداشته است این عارضه به وجود آمده است. برای تشخیص نوع سطحی و عمقی لکه های پوستی نیاز است به این مهم توجه داشته باشید. لکه های سطحی در سطح زیرین پوست رنگ‌دانه های بسیار کم رنگ ایجاد می شود و در نوع عمقی آن شما شاهد لکه های با رنگ آبی مایل به خاکستری هستید.

ضد لك بسيار قوي

 مزایای استفاده از کرم های ضد لک

کرم های ضد لک برای هر نوع بیماری و هر نوع جنس پوستی در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود؛ اما این مهم را به یاد داشته باشید که از کرمی استفاده کنید که استاندارد باشد و پس از قطع کردن آن لکه ها با شدت بیشتری برنگردند. مورد دیگر این که پس از اتمام مصرف کرم ضد لک پوست شما تنها نیاز به یک ضد آفتاب داشته باشد.

از مزایای کر های ضد لک می توانیم به

•    بر طرف کننده قوی لک های ناشی از ملاسما

•    رفع لک های ناشی از آفتاب سوختگی

•    حذف لکه های که به دلیل افزایش سن بیشتر می شود

•    محو شدن لک های ناشی از جوش صورت و کک و مک

•    روشن کننده پوست های تیره، گندمی و سبزه

•    بدون عوارض و برگشت اگر کرم استاندارد تهیه شود

•    بدون قرمز کردن پوست فرایند بهبودی را طی می کند

•    پوست صورت شاداب و سرحال می شود بدون نازک شدن

•    پوست شما تغییر اساسی پیدا می کند به شکلی که شفاف تر می شود

•    جوان کننده و شاداب کننده پوست

•    درخشندگی بیشتر پوست صورت

•    افزایش اکسیژن رسانی به پوست

•    درمان لکه های قدیمی و مانع از بروز لکه های جدید

•    افزایش انرژی پوست

•    کرم های ضد لک بدون عوارض هستند

•    نتیجه گیری کمتر از دو ماه

کرم ضد لک قوی

کرم های ضد لک که بر اساس استاندارهای جهانی ساخته می شوند با ترکیبات گیاهی تهیه و تولید می شوند تا عوارضی پس از قطع به مصرف کننده وارد نشود. این سری از کرم ها علاوه بر رفع لک های بسیار پر رنگ که در عمق پوست نفوذ کرده اند سبب می شوند رنگ پوست نیز شفاف تر از قبل شود. برخی از افراد که حتی لکی روی صورت ندارند از این سری از کرم ها به جهت روشن تر شدن پوست خود بهره می گیرند. به شکلی که پوست شروع به نوسازی و ترمیم خود می کند. ویتامین‌های و مواد مغذی که در پوست شما بسیار کم است با استفاده از کرم های ضد لک قوی به راحتی تأمین می شوند و همین امر مانع از پیری زودرس شما می شود؛ زیرا پوست تا مدت زمان بسیار طولانی شاداب و با طراوت است که خود مانع از پیر شدن و ایجاد چین و چروک بر روی پوست می شود. بهبود تیرگی های به دلیل تابش نور خورشید بر روی پوست به وجود می آید را با استفاده از کرم های ضد لک قوی به راحتی می توان مرتفع کرد. برای مصرف این سری از کرم ها هر کدام روند مخصوص به خود را دارند برخی باید شب مصرف شود و برخی از نمونه ها روز یا با صورت ترکیبی که بستگی به برندی دارد که شما از آن خریداری می کند؛ اما باید به کرم پس از اینکه روی پوست شما نشست فرصت دهید تا به خوبی جذب پوستتان شود. اگر در طی روز استفاده می کنید بهتر از در معرض نور آفتاب قرار نگیرید؛ اما اگر کار شما به شکلی است که باید حتماً بیرون از منزل باشید بهتر است هر چهار ساعت یک‌بار کرم ضد لک شما تحدید شود.

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم های ضد لک و روشن کننده پوست این امکان را در اختیار شما قرار می دهند که با یک تیر دونشان را هدف بگیرید. علاوه بر محو شدن لک های پوستی شما به مرور زمان شاهد روشن شدن پوست صورت خود چیزی در حدود یک درجه و شاید هم بیشتر خواهید بود. این را به یاد داشته باشید که حتی به دلیل آفتاب سوختگی ممکن است پوست شما دچار تیرگی شده باشد. شما با استفاده از کرم های روشن کننده پوست می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن به زیبایی اولیه خود بازگردید. به شما توصیه می کنیم حتماً قبل از خروج از منزل کرم را استفاده کنید تا از پوست شما به خوبی محافظت شود. کرم های ضد لک قوی یا کرم های ضد لک و روشن کننده را شما می توانید بر اساس شرایط سنتی خود نیز تهیه کنید. بر فرض برای افراد بالای چهل سال بهتر است حتی در صورت عدم وجود لک این سری از کرم ها استفاده شود تا به دلیل افزایش سن پوست دچار کک و مک نشود و کرم های ضد لک از زیبایی شما محافظت کند.

 مزایای کرم های ضد لک و روشن کننده پوست

•    کاهش لکه های ناشی از آفتاب سوختگی در کمترین زمان ممکن

•    کم رنگ شدن لک های ناشی از افزایش سن

•    روشن کننده پوست

•    ضد التهاب و قرمزی

•    مناسب برای لک های صورت، گردن، دست و سینه

کرم روشن کننده

ضد لك بسيار قوي

 کرم روشن کننده پوست مانع از آسیب رسیدن به پوست شما در طی گذر زمان می شود؛ اما توصیه می شود حتماً به صورت هم‌زمان از یک کرم ضد آفتاب نیز استفاده شود که کارایی و اثر گذاری آن ها بیشتر شود. خاصیت کرم های روشن کننده به شکلی است که شما در کوتاه ترین زمان نیز شاهد روشن تر شدن و شفاف تر شدن پوست صورت خود هستید. دلیل این امر چیزی نیست مگر نفوذ و جذب بسیار بالای این کرم ها در پوست که خود سبب می شود در طی گذر زمان شما علاوه بر کاهش لکه های پوستی از زیبایی و روشن تر شدن پوست صورت خود نیز لذت ببرید. تفاوتی نمی کند که رنگ پوست شما تیره یا روشن است؛ زیرا کرم های روشن کننده پوست سبب شادابی، طراوت و زیبایی پوست شما می شود. به دلیل کمبود برخی از مواد مغذی در پوست حتی پوست های که روشن هستند جذابیتی چندانی ندارند. دلیل این مهم کمبود ویتامین های لازم در بدن است. به همین خاطر با کرم های روشن کننده و تقویت پوست صورت شاهد روشن تر شدن پوست و شفاف تر شدن آن به صورت هم‌زمان خواهید بود.

کلام آخر برای کرم های ضد لک و روشن کننده پوست

کرم های روشن کننده و یا ضد لک را توصیه می کنیم بر اساس شرایط سنی، نوع بیماری و نوع جنس پوست خود انتخاب کنید. اگر پوست شما دچار آفتاب سوختگی شده است و لکه های سیاه رنگ بر روی آن به وجود آمده است به راحتی می توانید با کرم های ضد لک این مهم را مرتفع کنید. اگر به دلیل بارداری پوست شما لک شده است به شما کرم های ضد لک قوی را توصیه می کنیم. کرم های سفید کننده برای هر تم رنگی توصیه می شود. رنگ پوست شما اگر تیره است یا روشن با استفاده از این کرم های روشن کننده می توانید مواد مغذی بهتری را به پوست برسانید و مانع از کدر شدن رنگ پوست خود باشید. اگر زیبایی برایتان ارزش دارد به شما توصیه می کنیم بیشتر از گذشته برای خود و زیبایتان وقت و هزینه صرف کنید. امید است مقاله پیش رو راهنمایی های لازم را به جهت زیبا تر شدن شما ارائه داده باشد.

سلام صورتم لکه شده وپوستش تیره شد چه کرمی برا صورتم خوب

دوستان روغن کرچک هر شب روی پوست عالیه لک های من نصف شده
توی نصف استکان گلاب هم حدود 20تا تخم به بندازید بعد 24ساعتک ژله ای شد روزی 2بار با پنبه به صورت بزنید من استفاده کردم عالیه


اسکراب با صابونش استفاده کن

سلام صورتم لک وتیره شده لک ها خیلی قدیمیه چ کرمی بزنم خوبه

سلام صورتم خیلی لک جوش زده لک جوش قدیمیه هرکرمی میزنم نتیجه ای نمیگیرم

سلام من پیشنهاد میدم اسکراب هلو بگیر هفته ای دوبار استفاده کن کم کم لک هوب میشه ولی ضد افتاب هم بیو درما خیلی عالی هست و ضد افتاب لانسون

یه کرم قوی مناسب لکه های قهوه ای چیه اسم و مارکش

سلام من دستمو شیشه بریده وردش سیاه شده آیا کرم کارگشاست

سلام طوی آفتاب کارکردم سورتم لکپی

سلام صورت من خیلی کک مک جوش زد خواهش میکنم بگین برام چه کرمی استفاد بکنم

باسلام میخواستم یه کرم ضده لک خوب بهم معرفی کنید باتشکر

سلام صورتم خیلی لک داره ۱۰ لکدار شد پوست صورتم تیره شد چه کرمی بگیرم

سلام کرم معجزه ضدلک قوی هست هرکی خاست درخدمتم

سلام اسم کرم از بین برنده لک جای جوش چیه

صورتم لک داره چه کرمی خوبه بزنم لکم بره

س صورتم لکه های قهوه آیی داره یک کرم قوی برای از بین بردن لکه ها وچین وچروک میخوام.چه کرمی خوبه لطفاً کمکم کنید ممنونم

سلام یه ضد لک قوی ویه ضد چروک قوی وبرای منافذ باز پوست وجوش های سرسیاه چی خوبه

سلام دوستان برای همه ی مشکلاتتون حلزون تراپی عالیه با کلاژن و الاستین و مواد مورد نیاز و مغذی ک پوست بهش نیاز داره مشکلات رو رفع میکنه جوش جای جوش لک و پیس چروک جای بخیه تیرگی دور چشم منافذ باز پوست و روشن شدن ……..واسه همه عالیه ب شرط اینکه ده تا چهارده جلسه هر جلسه نیم ساعت چند حلزون طبی روپوستتون حرکت کنه و مواد رو از خودش ترشح کنه
من حلزون تراپ هستم

سلام ببخشید میخواستم یک کرم ضد لک جای جوش بهم معرفی کنید

یه ضد لک خوب می خوام هر کی سراغ داره لطف کنه بگه ممنون میشم

سلام راضیه اسم یک کریم که صورتم لکه قهوی شده لطفا بکید

فقط کرم ضد لک شب درمدن عالیه اگ سرم ش استفاده کنید هم بهتره
هر کی لک تیره چند ساله مخصوصا هورمونی داره استفاده کنه من لک 7ساله داستم معجزه کرده

یک کرم ضدلک برای لک های سوختگی وقهوای لطفا معرفی کنید

صورتم خیلی لکه داره چی کرم استفاده کنم

ببخشید لکه قهو ه ای تیره پشت دستم راچگونه ازبین ببرم ازهرلکه بری استفاده کردم دکترپوست داده خوب نشد لطفا یکی راه حل بگه ممنون

سلام صورتم لکه شده چه کرمی برای صورتم خوبن

سلام کرم قوی لکه بر صورت خیلی قدیمی

صورتم پر لک صورتم یه دست نی چه کرمی بزنم لطفا جواب بدین

یه ضدلک قوی بهم معرفی کنین،خیلی کرم ها استفاده کردم نتیجه نگرفتم

سلام صورتم لک قدیمی داره و صورتم تیره شده چه کرمی استفاده کنم

سلام صورتم دراثر مصرف قرص ال دی لک انداخته نوع پوستم خوشکه پوستمخیلی تیره شده چه کرمی استفاده کنم؟

سلام صورتم لک داره میشه ی کرم بهم معرفی کنید

سلام اسم یه کرم قوی برای لکه های قدیمی پوستم

بدنم لک های سیاهی زده یک کرم قوی معرفی کنید

سلام صورتم لک داره موقع بارداری و کبد چرب هم دارم

کرم خوب برای روشن شدن پوست و از بین بردن کک مک بدون هیدروکنون باشد

سلام‌صورتم‌لکه‌شده‌چی‌کرمی‌برای‌صورتم‌خوبه

سلام یک کرم ضدلک وروشن کننده قوی میخوام معرفی کنیدلکه ها براثرآفتاب سوختگی وجای جوش وصورتم خیلی بدشده شایدتغذیه هم باشه ممنون میشم اسم کرم بگیدازکجاتهیه کنم

سلام صورتم لکه های قدیمی داره تیره چه کرم ضد لکی استفاده کنم برگشتم نداشته باشه

کرم ضد لکهای قهوای درمردان 50سله

لطفا یک کرم ضدلک خوب برای پشت دست معرفی کنید

۲۵ساله صورتم پرکک ومک وهمچنین خیلی خشکه ی کرم خیلی خوب میخام بهم معرفی کنین که صاف وی دست بشه

سلام میتونم پمادسیکازوروبرای صورتم استفاده کنم


دوس


من

سلام سورتم خیلی لکه بودچکارکنم

سلام صورتم شده پر لک جای جوش چ کرمی خوبه براصورتم اسم ومارکش لطفا

38سالمه صورتم کک ومک داره خشک دورچشمام هم کمی چروک توروخداکرم خوبی بهم معرفی کنید

سلام صورتم خیلی لکه های تیره وجودداره لکه های قدیمه جای جوش وبارداری ممنون میشم یه کرم خوبی بهم معرفی میکردین

سلام چه کرمی استفاده کنم واسه لک صورت مجردم هنوز

برای لک صورت چی خوبه لک صورت بجور است


سلام کرم ضد لک میخوام


حسینی

سلام پوستم خشكه و يكم پوستم نازك شده رو گونه هام كك مك و رو بينيم لك دارم چه كرمي برا صورتم خوبه

سلام من تصادف کردم زیر چشمم لک زخم مانده ممنون میشم راهنمایی لازم ……g


سلام کرم ضد لک میخام

سلام صورت من لک بارداری داره بعد از نه سال قرص ضد بارداری استفاده میکنم ولکها هنوز هستن وتوافتاب بیشترمیشهکمرنگ هستن ولی خیلی بده صورتم یک دست نیست تاحالاهم اقدامی نکردم چون میترسم بدتر بشه وبعد قطع مصرف برگرده ..می خواستم اگه میشه یه کرم ضد لک خوب بهم معرفی کنید.ممنونمیشم.۳۰سالهم سن دارم.

سلام میخواستم ببینم کرم های معجزه خوب هستند یانه

سلام یه ضدلکه قوی ویه ضد چروک وبرای منافذبازپوست وجوش های سرسیاه چی خوبه

سلام صورت خیلی وقته لک داره ازچه کرمی استفاده کنم


کرم لکه سیاه صورت

سلام‌سورتم‌لک‌دار‌‌میخام‌سفید‌باشه‌چی‌کرم‌خوبه

سلام یک کرم قوی برا ی لکه صورت بعداز زایمان برایم معرفی کنید

سلام برای از بین بردن لکه های صورت ازچه پماد ویا کرمی باید کرد لطفا راهنمایی کنید ممنون


چه کرمی برای کک ومگ

من کرم شب ضد لک و روشن کننده فلوکسیا استفاده کردم واقعا بی نظیره،پیشنهاد میکنم استفاده کنید

من هم سالها لک داشتم ولی الان یه ضد لک دست ساز گیاهی استفاده میکنم که خیلی خوب جواب داده فعلانصف بیشتر لکهام رفتند خدا بخواد تا دو ماه دیگه کلا راحت میشم


سلام اسم کرم ضد لک قوی چیه؟


یه کرم ضد لک میخام

سلام صورتم پر از لك شده و جاي جوش هم مونده تو صورتم لطفاً يه كرم ضد لك معرفي كنيد ممنون ميشم

سلام خسته نباشید من ی کرم ضدلک قوی میخوام. صورتم لک قدیمی داره کیلوگرمی هم انجام دادم پاک. نشد نمیدونم چیکار کنم میشه لطف کنید منوراهنمایی کنید

سلام خسته نباشید من ی کرم ضدلک قوی میخوام. صورتم لک قدیمی داره میکرودرمی هم انجام دادم پاک. نشد نمیدونم چیکار کنم میشه لطف کنید منوراهنمایی کنید

سلام چند سالی هست یعنی ۳ساله که صورتم لک داره جای جوشهام که فشار دادم لکه شده جاشون چه کرمی بزنم خوب میشه ممنوع

سلام من صورتم لک جوش داره داروی ساختنیم مصرف کردم خیلی خوب شده اما قطع گه کردمخیلی زود برگشت لطفا راهنماییم کنین

ضدلک نوروا تریودی استفاده کردم6ماه عالی بودتوصیه میکنم استفاده کنید برای لک صورت

سلام دوستان من رفتم پیش دکتر صالحی شیراز بمن ضد لک دوتینی وضدآفتابشو داداحساس میکنم لکهام دارن کمرنگ میشن

سلام من صورتم لکه حاملگی داشت کرم استفاده کردم خوب شد بعد که قطع کردم خیلی بدتر شد چه کرمی برای صورتم خوبه به شرتی که برنگرده روشن کننده باشه

سلام من صورتم لک حاملگی داشت کرم استفاده کردم خوب شد بعد که قطع کردم بدتر شد چه کرمی بدرد صورتم خوبه به شرطی که برنگرده روشن کننده هم باشه

یگ‌پوماد‌ ضد‌لک‌وتمیزکردن‌صورت‌

سلام من قبلا یه جای صورتم چند قطره قیر ریخته بود لک شدع و کمی هم فرو رفته چه کرمی پیشنهاد میکنید

سلام من چندتا خال روی پوستی از روی صورتم برداشتم اما جاشون برگشته چه کرمی استفاده کنم که جاشون از بین بره …ممنون میشم

سلام صورتم لکه های قدیمی داره هر راهی رفتم نتیجه نگرفتم چه کرمی بزنم

سلام پوستم لک های خیلی تیره و پراکنده داره هر کرمی استفاده کرد م دوباره بر گشتن لطفآ راهنمایی کنید پوستم خشکه

سلام من روی پیشانی لک دارم مثل جای مهر تحت نظر پزشک بودم دارو استفاده کردم خوب بود اما دوباره برگشت الان از یه نوع دارو دست ساز استفاده میکنم خوب باز استفاده نکنم بر میگرده راهنمایی بکنین ممنون

سلام خسته نباشید من خانمی سبزه ۴۵ ساله هستم گونه های من از داروهای بارداری کک ومک اورده هر داروی را استفاده کردم خوب شد ولی دوباره برگشت نمیدونم چکار کنم پوست من معمولی وکدر است ایا با کرمهای شما بهتر میشود یا نه

کربم گلدن پریل عالبه هم قیمتش مناسبه هم کریم خیلی خوبیه حرف نداره


قیمت کرمهای قوی ضد لک چنده

سلام صورتم لکه های قهوهای داره مخصوصا پیشونیم خیلی پرنگه و با لای گونم هم لک هم پف کرده یه خط عمیق انداخته کرم ضد لکم زیاد استفاده کردم نتیجه نگرفتم

بهترین چیز واسه لک من همه کرمها رو تست کردم.فقط چیزای طبیعیه .حنا و ماست.روغن کرچک .زنجبیل و آب.سفیده تخم مرغ و آبلیمو .یخ که با آبلیمو و گلاب و کاسنی باشه.اما هر چیزی فقط 15 تا 20 دقیقه.ضررم نداره هر روز و هر شب اینقد بزن که از بین بره

۵سالیه لک روصورتم باحاملگی بیشترشده چه کرمی مناسبه استفاده کنم


کرم ضد لکه صورت

صورتم لک های قهوه ای داره چ باید کنم؟؟

سلام صورتم لک قهوه ای داشت الان کم کم داره تیره میشه خیلی از پماد و کرم استفاده کردم نتیجه نداد چیکار باید بکنم

سلام صورتم توحاملگی لک زده چکار کنم بره

سلام صورتم لکه داره و آفتاب سوختگی و تیره هست چه کرمی پیشنهاد میکنید

کرمی میخام بسیارقوی برای لک صورت وشادابی وطراوات پوست

پوست صورتم لکه قهوای زده مال نور مستقیم افتاب

سلام من از کودکی لک وکک و مک دارم از لیزر هم استفاده کردم جاش مونده ایا راهی برای رفع لک های صورتم هست؟؟؟؟

سلام من اطراف چشم کک مک و زیر چشم سیاه لطفا بگین چی استفاده کنگ

اسم کرم ضد لکه من خیلی احتیاج دارم از شما خواهش میکنم خیلی استفاده کردم ولی بی نتیجه بود

سلام من پاهام رو پشه زده و خاروندن و جاش به طرز فجیعی مونده یه ضد لک قوی میخواستم


کرم مردانه زدلک

ئستان عزیزم من کرم دست ساز دارم گیاهیه،که همه ی مشکلات پوست برطرف میکنه هم ضدلک،هم تیرگی،جای جوش،کک ومک، چروکهایسطحی ،اب رسان قوی،بستن منافذ انجام میده کافیه یک بار بخری.تضمینی میدم.هرکی خاست تماس بگیر.0930…

سلام من صورتم لک دارہ چہ کرمی استفادہ کنم

سلام من هر کرمی استفاده کردم جای جوش هام نرفت

من صورتم زیاد لک نداره ولی خیلی دوست دارم صورتم صاف بشه


آگوستا خیلی خوبه

س صوزتم لک داره تیره چه کرمی مناسب

سلام صورتم خیلی لک داره میشه کمکم کنید


لک صورت


سلام صورتم لکهای سیاه دارد

صورتم لک زده وچنتا جای جوش چکار کنم که ازصورتم بره

صورتم لک بارداری داره قرص ال دی هم قطع کردم اما بازم لکها هستن چکارکنم نابود بشن

سلام من مینا هستم ۲۰ سالمه صورتم لکه داره هر کس من می‌بینه میگه ۳۰ساله هستی صورتم پیر معلوم میشه

سلام منم صورتم لک داره و جای جوشام مشخصه وپوستم هم خشکه یه کرم خوب معرفی میکنید

سلام صورتم لکه بارداری خیلی تیره داره وتازگی ها خال های قهوه ای هم چند تا روی بینی واطراف آن زده سن من حدود چهل ساله هستم خواهشا به من بگید چه کرمی مناسبه استفاده کنم

سلام خسته نباشین صورت من تاول زده بود بعد زخم شد الان جاش میکنه لطفا منو راهنمایی کنین برای بردا لک از صورتم چه کرمی استفاده کنم ممنون میشم

سلام من یه لکه قدیمی بالای لبم دارم که به خاطر دست زدن به تبخال اینجوری شده ازچه کرمی استفاده کنم

سلام صورتم لک قهوای شده چه کرمی استفاده کنم کمکم کنید خواهش میکنم

صورتم لکه های قهوه ای و کک و مک داره که با تابش آفتاب پررنگ تر می شه؟ یک کرم برطرف کننده لک می خوام.


کرم زد لکه

پوسان اگه دار شده وتیره گرمه استفاده کنم

سلام ۳۲ سالمه پوست حساسه حفره ی بینیم همیشه جوش میزنه

سلام صورتم سوخته 5ماه که لکش نرفته چکارکنم

کرم ضد لک می خوام که جایه لکه تو صورت رو پاک کنه

من 30ساله ام صورتم پر از لک است مقدارى از لک ها لک حاملگى است وبقىه لکها شاىد لک ملاسماست چه کار کنم


قیمت کرم لکه بر چنده؟

اسم یه کرم برای لکه های قهوه ای مارک وقیمتش؟

سلام در دوران بارداری صورتم لک و کک و مک آورده چه کرمی استفاده کنم

سلام من میخواستم بپرسم که اگه لک صورت من در اثر آبله
باشهو این لک در اثر اینکه خارش داده شده و کنده شده و قدیمی هم باشه و علاوه بر اون رنگی هم باشه باید دقیقا چه درمانی انجام بدم لطفا به سوال من هر چه سریع تر پاسخ بدید

کرم زدجوش ولک روشن کننده پوست لدورا

سلام پشت من از کمر ب بالا لک شده لک های هورمونی درمانی داره ایا ؟

سلام من یک بارخیلی هرس خوردم ولک صورتم زد چکارکنم

سلام چند سال بود از کرم جادویی استفاده میکردم اوایل خوب بود اما بعدش صورتم تیره شد و پر از لک و جوش شده یه کرم خوی میخوام که معرفی کنید سبزه هم هستم

سلام صورتم لکه قهویی داره یکم پوستم تیره شده و چند قسمت هم لک اسید داره برای از بین بردنش چ کرمی باید بزنم تا خوب بشه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

در این مقاله به بررسی چند نمونه از کرم های ضد لک ایرانی می پردازیم.معیار مقایسه میزان از بین برندگی لک و سفیدکنندگی این کرم ها است و در کنار آن فاکتورهای دیگری مثل عوارض جانبی این کرم ها  را هم مورد مقایسه قرار داده ایم.کرم های ضد لک صورت که در این مقاله با هم مقایسه شده اند عبارتند از:

کرم ملالیفت درمالیفت، کرم روشن کننده ثمین، کرم روشن کننده پیگمازوم فیکس دوکس، کرم روشن کننده ملادرم درماسیف، کرم روشن کننده صورت هیدرودرم، و کرم هیدروکینون مدیلن.

قبل از پرداختن به مقایسه کرم های ضد لک ایرانی، لازم است بدانید که قدرت بیشتر روشن کنندگی کرم لزوما نشان دهنده بهتر بودن آن نیست.

1.در مرحله اول از کرم های ضد لک ضعیف یا با قدرت روشن کنندگی معمولی که حاوی ویتامین C، آزلائیک اسید، کوجیک اسید، آربوتین استفاده می شود. مرحله اول درمان لک معمولاً بین 3 تا 6 ماه است. 

2.اگر بعد از 2 ماه هیچ نتیجه ای از کرم های ضدلک معمولی بدست نیاید، معمولاً دکترهای پوست کرم های ضد لک قوی تر که حاوی رزورسینول، کوجیک اسید یا هیدروکینون باشند مورد استفاده قرار می گیرند

ضد لك بسيار قوي

3.در صورتی که پس از مصرف کرم ضد لک قوی همچنان لک ها باقی مانده باشند، با توجه به تشخیص دکتر متخصص پوست، درمان های تخصصی لک مثل لیزر درمانی، مزوتراپی، میکرودرم ابریژن مورد استفاده قرار خواهندگرفت.

درمان لک شامل 5 بخش است:

نکته دیگری که معمولاً در مراجعین داروخانه مشاهده می کنیم، این است که افراد پس از 1 یا 2 ماه از شروع درمان لک و با کمرنگ تر شدن و کوچک تر شدن لک های صورت شان، بدون مشورت با ما یا دکتر پوست شان، استفاده از کرم های ضد لک شان را کم یا قطع کرده و پس از مدتی لک ها بر می گردد.

جمع هزینه خرید : 0 تومان

استفاده از کرم ضد لک یک راه شایع درمان لک های صورت و بدن است که می تواند شادابی و شفافیت پوست و چهره ای زیبا را برایتان به ارمغان آورد.برخی از دلایلی که باعث می شود پوست شما دچار لکه شود به قرار زیر است :  

در حال بارگذاری 30 رکورد بعدی

55,300 تومان

مقایسـه

ضد لك بسيار قوي

91,000 تومان

مقایسـه

52,000 تومان

مقایسـه

72,800 تومان

مقایسـه

24,500 تومان

مقایسـه

69,000 تومان

مقایسـه

46,100 تومان

مقایسـه

22,000 تومان

مقایسـه

300,000 تومان

مقایسـه

88,000 تومان

مقایسـه

36,600 تومان

مقایسـه

175,000 تومان

مقایسـه

120,000 تومان

مقایسـه

7,800 تومان

مقایسـه

28,000 تومان

مقایسـه

136,500 تومان

مقایسـه

330,000 تومان

مقایسـه

260,000 تومان

مقایسـه

79,500 تومان

ضد لك بسيار قوي

مقایسـه

49,800 تومان

مقایسـه

80,000 تومان

مقایسـه

90,000 تومان

مقایسـه

53,800 تومان

مقایسـه

46,800 تومان

مقایسـه

169,000 تومان

مقایسـه

62,800 تومان

مقایسـه

77,000 تومان

مقایسـه

78,000 تومان

مقایسـه

45,700 تومان

مقایسـه

29,000 تومان

مقایسـه

در حال بارگذاری 30 رکورد بعدی

تمامی محصولاتی که در داروخانه آنلاین مهتاطب عرضه می شوند، اعم از کرم ضد لک، کرم ضد جوش و کرم ضد آفتاب، قرص مولتی ویتامین، کرم مرطوب کننده   و… از برندهای معتبر مانند سینره، بایودرما اصل و دارای پروانه از وزارت بهداشت و دیگر سازمان های مربوطه هستند. این امر می تواند مصرف کنندگان محترم را از اصالت محصولاتی که تهیه می کنند، کاملاً مطمئن نماید. آدرس: تهران-شهریار-باغستان-جنب درمانگاه حکیم-داروخانه شبانه روزی دکتر حریری و میرنظامی 

کلیه حقوق این سایت متعلق به داروخانه اینترنتی مهتاطب می‌باشد

طراحی سایت فروشگاهی

سبد خرید شما خالی است!

 لك های پوستی عبارتند از نقاط یا لكه های تیره تر از پوست كه معمولاً به سه رنگ قهوه ای روشن یا تیره و یا مایل به خاكستری و حتی سیاه رنگ روی پوست ایجاد می شوند.

 بیشتر لك ها در معرض نور آفتاب در قسمت هایی مثل صورت، گردن، ساعد و پشت دست ها ایجاد می شوند. لك انواع مختلفی دارد كه شامل كك و مك لنتیگو، انواع خال ها، لك های حاملگی، لك های ناشی از آفتاب، لك های ایجاد شده به دنبال ضایعات پوستی یا هر نوع التهاب پوستی، لك های پیری و نهایتاً سرطان های پوستی می شود اغلب سرطان های پوست در ابتدا به صورت لك نمایان می شوند.

ضد لك بسيار قوي

– لک حاملگی- کک مک یا فرکل- لک های پیری- لک های ناشی از سوء تغذیه و کمبود ویتامین- لک در اثر مصرف برخی داروها- لک ناشی از التهاب پوست- لک ناشی از بیماری- لک هایی با علل متفرقه (ارثی و حساسیت یا…)

کرم ضد لک

کرم روشن کننده

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک پوست

کرم روشن کننده پوست

ضد لك بسيار قوي

روش مصرف کرم های ضد لک قوی

کرم ضد لک

کرم روشن کننده

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک پوست

کرم روشن کننده پوست

روش مصرف کرم های ضد لک قوی

کرم ضد لک

کرم روشن کننده

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک پوست

کرم روشن کننده پوست

روش مصرف کرم های ضد لک قوی

کرم ضد لک

کرم روشن کننده

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک پوست

کرم روشن کننده پوست

روش مصرف کرم های ضد لک قوی

کرم ضد لک

کرم روشن کننده

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک پوست

کرم روشن کننده پوست

روش مصرف کرم های ضد لک قوی

کرم ضد لک

کرم روشن کننده

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک پوست

کرم روشن کننده پوست

روش مصرف کرم های ضد لک قوی

کرم ضد لک

کرم روشن کننده

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک پوست

ضد لك بسيار قوي

کرم روشن کننده پوست

روش مصرف کرم های ضد لک قوی

کرم ضد لک

کرم روشن کننده

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک پوست

کرم روشن کننده پوست

روش مصرف کرم های ضد لک قوی

کرم ضد لک

کرم روشن کننده

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک پوست

کرم روشن کننده پوست

روش مصرف کرم های ضد لک قوی

کرم ضد لک

کرم روشن کننده

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک پوست

کرم روشن کننده پوست

روش مصرف کرم های ضد لک قوی

کرم ضد لک

کرم روشن کننده

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک پوست

کرم روشن کننده پوست

روش مصرف کرم های ضد لک قوی

کرم ضد لک

کرم روشن کننده

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک پوست

کرم روشن کننده پوست

روش مصرف کرم های ضد لک قوی

کرم ضد لک

کرم روشن کننده

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک پوست

کرم روشن کننده پوست

روش مصرف کرم های ضد لک قوی

کرم ضد لک

کرم روشن کننده

کرم ضد لک و روشن کننده پوست

کرم ضد لک پوست

کرم روشن کننده پوست

روش مصرف کرم های ضد لک قوی

تابش مستقیم نور خورشید بر روی پوست باعث ایجاد افزایش تولید ملانوسیت روی پوست می شود. که این امر موجب افزایش ملانین پوست می گردد در نتیجه موجب ایجاد لک های بر روی پوست می شود. که این لکه ها با نام های مختلفی شناخته می باشند. این لکه های قهوه ای بیشتر در روی صورت، گردن، پشت دست ها، سینه و شانه مشاهده می شوند. از عوامل مهم  دیگر ایجاد لک می توان به استرس، بارداری، کمبود ویتامین، و ضعف کبد نیز اشاره کرد. این لک های قهوه ای برای بدن هیچ گونه ضرری ندارند ولی موجب کاهش زیبایی  پوست می شوند. شایع ترین علت بروز لک نور آفتاب و شایع ترین نوع  لک، لک های بارداری می باشند. همچنین خانم های که از قرص های ضد بارداری استفاده می کنند دچار لک های پوستی می شوند.

انواع لک های پوستی

لک های پیری : این لک ها با بالا رفتن سن قسمت های از پوست که بیشتر در معرض تابش نور خورشید بوده ظاهر می شوند.

لک های حاملگی : این لک ها بر اثر تغییرات هورمونی که بدن شما هنگام بارداری داشته ظاهر شده اند.

لک های یائسگی : که بر اثر مصرف قرص های ضد بارداری که موجب تغییرات هورمونی می شوند پدید می آیند.

خال : نقاط ریز و تیره ای هستند که در هر جای از پوست بدن پدیدار می شوند. اگر خال دارید که تغییر رنگ یا تغییر سایز در آن دیده شد حتما به پزشک مراجعه کنید.

کک مک : که در پوست های روشن ظاهر می شوند. و به طور کلی هیچ ضرری برای بدن ندارد.

برای انتخاب کرم روشن کننده و ضد لک مناسب پوست قدم اول شناخت پوست و قدم دوم نوع لک های پوستی است.

در بعضی از مواقع در سنین پاینتر افراد از لک های بیشتری بر روی پوست خود برخوردارند. که این افراد احتیاج به کرم ضد لک قوی دارند.

برطرف کردن لک ها به میزان مصرف کرم ها بستگی ندارد.  بلکه استفاده مستمر از آنها مهم است . بهترین کرم ضد لک پوست باید به طور همزمان دارای چندین خاصیت باشد یعنی از تولید زیاد رنگدانه ها جلوگیری کند. و از تجمع زیاد رنگدانه ها روی سطح پوست نیز  پیشگیری کند. در بعضی از کرم ها با خاصیت ضد لک ترکیباتی حاوی هیدروکینون موجود می باشد. که این ماده ضد لک  حساسیت به نور داشته که با استفاده همزمان این کرم ها . استفاده  از ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی مناسب پوست نیز توصیه می شود.

مواد تشکیل دهنده در فرمولاسیون کرم های ضد لک تیروزنیاز (آنزیم تولید کننده رنگدانه پوست) که موجب برطرف کنندگی لک و در بعضی موارد سرعت تولید رنگدانه ها را تنظیم می کند.

استفاده از کرم روشن کننده پوست و ضد لک را در دو نوبت صبح و شب به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید. و از شوینده و ضد آفتاب مناسب پوست نیز همزمان استفاده شود. انواع کرم ضد لک قوی اصل را به سهولت می توانید از سایت ما خرید کنید 

ضد لك بسيار قوي
ضد لك بسيار قوي
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *