دسته‌ها
پستها

محله معالی آباد شیراز

دوره مقدماتی php
محله معالی آباد شیراز
محله معالی آباد شیراز

مختصات: ۲۹°۴۰′۵۲″شمالی ۵۲°۲۷′۴۳″شرقی / ۲۹٫۶۸۱۱۹۴۷°شمالی ۵۲٫۴۶۱۸۷۶۶°شرقی / 29.6811947; 52.4618766

معالی آباد یا مالی آباد یکی از محله های شیراز است که از نظر جغرافیایی نصف آن در غرب و نصف آن در شمال غرب شهر قرار دارد و این محله جز منطقه ۶ شهرداری شیراز محسوب می شود.بلوار دکتر شریعتی یکی از بلوار های اصلی این محله جز یکی از معروف ترین بلوارهای شهر شیراز محسوب می شود.

معالی آباد جز یکی از دوست داشتنی ترین محله های شیراز است که بیشتر مردم شیراز آخر هفته های خود را در این محل و بلوار شهید چمران می گذرانند و به خاطر همین جز مناطق گران قیمت شهر به حساب می آید.بلوار دکتر شریعتی از یک طرف به پل احسان و از طرف دیگر به پل معالی آباد راه دارد و خیابان های اصلی و مهم آن به ترتیب از پل احسان به پل معالی آباد:خیابان پهلوان نوروزی، بهاران، دنا، پزشکان، دوستان، خلبانان، کسایی، گلها و رهبرماه است.


پل طبقاتی معالی آباد یکی از زیباترین و معروف ترین پل های شیراز است که معالی آباد را به بلوار شهید چمران و قصردشت متصل می کند.
محله معالی آباد شیراز

معالی آباد شیراز

معرفی کامل محله معالی آباد
https://payju.ir/content/محله-معالی-آباد-شیراز-کجاست؟

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

پل طبقاتی معالی آباد

محله معالی آباد شیراز یکی از محله های خوب شیراز برای زندگی، خرید و فروش و اجاره خانه است. در این مقاله قصد داریم با این محله دوست داشتنی بیشتر آشنا شویم و شرایط و ویژگی‌هایش را با هم بررسی کنیم. با ما همراه شوید.

خیابان معالی آباد یا بلوار دکتر شریعتی در شمال غرب شیراز و در منطقه ۶ قرار دارد. معالی آباد از شمال به بلوار میرزای شیرازی، از جنوب به بلوار میرزا کوچک خان، از شرق به بلوار چمران و از غرب به کوی وحدت و فرهنگ منتهی می‌شود.محله معالی آباد شیراز یکی از محله‌های شلوغ و پررفت‌وآمد شیراز است و محله‌ای بسیار شیک و لاکچری است. بلوار معالی آباد در راستای بلوار شهید چمران قرار دارد. اگر از بلوار معالی آباد عبور کنیم به بلوار شهر فرنگ و فلکه احسان خواهیم رسید.

از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی (مترو و اتوبوس) می‌توان به محله معالی آباد شیراز دسترسی پیدا کرد.

در ابتدای بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) واقع در میدان احسان خط یک مترو (احسان – فلکه گل سرخ) قرار گرفته است. ایستگاه‌های دیگری در خیابان معالی آباد نیز دارد. ایستگاه دوم ایستگاه دکتر شریعتی ، ابتدای خیابان خلبانان واقع شده است و ایستگاه بعدی نیز در ابتدای بلوار معالی آباد و نبش تقاطع پل معالی آباد قرار گرفته است.

اتوبوس‌های واحد نیز از معالی آباد عبور می‌کنند که به شرح زیر می‌باشد.محله معالی آباد شیراز

اکثر بافت این محله نوساز است و آپارتمان‌های چند طبقه جای خانه‌های ویلایی را گرفته‌اند. در این محله آپارتمان‌های قدیمی نیز به چشم می‌خورند که قیمت آن‌ها نصف قیمت آپارتمان‌های نوساز است.

از مهم‌ترین امکانات این محله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در خیابان معالی آباد مجتمع‌های تجاری – اداری – گردشگری با برندهای متفاوت زیادی واقع شده است که اطلاعات آن‌ها در خط زیر قرار گرفته است:• مجتمع بزرگ تجاری اداری آفتاب فارس: ابتدای بلوار معالی آباد، نبش رهبر ماه• مجتمع تجاری آفتاب (کوچک): حدفاصل خلبانان و گل‌ها• مجتمع تجاری گاندی: نبش دوستان• مرکز خرید میلاد: نرسیده به دوستان• مجتمع تجاری یونیک: نبش کوچه ۹، روبروی پاسگاه• مجتمع تجاری آرین: نبش بهاران• مجتمع تجاری پارمین: حدفاصل گل‌ها و خلبانان، نبش کوچه ۷• مجتمع تجاری نغمه: حدفاصل خلبانان و دوستان، جنب بانک سرمایه• مجتمع تجاری دنا: نبش خلبانان• مجتمع تجاری اهورا: نرسیده به دوستان• مجتمع تجاری ثنا: نبش کوچه ۲۱• مرکز خرید هرم نور: نبش خیابان دنا

خیابان معالی آباد از آنجایی که یک خیابان پررفت‌وآمد می‌باشد و افراد با گروه سنی متفاوت به خصوص جوان‌ها تردد زیادی دارند، مکان خوبی برای گذراندن وقت خود در رستوران‌ها و لذت بردن از غذای خود می‌باشد: در زیر بهترین رستوران‌های محدوده معالی آباد را معرفی می‌کنیم:

پارک ملت معالی آباد در بلوار دکتر شریعتی روبروی خیابان پزشکان واقع شده است که دارای مجتمع فرهنگی نیز می‌باشد و اسباب‌بازی کودکان در آن نیز واقع شده است.

به دلیل آب‌وهوای نسبتا خنک، وجود امکانات فراوان و دارا بودن ظاهر و بافت جدید شهری که دلخواه اکثریت شهروندان شیرازی مخصوصا قشر جوان است، خانه های معالی آباد شیراز بسیار محبوب هستند.مشهورترین آپارتمان‌های این منطقه، آپارتمان‌های فرانسوی ساز هستند که در طرف راست بلوار شریعتی و در گلدشت معالی آباد قرار گرفته‌اند.به طور میانگین، قیمت هر متر مربع آپارتمان در محله معالی آباد شیراز بین ۷ تا ۱۶ میلیون است.برای اجاره آپارتمان در این محله، ابتدا لازم است به جیب خود نگاهی بیندازید و بر اساس بودجه‌ای که در اختیار دارید به سراغ گزینه‌های پیش رو بروید. برای مثال یک آپارتمان دو خوابه به قیمت ۵۰ میلیون تومان پیش و ماهیانه ۲ میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

اگر قصد شما سکونت و زندگی در محله معالی آباد شیراز است بهتر است بدانید خرید خانه در این محله ریسکی را به دنبال نداشته و می‌توانید در این محله با خیالی آسوده سرمایه‌گذاری کنید. هم‌چنین، جهت یافتن منزل مورد علاقه خود در معالی آباد، می‌توانید به وب‌سایت زومیلا که موتور جستجوی آنلاین ملک در سراسر کشور است مراجعه کنید. از سری مقالات زومیلا در مورد محله‌ها می‌توانید مقاله محله سیدخندان تهران ؛ محله‌ای گران قیمت در منطقه ۷ را مطالعه نمایید. هم‌چنین می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش پایین همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.

نویسنده محتوا هستم. من سخت تلاش میکنم و اهداف بزرگی دارم. من با نوشتن سعی میکنم موضوعات غیر قابل توضیح را توضیح بدهم. من به عنوان یک نویسنده با عقیده شل سیلورستاین موافقم که می گوید: اگر کتابی هست که می خواهی بخوانی ولی هنوز نوشته نشده، آن را بنویس.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Jump to navigation

۰۶:۵۵ – ۱۳۹۷/۰۶/۱۰

خیابان معالی آباد واقع در شمال غرب شیراز و در منطقه 6 شهرداری شیراز واقع شده است.

خیابان معالی آباد یا بلوار دکتر شریعتی در شمال غرب شیراز و در منطقه 6 شهرداری شیراز واقع شده است. راه های دسترسی به معالی آباد از سمت شمال شرق به بلوار میرزای شیرازی و از سمت شرق بلوار چمران، از سمت جنوب بلوار میرزاکوچک خان، از سمت غرب هم به کوی وحدت و فرهنگ شهر منتهی شده است. در ادامه شما می توانید اطلاعات کامل تری در مورد معالی آباد را که ما به طور اختصاصی برای شما گردآورده ایم مشاهده نمائید:محله معالی آباد شیراز

کلانتری گلدشت معالی آباد : واقع در خیابان معالی اباد ، ابتدای گلدشت 1، روبروی خیابان گلها

شماره تماس : 07136247750

آدرس هتل الیزه : معالی آباد، کوی پزشکان

شماره تماس: 07136238890

مراکز درمانی معالی آباد:

در محدوده معالی آباد 3 مرکز درمانی یا درمانگاه وجود دارد که در زیر آورده شده است:

در خیابان معالی آباد چندین داروخانه وجود دارد که تعدادی از آنها شبانه روزی می باشند:

مجتمع های تجاری اداری معالی آباد:

در خیابان معالی آباد مجتمع های تجاری – اداری – گردشگری با برند های متفاوت زیادی واقع شده است که اطلاعات آنها در خط زیر قرار گرفته است:

رستوران های معروف معالی آباد:

خیابان معالی آباد از آنجایی که یک خیابان پر رفت و آمد می باشد و افراد با گروه سنی متفاوت به خصوص جوان ها تردد زیادی دارند، مکان خوبی برای گذراندن وقت خود در رستوران ها و لذت بردن از غذای خود می باشد: در زیر بهترین رستوران های محدوده معالی آباد را معرفی می کنیم:

تعداد زیادی کافی شاپ خوب با فضای بسیار مناسب  برای گذراندن وقت در معالی اباد وجود دارد که بهترین کافه ها را به شما معرفی می کنیم:

پارک های معالی آباد:پارک ملت معالی آباد در بلوار دکتر شریعتی روبروی خیابان پزشکان واقع شده است که دارای مجتمع فرهنگی نیز می باشد و اسباب بازی کودکان در آن نیز واقع شده است.

بهترین رستوران های معالی آباد ، بهترین فست فود های معالی آباد از نظر مردم ، کافی شاپ های معروف معالی آباد ، دکتر مغز و اعصاب خوب در معالی آباد ، معرفی بهترین تشریفات مجالس عروسی معالی آباد ، باغ مجالس لاکچری در معالی آباد ، شیرینی فروشی های خوب معالی آباد ، بهترین دکتر زنان در محله معالی آباد ، بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در معالی آباد ، لیست پزشکان متخصص قلب و عروق در معالی آباد ، بهترین دکتر متخصص داخلی معالی آباد ، آموزشگاه های زبان معالی آباد

مطالب مرتبط:محله سنگ سیاه شیراز کجاست؟خیابان ارم شیراز کجاست؟خیابان عفیف آباد شیراز کجاست؟معرفی اماکن زیارتی در شیرازمعرفی بهترین مجتمع های تجاری در شیرازمعرفی بهترین کافی شاپ های شیرازمعرفی بهترین رستوران های شیرازمعرفی بهترین مراکز تفریحی در شیراز

۰۹:۰۴ – ۱۳۹۷/۱۰/۱۵

محله قصرالدشت شیراز دارای باغ های فراوانی است که این درختان تنومند هر ساله مقادیر زیادی از میوه های شهر شیراز را تامین می کنند و تاثیر بسزایی در هوای پاک این شهر خواهند گذاشت.

۰۷:۰۱ – ۱۳۹۶/۱۲/۰۸

عمارت دیوانخانه کریمخانی از جمله بناهای زیبا و ارزشمند استان فارس است که در خیابان ۲۲ بهمن (جنب ارگ) و طرف غرب عمارت نقارخانه ساخته شده است.

 

۰۹:۳۹ – ۱۳۹۶/۱۲/۱۶

مدرسه خان مدرسه‌ای تاریخی است که توسط الله‌وردی خان گرجی و پسرش امام قلی خان در شهر شیراز و همزمان با حکومت شاه عباس صفوی ساخته شده‌است

۰۷:۳۷ – ۱۳۹۸/۰۶/۲۶

محله معالی آباد شیراز

خانه محتشم که در نزدیکی ارگ کریم خان واقع شده یکی از بناهای ارزشمند تاریخی شیراز است که به تازگی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

۰۷:۲۹ – ۱۳۹۶/۱۲/۱۷

مجموعه‌ی باستانی پاسارگاد که یادگاری از دوران پرشکوه هخامنشی است، در شهرستانی به همین نام در استان فارس قرار دارد.

۰۹:۲۲ – ۱۳۹۶/۱۲/۱۹

نقش رستم نام مجموعه‌ای باستانی در روستای زنگی‌آباد واقع در شمال شهرستان مرودشت استان فارس ایران است که در فاصلهٔ 6 کیلومتری از تخت جمشید قرار دارد

آمار بازدید:

بانک مشاغل برتر پی جو ، معرف کسب و کارهای معتبر در ایران می باشد. در حال حاضر پی جو در شهرهای مختلف از جمله شیراز ، بوشهر ، اهواز ، کرمان ، یزد ، بندرعباس ، اصفهان و سایر شهرها فعال می باشد. همچنین شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص شیراز شامل : دندانپزشک شیراز ، متخصص زنان شیراز ، متخصص ارتوپدی شیراز ، متخصص قلب شیراز ، متخصص کلیه شیراز ، متخصص مغز و اعصاب شیراز ، متخصص داخلی شیراز ، متخصص گوارش شیراز ، متخصص پوست شیراز ، متخصص چشم شیراز ، کاشت مو شیراز و مشاوره شیراز را در سایت پی جو بیابید و بصورت آنلاین از پزشکان فوق نوبت بگیرید. اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی کامل دکتر، آدرس و تلفن مطب دکتر در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. اگر دنبال خدمات تفریح و سرگرمی یا اقتصادی در شیراز نیز هستید می توانید از لیست های رستوران شیراز ، فست فود شیراز ، کافی شاپ شیراز ، باشگاه ورزشی شیراز ، عینک شیراز ، کارگزاری بورس شیراز ، موسسه حسابداری شیراز ، طلافروشی شیراز ، آتلیه شیراز ، تشریفات شیراز بازدید نمایید.همچنین اگر دنبال خدمات زیبایی هستید میتوانید از سالن زیبایی شیراز ، کلینیک زیبایی شیراز ، جراح بینی شیراز را مشاهده نمایید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون یا خرید ملک دارید لیست دکوراسیون داخلی شیراز ، کاغذ دیواری شیراز ، کفپوش شیراز ، مشارکت در ساخت شیراز و مشاور املاک شیراز را مشاهده نمایید. با مراجعه به پروفایل کسب و کارها از نمونه کار آنها مطلع شوید. پی جو – بانک مشاغل برتر شیراز 1399

//for parto

window.dataLayer = window.dataLayer || [];
function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
gtag(‘js’, new Date());

gtag(‘config’, ‘UA-143093147-1’);

function body_on_scroll_func(){$&&(document.body.scrollTop<50||document.documentElement.scrollTop<50)&&(2<document.body.scrollTop||2<document.documentElement.scrollTop?($("#main-header").addClass("fixed-header"),$(".ads-block").addClass("view")):($("#main-header").removeClass("fixed-header"),$(".ads-block").removeClass("view")))}

آدرس: خیابان معالی آباد یا بلوار دکتر شریعتی، در شمال غرب شیراز و در منطقه 6 قرار دارد

ما در تلاش هستیم تا به شما کمک کنیم اماکن نزدیک تان را اعم از تجاری و عمومی پیدا کنید و همواره در…

برای مشاهده هتل ها و جاذبه های بیشتر با استفاده از ماوس در نقشه زوم کنید

خانه » دسته‌بندی نشده » معالی آباد کجاست

Reza Fattahi

17 February 2020

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. اگر قصد دارید بدانید معالی آباد کجاست با شیراز یاب همراه باشید تا در ادامه شما را با عکس های زیبایی از منطقه، بهمراه اطلاعاتی درباره موقعیت و امکانات آن همراهی کنیم.

از اینکه تا آخر با شیرازیاب همراه خواهید بود سپاس گزاریم.محله معالی آباد شیراز

 

معالی آباد یا مالی آباد یکی از محله های شیراز است که از نظر جغرافیایی در غرب شهر قرار دارد و این محله جز منطقه ۶ شهرداری شیراز حساب می شود. بلوار دکتر شریعتی یکی از بلوار های اصلی این محله جز یکی از معروف ترین بلوار شهر شیراز محسوب می شود.

معالی آباد کجاست

معالی آباد جز یکی از دوست داشتنی ترین محله های شیراز است که بیشتر مردم شیراز آخر هفته های خود را در این محل و بلوار چمران می گذرانند و به خاطر همین جز مناطق گران قیمت شهر به حساب می آید.

از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی (مترو و اتوبوس) می‌توان به محله معالی آباد شیراز دسترسی پیدا کرد.

در ابتدای بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) واقع در میدان احسان خط یک مترو (احسان – فلکه گل سرخ) قرار گرفته است. ایستگاه‌های دیگری در خیابان معالی آباد نیز دارد. ایستگاه دوم ایستگاه دکتر شریعتی ، ابتدای خیابان خلبانان واقع شده است و ایستگاه بعدی نیز در ابتدای بلوار معالی آباد و نبش تقاطع پل معالی آباد قرار گرفته است.

اتوبوس‌های واحد نیز از معالی آباد عبور می‌کنند که به شرح زیر می‌باشد.

اکثر بافت این محله نوساز است و آپارتمان‌های چند طبقه جای خانه‌های ویلایی را گرفته‌اند. در این محله آپارتمان‌های قدیمی نیز به چشم می‌خورند که قیمت آن‌ها نصف قیمت آپارتمان‌های نوساز است.

معالی آباد کجاست

از مهم‌ترین امکانات این محله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در خیابان معالی آباد مجتمع‌های تجاری – اداری – گردشگری با برندهای متفاوت زیادی واقع شده است که اطلاعات آن‌ها در خط زیر قرار گرفته است: • مجتمع بزرگ تجاری اداری آفتاب فارس: ابتدای بلوار معالی آباد، نبش رهبر ماه • مجتمع تجاری آفتاب (کوچک): حدفاصل خلبانان و گل‌ها • مجتمع تجاری گاندی: نبش دوستان • مرکز خرید میلاد: نرسیده به دوستان • مجتمع تجاری یونیک: نبش کوچه ۹، روبروی پاسگاه • مجتمع تجاری آرین: نبش بهاران • مجتمع تجاری پارمین: حدفاصل گل‌ها و خلبانان، نبش کوچه ۷ • مجتمع تجاری نغمه: حدفاصل خلبانان و دوستان، جنب بانک سرمایه • مجتمع تجاری دنا: نبش خلبانان • مجتمع تجاری اهورا: نرسیده به دوستان • مجتمع تجاری ثنا: نبش کوچه ۲۱ • مرکز خرید هرم نور: نبش خیابان دنا

خیابان معالی آباد از آنجایی که یک خیابان پررفت‌وآمد می‌باشد و افراد با گروه سنی متفاوت به خصوص جوان‌ها تردد زیادی دارند، مکان خوبی برای گذراندن وقت خود در رستوران‌ها و لذت بردن از غذای خود می‌باشد: در زیر بهترین رستوران‌های محدوده معالی آباد را معرفی می‌کنیم:

پارک ملت معالی آباد در بلوار دکتر شریعتی روبروی خیابان پزشکان واقع شده است که دارای مجتمع فرهنگی نیز می‌باشد و اسباب‌بازی کودکان در آن نیز واقع شده است.

به دلیل آب‌وهوای نسبتا خنک، وجود امکانات فراوان و دارا بودن ظاهر و بافت جدید شهری که دلخواه اکثریت شهروندان شیرازی مخصوصا قشر جوان است، محله معالی آباد شیراز بسیار محبوب است. مشهورترین آپارتمان‌های این منطقه، آپارتمان‌های فرانسوی ساز هستند که در طرف راست بلوار شریعتی و در گلدشت معالی آباد قرار گرفته‌اند. به طور میانگین، قیمت هر متر مربع آپارتمان در محله معالی آباد شیراز بین ۷ تا ۱۶ میلیون است. برای اجاره آپارتمان در این محله، ابتدا لازم است به جیب خود نگاهی بیندازید و بر اساس بودجه‌ای که در اختیار دارید به سراغ گزینه‌های پیش رو بروید. برای مثال یک آپارتمان دو خوابه به قیمت ۵۰ میلیون تومان پیش و ماهیانه ۲ میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

0 نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خانه » دسته‌بندی نشده » معالی آباد شیراز کجاست

re

16 February 2020

درود به عزیزان.در این پست میخواهیم بگوییم که معالی آباد شیراز کجاست

ممنونم که با نگاه پرمهرتان همراه سایت شیرازیاب هستید.محله معالی آباد شیراز

خیابان معالی آباد یا بلوار دکتر شریعتی در شمال غرب شیراز و در منطقه ۶ قرار دارد.

معالی آباد از شمال به بلوار میرزای شیرازی، از جنوب به بلوار میرزا کوچک خان،

از شرق به بلوار چمران و از غرب به کوی وحدت و فرهنگ منتهی می‌شود.

محله معالی آباد شیراز یکی از محله‌های شلوغ و پررفت‌وآمد شیراز است و محله‌ای

بسیار شیک و لاکچری است.

اگر از بلوار معالی آباد عبور کنیم به بلوار شهر فرنگ و فلکه احسان خواهیم رسید.

در ابتدای بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) واقع در میدان احسان خط یک مترو

(احسان – فلکه گل سرخ) قرار گرفته است. ایستگاه‌های دیگری در خیابان معالی آباد

نیز دارد. ایستگاه دوم ایستگاه دکتر شریعتی ، ابتدای خیابان خلبانان واقع شده است

و ایستگاه بعدی نیز در ابتدای بلوار معالی آباد و نبش تقاطع پل معالی آباد قرار گرفته است.

در خیابان معالی آباد مجتمع‌های تجاری – اداری – گردشگری با برندهای متفاوت زیادی

واقع شده است که اطلاعات آن‌ها در خط زیر قرار گرفته است:

• مجتمع بزرگ تجاری اداری آفتاب فارس: ابتدای بلوار معالی آباد، نبش رهبر ماه • مجتمع تجاری آفتاب (کوچک): حدفاصل خلبانان و گل‌ها • مجتمع تجاری گاندی: نبش دوستان • مرکز خرید میلاد: نرسیده به دوستان • مجتمع تجاری یونیک: نبش کوچه ۹، روبروی پاسگاه • مجتمع تجاری آرین: نبش بهاران • مجتمع تجاری پارمین: حدفاصل گل‌ها و خلبانان، نبش کوچه ۷ • مجتمع تجاری نغمه: حدفاصل خلبانان و دوستان، جنب بانک سرمایه • مجتمع تجاری دنا: نبش خلبانان • مجتمع تجاری اهورا: نرسیده به دوستان • مجتمع تجاری ثنا: نبش کوچه ۲۱ • مرکز خرید هرم نور: نبش خیابان دنا

معالی آباد جز یکی از دوست داشتنی ترین محله های شیراز است که بیشتر

مردم شیراز آخر هفته های خود را در این محل و بلوار شهید چمران می گذرانند.

 

0 نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تصویری برای این مکان ثبت نشده است

شیراز،معالی آباد

محله معالی آباد شیراز
محله معالی آباد شیراز
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *