دسته‌ها
پستها

کاردرمانی غرب تهران

دوره مقدماتی php

کاردرمانی غرب تهران
کاردرمانی غرب تهران

در پایین لیستی از مراکز کاردرمانی غرب تهران را مشاهده می کنید. لیستی از کلینیک ها ، درمانگاه و متخصصین کاردرمانی معتبر که در محدوده غرب تهران ( شمال غرب ، غرب و جنوب غرب ) مشغول به فعالیت هستند. اگر به دنبال کاردرمان خوب در غرب تهران هستید می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

غرب تهران

شمال غرب تهران

کلینیک کاردرمانی هیواآدرس:فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، پلاک ۳۷۵، طبقه اول، واحد ۱۱تلفن پذیرش:۰۲۱۴۴۰۶۹۹۸۲ ۰۹۱۲۵۱۴۰۴۵۶

کاردرمانی غرب تهران

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

جنوب غرب تهران

کلینیک کاردرمانی طراوتآدرس:تهرانسر چهارراه صدف جنب بانک صادرات پلاک۴۵ طبقه دوم واحد شرقیشماره تماس : ۰۲۱۴۴۵۰۴۴۲۳ ۰۲۱۴۴۵۰۸۶۵۲

در ادامه لیست سایر مراکز کاردرمانی در محدوده غرب ، شمال غرب و جنوب غرب تهران را می بیند. در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با مراجعه به نوشته مراکز کاردرمانی تهران ، لیست تمامی مراکز کاردرمانی تهران ( جنوب ، شمال ، مرکز ، شرق و..) تهران را مشاهده کنید.

[ نوشته پیشنهادی : ورزشهایی برای گردن گرفتن ]

 لیست مراکز کار درمانی غرب تهران شامل مراکز ، کلینیک ها و مطب های کاردرمانی  در ناحیه های غرب تهران است که این مناطق عبارتند از : پونک ، ستارخان ، کاردرمانی صادقیه و آریاشهر ،  جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، تهرانسر ، حصارک ، آزادی ، فردوس ،کن و وردآورد

برای پیدا کردن مراکز کاردرمانی در غرب تهران  از لیست پیشنهاد ما که با عناوین مشخص جدا شده اند استفاده کنید و یا در آدرس ذکر شده در سایر مراکز بدنبال نزدیک ترین کاردرمان خوب در غرب تهران به محل سکونت خود باشید.

سازمان نظام پزشکی ( جستجوی پزشک )

انجمن کاردرمانی آمریکا ( انگلیسی )

آخرین تغییرات : تیر ۲۵, ۱۳۹۹

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

مجموعه ای از برترین درمانگران / پیشرفته ترین تجهیزات کاردرمانی و گفتاردرمانی / جدیدترین روش های کاردرمانی و گفتاردرمانی


دوره پردازش حسی


بهترین سخنران


دوره های زبان انگلیسی


پروانه دفتر کار گفتاردرمانی

کاردرمانی غرب تهران


پروانه دفتر کار کاردرمانی

مرکز کاردرمانی آریان پس از کسب مجوز رسمی از سازمان نظام پزشکی فعالیت خود را آغاز نموده است.مدیریت و مسئولیت فنی مرکز کاردرمانی آریان جناب آقای مجید نعیمی ،متخصص کاردرمانی هستند .این مرکز با توجه به نیاز ویژه کودکان به توجه گروهی به درمان توانبخشی در اختلالات رشدی کودکان بنیانگذاری شده است و در راستای اهداف کلی فدراسیون بین المللی کاردرمانی ،خدمات کاردرمانی خود را ارائه می دهد.همچنین ،تمایل بسیار زیاد این مرکز به انجام فرآیند دقیق درکاردرمانی کودکان باعث شده ،استانداردهای ویژه ای برای ارزیابی و درمان مدنظراین مجموعه باشد.کاردرمانی علم وهنر استفاده از فعالیت های هدفمند است.این نکته بسیار مهم است که کاردرمانگرانی که در این مرکز مشغول به کار میشوند،حتما وارد دوره آمادگی برای کارورزی در کلینیک شوند.این مرکزبرای استخدام عزیزان کاردرمانگر خود ،دوره آمادگی و کارورزی بالینی برای ورود به قسمت های تخصصی خود درنظر گرفته تا ضمن بهره گیری از استعداد های کاردرمانگران،بتواند استانداردهای سخت گیرانه تری برای اجرای تجویزهای درمانی خود ایجاد کند.از بهترین کلینیک های کاردرمانی غرب تهران و سعادت آباد مرکز کاردرمانی آریان می باشد که تلاش میکند خدمات خود را روز به روز به استانداردهای توانبخشی عصبی کودکان نزدیک نماید.

مجموعه ای ازبرترین کاردرمانگران و گفتاردرمانگران

3 دلیل برای اینکه رشته کاردرمانی را دنبال کنید

هدف اصلی کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان چیست

اهداف روش یکپارچگی حسی در کاردرمانی کودکان در منزل

آخرین یافته ها و مقالات کاردرمانی و گفتاردرمانی در جهان را همواره میتوانید به صورت رایگان و به زبان فارسی در وبلاگ مرکز کاردرمانی آریان مشاهده و استفاده نمایید.

 

اختلال نامنظمی خلقی اخلال گرانه چیست و ارتباط این اختلال با رشته کاردرمانی چگونه است؟

 

اختلال نامنظمی خلقی اخلال گرانه Disruptive Mood Dysregulation Disorder شرایطی است که در آن کودکان یا نوجوانان تحریک پذیری مداوم ، عصبانیت و طغیان های مکرر و شدید را تجربه می کنند. علائم این اختلال در ک…

 

علائم اوتیسم و تکنیک های کاردرمانی کودکان مطابق فهرست سازمان های جهانی اوتیسم

 

در این مقاله علائم اوتیسم در کودکان را طبق فهرستی از سه سازمان اوتیسم در جهان برای آگاهی خانواده ها از این علائم و ارجاع فرزند خود جهت ارزیابی و تشخیص به کلینیک کاردرمانی کودکان ،گردآوری کرده ایم.

در مرکز ک…

 

کاردرمانی صرفا برای کودکان نیست و گاهی لازم است آگاهی لازم درباره نیاز های کودکان به والدین از طریق کاردرمانگران منتقل شود.

کودکان برای ادامه ی حیات و رشد خود نیازهایی ضروری دارند، مانند غذا، لباس، سرپناه و امنیت. ولی اینها تنها نیازهای فیزیکی آنهاست. کودکان برای رشد سالم و تبدیل شدن به…

 

چگونه کاردرمانی حسی کودکان بر یادگیری تاثیر میگذارد؟

سیستم حسی هر فرد دارای اولویت‌ هایی برای یادگیری کودکان است یعنی برخی افراد اطلاعات حس دیداری را به صورت ژنتیکی بهتر و سریعتر و موثرتر پردازش میکنند و همانطور که میدانید یادگیری توسط حواس انسان اتفاق خواهد افتاد بنابراین در کاردرمانی حسی ک…

 

چالش یا اشتغال حسی در قالب بازی آن چیزی است که معمولا شاید فقط کمی در مورد آن شنیده باشید یکی از بهترین سرگرم کننده های کودک در کاردرمانی که در محیط های مختلف می تواند به عنوان شروع رابطه یک کاردرمانگر و یا حتی مربی با کودک به کار رود.

حجم ورودی های حس لامسه و نوع آن درکنار یکپارچگی ل…

 

اهمیت مداخله یک متخصص کاردرمانی برای مشکلات کودکان بیش فعال یا کم توجه

 

بسیاری از والدین از بابت رفتارهای کودک خود مستأصل شده اند، نگران وارد فضای اینترنت میشوند و بدنبال کلمه بیش‌ فعالی میگردند.چراکه از نظر آنها کودکشان دیگر قابل کنترل نیست.

 آنها در ابتدا صبر میک…

زمان خود را مدیریت کنید با رزور وقت ویزیت هوشمند ما

اگر جواب سوال خود را در لیست مقابل پیدا نکردید از ما بپرسید

برای اینکه پاسخ بهتر را پیدا کنید لطفا اطلاعات زیر را به دقت پر نمائید

سوال:

دختر من ۲سال و چهار ماهش هست و از یکسال و نیمه ای تحت نظر گفتار درمان هست واز همه نظر هم چک شده و مشکلی نداره ولی متاسفانه حرف نمی زنه فقط چند کلمه مبهم

البته از ۱۰ماهگی دچار بیماری کبدی شد و تا یکسال و خورده ای درگیر مداوا بودیم و کلا بیحال بود

و تا یکسال و ده ماهگی با کار درمانی تونست راه بره و تاخیر داشت

از یکسالگی مامان و بابا میگفت ولی رهاش کرد و فقط ددد به به به و دستهاشو به نشانه تکان میداد و دقت و توجه خوبی داشت الان چند کلمه بیشتر نمیگه اونم خیلی کم و گاهی با بابا ماما ددد به به عزیزی لالایی میخونه برای عروسکش ولی نه خیلی واضح و روان

ممنون میشم راهنماییم کنید واقعا نگران هستم

 

پاسخ آقای نعیمی:

برای صحبت کردن کودک شما عوامل متعددی باید مورد بررسی قرار بگیرند خود اون بیماری کبدی و متابولیسم بدن کودک هم میتواند به نوعی روی رشد به هنجار سیستم عصبی اثرگذار باشه از همین جهت بررسی های پزشکی و تخصصی در این مورد باید کامل باشند از طرف دیگه تاخیر رشدی که در فرزند شما مشاهده شده باید حتما توسط متخصص کاردرمانگر کودکان موزد بررسی دقیق تری قرار بگیره

پیشنهاد میکنم حتما برای ارزیابی سیستم پردازش حسی کودک خودتون به متخصص کاردرمانی حسی حتما مراجعه کنید تا بتونید پاسخ های دقیقی دریافت بکنید.

پاسخ آقای نعیمی:

با سلام اگر بپذیریم لجبازی یعنی پافشاری بر یک حالت درک و شناخت ناقص کودک از محیط و شرایط اطرافش باید بیشتر در زمینه افزایش مهارت های شناختی کودکتون سرمایه گذاری بکنید در مرحله اول بهتره با یک روانشناس کودک و در مرحله بعد انتخاب روش اموزش هست که در سنین مهم تغییراتی بنیادین رفتاری که از سن ۳ تا ۶ سالگی می باشد ابزار شما بازی خواهد بود خود بازی هم البته زیر شاخه های متعددی دارد که بهترین دسته بندی از آنها را نزد متخصصین کاردرمانی و روانشناسی کودک میتوانید پیگیر بشید ساده تر از اون مطالعه و گرفتن مشاوره های موقت و انلاین اینترنتی از متخصصین و انتخاب برخی بازی های مخصوص این کار هست

سوال:

درود با بچه ها یی كه از هردوست استفاده ميكنن واسه انجام تكاليف چه بايد كرد ممنونم

پاسخ آقای نعیمی:

کاردرمانی غرب تهران

ببینید بهترین حالت این هست که حتما آزمون های ادراک بینایی ، برتری طرفی و مهارت های دستی در کاردرمانی از آنها گرفته شود-اگر در این آزمون ها اختلالی مشاهده نشد به عنوان پیش فرض در کلاس از کودک میخواهیم که از یک دست برای نوشتن خودش استفاده کند تا یک هفته

پس از یک هفته ، دوباره از کودک میخواهیم برای هفته بعد فقط از دست بعدی استفاده کند.

درهفته سوم میگذاریم کودک از هر دودست برای نوشتن استفاده کند.

نتایج شرایط رفتاری، مهارت های تحصیلی و عملکرد اجرایی کودک و البته دست خط کودک را هم از نظر صحت و هم سرعت مورد ارزیابی و مقایسه قرار میدهیم.

خیلی روشن است که بهترین نظرها میتواند در ارزیابی و معاینه بالینی داده شود اما چون شما سوال را اینگونه پرسیدین باید عرض کنم همزمان با ارزیابی ها و معاینات کاردرمانی روش بالا باید برای مقایسه نتایج انجام شود تا بتوان نظر نهایی را در این زمینه ارائه نمود.

بیش فعالی کودک از چه سنی قابل تشخیص است ؟

اینکه ما به عنوان والدین فکر بکنیم که اگر فرزندمان هر گونه جنب و جوش و یا فعالیت زیادی داشته باشد پس بیش فعال است کاملا اشتباه است . به طور کلی وجود اختلال بیش فعالی و کم توجهی در کودکان نگرانی بسیاری از والدین است . بعضی از والدین هم هستند که فعالیت های بیش از حد کودک خود را جدی تلقی نمی کنند و اتفاقا آن را نشانه ی تیز هوشی و کنجکاوی کودک می دانند .

با این اوصاف می بینیم که تشخیص بیش فعالی کودک نکته ی بسیار مهمی است که باید بر اساس معیارهای درست به طرز صحیح شناسایی و تشخیص داده شود.

چندین راه برای شناسایی و تشخیص بیش فعالی کودک وجود دارد ؛ بهترین راه تشخیص از طریق مشاوران متخصص کودک و نوجوان است که با اطمینان بیشتری پس از صحبت کردن با کودک و انجام آزمایشاتی متوجه وجود این اختلال در کودک شده و  بیش فعالی کودک را تشخیص می دهند .

اما در مجموع خوب است که والدین هم از طریق راهکار ها و ملاک هایی که در ادامه توسط مشاوران هیروو ارائه می شود بیش فعالی کودک خود را در سنین مختلف تا حدی تشخیص دهند .

 

سن تشخیص بیش فعالی کودک

همان طور که قبلا اشاره کردیم سن تشخیص بیش فعالی در کودکان متفاوت است .  تشخیص بیش فعالی در نوزادان ، خصوصیات بچه های بیش فعال ، علائم بیش فعالی کودک یک ساله و و به طور کلی علائم بیش فعالی در کودکان زیر دوسال از بیشترین اهمیت برخوردارند ،  تا در صورت بروز کوچکترین نشانه ها قبل از هر اتفاق دیگری و برای پیشگیری از پیشرفت این اختلال در کودک او را به نزد متخصص کودک برده و برای درمان او اقدام کنند .

 

ملاک های تشخیص بیش فعالی کودک

ببینید آیا فرزندتان در حین انجام تکالیف مدرسه و کارهای دیگر تمرکز و توجه لازم و کافی را دارد ؟

آیا وقتی با کودکتان در حال صحبت کردن هستید با دقت به شما گوش میدهد ؟

 رعایت کردن نظم در کودک شما به چه صورت است آیا در انجام کارهایش ( مربوط به مدرسه و یا شخصی ) نظم را رعایت می کند ؟

آیا در حین انجام کارهایش کوچکترین صداها و یا چیز های دیگر باعث حواسپرتی او می شود ؟

آیا فراموشکاری کودک شما را کلافه کرده است ؟ مثلا وسایلش را در مدرسه جا می گذارد ؟

آیا کودکتان همیشه وسایلش را گم میکند ؟

آیا کودکتان فقط به بازی های پر سر و صدا علاقه دارد ؟

آیا این گونه است که کودکتان در تمام طول روز در حال فعالیت و تحرک است طوری که یک لحظه آرام نیست و خسته نمی شود ؟

کودک شما زیاد حرف می زند ؟

آیا برای کودکتان به نوبت صحبت کردن دشوار است و به عبارتی عجول است ؟

آیا کودک شما به راحتی و با آگاهی از دستورات سرپیچی می کند ؟

آیا اگر کوچکترین حرفی به کودک بزنید به دل می گیرد و بدین معنی که کودک لجباز و کینه توز است و بعد از آن تلافی می کند ؟

آیا کتک زدن کودک امری عادی است به طوری که دست بزن دارد و دیگران را کتک می زند و می ترساند  ؟

آیا کودکتان علی رغم تحرک بالایی که دارد احساس تنهایی می کند و کودک افسرده ای به نطر می رسد ؟

آیا کودک پرخاشگر است و زود عصبانی می شود و چیزی پرت می کند بی آنکه متوجه باشد که به کسی آسیب می رند ؟

نکته ی مهم برای تشخیص بیش فعالی کودک :

این سوالات فقط و فقط در حهت ارزیابی کودک دلبندتان است برای اینکه تا حدودی پی ببرید که آیا بیش فعال است یا خیر . باز هم تاکید می کنیم که این سوالات تنها ملاک های تشخیص بیش فعالی کودک نیستند . پاسخ مثبت شما به یک یا چند تا از این سوالات دال بر وجود اختلال در فرزندتان نیست .

ممکن است کودک شما فقط ویژگی های بازیگوشی را داشته باشد و در عین حال سالم و خوب باشد . کودک بازیگوش کودکی است که رغم اینکه فعالیت و تحرک بالایی دارد اما بازدهی خود را در امر تحصیل و روابط اجتماعی کودک از دست نمی دهد در حالی که کودک بیش فعال با وجود فعالیت های زیاد دارای اختلالات رفتاری و همینطور اختلال در یادگیری و تحصیل است . در صورت وجود کوچکترین مشکل قبل از وقوع مشکلات بزرگتر برای تشخیص بیش فعالی کودک ، با متخصص کودک و نوجوان و یا مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین در ارتباط باشید .

اختلاف طیف اوتیسم باعث می‌شود مهارتهای تفکر، یادگیری، حل مشکلات و کلام کودکان مبتلا، بسته به اینکه در چه طیفی از این اختلال قرار دارند شدیدا دچار مشکل شود. بعضی افراد مبتلا به ASD (اختلال طیف اوتیسم) نیاز به کمک زیادی در زندگی روزمره دارند و بقیه نیاز به کمک کمتری دارند.

اختلال در مهارت‌های اجتماعی، مشکل اغلب بیماران اوتیسم

کودکان یا بزرگسالان مبتلا به ASD ممکن است:

– به اشیا برای نشان دادن علاقه اشاره نکنند (برای مثال به هواپیمایی که در بالای سرشان پرواز می‌کند، اشاره نکنند)

– به اشیا زمانی که افراد دیگر به آنها اشاره می‌کنند، نگاه نکنند

– مشکل ارتباط برقرار کردن با دیگران داشته باشند یا اصلا علاقه‌ای به افراد دیگر نداشته باشند

– از تماس چشمی اجتناب کنند و بخواهند تنها باشند

– مشکل درک احساسات دیگران یا صحبت کردن درباره احساسات خودشان را داشته باشند

– ترجیح بدهند که بغل گرفته نشوند یا ممکن است تنها زمانی که می خواهند کسی را بغل کنند

– به نظر می رسد که وقتی دیگران با آنها صحبت می‌کنند آگاه نیستند اما به صداهای دیگر واکنش نشان می‌دهند

– به افراد بسیار علاقه مند باشند اما ندانند چطور با آنها صحبت کنند، بازی کنند یا ارتباط برقرار کنند

– کلمات یا عبارات گفته شده به آنها را تکرار یا اکو کنند یا کلمات یا عبارات را به جای زبان عادی تکرار کنند

– در بیان نیازهای خود با استفاده از کلمات یا حرکات معمول مشکل داشته باشند

– بازی‌های وانمود کردن را بازی نکنند (برای مثال، وانمود نکنند که به عروسک غذا می دهند)

– اعمال را دوباره و دوباره تکرار کنند

– وقتی روتین‌ها تغییر می‌کند خیلی سخت تطابق پیدا کنند

– واکنش‌ها غیرمعمولی به بو، مزه، ظاهر، حس یا صدا داشته باشند

– مهارت‌هایی را که زمانی داشته‌اند از دست بدهند(برای مثال، کلمه‌ای که می‌گفتند را دیگر نمی‌گویند)

 

تشخیص اوتیسم دشوار است

تشخیص اختلال طیف اوتیسم می‌تواند دشوار باشد زیرا هیچ تست پزشکی مثل تست خون برای تشخیص اختلالات وجود ندارد. پزشکان به رفتار و رشد کودک نگاه می‌کنند تا تشخیص‌هایی بدهند. ASD می تواند گاهی در 18 ماهگی یا قبل از آن تشخیص داده شود. در 2 سالگی تشخیص توسط متخصص حرفه‌ای می‌تواند بسیار قابل اطمینان تلقی شود. با این حال بسیاری از کودکان تا سن بالاتر تشخیص نهایی را دریافت نمی‌کنند. این تاخیر به این معناست که کودکان مبتلا به ASD ممکن است کمکی که لازم دارند را دریافت نکنند.

 

کلینیک آریان برخی از درمان‌های رایج برای این اختلال را که در بهبود علائم بیماری موثر است ،ارائه میدهد که عبارتند از:

 

کاردرمانی مهارت‌هایی را آموزش می دهد که به فرد کمک می‌کند تا حد ممکن مستقل زندگی کند. مهارت‌ها ممکن است شامل لباس پوشیدن، غذا خوردن، حمام کردن و ارتباط با دیگران باشد.

 درمان یکپارچگی حسی به فرد کمک می‌کند با اطلاعات حسی مثل تصاویر، صداها و بوها ارتباط برقرار کند. درمان یکپارچگی حسی می‌تواند به کودکی که از صداهای مشخصی اذیت می‌شود یا دوست ندارد لمس شود کمک کند.

گفتار درمانی به ارتقای مهارت‌های ارتباطی فرد کمک می‌کند. بعضی افراد قادر هستند مهارت‌های ارتباط کلامی را یاد بگیرند. برای افراد دیگر، استفاده از ژست‌ها یا تخته‌های تصویر واقع گرایانه تر است.

 PECS از سمبل‌های تصویری برای آموزش مهارت‌های ارتباطی استفاده می‌کند. فرد یاد می‌گیرد تا از سمبل‌های تصویری برای پرسیدن سوال و پاسخ دادن به سوال و گفتگو کردن استفاده کند.

 بعضی درمان‌های تغذیه‌ای توسط درمانگران قابل اعتماد توسعه یافته است. اما بسیاری از این درمان‌ها ساپورت علمی مورد نیاز برای توسعه گسترده ندارند. یک درمان اثبات نشده ممکن است به یک کودک کمک کند اما به دیگری کمکی نکند.

 

روزها و ساعات کاری کلینیک در صفحه اول وب سایت آمده است.

مرکز کاردرمانی آریان با هدف گذاری خدمات تخصصی خود در حیطه کودکان و نوجوانان, فعالیت خود را اینگونه آغاز نموده است.

کاردرمانی جسمانی

کاردرمانی آموزشی و شناختی

بازی درمانی

گفتاردرمانی و آسیب شناسی زبان

برنامه جامع تقویت ادراک دیداری و شنیداری

اتاق تاریک (درک و پردازش حس بینایی)

تحریکات حسی درجه بندی شده ( اتاق حس لامسه )

مشاوره انفرادی و گروهی

خانواده درمانی

ارزیابی و سنجش جامع عملکرد اجرایی مغز در کودکان توسط آزمون های معتبر

ارزیابی و سنجش کیفیت رشد از جنبه های مختلف ،سنجش هوش و استعداد و انواع اختلالات در کودکان موسیقی درمانی و هنردرمانی

دستگاه های فناوری عصب شناختی

بیوفیدبک

نوروفیدبک

AVS

TMS

 

  روش های درمانی مورد استفاده در کلینیک کاردرمانی آریان :

 

روش یکپارچگی حسی( SENSORY INTEGRATION)

روش آموزش شناختی

روش بازی درمانی فلورتایم

روش آموزشی مونته سوری

رفتاردرمانی شناختی (CBT)

روش های توانبخشی عصبی_شناختی به روز

رویکرد تقویت عملکرد اجرایی مغز

انواع روش های تسهیل مراحل رشدی(رود،بوبت،کنترل حرکتی ،رویکرد پویا)

روش های به روز کنترل حرکتی اندام فوقانی (CIMT_HABIT)

آموزش تخصصی مهارت های روزمره زندگی  (ADL)

انواع روش های بروز گفتار درمانی

(PECS_NEUROLINGUISTICTHEORY OF MIND)

وروش های دیگری که ما در جلسه ارزیابی برای بیمار تجویز میکنیم.

 

پاسخ آقای نعیمی سرپرست علمی کلینیک کاردرمانی آریان:

 

با سلام
به دلایل متعددی به شما توصیه میکنم از روئروئک استفاده نکنید.
۱.خطرات زیادی که با استفاده از اون در مقابل کودک هست مثل افتادن ها و ضربه ها و غفلت مادر از کودک .
۲.اختلالات حرکتی و تاخیرهای حرکتی که با استفاده از روروئک به وجود می آید.
۳.در برخی منابع اشاره شده که روئروئک اجازه جستجوی فعال و بیشتر کودک در محیط اطراف را ازکودک میگیرد و همین در سیر رشد شناختی طبیعی کودک تاثیر گذار خواهد بود.
با این دلایل که در بالا اشاره کردم پیشنهاد میکنم به دنبال سن استفاده از روئروئک نباشید .

سوال :

 

با سلام

دختر ۱۵ ماهه ای دارم که به مدت یک ماه است تغییر رفتار داده. در یک سالگی کلمات ماما، بابا، نه، دادا رو به خوبی بیان می کرد. در ۱۴ ماهگی ازش می پرسیدم زبون مامان یا بینی مامان کو با دست اشاره می کرد. به مدت چند هفته است که متوجه شده ام وقتی صدایش می کنم معمولا پاسخی به اسمش نمی دهد مگر اینکه از اتاق دیگری صدایش کنم. همچنین تماس چشمی اش با من و پدرش کم شده ولی با اطرافیان مثل گذشته تماس چشمی دارد. مثلا کنارش دراز میکشم و صدایش می زنم، با من چشم در چشم نمی شود و رویش را بر می گرداند اگر کارم را تکرار کنم باز هم رو بر می گرداند ولی لبخند می زند. 

اگر بگویم چیزی را بده به من، نمی دهد اما بگم اب می خوایی با اصوات می گوید می خواهد اما دیگر از کلماتی که بلد بود فقط به ندرت ماما را استفاده می کند. 

نسبت به محیط بسیار کنجکاو است ولی دستور پذیری خیلی کمی دارد. بیشترین مشکلم این است که نسبت به اسمش بی تفاوت شده و کلماتی که بلد بود را به کار نمی برد و کلمه جدید نمی سازد. 

در ضمن بای بای نمی کند ولی دست می زند اما خیلی گه گاه. 

ممنون میشم راهنماییم کنید، خیلی نگران تغییر رفتار دخترم هستم. 

پاسخ آقای نعیمی سرپرست علمی کلینیک کاردرمانی آریان:

سلام

بله همانطور که فرمودین یکی  از نگرانی های اصلی در این سن  در کودکان عدم واکنش کودک نسبت صدای اسم خودشان هست اما این را هم در نظر بگیرید که موارد بسیاری هستند که باعث این مشکل میشود.از طرف دیگر یک کودک ۱۵ماهه در این سن باید به بازی های اکتشافی و جستجو بپردازد و از آنها لذت ببرد.کودک در این سن ممکن است کمی ساکت به نظر برسد اما درحال رشد حرکتی بزرگی است که کمی او را به سمت توجه بیشتر به حرکت سوق می دهد.از این رو اگر نسبت به ماههای قبلی بی توجه تر شده مشکل خاصی نیست.اما در جایی نام اختلال به خود میگیرد که به طورکلی ارتباطش با محیط اطرافش محدود به چند اسباب بازی و یا  بدتر از آن به یک حرکت تکراری یا کلیشه  ای در یکی از اندام های انتهایی بدن مثل  کف دست و کف پا بشود.

معمولا اختلال در کیفیت خواب و تحمل بسیار پایین و افزایش تعداد گریه ها و بدخلقی های کودک هم به این عامل رفتارهای تکراری اضافه خواهد شد و یک مجموعه از علائم نگران کننده را شکل میدهند.عامل نگران کننده بعدی کاهش شدید اشتها و رفتار تغذیه ایی کودک میباشد که در کنار عواملی که در بالا اشاره  شد میتواند نگران کننده باشد .ولی اگر مواردی است که شما اشاره فرمودین خیلی جای نگرانی نیست.

 

 

سوال از آقای نعیمی کاردرمانگر:

با سلام
با توجه به اینکه در زمانی که نوزاد در رحم مادر قرار داره فضای رحم محدود هست و اجازه دراز شدن پاها رو به کودک نمیدهد،پس از تولد همه نوازدان درجه ای از پا پرانتزی را تا سن یکسالگی تجربه میکنند–البته زاویه این پا پرانتزی تا حدود یک سالگی  و تا زمانی که می ایستد هم ممکن است دیده شود که خیلی جای نگرانی نیست—اما مشکل اصلی ۳ سالگی به بعد است که خوب باید اقدامات پزشکی را انجام داد–در هر صورت این توضیحاتی که خدمت شما دادم بر اساس تجربه کاری اینجانب بوده و ارجح آن است که در این زمینه با پزشک متخصص کودکان و یا ارتوپد کودکان حتما مشورت فرمایید.
با احترام
نعیمی

با سلام باید از بیمه استفاده بکنید

به نام خدا

 

تشخیص افتراقی بین کودکان دارای تاخیر حرکتی با کودکان مبتلا به فلج مغزی

 

به طورکلی مشاهده رشد حرکتی آهسته کودک،تون عضلانی غیر طبیعی و وضعیت بدنی غیر طبیعی از نشانه های اصلی تشخیص کودکان مبتلا به فلج مغزی می باشد.ارزیابی دقیق رفلکس های دوران نوزادی بسیار مهم است .به طور مثال در یک کودک که مبتلا به فلج مغزی نمی باشد پس از سن 6 ماهگی رفلکس حرکتی مورو دیگر مشاهده نمیشود و یا اینکه اغلب زودتر از  سن  12 ماهگی برتری دستی پیدا نمیکند.اینجا نکته ای مهم نهفته است که اگر برتری دستی زیر سن 12 ماهگی اتفاق بیافتد ،میتواند احتمالا یکی از نشانه های فلج یکطرفه اسپاستیک در کودک باشد.البته بیماری های ژنتیکی و پیشرونده نرورلوژیکی و نیز متابولیکی را باید قبلا از دایره تشخیص کنار گذاشته باشیم تا بتوانیم چنین تشخیص دقیقی بدهیم.

درواقع الگوی تشخیص در این زمینه به مشاهده بالینی کودک ،مشاهده سیر رشد او،بررسی سوابق فامیلی و البته گرفتن آزمایشهای پاراکلینیکی مثل MRI  ویا آزمایش های خونی برمیگردد.در حیطه کلینیکی پس از مشاهده بلافاصله کودک را از لحاظ توانایی شنیداری ،توانایی دیدن و یا اختلالات بینایی و ادراک حس لامسه و درد و البته از لحاظ مهارت های شناختی باید مورد ارزیابی دقیق قرار داد.پس از این فرآیندهای دقیق بالینی و  البته تجارب متعدد در این زمینه می توان تشخیص دقیقی ارائه نمود که همه این فرآیندها توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب کودکان انجام میشود.البته برخی از ارزیابی های کلینیکی که مخصوص رشته کاردرمانی می باشد،مثل ارزیابی دقیق مراحل حرکتی ،مهارتهای حرکتی،الگوهای حرکتی و مهارت های شناختی وادراکی و ارزیابی دقیق مهارت های روزمره زندگی در کلینیک های کاردرمانی انجام خواهد شد ولی تشخیص اصلی را پزشک متخصص مغزو اعصاب کودکان خواهد داد.

 

اما در مورد فرزند شما من علائم مربوط به کودکان فلج شل را میگویم و شما حتما بدانها دقت کنید اگر همه این موارد صادق هستند حتما به پزشک متخصص مغز و اعصاب کودکان مراجعه کنید تا بررسی های دقیق تری صورت بگیرد –

1.کنترل سر ضعیف

2.مهارت های ظریف و درشت به تاخیر افتاده

3.ضعف در عضلات تنفسی

4.شلی در ناحیه لیگامان ها و مفاصل

5.تعادل ضعیف

6.اختلال در نشستن و ایستادن به صورت مستقل

7.خستگی

 

با ارادت

نعیمی

با سلام
حتما میدونید که از لحاظ رشدی در زمینه مهارت های حرکتی ،نشستن یک مرحله مهم و شاید بهتره بگم بسیار مهم هست و یکی از نشانگر ها و پیش بینی کننده های مهم در زمینه نحوه رشد کودک به حساب می آید.بنابراین بهتره در وهله اول من تاکیید و تمرکز خودم رو روی نشستن در مورد کودکتون داشته باشم-پیشنهاد میکنم بدون پوشاندن پوشک ،کودک خودتون رو آرام آرام روی یک پارچه که روی فرش پهن شده بنشانید —ابتدا با کف دست هم ناحیه لگن و هم ناحیه بالایی ران را  از پشت کنترل کنید—و سعی کنید یک اسباب بازی مورد علاقه کودک که معمولا صدا هم داره در روی یک  میز کوتاه بالاتر از سطح قلب کودک قرار بدین تا کودک گردن خودشو آرام بالا نگه داره—-به مرور زمان و با انجام این نوع تمرین عضلات مسئول نشستن فعالیت خودشون رو در هماهنگی با هم آغاز میکنن و کم کم کودک میتونه مستقل بشینه—-پس از کسب نشستن مستقل میتونیم بیشتر در زمینه چهار دست و پا راه رفتن هم صحبت بکنیم.
با احترام فراوان
نعیمی

پاسخ آقای نعیمی سرپرست علمی کلینیک کاردرمانی آریان:

با سلام
با توجه به سوالی که مطرح کردین مجبورم مراحل و سیر رشد حرکتی کودکان رو براتون بگم تا بتونید با کودک خودتون مقایسه بکنید :
البته من بیشتر سعی میکنم مواردی رو بگم که مستقیما به راه رفتن مستقل کودکتون مربوط میشه
همانطوری که میدونید کودک در سن ۶-۷ ماهگی و شاید یک ماه زودتر میتواند مستقل بشیند—اما توی همین ماه اگر کودک را روی پاهاش نگه دارید با دست،شروع میکنه به حالت پریدن جفت پا با کمک شما که ما به اون میگیم Bounce.همینطور که کودک شما مراحل حرکتی رو داره یکی یکی طی میکنه بازهم این حالت bounce  رو ازخودش نشون میده که این خودش یکی از نشانه های مثبت به موقع راه رفتن خواهد بود.
در سن حدود ۹ ماهگی بچه سعی میکنه با گرفتن اشیای اطراف خودش مثل مبلمان بلند بشه!!! و در سن ۹-۱۰ ماهگی یاد میگیره زانوهایش را چگونه باید خم بکنه و یا اینکه یاد میگره چطوری از حالت ایستادن بشینه !!!  که این مورد آخری بسیار کار سختی هست..این دومورد رو هم باز باید ببینید به موقع انجام شده یا خیر..!!!
اما در سن ۱۲ ماهگی تا ۱۳ ماهگی( در برخی کودکان به دلایلی با تاخیر) کودک مستقلا ایستادن را تجربه میکند و شروع به گرفتن مبلمان یا اشیای اطراف و راه رفتن با کمک آنها میکنه که نام اختصاصی آن cruise  خواهد بود که باید دید کودک شما این مرحله رو چطوری پشت سر گذاشته!!!  
خوب اینها مواردی بودند که مستقیما به راه رفتن کودکتون ارتباط داشتن—اما موارد دیگری مثل زمان گردن گرفتن و نشستن مستقل و البته چهاردست و پا رفتن مستقل هم هستن که به طور غیر مستقیم بر راه رفتن تاثیر دارند که باید چک بکنید ببینید اینها به موقع انجام شده اند یا خیر
موضوع دیگر اینکه اگر از روئروئک زیر ۹ ماهگی یا ۱۰ ماهگی استفاده کردین ،میتونه عاملی باشه برای تاخیر راه  رفتن مستقل کودک 
یه مورد دیگه اینکه اگر منزل شما پر از وسیله های چوبی و کاناپه و مبلمان باشه دیگه فرصت خاصی برای راه افتادن مستقل کودک بدون کمک باقی نخواهد ماند بنابراین براساس مواردی که تا به حال ذکر شد نتیجه کلی این خواهد  بود که:
۱.ابتدا در چنین کودکی باید مراحل رشد حرکتی را بررسی نمود تا ببینیم با تاخیر انجام شده و یا به موقع بوده
۲.اگر ازلحاظ محیط حرکتی کودک موانعی وجود دارد باید اصلاح شود
۳.شیوه تربیت حرکتی والدین برای آموزش راه بردن و راه رفتن کودک باید اصلاح شود
نکته آخر اینکه سن راه رفتن مستقل کودکان در منابع تا ۱۵ ماهگی ذکر شده که هم اکنون کودک شما به سن ۱۵ هنوز نرسیده است.
 

سوال از آقای نعیمی کاردرمانگر:

با سلام
از چهار جنبه این مساله قابل بررسی هست:
اول اینکه فرمودین ۱۵ ماهه هست و هنوز چهار دست و پا میره  و نمی ایسته و خوب هیچی هم نمیگه و اونجوری که نوشتین و من متوجه شدم کلمه نمیگه—
دوم اینکه بحث وابستگی رو مطرح کردین  ومسائل شناختی رو مطرح کردین
سوم اینکه ضربه خوردن به سر به صورت سهوی رو گفتین
چهارم اینکه افسردگی خودتون رو بیان کردین
در مورد اول:
قطعا فرزند شما تاخیر حرکتی داره چرا که توی این سن یک کودک به هنجار و طبیعی باید بتونه بایسته و چند قدم تا حتی با گرفتن وسایل یا دیوار برداره-و این تاخیر حرکتی با ویزیت یک متخصص کاردرمانی کودکان و شروع جلسات کاردرمانی حتما کمتر خواهد شد.
در مورد دوم :
در مورد وابستگی هم طبق نظریه جان بالبی با توجه به سن کودکتون اون در مرحله تقرب جویی فعال هست و هرچه از اون دوری بکنید و بی حوصله تر باشید نسبت بهش بیشتر به سمت شما کشیده میشه —به هرحال تصور من این هست که این رفتار کودکتون مطابق با سنشه و طبیعیه
در مورد سوم:
ضربات متعدد سهوی در دوران زیر یک و نیم  سالگی نوزادان میتونه عوارضی رو در آینده رشدی کودک به جا بزاره که به نظرم این مساله نیاز به بررسی پزشک متخصص مغز و اعصاب کودکان داره-
در مورد چهارم:
افسردگی خودتون هم عامل بسیار مهمی در اختلال در ارتباط با کودکتون میشه—تعامل والد و کودک و کیفیت و کمیت اون عامل بسیار بسیار مهمی در رشد شناخت،مهارت های زبانی و گفتاری و نیز حتی مهارت های حرکتی و عملکردی کودک هست–بنابراین اینکه فکر بکنیم تاثیری در این تاخیر کلامی نداشته ،درست نیست—-در این مورد پیشنهاد میکنم به روانپزشک بزرگسالان مراجعه بکنید و درمان خودتون رو شروع بکنید تا بتونید کیفیت بالاتری از تعامل بین خودتون و فرزندتون رو داشته باشید.
با احترام
نعیمی

سوال:

سلام. کودک 6 ساله ما بیماری هیدروسفال دارد که این موضوع باعث گردیده است نتواند راه برود. الان در حد چهار دست و پا میرود از سوی دیگر مشکل و یا خواسته خود را بیان نمی نماید

 

پاسخ سوال توسط آقای نعیمی

با سلام

هیدروسفالی تظاهرات گوناگونی دارد-ارجاع شما به کاردرمانی دقیقا درست بوده . حتما همکاران من درحال تلاش برای بدست آوردن بهترین نتایج هستند. با توجه به اینکه شما فرمودین کودک 6 ساله هست و هنوز نمیتواند حرکت کند کمی پیش اگهی بهبودی برای این کیس سخت میشود-اما به نظر من ارزیابی روند مسائل حسی کودک در کنار مسائل حرکتی وی میتواند به بهبود هرچه سریعتر کمک کند.

 

 

ابتدا بصورت تلفنی با کلینیک تماس بگیرد . در مورد فرزند شما سوالاتی میشود . پاسخ دهید و پس از آن درمورد بهترین زمان ارزیابی اولیه با شما صحبت خواهد شد و روند آن به اطلاع شما خواهد رسید . معمولا زمان ارزیابی اولیه منطبق بر اولین زمان خالی جناب آقای نعیمیی خواهد بود که سعی میشود با زمان درخواستی شما منطیق باشد .

 

با سلام
با توجه به مواردی که فرمودین تاخیر حرکتی مشهود هست ولی در مورد زبان و گفتار بهتر هست متخصص گفتاردرمانی نظر بده
در مورد تاخیر حرکتی هم بهتره کاردرمانگر کودکان بچه رو چند جلسه ایی ویزیت بکنه تا هم تمریناتی رو بابت جبران تاخیر حرکتی انجام  بده و هم ارزیابی دقیق تر حرکتی از کودک داشته باشه.اما در مورد وزن و تکامل بهترین مرجع برای پاسخگویی به شما پزشک متخصص کودکان هست که باید مراجعه منظم هم به اون داشته باشین.وزن 2 کیلو حین تولد هم وزن پایین در تولد به حساب میاد و اینها همه باید مورد چکاپ دائمی پزشک قرار بگیره

 

پاسخ آقای نعیمی سرپرست علمی کلینیک کاردرمانی آریان:

با سلام خدمت شما
از نظر علم حرکت اینکه الان در این سن کودک شما میتواند از پشت به شکم غلت بزند کاملا منطبق بر سن و صحیح است–اما اینکه چرا از روی این وضعیت به وضعیت به پشت که زودتر کودک انجام داده است نمی آید ،نیازمند پاسخ به چند سوال است که من مجبورم در همینجا با شما مطرح کنم تا بتوانم دقیقتر نظر بدهم:
1.وزن کنونی کودک و وزن حین تولد2.آیا کودک شما میتواند بدون حمایت بنشیند؟3.آیا کودک شما درسنین کمتر مثلا 3 ماهگی واکنش پا دوچرخه را با ایستادن انجام داده؟4.آیا زمانی که شما کودک را به پشت میخوابانید کودک میتواند پاهای خود را به سمت دست هایش بیاورد و آنها را لمس کند یا با آنها بازی کند؟5.آیا زمانی که کودک به شکم خوابیده دستهایش را روبه جلو جدای از بدن و گردن و با کنترل هدایت میکند تا بتواند الگوی خزیدن بگیرد؟
درکل چنانچه کودک نتواند از وضعیت به شکم(prone) به وضعیت به پشت (supine) غلت بزند و مدت زیادی در این حالت بماند 
مثلا 15 -20 دقیقه و تا مرز خستگی پیش برود میتواند دلایل زیر را داشته باشد:
1.ضعف در استفاده از  عضلات ستون فقرات 2.ضعف در استفاده از عضلات شانه و کمربند شانه ای3.ضعف در استفاده از الگوهای مورب حرکتی و ناهماهنگی در انها4.دیر نشستن و یا ننشستن کودک 5.دیر گردن گرفتن کودک6.درد های کولیکی شدید در دوران نوزادی که والدین رو مجبور به قرار دادن زودتر از موعد  کودک به روی شکم   کرده باشد
و چند مورد دیگر که در معاینه بهتر مشخص میشود.
7.بغل گرفتن های غلط خانواده و استفاده بیش از حد از گهواره برای خواباندن8.استفاده غلط از روروئک و استفاده زودهنگام از این وسیله
با ارادت و سپاس 

 

 

پاسخ آقای نعیمی سرپرست علمی کلینیک کاردرمانی آریان:

 

تشخیص افتراقی بین کودکان دارای تاخیر حرکتی با کودکان مبتلا به فلج مغزی

 

به طورکلی مشاهده رشد حرکتی آهسته کودک،تون عضلانی غیر طبیعی و وضعیت بدنی غیر طبیعی از نشانه های اصلی تشخیص کودکان مبتلا به فلج مغزی می باشد.ارزیابی دقیق رفلکس های دوران نوزادی بسیار مهم است .به طور مثال در یک کودک که مبتلا به فلج مغزی نمی باشد پس از سن 6 ماهگی رفلکس حرکتی مورو دیگر مشاهده نمیشود و یا اینکه اغلب زودتر از  سن  12 ماهگی برتری دستی پیدا نمیکند.اینجا نکته ای مهم نهفته است که اگر برتری دستی زیر سن 12 ماهگی اتفاق بیافتد ،میتواند احتمالا یکی از نشانه های فلج یکطرفه اسپاستیک در کودک باشد.البته بیماری های ژنتیکی و پیشرونده نرورلوژیکی و نیز متابولیکی را باید قبلا از دایره تشخیص کنار گذاشته باشیم تا بتوانیم چنین تشخیص دقیقی بدهیم.

درواقع الگوی تشخیص در این زمینه به مشاهده بالینی کودک ،مشاهده سیر رشد او،بررسی سوابق فامیلی و البته گرفتن آزمایشهای پاراکلینیکی مثل MRI  ویا آزمایش های خونی برمیگردد.در حیطه کلینیکی پس از مشاهده بلافاصله کودک را از لحاظ توانایی شنیداری ،توانایی دیدن و یا اختلالات بینایی و ادراک حس لامسه و درد و البته از لحاظ مهارت های شناختی باید مورد ارزیابی دقیق قرار داد.پس از این فرآیندهای دقیق بالینی و  البته تجارب متعدد در این زمینه می توان تشخیص دقیقی ارائه نمود که همه این فرآیندها توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب کودکان انجام میشود.البته برخی از ارزیابی های کلینیکی که مخصوص رشته کاردرمانی می باشد،مثل ارزیابی دقیق مراحل حرکتی ،مهارتهای حرکتی،الگوهای حرکتی و مهارت های شناختی وادراکی و ارزیابی دقیق مهارت های روزمره زندگی در کلینیک های کاردرمانی انجام خواهد شد ولی تشخیص اصلی را پزشک متخصص مغزو اعصاب کودکان خواهد داد.

 

اما در مورد فرزند شما من علائم مربوط به کودکان فلج شل را میگویم و شما حتما بدانها دقت کنید اگر همه این موارد صادق هستند حتما به پزشک متخصص مغز و اعصاب کودکان مراجعه کنید تا بررسی های دقیق تری صورت بگیرد –

1.کنترل سر ضعیف

2.مهارت های ظریف و درشت به تاخیر افتاده

3.ضعف در عضلات تنفسی

4.شلی در ناحیه لیگامان ها و مفاصل

5.تعادل ضعیف

6.اختلال در نشستن و ایستادن به صورت مستقل

7.خستگی

البته این نکته اهمیت دارد که تحقیقا هم کودکان تاخیر حرکتی و هم کودکان فلج مغزی نیاز به خدمات دقیق و ماهرانه کاردرمانی دارند تا بتوانند مهارت های حرکتی خود را تا حد ممکن منطبق بر همسن های خود تقویت کنند 

 

 

از طریق سایت  کلینیک

 تماس تلفنی

 بصورت حضوری

کلم، گفتار، زبان و صحبت، عالی ترین بخش تکامل کودک هستند. این مهارت را کودکان از ۶ تا ۸ ماهگی برای اولین بار به دست می آورند. البته قبل از آن تن گریه و صدای شیرخوار مفهوم خاصی دارد و مادر به تدریج متوجه می شود هر بار مفهوم گریه نوزاد چیست و دلیل آن از گرسنگی است یا درد یا نیاز به تعویض پوشک و… از ۶ ماهگی به بعد، شیرخوار بیان کلمه هایی مانند «دا»، «قا»، «با»، که یک سیلابی اند، آغاز می کند. در ۸ ماهگی کلمه هایی که بیان می کند دوسیلابی می شوند مثل «دادا»، «قاقا»، «بابا» و…حتی ممکن است در این سن شیرخوار کلمه هایی را که مادر و پدر به کار می برند، به صورت نامفهوم تکرار کند. در یک سالگی، انتظار می رود کودک ۳ کلمه مانند بابا، دد، قاقا که هر یک مفهومی خاص دارند بگوید. از یک سالگی به بعد، کلمات مامان و بابا را به صورت اختصاصی برای پدر و مادر استفاده و تا ۱۵ ماهگی ۶ کلمه ادا می کند و در

۱۸ ماهگی دامنه لغات او افزایش می یابد و به ۳۰ کلمه می رسد. جمله های ۲ کلمه ای مانند «بابا کو» و «این چیه» را از ۲ سالگی به بعد می تواند بگوید و به تدریج که دامنه وسعت کلماتش بیشتر می شود، صحبت کردن هم روان تر خواهد شد و می تواند از ۵/۲ تا ۳ سالگی جمله های ۳ کلمه ای بسازد.

▪ این روند عمومیت دارد و در تمام کودکان صدق می کند؟

این روند در بیشتر کودکان دیده می شود اما به هر حال قانون کلی نیست و در مورد همه صدق نمی کند. در برخی خانواده ها کودک با تاخیر به حرف می افتد. معمولا کودکانی که در خانواده های پرجمعیت زندگی می کنند و برادر و خواهر دارند، زودتر شروع به حرف زدن می کنند اما کودکان تک فرزند که در خانواده های کم جمعیت زندگی می کنند، دیرتر به حرف می آیند.

▪ این تاخیر تا چه زمانی و در چه شرایطی طبیعی است؟

تاخیر در حرف زدن تا ۳ سالگی طبیعی است و به گفتاردرمانی نیازی ندارد اما اگر بعد از این سن کودک به حرف نیامد یا دچار مشکلاتی در گفتار و ادای کلمات یا جمله سازی یا تکرار برخی کلمات و لکنت زبان بود، باید حتما به متخصص اطفال، روان پزشک یا روان شناس و گفتاردرمانگر مراجعه کرد.

▪ اگر تاخیر در تکلم طبیعی نباشد، نشانه چه مشکلی است؟

شایع ترین دلیل تاخیر گفتاری، سابقه خانوادگی است اما برخی اختلال ها به خصوص اختلال های شناختی مانند اوتیسم می توانند خود را با تاخیر در حرف زدن بروز دهند.

▪ از کجا بفهمیم تاخیر در به حرف افتادن فرزندمان طبیعی است یا نه؟

صحبت با کودک و صحبت خواستن از او و طرح سوال هایی مانند «توپت کو؟»، «این چیه؟» یا نشان دادن تصویر و درخواست از کودک برای بیان نام حیوان یا حتی تکرار صدای آن در به حرف آمدنش موثر است. کودکی که قدرت شناخت دارد و متوجه سوال های مادر و پدر می شود و تلاش می کند به آن پاسخ دهد، دچار مشکل نیست اما کودکی که قدرت شناخت ندارد و اصلا متوجه سوال نمی شود، ممکن است دچار اختلال های روانی باشد و دیر صحبت کردن او نشانه مشکل است.

▪ لطفا مهارت هایی را عنوان کنید که در سریع تر به حرف آمدن کودک موثر باشد.

نشان دادن تصویر و گوش دادن به آهنگ و شعر به کودک کمک می کند ادای کلمات را آغاز و سریع تر صحبت کند. والدین می توانند با فرزندشان صحبت کنند و از او بخواهند به آنها جواب دهد.

▪ می گویند مصرف تخم کبوتر و بلدرچین برای زبان باز کردن یا برای درمان لکنت خوب است.

نه، اینها هیچ تاثیری ندارند و اگر والدین آگاهی و اطلاعات خود را بالا ببرند و بدانند مکانیسم صحبت کردن چگونه است و این روند تکاملی جز با تکرار و تمرین به دست نمی آید، از خوددرمانی های این چنینی پرهیز می کنند. برای لکنت زبان هم که اختلالی چند بعدی است فقط گفتار درمانی توصیه می شود. البته اگر کودک اضطراب دارد یا والدین مشکلات رفتاری دارند بهتر است از روان پزشک کودک هم کمک بگیرند.

خیر به هبچ وجه ، در زمینه مصرف دارو پزشکان متخصص ،مرجع رسمی پاسخگویی هستند. 

در مورد این مسئله نمیتوان نظر خاصی داد . در برخی موارد که تعداد آن هم محدود بوده است درصورتیکه بین دو کلینیک همکاری های علمی و اجرایی وجود داشته باشد میتوان به نتایج خوبی دست یافت.

اما با توجه به اینکه در هر کلینیکی روند ارزیابی،ارجاعات ،تشخیص ها و شیوه کار متفاوت است امکان این هماهنگی بسیار سخت خواهد بود . درنهایت تصمیم با خود خانواده است و بردن همزمان کودک به کاردانی در چند مرکز از نظر کلینیک کاردرمانی آریان مانعی ندارد.

بله ،محدودیتی از این جهت وجود ندارد و شما میتوانید برای هرکدام از خدمات کاردرمانی ،کلنییک  دلخواه خود را انتخاب کرده و از کلینیک کاردرمانی آریان نیز کمک بگیرید.

بله ، اما فاصله  افتادن میان دوره ها ممکن است کارایی جلسات را کاهش بدهد.

کاردرمانی و گفتاردرمانی آریان

مرکز کاردرمانی کودکان آریان عضو فدراسیون جهانی کاردرمانی

تشکر رهبر معظم انقلاب اسلامی از زحمات پزشکان و پرستاران در مبارزه با ویروس کرونا

ضدعفونی پیشرفته مرکز کاردرمانی آریان طبق دستورالعمل وزارت بهداشت انجام شد

سخنرانی دکتر مجید نعیمی درباره ی ” بازتوانی و توانبخشی شناختی از راه دور در دوازدهمین کنگره بین المللی سکته مغزی ایران

آغاز فعالیت کلینیک کاردرمانی آریان با رعایت اصول فاصله گذاری هوشمند از 30 فروردین ماه طبق دستورالعمل چگونگی فعالیت مطب ها در دوره همه گیری کووید 19

مرکز کاردرمانی آریان پس از کسب مجوز رسمی از سازمان نظام پزشکی فعالیت خود را آغاز نموده است.مدیریت و مسئولیت فنی مرکز کاردرمانی آریان جناب آقای مجید نعیمی ،متخصص کاردرمانی هستند .این مرکز با توجه به نیاز ویژه کودکان به توجه گروهی به درمان توانبخشی در اختلالات رشدی کودکان بنیانگذاری شده است و در راستای اهداف کلی فدراسیون بین المللی کاردرمانی ،خدمات کاردرمانی خود را ارائه می دهد.همچنین ،تمایل بسیار زیاد این مرکز به انجام فرآیند دقیق درکاردرمانی کودکان باعث شده ،استانداردهای ویژه ای برای ارزیابی و درمان مدنظراین مجموعه باشد.کاردرمانی علم وهنر استفاده از فعالیت های هدفمند است.این نکته بسیار مهم است که کاردرمانگرانی که در این مرکز مشغول به کار میشوند،حتما وارد دوره آمادگی برای کارورزی در کلینیک شوند.این مرکزبرای استخدام عزیزان کاردرمانگر خود ،دوره آمادگی و کارورزی بالینی برای ورود به قسمت های تخصصی خود درنظر گرفته تا ضمن بهره گیری از استعداد های کاردرمانگران،بتواند استانداردهای سخت گیرانه تری برای اجرای تجویزهای درمانی خود ایجاد کند.از بهترین کلینیک های کاردرمانی غرب تهران و سعادت آباد مرکز کاردرمانی آریان می باشد که تلاش میکند خدمات خود را روز به روز به استانداردهای توانبخشی عصبی کودکان نزدیک نماید.

اهمیت تقویت مهارت خودکنترلی در کار درمانی کودکان چیست

اصطلاحات گفتاردرمانی در مشکلات مربوط به خواندن کودکان

تاثیر کاردرمانی ذهنی در کاهش اضطراب کودکان بیش فعال یا کم …

بهبود مهارت های خود کنترلی کودکان از طریق بازی های کاردرما…

درمان تحریک پذیری مداوم و عصبانیت کودکان در کلینیک کاردرمانی

شناخت علائم اوتیسم و تکنیک های کاردرمانی کودکان در کاهش آنها

تاثیر شناخت و تعامل مناسب والدین با کودک از دیدگاه کاردرمانی

ارتباط تعیین نوع بازی ها و یادگیری در کاردرمانی کودکان

تاثیر استفاده از روش های مبتنی بر اشتغال حسی در کاردرمانی کودکان

اهمیت مداخله متخصصین کاردرمانی در کودکان بیش فعال یا کم توجه

دریافت جدیدتری اخبار کاردرمانی و گفتاردرمانی با عضویت در خبرنامه

تلفن : ۶۶۵۹۶۱۵۱      

افتتاح تنها شعبه کلینیک ایران در مرزداران

منطقه غرب تهران به لحاظ جمعیتی و تراکم مشاغل مختلف از جمله پزشکی از مناطق غنی تهران محسوب میشود ما در این مقاله سعی نموده ایم که با معرفی محله های مختلف غرب تهران و بهترین کاردرمانی غرب تهران به آن دسته از عزیزانی که در جستجوی یک کاردرمانی قوی و معتبر هستند کمک کرده باشیم .

کلینیک کاردرمانی در مرزداران

کاردرمانی غرب تهران

کلینیک کاردرمانی در گیشا

کلینیک کاردرمانی در شهرآرا

کلینیک کاردرمانی در ستارخان

کلینیک کاردرمانی در دهکده المپیک

کلینیک کاردرمانی در صادقیه و طرشت

کلینیک کاردرمانی در پونک

کلینیک کاردرمانی در سعادت آباد

کلینیک کاردرمانی در شهرک غرب

کلینیک کاردرمانی در تهرانسر

کلینیک کاردرمانی در جنت آباد

کلینیک کاردرمانی در خلیج فارس

کلینیک کاردرمانی در اکباتان

کلینیک کاردرمانی در شهران

کاردرمانی استفاده از فعالیت‌های هدفمند برای جلوگیری از ناتوانی و حفظ سلامتی و دادن استقلال برای انجام کارهای افرادی است که به نوعی دچار آسیب جسمی، ذهنی یا روانی هستند. مرکز توانبخشی ایران با داشتن کارشناسان مجرب در زمینه کاردرمانی جسمی و ذهنی ، گفتار درمانی ، ارتوپدی ، بازی درمانی ، درمان فلج مغزی و … برای درمان کودکان این قشر فعالیت میکند.

 

مرکز کاردرمانی آزادی ، مرکز کاردرمانی صادقیه ، مرکز کاردرمانی پونک ، مرکز کاردرمانی ستارخان ، مرکز کاردرمانی مرزداران ، مرکز کاردرمانی المپیک ، مرکز کادرمانی تهرانسر

جهت دسترسی به کلیه مراکز کاردرمانی واقع در غرب تهران از طریق سامانه بانک اطلاعات مراکز کاردرمانی و گفتاردرمانی اینجا کلیک کنید

کلینیک کاردرمانی سعادت آباد ، کلینیک کاردرمانی آیت الله کاشانی ، کلینیک کاردرمانی شهران ، کلینیک کاردرمانی گیشا ، کلینیک کاردرمانی فردوس ، کلینیک کاردرمانی حصارک

 

کاردرمانی اکباتان ، کاردرمانی طرشت ، کاردرمانی شهر زیبا ، کاردرمانی چیتگر ، کاردرمانی جنت آباد ، کاردرمانی آریاشهر ، کاردرمانی وردآورد ، کاردرمانی کن

 

مرکز کار درمانی توانبخشی جامع ایران بعنوان بهترین کلینیک کار درمانی در تهران آماده خدمت رسانی به خانواده ها می باشد

مراكز کاردرمانی غرب تهران

لیست مراكز كاردرمانی غرب تهران

مطب کار درمانی در غرب تهران

آدرس و تلفن مراكز کاردرمانی غرب تهران

   كلينيك كاردرمانی كودكان در غرب تهران

کلینیکهای کاردرمانی غرب تهران

بهترین مراکز کاردرمانی غرب تهران

بهترین مراکز کاردرمانی غرب تهران

بهترین مراکز کاردرمانی شمال غرب تهران

بهترین مراکز کاردرمانی جنوب غرب تهران

در انتهای این صفحه لیست کلیه مراکز کاردرمانی در غرب تهران در بانک اطلاعاتی ایران  و گزیده بهترین کلینیک کار درمانی غرب تهران  را برای شما آوره ایم . این فهرست شامل مرکز کاردرمانی جسمی و مرکز کاردرمانی ذهنی غرب تهران اعم از مراکز کاردرمانی خصوصی و یا دولتی غرب تهران، به همراه اطلاعات شماره تلفن تماس مرکز و آدرس مرکز کاردرمانی می باشد. برخی از مراکز توانبخشی و کاردرمانی و کاردرمانگران موجود در این لیست خدمات کار درمانی گردن گرفتن ، کار درمانی برای راه رفتن ، ایستادن ، نشستن و کاردرمانی در منزل را نیز انجام می دهند.

 

متخصصین کاردرمانی که در اصطلاح کاردرمانگر نیز نامیده می شود، با مدرک لیسانس از دانشگاه علوم پزشکی فارغ التحصیل می شوند.  همانند دیگر رشته های  توانبخشی همچون فیزیوتراپی  این فارغ التحصیلان با داشتن ۵ سال سابقه کار در حوزه کاردرمانی ،  می توانند در استان تهران و هر یک از شهر های استان تهران مطب کاردرمانی تاسیس کنند. امکان ادامه تحصیل در رشته کاردرمانی تا مقطع دکتری برای فارغ التحصیلان این رشته وجود دارد. تحصیلات آکادمیک بالتر می تواند نشانگر دانش روز و علمی تر کاردرمانگر باشد ولی بدون شک نقش تجربه کاری را نباید نادیده گرفت

کاردرمانی غرب تهران

  

 شما می توانید در بخش بانک اطلاعاتی مراکز کاردرمانی دولتی  غرب تهران ، شمال غرب تهران ، جنوب غرب تهران یا مراکز کاردرمانی خصوصی غرب تهران،  و یا مراکز توانبخشی در غرب تهران را براساس نیاز خود جستجو  کنید.

مراکز کاردرمانی دولتی اغلب در بیمارستان های دولتی مستقر هستند بعد از جستجو در بین مراکز میتونید با تو جه عناوین مشخص شده مراکز دولتی را انتخاب نمایید 

 

 : در این بخش سه مورد را به عنوان بهترین مرکز کارمانی غرب تهران به شما معرفی می نماییم 

 

در حال حاضر مراکز کاردرمانی غرب تهران خدمات کاردرمانی برای فلج مغزی ،  تاًخیر حرکتی نظیر دیر گردن  گرفتن ، تاًخیر در راه رفتن ، 

اختلالات هماهنگی رشد ، اختلالات و بیماريهاي عصبی عضلانی مانند دیستروفی عضلانی ، نوروپاتی ، میوپاتی  ،دررفتگی مادرزادی لگن  ، تورتیکولی  آسیب اعصاب محیطی مانند فلج ارب ، نقایص لوله عصبی مانند اسپاینابیفیدا ، عوارض حرکتی

بیماریهاي متابولیک ، کودکان با مشکلات تعادلی وتاخیری ، مشکلات قدرت و تحمل عضلانی

 کودکانی که به دلیل پوسچر نامناسب یا ضعف عضلانی دچار کوتاهی شده اند

را ارائه می نمایند در صورتی که مراکزی  را در غرب تهران و سایر شهر های استان تهران میشناسید که خدمات دیگری را نیز ارائه می نمایند از طریق بخش ارتباط با ما اطلاع رسانی نمایید تا در این بخش درج گردد

 

همین طور برخی از مطب های لیست بالا مراکز کاردرمانی غرب تهران طرف قرار داد تامین اجتماعی در شهر تهران می باشند. برای دریافت خدمات تامین اجتماعی بهتر موارد زیر را رعایت کنید

در نظر داشته باشید درحال حاضر بیمه های تامین اجتماعی و خدمات درمانی هیچ اقدامی جهت قرارداد با کلینیک های کاردرمانی انجام نداده اند

 

 

این وسیله کمکی که gait plate نام دارد توسط کاردرمانگر فرهنگ محمدخانی طراحی شده و به بهبود وضعیت ایستادن و راه رفتن کودکان فلج مغزی کمک شایانی میکند . gait plate دارای تاییدیه از مرکز تحقیقات توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران وسازمان ثبت اختراعات به شماره 65026 می باشد .                       اطلاعات بیشتر

 جمالزاده، تقاطع بلوار کشاورز (‌نبش شمال غربی )‌پلاک 414 – طبقه اول تلفن :   66430489   66596218 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
document.getElementById(‘cloakfa4c5cd197bc43706865e69577f020c8’).innerHTML = ”;
var prefix = ‘ma’ + ‘il’ + ‘to’;
var path = ‘hr’ + ‘ef’ + ‘=’;
var addyfa4c5cd197bc43706865e69577f020c8 = ‘info’ + ‘@’;
addyfa4c5cd197bc43706865e69577f020c8 = addyfa4c5cd197bc43706865e69577f020c8 + ‘iranrehab’ + ‘.’ + ‘ir’;
var addy_textfa4c5cd197bc43706865e69577f020c8 = ‘info’ + ‘@’ + ‘iranrehab’ + ‘.’ + ‘ir’;document.getElementById(‘cloakfa4c5cd197bc43706865e69577f020c8’).innerHTML += ‘‘+addy_textfa4c5cd197bc43706865e69577f020c8+’‘;

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران: سعادت آباد- بلوار پاکنژاد- خ سپیدار- خ شکوفه شمالی- کوچه نظری(رز سابق)- پلاک 47

بهترین مرکز غرب تهران در حیطه توانبخشی، کلینیک توانبخشی غرب تهران می باشد. کلینیک توانبخشی غرب تهران با مدیریت جناب آقای دکتر صابر یکی از بهترین مراکز کاردرمانی در غرب تهران و گفتاردرمانی در غرب تهران محسوب می شود. جناب آقای دکتر صابر مدرس دانشگاه توانبخشی شهید بهشتی، یکی از بهترین دانشگاه های توانبخشی در تهران می باشد.

با توجه به سابقه بالینی ایشان در حیطه توانبخشی کودکان و ارائه مقالات معتبر علمی در زمینه توانبخشی کودکان، دکتر صابر در کاردرمانی در سعادت آباد و گفتار درمانی در سعادت آباد توانسته اند(کلینیک توانبخشی غرب تهران) بهترین مرکز کاردرمانی و بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران را با نام کلینیک توانبخشی غرب تهران تاسیس نموده و با بیش از 38 نیروی متخصص کاردرمانی خوب در غرب تهران و گفتاردرمانی خوب در غرب تهران و روانشناس کودک به ارائه خدمات توانبخشی کودکان بپردازند.

در دو مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران( کاردرمانی سعادت آباد و گفتار درمانی سعادت آباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران) و مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران( کلینیک توانبخشی پایا) جزو بهترین مرکز اوتیسم در تهران، بهترین مرکز اختلالات یادگیری در تهران، بهترین مرکز درمان بیش فعالی در تهران، بهترین مرکز درمان لکنت زبان در تهران و بهترین مرکز نقص توجه در تهران و بهترین مرکز اختلال یکپارچگی حسی در تهران محسوب می شود. همچنین کلینیک توانبخشی غرب تهران مجهز به خدمات بهترین کاردرمانی در منزل تهران و بهترین گفتار درمانی در منزل تهران می باشد. با توجه به نکات فوق کلینیک های تحت نظر جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی غرب تهران)جزو بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران و بهترین مراکز کاردرمانی در تهران از دیدگاه مراجعین قرار گرفته است.

کاردرمانی غرب تهران

مرکز توانبخشی غرب تهران به مساحت بالغ بر 390 متر در سه طبقه در منطقه سعادت آباد واقع شده است. با توجه به وضعیت مراجعین محترم و وجود بیماران با مشکلات جسمی که جابه جایی در مرکز برای مراجع و خانواده های ایشان دشوار می باشد، کلینیک توانبخشی غرب تهران به گونه ای طراحی شده است که نیاز بیمار به جابه جایی را به حداقل رسانده و با ایجاد امکانات درمانی در طبقه همکف مرکز هیچ نیازی به جابه جایی مراجعین با مشکلات جسمی به طبقات دیگر کلینیک توانبخشی غرب تهران نمی باشد.

همچنین امکانات مجهز مرکز توانبخشی غرب تهران از قبیل تجهیزات مکانوتراپی و آب درمانی وارداتی از جمله تردمیل در آب و تخته تعادل در آب و … و تکنیک ها و امکانات نوآوری شده و ساخته شده توسط کلینیک توانبخشی غرب تهران برای اولین بار در ایران، کلینیک توانبخشی غرب تهران را به یکی از بهترین مراکز گفتاردرمانی و کاردرمانی شمال تهران تبدیل کرده است.

همچنین وجود تیم مجرب گفتار درمانی در کنار همکاران کاردرمان مرکز توانبخشی غرب تهران به صورت گروهی با روانشناسان متخصص در زمینه های مختلف مورد نیاز همکاری می نمایند یکی دیگر از وجوه تمایز مرکز توانبخشی غرب تهران با دیگر مراکز کاردرمانی و گفتار درمانی تهران می باشد. این فعالیت تیمی زیر نظر جناب آقای دکتر صابر در کلینیک توانبخشی غرب تهران و با ارزیابی های دوره ای ( 2 ماه یکبار) بیماران توسط  دکتر صابر و طرح درمانی همه جانبه که تمام نیاز های بیماران را تحت پوشش خود قرار می دهد، موجب رضایتمندی بیش از پیش در مراجعین محترم گشته به صورتی که این مرکز را جزو بهترین مرکز کاردرمانی غرب تهران و بهترین گفتاردرمانی غرب تهران  معرفی می نمایند.

در حیطه کودکان مرکز توانبخشی غرب تهران (کلینیک توانبخشی غرب تهران)به بیماران با اختلال اوتیسم، بیش فعالی و نقص توجه(  ADHD  ) ، اختلال پردازش حسی(  SPD-SID ) ، اختلال یادگیری، فلج مغزی(  CP  ) اختلالات ژنتیک، لکنت زبان، تاخیر رشد حرکتی، مشکلات گفتاری، مشکلات ارتوپدی ، صافی کف پا، پا ضربدری، اختلالات رفتاری، مشکلات اضطرابی و پرخاشگری، مشکلات ارتباطی، خدمات توانبخشی را ارائه می کند.

در حیطه بزرگسالان در اختلالاتی نظیر اوتیسم در بزرگسالی، سکته مغزی، ضربه مغزی، تومورهای مغزی و نخاعی، ضایعات نخاعی، پارکینگسون، ام اس(  MS  )، اختلال حرکتی در سالمندان، مشکلات گفتاری پس از سکته ، اختلالات بلع و….. فعالیت می کند.

کلینیک توانبخشی غرب تهران شامل بخش های

 

اتاق تاریک

بخش گفتار درمانی کلینیک توانبخشی غرب تهران زیر نظر جناب آقای دکتر صابر با تیم گفتاردرمانی مجرب کلینیک توانبخشی غرب تهران آماده ارائه خدمات گفتار درمانی در حیطه کودکان و بزرگسالان می باشد.

با توجه به گستردگی حیطه های گفتار درمانی و تبحر گفتار درمانان در زمینه های مختلف درمانی، جناب آقای دکتر صابر در کلینیک توانبخشی غرب تهران تلاش نموده اند با گردآوری تعداد زیادی از متخصصین این رشته در زمینه های گفتار درمانی حسی داخل دهانی، گفتاردرمانی در حیطه لکنت زبان، گفتار درمانی در حیطه ارتباطی، گفتاردرمانی تلفظ کلمات، گفتار درمانی در تولید گفتار، گفتار درمانی در مشکلات درک و شناخت، گفتار درمانی در حیطه درک مطلب و تفکر انتزاعی در کلینیک توانبخشی غرب تهران و جریان فکر، گفتاردرمانی در بلع و تقویت عضلات دهان و… تمام حیطه های گفتار درمانی را تحت پوشش قرار دهند. این امر باعث گردیده که مرکز گفتار درمانی غرب تهران به بهترین مرکز گفتاردرمانی در تهران مبدل گردد.

 

 

گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شرق تهران( کلینیک توانبخشی پایا واقع در پاسداران)

گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران

گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران( کلینیک توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد)

کلینیک توانبخشی غرب تهران یکی از مجهزترین  مراکز اتیسم کشور می باشد. این مرکز مجهز به بخش های سنسوری روم – اتاق شنیداری ، اتاق تعدیل حسی، اتاق تاریک وتحریکات بینایی، ماساژ درمانی، آب درمانی تخصصی اوتیسم، کاردرمانی در اتیسم و گفتاردرمانی در اتیسم می باشد. که موجب تسهیل روند درمان کودکان اوتیسم به صورت چشمگیری شده است.

مرکز اوتیسم تهران مفتخر است بیان کند، که به گفته مراجعین این مرکز در یک دوره درمانی 4 ماهه در مرکز اتیسم گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران ، میزان بی قراری کاهش یافته و ارتباط چشمی و درک کلامی و ارتباطی تا حد چشمگیری در کودکان اوتیسم بهبود یافته است. یکی از دلایلی که کلینیک توانبخشی غرب تهران به بهترین مرکز اوتیسم در تهران مبدل ساخته است وجود تیم درمانی با تجربه و همگام در کنار هم در حیطه های کاردرمانی، گفتاردرمانی و روانشناسی تحت نظر جناب آقای دکتر صابر می باشد. پیشرفت روز افزون مرکز درمان اوتیسم  تهران موجب ابداع و استفاده از تکنیک های جدید و روز دنیا شده است.

بهترین مرکز اوتیسم در شهرک غرب- بهترین مرکز اوتیسم در مرزداران- بهترین مرکز اوتیسم در جنت آباد- بهترین مرکز اوتیسم صادقیه- کلینیک غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در ستارخان-بهترین گفتار درمانی در منزل تهران- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در پونک-کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد- آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در ولنجک- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در انقلاب- بهترین مرکز اوتیسم در سعادت آباد- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در چیتگر- بهترین مرکز اوتیسم در تهرانسر- بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در برق آلستوم-بهترین مرکز اوتیسم در گیشا- بهترین مرکز اوتیسم در اکباتان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم اسلام شهر- گفتار درمانی سعادت آباد-بهترین مرکز اوتیسم در شهران- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم بلوار فردوس- بهترین مرکز اوتیسم در شهر زیبا- مرکز کاردرمانی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در آریاشهر- بهترین مرکز اوتیسم در آزادی-گفتاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز اوتیسم آیت الله کاشانی- مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در ونک- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین کاردرمانی در منزل تهران- بهترین مرکز اوتیسم در کوهسار- بهترین مرکز اوتیسم در عباس آباد- بهترین مرکز اوتیسم در فاطمی- بهترین مرکز اوتیسم گاندی- مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در کریمخان- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم ولیعصر- بهترین مرکز اوتیسم اشرفی اصفهانی- بهترین مرکز اوتیسم در آذربایجان- بهترین مرکز اوتیسم در تهران- بهترین مرکز اوتیسم در شهرک راه آهن- بهترین مرکز اوتیسم در شهرک گلستان- بهترین مرکز اوتیسم در شهرک ژاندارمری- بهترین مرکز اوتیسم در شهرک فرهنگیان- کاردرمانی سعادت آباد- بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز اوتیسم در شهرک استقلال- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز اوتیسم در عبدل آباد- بهترین مرکز اوتیسم در کارگر- بهترین مرکز اوتیسم امیرآباد- بهترین مرکز اوتیسم در جمهوری- کاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز اوتیسم در بلوار کشاورز- بهترین مرکز اوتیسم در نواب- بهترین مرکز اوتیسم در 15 خرداد- بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین مرکز اوتیسم در مهرآباد- بهترین مرکز اوتیسم فرحزاد-بهترین مرکز اوتیسم در سیمون بولیوار- کاردرمانی غرب تهران- گفتار درمانی غرب تهران-بهترین مرکز اوتیسم در سازمان برنامه- بهترین مرکز اوتیسم در شادمان- بهترین مرکز اوتیسم در توحید- کاردرمانی شمال تهران- بهترین مرکز اوتیسم در کن- گفتار درمانی شمال تهران

با توجه به  گسترش و شیوع  روز افزون اختلالات یادگیری در کودکان در سال های اخیر و اهمیت درمان این اختلال در روند یادگیری و تحصیل کودکان، توانبخشی اختلالات یادگیری نقش پر رنگی را در درمان این اختلال به خود گرفته است.مرکز اختلالات یادگیری در تهران با توجه به مشکلات پایه ای موجود در کودکان اختلال یادگیری که روند آموزش را در کودک کند می کند، طرح درمان ویژه کودکان اختلالات یادگیری را مطح نمده است.

در بهترین مرکز اختلالات یادگیری تهران در مرکز توانبخشی غرب تهران علاوه بر فعالیت در زمینه موارد تحصیلی کودکان با مشکلات یادگیری به رفع مشکلات زمینه ای و علل ایجاد کننده این اختلال و درمان شناختی کودکان پرداخته می شود. متخصصین کاردرمان خوب و گفتاردرمان خوب و روانشناسان آموزشی مرکز به صورت یک تیم مجرب به درمان کودکان با اختلالات یادگیری در بهترین مرکز اختلالات یادگیری تهران می پردازند تا شما عزیزان را در این امر یاری رسانند. بخش توجه شنیداری، توجه بینایی، درک مطلب، سرعت پردازش اطلاعات ، هماهنگی های حرکتی ، تقویت حافظه و… از بخش های مختلف مرکز اختلال یادگیری تهران می باشد.

بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهرک غرب- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در مرزداران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در جنت آباد- بهترین مرکز اختلالات یادگیری صادقیه- کلینیک غرب تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در ستارخان-بهترین گفتار درمانی در منزل تهران- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در پونک- بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در ولنجک- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در انقلاب- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری در سعادت آباد- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در چیتگر- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری در تهرانسر- بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در برق آلستوم-بهترین مرکز اختلالات یادگیری در گیشا- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در اکباتان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری اسلام شهر- گفتار درمانی سعادت آباد-کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری بلوار فردوس- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهر زیبا- مرکز کاردرمانی غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در آریاشهر- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری در آزادی-گفتاردرمانی خوب در سعادت آباد- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری آیت الله کاشانی- مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در ونک- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین کاردرمانی در منزل تهران- بهترین مرکزاختلالات یادگیری در کوهسار- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در عباس آباد- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در فاطمی- بهترین مرکز اختلالات یادگیری گاندی- مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در کریمخان- بهترین مرکز اختلالات یادگیری ولیعصر- بهترین مرکز اختلالات یادگیری اشرفی اصفهانی- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در آذربایجان- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهرک راه آهن- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهرک گلستان- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهرک ژاندارمری- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهرک فرهنگیان-کلینیک توانبخشی غرب تهران- کاردرمانی سعادت آباد- بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهرک استقلال- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در عبدل آباد- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در کارگر- بهترین مرکز اختلالات یادگیری امیرآباد- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در جمهوری- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران-کاردرمانی خوب در سعادت آباد-آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در بلوار کشاورز- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در نواب- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در 15 خرداد- بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین مرکزاختلالات یادگیری در مهرآباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری فرحزاد- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری در سیمون بولیوار- کاردرمانی غرب تهران- گفتار درمانی غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری در سازمان برنامه- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شادمان- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در توحید- کاردرمانی شمال تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در کن- گفتار درمانی شمال تهران

مرکز توانبخشی غرب تهران با دارا بودن بخش آب درمانی تخصصی در زمینه کودکان فلج مغزی و ارائه خدمات آب درمانی به صورت انفرادی به نحوی که در هر تایم درمانی یک کودک با یک آب درمان متخصص به فعالیت در آب در استخر تخصصی می پردازد. همچنین امکاناتی نظیر تردمیل در آب- بالانس بیم در آب، تخته تعادل در آب، نودل های مختلف که همه از کشورهای اروپایی وارد شده است در درمان تخصصی کودکان فلج مغزی در مرکز غرب تهران استفاده می شوند.

شایان ذکر است بخش تخصصی ماساژ درمانی در بهترین مرکز کاردرمانی کودکان فلج مغزی به صورت ویژه به درمان کوتاهی عضلات و مشکلات حس عمقی این کودکان  در مرکز تخصصی فلج مغزی در تهران می پردازد. با توجه به این نکته که مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران از تعداد زیادی از نیروهای کاردرمان جسمی مجرب بهرمند است این مرکز را جزو بهترین مراکز درمان فلج مغزی در سایت گوگل مطرح کرده است.

بهترین مرکز فلج مغزی در شهرک غرب- بهترین مرکز فلج مغزی در مرزداران- بهترین مرکز فلج مغزی در جنت آباد- بهترین مرکز فلج مغزی صادقیه- کلینیک غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در ستارخان-بهترین گفتار درمانی در منزل تهران- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در پونک- بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد- آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در ولنجک- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در انقلاب- بهترین مرکز فلج مغزی در سعادت آباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران-توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در چیتگر- بهترین مرکز فلج مغزی در تهرانسر- بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در برق آلستوم-بهترین مرکز فلج مغزی در گیشا- بهترین مرکز فلج مغزی در اکباتان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی اسلام شهر- گفتار درمانی سعادت آباد-بهترین مرکز فلج مغزی در شهران- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی بلوار فردوس- بهترین مرکز فلج مغزی در شهر زیبا- مرکز کاردرمانی غرب تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز فلج مغزی در آریاشهر- بهترین مرکز فلج مغزی در آزادی-گفتاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز فلج مغزی آیت الله کاشانی- مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در ونک- بهترین کاردرمانی در منزل تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در کوهسار- بهترین مرکز فلج مغزی در عباس آباد- بهترین مرکز فلج مغزی در فاطمی- بهترین مرکز فلج مغزی گاندی- مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در کریمخان- بهترین مرکز فلج مغزی ولیعصر- بهترین مرکز فلج مغزی اشرفی اصفهانی- بهترین مرکز فلج مغزی در آذربایجان- بهترین مرکز فلج مغزی در تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در شهرک راه آهن- بهترین مرکز فلج مغزی در شهرک گلستان- بهترین مرکز فلج مغزی در شهرک ژاندارمری- بهترین مرکز فلج مغزی در شهرک فرهنگیان- کاردرمانی سعادت آباد- بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز فلج مغزی در شهرک استقلال- بهترین مرکز فلج مغزی در عبدل آباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز فلج مغزی در کارگر- بهترین مرکز فلج مغزی امیرآباد- بهترین مرکز فلج مغزی در جمهوری- کاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز فلج مغزی در بلوار کشاورز- بهترین مرکز فلج مغزی در نواب- بهترین مرکز فلج مغزی در 15 خرداد- بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در مهرآباد- بهترین مرکز فلج مغزی فرحزاد-بهترین مرکز فلج مغزی در سیمون بولیوار- کاردرمانی غرب تهران- گفتار درمانی غرب تهران-بهترین مرکز فلج مغزی در سازمان برنامه- بهترین مرکز فلج مغزی در شادمان- بهترین مرکز فلج مغزی در توحید- کاردرمانی شمال تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در کن- گفتار درمانی شمال تهران

مشکلات حسی در بیشتر بیماریها یکی از فاکتورهای اساسی محسوب می شود مانند اختلال حسی در اتیسم، اختلال حسی در فلج مغزی، اختلال حسی در نقص یکپارچگی حسی و ….به همین علت  آقای دکتر صابر با سابقه  بیش از 15 سال توانبخشی در یکپارچگی حسی به ایجاد اتاق تعدیل حسی به صورت تخصصی به درمان مشکلات حسی از جمله حس گرما و سرما، حس لامسه ، حس عمقی، حس شنیداری، حس بویایی، حس وستیبولار ، حس بینایی و…. در کلینیک توانبخشی غرب تهران پرداخته است. به نحوی که مراجع کنندگان این مرکز اذعان دارند که مرکز غرب تهران جزو بهترین مراکز درمان اختلال یکپارچگی حسی محسوب می گردد.

از موارد دیگری که این مرکز را جزو بهترین مرکز درمان اختلال یکپارچگی حسی قرار می دهد وجود بخش سنسوری روم و بخش ماساژ درمانی تخصصی در زمینه اختلال پردازش حسی است. بخش حسی حرکتی در توانبخشی غرب تهران با مجهز بودن به وسایل و ابزار تخصصی و پیشرفته در زمینه تحریکات حسی ما را دربهترین درمان اختلال یکپارچگی حسی در تهران یاری می نماید.

بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهرک غرب- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در مرزداران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در جنت آباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی صادقیه- کلینیک غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در ستارخان-بهترین گفتار درمانی در منزل تهران- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در پونک- بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد- آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در ولنجک- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در انقلاب- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در سعادت آباد- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در چیتگر- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در تهرانسر- بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در برق آلستوم-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در گیشا- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در اکباتان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی اسلام شهر- گفتار درمانی سعادت آباد-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهران- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی بلوار فردوس- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهر زیبا- مرکز کاردرمانی غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در آریاشهر- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در آزادی-گفتاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی آیت الله کاشانی- مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در ونک- بهترین کاردرمانی در منزل تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در کوهسار- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در عباس آباد- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در فاطمی- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی گاندی- مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در کریمخان- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی ولیعصر- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی اشرفی اصفهانی- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در آذربایجان- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهرک راه آهن- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهرک گلستان- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهرک ژاندارمری- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهرک فرهنگیان- کاردرمانی سعادت آباد- بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهرک استقلال- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در عبدل آباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در کارگر- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی امیرآباد- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در جمهوری- کاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در بلوار کشاورز- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در نواب- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در 15 خرداد- بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در مهرآباد- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی فرحزاد-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در سیمون بولیوار- کاردرمانی غرب تهران- گفتار درمانی غرب تهران-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در سازمان برنامه- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شادمان- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در توحید- کاردرمانی شمال تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در کن- گفتار درمانی شمال تهران

یکی از اختلالات رایج در سنین بین 4 الی 5 سالگی لکنت زبان  در کودکان می باشد. لکنت زبان می تواند با یبروز یک اتفاق زمینه ای یا بدون وجود آن در کودک ایجاد شود. باید توجه داشت که اتفاقات پیش آمده نظیر ترس کودک علت لکنت زبان کودک نیستند بله تنها علت بروز و عود این اختلال در کودک به حساب می آیند.

یکی از عوامل ایجاد لکنت زبان در کودکان سرعت پردازش پایین ذهنی و کلامی می باشد. که این کند بودن روند تفکر و جریان فکر باعث ایجاد لکنت زبان کودکان می گردد. به همین دلیل در گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران به صورت تخصصی جهت بهبود پردازش مهارت های کلامی، شنیداری و حرکتی در حیطه های سنسوری روم، اتاق شنیداری وگفتار درمانی در لکنت زبان به درمان کودکان پرداخته است. کلینیک توانبخشی غرب تهران با دارا بودن بهترین گفتار درمانی در زمینه لکنت زبان این مرکز را به عنوان بهترین مرکز درمان لکنت زبان در تهران مبدل ساخته است.

بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهرک غرب- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در مرزداران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در جنت آباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان صادقیه- کلینیک غرب تهران- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان لکنت زبان در ستارخان-بهترین گفتار درمانی در منزل تهران- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در پونک- بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد- آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در ولنجک- توانبخشی غرب تهران- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان لکنت زبان در انقلاب- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در سعادت آباد- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در چیتگر- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در تهرانسر- بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در برق آلستوم-بهترین مرکز درمان لکنت زبان در گیشا- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان لکنت زبان در اکباتان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان اسلام شهر- گفتار درمانی سعادت آباد-بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان بلوار فردوس- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهر زیبا- مرکز کاردرمانی غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در آریاشهر- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در آزادی-گفتاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان آیت الله کاشانی- مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در ونک- بهترین کاردرمانی در منزل تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در کوهسار- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در عباس آباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در فاطمی- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان لکنت زبان گاندی- مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در کریمخان- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان ولیعصر- بهترین مرکز درمان لکنت زبان اشرفی اصفهانی- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در آذربایجان- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهرک راه آهن- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهرک گلستان- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهرک ژاندارمری- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهرک فرهنگیان- کاردرمانی سعادت آباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهرک استقلال- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در عبدل آباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در کارگر- بهترین مرکز درمان لکنت زبان امیرآباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در جمهوری- کاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در بلوار کشاورز- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در نواب- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در 15 خرداد- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران-بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در مهرآباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان فرحزاد-بهترین مرکز درمان لکنت زبان در سیمون بولیوار- کاردرمانی غرب تهران- گفتار درمانی غرب تهران-بهترین مرکز درمان لکنت زبان در سازمان برنامه- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شادمان- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در توحید- کاردرمانی شمال تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در کن- گفتار درمانی شمال تهران

کاردرمانی غرب تهران

یکی از اختلالاتی که با زندگی صنعتی رشد پیدا کرده و رو به افزایش است اختلال بیش فعالی در کودکان می باشد. بیش فعالی در کودکان یکی از اختلالاتی می باشد که علاوه بر آسیب به روند رشد و یادگیری کودکان می تواند در روند زندگی زناشویی زوجین نیز می تواند موثر باشد و اختلافات زناشویی متعددی را بین والدین ایجاد کند. با توجه افزایش شیوع  بیش فعالی در کودکان  کلینیک توانبخشی غرب تهران  زیر نظر دکتر صابر با تجهیزات  ویژه وتخصصی مرکز به درمان کودکان بیش فعال پرداخته است.

یکی از مشکلات اساسی در کودکان بیش فعال، اختلالات رفتاری و رفتار های تکانشگری و پرخاشگری در بیش فعالی می باشد، بازی درمانی و رفتاردرمانی دو درمان موثر در این زمینه هستند که می توانند به صورت همزمان می توانند باعث کاهش رفتارهای تکانشگری  و کنترل هیجانات کودکان بیش فعال گردند. به همین منظور در گفتار درمانی و کاردرمانی دکترصابر شمال تهران فضایی کاملا علمی و تخصصی در زمینه بازی درمانی و رفتاردرمانی ایجاد شده است که موجب شده است  این مرکز را جزو بهترین مرکز درمان بیش فعالی در تهران قرار دهد.

تحقیقات علمی اخیر نشان داده است که تحریکات حسی مناسب در زمینه حس عمقی می تواند تاثیر بسزایی در روند درمان بیش فعالی داشته باشد، لذا اتاق تعدیل حسی در مرکز توانبخشی غرب تهران می تواند در درمان بیش فعالی نقش موثری را بازی نماید. همچنین در اتاق سنسوری روم  توانبخشی غرب تهران  با ابزارهای ویژه طراحی شده ، به تحریک قسمت مهار هیجانات در مغز و درمان بیش فعالی پرداخته می شود.

بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهرک غرب- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در مرزداران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در جنت آباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی صادقیه- کلینیک غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در ستارخان-بهترین گفتار درمانی در منزل تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در پونک- بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد- آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در ولنجک- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در انقلاب- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در سعادت آباد- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در چیتگر- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در تهرانسر- بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در برق آلستوم-بهترین مرکز درمان بیش فعالی در گیشا- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان بیش فعالی در اکباتان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی اسلام شهر- گفتار درمانی سعادت آباد-بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهران- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی بلوار فردوس- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهر زیبا- مرکز کاردرمانی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در آریاشهر- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان بیش فعالی در آزادی-گفتاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی آیت الله کاشانی- مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در ونک- بهترین کاردرمانی در منزل تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در کوهسار- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در عباس آباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در فاطمی- بهترین مرکز درمان بیش فعالی گاندی- مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در کریمخان- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی ولیعصر- بهترین مرکز درمان بیش فعالی اشرفی اصفهانی- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در آذربایجان- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهرک راه آهن- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهرک گلستان- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهرک ژاندارمری- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهرک فرهنگیان- کاردرمانی سعادت آباد- بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهرک استقلال- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در عبدل آباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در کارگر- بهترین مرکز درمان بیش فعالی امیرآباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در جمهوری- کاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در بلوار کشاورز- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در نواب- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در 15 خرداد-کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در مهرآباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی فرحزاد-بهترین مرکز درمان بیش فعالی در سیمون بولیوار- کاردرمانی غرب تهران- گفتار درمانی غرب تهران-بهترین مرکز درمان بیش فعالی در سازمان برنامه- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شادمان- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در توحید- کاردرمانی شمال تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در کن- گفتار درمانی شمال تهران

یکی از اختلالات رایج در کودکان که باعث ایجاد اختلالات دیگر مانند اختلالات یادگیری(    ) ، افسردگی و … می شود نقص در توجه می باشد. نقص در توجه ممکن است در قسمت بینایی، شنیداری و یا حتی در مهارتهای هماهنگی حرکتی مشاهده شود، لذا برای درمان نقص توجه نیاز به مرکز جامع توانبخشی در همه حیطه های ذکر شده می باشد. به همین منظور مرکز غرب تهران با دارا بودن بخش های تخصصی در زمینه اتاق تاریک – اتاق توجه شنیداری – بخش درکی حرکتی و همچنین اتاق سنسوری روم ( جهت بالا بردن توجه همزمان بینایی ، شنیداری) بهترین مرکز درمان نقص توجه در تهران می باشد که به درمان نقص توجه به صورت ویژه و تخصصی می پردازد.

کودکان با نقص توجه شدید نیاز به آموزش های ویژه در خصوص تست های ورود به مدرسه و همچنین آموزش های مکمل تحصیلی به صورت تخصصی می باشند که در مرکز توانبخشی غرب تهران روانشناسی تخصصی در قسمت آموزش می تواند تاثیر بسزایی در روند تحصیلی کودکان نقص توجه داشته باشد.

بهترین مرکز نقص توجه در شهرک غرب- بهترین مرکز نقص توجه در مرزداران- بهترین مرکز نقص توجه در جنت آباد- بهترین مرکز نقص توجه صادقیه- کلینیک غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در ستارخان-کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین گفتار درمانی در منزل تهران- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در پونک- بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد- آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در ولنجک- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در انقلاب- بهترین مرکز نقص توجه در سعادت آباد- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در چیتگر- بهترین مرکز نقص توجه در تهرانسر- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در برق آلستوم-بهترین مرکز نقص توجه در گیشا- بهترین مرکز نقص توجه در اکباتان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه اسلام شهر-کلینیک توانبخشی غرب تهران- گفتار درمانی سعادت آباد-بهترین مرکز نقص توجه در شهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه بلوار فردوس- بهترین مرکز نقص توجه در شهر زیبا- مرکز کاردرمانی غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در آریاشهر- بهترین مرکز نقص توجه در آزادی-گفتاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز نقص توجه آیت الله کاشانی- مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در ونک- بهترین کاردرمانی در منزل تهران- بهترین مرکز نقص توجه در کوهسار- بهترین مرکز نقص توجه در عباس آباد- بهترین مرکز نقص توجه در فاطمی- بهترین مرکز نقص توجه گاندی- مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز نقص توجه در کریمخان- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه ولیعصر- بهترین مرکز نقص توجه اشرفی اصفهانی- بهترین مرکز نقص توجه در آذربایجان- بهترین مرکز نقص توجه در تهران- بهترین مرکز نقص توجه در شهرک راه آهن-کلینیک توانبخشی غرب تهران – بهترین مرکز نقص توجه در شهرک گلستان- بهترین مرکز نقص توجه در شهرک ژاندارمری- بهترین مرکز نقص توجه در شهرک فرهنگیان- کاردرمانی سعادت آباد- بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز نقص توجه در شهرک استقلال- بهترین مرکز نقص توجه در عبدل آباد- بهترین مرکز نقص توجه در کارگر- بهترین مرکز نقص توجه امیرآباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران -بهترین مرکز نقص توجه در جمهوری- کاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز نقص توجه در بلوار کشاورز- بهترین مرکز نقص توجه در نواب- بهترین مرکز نقص توجه در 15 خرداد- بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین مرکز نقص توجه در مهرآباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز نقص توجه فرحزاد-بهترین مرکز نقص توجه در سیمون بولیوار- کاردرمانی غرب تهران- گفتار درمانی غرب تهران-بهترین مرکز نقص توجه در سازمان برنامه- بهترین مرکز نقص توجه در شادمان- بهترین مرکز نقص توجه در توحید- کاردرمانی شمال تهران- بهترین مرکز نقص توجه در کن- کلینیک توانبخشی غرب تهران -گفتار درمانی شمال تهران

تعدد مرکز کاردرمانی در سعادت آباد بسیار زیاد می باشد، اما مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران و مرکز کاردرمانی جامع در سعادت آباد به ندرت یافت می شود. موقعیت مکانی کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد و دسترسی بسیار آسان کلینیک کاردرمانی در سعادت آباد از لحاظ دسترسی به مترو میدان صنعت و همچنین وجود اتوبان هایی که در اطراف کاردرمانی سعادت آباد وجود دارند مانند اتوبان یادگار امام، اتوبان ستاری، اتوبان اشرفی اصفهانی، اتوبان چمران، اتوبان نیایش و …. باعث می شود تردد به بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد را تسهیل می نماید. همچنین از دیگر مزایای موقعیت مکانی کلینیک کاردرمانی سعادت آباد ، پارکینگ مناسب جهت رفاه حال مراجعین محترم به مرکز غرب تهران می باشد.

از دیگر مزایای مرکز کاردرمانی سعادت آباد که آن را از بقیه مراکز کاردرمانی غرب تهران متمایز می سازد ساعات کاری این مرکز است که از ساعت 8:30 لغایت 20:30 شب به صورت همه روزه آماده خدمت رسانی به مراجع کنندگان محترم به  کلینیک کاردرمانی در سعادت آباد می باشد.از دیگر موارد قابل ذکر درمورد کلینیک کاردرمانی سعادت آباد وجود کادر درمانی متخصص  در زمینه کاردرمانی خوب ذهنی، کاردرمانی خوب جسمی، گفتاردرمانی خوب، بهترین کاردرمانی در اتاق تاریک، کاردرمان متخصص در زمینه اتاق شنیداری، بهترین آب درمانی ، کاردرمان متخصص سنسوری روم، کاردرمانی خوب در زمینه ماساژ درمانی، بهترین کاردرمانی در حیطه یکپارچگی حسی، بازی درمان خوب، روانشناس متخصص در زمینه آموزش، کاردرمانی دست خوب و …. به صورت هر روزه در مرکز کاردرمانی در سعادت آباد  می باشد.

کلینیک کاردرمانی در سئول- کلینیک کاردرمانی در اوین-کلینیک کاردرمانی در میدان کاج-کلینیک کاردرمانی در خیابان سرو-کلینیک کاردرمانی در بلوار 24 متری-کلینیک کاردرمانی در بلوار شهرداری-کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در صرافها-کلینیک کاردرمانی در خیابان علامه-کلینیک کاردرمانی در بلوار فرهنگ-کلینیک توانبخشی غرب تهران-کلینیک کاردرمانی در بلوار درختی-کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در بلوار فرحزادی-کلینیک کاردرمانی در بلوار دریا-کلینیک کاردرمانی در بلوار پاکنژاد-کلینیک کاردرمانی در  بلوار جوریکی-کلینیک کاردرمانی در بلوار مطهری-کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در بلوار بهرود-کلینیک کاردرمانی در بلوار آتش نشانی-کلینیک کاردرمانی در بلوار پرورش-کلینیک کاردرمانی در بلوار پرواز-کلینیک کاردرمانی در بلوار بهزاد-کلینیک کاردرمانی در میدان کتاب-کلینیک کاردرمانی در شهرک مخابرات-کلینیک کاردرمانی در شهرک ژاندارمری-کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در میدان صنعت-کلینیک کاردرمانی در کوی فراز-کلینیک کاردرمانی در شهرک بوعلی-کلینیک کاردرمانی در خیابان آسمان ها- کلینیک کاردرمانی در دادمان- کلینیک کاردرمانی در حسن سیف- کلینیک توانبخشی غرب تهران-کلینیک کاردرمانی در فرحزادی- کلینیک کاردرمانی در ایوانک شرقی- کلینیک کاردرمانی در ایوانک غربی- کلینیک کاردرمانی در ایران زمین- کلینیک کاردرمانی در خووردین- کلینیک کاردرمانی در ذبیحی- کلینیک کاردرمانی در عابدی- کلینیک کاردرمانی در کوهستان- کلینیک کاردرمانی در پل مدیریت-کلینیک کاردرمانی در مجتمع مسکونی پردیسان- کلینیک کاردرمانی در دشت بهشت- کلینیک توانبخشی غرب تهران-کلینیک کاردرمانی در ریاضی بخشایش- کلینیک کاردرمانی در مهستان- کلینیک کاردرمانی در بلوار پیام- کلینیک کاردرمانی در بلوار حافظی- کلینیک کاردرمانی در ارغوان-کلینیک کاردرمانی در پامچال- کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در مروارید-کلینیک کاردرمانی در صدف- کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در شکوفه- کلینیک کاردرمانی در لادن- کلینیک کاردرمانی در کوی فراز- کلینیک کاردرمانی در پویش- کلینیک کاردرمانی در امام زاده- کلینیک کاردرمانی در هرمزان- کلینیک کاردرمانی در پیروزان جنوبی- کلینیک کاردرمانی در پیروزان شمالی- کلینیک کاردرمانی در گلستان شمالی-کلینیک کاردرمانی در گلستان جنوبی- کلینیک کاردرمانی در توحید- کلینیک کاردرمانی در بلوار سعادت آباد- کلینیک کاردرمانی در اوین- کلینیک کاردرمانی در شاهپور سوری- کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در زر افشان-کلینیک توانبخشی غرب تهران- کلینیک کاردرمانی در سیمای ایران- کلینیک کاردرمانی در خوارزم- کلینیک کاردرمانی در شهرک قدس- کلینیک کاردرمانی در سپیدار- کلینیک کاردرمانی در پل ولایت-کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در برادران فیروزی- کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در نخلستان- کلینیک کاردرمانی در عسگری گراوندی- کلینیک توانبخشی غرب تهران-کلینیک کاردرمانی در بلوار گلدیسان- کلینیک کاردرمانی در شهرک پاسارگاد- کلینیک کاردرمانی در بام تهران- کلینیک کاردرمانی در فاتحان- کلینیک کاردرمانی در حق شناس- کلینیک کاردرمانی در بلوار شهدای شرکت برق- کلینیک کاردرمانی در کچویی- کلینیک کاردرمانی دراحمدپور- کلینیک کاردرمانی در پارک وی- کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در بلوار نورالهی- کلینیک کاردرمانی در نمایشگاه- کلینیک کاردرمانی در فرحزاد- کلینیک کاردرمانی در آبشار- کلینیک کاردرمانی در شهرک نفت- کلینیک کاردرمانی در امام زاده داوود- کلینیک کاردرمانی در سبلان- کلینیک کاردرمانی در کوهسار- کلینیک کاردرمانی در قیصر امین پور

بخش مهمی از توانایی های گفتار و زبان به قدرت درک شنیداری و توانایی درک کلامی و توجه شنیداری فرد مربوط می شود، مهارت های کلامی در دو ناحیه از مغز کنترل می گردد، قسمت ورنیکه در لوب آهیانه و دیگری قسمت بروکا در لوب پیشانی می باشد. قسمت درکی کلام و گفتار ما مربوط به ناحیه ورنیکه مغز می باشد. با توجه به اینکه در کلینیک های گفتار درمانی در غرب تهران کمتر به زمینه  شنیداری پرداخته می شود و کمبود این قسمت از درمان در روند رشد بیماران دیده می شود؛ گفتاردرمانی در غرب تهران با ایجاد بخش شنیداری به عنوان  بهترین مرکز گفتاردرمانی در سعادت آباد شناخته شده است.

اتاق شنیداری به صورت تخصصی در مرکز گفتار درمانی خوب درسعادت آباد بر روی آیتم هایی نظیر توجه شنیداری، حافظه شنیداری، تحلیل شنیداری، درک مطلب شنیداری، تمیز شنیداری، سرعت پردازش شنیداری، هماهنگی چشم و گوش، هماهنگی دست و گوش و…. در مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران تمرکز دارد.

لازم به توضیح می باشد که جناب آقای دکتر صابر در کلینیک توانبخشی غرب تهران که یکی از بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران می باشد سعی دارد با ایجاد بخش های تخصصی در قسمت های مختلف به درمان کودکان اوتیسم در بهترین مرکز اوتیسم در تهران و کودکان با اختلالات یادگیری در بهترین مرکز اختلالات یادگیری در تهران و کودکان با بیش فعالی در بهترین مرکز درمان بیش فعالی در تهران و کودکان فلج مغزی در بهترین مرکز درمان فلج مغزی و کودکان نقص توجه در بهترین مرکز نقص توجه در تهران و کودکان با لکنت زبان در بهترین مرکز درمان لکنت زبان در تهران و همچنین کودکان اختلال حسی در بهترین مرکز درمان یکپارچگی حسی  به درمان کودکان درهمه حیطه ها بپردازد.

شایان ذکر است کلینیک غرب تهران شامل دو بخش مرکز گفتار درمانی غرب تهران و مرکز کاردرمانی غرب تهران می باشد.

مرکز گفتار درمانی در سئول- مرکز گفتار درمانی در اوین-مرکز گفتار درمانی در میدان کاج-مرکز گفتار درمانی در خیابان سرو-مرکز گفتار درمانی در بلوار 24 متری-کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در بلوار شهرداری-مرکز گفتار درمانی در صرافها-کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در خیابان علامه-مرکز گفتار درمانی در بلوار فرهنگ-مرکز گفتار درمانی در بلوار درختی-مرکز گفتار درمانی در بلوار فرحزادی-مرکز گفتار درمانی در بلوار دریا-مرکز گفتار درمانی در بلوار پاکنژاد-کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در  بلوار جوریکی-مرکز گفتار درمانی در بلوار مطهری-مرکز گفتار درمانی در بلوار بهرود-مرکز گفتار درمانی در بلوار آتش نشانی-مرکز گفتار درمانی در بلوار پرورش-مرکز گفتار درمانی در بلوار پرواز-مرکز گفتار درمانی در بلوار بهزاد-مرکز گفتار درمانی در میدان کتاب-مرکز گفتار درمانی در شهرک مخابرات-مرکز گفتار درمانی در شهرک ژاندارمری-مرکز گفتار درمانی غرب تهران-مرکز گفتار درمانی در میدان صنعت-مرکز گفتار درمانی در کوی فراز-مرکز گفتار درمانی در شهرک بوعلی-مرکز گفتار درمانی در خیابان آسمان ها-مرکز گفتاردرمانی در دادمان- مرکز گفتار درمانی در حسن سیف- مرکز گفتار درمانی در فرحزادی-کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در ایوانک شرقی- مرکز گفتار درمانی در ایوانک غربی- مرکز گفتار درمانی در ایران زمین- مرکز گفتار درمانی در خووردین- مرکز گفتار درمانی در ذبیحی- مرکز گفتار درمانی در عابدی- مرکز گفتار درمانی در کوهستان- مرکز گفتار درمانی در پل مدیریت-مرکز گفتار درمانی در مجتمع مسکونی پردیسان- مرکز گفتار درمانی در دشت بهشت- مرکز گفتار درمانی در ریاضی بخشایش-کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در مهستان- مرکز گفتار درمانی در بلوار پیام- مرکز گفتار درمانی در بلوار حافظی- مرکز گفتار درمانی در ارغوان-مرکز گفتار درمانی در پامچال- مرکز گفتار درمانی در مروارید-مرکز گفتار درمانی در صدف- مرکز گفتار درمانی در شکوفه- مرکز گفتار درمانی در لادن- مرکز گفتار درمانی در کوی فراز- مرکز گفتار درمانی غرب تهران-مرکز گفتار درمانی در پویش- کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در امام زاده- مرکز گفتار درمانی در هرمزان- مرکز گفتار درمانی در پیروزان جنوبی- مرکز گفتار درمانی در پیروزان شمالی- مرکز گفتار درمانی در گلستان شمالی-مرکز گفتار درمانی در گلستان جنوبی- مرکز گفتار درمانی در توحید-مرکز گفتار درمانی در بلوار سعادت آباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در اوین-مرکز گفتار درمانی در شاهپور سوری-مرکز گفتار درمانی در زر افشان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران مرکز گفتار درمانی در سیمای ایران- مرکز گفتار درمانی در خوارزم- مرکز گفتار درمانی در شهرک قدس- مرکز گفتار درمانی در سپیدار- مرکز گفتار درمانی در پل ولایت-مرکز گفتار درمانی در برادران فیروزی -مرکز گفتار درمانی در نخلستان- مرکز گفتار درمانی در عسگری گراوندی- مرکز گفتار درمانی در بلوار گلدیسان- مرکز گفتار درمانی در شهرک پاسارگاد- مرکز گفتار درمانی در بام تهران- کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در فاتحان- مرکز گفتار درمانی در حق شناس-مرکز گفتار درمانی غرب تهران- مرکز گفتار درمانی در بلوار شهدای شرکت برق-مرکز گفتار درمانی در کچویی- مرکز گفتار درمانی دراحمدپور- مرکز گفتار درمانی در پارک وی- مرکز گفتار درمانی در بلوار نورالهی-مرکز گفتار درمانی غرب تهران مرکز گفتار درمانی در نمایشگاه- مرکز گفتار درمانی در فرحزاد-مرکز گفتار درمانی در آبشار- مرکز گفتار درمانی در شهرک نفت- مرکز گفتار درمانی در امام زاده داوود- مرکز گفتار درمانی در سبلان- مرکز گفتار درمانی در کوهسار- مرکز گفتار درمانی در قیصر امین پور

کلینیک توانبخشی غرب تهران با مدیریت جناب آقای دکتر صابر با در اختیار داشتن 47 نیرو از بهترین مراکز کاردرمانی در تهران یعنی مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران( کلینیک توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد) و مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران( کلینیک توانبخشی پایا واقع در پاسداران) بهه بهترین ارائه بهترین کاردرمانی در منزل تهران می پردازد. مرکز غرب تهران به تمامی نقاط تهران کاردرمان مجرب تحت نظر کلینیک کاردرمانی در سعادت آباد اعزام می نماید. با توجه به تعدد نیروی متخصص کاردرمانی در مراکز توانبخشی غرب تهران ، هزینه کاردرمانی در منزل تهران در مرکز ما نسبت به بقیه مراکز کاردرمانی تهران کمتر بوده ومراجعین محترم  نسبت به خدمات درمانی دریافتی  هزینه کمتری را

پرداخت می نمایند. از دیگر مزایای بهترین کاردرمانی در منزل تهران میتوان به این نکته اشاره کرد که تمامی مراجعین توسط جناب آقای دکتر صابر به صورت دوره ای (2 ماه یکبار) ارزیابی شده و نحوه پیشرفت بیماران توسط ایشان کاملا رصد می شود. همه کاردرمانان مرکز کاردرمانی غرب تهران موظف هستند گزارش دقیقی از بیماران خود به جناب آقای دکتر صابر ارائه نمایند.

چه اختلالاتی در حیطه کودکان می توانند از خدمات بهترین کاردرمانی در منزل تهران استفاده نمایند

با توجه به اینکه هر دو مرکز تحت نظر جناب آقای دکتر صابر یعنی مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران( کلینیک توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد) و مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران( کلینیک توانبخشی پایا واقع در پاسداران) تحت نظارت مستقیم سازمان نظام پزشکی تهران بوده و هر دو کلینیک توانبخشی تهران مجوز رسمی از وزارت بهداشت دارند لذا تمامی مراجعین محترم می توانند با دریافت سربرگ مهر شده توسط جناب آقای دکتر صابر از خدمات بیمه تکمیلی مربوط به کاردرمانی در منزل استفاده نمایند.

شما می توانید با شماره تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران( 09029123536) با یکی از مشاورین با سابقه جناب آقای دکتر صابر در حیطه توانبخشی به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید و مشکلات خود را در زمینه بیماری کودک یا بزرگسال خود مطرح نمایید و از مشاوره تخصصی مرکز بهرمند گردید و در صورت نیاز جهت ارزیابی به یکی از مراکز درمانی گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران( کلینیک توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد) و مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران( کلینیک توانبخشی پایا واقع در پاسداران) با توجه به آدرس مکانی شما ارجاع داده می شود. آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران: تهران- سعادت آباد- بلوار پاکنژاد – خ سپیدار -خ شکوفه شمالی – کوچه نظری(رز سابق) پ47. کلینیک غرب تهران.

آدرس مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران( کلینیک توانبخشی پایا واقع در پاسداران): تهران – ابتدای پاسداران – نگارستان دوم( کاشی ها) خ مسجد جامع غدیر خم- پلاک 11

شماره تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران( مشاور توانبخشی جناب آقای دکتر صابر): 09029123536

مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران( کلینیک توانبخشی پایا واقع در پاسداران) و مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر. صابر غرب تهران( کلینیک توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد) با مدیریت جناب آقای دکتر صابر با داشتن 21 نیرو از بهترین گفتاردرمانی در تهران به ارائه بهترین گفتار درمانی در منزل تهران می پردازند. توانبخشی غرب تهران به تمام نقاط  تهران از جمله شمال، جنوب، غرب و شرق تهران  نیروی متخصص گفتار درمانی تحت نظر جناب آقای دکتر صابر ارجاع می نماید.

تمام بیماران ابتدا توسط جناب آقای دکتر صابر در مرکز گفتاردرمانی غرب تهران ( کلینیک غرب تهران واقع در سعادت آباد) و یا گفتاردرمانی شرق تهران ( کلینیک پایا واقع در پاسداران) ارزیابی شده و پس از مشخص شدن برنامه درمانی به درمان گفتار درمانی در منزل توسط بهترین گفتاردرمانی در تهران پرداخته می شود. همچنین بیماران باید هر دو ماه یکبار جهت ارزیابی ثانویه به مراکز گفتاردرمانی در تهران مراجعه نموده و پس از ارزیابی مجدد توسط جناب آقای دکتر صابر و بررسی روند درمان، برنامه درمانی جدید به گفتاردرمانی در منزل ارائه می گردد.

در بزرگسالان نیز در بیماران سکته مغزی، تومور نخاعی، ام اس و … به درمان اختلالات بلع، گفتاردرمانی در حنجره و گفتاردرمانی در تولید کلام توسط بهترین گفتار درمانی در تهران پرداخته می شود. با توجه به اینکه هر دو مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران( کلینیک توانبخشی پایا واقع در پاسداران) و مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران( کلینیک توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد) تحت نظارت سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران بوده و هر دو کلینیک توانبخشی مجوز رسمی از وزارت بهداشت را کسب کرده اند، لذا مراجعین محترم می توانند با دریافت فاکتور رسمی هزینه گفتار درمانی در منزل را از مراکز بیمه های تکمیلی خود دریافت نمایند.

شما مراجعین محترم می توانید با شماره گیری تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران ( 09029123536) با یکی از مشاورین با سابقه مرکز غرب تهران تحت نظر جناب آقای دکتر صابر به صورت رایگان ارتباط  برقرار نمایید. ایشان شما را در زمینه بیماری فرزندتان راهنمایی نموده و از طریق مشاوره تلفنی ارزیابی های اولیه را انجام می دهد و در صورت لزوم شما را با توجه به موقعیت مکانی به یکی از مراکز کلینیک توانبخشی غرب تهران( کاردرمانی در سعادت آباد و گفتار درمانی در سعادت آباد) و یا کلینیک توانبخشی پایا( کاردرمانی در پاسداران و گفتار درمانی در پاسداران) ارجاع می نماید.

آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران:

تهران – سعادت آباد – بلوار سرور غربی – خ شکوفه شمالی – کوچه نظری ( رز سابق) – پلاک47 کلینیک غرب تهران

تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران: 09029123536

بهترین مرکز کاردرمانی در فلج مغزی در تهران

بهترین مرکز گفتاردرمانی در لکنت زبان در تهران

بهترین مرکز درمان اختلالات یادگیری در تهران

کاردرمانی در یکپارچگی حسی در تهران

بهترین مرکز درمان بیش فعالی در تهران

بهترین مرکز درمان نقص توجه در تهران

بهترین مرکز درمان اوتیسم در تهران

بهترین مرکز درمانی دیستروفی عضلانی در تهران

بهترین مرکز کاردرمانی در تهران –بهترین مرکز توانبخشی در تهران–مرکز کاردرمانی سعادت آباد– بهترین مرکز کاردرمانی در ستارخان–بهترین کلینیک کاردرمانی در شمال تهران–بهترین کلینیک  کاردرمانی در پونک–بهترین مرکز کاردرمانی در ولنجک –کلینیک کاردرمانی در شهرک غرب–مرکز کاردرمانی غرب تهران– بهترین کاردرمانی در مرزداران–مراکز کاردرمانی و گفتار درمانی تهرانسر –بهترین کاردرمانی و گفتار درمانی دهکده المپیک–گفتار درمانی و کاردرمانی اسلام شهر– کاردرمانی جنوب تهران– کلینیک کاردرمانی ونک

بهترین مرکز توانبخشی در باغ فیض- بهترین مرکز توانبخشی در شهرک اکباتان- بهترین مرکز توانبخشی در شهر زیبا- بهترین مرکز توانبخشی در گیشا- بهترین مرکز توانبخشی در طرشت- بهترین مرکز توانبخشی در حصارک- کاردرمانی در آزادی- بهترین مرکز توانبخشی در شاهین شمالی – کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز توانبخشی در شاهین جنوبی – بهترین مرکز توانبخشی در چهار باغ – بهترین مرکز توانبخشی در بهنام – بهترین مرکز توانبخشی در وحدت اسلامی – بهترین مرکز توانبخشی در سازمان آب – بهترین مراکز توانبخشی در غرب تهران -بهترین مرکز توانبخشی در کن- بهترین مرکز توانبخشی در ورداورد- بهترین مرکز توانبخشی در آریاشهر- بهترین مرکز توانبخشی در صادقیه- بهترین مرکز توانبخشی در شهرک آپادانا- کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز توانبخشی در اشرفی اصفهانی-کلینیک توانبخشی غرب تهران – بهترین مرکز توانبخشی در تهران ویلا- بهترین مرکز توانبخشی در برق آلستوم- بهترین مرکز توانبخشی در همایونشهر- بهترین مرکز توانبخشی در ونک- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز توانبخشی در آیت الله کاشانی- بهترین مرکز توانبخشی در سازمان برنامه- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- مرکز توانبخشی در عدل- بهترین مرکز توانبخشی در شهرک اندیشه- کاردرمانی غرب تهران-بهترین مرکز توانبخشی در شهرک پرواز- بهترین مرکز توانبخشی در شهرک کوهسار- بهترین مرکز توانبخشی در شهرک نفت- بهترین مرکز توانبخشی در شهرک ولفجر- بهترین مرکز توانبخشی در غرب تهران- مرکز بازی درمانی در بیمه- بهترین کاردرمانی در غرب تهران- بهترین توانبخشی در تهران -مرکز بازی درمانی در کنکوری- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مرکز توانبخشی در آرژانتین- بهترین مرکز توانبخشی در ساعی- کاردرمانی غرب تهران- بهترین مرکز توانبخشی در امیر آباد- بهترین مرکز توانبخشی در ایرانشهر- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مرکز توانبخشی در یوسف آباد- بهترین مراکز توانبخشی در بهجت آباد- بهترین مراکز توانبخشی در جمالزاده- بهترین مراکز توانبخشی خوب در غرب تهران- بهترین مراکز توانبخشی در خیابان شیراز- بهترین مراکز توانبخشی در عباس آباد- بهترین مراکز توانبخشی در فاطمی- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مراکز توانبخشی در قائم مقام- بهترین مراکز توانبخشی در سنایی- کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مراکز توانبخشی در قزل قلعه – بهترین مراکز توانبخشی در بلوار کشاورز غربی- بهترین مراکز توانبخشی در بلوار کشاورز شرقی- بهترین مراکز توانبخشی در کریمخان- بهترین مراکز توانبخشی در هفت تیر – بهترین مراکز توانبخشی در گاندی-بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مراکز کاردرمانی در غرب تهران -بهترین مراکز توانبخشی در میدان جهاد- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مراکز توانبخشی در ولیعصر شمالی- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مراکز توانبخشی در ولیعصر جنوبی- بهترین مراکز توانبخشی در هفت تیر- بهترین مراکز توانبخشی در استاد معین –  بهترین مراکز توانبخشی در خیابان دکتر هوشیار- کاردرمانی در منزل غرب تهران- کاردرمانی غرب تهران-بهترین مراکز توانبخشی در شمشیری- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مراکز کاردرمانی غرب تهران-بهترین مراکز توانبخشی در دستغیب- بهترین مراکز توانبخشی در فتح-بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مراکز توانبخشی در مهرآباد جنوبی- بهترین مراکز توانبخشی در مهر آباد شمالی- بهترین مراکز توانبخشی در بریانک- بهترین مراکز کاردرمانی غرب تهران- بهترین مراکز توانبخشی در سلسبیل- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مراکز توانبخشی در کارون- بهترین مراکز توانبخشی در هاشمی- کاردرمانی غرب تهران-بهترین مراکز توانبخشی در خیابان زنجان- بهترین مراکز توانبخشی در خیابان آذربایجان- بهترین مراکز توانبخشی در خیابان امام خمینی- بهترین مراکز توانبخشی در جیحون- بهترین مراکز توانبخشی در خوش- بهترین مراکز توانبخشی در دامپزشکی- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مراکز توانبخشی در رودکی- بهترین مراکز توانبخشی در قصرالدشت- کاردرمانی در مالک اشتر- بهترین مراکز توانبخشی در نواب -بهترین مراکز توانبخشی در کمیل-  بهترین مراکز توانبخشی در انقلاب – بهترین مراکز توانبخشی در شیخ هادی- بهترین مراکز توانبخشی در امیریه- بهترین مراکز توانبخشی در منیریه- بهترین مراکز توانبخشی در اسکندری- کلینیک توانبخشی غرب تهران-مرکز بازی درمانی در دخانیات- بهترین مراکز توانبخشی در جمهوری- بهترین مراکز توانبخشی در میدان حر- بهترین مراکز توانبخشی در میدان راه آهن- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مراکز توانبخشی در هلال احمر- بهترین مراکز توانبخشی در پاستور- بهترین مراکز توانبخشی در حسن آباد- بهترین مراکز توانبخشی در گمرک- بهترین مراکز کاردرمانی غرب تهران-بهترین مراکز توانبخشی در وحدت اسلامی- بهترین مراکز توانبخشی در کارگر شمالی و بهترین مراکز توانبخشی در کارگر جنوبی- مرکز بازی درمانی در بهارستان- بهترین مراکز توانبخشی در فردوسی- بهترین توانبخشی در تهران -مرکز بازی درمانی در پامنار-  بهترین مراکز توانبخشی در دروازه شمیران- بهترین مراکز توانبخشی در امین حضور- بهترین کلینیک توانبخشی در پانزده خرداد- مرکز رفتار درمانی در سعدی- بهترین کلینیک توانبخشی در لاله زار- بهترین کلینیک توانبخشی در یاخچی آباد- بهترین کلینیک توانبخشی در جوادیه- بهترین کلینیک توانبخشی در نازی آباد- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین کلینیک توانبخشی در خزانه- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک راه آهن- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک گلستان- بهترین مراکز کاردرمانی غرب تهران-بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک فرهنگیان- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین کلینیک توانبخشی در رجایی- بهترین کلینیک توانبخشی در علی آباد- بهترین کلینیک توانبخشی در سه راه آذری- بهترین کلینیک توانبخشی در امام زاده حسن- بهترین کلینیک توانبخشی در یافت آباد- مرکز بازی درمانی در جلیلی- بهترین کلینیک توانبخشی در زهتابی- بهترین کلینیک توانبخشی در زمزم- بهترین کلینیک توانبخشی در گلچین- بهترین کلینیک توانبخشی در باغ خزانه- بهترین کلینیک توانبخشی در میدان قزوین- بهترین کلینیک توانبخشی در میدان بهاران- مرکز بازی درمانی در صاحب الزمان- بهترین کلینیک توانبخشی در تولیدارو- بهترین کلینیک توانبخشی در شاد آباد- بهترین کلینیک توانبخشی در ولیعصر- بهترین کلینیک توانبخشی درخلیج فارس شمالی- بهترین کلینیک توانبخشی در خلیج فارس جنوبی- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک ولیعصر- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک صاحب الزمان- بهترین کلینیک توانبخشی در خانی آباد- مرکز رفتار درمانی در اسفندیاری- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران-مرکز رفتار درمانی در بهمنیار- بهترین کلینیک توانبخشی در میدان بهمن- بهترین کلینیک توانبخشی در نعمت آباد- بهترین کلینیک توانبخشی در اسماعیل آباد- بهترین کلینیک توانبخشی در دولت خواه- بهترین کلینیک توانبخشی در شهید کاظمی- بهترین کلینیک توانبخشی در عبدل آباد- بهترین کلینیک توانبخشی در دولت آباد- مرکز رفتار درمانی در جوانمرد- مرکز بازی درمانی در 13آبان- بهترین کلینیک توانبخشی در باشگاه نفت- بهترین کلینیک توانبخشی در تهرانسر مرکزی- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک دریا- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک آزادی- بهترین مراکز کاردرمانی غرب تهران -بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک استقلال- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک دانشگاه- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک 22 بهمن- بهترین کلینیک توانبخشی در ویلاشهر- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک غزالی- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک شهرداری- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک دانشگاه شریف- مرکز رفتار درمانی در زیبا دشت بالا- مرکز رفتار درمانی در زیبا دشت پایین- مرکز رفتار درمانی در گلستان شرقی- مرکز بازی درمانی در گلستان غربی- بهترین کلینیک توانبخشی در دژبان- مرکز بازی درمانی در شهید باقری- بهترین کلینیک توانبخشی در آزادشهر – بهترین مراکز کاردرمانی غرب تهران -بهترین کلینیک توانبخشی در پیکان شهر- بهترین کلینیک توانبخشی در دریاچه چیتگر- بهترین کلینیک توانبخشی در تهرانسر غربی- بهترین کلینیک توانبخشی در تهرانسر شرقی- بهترین کلینیک توانبخشی در اسلامشهر- بهترین کلینیک توانبخشی در اکباتان- بهترین کلینیک توانبخشی در شهران – بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار فردوس شرق- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار فردوس غرب- بهترین کلینیک توانبخشی در دهکده المپیک – بهترین کلینیک توانبخشی در سیمون بولیوار – بهترین کلینیک توانبخشی در چیتگر شمالی- بهترین کلینیک توانبخشی در چیتگر جنوبی – بهترین کلینیک توانبخشی در اسلام شهر – بهترین کلینیک توانبخشی در شهر آرا-بهترین کلینیک توانبخشی در حقانی- بهترین مراکز کاردرمانی در غرب تهران- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین کلینیک توانبخشی در خیابان جی- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار سرو- بهترین کلینیک توانبخشی در خیابان پاکنژاد- بهترین کلینیک توانبخشی در میدان صنعت- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار دریا- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار شهرداری- بهترین کلینیک توانبخشی در میدان کتاب- بهترین کلینیک توانبخشی در ایران زمین- بهترین کلینیک توانبخشی در میدان کاج- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار 24 متری- بهترین کلینیک توانبخشی در صرافها- بهترین کلینیک توانبخشی در خیابان علامه- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار فرهنگ- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار فرحزادی- بهترین کلینیک توانبخشی در فرحزاد- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار مطهری- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار درختی- بهترین کلینیک توانبخشی در خیابان زرافشان- بهترین کلینیک توانبخشی در هرمزان- بهترین کلینیک توانبخشی در میدان توحید- بهترین کلینیک توانبخشی در نصرت- بهترین کلینیک توانبخشی در فرصت – کاردرمانی در انقلاب – کاردرمانی در ازادی -کاردرمانی در شادمان – کاردرمانی در بهبودی – بهترین کلینیک توانبخشی در حبیب الهی – بهترین کلینیک توانبخشی در دریان نو – بهترین مراکز کاردرمانی در غرب تهران -بهترین کلینیک توانبخشی در دادمان – بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک ژاندارمری – بهترین کلینیک توانبخشی در خیابان حسن سیف – بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک بوعلی – بهترین کلینیک توانبخشی در ایوانک – بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار حافظی – بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار پیام – بهترین کلینیک توانبخشی در کوی فراز – بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک قدس – بهترین کلینیک توانبخشی در قیصر امین پور – بهترین کلینیک توانبخشی در سئول – بهترین مراکز کاردرمانی در غرب تهران -بهترین کلینیک توانبخشی در سیمای ایران –

کلینیک گفتاردرمانی در سعادت آباد–مرکز گفتاردرمانی شهرک غرب– گفتاردرمانی در ستارخان–مرکز گفتاردرمانی در ولنجک–گفتاردرمانی پونک–گفتاردرمانی در شمال تهران–مرکز گفتاردرمانی در غرب تهران–بهترین کلینیک گفتاردرمانی اتیسم در تهران–گفتاردرمانی در مرزداران–کاردرمانی در جنت آباد–بهترین مراکز کاردرمانی و گفتار درمانی تهرانسر – بهترین کاردرمانی و گفتار درمانی دهکده المپیک–بهترین گفتار درمانی و کاردرمانی اسلام شهر

بهترین گفتار درمانی در انقلاب -کلینیک گفتاردرمانی در فاطمی-بهترین مرکز گفتار درمانی در گیشا -کلینیک توانبخشی غرب تهران- کلینیک گفتار درمانی در بلوار کشاورز -مرکز گفتار درمانی غرب تهران-گفتار درمانی در بلوار دریا-گفتار درمانی غرب تهران -گفتار درمانی شمال تهران -کلینیک توانبخشی غرب تهران-گفتار درمانی در تهرانسر -گفتار درمانی در صادقیه-بهترین گفتار درمانی در سازمان برنامه-بهترین گفتار درمانی در شهرک راه آهن -مرکز گفتار درمانی در آیت الله کاشانی -گفتار درمانی در زعفرانیه-گفتار درمانی خوب در سعادت آباد -گفتار درمانی در آزادی-بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد-بهترین گفتار درمانی در اکباتان-مرکز گفتار درمانی غرب تهران -گفتار درمانی خوب در شهران- گفتار درمانی در شهرک گلستان-گفتاردرمانی سعادت آباد -بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران -بهترین گفتار درمانی در منزل تهران-کلینیک گفتار درمانی یوسف آباد -بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران-گفتار درمانی در بلوار فردوس-کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتاردرمانی غرب تهران-گفتار درمانی خوب در بهبودی-بهترین گفتار درمانی در میدان المپیک -گفتار درمانی در خیابان عدل-کلینیک گفتار درمانی در سیمین بلوار -مرکز گفتار درمانی غرب تهران-گفتار درمانی در شاهین شمالی – گفتار درمانی در شهرک فرهنگیان-بهترین گفتار درمانی در شهرک مخابرات-گفتار درمانی در فلامک-کلینیک توانبخشی غرب تهران-مرکز توانبخشی غرب تهران -گفتار درمانی امیر آباد

من از طریق اینستاگرام با آقای دکتر صابر آشنا شدم، من ساکن کانادا هستم و بعد از ارزیابی آنلاین پسرم توسط آقای دکتر صابر،پسرم تشخیص اوتیسم گرفت. البته خودم هم وقتی سرچ کردم احساس میکردم کودکم اوتیسمهست ولی همسرم قبول نمیکرد. آقای دکتر با صبر و حوصله ارزیابی رو انجام دادن و با همسرم صحبت کردن که ایشون خودش پیگیر درمان آنلاین آقای دکتر شد. الان با کلاس های ماساژ درمانی و حسی و گفتار درمانی و کاردرمانی ذهنی به صورت آنلاین داریم درمان رو ادامه میدیم. حدود 8 ماهه در حال درمانیم و دکترای اینجا خیلی از پیشرفت پسرم راضی هستن. من و همسرم ممنون مجموعه آقای صابر هستیم به خاطر این خدمات آنلاین

خدا به آقای صابر و تیمشون سلامتی بده که انقدر دلسوزانه به فکر بچه های ما هستن. ایشالله همیشه همینقدر با قدرت ادامه بدن

من جدیدا پسرم رو به این مرکز آوردم ولی همه خانواده ها از کلینیک و مدیریت آقای صابر تعریف می کنن ایشالله منم جواب بگیرم

ببخشید من یه پسر 6 ماهه دارم که هنوز سر نمیگیره، دکتر بردم میگه پسرها کلا یه ذره تاخیر دارن نسبت به دخترا در صورتی که بچه های من دو قلو هستن و دخترم خیلی وقته سر گرفته. من نگران پسرم هستم.

سلام. حتما باید وضعیت بچه بررسی بشه، با شماره 09029123536 تماس بگیرین و برای مشاوره اقدام کنین

من یه دختر 5 ساله دارم که برای گفتار درمانی خیلی از مراکز رفتم ولی پیشرفت چندانی نداشت. خوشبختانه از وقتی از طریق یکی از خانواده ها با کلینیک توانبخشی غرب تهران آشنا شدم .با کلاس شنیداری سلین از نظر درک صحبت های من و حرف زدنش خیلی پیشرفت کرد. اگر از همون اول گفتار درمان های دیگه هم متوجه میشدن که مشکل بچه من توجه شنیداریشه انقدر هزینه نمیکردم. با تشکر فروان از دکتر صابر

تلفنی که بالای صفحه گذاشتین تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران هست؟ جهت مشاوره با همین شماره باید تماس بگیریم؟

شما تو مرکزتون بازی درمانی هم انجام میدین؟ دختر من خیلی لجبازه و خیلی سریع عصبانی میشه و جیغ میزنه پیش روانشناس بردمش گفتن باید بازی درمانی و رفتاردرمانی ببرمش. کلینیک توانبخشی غرب تهران رو معرفی کردن

شما برا بازی درمانی بچه های بیش فعال هم کار انجام میدین؟ بچه من به غیر از بازی با راه دیگه ای همکاری نمیکنه

مهمترین ویژگی این کلینیک اینه که همه امکانات کاردرمانی، گفتاردرمانی و روانشناسی کودک رو به صورت کامل داره و درمانگران به صورت تیمی با هم کار میکنن و نیاز نیست آدم بچه اش رو از این مرکز به اون مرکز ببره. تشکر از شما که هیچ جای ایران نمیتونن کار گروهی بکنن ولی شما خیلی خوب و کاملا صمیمی کنار هم کار میکنین و به آدم حس آرامش میدین.

بنده مادر ایلیا هستم.وقتی دکتر روانپزشک تشخیص اوتیسم را در سن 2/5 سالگی برای پسرم گذاشتند دنیا روی سرم خراب شد. ولی وقتی پیش آقای دکتر صابر آمدیم ایشان با آرامش کامل تمام موارد رو درباره اوتیسم برای من و همسرم توضیح دادند و گفتند که بعد از گذشت 3 ماه تغییرات را احساس می کنیم. دقیقا بعد از 3 ماه ایلیا تغییر زیادی کرد طوری که همه اعضای فامیل متوجه شدند. خدا را شکر ایلیا من الان کلاس اول دبستان هست و من مدیون زحمات آقای صابر و تیم درمانیشان هستم.

دخترم 4 سالش بود که پیش آقای دکتر صابر آوردم. قبلش بخاطر بیقراریش پیش خیلی از دکترها بودم حتی تشخیص اوتیسم هم داده بودند ولی وقتی آقای دکتر صابر ارزیابی کردند تشخیص اختلال پردازش حسی دادند.جالبه وقتی ایشان برنامه درمانی دخترم رو چیدن اصلا فکرش رو نمیکردم که اینقدر در زمان کوتاه نتیجه بگیرم. از کاردرمان های کلینیک توانبخشی غرب تهران ممنونم

salam bache man 2 saleshe.hanuz rah neire.bayad chi kar kona

با عرض سلام، بخش گفتار درمانی کلینیک توانبخشی غرب تهران خیلی عالی بود.

سلام پسر من امسال رفت مهد کودک ولی اصلا شعر هایی که باید حفظ کنه رو درست یاد نمیگیره، معلمش هم میگه نقاشی هاش خیلی عقبه .پسرم 5 سالشه. ممکنه مشکل توجه داشته باشه؟ من خیلی نگرانم لطفا توضیح بدین

پسر من همی پلژی هست و تقریبا 4 ساله تحت نظر دکتر صابر هستش . وضعیت راه رفتن و عضلات پاش خیلی خیلی خوب شده و اگر کسی ندونه اصلا متوجه نمیشه در راه رفتنش. در مورد دستش هم باید بگم وقتی درمان رو شروع کردیم اصلا نمیتونست انگشتاش رو باز کنه و کلا از دستش هیچ استفاده ای نمیکرد. مثل یه تیکه اضافی بود تو بدنش. ولی بخش کاردرمانی دست مرکز معجزه کردن برا مهدیار. الان از دستش برای کارهای روزمره استفاده میکنه و میتونه وسایلش رو برداره و جا به جا کنه. تمرینات خیلی زیادی رو گذروند ولی اثربخش بود.

با سلام به نظر من کلینیک توانبخشی غرب تهران بهترین مرکز درمان اوتیسم هستش چون قسمت حسی خیلی خوبی داره. و جناب آقای صابر به عنوان مدیر مرکز توانبخشی غرب تهران خیلی وجدان کاری دارن. با تشکر پدر برسام

برای استفاده از آب درمانیتون باید نوبت بگیریم. بعد استخر آب درمانیتون داخل مرکز توانبخشی غرب تهرانه یا باید بریم جای دیگه. میشه توضیح بدین اختصاصی بودنش یعنی چی؟ یعنی مخصوص بچه هاس استخر یا خیر؟

سلام با تشکر از حسن نظرتون در انتخاب مرکز توانبخشی غرب تهران آب درمانی مرکز غرب تهران در مکان خود مرکز قرار داره و مجهز به سیستم تصفیه هست و لازمه توضیح بدم در هر تایم درمانی فقط درمانگر و کودک در محیط استخر هستند و جلسات آب درمانی برای هر کودک به صورت انفرادی انجام می شود. برای اطلعات بیشتر با شماره مشاورین مرکز توانبخشی غرب تهران تماس بگیرین09029123536

بخش کاردرمانی این مرکز خیلی کامله کاردرمانی ذهنی و جسمی، اتاق تاریک، سنسوری روم، بازی درمانی، درکی حرکتی، آب درمانی، ماساژ درمانی و … خلاصه همه قسمت هایی که برای درمان کودکان لازمه رو دارن

من مرکز توانبخشی غرب تهران رو در گوگل پیدا کردم و برای مشکل پسرم با شمارشون تماس گرفتم. اول خواستم تشکر کنم بابت مشاورشون، خیلی با حوصله به حرفام گوش دادن و توضیحات لازم رو گرفتن. ما شهرستان هستیم و امکان مراجعه حضوری نداشتیم ولی تونستیم از خدمات آنلاین کلینیک استفاده کنیم و تحت نظر آقای صابر درمان پسرم رو دنبال میکنیم.

من دخترم 8 ماهشه و دست چپش رو خیلی هم تکون میده و بیشتر وقتا مشته، دکتر براش ام آر آی نوشته ولی هنوز نبردم میترسم. گفتن احتمالا به مغزش آسیب دیده. اگه واقعا آسیب دیده باشه قابل درمانه؟ میشه با کاردرمانی درس بشه؟

سلام ممنون از حسن انتخابتون در زمینه آسیب های مغزی تشخیص درست آسیب بسیار مهم هست. لطفا با شماره کلینیک توانبخشی غرب تهران جهت مشاوره با متخصصین ما تماس بگیرین. راهنماییتون میکنن

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما من مرکز توانبخشی غرب تهران رو به همه خانواده هایی که بچه اوتیسم دارم پیشنهاد می کنم. به چند دلیل، اول اینکه کلینیک توانبخشی غرب تهران خیلی تمیز هست و برای من که یه خرده وسواس دارم خیلی عالی بود. برخورد خوب پرسنلشون هم یکی دیگه از موارد قابل توجه بود. دوم اینکه تمام کاردرمان ها و گفتار درمان های زیر نظر دکتر صابر با اینکه کادر جوانی هستن ولی از نظر علمی وتجربه کاری عالی هستن.نکته سوم مدیریت مرکز توانبخشی غرب تهران هست که آقای دکتر صابر خیلی نکته سنج هستن و نظارت کامل بر تمام قسمت های درمانی دارن. در آخر هم جای پارک خیلی خوبی داره که تو این شرایط سخت پیدا کردن پارکینگ برای ما خانواده ها خودش نعمت بزرگیه

خیلی مرکز کاردرمانی مجهز و کاملیه. من که راضی هستم از کارشون.

پسر من 2 سال و نیمشه کلا 4-5 تا کلمه میگه، مامان، آب ،به به. برای گفتار درمانی تو چه سنی باید بیارمش؟ الان زوده یا باید بیارمش. البته تو فامیل ما سابقه دیر حرف زدن داشتیم.کلینیک غرب تهران دقیقا کجای سعادت آباده؟

آقای دکتر چه روزایی و تا چه ساعتی برای ویزیت میان کلینیک غرب تهران؟ کی میتونیم وقت بگیریم؟

سلام یه سوال داشتم. دختر من 3 سالشه و درست حرف نمیزنه و خیلی کم نگاهم میکنه،خیلی نگرانم بابت اوتیسم. میخواستم بدونم آقای دکتر تشخیص اوتیسم هم میزارن؟

من مامان محمد صدرا هستم، پسرم کلاس چهارمه. از سال پیش دبستانی معلم های محمد می گفتن پسرتون توجه و تمرکزش خیلی ضعیفه و نسبت به بقیه قدرت یادگیری کمتری داره.من هم چون خیلی پیگیر بودم محمدصدرا رو چندین کلینیک بردم متاسفانه هیچ نتیجه ای نگرفتم.تا اینکه یکی از خانواده ها آقای صابر رو به من معرفی کرد. به نظرم مهمترین فاکتور این مرکز اینه که تشخیص و ارزیابی خیلی دقیق دارند به همین دلیل محمدصدرا رو طی مدت 4-5 ماه خیلی تغییر کرد. من واقعا از مدیریت کلینیک توانبخشی غرب تهران و کاردرماناش ممنونم

اینجا یه مرکز جامع توانبخشی که واقعا امکاناتشون کامله، من دخترم رو سه تا کلینیک مختلف میبردم ، هم نقص توجه داره هم بیش فعالی. ولی از وقتی پیش دکتر صابر اومدم کلاس های جاهای دیگه اش رو کلا تعطیل کردم. آقای صابر خیلی پیگیر برنامه های کلاس هاش هست. خداروشکر خیلی بهتر شده دخترم

این عکسایی که داخل سایتتون هست مال کلینیک توانبخشی غرب تهران خودتونه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

تماس با ما

لینک

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه: 8 تا 20

پنج شنبه :8 تا 19

روزهای تعطیل : 8 تا 17

مشاوره رایگان

تمامی حقوق نزد این شرکت محفوظ است .

طراحی و بهینه سازی توسط نونگار پردازش

  کاردرمانی امیرکبیر      اسلایدر      ۱۹ آذر, ۱۳۹۶

به کانال تلگرامی ما بپیوندید کانال تلگرام مرکز توانبخشی امیرکبیر

  کاردرمانی امیرکبیر      اسلایدر      ۱ شهریور, ۱۳۹۵

  کاردرمانی امیرکبیر      اخبار      ۸ تیر, ۱۳۹۵

اولین همایش توانبخشی عصبی(مرکزهمایشهای دانشگاه علوم پزشکی همدان)

کاردرمانی غرب تهران

  کاردرمانی امیرکبیر      اسلایدر / ماساژ تراپی(ماساژ های درمانی)      ۱ خرداد, ۱۳۹۵

                               

  کاردرمانی امیرکبیر      اسلایدر      ۲۴ اردیبهشت, ۱۳۹۵

  کاردرمانی امیرکبیر      مقالات      ۱۸ اردیبهشت, ۱۳۹۵

الف) تعریف: واژه هیدرو سفالی از دو کلمه هیدرو به معنای آب وسفالوس به معنای سرتشکیل شده است و معنای آن «آب در سر» می باشد. مغز به وسیله یک لایه نازک پوشیده شده است ودر دو لایه دیگر قرار…… بیشتر »

۲۴ اردیبهشت, ۱۳۹۵

۱۵ اردیبهشت, ۱۳۹۵

۲۷ اردیبهشت, ۱۳۹۵

۱۸ اردیبهشت, ۱۳۹۵

۱۸ اردیبهشت, ۱۳۹۵

۳۱ اردیبهشت, ۱۳۹۸

۲۲ آذر, ۱۳۹۶

۱۹ آذر, ۱۳۹۶

۵ خرداد, ۱۳۹۶

۱ شهریور, ۱۳۹۵

۱۸ بهمن, ۱۳۹۴

۱۸ اردیبهشت, ۱۳۹۵

۲۲ آذر, ۱۳۹۶

۲۷ اردیبهشت, ۱۳۹۵

۲ اسفند, ۱۳۹۴

تهران، شهرک گستان(راه آهن) بلوار امیرکبیر بعد از چهارراه هاشم زاده، جنب ضلع شرقی دبیرستان هداوند، کوچه گل پونه، مرکز توانبخشی امیرکبیر

تلفن:
44743616
44745300
44745400
44727804
شماره همراه و تلگرام: 09105792623

کلیه حقوق وب سایت متعلق به مرکز توانبخشی امیرکبیر میباشد. طراحی شده توسط گروه مهندسی دپاک

کاردرمانی غرب تهران
کاردرمانی غرب تهران
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *