دسته‌ها
پستها

قیمت آرد برنج

دوره مقدماتی php
قیمت آرد برنج
قیمت آرد برنج

لوازم الکتریکی همراهDownloads-icon


پخش‌کننده MP3 و MP4Downloads-icon

محصولی که می‌بینیم آرد برنج برند «ترخینه» است که در بسته‌بندی با ابعاد 16 × 10 × 3 سانتی‌متر عرضه شده و حاوی 200 گرم آرد برنج است. از این محصول می‌توان در تهیه انواع شیرینی، دسر، فرنی و حلوا استفاده کرد. آرد برنج می‌تواند فیبر مورد نیاز بدن انسان را تامین کند. آرد برنج فاقد گلوتن است. گلوتن پروتئینی است که باعث تحریک و آسیب رساندن به سیستم گوارشی بدن می‌شود و از این رو برای کسانی که مبتلا به بیماری سلیاک هستند، یک جایگزین مناسب و عالی است. آرد برنج دارای فیبر بالایی است. ارزش غذایی در هر 30 گرم آرد برنج، برابر با 102.81 کیلوکالری انرژی، 0.3 گرم قند، 0.32 گرم چربی، 0.15 گرم نمک بوده و فاقد اسیدهای چرب ترانس است.

شرکت مواد غذایی ترخینه در سال 1342تاسیس شد. محصولات صنایع غذایی ترخینه شامل بسته‌بندی حبوبات عدس، نخود، لوبیا، لپ، غلات جو پوست کنده، گندم پوست کنده، جو پرک، پروتئین سویای بافت‌دار، رشته آشی، آرد سوخاری، آرد قنادی، آرد برنج ، پوره سیب زمینی، انواع سوپ و ادویه است.

 

قیمت آرد برنج

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

آرد برنج با آسیاب کردن دانه‌های بیش از اندازه شکسته برنج که قابل استفاده به عنوان برنج کامل نیستند، تولید می‌شود. مصرف آرد برنج در بعضی از خوراکی‌ها است که در تهیه آن‌ها استفاده می شود. از آرد برنج بیشتر در ترکیب سوپ، آش، کوکو، کتلت و فرنی‌ استفاده می‌شود. علاوه بر این شیرینی‌پزی‌ها هم از آرد برنج برای تهیه نان‌برنجی و بعضی شیرینی‌ها استفاده می‌کنند. آرد برنج می‌تواند جایگزین مناسبی برای آرد گندم باشد، کسانی که هضم گلوتن در دستگاه گوارش آنها باعث سو ‌هاضمه می‌‌شود، ‌می‌توانند از این آرد به جای آرد گندم استفاده کنند.

 

امروزه به خاطر خواص غنی شده‌ای که این ماده غذایی دارد، در بیشتر آشپزخانه‌ها و قنادی‌ها، از آرد برنج به عنوان جایگزین سایر آردها استفاده می‌شود. با اینکه آرد برنج از دانه‌های شکسته به دست می‌آید، با این حال دارای خواص بسیار زیادی است. آرد برنج برای افرادی که مشکل گوارشی دارند، بسیار مناسب و مفید است. همچنین آرد برنج برای سلامتی کبد مفید است.

این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد
و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید.

تنها برای کاربران دیجی‌پلاس

قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر درصد کالاهای مرجوع شده
از سوی مشتری است که به علت تخلفات فروشنده و با دلایل قابل قبول از طرف مشتری مرجوع شده است.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon

آرد برنج طارم هاشمیاین آرد برنج نسیم شمال از برنج های نیم دانه طارم هاشمی تهیه می شود که در غرفه عرضه می شود.

آرد برنج هاشمی گیلان 10 کیلو گرمی

165,000 تومان

97 در انبار

آخرین بروزرسانی قیمت : خرداد 98

قیمت آرد برنج

آرد برنج دون دون از برنج شکسته برنج هاشمی تهیه می شود آرد برنج دون دون یکی از مناسب ترین غلات جهت تولید محصولات فاقد گلوتن برای بیماران و نوزادان میباشد که ویژگی آن خواص مهمی مانند طبیعی بودن، عدم ایجاد حساسیت، بی رنگی و طعم ملایم آن میباشد و فاقد گلوتن است.آرد برنج هاشمی یک عامل قوام دهنده است زیرا دارای توانایی جداسازی مایعات را از غذاها دارد. شما می توانید آن را در سوپ ها، سس ها و خورش ها استفاده کنید و حتی برای تهیه دسرهایی مانند فرنی نیز آن را به کار ببرید

تولید سال 98 – ارسال رایگان به سراسر کشور

آرد برنج بدون گلوتن است و از برنج ریز خرد شده تهیه می شود. البته آرد برنج هم از برنج سفید و هم از برنج قهوه ای قابل تهیه می باشد. در بسیاری از غذاهای اصلی در آسیای جنوب شرقی، ژاپن و جنوب هند از آرد برنج استفاده می شودبرنج یکی از مناسب ترین غلات جهت تولید محصولات فاقد گلوتن برای بیماران مبتلا به سلیاک میباشد. که ویژگی آن خواص مهمی مانند طبیعی بودن، عدم ایجاد حساسیت، بی رنگی و طعم ملایم آن میباشد آرد برنج فاقد گلوتن است. گلوتن پروتئینی است که باعث تحریک و آسیب رساندن به سیستم گوارشی بدن می شود و می تواند سیستم گوارش را تحریک کند و یا برای کسانی که نمی توانند گلوتن را تحمل کنند، مشکلات گوارشی را بدتر کند.

از این رو برای کسانی که مبتلا به بیماری سلیاک هستند، یک جایگزین مناسب و عالی است. آرد برنج جایگزین خوبی برای آرد گندم می باشد زیرا آرد گندم حاوی گلوتن است. آرد برنج یک عامل قوام دهنده است زیرا دارای توانایی جداسازی مایعات را از غذاها دارد. شما می توانید آن را در سوپ ها، سس ها و خورش ها استفاده کنید و حتی برای تهیه دسرهایی مانند فرنی نیز آن را به کار ببرید.مصرف آرد برنج در مصرف بعضی از خوراکی ها است. از آرد برنج بیشتر در تهیه سوپ، فرنی، شیرینی برنجی، آش، کوکو، کتلت و غیره استفاده می شود.

برخلاف آنچه که تصور می شود، آرد برنج از دانه های شکسته استفاده می شود و خاصیت ندارد؛ ولی دارای خواصی است که امروزه بیشتر پزشکان برای افرادی که مشکل گوارشی دارند، مصرف آن را توصیه می کنند. آرد برنج از دانه های بدون گلوتن ساخته شده است، که ممکن است انتخاب خوبی برای کسانی باشد که از عدم تحمل گلوتن و بیماری سلیاک رنج می برند. گلوتن یک نوع پروتئین است که در محصولات دانه ای مانند گندم و چاودار وجود دارد. کسانی که به بیماری سلیاک مبتلا هستند،  در هنگام تماس با گلوتن سیستم ایمنی بدنشان کارکرد سیستم گوارششان را مختل می کند. برای کسانی که مبتلا به عدم تحمل هستند، هر چند خفیف، اما حذف این پروتئین به فرآیند هضم کمک می کند.

با بررسی تاثیر چند واریته از برنج ایرانی بر خواص فیزیک وشیمیایی و بیاتی نان بدون گلوتن پرداخته شد. نمونه حاوی برنج هاشمی دارای بیشترین تخلخل بوده و با توجه به نتایج بررسی میکروسکوپ الکترونی برنج هاشمی ساختاری مشابه گلوتن را به وجود آورد. در مقایسه بین ارقام مشاهده شد که رقم ندا دارای کمترین و رقم طارم و شیرودی دارای بیشترین اندیس شکل بودند. در آزمون نسبت مغز به پوسته نمونه نان حاصل از برنج هاشمی دون دون دارای بیشترین مقدار بود. کمترین سفتی مغز و پوسته نیز مربوط به برنج هاشمی بود.

آرد برنج دارای فیبر نسبتاً بالایی است؛ ولی برای جبران کمبود فیبر، می توان آن را با غذاهای پروتئینی مانند پروتئین آرد و همچنین تخم مرغ مصرف کرد. به عبارتی دیگر می تواند فیبر مورد نیاز بدن انسان را تامین کند و برای کسانی که مشکل یبوست دارند، یک انتخاب عالی و کم هزینه برای درمانشان خواهد بود. به علت فیبر موجود در آرد برنج، باعث کاهش کلسترول و کنترل قند خون بدن می شود. در آرد برنج ماده ای وجود دارد به نام کولین که به انتقال کلسترول و تری گلیسرید از کبد کمک بسیاری می کند و ازاین رو باعث حفظ سلامتی کبد می شود. بیشتر خواصی که در برنج وجود دارد، در آرد برنج هم یافت می شود؛ حتی خواص بیشتری نیز در آن وجود دارد. برای افرادی که توانایی خوردن برنج را ندارند، می توان آن را پوره کرده و به آن ها داد.

آرد برنج حاوی مخمر کمتری است. این به این معنی است که در زمان پخت آن نیاز به جوش شیرین بیشتری دارید. آرد سفید دارای یک بافت ابریشمی صاف و رنگ سفید است که باعث می شود بافت غذا را بهتر کند. در اکثر موارد، را می توان به جای آرد سفید استفاده کرد. هر دو این آردها برای قوام داد به سوپ ها و سس ها به کار گرفته می شوند

 فروشگاه اینترنتی برنج دون دون ، این اطمینان را به شما می دهیم که آرد برنج از بهترین برنج هاشمی و به طور خالص و هیچگونه تخلیطی تهیه و به دست شما می رسانیم. فروشگاه برنج دون دون تمامی سفارش های خود رایگان ارسال میکند

 

10 کیلوگرمی

نقد بررسی یافت نشد…

امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

امتیاز شما

نام *

ایمیل *

ساعات تماس همه روزه به جز جمعه از ساعت 9 صبح الی 7 شب:

09115060603

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید.

شرکت نوین گسیل، فروشگاه اینترنتی دون دون را با هدف ارائه بهترین محصولات شمال (برنج ایرانی و چای لاهیجان و…) راه اندازی کرده تا باکیفیت ترین محصولات را رایگان درب منزل به شما همطونان گرامی تحویل دهد.شروع فعالیت ما با فروش اینترنتی برنج بود و سپس سایر محصولات مانند چای لاهیجان و روغن زیتون رودبار اضافه شد و بزودی با عرضه سایر محصولات محلی شمال مانند بادام آستانه اشرفیه، عسل طبیعی، پنیر محلی گیلان و … در خدمت شما هم میهنان خواهیم بود.محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنی دون دون کاملا خالص و یکدست بوده و از بهترین شالیزارهای شمال کشور تهیه می شود و در مدرن ترین کارخانه گیلان تبدیل و با دستگاه های تمام اتوماتیک سورتینگ و بسته بندی می گردد .

تمامی حقوق برای فروشگاه  دون دون محفوظ است.

قیمت آرد برنج هاشمی و رنج قیمت هر کیلو آرد برنج در بازار را در جدول زیر مشاهده نمایید تا اگر خواستید به صورت فله یا بسته بندی آرد برنج خرید کنید مزنه اش را داشته باشید.

اصلی ترین چیزی که در قیمت آرد برنج هاشمی تاثیر دارد و در واقع قیمت آن را تعیین می کند نرخ ریز ترین سایز برنج نیم دانه هاشمی است که برای آسیاب کردن و آرد شدن از آن استفاده می شود. قیمت برنج نیم دانه ریز که به آن چارپاره نیز گفته می شود هر چقدر که باشد قیمت آرد برنج تقریبا 20 درصد از آن بیشتر است و این ارزش افزوده ناشی از هزینه ور بودن تمیز کاری و آسیاب کردن است.

آردی که از برنج هاشمی تهیه شود دارای عطر بسیار زیادی است و هر خمیری که با این آرد تهیه شود بسیار نرم، خوش طعم و معطر است که سبب می شود شیرینی های تولید شده از آن نیز ماندگاری بالایی داشته باشد و همه ی این موارد دست به دست هم می دهد که آرد برنج هاشمی نزد قنادها محبوب ترین آرد باشد و همه دوست دارند که کارشان را با این آرد انجام دهند و از این آرد شیرینی بپزند.

همچنین نان برنجی هایی که بار آرد برنج هاشمی تولید شود آنقدر خوش عطر و بو و لذیذ هستند که راحت و سریع فروش می روند و به حدی با کیفیت در می آیند که کارگاه تولیدی مربوطه را مشهور می کنند و موجب افزایش فروش نان برنجی آن کارگاه می شوند به همین دلیل اکثر تولید ککندگان معروف و قدیمی نان برنجی نیز از آرد برنج هاشمی استفاده می کنند تا مشتریان خود را هرگز از دست ندهند.قیمت آرد برنج

منظور از آرد برنج کیلویی چیزی است که به صورت کیسه ای و در وزن های بالای 2 کیلو مثلا گونی های 10، 20 و 30 کیلویی بسته بندی می شود و معمولا قنادی ها یا شرکت ها و برند های بسته بندی آرد برنج مشتری آن هستند که قیمت پایین تری نسب به آرد برنج های بسته بندی شده دارد و چیزی که در جدول قیمت ما نیز مشاهده می کنید همان قیمت آرد برنج کیلویی است.

از آنجایی که خریدن آرد برنج به صورت کیلویی و بسته بندی کردن آن در وزن های کوچک به صورت برند و شرکتی درآمد خوبی دارد خیلی از شرکت های بسته بندی مواد غذایی این کار را انجام می دهند و معمولا آرد برنج را به صورت کیلویی از کارخانه های آردکوبی خریداری می کنند و یا برنج ریزه را از شالیکوبی ها خرید کرده و پس از آرد کردن آن را در وزن هایی مثل نیم و یک کیلویی بسته بندی کرده و روانه بازار می کنند.

قیمت آرد برنج کیلویی معمولا 10 تا 20 درصد ارزان تر از آرد برنج بسته بندی شده است و این اختلاف ناشی از هزینه های بسته بندی و سود بسته بندی کننده است اما از آنجایی که خرید آرد برنج کیلویی در وزن های پایین برای مصرف کنندگان خانگی مقدور نیست آن ها ترجیح می دهد با قیمت بالاتر و در مقدار کمتر آرد برنج را به صورت بسته بندی خریداری نمایند.

قیمت آرد برنج در برخی از بازه های زمانی بالا می رود مثلا در ایام عید که شیرینی زیاد تولید می شود و یا در ماه رمضان یا ایام محرم که فرآورده های وابسته به آرد برنج زیاد تولید می شوند قیمت آرد افزایش می یابد. قیمت هر کیلو آرد برنج به موارد بسیاری بستگی دارد که این موارد را برایتان بیان می کنیم.

قیمت آرد برنج فله مورد توجه شیرینی پز ها و شرکت هایی که آرد برنج بسته بندی می کنند است و در برخی ایام خاص هم عده ای از مشاغل فصلی هستند که به دنبال دانستن قیمت آرد برنج فله اند که یک سری از این ها رشته خشکاری ها هستند که این شیرینی مخصوص گیلان را در ماه رمضان در حجم بالایی تولید می کنند.

البته اصلی ترین چیزی که قیمت آرد برنج فله را تعیین می کند برنجی است که آرد را از آن تهیه کرده اند و همانطور که واقف هستید مسائل زیاد دیگری مانند شست و شو کردن قبل از ریختن برنج در آسیاب و پاک کردن یا نکردن برنج پیش از آسیاب و همچنین عطر دار بودن یا نبودن برنج همه بر روی قیمت آن تاثیر دارند. و به طور کلی هر فرآیندی که موجب افزایش کیفیت آرد شود قیمت را نیز بالا می برد.

قیمت آرد برنج شمال از آرد سایر برنج ها بالاتر است زیرا از یک طرف قیمت خود برنج شمال که برای تهیه آرد از آن استفاده می شود بیشتر از قیمت سایر برنج ها است و در نتیجه آرد برنج شمال گران تر در می آید و همچنین کیفیت آرد برنج شمال به نحوی است که شیرینی ها و نان هایی که از آن تهیه می شوند پس از پخت نرم باقی مانده و عطر دلنشینی هم خواهند داشت.

البته از آنجایی که کارخانه های بزرگ تولید آرد اغلب در شمال نیستند ممکن است شما در شهر های غیر شمالی بتوانید آرد برنج شمال را با قیمتی پایین تر از شهر های شمالی بیابید اما حتما باید دقت کنید که ممکن است آرد گندم یا آرد برنج های خارجی و یا برنج های سایر مناطق ایران را درون محصولشان مخلوط کرده باشند.

بسیاری از تولید کننده های آرد برنج شرکت هایی هستند که آسیاب دارند و برنج را از کارخانه های شالیکوبی در شمالی خریداری نموده و پس از آرد کردن به صورت عمده آن را می فروشند. اما از آن جایی که امروزه برخی از کارخانه های شالیکوبی به دستگاه آسیاب مجهز هستند و برنج هم مستقیما برای خودشان است پس می توانند آرد را با قیمت پایین تری تولید کنند.

با این حال اگر برای خریدن آرد برنج سراغ این کارخانه ها بروید و خرید عمده خود را از آن ها انجام دهید بسیار برای شما به صرفه خواهد بود و سود بیشتری خواهید کرد. ما در مجموعه دانه سالار آرد برنج را خودمان تولید می کنیم و هم فروش عمده آرد برنج به صورت فله ای انجام می دهیم و هم آرد برنج را به صورت کیلویی و بسته بندی عرضه می کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

ما در دانه سالار تلاش می کنیم برنج ایرانی شمال را به گونه ای وارد بازار کنیم که مردم بدانند چه می خرند و چه می خورند.

تامین و فروش انواع برنج محلی شمال و سایز های شکسته برنج در کنار عرضه برنج قهوه ای و سبوس برنج از جمله فعالیت های دانه سالار است.

مجموعه ما از بهترین خط تولید های برنج و کارگاه سورتینگ و بسته بندی مجهز بهره می برد و توان تامین محصول برای بازار های صادراتی را نیز دارد.

آرد

300

ایران

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

با عضویت در خبرنامه سایت می‌توانید از جدیدترین اطلاعیه‌ها ، محصولات اضافه‌شده به فروشگاه و فروش‌های ویژه باخبر شوید.قیمت آرد برنج

فروشگاه اینترنتی شهروند در راستای تسهیل امر خرید اینترنتی برای تمامی شهروندان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و در نهایت کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر در سال 1390 شروع به فعالیت نمود. فروشگاه مجازی شهروند با پشتوانه مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند توانست با خدمات رسانی سریع و همچنین ارائه تنوع بالایی از بارکدهای کالایی در مدت زمان کوتاهی جایگاه ویژه ای در میان شهروندان در زمینه فروش اینترنتی به دست آورد. در سال 1394 فروشگاه مجازی شهروند اقدام به تقویت گسترده زیرساخت و اتخاذ استراتژی های نوین در زمینه فروش اینترنتی نمود. از آن جمله میتوان به طراحی سایت جدید و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل اشاره نمود. همچنین در راستای کاهش زمان ارسال و خدمات دهی بهتر به مشتریان، ناوگان حمل و نقل خود را نوسازی و تقویت نمود. به عنوان خدمات فروشگاه اینترنتی شهروند میتوان به برگزاری جشنواره‌های فروش، ارائه تخفیفات خاص و همچنین ارسال رایگان کالا برای خریدهای بیش از دویست هزار تومان اشاره نمود. همچنین فروشگاه مجازی شهروند در راستای سیاست‌های شهرداری تهران و مجموعه شهروند، توجه ویژه‌ای به بحث ارتقاء سلامت هموطنان گرامی دارد که برای این منظور اقدام به ساخت و تولید کلیپ‌های آموزشی ویدئویی و انتشار مطالب مفید و کاربردی در زمینه سلامت و سبک زندگی سالم در سایت و در کانال تلگرام رسمی فروشگاه اینترنتی شهروند مینماید. در حال حاضر خرید اینترنتی مواد غذایی، محصولات آرایشی بهداشتی از جمله کالاهای گروه سلولزی، شوینده و نظافت، لوازم خانگی، ابزار و وسایل و همچنین محصولات الکترونیک و دیجیتال از طریق سایت فروشگاه اینترنتی شهروند میسر است که به زودی سایر گروه های کالایی مجموعه شهروند در سایت اضافه خواهد شد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت و محتوای آن اعم از تصاویر و توضیحات محصولات، ویدئوها، متون و تصاویر آموزشی متعلق به فروشگاه مجازی شهروند می‌باشد و هرگونه استفاده و بازنشر آن بدون اجازه کتبی از فروشگاه اینترنتی شهروند ممنوع بوده و موجب پیگرد قانونی می‌باشد.

www.shahrvand.ir – Copyright © 2020 – All rights reserved.

برای ورود به سایت شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا کد تایید برایتان ارسال گردد

برای ورود به سایت کد تایید را وارد کنید

سبد خرید شما خالی است!

چای سیاه

چای سبز

چای ترش

چای به
قیمت آرد برنج

پودر قهوه ترک

نسکافه

پودر کاکائو

بهار نارنج

پر گل محمدی

غنچه گل محمدی

گل گاو زبان

زردچوبه

دارچین

ادویه کاری

زنجبیل

زیره سبز

زیره سیاه

سماق

فلفل سیاه

فلفل قرمز

هل فله

لیمو عمانی

چوب دارچین

ادویه مرغ و ماهی

ادویه فلافل

ادویه گوشت همبرگر جوجه کتلت

سبزی آش

سبزی پلویی

سبزی جعفری

سبزی شوید خشک شده

سبزی قلیه ماهی

سبزی قرمه سبزی

سبزی کوکو

سبزی نعناع

سبزی ریحان خشک

اسفناج خشک

کشمش

زرشک

خلال پسته
قیمت آرد برنج

خلال بادام

آرد برنج

کشک

لوبیا چیتی

لوبیا قرمز

نخود

عدس

لپه

ماش

لوبیا سفید

لوبیا چشم بلبلی

عدس ریز

جو پرک

گندم پوست کنده

گندم بلغور

ذرت خشک

سویا فله

جو پوست کنده

باقالا

کنجد با پوست خام

کنجد خام

کنجد شور

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی شور

پسته احمد آقایی خام

پسته فندقی خام

پسته فندقی شور

پسته اکبری ممتاز

پسته اکبری شور

پسته اکبری خام

پسته کله قوچی شور

پسته کله قوچی خام

پسته تازه با پوست

خلال پسته

مغز پسته خام

مغز پسته شور

مغز پسته دو پوست شده یا سبز

مغز پسته گندمی

پسته احمد آقایی عمده

پسته فندقی عمده

پسته کله قوچی عمده

پسته اکبری عمده

سایر پسته عمده

مغز بادام نمکی

مغز بادام خام

بادام منقا خام

بادام منقا شور

بادام سنگی

خلال بادام

گردو با پوست ایرانی

گردو با پوست خارجی

گردو پوست کاغذی

مغز گردوی ممتاز

مغز گردوی خورشتی

مغز گردو دندانه خورشتی

مغز گردوی اعلا

گردو ایرانی عمده

گردو خارجی عمده

فندق با پوست شور

فندق با پوست خام

مغز فندق شور

مغز فندق خام

بادام هندی خام

بادام هندی ریز

بادام هندی درشت

بادام هندی بو داده

تخمه آفتابگردان شمشیری

تخمه آفتابگردان ریز

تخمه آفتابگردان دور سفید خام

تخمه آفتابگردان دور سفید شور

مغز تخمه کدو خام

مغز تخمه آفتابگردان خام

مغز تخمه هندوانه خام

تخمه کدو گوشتی ایرانی

تخمه کدو ریز

تخمه کدو گوشتی دو آتیشه

تخمه جابانی لوکس

تخمه جابانی گلپر

تخمه هندوانه کلاله نمکی

تخمه هندوانه کلاله گلپر

آجیل مخلوط چهار مغز

آجیل مخلوط شیرین

آجیل سفارشی

آجیل ممتاز

آجیل معمولی

بادام زمینی با پوست شور

بادام زمینی با پوست خام

مغز بادام زمینی شور

مغز بادام زمینی خام

زعفران یک گرمی استوانه ای

زعفران یک گرمی پاکتی

زعفران نیم مثقالی استوانه ای

زعفران نیم مثقالی پاکتی

زعفران یک مثقالی استوانه ای

زعفران یک مثقالی پاکتی

زعفران دو مثقالی استوانه ای

زعفران 2 مثقالی پاکتی

زعفران عمده یک کیلو

زعفران عمده نیم کیلویی

کیوی خشک

سیب خشک

آناناس خشک

توت فرنگی خشک

هلو خشک

پرتقال خشک

انبه خشک

موز خشک

لیمو خشک

گوجه فرنگی خشک

میوه خشک مخلوط

به خشک

پرتقال خونی خشک

خرمالو خشک

پیاز خشک

چیپس زنجبیل

چیپس آناناس

چیپس میوه مخلوط

چیپس نارگیل

کشمش پیکامی

کشمش سبز

کشمش پلویی

مویز بدون هسته

مویز با هسته

آلوچه ترش

آلو شابلون

آلو بخارا

آلو خورشتی

گوجه برغان سیاه

آلو جنگلی

انجیر خشک

انجیر کرمانشاهی

انجیر پرک

زرشک پفکی

زرشک دانه اناری

میگو خشک متوسط بدون پوست

برگه زردآلو

برگه هلو

قیسی زردآلو

خرما پیارم سوپر

خرما زاهدی

خرما خاصویی

خرما کبکاب

خرما پیارم درجه یک

توت خشک اعلا

توت سفید خشک

برنج هاشمی 10 کیلویی

برنج هاشمی 5 کیلویی

برنج طارم 10 کیلویی

برنج طارم 5 کیلویی

برنج دمسیاه 5 کیلویی

برنج دمسیاه 10 کیلویی

برنج دودی 5 کیلویی

برنج دودی 10 کیلویی

برنج فجر 10 کیلویی

برنج فجر 5 کیلویی

برنج صدری 5 کیلویی

برنج صدری 10 کیلویی

برنج علی کاظمی 5 کیلویی

برنج علی کاظمی 10 کیلویی

برنج نیم دانه 5 کیلویی

برنج نیم دانه 10 کیلویی

برنج سرلاشه 5 کیلویی

برنج سرلاشه 10 کیلویی

برنج خزر 5 کیلویی

برنج خزر 10 کیلویی

برنج غریب 5 کیلویی

برنج غریب 10 کیلویی

برنج راتون 5 کیلویی

برنج راتون 10 کیلویی

نبات فله

نبات شاخه زعفرانی کوچک

نبات شاخه زعفرانی بزرگ

آبنبات ترش

آبنبات هل دار

آبنبات گل محمدی

آبنبات پسته ای

آبنبات نارگیلی

سوهان لقمه

سوهان کنجدی

گز آردی

گز لقمه

شکلات آیدین مخلوط

شکلات دومنیکا

شکلات آیدین رزا

شکلات آیدین توپی

شکلات آیدین فندقی

شکلات آیدین توفیکا

شکلات آیدین تلخ

پاستیل بسته ای

پاستیل سطلی

شکلات سنگی

شکلات نعنایی

شکلات تافی زنجبیلی

شکلات تافی شیری

شکلات تافی قهوه

شکلات تافی توت فرنگی

شکلات پشمکی حاج عبدالله

شکلات پشمکی آیدین

شکلات کانفت

شکلات ژله ای

نعناع

اسطوخودوس

گشنیز

بابونه

آویشن

اسفناج

گل ختمی

به لیمو

شنبلیله

عناب

خاکشیر

تخم شربتی

تخم گشنیز

دانه چیا

سنجد

روغن سیاهدانه

روغن کنجد

روغن رازیانه

روغن ارده

روغن زیتون با بو

روغن زیتون بی بو

روغن آرگان

روغن بادام زمینی

روغن بادام تلخ

روغن کرچک

روغن کتان

عرق گل محمدی

عرق بید مشک

عرق بهار نارنج

خرید اینترنتی آرد برنج عمده یا کیلویی با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه مواد غذایی اوناتس ، خرید آرد برنج تنها با یک کلیک ! ارسال به تمام نقاط کشور و ارسال رایگان در تهران

آرد برنج ازمحصولات قنادی است که با آسیاب کردن دانه های شکسته و خیلی ریز برنج تهیه می شود و از آن برای درست کردن دسر یا انواع شیرینی و حلوا استفاده می کنند. آرد برنج بدلیل نداشتن ماده ای مضر بنام گلوتن، ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و خوردن آن برای همه افراد توصیه می شود. در واقع تفاوت بین آرد برنج از آرد گندم نداشتن گلوتن در آرد برنج است. آرد برنج  بدلیل نداشتن این ماده جایگزین مناسبتری نسبت به آرد گندم  برای افرادی است که مشگل گوارشی دارند  همچنین 

آرد  برنج فیبر مورد نیاز بدن انسان را تامین می کند و برای درمان افرادی که مشکل یبوست دارند، یک انتخاب عالی و کم هزینه است.

از آرد برنج در تهیه انواع دسر ، شیرینی ، آش، کوکو، کتلت ،حلوا ، فرنی ، سوپ ها، سس ها و حتی خورش ها استفاده کرد.

از خواص آرد برنج میتوان به ترکیباتی از جمله کلسیم، فسفر،منیزیوم، پروتئین، ویتامینB6، آهن، قند، فیبر، پتاسیم، کربوهیدرات، تیامین، مس ،کمی چربی و روی اشاره داشت.

شاید فکر کنید آرد برنج قهوه ای به رنگ سفید نیست و قهوه ای است اما آرد برنج قهوه ای و آرد برنج سفید شبیه به هم هستند در واقع  فرق آنها پوسته ی برنج قهوه ای است که با جدا سازی آن، این برنج به برنج سفید تبدیل شده و خواص بیشتری نسبت به برنج سفید دارد. آرد برنج شیرین نیز نشاسته بیشتری نسبت به آرد برنج سفید و قهوه ای دارد و به همین دلیل خرید این نوع آرد برنج بیشتر توصیه می شود.

شما می توانید آردبرنج را با بهترین کیفیت بصورت عمده و کیلویی با مناسبترین قیمت در سریع ترین زمان ممکن از فروشگاه مواد غذایی اوناتس خریداری کنید. با خرید آرد برنج از فروشگاه اینترنتی اوناتس ،آرد برنج را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت آرد برنج فله  ( قیمت آرد برنج کیلویی ) ، قیمت آرد برنج شمال ، قیمت آرد برنج هاشمی در هر صورت همگی بستگی به نوع برنجی دارد که آرد می شود. 

برای خرید آرد برنج عمده یا کیلویی اوناتس ابتدا در سایت عضو شوید ( عضویت در سایت ) و سپس محصول مورد نظر خود را در سبر خرید قرار دهید.

در صورت هر گونه سوال یا مشاوره خرید آرد برنج اوناتس با ما تماس بگیرید: 09127185245

محصولات قنادی در فروشگاه اینترنتی اوناتس : 

آرد شیرینی  ، وانیل شکری  ، کنجد با پوست خام   ، کنجد خام   ، کنجد شور  ، آرد نخود  ،نشاسته  ، پودر کاکائو  ،پودر نسکافه ، پودر قهوه  ، پودر نارگیل


پشتیبانی و توسعه:
فروشگاه اینترنتی اوناتس

@2020

14,500 تومان 11,600 تومان

آرد برنج گلها در بسته بندی جعبه مقدار 300 گرم

آرد برنج در آشپزی سنتی ایرانی از مواد پرکاربرد است. از شیرینی‌ها و دسرهای آشناتر مثل فرنی و نان برنجی گرفته تا برخی نان‌های دیگر. آرد برنج ایران به اعتبار برنج ایرانی، در سطح دنیا مطرح و پرطرفدار است. برای اینکه آرد برنج مطلوبی به دست مصرف‌کننده برسد باید مراحل زیادی طی شود که از انتخاب برنج ایرانی اعلا شروع شده و به بسته‌بندی مدرن و بهداشتی می‌رسد.

صنایع غذایی گلها این افتخار را دارد که بنا به لطف و اظهار شما عزیزان، مرغوب‌ترین آردبرنج بسته‌بندی را در بازار داخلی و بین‌المللی عرضه کند.قیمت آرد برنج

 

مقدار مصرف آرد برنج نسبت به آرد سفید گندم در اغلب آشپزخانه‌ها کمتر است، به همین دلیل وزن هر بسته آن هم بسیار کمتر است. اما اگر شما طرفدار شیرینی‌ها و دسرهایی هستید که با این آرد تهیه می‌شوند این محصول مناسب‌تان است.

این محصول در بسته‌بندی 300 گرمی ارائه می‌شود. صنایع غذایی گلها آرد برنج در بسته‌های 120 گرمی و 150 گرمی هم تولید می‌کند که شما می‌توانید هر کدام را که تمایل دارید خریداری کنید.

 

آرد برنج گلها از برنج مرغوب ایرانی تهیه می‌شود. برنج در جای گرم و مرطوب ممکن است کیفیت خود را از دست بدهد، آرد برنج هم از این قاعده مستثناء نیست.

بسته‌بندی مدرن و باکیفیت این محصول تا حدود زیادی در نگهداری اصولی از آن کمک می‌کند، اما زمانی که بسته را باز کردید بهتر است باقی‌مانده محصول را تا استفاده بعدی در یخچال قرار بدهید.

 

شما می توانید آرد برنج گلها را از اکثر فروشگاه های مواد غذایی یا وبسایت های فروش تهیه کنید. در صورت تمایل میتوانید این محصول را به همراه محصولات دیگر گلها از قسمت فروشگاه همین سایت سفارش بدهید و درب منزل تحویل بگیرید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

تصاویر خود را با #آردبرنج در اینستاگرام تگ کنید.

مجتمع صنایع غذایی گلها در سال 1318 به صورت سنتی فعالیت خود را آغاز نمود. در آن دوره نسل اول گلها با توجه به مقتضای زمان و شرایط جامعه و نیاز آن دوره تصمیم مهمی گرفت، که آن مهم پایه گذار مجموعه ای عظیم و ماندگار امروزی گردیده است. در سال 1345 نسل دوم این مجموعه فعالیت خود را آغاز نمود و هماهنگ با شرایط جامعه مسیر حرکت از تولید سنتی محصولات به سمت صنعتی شدن را طی کرد. تلاش های نسل دوم گلها به همت و تلاش مرحوم حاج عبدالرضا کریمی تفرشی به ثمر نشست و این مجموعه شکلی صنعتی به خود گرفت.

اندیشه و تدبیر درست و حرکت با افکاری جدید مجموعه را به سمتی برد که نام ونشان گلها بر تارک صنعت کشور خوش درخشید و برند گلها در اذهان جامعه شکلی مردمی پیدا کرد، به طوری که بی اغراق یکی از پرافتخارترین و قدیمی ترین نشان هایی گشت که از آن زمان در اذهان جای گرفت و خاطره آن روزگاران  و محصولات گلها در حافظه بسیاری از بزرگانمان باقی است.


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود


کاتالوگ محصولاتDownloads-icon


ورود / ثبت نام

200 در انبار

آرد برنج : آردی است که از آسیاب کردن انواع برنج بدست می آید و عاری از گلوتن است. گلوتن پروتئینی است که باعث تحریک و آسیب رساندن به سیستم گوارشی بدن می شود و از این رو برای کسانی که مبتلا به بیماری سلیاک هستند، یک جایگزین مناسب و عالی است. معمولا برای تهیه آرد برنج از برنج شکسته یا نیمدانه استفاده می کنند. همچنین به دلیل نبودن گلوتین می تواند جایگزین مناسبی برای نوزادان پس از پایان دوره شیردهی باشد.

برای تهیه آرد برنج تالش ابتدا برنج نیمدانه مرغوب و خالص را توسط دستگاه سورتینگ پاک می کنند  سپس مقدار مورد نیاز را با آب شسته و بر روی پارچه ای تمیز پهن می کنن تا خشک شود. پس از خشک شدن برنج ها را توسط دستگاه مخصوص آسیاب می کنند. آرد برنج می‌تواند جایگزین مناسبی برای آرد گندم باشد برای کسانی که هضم گلوتن در دستگاه گوارش آنها باعث سوء هاضمه می‌شود.

از آرد برنج هاشمی و برنج حسنی برای پخت انواع فرنی ها و شیرینی های محلی استفاده می شود. آرد برنج حسنی طعم و عطر بهتری نسبت به ارقام دیگر آردها دارد دلیل مرغوبیت آرد برنج حسنی میزان نشاسته زیاد برنج حسنی است. از آرد برنج حسنی شیرینی محلی معروف استان گیلان که”رشته خوشکار” نام دارد و بیشتر در ماه مبارک رمضان پخت می شود استفاده می شود. در استان کرمانشاه از آرد برنج هاشمی انواع شرینی ها  معروف مانند نان برنجی، نان خرمای و کاک پخته می شود.قیمت آرد برنج

شما می توانید آرد برنج تالش را از فروشگاه ها خریداری نمایید. در تهیه آرد برنج از فروشگاه ها توجه داشته باشید که در بیشتر این بسته بندی ها، از برنج های نامرغوب و تاریخ مصرف گذشته برای تهیه آرد برنج استفاده شود که ممکن است رنگ و بوی نامطبوعی داشته باشد. البته می توانید نوع مرغوب آن را در فروشگاه اینترنتی برنج تالش تهیه و با لذت نوش جان کنید. البته مشتریان عزیز می توانند آرد برنج تمام محصولات ما را سفارش دهند.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

این محصول به ازای هر ۱۰ کیلو برنج ۲۰ درصد برنج شکسته دارد. قیمت این محصول اقتصادی و مقرون به صرفه است. همچنین این محصول دارای عطر و طعم برنج درجه یک را دارد.

این محصول به ازای هر ۱۰ کیلو برنج ۱۵ درصد برنج شکسته دارد. این محصول به دلیل شکسته بودن قیمت نسبتا پایین تری از برنج تمام الک دارد.

لاشه برنج هاشمی. این محصول شکسته برنج هاشمی است. لاشه برنج هاشمی تمام ویژگی های برنج هاشمی را دارد. لاشه هاشمی خوش پخت، خوش عطر و بسیار پر فروش است.

این نوع از برنج تهیه شده از برنج هاشمی درجه یک، دودی شده توسط کشاورزان متخصص و با تجربه می باشد که برای تغییر در عطر و طعم برنج، برنج ها را دودی می کنند

برنج راتون یا برنج کشت دوم. برنج کشت دوم هر ساله پس از برداشت کشت اول کشت می شود. کشاورزان بیشتر مزارع برنج هاشمی را برای کشت دوم آماده سازی می کنند. برنج راتون به دلیل برداشت کم در هکتار قیمت بالای نسبت به سایر محصولات دارد.

این برنج محصول منطقه خوش آب و هوای گیلان به نام ماسال است. عطر و بوی این برنج سرامد تمام برنجها است و این برنج ایرانی طرفداران خاصی دارد حتما این برنج را تست کنید

این برنج ایرانی پر محصول خوش خوراک خوش عطر و خوش طعم میباشد از قیمت مناسبی برخوردار است این برنج علاوه بر مازندران در استان گیلان و تالش نیز کشت میشود


خانه


ورود / ثبت نام

طراحی شده با برای مردم ایران زمین

قیمت آرد برنج
قیمت آرد برنج
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *