دسته‌ها
پستها

کارگاه مادر و کودک

دوره مقدماتی php
کارگاه مادر و کودک
کارگاه مادر و کودک


 


 


براي کسب امتياز کليک کنيد


نشانی خانه مادر و کودک ایرانی

تهرانپارس ، بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس ، خیابان 188 شرقی (شهید رحمانی) ،  پلاک 102کارگاه مادر و کودک


تلفن مشاوره ثبت نام  : 76703980


روزها و ساعات مراجعه :

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php


شنبه تا چهارشنبه : 9/30 الی 18


پنج شنبه ها : 9/30  الی 13/30


 

کارگاه مادر و کودک امروزه بسیار رواج پیدا کرده و بسیاری از مهدکودک‌ها، مراکز تخصصی مرتبط با پرورش کودک و کیلینیک‌های روانشناسی اقدام به برگزاری آن می‌کنند. این کارگاه‌ها در حقیقت از جمله روش‌های تربیتی نوین هستند که تلاش می‌کنند بستر آموزشی متفاوتی را برای خانواده‌ها ایجاد کنند. ما در این مقاله به توضیحات بیشتری در این باره پرداخته‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کارگاه‌ها تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کارگاه مادر و کودک امروزه برای کودکان در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شوند. در برخی مراکز این خدمات برای بچه‌های زیر یک سال تا 6 سال ارائه می‌شود. در این کارگاه‌ها مادران و کودکان آن‌ها در محیطی گرم و سرشار از صمیمیت قرار می‌گیرند  و آموزش‌ها به صورت غیرمستقیم و با تقویت مهارت ارتباطی بین مادر و فرزند ارائه می‌شود. مادران با شرکت در این کلاس‌ها و افزایش مهارت‌های خود می‌توانند پیوند عاطفی عمیق‌تری با فرزند خود برقرار کنند و از این طریق قادر خواهند شد نکات تربیتی را به شیوه‌های بهتر و موثرتری به فرزندان خود ارائه دهند.

برای شناخت بیشتر در زمینه مشاوره کودک کلیک کنید.کارگاه مادر و کودک

 

کارگاه‌های مادر وکودک با محوریت موضوعات مختلفی برگزار می‌شود. پرورش هوش و خلاقیت، آموزش موسیقی، کمک به استقلال کودکان، انجام بازی‌های شناختی و پرداختن به علاقه‌مندی‌های خاص کودک از جمله رایج‌ترین مواردی است که درکارگاه‌های مادر و کودک مطرح می‌شود. جلسات این کارگاه‌ها ممکن است به صورت اختصاصی و با شرکت مادر، کودک و مربی برگزار شود و در موارد دیگر برای تقویت روحیه همکاری و مشارکت ممکن است جلساتی با حضور سایر کودکان و مادران نیز ترتیب داده شود.

 

اهداف کارگاه‌های مادر و کودک بسته به نوع آموزش‌ها و فضایی که در آن ایجاد می‌شود متفاوت است. اما به طور کلی در مورد اهداف مشترک این کارگاه‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

برای آگاهی بیشتر در زمینه نقش مادر در تربیت فرزندان کلیک کنید.

 

همان طورکه قبلا اشاره شد در این کارگاه‌ها با تمرکز بر ارتباط بین مادر و فرزند به عمیق‌تر شدن این پیوند کمک می‌شود. ارتباط مادر فرزندی یکی از مهم‌ترین ارتباطات بشری است و متخصصان معتقدند افرادی که از رابطه مادر فرزندی سالمی برخوردار نبوده‌اند به احتمال بیشتری در آینده در برقراری انواع ارتباطات صمیمانه با مشکل مواجه خواهند شد.

بنابراین در کارگاه مادر و کودک با پرداختن به این امر مهم می‌توانند در آینده فرزندان شما نیز تاثیرگذار باشند. همچنین در جریان استعدادیابی‌ها و پرورش خلاقیت اگر کودکی از نظر ذهنی دچار مشکل باشد شرکت در این کارگاه‌ها به تشخیص به موقع کمک بسیار زیادی خواهد کرد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اهمیت خانواده کلیک کنید.

کارگاه مادر و کودک معمولا توسط دانش آموختگان رشته‌های روانشناسی و مشاوره که دوره‌های مرتبط با این کارگاه‌ها را دیده‌اند برگزار می‌شود.

در این کارگاه مربیان برای پرورش خلاقیت کودکان از ابزارهایی نظیر رنگ و نقاشی، انواع بازی‌های حسی-حرکتی، قصه خوانی و پرداختن به انواع فعالیت‌های هنری استفاده می‌کنند.

بله. امروزه برخی از مهدکودک‌ها یا مراکز مشاوره تخصصی کودک این دوره‌ها را برگزار می‌کنند. در این دوره‌ها تلاش می‌شود تا مادران بتوانند ساعاتی از روز را فارغ از سرزنش یا قضاوت تنها در کنار کودکان خود شاد باشند و لذت ببرند. در این نوع از کارگاه‌های مادر و کودک، مادران درگیر بازی‌های مختلف با فرزند خود می‌شوند و با تمرین مهارت‌های ارتباطی می‌توانند احساسات مثبتی را تجربه کنند و آن را به کودک نیز انتقال دهند.

برای آشنایی بیشتر در زمینه پرورش مهارت ارتباطی کودکان کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه کارگاه مادر و کودک می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

کارگاه های مادر و کودک فضایی است امن برای اولین تجربه اجتماعی و آموزشی کودکان. در این کارگاه، مادر در کنار کودک حضور دارد و فعالیت ها و بازی ها را با هم انجام می دهند.

علاوه بر آموزش خود کودکان، مربی آموزش های کوتاهی هم به مادران می دهد و از طریق بازی های مختلف، رابطه بین مادر و کودک را هم تقویت می کند.در همین راستا، خانه کودک مامیران کارگاه های مادر و کودک با موضوعات متنوع و برای کودکان در گروه های سنی مختلف برگزار می کند.

این کارگاه ها، توسط مربیان متخصص و شناخته شده و در فضایی امن و مناسب برای بچه ها برگزار می گردد.

در ادامه، توضیحات کامل تری درباره هر کدام از کارگاه های مادر و کودک مامیران آورده شده است:کارگاه مادر و کودک

مربی : مریم مرشدیگروه های سنی : ۷ تا ۱۲ ماه، ۱۲ تا ۱۵ ماه، ۱۵ تا ۱۸ ماه و ۱۸تا ۲۴ ماهدر این کارگاه، فعالیت های متنوعی با هدف تقویت حواس پنجگانه کودک، رشد مهارت های حرکتی، رشد کلامی و ارتباطات اجتماعی کودک انجام می شود.

مربی : یاسمین مجتهدیگروه های سنی : یک و نیم تا دو و نیم سال، دو و نیم تا سه و نیم سالفعالیت های این کارگاه، اغلب برای پرورش خلاقیت کودکان و تقویت مهارتهای دست ورزی طراحی شده و کودکان با کاغذ، رنگ، چسب، قیچی و … بازی می کنند و چیزهای ساده و جالبی می سازند.

مربی : شیدا طارمیگروه سنی : دو تا سه سال و سه تا چهار سالهدف از این کارگاه، آشنا کردن کودکان با مبانی موسیقی، از طریق بازی، شعر و قصه می باشد. بچه ها در این کارگاه، با انجام فعالیت های جالب و سرگرم کننده، به طور غیر مستقیم آموزش می بینند و مهارت های شنیداری و دقت شنیداری آنها تقویت می شود. پس از اتمام این دوره، کودکان برای ورود به کلاس های گروهی آموزش موسیقی آماده هستند.

مربی : مرضیه گودرزیگروه سنی : دو تا سه سال و سه تا چهار سالدر این کارگاه، مربی مهارت های اجتماعی، ارتباطی و هوش هیجانی کودکان را از طریق قصه و بازی های مختلف مرتبط با داستان، تقویت می کند. در این کارگاه، کودکان یاد می گیرند که با یکدیگر رابطه مناسب داشته باشند، احساسات اصلی را بشناسند وعزت نفس پیدا کنند.

مربی : ملیحه میریگروه سنی : دو تا سه سالکارگاه (حواس+) شامل فعالیت های جالب و سرگرم کننده با هدف تقویت حواس پنجگانه، دقت و تمرکز و دست ورزی کودکان است. بازی ها با ابزارهای جالب و متنوع ارائه می شوند تا کودکان به مشارکت بیشتر تشویق شوند.

مربی : ندا جدیدیگروه سنی : دو تا سه سالاین کارگاه، یک کارگاه پر هیجان شامل بازی های جالب با اهداف آموزشی است. دو نوع فعالیت در کلاس ارائه می شوند، یکی فعالیت های گروهی و حرکتی و دیگری، فعالیت های فردی و تمرکزی. تمام این فعالیت ها کاملا هدفمند بوده و با ابزارهای جالب و جذاب ارائه می شوند.

مربی : شکیبا حدیدیگروه سنی ۳ تا ۵ سالدر این کارگاه، انواع فعالیت های خلاقیت و بازی و قصه به زبان انگلیسی ارائه می شود و هدف از این فعالیت ها، آشنا کردن کودکان با زبان انگلیسی می باشد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با مامیران تماس بگیرید:۰۲۱-۴۴۲۲۷۹۴۳-۴

نام و نشان مامیران رسما ثبت گردیده و هرگونه سو استفاده منجر به پیگرد قانونی خواهد بود.
تهران،بلوار مرزداران،خیابان سپهر،خیابان زاگرس غربی،پلاک 33
02144227944 – 02144227943

میتوانید فیلم‌ها و تصاویر مربوط به این کارگاه و سایر برنامه های باران مهر را در کانال آپارات و یا صفحه اینستگرام باران مهر (حامیان طبیعت پاک)  مشاهده کنید: 

کانال آپارات باران مهر(حامیان طبیعت پاک)

صفحه اینستگرام باران مهر(حامیان طبیعت پاک)

کارگاه مادر و کودک

در این کارگاه هدف پرورش است و نه آموزش و انتظار دریافت پاسخی از کودک در  برابر آنچه به صورت کارگاه به او ارائه می‌شود نیست. بلکه هدف ایجاد فضا و بستری سزاوار و سرشار از مهر، همچون خانواده، برای پرورش کودک است. توجه به هر آن چیزی‌ست که از طریق پنج حس کودک (شنوایی، بینایی، بویایی، چشایی و لامسه) دریافت می‌شو که همه با نگاه به ارزش‌های فرهنگی، اخلاقی، پرورشی فرهنگ ایرانی و برگرفته از مفاهیم ارزشمند شاهنامه حکیم فردوسی‌ست. هدف زنده نگاهداشتن فرهنگ مهر، توانایی و ارزش‌‌های اخلاقی و پرورشی خانواده ایرانی‌ست. سرفصل‌های این کارگاه با هدف احیای هنرهای سنتی و بومی، ارزشمند نمودن توانایی ساخت و تولید ‌در نگاه کودک، نو پیوندی با طبیعت و احترام به همه پدیده‌های هستی و … تدوین شده‌ است.

این کارگاه به صورت 6 ماهه، با حضور مادران به همراه فرزندشان و برای دو گروه سنی برگزار می‌شود :

1-      کارگاه مادرو کودک (گروه سنی 0 تا 3 سال)

2-      کارگاه مادر و کودک (گروه سنی 0 تا 5 سال)؛ ویژه مادران کارمند، روزهای چهارشنبه ساعت 16:30 تا 18:30 و روزهای پنجشنبه، ساعت 10 تا 12

* * تسهیلگران کارگاه‌ها :

تسهیلگران کودکان در این کارگاه‌‌ها همگی دست کم به مدت پنج سال پی‌در‌پی و به طور متمرکز بر انتقال مفاهیم پرورشی نهفته در شاهنامه و دیگر منابع فرهنگی ایران کار کرده‌اند و در پیشینه کاری خود قصه‌گویی قصه‌های شاهنامه (با رویکرد انتقال آموزه‌های اخلاقی) در مدارس برای دانش آموزان، چاپ کتاب[1]‌ بر گرفته از داستان‌های شاهکار فردوسی برای گروه‌های سنی گوناگون و فعالیت‌های زیست محیطی برای کودکان و خانواده‌های آنها دارند. پوشش تسهیلگران در هر یک از کارگاه‌ها برگرفته از فرهنگ پوشاک محلی و بومی اقوام مختلف ایرانی‌‌ست. این کار با هدف آشنا کردن کودکان با خرد پوشش اقوام گوناگون ایرانی است.

[1]  جوزی، فاطمه؛ زال و سیمرغ؛ نشر بال سو، تهران، 1393.

  ناصری، مهتاب؛ دستان؛ نشر بال سو، تهران، 1394.

  خدایاری، آناهیتا؛ سیمرغ درون، نشر بال سو، تهران، 1394.

برای رفتن به صفحه کارگاه ها روی دکمه “نمایش تمام کارگاه‌ها” کلیک کنید

باران مهر (موسسه حامیان طبیعت پاک)

موسسه باران مهر(حامیان طبیعت پاک) تشکلی غیردولتی و زیست محیطی است که با مجوز سازمان حفاظت از محیط زیست مشغول فعالیت می باشد.

© 2020 – Baranemehrngo.com

 

کلاس‌های مادر و کودک از جمله کارگاه‌ها و کلاس‌هایی است که در زمینه‌های مختلف، در سنین متفاوت و با اهداف گوناگون برگزار می‌شود و طرفداران زیادی دارد. امروزه این کارگاه‌ها شناخته‌ شده و رایج هستند، چرا که مزایای بسیاری برای کودکان و نوپایان دارند.

 

ازجمله مزایای این کارگاه‌ها این است که مادران از نزدیک با شیوه‌های آموزش و انتقال مفاهیم و مهارت‌ها به کودکان خود آشنا می‌شوند و می‌توانند از این آموزش‌ها بهره برده و در ساعات خارج از کارگاه و در موقعیت‌های مختلف، به شکلی که مربیان آموزش می‌دهند، از آنها  استفاده کنند. همچنین در این دوره‌ها، آموزش، تقویت و پرورش خلاقیت و مهارت‌های کودکان در محیطی شبیه به خانواده که در آن احساس امنیت و آرامش جریان دارد، انجام می‌شود. این احساس امنیت و آرامش در کنار مادر (یا پدر) باعث می‌شود فرآیند یادگیری به بهترین شکل ممکن انجام شود. کارگاه مادر و کودک

 

 

علاوه بر این، چنانچه مشکل، ناهنجاری‌ یا ضعفی در روابط بین مادر و کودک وجود داشته باشد، از طریق این کارگاه‌ها قابل شناسایی و حل است.

همان‌طور که می‌دانید سه سال ابتدایی زندگی، مهم‌ترین دوران برای رشد ذهنی و حرکتی کودکان است و بهتر است از این سال‌های مهم و سرنوشت‌ساز برای آموزش و رشد هر چه بیشتر کودکان به بهترین شکل استفاده شود. تقویت تمرکز دیداری و شنیداری و توانایی‌های حرکتی نوپایان، یکی از اهداف مهم دوره‌های موسیقی مادر و کودک است.

 

 

 

 

 

بلوار مرزداران خیابان اطاعتی جنوبی کوچه نیلوفر پلاک ۲۲ ( ورود از درب حیاط)

تلفن : ۸۸۲۵۷۴۵۴-۰۲۱

همراه : ۰۹۱۲۲۰۲۵۷۸۴ (امیری)

ایمیل : info@sheidamusic.ir

وب : www.sheidamusic.ir

آموزشگاه موسیقی شیدا دریچه ایست به سوی دنیای جادویی موسیقی دنیایی که با ورود به آن شاهـــد تاثیرات بی نظـیر درنگرش هر فرد به پیرامـــون خود و بالا رفتن کیفیت زندگی خواهید بود

اگر هنوز هم افرادی هستند که تاثیر موسیقی در دل و جان خود و حضـــور آن را بعنوان یک نیاز در زندگی نا دیده میگیرنـــد، از توان موسیقی در بالا رفتن کارایی مغز و توانـمندی های ذهنی و حـــرکتی و از اثر گذاری آن در عواطف و احساسات هــر فرد بی خبرند شاید قسمتی از این نبود آگاهی بر می گردد به کوتاهی ما اهالی موسیقی و تلاش گران این رشته هرچــند که کم لطفی های رسانه های جمعی و سیستم های آموزشی دلیل عمدهء آن است .

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

توی سایته دکترساینا کلی پزشک متخصص هستند که میتونی آنلاین باهاشون گفتگو کنی 

و هر چی سوال پزشکی داری ازشون بپرسی

کارگاه مادر و کودک

سلام مامان ها برای کسب اطلاعات درباره نظرات مثبت و منفی مامان ها درباره خانه کودک مامیران به وبسایت با فرزندم https://bafarzandam.com/خانه-کودک-مامیران/ مراجعه کنید. اگر تجربه‌ای دارید خوشحال می شم که در اختیار دیگران قرارش بدین. 

سلام هنوز این کلاسهارو دارید؟

سلام مامانایی هستن اینجا که به تازگی کلاس مادر و کودک رفته باشن بتونن معرفی کنن؟

من دنبال کارگاه های مادر و کودکم اول میخوام چند جلسه برم محیط و فضا رو ببینم بعد ترمیک ثبت نام کنم جایی رو خودتون رفتین به من معرفی کنید؟ 

منم چند تا جا  دارم میرم نتیجه اش هرچی بشه بهتون میگم.

موسسه مامیران خیلی خیلی موسسه ی بد و ضعیفی ی. مدیریت فقط خط مشی اش جمع کردن بچه های اروم در موسسه ست و ساکت نگهداشتن بچه هاس. واقعن افتضحن. اصلن انتفادپذیر نیستن برخلاف اون چه میگن و خانم قیاسی به شدت در تعامل با کودک ضعیفن. پسر خودش در موسسه میاد که بچه ها رو میزنه. بعد بچه های مردم رو برایکوچکترین چیز تنبیه میکنن. من پسرم رو اونجا میبردم. به شدت عصبی شده بود و همش به من میگفتن بچه ت مشکل داره و باید ببری بازی درمانی. به هیچ وجه مامیران نبارین بچه تونو. اگر بچه ی پرجنب و حوش و شادی دارید نیاریدش.

مامانا سمت غرب تهران کلاس مادر و کودک می شناسید؟سمت آزادی باشه که چه بهتر

کسی خانه کودک یا کارگاه مادرو کودک سمت شرق و جنوب شرق تهران سراغ داره؟؟

تهرانپارس داره منم دنبالشم پسرم تازه ی سالش شده… هزینشو اطلاع نداری، 

اه اينكه همش شد تبليغات

سلام مامانها، کارگاه های مادر و کودک در خانه کودک رویش طلایی هم هست، دوره های طرح رویش ….در منطقه پاسداران، و همه اطلاعاتشون در سایتشون GFOK هست که با سرچ رویش طلایی کوچولوها سایتشون رو میتونید پیدا کنید 

روشی که دارن برای تقویت نیمکره راست بچه هاست (روش شیچیدا) که همایش رایگان هم برگزار میکنند 

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

کارگاه مادر و کودک
کارگاه مادر و کودک
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *