دسته‌ها
پستها

هزینه پروتز سينه

دوره مقدماتی php
هزینه پروتز سينه
هزینه پروتز سينه

عمل جراحی زیبایی سینه (ماموپلاستی) یک عمل ترمیمی زیبایی است. در این عمل پوست ، چربی و بافت اضافی از پستان برداشته می‌شود. درصورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درباره عمل جراحی دارید، می‌توانید وارد بخش عمل جراحی زیبایی شوید. در ادامه این مطلب قیمت جراحی زیبایی سینه و قیمت پروتز سینه منتور عنوان شده است. با ما همراه باشید تا مهم‌ترین نکات در زمینه پروتز‌های سینه، توصیه‌های دکتر سعادتی به کسانی که قصد جراحی زیبایی پستان دارند و همچنین سوالات متداول در این زمینه را بررسی کنیم.

تفاوت شکل ظاهری این دو نوع پروتز نیز در حالت سینه است. پروتز‌های آب‌نمکی کمی سفت هستند. اما پروتز ژلی ظاهری طبیعی‌تر دارد.

محصولات برند منتور سه محصول زیر است.
 

 
برای استفاده از پروتز‌های ®MemoryShape® ،MemoryGel باید حداقل 22 ساله باشید. حداقل سن لازم برای کار گذاشتن پروتز آب‌نمکی منتور هم 18 سال است.
 هزینه پروتز سينه

این محصول با استفاده از یک ژل محکم با چسبندگی زیاد ساخته شده است. استفاده از این پروتز باعث می‌شود، فرم سینه طبیعی، جوان و محکم به نظر برسد. فرم آن‌ها اشکی است. یعنی بالای آن باریک است و در قسمت‌های پایین برجستگی بیشتر است.

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

 

لازم به ذکر است که کلیه پروتز‌های منتور دارای ضمانت کامل هستند. همچنین امار‌های بالینی نشان داده پروتز سینه منتور ®MemoryShape، در بازه زمانی 10 سال، کم‌ترین میزان وقوع عوارض را داشته است.
 

شباهت این پروتز به بافت طبیعی سینه خیلی بیشتر است. استفاده از پروتز سینه منتور ®MemoryGel ، قدمت 30 ساله در سراسر دنیا دارد. این پروتز متناسب با اندام و سایز هر شخص، محدوده گسترده‌ای دارد.


 

سایز این نوع بالای متوسط و ظاهرش برجسته است. برای تولید پروتز سینه منتور MemoryGel® Xtra از آخرین نسل سیلیکون استفاده شده است. ژل درونشان مایع نیست. این ژل چسبندگی بالا دارد و ظاهر آن بسیار شبیه به بافت طبیعی پستان است.

این پروتز با آب‌نمک استریل پر شده است. این نوع پروتز معمولا پس از قرار گرفتن در سینه پر می‌شوند. این کار توسط لوله مخصوص انجام می‌شود. پس از خروج لوله، پروتز به صورت خودکار بسته می‌شود. پروتز‌های آب نمکی منتور در محدوده وسیعی از سایز و شکل تولید می‌شوند.

نیاز به جراحی مجدد، تعویض پروتز، انقباض کپسولی، درد سینه و خالی شدن پروتز از نمونه عوارض این پروتز است.

انواع آن به شرح زیر است:

تولید این نوع پروتز در سه مدل است. متوسط، متوسط پلاس و بلند. برند منتور اولین تولید کننده پروتز آب نمکی سینه در آمریکا است.
 

شکل این پروتز اشکی است. در زیر مجموعه پروتز های سینه اشکی قرار دارد. شکل پستان، پس از کار گذاشتن این پروتز طبیعی، دارای شیب ملایم از بالا به سمت پایین و همچنین پایین برجسته است.

این پروتز دارای دو نوع گرد و طرح دار است. مزیت استفاده از این پروتز این است که تا 6 ماه بعد از جراحی امکان تغییر سایز دارد.
 

 

 

این پروتز تولید آمریکا و مورد تایید FDA آمریکا است. در صورتی که آسیب ببینند، مواد داخل آن‌ها به بیرون ترشح نمی‌کند. قوام آن‌ها همیشه حفظ می‌شود و خبری از ترکیدن و تراوش نیست.

خیر. هیچ شواهی در رابطه با سرطان زایی و بیماری زایی برای پروتز (به خصوص برند معتبر منتور) وجود ندارد. همان‌طور که گفتیم منتور مورد تایید FDA است.

 

 

 

دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378
هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد
تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853
آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی که به نام تامی تاک نیز مشهور است. این جراحی شامل برداشتن و برش پوست اضافه و خارج کردن چربی میانی و پایینی شکم است در صورت نیاز تایتنینگ وادامه مطلب

لیپوساکشن شکم یکی از محبوب ترین روش های درمان چاقی شکم در میان مردان و زنان است. دلیل این محبوبیت می تواند بسته به چند عامل باشد. در هنگام جراحی شکم برش عمیقی ایجاد نمیادامه مطلب

مهمترین کاربرد تزریق ژل در پوست پر کردن چین ها و چاله های عمیق صورت است مثلا خطوط خنده یا خطوط عمیق در ناحیه اخم و گاها چین های عمیق در اطراف چشم و برایادامه مطلب

به گفته متخصصان، چاقی مهم ترین بیماری قرن ۲۱ است که متاسفانه عوارض بسیار زیادی را هم به دنبال دارد . در این بین اگر مسائلی مثل پرخوری، عادات غلط غذایی، عدم تحرک و …ادامه مطلب

لیزر لیپولیز (لیپولیز اولتراسونیک) لیزر لیپولیز به معنی شکستن و تجزیه چربی است. لیزر لیپولیز موفقیتی هیجان انگیز در درمان چربی مناطق سر سخت بدون جراحی است و جزو روش های لاغری سرپایی محسوب می شود. باادامه مطلب

جراحی زیبایی شکم: در این مطلب همه چیز در مورد جراحی زیبایی شکم یا جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی عنوان شده است. صفر تا صد جراحی زیبایی شکم اعم از انواع آن ، روش های آن ،ادامه مطلب

هزینه پروتز سينه

در این صفحه در مورد انواع جراحی سینه و نکاتی در مورد سلامت و زیبایی سینه خواهید خواند. یک جراحی زیبایی سینه خوب شامل ۴ حرف S می باشد Shape (شکل) Size (سایز) Symmetry (قرینگیادامه مطلب

عمل های جراحی زیبایی باسن ۳ گروه هستند؛ کوچک کردن باسن: برای بیمارانی که از پر چربی بودن باسن شاکی هستند بزرگ کردن باسن: برای بیمارانی که خواهان حجیم شدن باسن هستند لیفت باسن: برای بیمارانی که بهادامه مطلب

سلام خسته نباشید
من ۳۰ سالمه و سایز سینه هام ۹۵،جای بند سوتینم درد میکنه همیشه،۴ساله متاهلم ولی هنوز بچه دار نشدم و تا ۵ سال آینده هم قصدشو ندارم ،میخواستم بدونم با باردار شدن دوباره سینه هام بزرگ میشن؟اگه بخوام کلا شیردهی نکنم امکانش هست؟و اینکه هزینه کوچک کردن تا سایز ۷۰ و لیفت سینه هام چقدر میشه
ممنون از شما

سلام معمولا بعد بارداری سینه بزرگ تر می شود. روش ماموپلاستی که بعد از ویزیت مشخص می شود تعیین می کند که برای شیردهی مشکلی پیش می آید یا خیر. برای اطلاع از حدود هزینه با مطب تماس بگیرید یا به اینستاگرام پیغام دهید.

درود و وقت بخیر
من ۳۴سالمه و سینه های خیلی کوچکی دارم و سالهاست که دلم میخاد عمل کنم اما میترسم از اینکه کمردرد و شانه درد بگیرم و پشیمون بشم (همیشه کمردرد و شانه درد دارم و دلیلشم دکترا میگن اسپاسم عصبیه)و مشکل دیگه اینکه ترکیه هستم نمی‌دونم به ظراف عمل ایران انجام میدن یا نه؟لطفا نظرتان بفرمایید

سلام درباره جراحی های زیبایی در ترکیه اطلاعات کافی ندارم. مهم است که به یک متخصص جراحی با تجربه مراجعه کنید و نمونه کارهای پزشک را ببینید. درباره درد شانه و کمر حتما با یک ارتوپد یا فیزیوتراپ و یا متخصص حرکات اصلاحی صحبت کنید. اول این مشکل را رفع کنید سپس با اجازه پزشک برای پروتز سینه اقدام کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تمام مطالب

هموروئید

شقاق مقعد

کیست مویی

جراحی شکم

لیپوماتیک

تلفن: 22766853-021 – 22761600-021

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، نبش گلستان نهم پلاک 457، طبقه 4، واحد 10

هزینه پروتز سینه امروزه یکی از سوالات مهمی است که ذهن افرادی که تمایل به انجام این جراحی را دارند را حسابی به خود درگیر کرده است.

اغلب سوالاتی که قبل از تصمیم نهایی برای انجام عمل جراحی پروتز سینه ممکن است پیش اید :

با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا جواب سوالات خود را بیابید.

پروتز های سینه به ۲ دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از :

پروتز سینه سیلیکونی از ترکیبات مختلف سیلیکون ساخته شده‌اند و شبیه ژل چسبنده هستند. با توجه به امنیت بیشتر این پروتزها، به‌نظر می‌رسد که انتخاب نخست خانم‌ها برای پروتز سینه، پروتزهای سیلیکونی هستند. دلیل این امر شبیه‌تر بودن آنها به بافت سینه است. علاوه بر این در صورت صدمه دیدن این پروتزها از بین نمی‌روند و ژل‌های درون پروتز به فضای اطراف یا لایه‌های دیگر پروتز وارد می‌شوند.هزینه پروتز سينه

درصورتی‌که از پروتز سینه سیلیکونی استفاده کرده‌اید، معاینه‌ی منظم توسط پزشک امری ضروری است. حداقل سن برای استفاده از پروتزهای سینه سیلیکونی ۲۲ سال است.

مزایای پروتزهای سینه سیلیکونی 

معایب پروتزهای سینه سیلیکونی

آن‌دسته از افرادی که جراحی پروتز سیلیکونی داشته‌اند لازم است که سه سال بعد از عمل جراحی، MRI انجام دهند. بعد از آن هر دو سال یک‌بار لازم است برای بررسی پارگی بی‌صدای پروتزهای سیلیکونی MRI انجام شود.

پروتزهای سینه آب‌نمکی گرد هستند و با آب‌نمک استریل یا سالین پر شده‌اند. پروتز سینه آب‌نمکی دارای جداره‌ای سیلیکونی و غیرقابل نفوذ هستند، از پروتز‌های سیلیکونی سفت‌تر هستند، در صورت پاره‌شدن تخت و صاف می‌شود و مایع درون آنها طی فرایندی طبیعی جذب بدن می‌شود چون این مایع به‌طور طبیعی در بدن وجود دارد، پس مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی‌کند.

مزایای پروتز سینه آب‌نمکی

معایب پروتز سینه آب‌نمکی

بهترین مارک های معتبر پروتز سینه در بازار به شرح زیر است :

معمولا وقتی صحبت بهترین می شود این نتیجه یک بررسی تجربی میباشد.تمامی کمپانی های سازنده پروتز استاندارد های لازم برای تولید و عرضه انها را در سراسر دنیا دارند اما این برند های معرفی شده در بالا معمولا نتایج راضی کننده تری در بین جراحان داشته است.

در کل انتخاب مارک پروتز سینه به عهده جراح است اما بد نیست شما هم در این زمینه اطلاعات داشته باشید 

توصیه ما به شما برای انجام جراحی خوب و بدون عارضه انتخاب یک فوق تخصص جراح پلاستیک است

تکنیکال برش در جراحی از مهارت های اصلی جراح به حساب می اید جراح ماهر کمترین برش را ایجاد میکند و کمترین نتایج بخیه را به جا خواهد گذاشت

قیمت پروتز سینه به کمپانی سازنده و سایز مورد نظر بستگی دارد، تقریبا بین ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان میباشند که گرانترین آنها مارک منتور امریکایی است.

با پذیرش این موضوع که منتور جز کمپانی های برتر و با کیفیت تولید پروتز است اما حساسیت جدی به استفاده حتمی از انها نداشته باشید در قبل تر نیز گفته شده که تمامی برند ها استاندارد لازم را دارند، دلیل عمده اینکه قیمت منتور نسبت به بقیه مارک ها بیشتر است موضوع برند است یعنی پول نام و برندش را می گیرد و در جنس و متریال نسبت به سایر برندها اختلافی ندارد.

تاریخ مصرف نسبت به مارک و جنس پروتز متفاوت است و در روی کاتالوگ و جعبه محصول توضیح داده شده است

معمولا پروتز های سیلیکونی نسل جدید دائمی هستند و نیازی به تخلیه ندارند مگر در مواردی که دچار عفونت یا پس زدگی شوند

مشاوره رایگان

چنانچه به دنبال مشاوره رایگان جهت یافتن بهترین و ارزان ترین پزشکان جراح زیبایی در اطراف خود هستید با شماره همراه  ۰۹۹۰۱۴۰۰۰۴۸ تماس حاصل فرمایید و یا از طریق چت آنلاین با ما ارتباط برقرار کنید، همچنین می توان کلمه مشاوره را به سامانه ۵۰۰۰۲۳۶۱۶ پیامک نمایید و یا به Info@dr-beauty.ir ایمل بزنید و منتظر جواب ما باشید، ما در ارائه رایگان خدمات مشاوره ای به یاری شما خواهیم آمد و شما را در انجام بهترین انتخاب کمک خواهیم کرد. تمام کلینیک های طرف قرار داد با دکتر زیبایی ملزم به در نظر گرفتن تخفیف های قابل ملاحضه برای شما کاربران عزیز میباشند.

دکتر زیبایی نخستین و بزرگترین مجموعه برندینگ در حوزه ارائه خدمات جراحی های زیبایی می باشد این مجموعه متشکل از متبحر ترین جراحان زیبایی پلاستیک و متخصصان پوست و مو و گوش حلق بینی ایران است دکتر زیبایی در سراسر ایران نمایندگی و مراکز زیبایی و کلینیک های طرف قرارداد و همکاری دارد. به جهت سهولت شما مردم عزیز در شناخت جراحان حوزه زیبایی این مجموعه بانک اطلاعاتی جامع از تمامی جراحان زیبایی ایران در اختیار شما قرار داده است همچنین میتوانید با مشاهده داروخانه زیبایی دکتر زیبایی ضمن خرید آنلاین محصولات زیبایی و مراقبتی و تجهیزات جراحی های زیبایی از امکان ارسال رایگان به سراسر ایران برخوردار شوید در جهت رفاه حال شما عزیزان تمامی مشاوره های حضوری با جراحان و مشاوره های تلفنی رایگان می باشد و تمامی اقشار جامعه فرصت بهره بری از خدمات دکتر زیبایی را دارند.

♦ عمل بینی

♦ کاشت مو

♦ پروتز سینه

♦ پروتز باسن

♦ لیپوساکشن

♦ عمل زیبایی واژن

Want an easier way to login?

Get a magic link sent to your email that will sign you in instantly!

Email Magic Link

Login with username and password

Login with a Magic Link

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سینه

جراحی پروتز سینه یا افزایش حجم سینه ها با نام ماموپلاستی افزایشی هم شناخته می شود. نوعی روش جراحی است که به افزایش سایز سینه ها، بهبود شکل آن ها و پرتر نشان دادن سینه ها انجام می گیرد. جراح سینه با استفاده از پروتز سینه مناسب و جایگذاری آن در جای مناسب و زیر ماهیچه سینه ها یا بافت سینه، ظاهری مناسب برای سینه ها به وجود آورد. جراحی پروتز سینه یکی از جراحی های محبوب پلاستیک است و متقاضیان بسیاری دارد. بنابراین سوال بسیاری از متقاضیان این است که هزینه جراحی پروتز سینه به چه صورت محاسبه می گردد. با ما همراه باشید.

این جراحی شامل ایجاد برشی مناسب در زیر سینه و وارد کردن پروتز سینه است. جراحی پروتز سینه به منظور انجام اقدامات زیر انجام می گیرد:

– افزایش سایز سینه ها که به طور طبیعی کوچک هستند.
– بازگرداندن سایز و شکل سینه ها بعد از بارداری، کاهش وزن و شیردهی
– بازگردانی تقارن سینه ها زمانی که سینه ها نا متقارن هستند.
– بازسازی سینه ها بعد از جراحی درمان سرطان سینه و ماستکتومی

جراحی سینه شامل جراحی بازسازی سینه ها و جراحی زیبایی است. جراحی بازسازی سینه ها شاید به عنوان بخشی از روند درمانی سرطان سینه انجام گیرد. جراحی زیبایی سینه با اهداف زیبایی انجام می گیرد. پروتز سینه به طور طبیعی جزو جراحی های زیبایی است.هزینه پروتز سينه

در سال ۲۰۰۷ مطالعه ای در دانشگاه فلوریدا انجام گرفته است و مشخص شده است که زنانی که این جراحی را انجام می دهند حس بهتری نسبت به خود پیدا می کنند و خود را جذاب تر می پندارند و اعتماد به نفس بالاتری پیدا می کنند.

جراحی پروتز سینه یک روش جراحی است که با قرار دادن پروتز در داخل بافت سینه ها، به افزایش حجم، بازسازی یا ساختن شکل فیزیکی مناسب برای سینه ها می انجامد. پروتز های سینه شامل سیلیکون، سالین یا مواد دیگری می توانند باشند. سه نوع اصلی پروتز سینه وجود دارد:

– پروتز های سالین یا آب و نمکی

این پروتز ها از محلول آب و نمک استریل پر شده اند. این محلول در یک سیلیکون الاستومتر قرار دارد. این پروتز ها می توانند با محلول های نمکی دیگری هم پر شوند. این مورد بر احساس، سفتی و شکل سینه ها تاثیر می گذارد. در صورتی که پروتز های سالین سوراخ شوند، محلول توسط بدن جذب می گردد و به طور طبیعی از بدن دفع می شود.

– پروتز های سیلیکونی ژلی

این پروتز ها شامل سیلیکون در لایه بیرونی هستند و از ژل سیلیکونی پر شده اند. در صورتی که سیلیکون آسیب ببیند، ژل یا در پوسته باقی می ماند و یا در زیر سینه تجمع می یابد. این نوع پروتز احتمال دارد که از بین برود و نیاز به ترمیم باشد.

بیمارانی که این نوع از پروتز ها را انتخاب می کنند لازم است که چکاپ های لازم را نزد پزشک انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که پروتز در جای خود قرار دارد. انجام ام آر آی یا سونوگرافی می تواند وضعیت پروتز را نمایان کند.

– پروتز های ترکیبی

پروتز های ترکیبی که از روغن سویا یا مواد مشابه پر می شوند.

ولی این نوع پروتز ها معایب خود را دارند و امروز کمتر از این پروتز ها استفاده می شود. در کلینیک دکتر مهدی آریانا فوق تخصص سینه تنها از پروتز منتور که برندی ثابت شده است و محصول آمریکا است، استفاده می شود و این پروتز دائمی است و مانند پروتز های دیگر نیازی به تعویض بعد از چند سال ندارد. در نتیجه نیاز به انجام جراحی های ترمیمی در آینده از بین می رود.

دکتر مهدی آریانا دارای بورد تخصصی جراحی – فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان (زیبایی-درمانی- بازسازی) می باشند. راه های برقراری ارتباط با ایشان: شماره های تماس: ۲۲۳۵۲۰۹۲ الی ۴ مشاوره با دکتر : ۰۹۳۶۹۰۹۵۳۰۳

صفحه اینستاگرام

جراحی پروتز سینه نوعی روش جراحی تهاجمی است که نیاز است قبل از انجام آن به خوبی تحقیق شود و بهتر است که جراح در زمینه سایز پروتز سینه بیمار را راهنمایی کند. برش هایی که در سینه ایجاد می شوند هم می توانند متفاوت باشند که بهتر است جراح در این زمینه مشاوره های لازم را به بیمار انجام دهد.

هزینه این جراحی شامل دستمزد جراح، هزینه های کلینیک و بیمارستان، هزینه پروتز سینه، هزینه های جنبی و کرم ها و لوسیون هایی است که لازم است بعد از جراحی مصرف گردند. هزینه های این جراحی به دلیل ماهیت زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.
منبع : https://www.medicalnewstoday.com/articles/263567#7

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

چهره‌ای نام آشنا و شناخته شده حوزه جراحی های درمانی و زیبایی پستان و جراحی های زیبایی شکم وتنه و اندامها می باشد سال‌ها تلاش و هزاران مورد جراحی موفق از وی، به جراحی با‌تجربه و دانش روز دنیا ساخته است.
در زمینه تخصص ایشان می‌توان از انواع جراحی‌های زیبایی سینه،جراحی‌ بیماری‌های خوش‌خیم و بدخیم سینه، جراحی‌های بازسازی سینه در بانوان نام برد که دانش و هنر جراحی سینه را در بالاترین سطح نمایش می‌ دهد.

آدرس: تهران سعادت آباد، میدان کاج ،خیابان سرو غربی ، نرسیده به بلوار شهرداری،پلاک ۳۳ ساختمان سرو سبز واحد ۶

 

صفحه اینستاگرام: drarianaclinic@

 

تماس: ۲۲۳۵۲۰۹۲ و ۲۲۳۵۲۰۹۴

 

مشاوره با دکتر : ۰۹۳۶۹۰۹۵۳۰۳

Contents

پس از عمل ماستکتومی یا لامپکتومی برای سرطان پستان، ممکن است بخواهید از پروتز سینه استفاده کنید تا اعتماد به نفس بیشتری احساس کنید. پروتزها ، که به آن فرم های سینه نیز گفته می شود، در اندازه ها و شکل های زیادی وجود دارند، از چند ماده مختلف ساخته شده و از نظر قیمت نیز متفاوت هستند.

در حالی که بسیاری از خانم ها به دلایل زیبایی ممکن است بخواهند پروتز سینه داشته باشند، مزایای دیگری نیز وجود دارد که ممکن است این گزینه را برای کسانی که ممکن است به این صورت فک نکرده باشند، به گزینه ای جذاب تبدیل کند.

پروتز-سینه

پروتز خوب سینه می تواند مزایای زیر را داشته باشد:هزینه پروتز سينه

1-  تعادل و ظاهر شما را بهبود می بخشد: برای اغلب خانم ها ، بزرگترین فواید پروتز، بازگرداندن ظاهر طبیعی آنها پس از انجام عمل جراحی است.

2-   از اسکار جراحی خود محافظت کنید: پروتز سینه نرم می تواند به عنوان یک بالشتک برای التیام برش های ایجاد شده پس از جراحی باشد.

3-  از حرکت کردن سینه بندتان جلوگیری می کند: یک پروتز مناسب می تواند سینه بند شما را در جای خود نگه دارد تا به طور ایمن جا بیفتد و پوست شما را پس از عمل تحریک نشود.

4-  در حفظ تعادل مناسب به شما کمک می کند: بسیاری از خانم ها پس از اینکه ماستکتومی یا حتی لامپکتومی در وزن سینه خود دچار عدم تعادل می شوند. پروتز ممکن است در این امر کمک کند.

خانم دکتر مریم شریفی، جراح سینه قادر هستند جراحی سینه و درمان سرطان سینه را با مهارت بالا انجام دهند . می توانید با راه های ارتباطی زیر با دکتر شریفی جراح زیبایی سینه در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

شماره تماس 021-22784592

پیج اینستاگرام

پروتزها در اندازه ها، شکل ها و رنگ های مختلف پوست موجود هستند. آنها می توانند نامتقارن باشند، به این معنی که فقط برای سمت چپ یا راست طراحی شده باشند یا متقارن باشند و برای هر دو طرف طراحی شده باشند.

از مواد مختلف (سیلیکون ، لاستیک فوم ، فیبر یا پنبه) برای ساخت پروتز سینه استفاده می شود. بعضی از فرم ها نوک سینه ها  دارند و برخی دیگر کاملاً صاف هستند. حتی انواعی برای ورزش های فعال از جمله شنا وجود دارد.

آنچه شما تصمیم می گیرید تا حد زیادی به سبک زندگی و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

1-  وزن و ظاهر آنها بیشتر شبیه به بافت سینه است.

2-  همانند یک سینه واقعی، بعضی حرکات را خواهند داشت.

3-  می تواند به صورت سفارشی ساخته شود تا به طور کامل با سینه های شما مطابقت داشته باشد.

4-  ممکن است پس از پوشیدن آن احساس گرما و سنگینی کنید، خصوصاً هنگام ورزش.

1-  وزن و ظاهر متفاوت از پستان واقعی است.

2-   به محض اینکه خواستید می توانید بعد از ماستکتومی آن را بپوشید.

3-   سبک تر و خنک تر از جنس سیلیکون برای پوشیدن است.

قیمت پروتز سینه با توجه با عوامل متعددی مانند جنس پروتز سینه تعیین می گردد. دکتر مریم شریفی در انجام عمل پروتز سینه دارای تبحر بالایی هستند که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مطب ایشان تماس حاصل فرمایید.

در این مقاله به بررسی مزایای پروتز سینه و انواع آن پرداختیم. پروتز سینه به خصوص پس از جراحی سرطان سینه می تواند بسیار کاربردی باشد.


document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a46bab6c700b76d896eeb5fa4a8c9e2a” );document.getElementById(“c08a1a06c7”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام*

ایمیل*

Website

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

دکتر نجف بیگی – مجله پزشکی دکتر آرش نجف بیگی

عمل لیپوماتیک چیست ؟ ( هزینه ) | عکس + ویدیو

بهترین روش پیکر تراشی | عکس + هزینه

روش انجام عمل پروتز باسن چگونه است ؟ ( هزینه )

بالا کشیدن گوشه چشم بدون جراحی

هزینه پروتز سينه

آیا بوتاکس ابرو دائمی است؟

تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو

چرا بهتر است جراحی بینی بعد از ارتودنسی باشد؟

جراحی بینی برای بیماران قلبی ممکن است؟

تاثیر الکل و سیگار بر جراحی بینی

عمل پروتز سینه

لیفت و پروتز سینه

فرو رفتگی نوک سینه و ۲ روش درمان آن

بررسی جراحی چشم گربه‌ای

جراحی پلک افتاده یا درمان افتادگی پلک چگونه انجام می‌شود؟

از بین بردن غبغب | با جراحی و بدون جراحی

صفر تاصد گونه گذاری با تزریق چربی ( هزینه ) + عکس نمونه کار

تزریق چربی به گودی زیر چشم

هایفوتراپی صورت چیست ؟| عوارض و مزایا

عمل پروتز سینه یا ایمپلنت سینه، یکی از کم‌خطرترین و کم‌عارضه‌ترین جراحی‌های زیبایی بدن در خانم‌ها است. سینه‌های بزرگ و خوش فرم، به افزایش حس اعتماد به نفس و حس جذابیت زنانگی در خانم‌ها کمک می‌کند. گاهی بر اثر برخی عوامل، سینه‌ها حالت طبیعی و زیبایی خود را از دست می‌دهند، دچار افتادگی یا عدم تقارن می‌شوند و یا به طور طبیعی کوچک هستند. در چنین شرایطی، عمل پروتز سینه، بهترین و سریع‌ترین راه حل است.

در گذشته مشکلاتی پس از گذاشتن پروتز در سینه‌ها ایجاد می‌شد، از جمله پاره شدن کیسه پروتز و خارج شدن مایع درون آن. همچنین بروز فیبروز یا بافت‌های سفت درون سینه و ایجاد درد و بدفرمی، از دیگر عوارض این جراحی بود. اما امروز به کمک ایمپلنت‌های جدید و تکنیک‌های مناسب جراحی، این عوارض به حداقل ممکن رسیده است.

آیا می‌دانید عمل پروتز سینه با کدام روش‌های جراحی زیبایی می‌تواند همراه شود؟ کدام ناحیه از سینه برای برش انتخاب می‌شود تا پروتز کار گذاشته شود؟ آیا پروتز سینه روی شیردهی اثر می‌گذارد؟ عمل پروتز سینه چیست؟ انواع پروتز سینه از نظر شکل و فرم چگونه است؟ آیا انجام پروتز سینه، اختلالی در شیردهی ایجاد می‌کند؟ آیا پس از عمل پروتز سینه، برای بارداری محدودیتی ایجاد می‌شود؟ جهت مطالعه بیشتر در این خصوص و دریافت پاسخ سوالاتتان، در ادامه همراه ما باشید.

 

پروتز سینه یک ماده سیلیکونی نرم و انعطاف‌پذیر شبیه به بافت طبیعی سینه خانم‌ها است. این ایمپلنت در شکل‌های مختلفی مانند دایره‌ای یا اشکی وجود دارد که بسته به فرم سینه‌های هر فرد و انتظاری که از نتیجه عمل پروتز سینه دارند، شکل مناسب پروتز انتخاب می‌شود. با ایجاد یک برش کوچک در پوست سینه می‌توان پروتز را درون سینه قرار داد تا شکل سینه تغییر پیدا کند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله پروتز باسن را مطالعه کنید.

بر اساس پژوهش‌های آماری در زمینه جراحی‌های زیبایی، سینه‌های خوش‌فرم یکی از مهم‌ترین عوامل اعتماد به نفس در خانم‌ها است. حس زنانگی و جذابیت در خانم‌ها با داشتن سینه‌های برجسته و طبیعی، در ارتباط می‌باشد. عوامل بسیاری ممکن است خانم‌ها را از داشتن سینه‌های مورد پسندشان محروم کند:

در تمام این موارد، می‌توان از عمل پروتز سینه به عنوان یک راه حل مناسب برای ایجاد سینه‌های بزرگ و خوش فرم استفاده کرد. به طور کلی جراحی پروتز سینه یا کار گذاشتن ایمپلنت در سینه، یک جراحی زیبایی غیر تهاجمی است که چند هدف اصلی را دنبال می‌کند:

پروتزهای سینه بسته به جنس و کیفیت، در برخی نمونه‌ها بین ۷ تا ۱۲ سال عمر می‌کنند. همچنین برخی نمونه‌های با کیفیت‌تر حدود ۲۰ سال ماندگاری دارند و یا مادام‌العمر هستند. البته میزان تحرک فرد نیز در عمر پروتزها موثر است. برای مثال در خانم‌های ورزشکار که سینه با تکان‌های زیادی روبرو است، عمر پروتزها کاهش می‌یابد. بهتر است هر ۱۰ سال، معاینه سینه‌ها توسط جراح انجام شود تا اگر پروتزها نیاز به تعویض داشتند، متوجه شوید.

برای عمل پروتز سینه و کار گذاشتن ایمپلنت‌های سیلیکونی، نخست باید یک برش در پوست ایجاد شود. این برش می‌تواند در محل‌های مختلفی ایجاد گردد که بسته به تکنیک جراحی، اندازه پروتزها و فرم سینه‌ها، انتخاب می‌شود:

پس از ایجاد برش، پروتز درون سینه کار گذاشته می‌شود. بسته به شکل اولیه سینه، می‌توان پروتز را دقیقا زیر پوست و بافت نرم سینه جاگذاری کرد و یا آن را در پشت بافت ماهیچه سینه قرار داد. در خانم‌هایی که سینه کوچکی دارند معمولا پروتز در پشت عضلات سینه کار گذاشته می‌شود؛ چرا که اگر زیر پوست سینه قرار گیرد ممکن است لبه‌های آن از زیر پوست مشخص شود. همچنین در مواردی می‌توان با تزریق چربی، کمی به سینه حجم داد تا فرم‌دهی توسط پروتز بهتر انجام شود.

از سوی دیگر در خانم‌هایی که بافت کافی در سینه‌ها دارند و دچار افتادگی شده‌اند، می‌توان پروتز را روی ماهیچه‌های سینه و درست زیر پوست و بافت نرم سینه قرار داد. این کار کمک می‌کند تا سینه‌ها و بافت افتاده سینه بهتر فرم بگیرد.

همچنین گاهی نیاز است که جراحی لیفت سینه نیز در سینه‌های افتاده انجام شود. این موارد که پروتز در کدام بخش و به چه شکل جایگذاری شود و یا آیا به لیفت سینه نیازی هست یا خیر، پس از معاینه توسط جراح پلاستیک و زیبایی مشخص می‌شود.

سایز سینه‌ها پس از انجام عمل پروتز سینه، بسته به توافقی که فرد با جراح خود انجام می‌دهد، می‌تواند متفاوت باشد. البته بهتر است توجه شود که همیشه در جراحی‌های زیبایی، استانداردهای زیبایی‌شناسی باید رعایت شود. جراح با توجه به این معیارهای علم زیبایی‌شناسی، فرم و اندازه نهایی سینه را پیشنهاد می‌کند. برای مثال معمولا بهتر است اندازه دور سینه با دور باسن هماهنگ باشد تا ظاهر و فرم بدم فرد، زیبا و خوشایند گردد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره شود، شیردهی است. بهتر است جراحی‌های زیبایی سینه پس از آخرین بارداری یا شیردهی انجام شود. اما پروتز سینه به بافت‌های خونی و مجاری سینه آسیبی نمی‌رساند. در نتیجه یک سال پس از عمل پروتز سینه نیز می‌توان دوباره بارداری و شیر دادن را شروع کرد.

کاشت پروتز در ناحیه پستان، روش‌های مختلفی دارد که براساس شرایط و فرم بدنی مراجعه‌کننده، توسط پزشک مشخص می‌شود.

در ادامه، به بررسی روش‌های انجام عمل پروتز سینه می‌پردازیم

در روش پروتز سینه روی عضله، پروتز سینه، بر روی ماهیچه یا عضله سینه قرار می‌گیرد و پزشک، در واقع، محلی مناسب در پشت بافت غده‌ای پستان را، برای جای‌دهی پروتز سینه، انتخاب می‌کند. در این روش، در صورت حرکت بازوها، پروتز در ناحیه سینه جا‌به‌جا نمی‌شود.

پروتز سینه، ایمپلنتی اضافی و غیرطبیعی است که برای خوش‌فرم کردن سینه، در این ناحیه قرار می‌گیرد. معمولاً، برای جلوگیری از مشخص شدن حالات غیرطبیعی پروتز سینه، آن را زیر عضلات این ناحیه قرار‌ می‌دهند. با قرارگیری پروتز زیر ماهیچه پستان‌ها، شکل و فرم غیرطبیعی آن، در کم‌ترین حد خود قرار می‌گیرد. در این روش، با جا‌به‌جایی بازوها، امکان حرکت پروتز سینه وجود دارد.

زمانی که تصمیم به انجام عمل پروتز سینه می‌گیرید، لازم است نوع پروتز سینه را انتخاب کنید. اطلاع از ویژگی‌ها، مزایا و معایب هر یک از انواع پروتزهای سینه، کمک زیادی به انتخاب صحیح شما می‌کند. برای عمل بزرگ کردن سینه، لازم است در انتخاب نوع پروتز، دقت کنید تا نتیجه عمل رضایت‌بخش باشد.

در ادامه به معرفی انواع پروتز سینه می‌پردازیم.هزینه پروتز سينه

پروتزهای سالینی یا آب نمکی، یکی از انواع پروتزهای سینه هستند که برای کاشت سینه استفاده می‌شوند. این پروتزها، با آب نمک استریل‌شده پر شده‌اند. این نوع از پروتز سینه، معمولاً در عمل پروتز سینه برای افراد بالای ۱۸ سال استفاده می‌شود. شکل و فرم پروتزهای سالینی یا آب نمکی، زیاد طبیعی نیست و به‌دلیل عدم انعطاف‌پذیری آن، ظاهر مصنوعی، برای سینه ایجاد می‌کند. این نوع پروتزها معمولاً در صورت بروز حوادث و تحمیل فشار زیاد به سینه، پاره می‌شوند و آب نمک آن، توسط بدن جذب می‌گردد. دقت داشته‌باشید که پروتز سالینی، برای کاشت سینه نیازمند ایجاد برش بزرگ‌تری است.

نسل جدید و فوق‌العاده پرطرفدار پروتزهای سینه، پروتزهای سیلیکونی هستند. این نوع پروتزها، شباهت بسیار زیادی به بافت سینه خانم‌ها دارند. حالت انعطاف‌پذیر آن‌ها، باعث ایجادجلوه طبیعی پروتزهای سیلیکونی می‌شود. این نوع پروتز، برای کاشت سینه، بسیار مناسب است؛ زیرا برش کم‌تری برای قرار دادن آن، در حین عمل پروتز سینه، نیاز است. عمل بزرگ کردن سینه با این نوع پروتزها، نتیجه زیباتری به‌دنبال دارد. پروتزهای سیلیکونی، بسیار مقاوم‌تر از پروتزهای سالینی هستند، اما در صورت آسیب و پاره‌شدن، حالتی دفرم، برای سینه ایجاد می‌کنند. در چنین شرایطی تعویض پروتز یکی از بهترین راه‌های ممکن است.

پس از پروتزهای سیلیکونی، پروتزهای ثابت یا Gummy Bear وارد عرصه کاشت سینه شد. این نوع پروتز، ویژگی فوق‌العاده‌ای دارد که هزینه گران‌قیمت آن‌را توجیه می‌کند. پروتزهای ثابت، در صورتی‌که تحت فشار قرار گرفته و پاره شوند، حالت دفرم به سینه نخواهند داد. این پروتزها دارای شکل هستند و مانند پروتزهای سیلیکونی و سالینی، فرم گرد و اشکی ندارند. در این نوع پروتزها معمولاً، ابعاد پروتز سینه بزرگ‌تر است و تراکم سیلیکون در آن بیشتر است. به‌همین‌دلیل برای کاشت پروتزهای ثابت، نیاز به ایجاد برش بیشتری در سینه وجود دارد.

همان‌طور که شکل و فرم سینه در خانم‌ها متفاوت است، پروتزهای سینه نیز شکل و فرم مختلفی دارند. این پروتزها معمولاً بر اساس نوع نیاز فرد، تشخصیص پزشک و آناتومی بدن فرد انتخاب می‌شوند.

در ادامه، انواع پروتز سینه از نظر شکل ظاهری را بررسی خواهیم کرد:

این نوع پروتز، مناسب افرادی است که علاقمند به داشتن، سینه‌های گرد و برجسته هستند. در این نوع پروتز سینه که استفاده از آن، در عمل بزرگ کردن سینه رایج است، حالتی خوش‌فرم برای سینه‌ها ایجاد می‌شود. نام لاتین این نوع پروتز Round است.

یکی از طبیعی‌ترین نوع پروتز سینه که در جراحی پروتز سینه مورد استفاده قرار می‌گیرد، پروتزهای اشکی است. در این نوع پروتز، به‌دلیل شکل و فرم طبیعی، موارد استفاده، بسیار گسترده است. معمولاً، خانم‌هایی که دچار عدم تقارن سینه، کوچک بودن سینه به میزان بسیار زیاد و همچنین خانم‌هایی که فرم سینه مطلوبی ندارند، می‌توانند برای اصلاح فرم سینه یا انجام عمل بزرگ کردن سینه، از این پروتزها استفاده کنند.

جراحی پروتز سینه، با بی‌هوشی عمومی انجام می‌شود. بهتر است پیش از عمل، اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید، با جراح خود مشورت کنید. مصرف دخانیات و الکل یک ماه پیش از جراحی ممنوع است. همچنین یک تا دو هفته پیش از جراحی باید مصرف قرص‌های ضد انعقاد خون مانند آسپرین، قطع شود.

شب قبل از جراحی حمام کنید. صبح جراحی ناشتا باشید. کارت شناسایی، مدارک پزشکی و نتیجه آزمایش‌های خود را به همراه داشته باشید. همچنین گن یا سوتین طبی که سایز آن را پزشک پیش از جراحی مشخص کرده، حتما با خود ببرید.

اگر به‌دنبال راه‌‌حل‌های موقتی، برای بهبود شکل و فرم سینه خود باشید، استفاده از سوتین‌های جک‌دار و پروتزهای خارجی سینه، گزینه‌های مناسبی هستند. استفاده از این پروتزها زیر لباس، جلوه زیبایی دارد. اما قطعاً گزینه مناسبی برای استفاده در استخر و محیط‌های شخصی نخواهد بود. پس بهتر است به‌دنبال راه‌حل‌هایی باشید که ماندگاری بیشتری دارد و ظاهری طبیعی به سینه‌ها می‌دهد. جراحی پروتز سینه یا کاشت سینه، یکی از اقدامات ماندگاری است که در مدت زمان طولانی، زیبایی و جلوه فوق‌العاده‌ای برای سینه شما ایجاد می‌کند. پس بهتر است، برای بهبود ظاهر سینه‌ها، از عمل پروتز سینه استفاده کنید و بر حسب نیازتان، از کاشت سینه با سایز معمولی، عمل بزرگ کردن سینه و یا ایجاد تقارن برای سینه‌ها استفاده کنید.

پس از انتخاب پزشک برای عمل پروتز سینه، لازم است مراحلی طی شود. با طی کردن این مراحل، مراجعه‌کننده، آماده انجام عمل پروتز سینه خواهد شد. در ادامه، به توضیح این ۴ مرحله می‌پردازیم:

در این مرحله، پزشک در جلسه مشاوره، اطلاعاتی در خصوص عمل پروتز سینه، در اختیار مراجعه‌کننده قرار می‌دهد. معمولاً اطلاعاتی که در جلسه مشاوره حضوری مطرح می‌شود، نقش مهمی در تصمیم‌گیری و انتخاب فرد دارد. پزشک متخصص، با ارائه اطلاعات جامعی از مزایای انجام جراحی پروتز سینه و معایب آن، انواع پروتزهای سینه و مزایا و معایب هر یک از آن‌ها را توضیح می‌دهد، با این اقدام، انتخاب را برای مراجعه‌کننده آسان می‌کند. در پایان این مرحله، در صورتی‌که مراجعه‌کننده قصد انجام عمل کاشت سینه توسط پزشک را داشته‌باشد، رضایت‌نامه‌ای از او گرفته می‌شود.

پس از انتخاب پزشک، نوبت به بررسی‌های تخصصی و پزشکی، بافت سینه می‌رسد. قبل از انجام عمل بزرگ کردن سینه یا کاشت سینه، لازم است نوع بافت سینه و وضعیت آن ارزیابی شود. بر اساس نتایج این ارزیابی، پزشک متد یا روش خاصی را، برای انجام جراحی درنظر می‌گیرد.

پس از بررسی دقیق بافت سینه و ویژگی‌های فردی بدن مراجعه‌کننده، نوع تکنیک جراحی انتخاب می‌شود. تکنیک جراحی، بسته به نوع بافت سینه، شرایط فردی، بارداری یا شیردهی فرد، طوری انتخاب می‌شود که سریع‌ترین بهبودی را داشته‌باشد.

در مرحله پایانی، لازم است آگاهی‌های لازم، در خصوص مراقبت‌های پس از جراحی، به کیس عمل پروتز، داده‌شود. تاثیر مطلوب بودن نتیجه جراحی، در افراد مطلع از مراقبت‌های پس از جراحی، با افراد بی‌اطلاع از آن، متفاوت است. پزشک با اطلاع‌رسانی اهمیت مراقبت‌های پس از جراحی، روند بهبودی را تسریع می‌کند.

در صورت تمایل، می‌توانید یک جلسه ویزیت و مشاوره رایگان با دکتر آرش نجف بیگی داشته باشید.

کلینیک جردن : ۰۲۱۸۶۰۸۱۸۷۵ | کلینیک سعادت‌آباد : ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۶۴

عمل پروتز سینه، جراحی کم عارضه‌ای است که با درد زیادی همراه نیست. دوره نقاهت کوتاهی نیز دارد. با این حال باید به نکات زیر پس از جراحی توجه کنید تا درد و تورم پس از عمل زودتر رفع شود و به شکل دلخواه سینه خود برسید:

اگر سینه ‌های شما با عمل جراحی و پروتزهای سیلیکونی یا سالینی یا همان آب‌ نمک بزرگ شده است، نوک سینه‌‌ هایتان ممکن است بیشتر یا کمتر از حد معمول حساس شوند که پس از زایمانتان و پر شدن سینه ‌های شما از شیر نیز ممکن است ورمی بیش از حد معمول در سینه پیدا کنید.

همچنین ممکن است التهاب سینه را همراه با درد، تب و لرزی که شدیدتر از حد معمول است تجربه کنید. همین‌ طور اگر شما به دلیل داشتن سینه‌ های رشد نیافته یا همان هیپوپلازی سینه، پروتز سینه انجام داده‌اید نیز ممکن است در تولید شیر کافی مشکل داشته باشید. در این مطلب می‌ توانید با پروتز سینه و شیردهی  آشنا شوید.

در صورت پروتز سینه به احتمال زیاد می ‌توانید به نوزادتان شیر بدهید. هرچند این امکان با نوع جراحی شما در ارتباط است، اما اکثر روش‌ های  پروتز سینه و شیردهی  سازگار است و برش ‌های ایجاد شده زیر خط پایین سینه یا در زیر بغل، معمولاً مشکلی ایجاد نمی ‌کند.

اما گاهی برش هلالی اطراف دور نوک سینه، خطر بروز مشکل در شیردهی را افزایش می ‌دهد. تا زمانی که شیردهی را شروع نکنید مشخص نمی‌ شود که سطح تولید شیر شما دقیقاً به چه میزان تحت تأثیر عمل پروتز سینه قرار گرفته است.

اگر پس از جراحی و گذشت زمان، هنوز نوک سینه‌های شما به لمس حساسیت دارند و بی ‌حس نشده‌اند، شانس خیلی بیشتری برای تولید تمام شیر مورد نیاز کودک خود دارید.

اگر شما تنها قادر به تولید بخشی از شیر مورد نیاز کودک هستید، ممکن است نوزادتان به شیر خشک به عنوان مکمل شیردهی احتیاج پیدا ‌کند.

جراحی پروتز سینه بعد از شیردهی، اقدامی رایج است؛ زیرا شکل و فرم سینه‌ها، به‌دلیل وجود شیر و تغییرات هورمونی، به‌شدت تغییر یافته‌است. بعد از شیردهی، معمولاً سینه‌ها دچار افتادگی می‌شوند. در این شرایط، بهترین اقدام برای بازگرداندن زیبایی و جوانی به شکل و فرم سینه‌ها، انجام عمل پروتز سینه، به‌همراه لیفت سینه است. اگر قصد بارداری و شیردهی مجدد ندارید، می‌توانید عمل لیفت سینه انجام دهید و شکل و فرم سینه را به حالت اولیه آن بازگردانید. در لیفت سینه، با ایجاد برش‌هایی روی پوست ناحیه سینه، سینه‌ها را بالا می‌کشند. درصورتی‌که میزان بافت پستان کافی باشد، ممکن است پزشک، تشخیص به عدم نیاز به انجام عمل پروتز سینه دهد.

قبل از انجام پروتز سینه، به جراح خود بگویید که قصد دارید در آینده به کودک خود شیر دهید. در این صورت جراح می تواند برای جلوگیری از مشکلات آتی، بهترین روش پروتز سینه را به شما پیشنهاد دهد.

حتی ممکن است بخواهید عمل پروتز سینه را تا بعد از بارداری و زایمان عقب بیاندازید. شرایط خاص و نادر دیگری نیز وجود دارد که می تواند شیردهی با سینه عمل شده را دشوار تر کند. به طور کلی اطلاع دادن به جراح خود، می تواند نتایج غیر منتظره را تا حد فراوانی کاهش دهد.

پروتز سینه و حاملگی در زنان با قرار دادن پروتز های سیلیکونی و آب نمکی در بافت سینه صورت می پذیرد .

در این نوع عمل زیبایی ، متخصص جراحی پلاستیک با توجه به فرم و سایز سینه ی فرد ، نوع و سایز پروتز مناسب را انتخاب کرده و اقدام به جراحی خواهد کرد .

جراحی پروتز سینه با هدف تغییر سایز و فرم دهی مناسب به سینه در زنان صورت می پذیرد .از همین رو به اغلب زنانی که تصمیم به عمل جراحی سینه دارند، از امکان حاملگی پس از جراحی سینه نگران هستند.

عمل پروتز سینه در افرادی که بلوغ فکری و جسمی رسیده اند و برای افراد بالای هجده سال امکان پذیر خواهد بود .

شما همچنین می توانید لیفت سینه را انجام دهید.

در روز انجام پروتز سینه ، بیمار مرخص خواهد شد و پزشک متخصص جهت تسکین درد و جلوگیری از بروز عفونت داروهای مناسب را تجویز خواهد کرد .

بارداری برای افرادی که عمل زیبایی پروتز سینه انجام داده اند ، هیچ مانعی ایجاد نخواهد کرد ، در این افراد ، مانند افراد عادی بافت سینه در طی بارداری بزرگ شده و پوست سینه نیز کشیده می شود و پس از پایان شیردهی بافت سینه نیز مجددا کوچک و جمع خواهد شد که حجم پروتز در این دوران بدون تغییر به همان اندازه باقی خواهد ماند .

اگر چه پروتز سینه و حاملگی امکان پذیر است اما بهتر است که عمل جراحی پروتز سینه را به بعد از دوران حاملگی موکول کرد زیرا در زمان بارداری با کشش بافت بدن ، درد بسیاری در ناحیه ی سینه ها ایجاد خواهد کرد .

در صورتی که پروتز پاره گردد ، مواد پروتز به داخل شیر نفوذ می کند .

اگر چه روش برش زیر سینه بهترین روش جای گذاری پروتز سینه می باشد اما قرارگیری پروتز در عضلات برای مادران شیرده نسبت به دیگر روش های جای گذاری پروتز بهتر خواهد بود .

پس از انجام پروتز سینه می توان جهت بررسی وضعیت قرار گیری پروتز در سینه از سونوگرافی و MRI استفاده نمود .

هزینه ی انجام عمل زیبایی پروتز سینه با توجه به نوع پروتز به کار رفته و دستمزد جراح پلاستیک تعیین می شود که در کلینیک های مختلف با توجه به مهارت و تجربه ی پزشک متخصص نیز این هزینه متفاوت خواهد بود .

در ویدئو زیر می توانید نظر متخصص جراحی سینه دکتر آرش نجف بیگی را در مورد شیردهی بشنوید:

شکل و فرم سینه، یکی از مهم‌ترین پارامترهای زیبایی خانم‌ها محسوب می‌شود. زیبایی لباس و لذت‌های جنسی با همسر، اعتمادبه‌نفس، همه و همه، به فرم سینه مرتبط است. هر گونه اختلال و القای حس زیبا نبودن در این قسمت، اعتمادبه‌نفس خانم‌ها را تخریب می‌کند. عمل پروتز سینه، یکی از بهترین راه‌حل‌های درمانی، برای افرادی است که دچار مشکلاتی نظیر: عدم تقارن سینه، سینه‌های کوچک یا خیلی بزرگ، سینه‌های شل و بی‌حالت و سینه‌های تخلیه شده، هستند. با انجام این جراحی، اعتماد‌به‌نفس از دست رفته خانم‌ها، به آن‌ها بازمی‌گردد و تاثیر روحی فوق‌العاده‌ای در روحیه آن‌ها، می‌توان مشاهده کرد. با انجام عمل کاشت سینه و خوش‌فرم کردن سینه‌ها، شانس زندگی نرمال‌تری به فرد داده می‌شود. خصوصاً در شرایطی که به‌دلیل بیماری‌هایی مانند سرطان، ناچار به تخلیه سینه شده‌باشند. عمل کاشت سینه، در خانم‌هایی که دچار افزایش وزن زیاد و یا کاهش وزن شدید شده‌اند نیز، کاربرد زیادی دارد.

عمل پروتز سینه، درد و عوارض چندانی ندارد. با ایجاد برش‌هایی در زیر سینه، زیر هاله سینه و یا زیر بغل، پروتز درون سینه جای‌گذاری می‌شود. معمولا شش ماه تا یک سال زمان می‌برد تا جای برش محو شود. در افرادی که مشکل بهبود جای زخم دارند و به اصطلاح بد زخم هستند، جای عمل به صورت یک خط بسیار کمرنگ باقی می‌ماند که چندان دیده نمی‌شود.

معمولا بعد از عمل، سینه کمی سر بالا دیده می‌شود و حالت طبیعی ندارد. نگران نباشید، پس از ۲ ماه که بیشتر ورم‌ها رفع شد، کم کم سینه به سمت پایین می‌آید و فرم طبیعی خود را می‌گیرد. برای رسیدن به سایز مناسب سینه، به توصیه‌های جراح خود عمل کنید از جمله استفاده درست و همیشگی از سوتین طبی تجویز شده. عمل پروتز سینه، نتایج سریع، رضایت‌بخش و بدون عوارض جدی برای زیبایی اندام شما خواهد داشت؛ پس بدون نگرانی می‌توانید از پروتز سینه استفاده کنید.

سینه، یکی از مهم‌ترین بخش‌های حسی در روابط جنسی است. این قسمت، به‌دلیل دارا بودن اعصاب فراوان، تحریک‌پذیری بالایی دارد. بسیاری از خانم‌ها، در پیش‌نوازش‌های رابطه جنسی، از ناحیه پستان تحریک می‌شوند و اختلال در بخش حسی سینه‌ها، برایشان ناخوش‌آیند است. به‌همین دلیل، لازم است پزشک حاذق و باتجربه‌ای را، برای انجام عمل پروتز سینه انتخاب کنید تا بدون آسیب‌رساندن عصب‌های ناحیه سینه‌ها، جراحی سینه را انجام دهد.

افرادی هستند که به دلیل احتمال سرطان از انجام پروتز سینه وحشت دارند . اما به گفته متخصصاان رابطه ای بین سران سینه و پروتز سینه به هر نوعی وجود ندارد و اینکه با انجام پروتز سینه ریسک و خطر سرطان بالا میورد به هیچ وجه درست نیست.

با این وجود برای کم تر کردن هر نوع ریسکی در انجام این عمل باید به پزشک متخصص مراجعه کنید و از او در این باره مشاوره بگیرید.

زنانی که قبلا عمل پروتز سینه را انجام داد اند میتوانند پرتودرمانی داشته باشند.این موضوع برای هر دو نوع پروتز سینه چه سیلیکونی و چه سالین امکان پذیر است .

اما وجود پروتز سینه کمی پرتو درمانی را دشوار میکند زیرا ممکن است باعث باعث سفت شدن پروتز های سینه شود . در نهایت پرتو درمانی باعث میشود که پروتز سینه ها جلوه ی طبیعی خود را از دست بدهند . البته قابل ذکر است که پیش از پرتو درمانی باید با پزشک متخصص مشورت کنید و راهنمایی بگیرید.

طبق شایعه‌ای قدیمی، این تصور در اذهان ایجاد شد که افراد دارای پروتز سینه، به‌دلیل فشار هوای ناشی ار ارتفاع که در هواپیما ایجاد می‌شود؛ نباید سفرهای هوایی داشته‌باشند. این تصور بسیار اشتباه است. پروتزهای سینه، در پروازهای هوایی هیچ محدودیتی ندارند و شما به‌راحتی می‌توانید پس از طی نمودن دوران نقاهت پس از عمل پروتز سینه، به سفرهای هوایی بپردازید. این ذهنیت اشتباه، برگرفته از شایعه‌ای قدیمی است که توسط شرکت هواپیمایی خارجی پخش شده‌است، تا تعداد کارمندانی که برای عمل پروتز سینه مرخصی می‌گیرند، کاهش یابد.

برخلاف تصور عده زیادی از مردم، پروتزهای سینه، تاریخ انقضا دارند و نیاز است، پس از مدتی تعویض شوند. پروتزهای سینه، براساس نوع، جنس، شرکت سازنده، کیفیت و واکنش‌های بدنی خانم‌ها و سبک زندگی‌ آن‌ها، مدت زمانی بین ۸ الی ۱۵ سال در بدن باقی می‌مانند. هر چقدر جنس پروتز شما عالی باشد، پس از چند سال، لایه خارجی آن، دچار فرسودگی می‌شود. بر همین اساس، لازم است ضمن انجام چکاپ‌های سالیانه، شکل و فرم سینه در منزل، به‌طور مرتب معاینه شود. بررسی وضعیت سینه‌ها پس از عمل پروتز سینه، به‌وسیله سونوگرافی ممکن است.

همان‌طور که از ابتدا توضیح داده‌شد، عمل پروتز سینه، با هدف بهبود ظاهر و فرم سینه انجام می‌شود. بهبود ظاهر سینه، حس رضایت فردی به‌همراه خواهد داشت. اما گاهی مشاهده می‌کنیم که پس از مدتی، سینه‌ها دچار افتادگی می‌شوند. این حالت معمولاً در شرایطی ایجاد می‌شود که سایز انتخابی برای پروتز سینه بسیار بزرگ باشد. در این شرایط، به‌دلیل جاذبه زمین، ضعف عضلانی و کشیدگی که در پوست سینه ایجاد می‌شود، افتادگی سینه پدید می‌آید. برای جلوگیری از این اتفاق، بهتر است سایز پروتز سینه را کوچک‌تر انتخاب نمایید و با پزشک خود، در خصوص انتخاب سایز پروتز سینه مشورت کنید.

معمولاً، پارامترهای مختلفی بر هزینه پروتز سینه تاثیرگذار هستند. تخصص پزشک، میزان تحصیلات و برد‌های تخصصی که گذرانده‌‌است، میزان شهرت پزشک، تبحر و تجربه پزشک، محل مطب و کادر خدمات‌دهی به مراجعه‌کنندگان، از عوامل اثرگذار، بر هزینه جراحی پروتز سینه است. معمولاً، پزشکان کم‌تجربه‌‌ای که نیازمند تمرین و کسب دانش و تجربه در حوزه عملی هستند، آفرهای ویژه‌ای، برای انجام عمل بزرگ کردن سینه می‌گذارند. انتخاب میان چنین پیشنهاد هیجان‌انگیز و تخفیفات قابل‌توجه، با شما است. به‌یاد داشته‌باشید که جراحی زیبایی را با هدف زیباتر شدن انجام می‌دهید؛ درحالی‌که گاهی به‌دلیل آسیب‌های مختلفی که در زمان عمل و یا بعد از آن، به بدن شما وارد می‌شود، علاوه‌ بر از بین رفتن زیبایی و سلامتی‌تان، ضرر و زیان مالی نیز، متحمل می‌شوید.

مزایایی که برای عمل پروتز سینه گفته‌شد، افراد زیادی را کاندید انجام عمل کاشت سینه می‌کند. اما مشکل در جایی است که افراد، به‌دلیل عدم آگاهی، پزشکی را برای انجام جراحی انتخاب می‌کنند که تجربه زیادی در زمینه پروتز سینه ندارد. در این شرایط، نتیجه عمل ممکن است، چندان مطلوب نباشد. پس بهترین کار قبل از انجام عمل پروتز سینه، تحقیق در خصوص تجربه، تخصص و تبحر دست جراح است. با تحقیق صحیح و انتخاب پزشک باتجربه، می‌توانید نسبت به نتیجه عمل کاشت سینه، اطمینان داشته‌باشید و با خیالی آسوده به سمت زیبایی بیشتر، پیش‌روید. عوارض عدم انتخاب پزشک باتجربه، ممکن است، عمل تعویض سینه، عفونت سینه، نکروز بافت سینه را به‌دنبال داشته‌باشد.

برای آشنایی بیشتر با عمل پروتز سینه و پروتزهای منتور آمریکایی، با مشاوران ما در کلینیک تخصصی زیبایی دکتر آرش نجف‌بیگی تماس بگیرید. ما مشتاقانه شما را راهنمایی خواهیم کرد.

کلینیک جردن : ۰۲۱۸۶۰۸۱۸۷۵ | کلینیک سعادت‌آباد : ۰۲۱۲۶۷۴۰۰۶۴

دکتر آرش نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک حال حاضر شهر تهران هستند. دکتر آرش نجف‌بیگی، دوره پزشکی عمومی و تخصص خود را در دانشگاه تهران و بیمارستان شهدای تجریش گذرانده‌اند و مقطع فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی خود را در بیمارستان حضرت فاطمه دانشگاه تهران (که نخستین مرکز جراحی پلاستیک کشور است) طی کرده‌اند. از دیگر نکات مهم در مورد ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عضو هیات علمی دانشگاه عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی طبق دیدگاه انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، مراجع قانونی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک کشور

دارای گواهینامه‌های ISO 9001:2015 و ISO10002:2018 از DEF که نشانه کیفیت بالا و رعایت استانداردهای جهانی در کلینیک‌های تخصصی زیبایی

لیفت و پروتز سینه

فرو رفتگی نوک سینه و ۲ روش درمان آن

علت ایجاد ژنیکوماستی و راه های درمان آن

افتادگی سینه بعد از پروتز

عمل پروتز سینه به چه روشی بهتره؟ تزریق چربی کنیم یا پروتز بذاریم؟

با سلام تشخیص این مورد که چه نوع جراحی برای شما مناسب تر است، فقط از طریق معاینه حضوری امکان پذیر است. برای مشاوره حضوری رایگان لطفا با شماره های ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ و ۰۲۱۸۶۰۸۱۸۷۵ تماس بگیرید.

بعد از عمل پروتز سینه تا چه مدت باید استراحت کنیم؟

با سلام بعد از عمل پروتز سینه استراحت مطلق نیازی نیست. از فردای روز عمل می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید. فقط نیاید تا چند هفته ورزش سنگین انجام دهید.

عمل پروتز سینه برای سینه های نامتقارن هم انجا میشه؟

با سلام برای متقارن سازی سینه حتما باید مورد معاینه قرار بگیرید تا مشخص شود چه روشی برای شما مناسب است. برای یک جلسه مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

اگر بعد از سرطان سینه بخوایم عمل پروتز سینه انجام بدیم با چه مدل پروتزی بهتره؟

با سلام با سلام برای موردی که ذکر کردید حتما باید به صورت حضوری مورد معاینه قرار بگیرید. لطفا برای یک جلسه مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

با سلام آیا رد عمل پروتز سینه بر روی پوست باقی می ماند؟ واینکه آیا روی رابطه جنسی هم تاثیر بدی میگذارد منظورم باعث از بین رفتن عصب های سینه میشود یا خیر؟

با سلام برش پروتز سینه از زیر خط سینه است و معمولا دیده نمی شود. پروتز معمولا بین ماهیچه های سینه قرار می گیرد و تاثیری بر روی حس سینه ها ندارد.

با سلام بعد پروتز سینه باید سوتین مخصوصی تنمون کنیم اگر اینطوره برای چند مدت باید تنمون باشه؟

با سلام معمولا تا ۳ ماه بعد عمل بایداز سوتین های مخصوص استفاده کرد.

سلام وقتتون بخیر من بعدازاتمام شیردهی سینه هام خیلی شل و پوچ شدن واقعاباعث شده اعتماد بنفسم رو از دست بدم اگه امکان داره یه مشاوره بدین من چکار کنم

با سلام دوست عزیز برای اینکه مشخص شود چه روشی برای شما مناسب است باید حتما به صورت حضوری معاینه شوید. برای راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

سلام برای پروتز زیره ماهیچه درد خیلی بیشتر خواهدبود؟

با سلام خیر تفاوتی از لحاظ درد برای پروتز زیر یا روی ماهیچه وجود ندارد.

قیمتش چنده

با سلام برای اطلاع از هزینه ها با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

چند روز بعد از اینکه پروتز سینه انجام دادیم میتونیم به حالت قبل برگردیم؟

با سلام معمولا تا یک هفته بعد از پروتز سینه میتوان به کارهای روزانه برگشت ولی تا ۲ ماه نباید ورزش سنگین به خصوص ورزش سینه انجام داد.

سلام پروتز سینه عوارضی هم داره ؟

با سلام اگر جراحی توسط متخصص با تجربه انجام شود عوارضی نخواهد داشت.

سلام، من هیچ بافت سینه ندارم، حتی کوچک ترین سوتین های بازار برای من خیلی بزرگ است. بعد ازدواج دچار افسردگی شدم ، بعد به دنیا اومدن فرزندم و نداشتن شیر، این افسردگی بیشتر شد چرا که فرزندم با شیر خشک تغذیه شد . آیا میتونم پرتز سینه بذارم و در آینده بتونم اگر فرزندی داشتم شیر بدهم ؟ آیا سرطان و عوارض نداره؟ هیچکدام از کرم های تبلیغاتی و … تاثیری نداشته و همچنان رنج میکشم ، ممنونم

با سلام ارتباط پروتز سینه با بروز سرطان اثبات نشده و بعد از پروتز می تونید به فرزند خود شیر دهید.

سلام وقتتون بخیر ایا پروتز منتور نیاز به تعویض دارد؟

با سلام خیر پروتزهای منتور جدید نیازی به تعویض ندارد.

سلام. لطفا“قیمت پروتز سینه منتور آمریکای رو بدید. آیا مدل اشکی خوبه یا گرد

با سلام مدل پروتز بسته به سلیقه فرد و جسه و اندام آن تعیین می شود. برای اطلاع از هزینه ها با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

با سلام به طور ضمنی، هزینه انجام پروتز سینه چقدر خواهد بود، و اینکه چگونه اندازه متناسب دور سینه رو با دور باسن پیدا کنم؟ دور باسن ۱۱۰. با تشکر

با سلام هزینه جراحی پروتز سینه شامل هزینه خود پروتز، دستمزد جراح،هزینه بیمارستان و اتاق عمل می شود. برای راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

سایز هر نوع پرتز رو میشه خود متقاضی انتخاب کنه ؟ واینکه سایز پرتز رو قیمت عمل تاثیر داره؟

با سلام سایر بسته به نظر مراجعه کننده و جثه فرد انتخاب می شود و سایز پروتز در هزینه عمل تاثیری ندارد.

من سینم یکی بزرگه ویکی کوچیک رفتم دکتر گفت باید پروتز کنم

با سلام در مواقعی که عدم تقارن وجود دارد از پروتز استفاده نمی شود چون سایز پروتز یکسان است و اگر استفاده شود باز عدم تقارن خواهید داشت. بهترین گزینه تزریق چربی است برای همسان سازی دو سینه.

سلام من ۲سال پیش عمل کردم و برام زیر عضله گذاشت الان حدودا ۶ماهه ک خیلی خیلی بندرت سوتین میبندم و در کل راضی بودم خیلی، اما چند روزه وقتی میخوابم یا خم و راست میشم احساس میکنم پروتز حرکت میکنه؟ چیکار کنم؟

با سلام دوست عزیز تا به صورت حضوری معاینه نشوید نمی توان دقیق اعلام کرد که آیا واقعا جابجا شده یا فقط احساس می کنید.

سلام وقت بخیر .ایا میتوان بعد از عمل پروتز سینه موادغذایی چربی سوز مثل دارچین ،چای سبز و زنجبیل مصرف کرد ؟آیا مصرف هر نوع ماده غذایی چربی سوز و قرص بر پروتز تاثیر میگذارد؟

با سلام در مواقعی که تزریق چربی انجام می شود کاهش وزن باعث کاهش حجم در ناحیه تزریق شده خواهد شد ولی پروتز به این صورت نیست.

منظور بنده کاهش وزن نیست بلکه مصرف مواد چربی سوز مثل فلفل و دارچین و زنجبیل است ایا ادویه های چربی سوز بر پروتز تاثیر میگذارند؟

تاثیر این مواد در کاهش حجم چربی معمولا با رژیم غذایی است و به خودی خود تاثیری در کاهش وزن ندارند. ولی به طور کلی هرچیزی که باعث کاهش حجم چربی شود در نهایت در نواحی که چربی تزریق شده نیز تاثیر خواهد گذاشت.

سلام من بخاطر سرطان باید کل سینم تخلیه بشه بهم میکن پروتز نکن همونجوری باش چون ممکنه پروتز عفونت کنه یاعفونت بریزه توخونت یا سرطانت برگشت کنه مرددشدم وخیلی میترسم ولی درعین حال ازاینکه سینه نداشته باشم هم بسیار ناراحتم تورو خدا کمکم کنیدبه نظر شما چی کار کنم

با سلام دوست عزیز نگران نباشید ، رابطه ای بین بروز سرطان و وجود پروتز تا امروز اثبات نشده و اگر جراحی توسط متخصص با تجربه انجام شود به هیچ عنوان عفونت نخواهید کرد.

سلام من یکهفته هست که عمل پروتز سینه زیر عضله انجام دادم یکی از سینه ها خیلی زیبا و خوش فرم و یکی کوچکتر و سر سینه چرخیده رو به پایین است بعد از معاینه به من گفتند بند برست استفاده کنم ولی نگرانم که یا این حالت رفع نشود یا سینه ای که خوش فرم شده نیز بدلیل نبستن سوتین و استفاده از بند دفرمه شود ممنون می شوم راهنمایی کنید

با سلام دوست عزیز برای گرفتن نتیجه باید به توصیه های جراح خود عمل کنید.

پروتز باسن هم دارین؟آخه من میخوام منو پروتز باسن کنین

با سلام بله پروتز باسن هم انجام می شود.

من سرطان پسان داشتم و بعد از اون مجبور به کات سینه شدم ..راهکاری برای جایگزینی سینه هس ؟

با سلام بله می توانید جراحی بازسازی سنه انجام دهید.

سلام اقای دکتر پرنز سینه ایا خیلی درد داره واینکه جقدر باید تو بیمارستان باشیم و اینکه درن هم وصل میکنید بعد عمل؟

با سلام جراحی پروتز سینه جراحی دردناکی نیست و اگر مشکلی نداشته باشید همان روز مرخص می شوید. برای راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

سلام اقای دکتر من یه سوال داشتم اینکه وقتی پروتز انجام‌میشه سینه حالت سنگی‌میشه؟؟یعنی وقتی دست بزنم مثل سنگ میشه؟؟چون همسرم‌تو این مورد حساسه

با سلام خیر پروتز سینه از جنس سیلیکون است و به هیچ عنوان سینه سفت نمی شود.

سلام من ترنس مرد هستم می‌خوام پروتز سینه انجام بدم باید چکار کنم

با سلام دوست عزیز اول باید تاییدیه از پزشکی قانونی برای انجام این عمل دریافت نمایید.

سلام، من فرم سینه های توبولار داشتم و محل برش جراحیم پایینتر از معمول بود الان این برش دقیقا توی چین سینه نیوفتاده ایا این قابل اصلاحه؟

با سلام دوست عزیز شما باید به صورت حضوری معاینه شوید تا مشخص شود ایا مشکل سینه شما با جراحی قابل حل است یا خیر.

سلام تزریق چربی چیکار میکنه ایا درد داره

با سلام برای حجم دهی به نواحی متخلف علاوه بر پروتز و ژل می توان از تزریق چربی نیز استفاده کرد.

با عرض سلام خدمت دکتر کرامی من میخواستم هزیته ی پرو تز سینه رو از شنا بپرسم

با سلام برای اطلاع از هزینه ها با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

سلام برای سن ۱۷ سالگی عمل پروتز سینه اشکالی نداره برای کسانی که بدنشون به پروتز سینه نیاز دارد ؟،

با سلام دوست عزیز تا معاینه نشوید نمی توان دقیق اعلام کرد برای سن شما می توان جراحی پروتز سینه انجام داد یا خیر.

سلام. بعد پروتزسینه کی رابطه جنسی رامیتوان شروع کرد؟

با سلام تا زمانی که بخیه ها ترمیم نشوند نباید به سینه فشار آورد.

با سلام.ممنون از مطالب مفید شما.لطفا از وبلاگ

سلام.قیمت پروتز سینه رو میخواستم بدونم

با سلام برای اطلاع از هزینه ها با شماره ۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶ تماس بگیرید.

سوال خود را از مشاوران ما بپرسید

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین مقالات

پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی را بشناسید

بررسی جراحی چشم گربه‌ای

بالا کشیدن گوشه چشم بدون جراحی

آیا بوتاکس ابرو دائمی است؟

کلینیک جردن جردن ، بالاتر از تقاطع حقانی ، خیابان کیش پلاک 45 ، طبقه چهارم شرقی ، زنگ 7

کلینیک سعادت‌آباد سعادت آباد ، خیابان سروشرقی نرسیده به میدان فرهنگ، پلاک 9، طبقه سوم

کلینیک جردن۰۲۱۸۶۰۸۱۸۷۵۰۹۱۲۸۴۳۴۱۱۶

کلینیک سعادت‌اباد۰۲۱۲۶۷۴۰۰۶۴۰۹۱۲۰۹۹۲۶۹۰

طراحی و سئو: آژانس دیجیتال یاقوت

عمل لیپوماتیک چیست ؟ ( هزینه ) | عکس + ویدیو

بهترین روش پیکر تراشی | عکس + هزینه

روش انجام عمل پروتز باسن چگونه است ؟ ( هزینه )

بالا کشیدن گوشه چشم بدون جراحی

آیا بوتاکس ابرو دائمی است؟

تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو

چرا بهتر است جراحی بینی بعد از ارتودنسی باشد؟

جراحی بینی برای بیماران قلبی ممکن است؟

تاثیر الکل و سیگار بر جراحی بینی

عمل پروتز سینه

لیفت و پروتز سینه

فرو رفتگی نوک سینه و ۲ روش درمان آن

بررسی جراحی چشم گربه‌ای

جراحی پلک افتاده یا درمان افتادگی پلک چگونه انجام می‌شود؟

از بین بردن غبغب | با جراحی و بدون جراحی

صفر تاصد گونه گذاری با تزریق چربی ( هزینه ) + عکس نمونه کار

تزریق چربی به گودی زیر چشم

هایفوتراپی صورت چیست ؟| عوارض و مزایا

021-88647737 0912-8303099

جراحی پروتز سینه ، جزو جراحی های زیبایی به شمار می روند و به طور کلی هزینه پروتز سینه را فرد باید به طور آزاد پرداخت نماید.

هزینه پروتز سینه همچنین به نوع پروتز سینه و جنس آن شرکت تولید کننده پروتز سینه و نیز نوع مواد پرکننده نیز وابسته است.

پروتز سینه به دو منظور انجام می شود.  یکی افرادی که تنها به منظور زیبایی بیشتر و تناسب اندام برای جراحی پروتز سینه اقدام می کنند. و دیگری افرادی که به علت درمان و جراحی سرطان سینه ، بافت سینه خود را از دست داده باشند .

هزینه پروتز سينه

پروتز هایی که در جراحی پروتز سینه استفاده می گردد بر اساس جنس مواد پرکننده ، شکل و میزان برجستگی به انواع گوناگونی تقسیم بندی می شوند و انتخاب نوع پروتز سینه به نظر فرد و جراح سینه بستگی خواهد داشت.

پروتز سینه بر اساس جنس ماده ی دورنی به دو دسته پروتز سالینی یا آب نمکی یا پروتز سیلیکونی تقسیم می شوند.

جنس پوسته ی کلیه پروتز های سینه سیلیکون می باشد.

پروتز سالینی از آب نمک استریل شده پر شده است و مانند پروتز های سیلیکونی شکل طبیعی بافت سینه را ندارد و امروزه کاربردشان کاهش یافته است.

پروتز سینه از نوع سالینی دارای هزینه کمی هستند.

این دسته از پروتز سینه با ژل سیلیکون پر شده است و شباهت بیشتری به بافت طبیعی سینه دارد.

کاربرد پروتز های سیلیکونی برای همه افراد قابل استفاده می باشد و امروزه بیشتر از پروتز های سالینی مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه پروتز سینه از نوع سیلیکونی نسبت به سالینی بیشتر است.

در نوع گرد پروتز سینه شکلی شبیه نیم دایره دارد.

نوع قطره اشکی از نظر شکل و ظاهر شبیه بافت طبیعی سینه است و مناسب افرادی است که خواستار داشتن سینه ای کاملا شبیه سینه طبیعی و عادی خود هستند.

نوع پروتز سینه که قرار است برای بیمار استفاده شود:

همچنین لازم به ذکر است این جراحی تحت بی هوشی عمومی انجام می شود.

معمولاً فرد در همان روز عمل مرخص خواهد شد .

اما لازم است تا چند روز را استراحت نماید.

توصیه می شود تا در چند روز اول یک نفر در منزل همراه شما باشد.

در انجام کارهای تان به شما کمک کند.

 

دکتر محمد هادیزاده فوق تخصص جراحی زیبایی ترمیمی و بیماری های پستان با انجام جراحی سینه همچون پروتز سینه ، لیفت سینه ،کوچک کردن سینه آقایان و… جراحی های لیپوساکشن جهت لاغری و پیکرتراشی جراحی های سرطان سینه و…


Downloads-icon

برای اینکه فرد پس از عمل پروتز سینه احساس راحتی کند ،باید نوع پروتز سینه و برند آن را،با توجه به انتظارات فرد ،بودجه مالی بیمار برای پرداخت قیمت پروتز سینه و تشخیص جراح انتخاب شود.

پروتزهای سیلیکونی و سالینی رایج ترین نوع پروتز های سینه به شمار می روند که انتخاب آنها بستگی زیادی به نظر جراح پلاستیک دارد. جراح پلاستیکی که پروتز سینه را در سینه بیمار جای می دهد ، پیش ازعمل، نحوه ی ایجاد برش و اطلاعات لازم را به بیمار می دهد و اینکه محل قرار گرفتن پروتز ،روی عضله ی سینه یا زیر عضله ی آن باشد به شرایط بیمار بستگی دارد که این تشخیص توسط جراح صورت می گیرد. دارا بودن جراح از تجربه و تخصص کافی تاثیر بسیار زیادی در نتیجه ی جراحی می گذارد . و قیمت پروتز سینه از فاکتورهای  مهمی است که  مورد توجه بیماران برای انجام عمل پروتز سینه قرار می گیرد.

چون عمل پروتز سینه حتما بایستی در بیمارستان یا کلینیک های تخصصی و به وسیله جراح  پلاستیک انجام شود، هزینه بسیار بالایی را می طلبد چون هزینه جراحان بسیار بالاست  و بنابراین می توان گفت قیمت پروتز سینه به عوامل مختلفی همچون انتخاب جراح متخصص ، نوع پروتز سینه ، سایز پروتز سینه، کشور سازنده ی پروتز ، هزینه بیمارستان یا کلینیک ، هزینه ماموگرافی و سونوگرافی ، قیمت داروها و گن برای بعد از عمل  بستگی دارد.

جراحی پروتز سینه یکی از عمل های زیبایی می باشد که در هر سنی از آن استقبال می شود و زنان بسیاری خواستار انجام این جراحی هستند تا با انجام این جراحی ،فرم زیبایی را در سینه های خود ایجاد نماید، جراحی زیبایی سینه باید توسط یک جراح پلاستیک باتجربه صورت گیرد . هزینه جراحی پروتز سینه و قیمت پروتز سینه یکی از مسائلی می باشد که افرادی که خواهان انجام این جراحی هستند اطلاعات دقیق در رابطه با آن ندارند .در این مقاله در رابطه با هزینه این جراحی و قیمت پروتز سینه  توضیحاتی داده می شود تا افرادی که می خواهند با این جراحی فرم زیبا و برجسته ای در سنیه های خود ایجاد نمایند اطلاعات لازم را دریافت نمایند و با آگاهی کافی  در مورد عمل و قیمت پروتز سینه تصمیم به انجام این جراحی بگیرند .هزینه پروتز سينه

تخمین قیمت پروتز سینه و قیمت عمل به موارد زیر بستگی دارد:

هنگام محاسبه قیمت پروتز سینه  و قیمت عمل جراحی زیبایی سینه باید به تمامی موارد بالا توجه داشته باشید. بیمار باید از پزشک جراح خود مستقیماً درباره سایر هزینه هایی که ممکن است وجود داشته باشد (مثلا قیمت پروتز سینه) بپرسد. از آنجایی که هیچ هزینه ثابت و مشخصی برای هیچ یک از موارد بالا وجود ندارد، بهتر است از چند کلینیک تخصصی جراحی زیبایی و چند پزشک جراح متخصص درباره تخمین هزینه‌های کلی انجام عمل پروتز سینه و سایر هزینه های مرتبط مثل قیمت پروتز سینه ،پرس و جو نمایید. دستمزد یک جراح پروتز سینه ممکن است بنا به عوامل مختلفی نظیر تجربه و مهارت پزشک، متفاوت باشد. همچنین شهر انجام عمل پروتز سینه نیز به دلیل میزان تقاضای انجام عمل در هر شهر، بر هزینه عمل پروتز سینه و قیمت پروتز سینه  به صورت تقریبی تأثیر می گذارد.

اگر قصد انجام عمل بزرگ کردن سینه را دارید، احتمالاً مایلید بدانید که این عمل چقدر برای شما هزینه خواهد داشت و قیمت پروتز سینه چقدر خواهد شد. هزینه عمل پروتز سینه بسیار متفاوت است. عواملی که بر هزینه جراحی بزرگ کردن سینه تأثیر می گذارد شامل موارد زیر است:

نوع پروتز سینه مورد استفاده نیز می تواند بر هزینه عمل جراحی پروتز سینه اثر بگذارد.بنابراین باید انواع پروتز سینه را در هنگام مجاسبه قیمت پروتز سینه در نظر بگیرید.

قیمت عمل پروتز سینه به انواع پروتز سینه که می تواند سیلیکونی یا آب نمکی باشد بستگی دارد. یک نکته کلیدی که باید در نظر بگیرید، احساس و ظاهر شما پس از انجام عمل پروتز سینه است. باید در نظر داشته باشید که آیا بیشتر به دنبال ظاهری طبیعی هستید یا اینکه می خواهید از ماده ای استفاده کنید که نرم تر است اما ترکیبات مایعی دارد که شبیه ماده تشکیل دهنده قسمت اعظم بدن شما است؟بنابراین هم نوع پروتز سینه و هم قیمت پروتز سینه در انتخاب پروتز سینه تاثیر می گذارد.

پروتزهای آب نمکی بسیار مقرون به صرفه تر هستند، زیرا با محلول آب نمک، به عنوان محلولی مشابه مایعات موجود در بدن، تشکیل شده اند، اما این پروتزها، سفتی کمتری دارند. این پروتزها در هنگام انجام عمل جراحی بزرگ کردن سینه توسط پزشک جراح تزریق می شوند.قیمت پروتز سینه آب نمکی از قیمت پروتز های دیگر سینه متفاوت است.

قیمت پروتز سینه سیلیکونی بیشتر است ، زیرا این پروتزها از ژل های چسبناکی تشکیل شده اند که باعث می شوند ظاهر طبیعی تری که بیشتر شبیه به بافت های طبیعی سینه است به وجود آید. این پروتزها به صورت آماده و تست شده در بازار موجود است و توسط پزشک جراح برای پر کردن حجم سینه به کار می رود.و کسانی می توانند این نوع پروتز را انتخاب کنند که قیمت پروتز سینه خیلی برایشان مهم نیست.

زیبایی سینه ها تنها بستگی به سایز سینه ندارد. یک متخصص جراحی زیبایی می تواند با استفاده از تکنیک های جدید و مطمئن، نیاز بانوان به داشتن سینه هایی خوش فرم و متناسب را برآورده نماید و در صورت نیاز وی، قیمت پروتز سینه و قیمت عمل بزرگ کردن سینه را به فرد بیمار اعلام می کند.چرا که قیمت پروتز سینه برای بسیاری از بیماران مهم می باشد

علاوه بر نوع پروتز انتخابی و هدف از انجام عمل جراحی سینه ، روش قرار دادن پروتز سینه نیز در قیمت عمل بزرگ کردن سینه مؤثر است. به علاوه مهارت پزشک متخصص جراحی زیبایی و خدمات ارائه شده از سوی کلینیک نیز در قیمت عمل سینه تأثیر دارد. قیمت عمل بزرگ کردن سینه ، متاثر از سایز پروتز ، جنس و برند پروتز ، دستمزد جراح متخصص و هزینه های جانبی دیگری چون هزینه  ی بیمارستان یا کلینیک ، داروها ، ویزیت ها و مراقبت های بعد از جراحی می باشد که همگی از شهر به شهری دیگر و از کشوری به کشور دیگر متفاوت خواهد بود . دوره ی نقاهت عمل بزرگ کردن سینه  بین پنج روز تا یک هفته خواهد بود و فرد باید استراحت مطلق داشته باشد ..

انواع جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود: بزرگ کردن سینه، کوچک کردن سینه و اصلاح فرم سینه. عمل اصلاح فرم سینه نیز به نوعی برای زنانی که قصد برداشتن بخشی از سینه خود را دارند، مانند افراد مبتلا به سرطان سینه، مورد استفاده قرار می گیرد. پروتز سینه یکی از روش های اصلاح فرم سینه می باشد.در جراحی پروتز سینه با جایگذاری ایمپلنت هایی از جنس خاص یا پروتز های سلیکونی یا سالینی افزایش سایز سینه و فرم دهی صورت می گیرد . این جراحی باید حتما توسط یک فوق تخصص جراحی پلاستیک صورت گیرد، زیرا جراحی پروتز سینه یک جراحی حساس می باشد و باید با دقت بالایی پروتز در جای مناسبی از سینه جایگذاری شود .

در هزینه جراحی پروتز سینه عوامل بسیاری مانند تخصص جراح، جنس ، کیفیت و قیمت پروتز سینه  مورد استفاده و نوع پروتز مورد استفاده تاثیر می گذارد . همچنین هزینه کلینیک و تکنسین بی هوشی در هزینه جراحی پروتز سینه می تواند تاثیر گذار باشد

دکتر فرامرز صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی( پلاستیک – ترمیمی )

© 1399 تمامی حقوق این سایت متعلق به دکتر فرامرز صفایی پیروز میباشد.

پروتز سینه ده‌ها سال است که یکی از پرطرفدارترین عمل‌های جراحی پلاستیک محسوب می‌شود؛ چرا که بسیاری از بانوان برای بهبود شکل و اندازه سینه خود به این عمل روی می‌آروند. پروتز و کاشت سینه بدون تردید روشی موثر برای بزرگتر و خوش فرم‌تر کردن سینه است.

جراحی پروتز سینه روشی قطعی برای برآورده کردن خواسته بانوانی است که همواره آرزوی داشتن سینه‌هایی بزرگ و برجسته داشته‌اند. البته عده‌ای نیز پس از بارداری و شیردهی با مشکل تحلیل رفتن و بدشکلی سینه مواجه می‌شوند و با هدف زیباسازی سینه برای عمل جراحی پروتز سینه به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند، گروهی نیز پس از بیماری و بریدن سینه تمایل به بازسازی سینه خود دارند . همچنین متقاضیان عمل بزرگ کردن و زیباسازی سینه با پروتز، بهتر است مناسب بودن و ضرورت عمل لیفت و بالا کشیدن سینه در کنار پروتز را نیز بررسی کنند تا در نهایت با داشتن سینه‌هایی جوان‌تر و خوش‌فرم‌تر، به اندام رویایی خود نزدیک شوند.

دکترجمیلی معاینه کاملی را در جلسه مشاوره انجام می‌دهند، با دقت به سوالات پاسخ می‌گویند و بهترین برنامه درمانی را با همکاری بیمار تهیه می‌کنند. آناتومی، اهداف، انتظارات، روش‌های ممکن و نتیجه احتمالی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. از آنجایی که هیچ دو عمل پروتز سینه‌ای مانند هم نیست و مهم‌ترین اولویت دکتر جمیلی دستیابی به نتیجه دلخواه بیمار ضمن حفظ ایمنی بیمار است، برنامه درمانی هر بیمار مختص خود وی طراحی می‌شود تا بهترین نتیجه را به دست دهد.

مشاوره عمل بزرگ کردن سینه با پروتز نقشی کلیدی در رسیدن به نتیجه دلخواه دارد. دکتر جمیلی در جلسه مشاوره پرسش‌های دقیقی را درباره انتظارات بیمار مطرح می‌کنند، سابقه پزشکی بیمار را کاملاً بررسی و در نهایت تعیین می‌کنند که آیا انجام این عمل با توجه به شرایط بیمار مناسب است یا خیر. جلسه مشاوره فرصت مغتنمی است تا بیمار آگاهی خود را در زمینه عمل آتی افزایش دهد و مطمئن شود که پروتز سینه انتخاب مناسبی است. به علاوه دکتر جمیلی نمونه‌هایی از تصاویر قبل و بعد از بیماران پیشین را نیز به بیمار نشان می‌دهند تا درک درستی از نتیجه عمل شکل بگیرد.

پروتز سینه یک عمل جراحی انتخابی با تهاجم حداقل است و بیمار باید توصیه‌های مربوط به آمادگی پیش از عمل را کاملاً رعایت کند. متقاضیان ایده‌آل، بانوان غیرسیگاری و سالمی هستند که پوستی با خاصیت ارتجاعی خوب و انتظاراتی واقع‌بینانه از نتیجه عمل دارند. بیماران باید از دستورات مربوط به آمادگی قبل از عمل و مراقبت بعد از عمل پیروی کنند تا روند التیام به بهترین نحو سپری شود و نتیجه بهینه به دست آید.هزینه پروتز سينه

بزرگ کردن سینه با پروتز عملی سرپایی است که تحت بیهوشی عمومی در مدت یک تا دو ساعت انجام می‌شود. پس از این که در جلسه مشاوره روش‌های مختلف بزرگ کردن سینه بررسی شد و جراح اندازه و نوع پروتز را با توجه به شرایط و ترجیح بیمار انتخاب کرد؛ در نهایت روش ایجاد برش و قرارگیری پروتز مشخص می‌شود. جراح می‌تواند برای وارد کردن پروتز برش‌ها را در سه محل متفاوت، یعنی زیربغل، هاله دور سینه (بافت اطراف نوک پستان) یا چین زیر سینه ایجاد کند. دکتر جمیلی تمام این برش‌ها را به گونه‌ای ایجاد می‌کنند که تا حد امکان محو و نامشخص باشد.

جراح پروتز را پس از ایجاد برش از بالا یا پایین عضله دیواره قفسه سینه وارد بدن می‌کند. بدن پروتز را در جای وارد شده نگه می‌دارد و از جابجا شدن آن زیر پوست جلوگیری می‌کند. جراح برش را پس از قرار دادن پروتز در جای مناسب می‌بندد و بخیه می‌زند.

دوران بهبود اولیه پروتز سینه یک تا دو هفته طول می‌کشد. بخیه‌های زده شده برای بستن برش قابل جذب است و نیازی به کشیدن ندارد، اما محل برش تا یک هفته پس از جراحی پانسمان است. هفته اول دشوارترین و ناراحت کننده‌ترین زمان دوران بهبود است. بیمار باید تا چند هفته فعالیت خود را محدود کند و از انجام کارهای بدنی سنگین مانند ورزش خودداری کند. اکثر بانوان می‌توانند یک هفته پس از جراحی به سر کار بازگردند.

ورم بعد از پروتز سینه طبیعی است و حدود شش ماه پس از جراحی وجود دارد. بااین حال نتیجه عمل تا حد زیادی پس از بهبود یافتن و جوش خوردن برش‌ها و فرونشستن بخش اعظم ورم مشخص است.

دو نوع پروتز سینه سرم نمکی (سالین) و سیلیکونی وجود دارد که هر دو علی‌رغم بعضی تفاوت‌ها، ایمن هستند و قابلیت انطباق با نیازهای بیمار را دارند. جراح در جلسه مشاوره نوع مناسب پروتز را تعیین می‌کند. امروزه اکثر بانوان با توجه به پژوهش‌های انجام شده و گزارش‌های گردآوری شده در مورد ایمنی و کارآمدی پروتزهای سیلیکونی ترجیح می‌دهند از این نوع پروتز استفاده کنند.

چون تا چند روز پس از عمل خم شدن و بلند کردن اشیاء ناراحت کننده است، بهتر است در مدت دوران بهبود از یکی از نزدیکان بخواهید تا در انجام کارهای سنگین کمکتان کند. به این ترتیب دوران بهبود بدون مشکل سپری می‌شود.

جای زخم پس از تمام عمل‌های جراحی باقی می‌ماند، اما برش‌های جراحی پلاستیک در ناحیه‌های ناپیدا ایجاد می‌شود تا جای زخم به حداقل برسد. به علاوه اگر برش به خوبی بخیه زده شود و از آن مراقبت شود، جای زخم به مرور زمان محو می‌شود.

این که آیا لمس کردن پروتز حس طبیعی دارد یا خیر به نوع و اندازه پروتز پستان بستگی دارد.

پروتز سینه عملی ایمن است، البته به شرطی که به دست جراح باتجربه و ماهر انجام شود، بااین حال پروتز سینه علاوه بر اثرهای جانبی خاص خود ممکن است عوارض متداول تمام جراحی‌ها را نیز در پی داشته باشد. با مراجعه به جراح متبحر و توجه به دستورات ایشان در مورد آمادگی قبل از عمل و مراقبت بعد از عمل می‌توانید احتمال بروز عوارض را به حداقل برسانید، البته باید از عوارض احتمالی عمل نیز آگاه باشید تا در صورت مواجهه با نشانه‌های مشکل‌ساز به سرعت اقدام کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

تلفن:۰۲۱۸۸۳۳۴۰۲۹

© 2020 Copyright تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به کلینیک رازی میباشد©

هزینه پروتز سينه
هزینه پروتز سينه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *