دسته‌ها
پستها

مرکز گوارش کودکان تهران

دوره مقدماتی php
مرکز گوارش کودکان تهران
مرکز گوارش کودکان تهران

جمالزاده شمالی – بالاتر از بلوار کشاورز – نبش بن بست سرو – طبقه 2 – واحد 3

یبوست عملکردی (فانکشنال) اطفال شایع ترین دلیل مراجعات به درمانگاه های گوارش اطفال است.

ادامه مطلب

هپاتیت-آ یک بیماری مسری می باشد که توسط ویروس هپاتیت-آ ایجاد می شود بیشترین راه انتقال این بیماری از طریق مدفوعی-دهانی می باشد.

ادامه مطلب

فکال ایمپکشن بدنبال یبوست طول کشیده ایجاد می شود و در اثر تجمع مدفوع سفت در رکتوم فرد قادر به دفع مدفوع نمی باشد.

ادامه مطلب

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

مرکز گوارش کودکان تهران با کادری مجرب و متخصصان و پزشکان مجرب آماده پذیرش کودکان دلبندتان خواهد بود.

مرکز گوارش کودکان تهران روزهای شنبه تا جهارشنبه از ساعت 15 الی 21 آماده ارائه خدمات به کودکان دلبندتان خواهد بود.

مرکز گوارش کودکان تهران

جهت تعیین وقت، همه روزه صبح ها بجز روزهای جمعه و تعطیل می توانید از طریق شماره های 09378206155 و 09378206175 اقدام نمائید.

پرسش و پاسخ پذیرش24 جایی‌است که شما به راحتی می‌توانید سوال خود را از افرادی که در زمینه مورد نظر شما تجربه دارند یا پزشک متخصص بپرسید.

کاربر گرامی، به درخواست ، دریافت نوبت از این پزشک، فقط از طریق اپلیکیشن پذیرش24 مقدور می‌باشد.برای دریافت نوبت و دانلود اپلیکیشن، لطفا شماره موبایل خود را درون فرم زیر وارد نموده و بر روی “ارسال لینک دانلود” کلیک نمایید.برای دریافت رایگان اپلیکیشن پذیرش24، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

بعد از ثبت مشاوره، تماس تلفني به صورت اتوماتيک بين شما و پزشک برقرار خواهد شد. هم چنين در صورت نياز پزشک به ارسال عکس و مستندات پزشکي، شما مي توانيد از طريق صفحه گفتگو (چت) با پزشک، مستندات لازم را ارسال نماييد

قبلا توسط دکتر مرکزگوارش کودکان تهران ویزیت شده‌اید؟

بهترین دکتر فوق تخصص گوارش کودکان در تهران – متخصص گوارش کودکان خوب در تهران – فوق تخصص معده کودکان تهران – بهترین متخصص گوارش اطفال تهران

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

En | Fa

 

مرکز گوارش کودکان تهران

 

آدرس

تعداد تخت

تعداد کارکنان

ساختمان

طبقه

ضلع

یک

سوم

غربی

۲۷

۱۷

 

بخش گوارش بیمارستان مركز طبی كودكان از بدو تاسیس این بیمارستان با ظرفیت ۶ تخت شروع بكار كرد. بیشتر بیماران بستری در آن زمان را بیماران سوء تغذیه تشكیل می دادند. تدریجاً بیماران مبتلا به بیماری گوارش و كبد جایگزین بیماران سوء‌تغذیه شدند. از سال ۱۳۶۸ این بخش بعنوان یك بخش فوق تخصص متولی تربیت فلوها این رشته شد به طوری كه سال ۱۳۷۰ به بعد هر ساله ۳-۲ فوق تخصص از این مركز فارغ التحصیل می شوند. آموزش بالینی در سطوح مختلف كارآموزی، كارورزی، رزیدنتی و دستیار فوق تخصصی در این بخش ارائه می شود.

از دیگر فعالیت های آموزشی این بخش می توان به راندهای آموزشی هر روز از شنبه تا پنجشنبه، گراند راند (یكبار در ماه پنجشنبه ها)، ژورنال كلاب هر هفته، كنفرانس بخش، كنفرانسهای انجمن گوارش و كبد كودكان و همایشهای بیماریهای گوارش و كبد كودكان سالی 2 بار اشاره کرد.

در این بخش خدمات درمانی به  بیماران مبتلا به بیماریهای گوارشی، كبدی صورت می گیرد. خدمات درمانی در درمانگاههای صبح و آندوسكوپی های تشخیصی (ازوفاگوگاسترودوئودنوسكوپی و كولونوسكوپی) و آندوسكوپی های درمانی (دیلاتاسیون تنگی مری، اسكلروتراپی، band ligation، پولیپكتومی، كنترل خونریزی،ریال دیلاتاسیون آشالازی، در آوردن جسم خارجی) می باشد. خدمات آندوسكوپی بصورت شبانه روزی صورت می گیرد.

از بیماریهای رایج این بخش می توان از نارسایی در رشد FTT، عدم تحمل لاکتوز، گالاکتوزمی، ریفلاکس معده به مری (گاستروازوفاژیال ) GER، استنوز هایپرتروفیک پیلور HSP، سلیاک یا انتروپاتی حساسیت به گلوتن، فیبروز کیستیک پانکراس، انواع هپاتیت و نارسایی برق آسای کبدی، اسهال حاد و مزمن، استفراغ و یبوست نام برد.

 

 

 

   

 

 

 

تلفن : 61479-021

تمامی حقوق این سایت برای مرکز طبی کودکان محفوظ می باشد .©


 


 


اینستاگرام: instagram.com/mofidhospital


 

آیا برای گرفتن نوبت اطمینان دارید؟

آیا برای گرفتن نوبت اطمینان دارید؟

آیا برای گرفتن نوبت اطمینان دارید؟

آیا برای گرفتن نوبت اطمینان دارید؟

آیا برای گرفتن نوبت اطمینان دارید؟

مرکز گوارش کودکان تهران

آیا برای گرفتن نوبت اطمینان دارید؟

آیا برای گرفتن نوبت اطمینان دارید؟

آیا برای گرفتن نوبت اطمینان دارید؟

آیا برای گرفتن نوبت اطمینان دارید؟

آیا برای گرفتن نوبت اطمینان دارید؟

آیا نوبت پذیرش در تاریخ ساعت برای شما ثبت شود؟

لطفا در صورتی که علائمی مانند تب، سرفه یا سابقه تماس با فرد مبتلا به کرونا طی دو هفته اخیر داشته اید از مراجعه به مطب خودداری کنید.
در هنگام مراجعه حتما از ماسک استفاده کنید و جز در موارد ضروری بدون همراه مراجعه نمایید. با تشکر

فلوشیپ زیبایی پوست و لیزر، فلوشیپ درماتوپاتولوژی(ارزیابی و تفسیر میکروسکوپی ضایعات پوستی)، کودکان

ریزش مو، تب خال، زگیل، سرطان پوست، سوختگی، اثر جراحت و زخم، بیماری های پوستی (مثل پیسی، لکه، کک و مک)، عفونت های باکتریایی و قارچی، مشکلات ناخن(انیکولیسیس)، پمفیگوئید، لوپوس، کهیر، آکنه، اگزما، بیماری های آلرژیک

مدیریت و درمان درماتیتیس تماسی، خارج کردن تومور، نمونه برداری پوستی، درمان های جراحی پوستی، درمان بیماری های عفونی پوستی، تشخیص و درمان انواع سرطان پوستی، لیزر درمانی، لیپوساکشن، بلفاروپلاستی، تزریق بوتاکس، لیفت صورت، تزریق فیلر، پاکسازی تاتو، لایه برداری پوستی، نور درمانی، تست های آلرژی، کاشت مو، پیوند پوست.

به سادگی از بین پزشک های متخصص و فوق تخصص سامانه نوبت دهی اینترنتی طبینجا ، در هر ساعت از شبانه روز نوبت خود را آنلاین دریافت کنید
ما لیست بهترین کلینیک های تخصصی را در اختیار شما قرار داده ایم تا بر اساس نظرات بیماران ، بهترین دکتر تخصص مورد نظرتان را پیدا کنید

طبینجا یک سامانه نوبت دهی اینترنتی مراکز درمانی است که با هدف ارتقای سطح کیفیت نوبت دهی آنلاین در حوزه پزشکی و صرفه جویی در زمان بیمار و پزشک فعالیت خود را آغاز کرده است.

مرکز گوارش کودکان تهران
مرکز گوارش کودکان تهران
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *