دسته‌ها
پستها

کلینیک زالو درمانی

دوره مقدماتی php
کلینیک زالو درمانی
کلینیک زالو درمانی

مرکز زالو درمانی جایی است که متخصصان طب سنتی در آنجا برای درمان بیماری‌های مختلف با استفاده از زالو حضور دارند. زالو از گونۀ نرم‌تنان آبزی است و در مناطق مرطوب زیست می‌کند. زالو درمانی استفاده از زالو برای خون‌رسانی دوباره به مناطقی از بدن است؛ جاهایی که عروق وریدی آسیب دیده یا بسته شده‌ است. ابن سینا در کتاب قانون به انواع زالو اشاره کرده است. بزاق دهان زالو خاصیت ضد انعقادی دارد، رگ‌ها را باز می‌کند و به مغز و کل بدن خون می‌رساند.

زالوهای دارویی دارای سه فک با ردیف‌های ریز دندان هستند. آنها پوست فرد را با دندان‌های خود سوراخ می‌کنند و مواد ضد انعقاد کننده را از طریق بزاق خود وارد خون می‌کنند. سپس زالوها مجاز به استخراج خون به مدت 20 تا 45 دقیقه از هر زمان که شخص تحت معالجه زیر نظر متخصص طب سنتی است، هستند. در این مدت هر زالو تا 15 میلی لیتر خون می‌مکد.

زالو درمانی آسان است و عوارض جانبی کمی دارد. ممکن است از زالوی آلوده استفاده شود و یک عفونت باکتریایی برای فرد ایجاد کند. این باکتری‌های آلوده ممکن است یک عفونت شامل باکتری‌های مقاوم به دارو به بدن افراد وارد کنند. به همین دلیل باید به یک مرکز زالو درمانی مجاز و تایید شده مراجعه کرد که در اینجا از زالوهای سالم و درمانی استفاده می‌کنند. البته بهتر است افراد دارای بیماری‌های خود ایمنی و دارای سیستم ایمنی ضعیف از زالو درمانی استفاده نکنند.

کلینیک دکتر سریتا یک مرکز زالو درمانی دارای پزشکان مجرب و مورد تأیید مراکز علمی است که در محیطی بسیار بهداشتی از زالودرمانی برای مداوای بیماران استفاده می‌کنند.

مقالات مرتبط با زالودرمانی

کلینیک زالو درمانی


قسمت دیدگاه بسته شده است.

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

زالو درمانی یکی از پرکاربردترین روش‌های درمانی مرسوم از دوران باستان تا به امروز است. پزشکی مدرن، تاثیر زالو درمانی را بر بهبود بیماری‌هایی مثل سردرد، میگرن، وزوزگوش، وسواس، بی‌خوابی، التهابات مفصلی، بواسیر، کیست تخمدان و بیماری‌های لثه و دندان اثبات کرده‌‌است. همچنین در طب سنتی از زالو برای پاکسازی بافت‌ها بعد از جراحی، استفاده می‌شود. حکیم ابوعلی سینا هم استفاده از زالو را برای درمان بیماری‌های پوستی مطرح کرده بود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید، قرن‌هاست که در اروپا و آمریکا برای پیشگیری و درمان بیماری ها، از زالو استفاده می‌شود. استفاده از زالودرمانی برای ترمیم زخم‌ها یک روش مرسوم بین جراحان پلاستیک آمریکا است. 

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در سال 2004 زالو را به عنوان ابزار پزشکی مورد تایید قرار داد. این روزها مراکز پرورش زالو در کشورهای اروپایی و آمریکایی، گسترش یافته و تولیدات این مراکز به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

 

زالو درمانی یکی از روش‌های درمانی پر طرفدار در طب سنتی است. گاهی این روش توسط افراد غیر متخصص انجام می‌شود. اگر بخواهیم از زالو بهترین نتیجه را بگیریم باید شرایط و زمان مناسب استفاده از آن را بدانیم. پزشکان متخصص طب سنتی با بررسی مزاج بیمار، شرایط محیطی مثل آب و هوا و فصل و با توجه به نوع و مرحلۀ بیماری، درمان را شروع می‌کنند. همچنین قبل از زالودرمانی باید بدن از مواد زائد و سموم پاکسازی شود. اینکار بیمار را از نظر قوای جسمی و شرایط روانی، برای دریافت زالو آماده می‌کند. تعداد زالو، دفعات استفاده از زالو و سایز مناسب آن را متخصص طب سنتی بر اساس نوع بیماری و شرایط تعیین می‌کند.کلینیک زالو درمانی

مطابق آیین نامۀ وزارت بهداشت، تنها متخصصین طب سنتی در سلامتکده‌ های تخصصی، مجاز به زالودرمانی هستند. معاینه نشدن بیمار توسط پزشک متخصص قبل از زالو درمانی و بی توجهی به آمادگی‌های پیش از درمان، گاهی عوارض جبران ناپذیری به وجود می‌آورد.

امروزه از زالو درمانی در درمان طیف وسیعی از بیماریها استفاده می شود. ما در این مقاله به برخی از رایج‌ترین بیماری های قابل درمان با زالو اشاره می‌کنیم:

زالو چطور بیماری ها را درمان می‌کند؟

استفاده از زالو در درمان عوارض ناشی از دیابت از جمله زخم پای دیابتی بیش از پیش مورد توجه است. دیابت با ایجاد اختلال در جریان خون، منجر به آسیب عضوی و حتی در مواردی قطع عضو می‌شود.  این روزها، زالو درمانی یک روش رایج برای پیشگیری از قطع عضو در بیماران دیابتی است. آنزیم‌های بزاق زالو به افزایش گردش خون و قطر رگ‌ها کمک می‌کند. بنابراین آسیب‌های ناشی از نرسیدن خون و در نتیجه فاسد شدن عضو با کمک زالو درمانی کنترل می‌شود.

زخم پای دیابتی که با پیشرفت بیماری دیابت، ایجاد می‌شود؛ نتیجۀ اختلال اعصاب محیطی و مشکلات عروقی است. در این شرایط خونرسانی به انگشتان پا کاهش پیدا می‌کند. آنزیم‌های زالو از جمله ماده هیرودین با گشادی عروق و افزایش جریان خون، شرایط بهبود زخم را فراهم می‌کنند. این امر خطر قطع عضو که نگرانی عمده میلیون‌ها نفر در سراسر جهان است را کاهش می‌دهد.

تحقیقات نشان می‌دهد زالو درمانی می‌تواند عروق جدید در بافت ایجاد کند. به همین خاطر برای درمان گرفتگی‌های عروقی در بیماران قلبی، می‌توان از خواص زالو استفاده کرد. علاوه بر این، زالودرمانی به رفع غلظت خون و از بین رفتن لخته‌های خونی منجر می‌شود. بنابراین خطر ابتلا به حمله‌ و سکته قلبی را کاهش می‌دهد. این روزها، پژوهشگران طب نوین هم تاثیر زالودرمانی در بهبود بیماری‌های قلبی و عروقی را تایید کرده اند. این بیماری‌ها مواردی مانند گرفتگی عروق، فشار خون و ترومبوفلبیت(گرفتگی و التهاب وریدی) را شامل می‌شود.

آنزیم‌های بزاق زالو، به دلیل خواص ضد میکروبی و محرک سیستم ایمنی، در بهبود عفونت و ورم از جمله عفونت لثه و دندان موثر است. این آنزیم‌ها همچنین به علت خواص ضد تورمی و ضد دردی می‌تواند برای درمان درد دندان، عفونت، آبسه لثه و آفت دهان استفاده شود. زالو برای درمان آبسه دندان علاوه بر کاهش تورم به محکم تر شدن دندان نیز منجر می‌شود.

به دلیل خواص ضد التهابی و بی‌حس‌کنندگی بزاق زالو، از آن برای درمان درد و التهاب مفاصل و عضلات استفاده می‌شود. علاوه بر این، زالو با مکیدن خون ناحیه مفصل کمک می‌کند، خون راحت تر وارد منطقه آسیب دیده شود و فشار وارد آمده بر آن کاهش یابد.

استفاده از زالو درمانی برای درمان غلظت خون علیرغم تبلیغات فضای مجازی، در مراحل ابتدایی توصیه نمی‌شود. لازم است قبل از شروع زالودرمانی برای درمان غلظت خون، اصلاح رژیم غذایی، تدابیر ورزشی، تنظیم خواب و پاکسازی بدن صورت پذیرد.

استفاده از زالو برای درمان این بیماری، در مراحل پایانی و به عنوان یک روش مکمل در موراد خاص و بنا به تشخیص پزشک متخصص طب سنتی انجام می‌پذیرد.

بزاق زالو حاوی هیرودین و برخی آنزیم‌های مفید دیگر است. این آنزیم‌ها، هنگام مکیدن خون بیمار توسط زالو ترشح می‌شوند. آنزیم‌های بزاق زالو از لخته شدن خون جلوگیری می‌کنند. این آنزیم‌ها خون را رقیق می‌کند. همچنین آنزیم هیرودین با افزایش قطر رگ‌ها، موجب خون رسانی بهتر به بافت‌های بدن می‌شود.

هیرودین موجود در بزاق زالو، التهاب و درد مبتلایان به آرتروز و سایر بیماری‌های مفصلی را کاهش میدهد. به همین خاطر محدودیت‌های حرکتی افرادی که از زالو درمانی استفاده می‌کنند، بهبودی واضحی نشان می‌دهد. از زالو در درمان سایر بیماری‌های مفصل مانند پارگی مینیسک زانو، درد سیاتیک، درد کمر و سندرم تونل کارپال استفاده می‌شود.

کلینیک های جراحی پلاستیک در اروپا و آمریکا به استفاده از زالو برای درمان‌های زیبایی روی آورده اند. پزشکان در جراحی‌های انگشت، گوش، بینی و حتی پستان از زالو برای ترمیم عروق سطحی، بهبود جای زخم و کاهش‌ پرخونی بافت استفاده می‌کنند. زالودرمانی سبب برقراری پرفیوژن بافتی می‌شود. با ترشح ماده ترومبولیتیک موسوم به هیرودین از  بزاق زالو، از تجمع احتقان وریدی پیشگیری می‌شود.

دانشمندان دریافته‌اند پروتئینی در بزاق زالو وجود دارد که دارای آثار ضد متاستازی است.  این پروتیین می‌تواند پیشرفت سرطان را به ویژه در سرطان‌های پستان، ریه، پروستات، مثانه، خون، لنف و … مهار کند. نتایج مطالعات جدید ثابت کرده‌اند، زالو می‌تواند درد کمر را در سرطان کلیه از بین ببرد.

طب سنتی، لک‌های پوستی، تیرگی و عدم شفافیت پوست را به دلیل افزایش خلط غلیظ به خصوص سودا می‌داند. زالو با جذب خون آلوده و پاکسازی پوست باعث زیبایی و درخشندگی آن می‌شود. متخصصین طب سنتی با حساسیت ویژه‌ای از زالو برای پوست صورت استفاده می‌کنند. زالودرمانی در ناحیه صورت با زالوهای سایز کوچک انجام می‌شود.

زالوها بهتر است در زیر چانه، پشت گوش و کنار صورت گذاشته شود تا بیمار نگران جاماندن محل نیش زالو برای چند روز اول نباشد. در مراحل بعدی درمان، اگر فرد به زالو حساسیت نشان نداد، می‌توان زالو را روی لک و چروک صورت گذاشت. دفعات و تعداد زالوی مورد نیاز بر حسب شرایط بیمار و نوع بیماری، توسط متخصص تعیین می‌شود.

زالو درمانی با بهبود جریان خون موضعی می‌تواند به درمان رضایت بخش ریزش موی سر و طاسی کمک کند. در حال حاضر در ریزش سکه‌ای مو، از زالو برای رشد مجدد استفاده می‌شود.

آکنه یا جوش، در اثر بسته شدن منافذ و خروجی غدد چربی در پوست به وجود می‌آید. زالو درمانی با خارج کردن خون آلوده و پاکسازی پوست و همچنین افزایش گردش خون در بافت‌ها، جوش‌های چرکی و آکنه را درمان می‌کند.

از زالو محصولات متنوعی مثل روغن زالو، کرم زالو، اسپری زالو و عصاره زالو ساخته شده است. برای تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی هم از فرآورده‌های زالو استفاده می‌کنند. در صورتی که این محصولات با روش‌های استاندارد تولید شده باشند و به شیوه صحیح مصرف شوند، تاثیر مثبتی بر درمان بیماری‌ها دارند. البته استفاده از یک بار زالو درمانی، نتایج درمانی بهتری نسبت به چند‌بار استفاده از فرآورده‌های زالو دارد. 

اگر می‌خواهید از تاثیر زالو در درمان بیماریه‌ا به خصوص بیماریهای پوستی بهتر بهره‌مند شوید، باید اول دستورالعمل‌های مربوط به اصلاح مزاج و پاکسازی‌های لازم را انجام دهید. بنابراین برای دریافت بهترین نتیجه باید قبل از زالودرمانی توسط متخصصین طب سنتی ویزیت شده و مشاوره دریافت کنید.

رعایت چه مواردی  قبل از زالو درمانی لازم است؟

زالو درمانی نوعی پاکسازی و سم زدایی از بدن محسوب می شود. برای هر نوع پاکسازی شرایطی لازم است که تا احراز نشود باید از آن پاکسازی پرهیز شود.

استراحت فیزیکی و فکری تا 8 ساعت پس از زالو درمانی توصیه می‌شود. سعی کنید در این مدت از مطالعه، تماشای تلویزیون، تنش و رفتن به مهمانی پرهیز کنید.

اگر زالو درمانی به صورت تخصصی و بهداشتی انجام نشود، ممکن است عوارضی ایجاد کند. این عوارض می‌تواند موارد زیر را شامل شود:

چگونه زالوی طبی را از سمی تشخیص دهیم؟

اهمیت تشخیص درست زالوی طبی  Medicinal leech از سمی، به خاطر عوارضی است که استفاده از زالوی سمی ایجاد می‌کند. استفاده از زالوی سمی در درمان، موجب مسمومیت بیمار می‌شود. زالوی سمی می‌تواند باعث ایجاد ورم، زخم، ضعف شدید، خونریزی و حتی تب شود.

زالوی طبی اندازۀ متوسط (از 5 تا 12 سانتیمتر) دارد. رنگ آن ماشی مایل به سبز، حنایی یا زیتونی است. این زالوها با دو خط طولانی بر پشت، که اغلب زرد یا نارنجی هستند شناخته می‌شوند.

– زالوهای ماشی رنگ و کمی مایل به سبز و دارای خطوط زرد یا نارنجی بر پشت

– زالوهای جگری رنگ

–  زالوهای سرخ مایل به زرد و دارای پهلوی مستدیر

–  زالوهایی که شبیه دم موش هستند

– زالوهایی که شبیه ملخ‌های ریز هستند

کلینیک زالو درمانی

– زالوهایی که باریک اند و سر کوچک دارند

– زالوهایی که دارای شکم قرمز  هستند

– زالوی دارای  سر درشت

 –  شبیه به مار ماهی

–  زالو با خطوط لاجوردی

–  زالوهایی که کرک‌های ریز و نرم  دارند

زالودرمانی در تهران در کلینیک دکتر سریتا در محیط کاملا سالم و بهداشتی و با حضور پزشکان مجرب و مورد تایید مراکز علمی انجام می‌شود.

کلینیک دکتر سریتا یکی از بهترین کلینیک‌های زالو درمانی در تهران است.

منبع: Healthline

می‌توانید هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 با شماره تلفن‌های  7-88207836-021 و یا 4941674-0915 تماس بگیرید.

و یا از طریق فرم دریافت مشاوره آنلاین، شماره تماس خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تماس با ما

سلام بنده بعلت بیماری کرونا سه ماه هست گوشم وزوز می کند که پس از پیگیری مراکز شنوایی و MRI از مغزم رگ سمت چپ مغز دچار ترومبوز شده که داروی ریواروکسابان و آسپرین مصرف می کنم آیا زالو درمانی تاثیر دارد؟

سلام و وقت بخیر
بله زالو بعنوان مکمل درمان شما کمک کننده خواهد بود برای مشاوره بیشتر میتونین با دکتر جوشن که متخصص خوب طب سنتی ما هستند مشورت بگیرین ایشون پاسخگوی سوالات شما بصورت رایگان از ساعت نه تا ده شب خواهند بود09358859394


شاید فکر کنید طب سنتی شیوۀ حکیمان و پزشک‌های تجربی و قدیمی است یا فقط مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها طب سنتی را می‌شناسند و برای بیماری‌های خود به سراغ درمان‌های سنتی می‌روند. در سلامتکدۀ دکتر سریتا تصویر دیگری از خدمات طب سنتی را به شما ارائه خواهیم کرد. علاوه بر این در زمینۀ طب چینی و طب هندی، کیفیت علمی خدمات ما شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

تماس با ما88207836-7(021)

تغییر حالت روز و شب

محتوای مقاله (با استفاده از این لیست به موضوع مورد نظر دسترسی سریعتر دارید)

پیشگیری و بهبود بسیاری از بیماری ها به وسیله زالو درمانی به راحتی انجام میشود. لذا در این صفحه بهترین مراکز زالو درمانی در سراسر کشور را به شما مخاطبان ارجمند پارسی طب معرفی می نماییم.

زالو هنگام مکیدن خون ، مواد متنوعی ترشح می کند که خواص درمانی دارند. معروف ترین ماده مترشحه از زالو هیرودین است.خواص مواد ترشح شده در خون توسط زالو به انواع مختلفی دسته بندی می شوند.کلینیک زالو درمانی

تجربیات طب سنتی نشان می دهد که زالو خون را بهتر از حجامت از عمق بدن بیرون می کشد. زالو انداختن برای بیماریهای پوستی مثل جوش ، دمل های صورت ، لک هها و نقط ههای سیاه و سفید و نظایر آن مفید است. امروزه زالو به دلیل خاصیت ضد انعقاد خود یکی از ابزارهای جراحی در پیوندها و دوام بافت پیوندی است.

زالو درمانی در مشهد

زالو درمانی در تهران

خاصیت درمانی زالو در بزاق دهان او است که ماده ضد انعقاد خون به نام هیرودین است و موجب رقیق شدن خون و باز شدن گرفتگی رگها و در نتیجه افزایش خون‌رسانی به مغز و بدن می‌شود.

به عقیده بعضی کارشناسان ۱۰۰ نوع ماده ویژه با اثرات درمانی گوناگون توسط زالو در خون ترشح می‌شود و مورد توجه پزشکان و جراحان قرار گرفته است و در اروپا و آمریکا در موارد گرفتگی رگهای قلب، گرافتهای پوستی و زیبایی پوست و جراحی قلب و پیوند اعضا و تقویت سیستم دفاعی بدن از آن استفاده می‌شود. طب سنتی با آزمایش‌های مکرر آثار زالو درمانی را تجربه کرده است.

در قانون بوعلی سینا فصلی درباره زالو درمانی و علایم زالوهای سمی و زالوهای مفید آمده است.

کشورهایی نظیر روسیه و انگلستان و آلمان از تولید و صادرات زالو درآمد هنگفت ارزی بدست می‌آورند. زالو از ۲۵۰۰ سال قبل در هند، یونان، روم، ایران و سپس در اروپا مورد استفاده پزشکی قرار گرفته است و در کشور روسیه بیماریهای مختلف (سردرد و امراض قلبی و پوستی و ضعف قوای جنسی) با زالودرمانی معالجه می‌شود.

در مسکو و اکراین کرم‌های آرایشی برای رفع چین و چروک صورت تولید شده که ماده مؤثر آن از بزاق دهان زالو گرفته شده است.

پروفسور می یر، آلتون، اوخنر و هورنر معتقدند هرگونه کانون عفونی بدن را بوسیله زالو درمانی می‌توان ریشه‌کن کرد.

هر زالو ۵ تا ۱۵ میلی لیتر خون می‌مکد (۱۰ برابر حجم بدن خود) در مدت ۱۵ تا ۶۰ دقیقه، پس از جدا شدن زالو خون‌ریزی ۲ تا ۱۰ ساعت طول می‌کشد.

با سلام .من ۳۳ سالمه و از ۱۵ سالگی میگرن داشتم و الان به جایی رسیدم از ترس اینکه سردرد بگیرم چیزی نمیتونم بخورم. چون نمیدونم دیگه با چی سردرد میگیرم . تا ی ذره استرس بهم وارد میشه یا ی تنش کوچیک سردرد میگیرم .از خوردن قرص خسته شدم . آیا حجامت یا زالو درمانی باعث بهبود سردرد من میشه ؟

سلام
حجامت و زالو درمانی در کنار درمان اصلی میتونه به شما در کاهش علائم بیماری کمک کنه اما به تنهایی ین نتیجه ای نداره و یا موقت خواهد بود.
برای درمان این بیماری توصیه میکنم با خانم دکتر مریم رضایی (پزشک طب سنتی) در ارتباط باشید.
مشکل میگرن شما در یک دوره دو تا سه ماهه کاملا درمان خواهد شد.
با آرزوی سلامتی و موفقیت

سلام خسته نباشید من انگشت شست پام الان سه سالی هست رنگش و حجمش تغییر کرده جوری شده حتی روم نمیشه کفش جلو باز بپوشم یه مدت طب سوزنی کردم احساس کردم بهتر شده ولی یه مدت این کارو انجام دادم حالا دوباره به شکل اولش برگشته لطفا منو راهنمایی کنید ببینم زالو درمانی خوب میکنه یا باید ناخنم رو بکشم ممنون از شما

برای مشاوره با پزشکان طب سنتی به سامانه ایزو ویزیت مراجعه فرمایید: http://isovisit.com

سلام خسته نباشید من الان چهارساله با لکهای صورتم درگیرم ‌من یه مدتی توی یکی از شهرستانها بودم هروقت میرفتم بیرون کرم ضدافتاب استفاده نمیکردم از اون زمان تا حالا من لک اوردم واقعا خسته شدم هرروشی هر کرمی که دکترای پوست گفتن استفاده کردم خیلیی هزینه کردم ولی خوب نشد قبلا روی گونه هام بود الان روی پیشونیم هم زده ایا واقعا می تونه زالو درمانی مناسب باشه درضمن سنم ۴۷ هست ممنونم از شما

پی بردن به علت بیماری و ارائه راهکار درمانی بدون بررسی دقیق وضعیت بیمار ممکن نیست ، برای این کار باید حداقل به ۴۰ پرسش پاسخ دهید تا امکان تشخیص و ارائه راهکار درمان ایجاد شود ، برای این منظور از لینک زیر وارد شوید و با دقت به سوالات پزشک پاسخ دهید:سامانه مشاوره آنلاین ایزو ویزیت

باسلام . برای زخم انگشت پا بعلت دیابت زالو درمانی خوب است ?
لطفا جایی در اصفهان برای زالو درمانی معرفی کنید.
باتشکر . علیرضا

چه زمانی زالو درنانی در ساری باز میشود؟

سلام پنجاه وشش سال دارم سه پیش آنژیوگرافی شدم ویکی ازرگهای قلبم که بالای هفتاددرصدگرفتگی فنرگذاشتن ولی بازدردوسوزش قفسه سینه وشانه دارم ودوتاازرگهام بین چهل وپنج تاشصت درصدگرفته آیا زالو درمانی می‌تواند باعث رفع گرفتگی عروق قلب من شود لطفأراهنمایی بفرماییدبدورازروابط ایملم پیام دهید

سلام بر شما پیشنهاد می شود زالو درمانی را در سال اول دوبار (هر ۶ ماه) و در سالهای بعد هر سالی یکبار حداقل انجام دهید.برای رفع گرفتگی عروق بسیار مفید است.

آیا جایی هست تهران که با دفترچه بیمه نیروهای مسلح زالو درمانی کنه؟

سلام
من ۳۲ سال سن دارم در اثر تصادف سابقه dvtواریس پا درم و طحال ندارم پلاکت و غلظت خون بالا چربی و کلسترل وldlوتریگلیسرید بالا دارم به نظر شما فصت خون انجام بدم یا حجامت و یا زالو درمانی؟

با سلام آدرس دقیق جهت زالو درمانی

باسلام
آیا زالو درمانی برای درمان اضطرب و افسردگی مفید است.

سلام ، من پس از جراحی ترمیم پرده گوشم ، نزدیک یکسال هست که دچار وزوز گوش شده ام ، آیا زالو درمانی تاثیری بر درمان وزوز گوش دارد ، ضمنا یکسال تمام داروهای کاهنده قند خون و اسید اوریک نیز مصرف می نمایم و اگر در تبریز همچین مرکزی وجود دارد لطفا مرا راهنمایی بفرمایید ، ممنون و سپاسگزارم .

سلام پیوند کلیه هستم مدت ۲۳ سال
پروتینوری خفیف دارم
آیا می شود با زالودرمانی پروتینوری را متوقف نمود اگرنه چگونه .ممنون

سلام من مشکل نعوظ دارم به مدت طولانی لطفا راهنمایی فرمایید با زالو درمانی و یا حجامت و طب سوزنی و ….. حتی قبل از فشار خون بالا و دیابت

بله برای شما مفید هست اول روی دستها سه ماه بعد روی پاها زالو بگذارید.اگر بهبود حاصل نشد ۶ ماه بعد مجدد تکرار فرمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

کلینیک زالو درمانی

“پارسی طب”، مجله سلامت جسم و روان، به صورت تخصصی در زمینه تشخیص صحیح بیماری ها و حفاظت از مردم در برابر انواع مختلف امراض رایج با استفاده از مشاوره پزشکی مکمل، گیاهان دارویی، درمان با طب سنتی و جایگزین فعالیت داشته و همچنین مرجع قابل اعتماد اخبار پزشکی و مقالات سلامت و درمانی می باشد.

تغییر حالت روز و شب

در این صفحه بهترین مراکز زالو درمانی در تهران را معرفی می کنیم.

محتوای مقاله (با استفاده از این لیست به موضوع مورد نظر دسترسی سریعتر دارید)

زالو هنگام مکیدن خون ، مواد متنوعی ترشح می کند که خواص درمانی دارند. معروف ترین ماده مترشحه از زالو هیرودین است.خواص مواد ترشح شده در خون توسط زالو به انواع مختلفی دسته بندی می شوند.کلینیک زالو درمانی

تجربیات طب سنتی نشان می دهد که زالو خون را بهتر از حجامت از عمق بدن بیرون می کشد. زالو انداختن برای بیماریهای پوستی مثل جوش ، دمل های صورت ، لک هها و نقط ههای سیاه و سفید و نظایر آن مفید است. امروزه زالو به دلیل خاصیت ضد انعقاد خود یکی از ابزارهای جراحی در پیوندها و دوام بافت پیوندی است.

بدلیل اثر ضدانعقادی هیرودین (Hirudin) بزاق زالو، امروزه در تحقیقات جدید ثابت شده است که به طور کلی در بیماری های کرونری قلب، زالو می تواند نقش موثری ایفا کند و خطر جراحی و حملات قلبی را به حداقل کاهش دهد.

جامعه جراحان انگلستان پس از مشاهده اثرات معجزه آسای زالو در جراحی های پلاستیک و گرافتهای پوستی و پیوند اعضاء، کاربرد زالو پس از پایان جراحی و حتی در حین عمل را کاملا پذیرفته اند و مورد تأکید قرار می دهند.

در کشور روسیه درمان با زالو بسیار رواج یافته است به طوری که بیماری های مختلف از سردرد و بیماری قلبی و پوستی گرفته تا حتی ضعف قوای جنسی را با زالواندازی معالجه می کنند.

کرسی زالو درمانی سن پترزبورگ (MAPS) توصیه می کند: ما معتقدیم هر پزشکی اعم از جراح، ارتوپد، دندانپزشک، ژینکولوژیست بایستی توانایی های درمانی زالو را بشناسد و استفاده کند. زالو توانایی درمان گروه متنوعی از بیماری ها را دارد نظیر زخم معده، پروستاتیت، برونشیت، التهابات کبد و کیسه صفرا، گاستریت، هموروئید، اغلب بیماری های پوستی، اسپاسم عضلانی، واریس، نازائی، آدنوم پروستات، ناباروری مردان، کاهش میل جنسی، الکلیسم، ترک اعتیاد (موادمخدر).

دکتر بیژن عرفانپزشک عمومی و طب سنتی، حجامت، زالودرمانی و بادکش
نظام پزشکی : ۴۹۱۰۳
آدرس مرکز درمان : ضلع جنوب غربی پل سید خندان – بین شریعتی و سهروردی. پلاک ۶۸ – طبقه دوم روی داروخانه فرند

 

سلام من بعلت ابتلا به بیماری کرونا پس از گذشت سه ماه بعلت وزوز گوش که متاسفانه رگ سمت چپ مغزم ترومبوز کرده داروی ریواروکسابان .و آسپیرین مصرف می کنم . آیا زالو درمانی تاثیر دارد؟

سلام
وضعیت مزاجیتون باید بررسی بشه
می تونید با خانم دکتر مریم رضایی به صورت آنلاین مشاوره کنید.

سلام برای درمان اگزمای پوستی می شود،زالو انداختن خوب است؟

سلام
بله در کنار درمان اصلی زالو درمانی هم میتونه موثر باشه

با سلام
میخواستم بدونم زالو درمانی برای آرتروز زانو هم خوبه یا نه؟

با عرض سلام
زالو به تنهایی نمیتونه درمان گر باشه اما چنانچه با اصلاح مزاج، رعایت پرهیزات و استفاده از داروی مناسب همراه باشه در پیشبرد روند درمان بسیار کمک کننده خواهد بود.

سلام.لکه های قهوه ای روی ساق پا(هموسیدرین)با زالو درمانی بهتر میشه یا نه؟

سلام
اگه منظورتون اینه که زالو درمانی به تنهایی بتونه لکه ها رو برطرف کنه باید بگم خیر! این کار امکان پذیر نیست.
اما زالو درمانی در کنار درمان اصلی و اصلاح مزاج کمک زیادی به درمان این لکه ها خواهد کرد.
موفق باشید

ایا زالو برای گال خوبه

بله موثر هست اما ابتدا باید بیمار توسط پزشک مجرب معاینه بشه، چرا که اگر این کار به صورت صحیح انجام نشه میتونه خارش پوستی رو تشدید کنه.

سلام جناب دکتر
ایا با زالو می توان گرفتگی رگ الت تناسلی را درمان کرد

سلام
بله به وسیله زالو درمانی و استفاده از داروهای لازم میتونه گرفتگی بر طرف شه.

وقت بخیر
برای رگهای واریسی، زالو درمانی تا چه حد میتونه کمک کنه؟
رگهای سطحی عنکبوتی

سلام جناب اقای دکتر عرفان
روز بخیر
لطفاً بفرماید آیا زالو درمانی برای بیماری پیرونی آقایان مفید است
و در افرادی که تیروئید هاشیموتو دارند می توان استفاده کرد
اگر امکان دارد لطفا اطلاع دهید تا خدمت برسیم

سلام برای اطلاع از این موضوع با شماره مربوط به دکتر عرفان تماس حاصل فرمایید.

سلام وقت بخیر
زالو درمانى براى زگیل هم جواب میده آیا؟
و خانم انجام میده یا آقا؟

لطفا آدرس زالو درمانی در تهران را برای من بفرستید. ممنون می شوم از شما.
با تشکر فراوان
مینا کاتبی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

“پارسی طب”، مجله سلامت جسم و روان، به صورت تخصصی در زمینه تشخیص صحیح بیماری ها و حفاظت از مردم در برابر انواع مختلف امراض رایج با استفاده از مشاوره پزشکی مکمل، گیاهان دارویی، درمان با طب سنتی و جایگزین فعالیت داشته و همچنین مرجع قابل اعتماد اخبار پزشکی و مقالات سلامت و درمانی می باشد.

 

 

۱-  تمام آداب حجامت و فصد (زمان و مکان – رژیم های غذایی قبل و بعد) درباره زالو درمانی هم صادق میباشد .

۲- قرص وارفارین (WARFARIN) و آسپرین(ASA)و دی پیریدامول(DIPYRIDAMOL)  و اسویکس ( OSVIX) و کلوپیدگرل( CLOPIDOGREL)  و قرص های مسکن حداقل سه روز پیش از زالو درمانی باید( با نظارت و مشورت پزشک ) قطع شود.

۳-موهای موضع زالو درمانی کاملا باید پاکسازی و تراشیده شود.کلینیک زالو درمانی

۴- بیست و چهار ساعت قبل از زالو درمانی مقاربت جنسی نداشته باشید.

۵- قبل از انجام زالو درمانی موضع زالو درمانی را فقط با آب خالی و صابونهای غیر معطر شستشو دهید. ( از عطر و ادکلن و شوینده های معطر اجتناب کنید چرا که زالو از موضع معطر دوری می کند.

۶- پس از زالو درمانی موضع زالو اغلب اوقات ؛ خونریزی دارد و برای پیشگیری از ضعف و سایر مشکلات ؛ برنامه کاری ؛سفر؛ مهمانی را پس از زالو درمانی نداشته باشید و لااقل هشت ساعت پس از آن در استراحت و آرامش به سر ببرید.

۷- برای زالو درمانی عجله نکنید. ابتدا با داروهای گیاهی خاص ؛ بادکش ،حجامت ، فصد باید خون و کبد پاکسازی شودو سپس زالو درمانی تجویز شود تااثر فوق العاده ای را به دنبال داشته باشد.

۸- مصرف غذاهای سرد (لبنیات ، تخم مرغ ، برنج ، مرغ ، خیار و کاهو  ، کیوی ، گوجه فرنگی ، ماکارونی ، آش جو ، لوبیا و …) قبل از زالو درمانی مجاز نیست. (حداقل هشت ساعت )

۹- مصرف رب انار و آب انار ،گلاب (شش واحد آب انار + یک واحد گلاب )، مسهل ها و منضج های گیاهی قبل از زالو درمانی ( حد اقل یک هفته ) ، بازده زالو درمانی را بسیار مطلوب خواهد کرد. در صورت نیاز هر کدام از بیماران پزشک معالج تجویز و تاکید به مصرف آن ها می نمایید.

۱۰- گرسنگی ، پرخوری ، بی خوابی ، کم خوابی سبب کاهش تاثیر زالو درمانی خواهد شد .

۱۱- زنها در حاملگی و ایام عادت ماهیانه نباید زالو درمانی انجام دهند.

۱۲- قبل و بعد از زالو درمانی استحمام طولانی و گرم ، سونا وجکوزی جایز نیست .

۱۳- زمان زالو درمانی آرامش روحی ، عصبی و جسمی لازم است . در صورت داشتن استرس و ترس ، اضطراب  وهیجان زیاد یا نشاط بیش از حد با پزشک و دستیار مشورت  کنید .

۱۴- اگر قبل و زمان زالو درمانی ، تلخی دهان و خشکی دهان دارید اندکی رب انار و رب آلو تناول کنید .

۱۵- در زمان که بیمار دچار اسهال، ادرار زیاد ، تعریق فراوان ، استفراغ فراوان می باشدزالو درمانی نباید انجام شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 خیار، گوجه فرنگی، ماکارونی، آش جو، لوبیا، سالاد الویه و … . ممنو ع و مضر می باشد. بیشتر از غذاهای معتدل نظیر: خورشت کرفس، آبگوشت، شیر برنج (با دارچین و شیره انگور)، خورشت قیمه، سکنجبین، سرکه شیره، نان و پنیر تبریزی و سبزی، سوپ جو ( با خرما یا فلفل سیاه)، سیب، گلابی و … باید استفاده کرد.

 

02128426499

09212860817

info@drsmall.info

drsmall.info

Dry Cupping

کلینیک زالو درمانی

leech Therapy

کلینیک طب سنتی پاسداران با سابقه بیش از چهار سال مفتخر است که ده ها هزار نفر مراجعه کننده راضی داشته است ، تمام سعی ما بر این است که در این راه بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات ممکن را در زمینه زالو درمانی ، بادکش گرم  و حجامت داشته باشیم.

در پیشینه طب سنتی در ایران ، شخصیت های بارزی پا به عرصه وجود نهاده و درخشیده اند بزرگانی چون ابوعلی سینا ، فارابی ، جورجانی و دیگران که به سهم خود ، کلاس و مجاهدت های فراوانی در بهبود وضع پزشکی و پیشرفت آن نموده اند.

کتاب قانون حکیم ابوعلی سینا از بزرگترین کتاب هایی است که در دانشگاه های پزشکی غربی در اواسط قرن ۱۷ میلادی تدریس میشده است .

 

در سال های اخیر زالو بخشی از تحقیقات علمی گسترده شد. کوپر و مولن (۲۰۱۷) از دانشمندان آکسفورد گزارش کردند که بزاق زالو حاوی بیش از ۱۰۰ ماده فعال زیستی می باشد:

حجامت انواع مختلفی دارد ، حجامتی که خون از بدن خارج شود را به عنوان حجامت تر شناخته می شود ، برای از بین بردن خون و سموم مضر از بدن شما استفاده می شود. خون آلوده با ایجاد برش های کوچک روی پوست و استخراج آن با استفاده از پمپ خلا از گردش خون خارج می شود.

در صورت انجام صحیح روش درمانی حجامت این روش یک روش ایمن است. برخلاف داروها و تجویزهای دارویی ، هیچ عارضه ای ندارد. در حجامت ماده ای در بدن تزریق نمی شود. در حقیقت در مقابل افزایش تجمع شیمیایی و سمی ، تجمع سمی را از بدن آزاد می کند … برای مطالعه بیشتر کلینیک طب سنتی کلیک کنید.

 حجامت در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله مشکلات گوارشی ، درد مفاصل و عضلات ، آسم ، سیاتیک ، تب ، مشکلات پوستی ، قدرت باروری کم و غیره میتواند موثر باشد . گردش خون را بهبود می بخشد ، تجمع خون و لنف را کاهش می دهد و تعادل سیستم های بدن را حفظ می کند. …

حجامت درمانی به عنوان یک “شروع مجدد” عمل می کند تا بدن شما را تشویق کند تا روند بهبودی را دوباره شروع کند. از طریق حجامت سموم و خون راکد از بدن خارج می شود. سیستم ایمنی بدن شما احیا شده و گردش خون شما پاک می شود.هنگامی که از کلینیک ما خارج می شوید ، بهبود علائم خود را احساس خواهید کرد.

امروز از خدمات کلینیک طب سنتی بازدید کنید و درباره خدمات درمانی ما بیشتر بدانید. مرکز سلامتی ما در تهران خیابان پاسداران ، خیابان کلاهدوز ، نبش رحمانی ، پلاک ۳ ، طبقه ۲ ، واحد ۴ واقع شده است و یا از طریق فرم تماس آنلاین ما با ما تماس بگیرید.

ارتباط مستقیم تلگرامی

 

بادکش درمان گرفتگی عضلات و تسکین درد کمر

کمپ ترک اعتیاد در شرق تهران

مجرب ترین پزشک طب سوزنی

کلینیک زالو درمانی
پرورش انواع زالو
درمان میگرن با زالو

 

کلینیک زالو درمانی

 

زالودرمانی از زمان مصر باستان تا کنون به عنوان راهکاری موثر برای درمان بسیاری از مشکلات از بیماری‌های پوستی گرفته تا عفونت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته است. امروزه، حتی از زالودرمانی در جراحی‌های زیبایی نیز استفاده می‌شود. زالو هنگام مکش خون پروتئین‌ها و پپتیدهایی ترشح می‌کند که مانع انعقاد خون می‌شوند. در سال‌های اخیر، محبوبیت زالودرمانی در میان پزشکان و نیز بیماران افزایش یافته است؛ این موضوع به دلیل سادگی و کم‌هزینه بودن فرایند زالودرمانی برای درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌هاست. درمان میگرن، اگزما، جوش صورت، هموروئید، واریکوسل، واریس، آرتریت، ریزش مو و کمردرد از جمله کاربردهای زالودرمانی به‌شمار می‌رود. زالوها به دلیل مواد ضد انعقادی که ترشح می‌کنند در افزایش گردش خون و رفع لختگی موثر هستند. به همین جهت، زالودرمانی در بهبود و حتی درمان مشکلات و بیماری‌های قلبی عروقی موثر است. درمان سرطان از دیگر کاربردهای زالودرمانی به‌حساب می‌اید؛ این خاصیت زالودرمانی به دلیل وجود آنزیم‌های خاث در بزاق زالوها است. مطالعات بسیاری در این رابطه انجام شده است و نتایج به‌دست آمده نشان می‌دهد که زالودرمانی می‌تواند تاثیرات سرطان ریه را تا حد قابل ملاحظه کاهش دهد. در مطالعاتی که بر روی حیوانات صورت گرفت نشان داده شد که زالودرمانی می‌تواند از تجمع توده‌ سلول‌های سرطانی در بدن موش‌های آزمایشگاهی جلوگیری کند.

مرکز زالو درمانی در شمال تهران
کلینیک طب سنتی پاسداران
کلینیک طب سنتی پاسداران
زالو درمانی در پاسداران
مرکز زالو درمانی در پاسداران
کلینیک زالو درمانی در پاسداران
مرکز آموزش زالو درمانی در شمال تهران
مرکز آموزش پرورش زالو محدوده غرب تهران
آموزش پرورش زالو محدوده غرب تهران
مرکز پرورش زالو در شمال تهران
مرکز آموزش زالو درمانی در غرب تهران
مرکز پرورش زالو محدوده غرب تهران
زالو درمانی در شمال تهران
پرورش زالو محدوده شمال تهران
آموزش زالو درمانی در غرب تهران
آموزش پرورش زالو در غرب تهران
مرکز زالو درمانی در تهران
مرکز آموزش پرورش زالو
آموزش پرورش زالو و زالو درمانی
مرکز آموزش زالو درمانی
کلینیک طب سنتی پاسداران
نظام پزشکی: 43993
کلینیک زالو درمانی شمال تهران
کلینیک زالو درمانی
پرورش انواع زالو
کلینیک زالو درمانی محدوده فرمانیه
فروش انواع زالو
بهترین مرکز زالو درمانی
مرکز پرورش زالو
درمان میگرن با زالو
درمان سینوزیت با زالو
درمان جوش صورت با زالو
درمان اگزما با زالو
درمان هموروئید با زالو
درمان واریکوسل با زالو
درمان واریس با زالو
درمان آرتریت با زالو
درمان ریزش مو با زالو
درمان مشکلات بینایی با زالو
درمان کمر درد با زالو
درمان پسوریازیس با زالو
پرورش زالو
فروش زالو
آموزش پرورش زالو
آموزش زالو درمانی

نام و نام خانوادگی

تلفن

موبایل

وب سایت

وب سایت

وب سایت

آدرس

تهران

تهران

منطقه 3

چهارراه پاسداران –
خیابان دولت –
چهارراه قنات –
ساختمان دروس –
طبقه دوم –
واحد 3

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق ایرانگان متعلق به گسترش ارتباطات نوین می باشد.

Copyright 2010 – 2017©

مرکز تخصصی طب سنتی در تهرانپارس

کمپ ترک اعتیاد محدوده کرج

کلینیک زالو درمانی
درمان اگزما با زالو
درمان سینوزیت با زالو

استفاده از زالو درمانی در طب سنتی سابقه‌ای هزاران ساله دارد. شواهد باستان‌شناسی نشان می‌دهد که مصری‌ها در حدود 3500 سال پیش از زالو برای کاهش درد بخش‌هایی مختلف بدن استفاده می‌کردند. زالو از خون بدن میزبان تغذیه می‌کند؛ به‌طوری که هنگام چسبیدن به بدن میزبان مواد بی‌حس‌کننده و رقیق‌کننده خون ترشح می‌کند. به همین دلیل، زالو می‌تواند برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار گیرد. امروزه، از زالو درمانی برای درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها استفاده می‌شود. از این رو، کلینیک زالو درمانی بسیاری در سرتاسر دنیا تاسیس شده‌اند و به ارائه خدمات مشغول هستند. کلینیک زالو درمانی با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و رعایت اصول بهداشتی در زمینه درمان بیماری‌های مختلفی از قبیل سینوزیت، اگزما، وزوز گوش، هموروئید، واریکوسل، سرگیجه، کمردرد و پسوریازیس خدمات‌رسانی می‌کنند. پرسنل کلینیک زالو درمانی با بررسی شرایط و وضعیت بیمار نقاط خاصی را بر روی بدن بیمار مشخص می‌کنند. سپس، با توجه به مساحت قسمت مشخص شده تعدادی زالو بر روی آن قرار داده می‌شود. در صورتی که زالو در ناحیه مورد نظر شروع به مکش خون نکند، معمولا در کلینیک زالو درمانی با رعایت نکات بهداشتی خراش کوچکی در آن ناحیه ایجاد می‌شود. هنگام انتخاب کلینیک زالو درمانی به چند نکته توجه کنید. به‌طور کلی، کلینیک زالو درمانی می‌بایست دارای مجوز باشد، از تجهیزات مناسب استفاده کند و اصول بهداشتی را مد نظر قرار داشته باشد. همچنین، دریافت هزینه منصفانه نیز دیگر ویژگی است که باید هنگام انتخاب کلینیک زالو درمانی به آن دقت کرد.کلینیک زالو درمانی

 

 

کلینیک زالو درمانی
مرکز زالو درمانی
مرکز تخصصی زالو درمانی
کلینیک زالو درمانی
کلینیک تخصصی زالو درمانی
زالو درمانی
مرکز زالو درمانی
کلینیک طب سنتی
مرکز طب سنتی
کلینیک تخصصی طب سنتی
مرکز تخصصی طب سنتی
کلینیک طب سنتی
مرکز طب سنتی
کلینیک تخصصی زالو درمانی
کلینیک زالو درمانی
مرکز زالو درمانی
مرکز تخصصی زالو درمانی
مرکز تخصصی زالو درمانی
کلینیک زالو درمانی
کلینیک طب سنتی پاسداران
کلینیک طب سنتی پاسداران
تخصصی ترین مرکز زالو درمانی
تخصصی ترین مرکز زالو درمانی در تهران
مرکز زالو درمانی تهران
بهترین مرکز زالو درمانی تهران
کلینیک زالو درمانی تهران
بهترین کلینیک زالو درمانی تهران
بهترین کلینیک زالو درمانی تهران
مرکز تخصصی زالو درمانی تهران
بهترین مرکز زالو درمانی در شمال تهران
مرکز زالو درمانی در شمال تهران
کلینیک زالو درمانی در شمال تهران
درمان بیماری های پوستی با زالو
درمان جوش و آکنه با زالو
درمان آرتروز با زالو
درمان خون مردگی و ورم با زالو
درمان رماتیسم مفصلی با زالو
درمان ورم چشم با زالو
درمان انواع سردرد با زالو
درمان واریس با زالو
تقویت قوای جنسی با زالو درمانی
درمان مشکلات قوای جنسی با زالو
درمان عفونت سینوس با زالو
درمان سینوزیت مزمن با زالو
درمان کیست با زالو
درمان عفونت پستان با زالو
درمان کمردرد با زالو
درمان فشار خون بالا با حجامت
درمان غلظت خون با حجامت
درمان سیاتیک با حجامت
درمان تعریق زیاد با حجامت
درمان لکنت زبان با حجامت
درمان آسم با حجامت
درمان تنگی نفس با حجامت
درمان واریکوسل با حجامت
درمان جوش صورت با حجامت
درمان قند خون بالا با حجامت
ترک سیگار و اعتیاد با حجامت
درمان خواب رفتگی دست و پا با حجامت
سم زدایی بدن با حجامت
بهترین طب سنتی ایرانی – دکتر سرفراز (طب سوزنی ، زالو درمانی ، انواع بادکش )
کلینیک طب سنتی پاسداران به روش علمی و نوین با کادری مجرب همه روزه آماده ارائه خدمات در کلینیک و منزل شما می باشد.
*** کلیه لوازم یکبار مصرف و کاملا استریل می باشد***
خدمات ما شامل : زالو درمانی- مشاوره و مزاج شناسی- طب سوزنی- بادکش گرم و سرد- حجامت – غمز- می باشد.
زالو درمانی: براساس مقالات پزشکی داخل و خارج کشور برخی سرطان های بدخیم نظیر ملانوما، اگزمای پوستی، سکته های مغزی و قلبی، فشار خون، سلولیت، کمر درد و دردهای سیاتیکی، آرتروز زانو، مشکلات شنوایی، زخم معده، هماتوم، ضعف اعصاب و وسواس از جمله بیماری هایی محسوب میشوند که میتوانند با زالو درمان شوند.
در کشور روسیه درمان با زالو بسیار رواج یافته است به طوری که بیماری های مختلف از سردرد و بیماری قلبی و پوستی گرفته تا ضعف قوای جنسی را با زالواندازی معالجه می کنند.
در روسیه و اوکراین کرم های آرایشی جهت رفع_چروک صورت ابداع شده است که ماده موثر آن از زالو استحصال شده است.
بیماری هایی که با زالو درمان میشوند :
_ بیماری های پوستی، جوش
_ صدمات (خون مردگی و ورم)
_ جراحی پلاستیک و پیوند_اعضاء
_ بیماری های دستگاه حرکتی
_ آرتزوز
_ رماتیسم مفصلی
_ بیماری های چشمی
_ تورم چشم ها
_ آبسه ها
_ آرتریت روماتوتئید
_ کمر درد
_ بیماری های گوش
_ بیماری های قلبی عروقی _ تنگی عروق
_ اختلال گردش خون
_ اسپاسم و دردهای عضلانی
_ درمان انواع سردرد
_ درمان واریس
_ کاربرد در زیبایی
_ درمان ناباروری_جنسی و افزایش قوای_جنسی
_ درمان بیماری های مغزی
_ درمان بعضی از بیماری های عفونی
_ درمان عفونت چشم و گل مژه
_ درمان عفونت سینوس ها و سینوزیت مزمن
_ درمان کیست و عفونت پستان ها
_ درمان های غده عفونی زیر پوست
_ درمان بیماری های پوستی
حجامت : فواید حجامت در درمان انواع بیماری‌هایی ماننده: فشار خون بالا، غلظت خون، قند خون بالا، سینوزیت، سیاتیک، اگزما، کهیر، جوش صورت و بدن، گور گرفتگی و تعریق زیاد، احساس سنگینی و تنگی نفس، آسم، لکنت زبان، واریکوسل، ضعف سیستم ایمنی، کلسترول و چربی خون بالا می‌توان از حجامت استفاده کرد.
علاوه بر درمان بیماری‌ها حجامت در تنظیم دستگاه اعصاب خودکار، (سمپا‌تیک و پاراسمپا‌تیک) تنظیم ترشحات غدد، سم‌زدایی بدن، افزایش اکسیژن رسانی به عضلات، ترک سیگار و اعتیاد، رفع خواب‌رفتگی دست و پا مؤثر است.
انواع حجامت : حجامت خشک یعنی بادکش گذاری و حجامت‌تر بادکش‌گذاری همراه خروج خون از بدن است، در باد‌کش خشک تن‌ها عمل ساکشن روی پوست انجام می‌شود و به صورت سرد و خشک و گرم و خشک صورت می‌گیرد.
انجام حجامت‌تر به نوع بیماری، وضعیت جسمی و روحی او بستگی دارد که توسط متخصصین ما یا کسانی که در حجامت تخصص دارند انجام می‌شود.
پیشگیری از سکته قلبی و رفع فشار خون، درمان واریس، درمان واریکوسل، پاکسازی و تسویه خون با هیرودوتراپی ، رفع جوش ، درمان سردرد های میگرنی و سینوزیت ، درمان دردهای مزمن، درمان آرتروز، درمان بواسیر ، درمان کبد چرب
طب سوزنی
طب سوزنی روشی است که در آن با تهاجمی خفیف به برخی از نواحی بدن روی پوست که دارای عصب‌های حساس هستند، سعی می‌شود تا غده‌ها، ارگان‌ها و به‌طور کلی عملکرد کلی بدن را تحت تأثیر قرار داد. هر یک از سوزن‌هایی که در طب سوزنی وارد پوست می‌شود، جراحتی بسیار خفیف را، به گونه‌ای که هیچ دردی نداشته باشد، ایجاد می‌کند و همین جراحت کافی است تا بدن آگاه شود که آن نقطه از بدن نیاز به واکنش دارد. این واکنش شامل تحریک سیستم ایمنی بدن و افزایش گردش خون به آن نواحی است که نتیجه‌ی آن بهبود زخم‌ها و التیام دردهاست.
بیماری های قابل درمان :
•آلرژی
•اظطراب و افسردگی
•آرتروز
•درد مزمن به خصوص در زانو، گردن و سر
•میگرن
•بیماری صبح‌گاهی
•گرفتگی قاعدگی
•فشارخون
•سکته مغزی
•گرفتگی رگ‌ها
طب سنتی سابقه ای طولانی دارد. این مجموعه دانش ، مهارت و شیوه های مبتنی بر سبک زندگی ، اعتقادات و تجربیات بومی فرهنگ های مختلف از جمله طب سنتی ایرانی است که در حفظ سلامتی و همچنین در پیشگیری ، تشخیص، بهبود و حتی درمان استفاده می شود. کلینیک طب سنتی پاسداران افتخار آن را دارد که با پزشک متخصص و درمانگران حرفه ایی از سال 96 در خدمت همشهریان محترم می باشد
خدمات ما شامل: زالو درمانی- مشاوره و مزاج شناسی، طب سوزنی، بادکش گرم و سرد، حجامت، غمز می باشد
در این مقاله سعی می کنیم ، شما را با زالو درمانی که برای بسیاری از ایرانیان هنوز ناشناخته است، آشنا کنیم.
جایگاه زالو درمانی در پزشکی غرب
در آمریكا، زالو درمانان اغلب برای نجات بیماران قلبی که رگ های مسدود دارند و در معرض خطر مرگ قرار دارند پیش از جراحی از زالو درمانی استفاده میکنند. زالو در ایالات متحده توسط Leeches USA تامین میشود و آنها زالو آماده در فرودگاه نیویورک را برای حمل و نقل اضطراری در هفت روز هفته و شبانه روز آماده نگه می دارند. زالوهای مورد استفاده در واقع از فرانسه آمده و مورد تأیید FDA هستند. آزمایشگاه های Monarch Labs در ایالات متحده در تلاشند تا پرورش زالو را در ایالات متحده را توسعه دهند ، اما راهی برای دستیابی به تأیید FDA دارد.
تاریخچه زالو درمان
از زمان مصر باستان ، برای درمان ناهنجاری های سیستم عصبی ، مشکلات دندانپزشکی ، بیماری های پوستی و عفونت ها از زالو استفاده میشده است.
امروزه ، آنها بیشتر در جراحی های پلاستیک و سایر میکروسرجری ها ( جراحی های بسیار کوچک مانند جراجی واریکوسل) مورد استفاده قرار می گیرند. این به این دلیل است که زالو هیرودین و پروتئین هایی را که برای جلوگیری از لخته شدن خون کار می کنند ترشح می کنند. این ترشحات همچنین به عنوان ضد انعقاد آور شناخته می شوند. این باعث می شود خون به سمت زخم ها جاری شود تا به آنها در بهبودی سریع تر کمک کند.
هیرودوتراپی (زالو درمانی) یک روش درمانی اثبات شده علمی با استفاده از زالوهای دارویی است. هیرودو مدیسینالیس، هیرودو وربانا یا هیرودو اورینتالیس قرن ها در معالجه بیماران استفاده می شده است. در گذشته، ثابت شده بود که زالو درمانی برای تعدادی از شرایط از جمله درمان زخم در جنگ ها مؤثر است. در حال حاضر ، از زالوها برای کمک به درمان آبسه ها، آرتروز، گلوکوم، میاستنی گراویس، ترومبوز و برخی از اختلالات وریدی استفاده می شود. همچنین ممکن است از زالوهای پزشکی در جراحی پلاستیک و برخی از مشکلات گردش خون استفاده شود. در حین تغذیه ، زالوها مخلوطی پیچیده از مواد مختلف بیولوژیکی و دارویی فعال را درون زخم ترشح میکنند.
زالو درمانی چگونه صورت می گیرد و چقدر زمان میبرد؟
زالوهای دارای سه فک با ردیف های ریز دندان هستند. آنها پوست فرد را با دندان های خود سوراخ می کنند و ضد انعقاد خون را از طریق بزاق خود وارد می کنند. سپس زالوها شروع به استخراج خون، به مدت 20 تا 45 دقیقه انجام می دهند. این مقدار خون مساوی است با مقدار نسبتاً کمی خون، تا 15 میلی لیتر در هر زالو، زالوهای دارویی اغلب از پرورشگاه های تولید زالو به دست می آیند، البته زالوی صیدی نیز وجود دارد، که در کلینیک های ای معتبر به هیچ عنوان مورد استفاده قرار نمی گیرد.
برای چه کسانی زالو درمانی توصیه میشود؟
چندین مورد وجود دارد که در طب سنتی ایرانی می توان از زالو درمانی استفاده کرد. افرادی که ممکن است از این جراح کوچک بهره مند شوند شامل افرادی است که به دلیل عوارض جانبی دیابت ، عضو قطع عضو هستند، که بسیاری از افراد با زالو درمانی مانع قطع عضو شده اند، افرادی که به بیماری قلبی مبتلا شده اند و رگ های قلبی ها آنها مسدود و یا تا درصد بسیار زیادی بسته شده است و باید عمل قلب باز انجام دهند و افرادی که تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفته اند مانند جراحی بینی و در نتیجه خطر از بین رفتن برخی از بافت های خود را دارند، شامل می شوند. همچنین از زالو برای درمان نیز برای لخته های خونی و واریس به شذت توصیه می شود.
به دلیل شیوع بیماری کرونا، محیط کلینیک به صورت دائم ضد عفونی شده و تمام وقت ها با فاصله گذاری اجتماعی صورت می گیرد به این صورت که در زمان حضور شما کسی دیگری مراجعه نخواهد کرد

نام و نام خانوادگی

تلفن

موبایل

وب سایت

وب سایت

وب سایت

آدرس

تهران

تهران

منطقه 3

چهارراه پاسداران –
خیابان دولت –
چهارراه قنات –
ساختمان دروس –
طبقه دوم –
واحد 4

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق ایرانگان متعلق به گسترش ارتباطات نوین می باشد.

Copyright 2010 – 2017©

زالو جانور عجیبی است که صدها سال است از آن به صورت زنده یا فرآورده برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود. پس از ظهور پزشکی مدرن ، استفاده از زالو به تدریج به فراموشی سپرده شد. اما جالب این جاست که پس از سال ها، باز هم استفاده از زالو بازهم در بسیاری از کشورهای دنیا و حتی در کشورهای پیشرفته رایج شده است ، چنان چه اکنون زالو را با عنوان جراح کوچولو (Micro Surgeon) می شناسند. مکیدن خون بیمار و ترشح آنزیم هایی با خواص درمانی متعدد ، باعث شده است که زالو درمانی ، روشی ساده و ارزان قیمت برای درمان بسیاری از بیماری ها باشد. در طب سنتی ایران ، زالو درمانی همراه با سایر روش های درمانی مثل گیاه درمانی به صورت ترکیبی برای درمان بسیاری از بیماری ها تجویز شده است.

بیش از دو هزار سال است که از زالو به شکل ابزار سوزن مانند – ابزاری که به بدن می چسبد و خون را می‌مکد – در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. زالوها کرم های آبزی و یا گاهی خاکزی دارای عادات شکاری یا انگلی هستند و در آنها بادکش های بزرگ انتهایی به منظور حرکت و چسبیدن وجود دارد. بدن زالو در حال بی حرکت، دراز یا ادامه…

زالو هنگام مکیدن خون ، مواد متنوعی ترشح می کند که خواص درمانی دارند. معروف ترین ماده مترشحه از زالو هیرودین است. خواص مواد ترشح شده در خون توسط زالو به طور خلاصه به شرح زیر است : خاصیت بی‌حس‌کنندگی: باعث کاهش درد موضعی هنگام نیش زدن می‌شود که عمدتاً به دلیل وجود ماده هیرودین ادامه…

از زالو هم به صورت زنده استفاده می شود و هم مواد موجود در بدن آن برای ساخت محصولات بهداشتی و درمانی به کار گرفته می شود. کاربردهای درمانی زالوی زنده بسیار زیاد است. در هریک از کشورهای جهان، بخشی از این کاربردهای درمانی زالو رایج شده است. به عنوان مثال، در کشور روسیه درمان با زالو ادامه…

زالو درمانی در کشورهای پیشرفته غربی جایگاه شناخته شده ای پیدا کرده است. در کشورهای اروپایی و آمریکا عمدتا از زالو برای این موارد استفاده می شود: تولید کرم های آرایشی، به کارگیری پس از عمل های پیوند برای ترمیم، به کارگیری پس از جراحی های پلاستیک برای ترمیم ادامه…

کلینیک زالو درمانی
کلینیک زالو درمانی
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *