دسته‌ها
پستها

بهترین ماه تولد

دوره مقدماتی php
بهترین ماه تولد
بهترین ماه تولد



 

 

مشاوره خانواده – خیلی از ما هستیم که طالع‌بینی‌ها و پیش‌بینی‌ها در مورد زندگی آدم‌ها را قبول نداریم. این که ماه یا سال تولد بتواند تاثیری کاملا تعیین کننده روی زندگی ما داشته باشد، قطعا درست به نظر نمی‌رسد، اما نمی‌شود هم منکر تاثیر ماه‌های ابتدای زندگی روی باقی زندگی شد.

بهترین ماه تولد

محققان زیادی از کشورهای مختلف در طول سال‌ها با بررسی ماه‌های تولد و معیارهای زندگی (از سلامت و بیماری‌ها بگیر تا موفقیت‌های تحصیلی و شغلی) توانسته‌اند نمودارهای جالبی از ارتباط فصل و ماه تولد با شخصیت افراد بدهند. این ارتباط بیشتر ناشی از گذران دوران بارداری مادر و ماه‌های اول تولد در فصلی خاص، یا ارتباط آن با قوانین موجود است. این دو صفحه به شما نشان می‌دهد که کودک‌تان ممکن است در آینده چه در پیش داشته باشد. یادتان باشد همه این موارد فقط بالا و پایین رفتن جزئی در احتمالات هستند و به این معنا نیستند که شما حتما با چنین چیزهایی مواجه خواهید شد!

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

بهاری باش!

متولدان بهار، از طرفی دوران بارداری سختی را پشت سر گذاشته‌اند. تابستان و تشدید ویار و تهوع، پاییز و آفتاب کم و بالاخره زمستان و محدودیت در تحرک، مانع دریافت بعضی از مواد لازم در جنین می‌شود. با وجود این بعد از تولد، این نوزادان بیشتر از دیگران می‌توانند از نور خورشید و گرمای هوا استفاده کنند. به جز این، متولدان بهار به خاطر قرار گرفتن در ابتدای سال، چند نکته مثبت و منفی قانونی و سنی هم دارند.

بیشترین متولدان، مربوط به بهار هستند. احتمالا دلیل آن را باید در پاییز جست‌وجو کرد که بیشترین آمار شروع بارداری را دارد! متولدان بهار بزرگ‌ترین متولدان سال هستند. برخلاف نیمه دومی‌ها هر جا که قرار باشد سن‌شان را بگویند، لازم نیست توضیح بدهند که هنوز به آن سن نرسیده‌اند و کوچک‌تر از آنی هستند که به نظر می‌آید. به این ترتیب به راحتی می‌توانند سن‌شان را با عدد سال توضیح بدهند.

پسران متولد بهار، فرصت بیشتری برای اعزام به سربازی دارند! فرصتی که متولدان اسفند بدجوری از آن محروم می‌مانند! متولدان بهار بیشتر خودکشی می‌کنند. محققان می‌گویند چون متولدان این فصل در ابتدای تولد بر اساس نور زیاد و هوای عالی سیستم روانی خود را وفق داده‌اند، در آینده احتمال بیشتری دارد که دچار افسردگی و در نتیجه خودکشی شوند.

مادران نوزادان متولد بهار تا مدتی مشکلی برای پوشاندن لباس گرم به کودک ندارند. می‌توانید با خیال راحت لباس سبک تن نوزادتان کنید و از گرمای تابستان و بهار لذت ببرید. تا رسیدن پاییز و زمستان هم کودک‌تان آن قدر بزرگ شده که بشود برایش لباس گرم خرید.

6 ماهگی تا یک سالگی کودکان متولد بهار، در پاییز و زمستان می‌گذرد، بنابراین آن‌ها تنوع غذایی کمتری را در ابتدای سن غذای تکمیلی نسبت به متولدان پاییز دارند. این موضوع می‌تواند ذائقه این کودکان را از ابتدا محدود کند و در آینده نیز بدغذاتر از بقیه باشند.

گرم مثل تابستان

تابستانی‌ها هم آمار بالایی در میان متولدان دارند. خوبی‌شان این است که مادر در اواخر بارداری از هوای خوب و نور کافی بهره می‌برد و پس از تولد هم نور زیادی را دریافت می‌کند. از طرفی تابستان فصل آلودگی‌های میکروبی و گوارشی است که خطر ابتلا به این بیماری‌ها را بدجوری زیاد می‌کند. تابستانی‌ها آخرین شانس برای نیمه اولی شدن هستند. متولدان تابستان بیشتر با احتمال افسردگی فصلی در پاییز و زمستان مواجهند. آن‌ها به خاطر قرار گرفتن در معرض نور و آفتاب زیاد در ابتدای تولد و تشکیل سیستم عصبی بر اساس آن به گرما عادت کرده‌اند و احتمالا در آینده مشکل بیشتری با فصل‌های سرد خواهند داشت.

متولدان تابستان احتمال بیشتری دارد که به قد بلندتر و تن سالم‌تری برسند. دریافت نور و گرمای کافی در 3 ماهه اول تولد، موجب می‌شود استخوان‌بندی بهتری در این کودکان شکل بگیرد. ضمن این که مادرشان هم 3 ماه آخر بارداری را در بهار گذرانده و به نور و هوای خوب دسترسی داشته است.

متولدان تابستان در معرض اختلالات گوارشی هستند. هم در 3 ماهه اول که گرما می‌تواند موجب آلودگی‌های گوارشی شود و هم در یک سالگی که کودک تازه به سن غذا خوردن رسیده، احتمال ابتلا به بیماری‌های شایع تابستان مثل اسهال خیلی زیاد است و ابتلا به این بیماری‌ها در کودکی می‌تواند سیستم گوارشی را ضعیف کند.

متولدان تابستان از همه بیشتر عمر می‌کنند! یک تحقیق گسترده در آمریکا نشان می‌دهد متولدان تابستان به طور متوسط 160 روز بیشتر از متولدان زمستان عمر می‌کنند. تابستانی‌ها آخرین شانس نیمه اولی شدن هستند، بنابراین در مدرسه از همه کوچک‌تر هستند. به همین دلیل اغلب در سال‌های ابتدای دبستان دچار افت تحصیلی می‌شوند و توانایی کمتری در دوست‌یابی خواهند داشت. این مشکل در دوره راهنمایی و دبیرستان حل خواهد شد.

برای متولدان تابستان باید لباس‌های نوزادی خنک بخرید، چون تا رسیدن به سرما هنوز وقت دارید. برای پاییزشان هم سرهمی‌های گرم (موهر یا حوله‌ای) راحت‌تر از ژاکت و لباس‌های جدا جدا هستند.

پاییز هزار رنگ

متولدان پاییز، دوران بارداری گرمی را پشت سر گذاشته‌اند که مادر در آن حداقل ویار (به دلیل سرمای زمستان) و حداکثر آفتاب و تحرک را می‌توانسته داشته باشد. از طرفی آن‌ها اولین نیمه دومی‌ها هستند و ماه‌های ابتدای تولدشان همراه با نور کم و تنوع غذایی کم مادر است. از نظر طول عمر، متولدان پاییز بعد از تابستانی‌ها بیشترین طول عمر را دارند. کودکانی که در پاییز به دنیا می‌آیند، در 4 ماه اول زندگی وزن‌گیری کمتری نسبت به متولدان فصل‌های دیگر دارند. احتمالا کم‌نوری و تنوع غذایی کم برای دوران شیردهی مادر، دلایل این موضوع هستند. پاییزی‌ها معمولا در بزرگسالی آدم‌های شادتری هستند و کمتر دچار افسردگی می‌شوند. احتمالا دلیل آن هماهنگ شدن نوزاد با شرایط سخت در 6 ماهه اول تولد است.

متولدان پاییز اولین دوره نیمه دومی‌ها هستند و در نتیجه در دبستان از تمام هم‌کلاسی‌های‌شان بزرگ‌ترند. این موضوع از طرفی موجب تقویت اعتماد به نفس آن‌ها می‌شود، به طوری که در دبستان، معمولا سرگروه‌ها و بچه‌های سرآمد از نظر فعالیت‌های گروهی، متولدان پاییز هستند. از طرف دیگر ممکن است بزرگ‌تر بودن این بچه‌ها موجب افت درسی آن‌ها به دلیل بی‌انگیزگی ناشی از اختلاف سنی با دیگران شود.

بچه‌های سرمای زمستان

آخرین متولدان سال، کوچک‌ترین‌های‌شان هستند. وقتی حرف سن و سال باشد، تا آخر عمر مجبورند توضیح بدهند که با تحویل سال، آن‌ها یک سال بزرگ نمی‌شوند و باید تا آخر سال صبر کنند. همیشه کادوی تولد لباس زمستانی می‌گیرند و احتمالا حسابی گرمایی می‌شوند.کودکانی که در زمستان متولد شده‌اند، اواخر دوران بارداری مادر را در فصل‌های سرد سال تجربه کرده‌اند که در آن مادر از نور کافی خورشید محروم بوده است و به همین دلیل احتمال ابتلای آن‌ها به آسم، اوتیسم و حتی ام‌اس بیشتر از بقیه است.

کودکان متولد زمستان در برابر اسکیزوفرنی و آلرژی حساسیت بیشتری دارند. یک تحقیق گسترده در آمریکا نشان می‌دهد متولدان زمستان، استعدادهای تحصیلی کمتری از خودشان نشان می‌دهند و در آینده درآمد کمتری هم خواهند داشت.

مادران کم‌سن و سال بچه‌های‌شان را بیشتر در زمستان به دنیا می‌آورند، برعکس مادران مسن‌تر بچه‌های‌شان در تابستان به دنیا می‌آیند.برای نوزادان متولد زمستان لازم نیست کاپشن بگیرید. یک ساک حمل گرم یا کریر که روی آن پتو بیندازید، کافی است. به هر حال نوزاد در ماه‌های اول تولد خیلی هم بیرون برده نمی‌شود. به جایش می‌توانید برای ماه‌های بعدی لباس‌های عید خوبی بخرید.

پسرتان اگر در زمستان به دنیا آمده باشد، کمترین مهلت را برای اعزام به سربازی دارد، چون باید با همه متولدان همان سال به سربازی برود.

منبع:atynews.com

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر

با چند سوال ساده شخصیتت رو بشناس!

مشاوره قبل از ازدواج خوب در تهران

گیفت کارت بخروبه راحتی درفیسبوک تبلیغ کن

این آزمون شخصیت شما را مشخص می کند

بین دو راهی طلاق و ادامه زندگی مانده اید؟

مشاوره تحصیلی و انتخاب شغل

تست شنوایی و درمان وزوز گوش

کم شنوایی وناشنوایی در کودکان وخرید سمعک

بایادگیری مهارت ارتباط موثرزندگیتومتحول کن

باغ رستوران باصفا وتوریستی/تنوع غذایی عالی

خرید گیفت کارت اپل

شارژ دلاری اکانت اپل آیدی

بهترین ماه تولد

با ترک سیگار جلوی نابودی بدنت رو بگیر!

کاملا رایگان مشاوره بگیر!

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

 

طالع بینی ازدواج متولدین ماههای مختلف با زنان متولد سه ماه خاص سال را در ادامه ی این مطلب از نازوب میبینید. زنان متولد این سه ماه خاص ، بهترین خصوصیات اخلاقی و احساسی را دارند و بسیار به شوهرانشان وادارند .به گزارش بخش شخصیت شناسی نازوب برای انتخاب همسر با زنان دارای این ویژگی های خاص ازدواج کنید زیرا آن ها بهترین شریک زندگی برای روزهای سخت هستند.

 

دنیا علی رغم پیشرفت های علمی که داشته است همچنان در قید مسائل خرافاتی به سر می‌برد که این روزها جای خیلی از موارد عقلانی را گرفته است.در ذیل نمونه ای از طالع بینی به سبک غربی را مشاهده می‌کنید؛

 

بهترین ماه تولد

اگرمردی هستید که قصد ازدواج دارید ما به شما توصیه می کنیم که از زنان متولدین ماه های زیر همسر اختیار کنید، البته این بدین معنا نیست که زنان متولدین ماه های دیگرمناسب ازدواج نیستند بلکه باید در اخلاق و رفتار آن ها دقت کرده و با توجه به برخی از ویژگی های رفتاری همسر خود را انتخاب کنید.

 

 

ویژگی هایی که برای زنان متولد سه برج سرطان، حمل و اسد در زیر ذکر می شوند در بین متولدین این ماه عمومیت داشته اما همیشه استثنا نیز وجود دارد.

 

جدول 12 برج فلکی و ماههای سال

 

 

 

متولد برج سرطان يا تير

زنان متولد برج سرطان یا ماه تير بسیار احساساتي بوده و عشق آنها بی قید و شرط است. آنها برای همسرشان از هیچ کاری مضایقه نکرده و بسیار زنان فداکاری هستند.

اگر شما با یک زن متولد برج سرطان ازدواج کرده اید بدانید شما سال های طولانی زندگی خوشی را در کنار او تجربه می کنید. با این حال باید این موضوع را نیز درنظر بگیرید که زن های متولد این ماه حتی در مورد چیزهای بی اهمیت بسیارحساس هستند اما این موضوع در مقایسه با دیگر محاسن آن ها قابل چشم پوشی است.

خانم های متولد برج سرطان از هیچ تلاشی برای آنکه یک خانه گرم برای همسر و فرزندانشان بسازند دریغ نمی کنند. همچنین زنان متولد این ماه آشپزهای بی نظیری هستند و این بدان معناست که روی میزغذاخوری شما اغلب غذاهای خوشمزه و متنوعی وجود دارد که شما می توانید از آن ها لذت ببرید.

علاوه بر موارد فوق زنان متولد برج سرطان مادران پرتلاش و دوست داشتنی هستند و کودکان آنها همیشه در جایگاه های نخست قرار دارند.

 

 

متولد برج حمل يا فروردين

زنان متولد برج حمل مانند کوه پشت همسرشان ایستاده و در مشکلات زندگی سر خم نمی کنند، آن ها چون نردبان عامل ترقی شوهر خود می شوند. متولدین این ماه برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کاری دریغ نمی کنند آنها بسیار قوی و شجاع بوده و در مراحل مختلف زندگی همسر خود را حمایت می کنند.

 

مردانی که با متولدین برج حمل ازدواج می کنند به زودی به یک موقعیت اجتماعی بالا، دست پیدا می کنند. زنان برج حمل همسرخود را به مردی با اقتدار و مسئولیت پذیر تبدیل می کنند آنها بسیار کم توقع بوده و انتظارات واقع بینانه ای از زندگی دارند.

 

باید بدانید که زنان متولد برج حمل بسیار سخت به کسی دل می بندند به همین دلیل اگر تصمیم دارید با متولد این برج ازدواج کنید باید کفش فولادی به پا کنید. زنان متولد فروردين ماه بسیار دقیق بوده و مادرانی نمونه هستند که معمولا کودکان تربیت شده آنها در آینده در بین رهبران و برندگان میدان های بزرگ قرار می گیرند. آنچه آنها از شریک زندگی خود انتظار دارند یک شخصیت قوی و با اراده محکم است که همه این ویژگی ها در بین زنان متولد این ماه وجود دارد.

 

 

زن متولد برج اسد يا مرداد

زنان متولد برج اسد يا مرداد قوی اما کمی خشن هستند و به عبارت دیگر آنها روحیه مبارزه طلبی دارند. این زنان قدرت باور نکردنی و توانایی خارق العاده ای در مبارزه با مشکلات دارند و اگر شما به یک همسر استوار در زندگی نیاز دارید با متولدین این ماه ازدواج کنید.

متولدين برج اسد هرگز از نگاه همسرشان فردی معمولي به حساب نمی آیند بلکه همیشه با کارهای ویژه ای همسر خود را حیرت زده می کنند. مردانی که با متولدین این ماه ازدواج می کنند اغلب شیفته جذابیت و قدرت تحمل همسر خود در برابر سختي ها و مشكلات هستند.

 

 

زن متولد این ماه خود را وقف همسر و زندگی کرده و بسیار وفادار است. اگر با متولد این ماه ازدواج کنید عشق را در تمام طول زندگی خود حس می کنید.گفتنی است؛ هنوز هیچ تحقیق علمی این موارد را تایید نکرده است و صرفا گمانه هایی است که برای انسان های بی اعتقاد به کار می‌رود.

 

مطالب مرتبط و پیشنهادی

 

پیشگویی و طالع بینی جالب ازدواج

بهترین ماه تولد

تعیین سرنوشت با ماه تولد مرد و زن

عشق از نظر متولدین 12 ماه سال/ فال و طالع بینی

شانس و اقبال متولد هر ماه با رنگ و اعداد شانس

متولدین کدام فصول خوش اخلاق ترند

فال ازدواج ماه های سال

برچسبها: شخصیت شناسی زنان ، متولدین 12 ماه

 

شخصیت شناسی و پی بردن به خصوصیات مرد و زن متناسب با ماه تولد یکی از مهم ترین شاخصه های شناخت اطرافیان است نازوب در این بخش مرد ایده آل متولد بهترین ماه را به شما خانم ها معرفی می کند.

 

همه خانم ها به دنبال مردی ایده آل اند. مردی خوش قیافه، خوش اخلاق، پولدار، مهربان، قد بلند و… بله! اینها خوب است اما آیا پیدا کردن همچین مردی که تمام خصوصیات ایده آل شما را داشته باشد کار ساده ای است؟ خیر.

 

بهترین ماه تولد

پس بهتر است که به جای منتظر ماندن برای مردی که سوار بر اسب آرزوها به سمت تان آید، خودتان دست به کار شوید. شما باید به دنبال مردی که بدان احتیاج دارید باشید. اما چه مردی می تواند خواسته های شما، به خصوص مهمترین شان، را برآورده کند؟

 

اگر دوست دارید بدانید که مرد ایده آل متولدین ماههای مختلف چه خصوصیت بارزی باید داشته باشد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

فروردین: باهوش و ماجراجو

شما زنی مستقل هستید، بنابراین به مردی واقعی احتیاج دارید. مردی که منطقی و باهوش باشد. تنها چنین مردی است که می تواند کنار شما دوام آورد.

از آنجا که شما به سادگی قلب تان را نمی بازید، در انتخاب مرد زندگی تان نیز حساسیت زیادی به خرج می دهید. بنابراین وقت تان را با مردی که هوش و ذکاوت بالایی ندارد هدر ندهید.

 

شما دوست ندارید که لحظه ای از وقت تان را به بطالت سپری کنید، از ساعت ها دراز کشیدن و تلویزیون دیدن، بیزارید. به جای آن دوست دارید که فعالیت های جدید را امتحان کنید.

بنابراین مردی که در این ماجراجویی همراه تان باشد، می تواند دل شما را به دست آورد.

 

 

اردیبهشت: بخشنده و قابل اعتماد

شما عاشق پول خرج کردن هستید.

خودتان نیز تمام تلاش تان را می کنید تا زندگی مرفه ای داشته باشید و به تمام آنچه می خواهید، برسید، به همین دلیل مرد زندگی شما نیز باید دست و دلباز و بخشنده باشد. شاید کمیت برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد اما از کیفیت نمی توانید ساده بگذرید.

 

به عنوان مثال شما به جای خوردن همبرگر، رفتن به یک رستوران لوکس برای خوردن سوشی و استیک را ترجیح می دهید. علاوه بر بخشندگی، اعتماد نیز برایتان اهمیت زیادی دارد.

شما خود آدم وفاداری هستید و برای رابطه عاطفی تان کم نمی گذارید، همین انتظار را نیز از طرف مقابل تان دارید.

 

 

خرداد: سازگار و روراست

از آنجا که شما دو شخصیت کاملا متفاوت دارید، می توانید از دو دیدگاه مختلف به اطراف تان نگاه کنید. شما از تغییرات لذت می برید، به همین دلیل رفتارهایتان نیز غیر قابل پیش بینی است.

از این رو مرد زندگی شما باید فردی سازگار باشد. به عنوان مثال او باید بتواند یک روز که حوصله ندارید کنارتان بنشیند و تلویزیون تماشا کند و روز دیگر با شما هیجان انگیزترین تفریحات را تجربه کند.

مرد شما نه تنها سازگار بلکه باید روراست باشد طوری که بتواند راز دلش را با شما به سادگی در میان بگذارد.

 

 

تیر: مهربان و بالغ

از آنجا که شما فرد حساسی هستید، باید اطرافیان تان را با احتیاط انتخاب کنید. احساسات شما از متولدین ماههای دیگر بیشتر است به همین دلیل سزاوار یک مرد مهربان و حامی هستید.

شاید برای بسیاری از خانم ها مهربانی مهمترین عامل نباشد ولی برای شما در اولویت قرار دارد، فردی که همیشه مراقب تان باشد و تحت هر شرایطی دوست تان داشته باشد.

 

از طرف دیگر شما از مردهایی که مدام در حال بازی کردن هستند یا این که دوست دارند با رفتارشان حسادت شما را برانگیزند، لذت نمی برید. مرد زندگی شما باید بالغ و پخته باشد.

 

 

مرداد: با انگیزه و حامی

بهترین ماه تولد

شما دوست دارید که در تمام مراحل زندگی برنده باشید. آنجا که صحبت از انگیزه باشد، شما حرف اول را می زنید. برای کارهایی که آغاز می کنید تمام انرژِی تان را می گذارید تا موفقیت شما حتمی شود.

رابطه عاطفی شما نیز از این قائده مستثنی نیست. بنابراین به شریکی احتیاج دارید که مثل شما فردی با انگیزه باشد. به علاوه حمایت طرف مقابل تان نیز برایتان اهمیت زیادی دارد.

دوست ندارید با فردی زندگی کنید که روی مبل بنشیند و منتظر نشانه ای از شما باشد. او خودش باید برای ابراز عشق به سمت تان آید. مردان خجالتی و آرام در زندگی شما جایی ندارند.

 

 

 

 

شهریور: صبور و قدردان

شما گاهی مرموز می شوید، در این شرایط طرف مقابل تان باید صبور باشد. آنگاه که شما برای تصمیم گرفتن احتیاج به زمان بیشتری دارید، مرد زندگی شما باید صبور باشد و در تمام این مراحل همراه تان باشد، نه این که مدام به شما فشار آورد.

علاوه بر آن، او باید نسبت به کارهایی که شما برای این رابطه می کنید، شکرگزار و قدردان باشد. به عنوان مثال قدر تلاش هایی که برای سورپرایز او کردید را بداند، در غیر این صورت در زندگی شما جایی ندارد.

 

 

مهر: وفادار و اجتماعی

اگر چه وفاداری خواسته تمام زنان است اما متولدین ماه مهر می خواهند که همسرشان 100 درصد به او وفاردار باشد. از آنجا که آنها افراد باهوشی هستند و مدام در حال فکر کردن اند، نباید لحظه ای به مرد زندگی شان شک کنند.

بنابراین وفاداری از مهمترین خصوصیات مرد ایده آل متولدین مهر است. به علاوه، او به مردی اجتماعی نیاز دارد.

از آنجا که شما می توانید با دیگران به راحتی ارتباط برقرار کنید و مرکز توجه باشید، دوست دارید که همسرتان نیز در این راه همراهی تان کند.

 

 

آبان: قوی و احساساتی

شکی نیست که شما فردی قوی هستید بنابراین شریک زندگی تان نیز باید قوی تر از شما باشد تا بتوانید به او تکیه کنید. تنها مردی که عاشق چالش و رقابت است می تواند دل شما را به دست آورد.

شما دوست دارید با مرد زندگی تان در مورد مسائل سیاسی و فلسفی بحث و گفتگو کنید و اطلاعات تان را با هم به اشتراک گذارید.

مردی که با شما به بیرون از خانه بیاید و لذت بردن از زندگی را بلد باشد، به بیان دیگر، مردی که احساسات را به خوبی درک کند و قدرت از خصوصیات بارز او باشد.

 

 

آذر: نفوذپذیر و شوخ طبع

آذری ها به مردانی که به راحتی در مورد احساسات و عواطف خود سخن می گویند، احتیاجی ندارند، مرد آنها باید به محیط و شرایط اطرافشان حساس باشند، موقعیت های مختلف را درک کنند و بر اساس آنها بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

آنها باید قادر باشند که مهارت های خود را در هر شرایطی به کار گیرند. شوخ طبعی نیز از دیگر ویژگی های مردان ایده آل آذری هاست.

کسی که بتواند بخندد و بخنداند. اگر مردی نفوذپذیر و شوخ طبع باشد، مطمئنا شریک زندگی ایده آلی برای شما خواهد بود.

 

 

دی: سخت کوش و مستعد

شما فرد سیاستمداری هستید. دوست دارید که شریک زندگی تان کل هفته را با سخت کوشی تمام کار کند و به همان نسبت آخر هفته را تنها به بازی و خوشگذرانی بگذراند.

شما به اهداف، محدودیت های زمانی و ددلاین ها اهمیت زیادی می دهید. بنابراین مرد شما نیز باید به این قواعد اعتقاد داشته باشد، نه کسی که شما را از راهی که می روید، منحرف کند.

او نه تنها باید الهام بخش شما در کار و اهداف زندگی تان باشد بلکه باید در خوشی ها نیز پابه پای شما بچگی کند. از آنجا که شما فردی سخت کوش هستید، لیاقت بهترین خوشی ها را نیز دارید.

 

 

بهمن: جذاب و عاقل

همه ما به دنبال مردی جذاب هستیم اما بهمنی ها به این مورد بیش از دیگران توجه نشان می دهند. شما فردی خلاق، فریبنده و با احساس هستید، از این رو به ظاهر طرف مقابل تان نیز اهمیت می دهید.

یک مرد جذاب نه تنها به خود بلکه به شما نیز توجه نشان می دهد و این برای شما بسیار ارزشمند است. شما در کنار هم یک زوج ایده آل و دوست داشتنی خواهید بود.

اما جدا از ظاهر، ذهن خلاق طرف مقابل نیز برایتان بسیار اهمیت دارد. مردان عاقل، آنها که ذهن شان در موقعیت های مختلف به خوبی کار می کند، ایده آل شما خواهند بود.

 

 

اسفند: دلسوز و مشوق

شما قلبی بزرگ دارید طوری که بی وقفه به دیگران محبت می کنید، پس طبیعی است که انتظار شما از شریک زندگی تان نیز چنین باشد. در گذشته شما افرادی حضور داشتند که از مهربانی بویی نبرده بودند، به همین دلیل شما آنها را از زندگی تان حذف کردید.

 

یک مرد مهربان و دلسوز احساسات شما را به خوبی درک می کند و این به شما آرامش می دهد. آقایانی که مشوق های خوبی هستند و شما را وادار می کنند تا احساساتی تر، کنجکاوتر و هنرمندتر عمل کنید، نیز از مردان ایده آل شما خواهند بود. در کنار مردی که شما را به زندگی بهتر تشویق می کند، خوشحال ترین خواهید بود.

 

مطالب مرتبط و پیشنهادی

 

پیوند زناشویی با جدول ماه تولد

عشق از نظر متولدین 12 ماه سال/ فال و طالع بینی

شانس و اقبال متولد هر ماه با رنگ و اعداد شانس

مشخصات غذایی متولدین هر ماه (شخصیت شناسی)

متولدین کدام فصول خوش اخلاق ترند

گل های ماه تولد شما



تقریبا همه انسان ها به دنبال نیمه گمشده خود هستند و دوست دارند، رابطه عاشقانه و عاطفی خود را با کسی تجربه نمایند که بیشتر تشابهات را به او داشته و درک درستی از یکدیگر داشته باشند.

برای اینکه بتوانید در انتخاب یار و شریک عاطفی خود، کمترین میزان خطا را داشته باشید و از دردهای جدایی مصون بمانید، بهتر است در وهله اول از خود شناخت درستی داشته و به نیازهای درونی و واقعی خود پی ببرید و سپس با یک بررسی موشکافانه، ویژگی های کسی که می تواند یارتان باشد را کشف کرده و در آخر بر اساس این شناخت ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در همین رابطه، یک کارشناس طالع بینی به نام «اوفیرا ایدات» نیز بیان داشته که: «تفاهم یعنی درک صحیح از نیازهای متولدین هر ماه و سپس بررسی کردن اینکه کدام ماه می تواند بیشتری سازگاری را با وی داشته باشد. به همین خاطر، پیشنهاد من این است که ابتدا ویژگی های هر ماه را مطالعه کنید و ببینید که هر کدام چه خواسته ای از عشق دارند و طبیعت وجودی آن ها چیست، سپس به مطالعه ویژگی های ماه تولد خود بپردازید. این کار مثل این است که دو تکه یک پازل را در کنار هم می چینید.»

در همین راستا از شما دعوت می کنیم برای اینکه بدانید کدوم ماه ها بیشترین سازگاری و تفاهم اخلاقی را با هم دارند، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بهترین ماه تولد

زوج هایی که نشانه ماه تولد آن ها با هم یکی است

بهترین ارتباط دوستی و عاطفی در میان زن و مردانی صورت می پذیرد که هر دو متولد یک ماهِ واحد باشند. این افراد علاوه بر اینکه می توانند عشق پایدارتری داشته باشند، به دلیل شباهت فکری زیادی که با هم دارند، خوشحال تر هم خواهند بود. همچنین فردی را دارند که ویژگی های مشابه خودشان را داراست.

به گزارش وب سایت AstroTwins: «اگر فردی با نشانه ماه تولد یکسان با خودتان را انتخاب کرده اید، به شما تبریک می گوییم. شما به خوبی از ویژگی های مثبت و خصلت های خاص همدیگر استقبال کرده و خوشحال خواهید بود.»

زوج هایی که نشانه ماه تولد آن ها دقیقا برعکس همدیگر است

در طالع بینی غربی، ۱۲ ماه سال در یک سیستم دایره ای ترسیم می شود. به همین خاطر، اگر ماه تولد شریک عاطفی شما درست در نقطه مقابل ماه تولد شما قرار داشته باشد، بهترین رابطه عاشقانه را می توانید با یکدیگر رقم بزنید.

افرادی که نشانه های ماه تولد آن ها در مقابل هم قرار دارد، بدون اینکه خودشان آگاه باشند آینه رفتاری همدیگر هستند و بیشترین تفاهم را می توانند با هم داشته باشند.

ماه های رو به روی هم:

از دیگر جفت های مناسب برای هر فرد، کسی است که ماه تولد وی ۵ ماه پس از ماه او باشد

به گفته افریا، هدف از یک رابطه خوب فقط این نیست که در سرزمین رویایی و سرشار از عشق و خوشحالی زندگی کنید، بلکه باید در کنار هم رشد کرده و به تعالی روحی نیز نایل شوید. به همین منظور، بهترین انتخاب برای چنین رشدی، انتخاب کسی است که ماه تولدش ۵ ماه پس از شماست.

این نوع رابطه ها کمی پیچیده و عجیب به نظر می رسند اما دوام و پایداری بسیار بالایی داشته و دوستی و صمیمیت زیادی در آن ها موج می زند.

از آن جا که رابطه ها همیشه خوب پیش نمی روند، اگر بتوانید جفت واقعی خود را بیابید، همیشه شاد بوده و می توانید عشق واقعی را تجربه کنید.

جفت هایی که ۵ ماه با هم فاصله دارند:

ماه هایی که عناصر وجودی آن ها (آب، آتش، هوا و خاک) با هم یکی است نیز جفت های مناسبی برای هم خواهند بود

همه ماه های تولد، به یک عنصر طبیعی یعنی آب، آتش، هوا و خاک هم تعلق دارند. اگر یار شما، عنصر مشابهتان را داشته باشد، رابطه تان سرشار از آرامش و خوبی خواهد بود.

همیشه این را به خاطر داشته باشید که در ارتباط های عاطفی باید حداقل استقلال خود را داشته باشید تا آتش عشقتان همیشه روشن باشد.

نشانه هایی که عنصرهای مشترک دارند:

زوج هایی که به هم قدرت و نیرو می بخشند سه ماه با هم فاصله دارند

بر اساس سایت AstroTwins زندگی کردن با کسانی که ماه تولد آن ها سه ماه با شما اختلاف دارد، فراز و فرود زیادی داشته و ممکن است بیشترین اختلاف ها و دعواها را با هم تجربه کنید، اما به خوبی هم یکدیگر را تحمل کرده و می توانید آتش عشقتان را شعله ور نگه دارید.

کشمش های موجود بیان این ماه ها، باعث حرارت بیشتر عشق بین دو نفر می شود. اگر این دو نفر بتوانند دعواهای خود را از بین ببرند، به یک زوج قوی و قدرتمند تبدیل خواهند شد.

ماه هایی که سه ماه با هم فاصله داشته و جفت هم هستند:

کسانی که تولد آن ها دو ماه با هم فاصله دارد، بهترین دوستان همدیگر بوده و می توانند به هم کمک زیادی بکنند

به گفته کارشناسان طالع بینی، افرادی که ماه تولدشان دو ماه با هم اختلاف دارد، دوستی های ساده، آرام و شادی را با یکدیگر تجربه می کنند. البته این افراد بیشتر با هم دوست هستند تا اینکه عاشق هم باشند و به همین منظور باید برای زنده نگه داشتن عشقشان تلاش زیادی انجام دهند.

نشانه هایی که دو ماه با هم اختلاف دارند:

اگر ماه تولد زوج ها فقط یک ماه با هم اختلاف داشته باشد، رابطه چندان خوبی را تجربه نخواهند نکرد

کسانی که ماه تولد آن ها پشت سر هم است، چندان رابطه خوبی نمی توانند با یکدیگر برقرار کنند. اختلاف نظر، سلیقه و اختلاف های فکری زیادی بین این دو نفر وجود دارد. اما در عین حال، از آنجا که تضادهای مشابه به هم دارند، می توانند موجب رشد و تعالی طرف مقابل بشوند.

این افراد به هم کمک می کنند تا از نقطه امن خود بیرون آمده و در زندگی پیشرفت نمایند.

جفت هایی که یک ماه با هم اختلاف دارند:

در آخر باید اشاره کنیم که هر نشانه طالع بینی، صفات و ویژگی های خاص خود را دارد که می توان آن ها را با دیگر ماه ها تطابق داد. به همین منظور، برای اینکه درک درست تری نسبت به شریک عاطفی خود داشته باشید، در مورد خصلت های ماه تولد خود و او تحقیق و مطالعه کنید تا بهترین راهکارها را برای پایداری بیشتر ارتباطتتان بیابید.

بهترین ماه تولد

همیشه این را به یاد اشته باشید که همه انسان ها به دلایل خاصی به زندگی ما پا می گذارند که در آن لحظه نمی توانیم دلیلش را بیابیم، اما در نهایت متوجه می شویم که ارتباط با او درس های بزرگی در زندگی به ما آموخته است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بنظر من ماه هایی که تو یه فصلن بیشترین سازندگیو باهم دارن با تجربه زیاد بهم ثابت شده

من آبانی و با یک فروردینی در ارتباطم. ۹۹ درصد جاها نوشته شده که عنصر ما آب و آتشه و دائم با هم در جنگ خواهیم بود. به قدری به سرنوشت این رابطه ناامیدم که میخوام تمومش کنم…

پس عاشق نیستی که اگه نیستی همون بهتر که تمومش کنی عنصر ماه فقط یک چیز غریضی هست و این نیست که نتونی روش تاثیری بزاری همیشه آدم باید به ندای قلبش گوش کنه ببخشید ولی به نظر من کسی که با خوندن مطلبی قید رابطشو بزنه اصلا کیس مناسبی واس زندگی نیست و بهتره خیلی زود ازش گذشت

حرف تون درسته…اگه واقعا عاشقش نیستی ازش فاطله بگیر چون عشق چیزیه ک حتی اگه بزرگترین سد های دنیا هم روب روتون باشه بازم هرگز حتی تصور نمی کنید ک از هم دور شید اونم ب خاطر عنصر و طالع بینی های بی اساس

نه بابا اینا حرفه البته خودمم خیلی به این چیزاتوجه دارنو توجه نشون میدم وناگفته نمونه اعتقادم دارم ولی یه چیزایی رو نباید بهش توجه کنی وباید سریع ازش رد بشی.بزار یه توجیح قابل قبول برات بیارم که بتونی درست تصمیم بگیری…من هم باخانمم که من مهر ماهی هستم واون فروردینی بود…اگه همین الان بری نگاه کنی وبخونی میبینی که گزینه ماه هایی که باهم سازگارند خوبن ومثبت گفته کلا رو همون اول رو نوشته فروردین ومهر ماه ولی ازهم جداشدیم وحاصل عشق من بااون خانمه…?به پسرشده والان ۴ساله که من وپسرم بدون مادرش داریم زندگی میکنیم وهمین الان ده دقیقه نیست که بردمش مدرسه چون امسال سال اول رفتن به مدرسشه وجشن گرفته مدرسه واسه افتتحاح شروع امسال مدرسه ودر کل خواستم یوقت تصمیم غلط یااشتباهیی نگیری که بعدها حسرتش دیوونت میکنه وگفتم بگم تابلکه شایدنظر من تواتفاق زندگیه شما بتونه تاثیر دار ومفید باشه?☺????

بله اتفاقا ماه‌هایی که مقابل هم هستند با وجود شباهت هاشون گاهی دشمن هم هستن که در اینجا گفته میتونن خوب باشن..
خواستم بگم باتوجه به مطالعاتم این مقاله بعضی جاهاش درسته بعضی جاهاش نه..
مثال اون قسمت که گفته ماه‌هایی که سه ماه فاصله دارن دعوا بینشون زیاده واقعا درسته یا اونجا که گفته ماه‌هایی که باهم دوستن اونم یه وقتایی درسته..
ولی سطر اول که گفته پنج ماه فاصله دارن در مورد عجیب بودنش درست گفته ولی در مورد صمیمیت در مورد بعضیا صدق نمیکنه..
مثلاً مرد مهر با زن اسفند و مردابان با زن خرداد زن مهر با مرد فروردین /و…جزو بدترین ازدواج هاست ولی اینجا گفته پایداره..خلاصه یه همچین موارد ضد ونقیضی وجود داره ..

در مورد شما هم ازدواج مرد مهر و زن فروردین چند مورد در آدمای مشهور دیده شده که البته هنوز جدا نشدن پس ممکنه ازدواج با ماه مقابل پایدار باشه یا نباشه کلا شمشیر دو لبه هست
یا مثلاً ماه‌های هم عنصر یه جاهایی خودم تجربه کردم که حتی می‌تونه بیشترین نفرت و حسادت وجود داشته باشه…
در مورد ۱ماه فاصله هم که گفته چندان خوب نیست درسته دیده شده یه موردهایی البته می‌تونه دوستی های خوبی باشه تا همسر خوب

در مورد شما هم ازدواج مرد مهر و زن فروردین چند مورد در آدمای مشهور دیده شده که البته هنوز جدا نشدن پس ممکنه ازدواج با ماه مقابل پایدار باشه یا نباشه کلا شمشیر دو لبه هست
یا مثلاً ماه‌های هم عنصر یه جاهایی خودم تجربه کردم که حتی می‌تونه بیشترین نفرت و حسادت وجود داشته باشه…البته کلا مهریا و تیریا و ابانیا چه زن و چه مردشون اخلاقشون گنده و به خاطر همین نه خودشون با کسی میسازن نه کسی میتونه اونا رو تحمل کنه خصوصا مهر که از همه بدتره..

در مورد ۱ماه فاصله هم که گفته چندان خوب نیست درسته دیده شده یه موردهایی البته می‌تونه دوستی های خوبی باشه تا همسر خوب

یه مورد جدید و جالب هم میگم که تا حالا جایی گفته نشده در مورد ماه‌هایی که یا صد در صد عاشق همند یا از هم متنفرن که به این نکته ای که دوستمون گفتن که ابانین و عاشق فروردین شدن ربط داره
فروردین=آبان و آذر
اردیبهشت=تیر و بهمن
خرداد=شهریور و اسفند
تیر=فروردین و مهر
مرداد=شهریور و دی
شهریور=اردیبهشت و تیر
مهر=تیر و اسفند
آبان=دی و اسفند
آذر=اردیبهشت و بهمن
دی=تیر و آبان
بهمن=اردیبهشت و آذر
اسفند=خرداد و مهر
البته اینو بدونید که با اینکه این ماهها به شدت جذب هم میشن اما احتمال اختلاف و شکست هم بسیار بالاست..البته میتونن عاشق هم باشن

ماه‌هایی که تفاهم ندارن
فروردین و آبان
اردیبهشت و آذر
خرداد و اسفند
تیر و بهمن
مرداد و دی
شهریورو مهر
بقیه هم برعکس بالا
یعنی مهر و شهریور

بدترین همسران:
زن فروردین مرد اردیبهشت
مرد فروردین زن مهر
زن اردیبهشت مرد مرداد
مرد اردیبهشت زن فروردین
زن خرداد مرد ابان
مرد خرداد زن بهمن
زن تیر مرد شهریور
مرد تیر زن مرداد
زن مرداد مرد تیر
مرد مرداد زن اردیبهشت
زن شهریور مرد اسفند
مرد شهریور زن تیر
زن مهر مرد فروردین
مرد مهر زن اسفند
زن ابان مرد بهمن
مرد ابان زن خرداد
زن اذر مرد اذر
زن دی مرد دی
زن بهمن مرد خرداد
مرد بهمن زن ابان
زن اسفند مرد مهر
مرد اسفند زن شهریور
همچنین این که الان مینویسم ماههایی هستن که معمولا باز مثل موارد بالا جذب هم میشن ولی درعین حال میتونن دشمن هم باشن:
۱=۴و ۱۰
۲=۱۱و ۵
۳=۶و ۱۲
۴=۱و ۷
۵=۲و ۸
۶=۳و۹
۷=۴و ۱۰
۸=۱۱و۵
۹=۶و ۱۲
۱۰=۱و ۷
۱۱=۲و ۸
۱۲=۳و ۹
چیزایی که گفتم رو جدی بگیرین چون به شدت ثابت شده هست و مطمئنم که خودتون هم تعجب میکنید از رابطه تون با اینها

اولا سلام دوما بیخیال خداوکیلی خیلی ازاین حرفازده میشه وخیلیامیانومیگن اینجوره واونجوریه ومن خودمو واست مثال میزنم تامتوجه بشی تابگم بهت که الکی نه اون بنده خدارو ونه خودتو عذاب نده وفقط اینجوری خودت تبر ریشه ی خودت میزنی اونم بخاطر حرفاوچیزایی که خرافاته و درگذشته واسه سرگرمی خودشون اینارو درست کرده بودن یا تو دورهمی هاشون مینشستندوازاین سری حرفاوُوُچیزا…خودمو گفتم برات مثال میزنم ???من مهرماهی هستم ومادربچم فروردینی واگه تونوشته های الان خونده باشی درست دقیق اولین ماه ها از مهر وفروردین گفته والان من باپسرم دارم زندگی میکنم بدونِ مادرش وخلاصه گفتم که الکی واسه این حرفا یموقع کاری نکنیدکه بعدها پشیمون بشیدازکرده ی خودتون…
پیج اینستاگرامم tiam_bardia
اینستاگرام رو دیدن کنید??

بعد اون همه حرف قشنگ چرا یهو آدرس اینستا میدی لعنتی?‍♀️?‍♀️?‍♀️?‍♀️

من بعنوان کارشناس این مسائل باید عرض کنم این مطالب تقریبا درست است اما بعنوان یک ایتم است ولی ازطرفی آیتمی بسیار اساسی مثال بزنم
یکنفر زمین ویکنفر بذر باشد زمین باید استعداد پرورش ان بذر را درخود ببیند تا بتواند بذر محبت طرف مقابل خود را بپروراند واین دقیقا موضوع مورد بحث است یعنی زمان تولد وحتی روز تولد نیز موثراست
محاسبات این مطالب کاملا تخصصی است ومیشود حتی با محاسبات دقیق بدست اورد
ازطرفی چون انسانیم قدرت داریم تغییراتی در مسایل زمان وحتی طبیعت ساختاری وجودی خود ایجاد کنیم واین ازخصائص انسانی است ولی شاید سخت باشد
درکل اگر از نظر طبیعی وخلقتی وزمان تولدی دونفر دارای سنخیت باشند بدون کمترین زحمت ارتباط خوبی برقرار می کنند واین کم یاب است
ودرغیر این صورت برای برقراری ارتباط خوب می بایست سعی وتلاش کرد یعنی از قدرت تعقل و اخلاق برای پر کردن خلاء اثرات متافیزیکی (زمان تولد)کمک جست
وخب یکی باید خرج کند(یعنی فکر واخلاق) یا دوتایی باید خرج کنند و زحمت بکشند
برای توضیحات بیشتر واتس اپ وتلگرام ۰۹۳۸۵۱۱۵۸۰۸تشکر

اینا خرافاته جدی نگیر

خب بیا بامن صدف خانم منم ابانم هردویک ماه و.جه اشتراکهای زیادی داریم درضمن من مردزندگیم نه هوس باز لطفا اینم ایمیلمه منترتم هم واتساپمه من تنهام باورکن

مسخرست

واقعا
اخه کسی ک هم ماه خودشو پیدا کنه جریانش چی میشه ???

باهات کاملا موافقم??

این چیزایی که اینجا نوشته خیلی هم دقیق و درست نیس پدر و مادر من متولد مرداد و خردادن و اینجا طبق گفته این تحقیق خیلی با هم رابطه خوبی داشته باشن ولی دقیقا عکس این مسئله وجود داره و تا طلاقم تو دوران جوانی پیش رفتن
یا مثلا پسر داییم و زنش متولد آذر و خرداد هستن ک طبق این نوشته خیلی رابطه خوبی باید داشته باشن ولی ۱۴ سال با جنگ باهم زندگی کردن آخرشم امسال طلاق گرفتن!!!

آفرین منم به یکی دوستان گفتم و درباره ی خودم وخانمم بود وامیدوارم کهنظرم براش مفید باشه.

دوستان در نظر داشته باشین که این طالع صرفا ملاک نیست و طالع ازدواج بیشتر بر حروف ابجد مشخصه البته این طور میگن
در کل طالع هر فرد به خیلی چیزا بستگی داره و نباید شرایط مکان و زمان رو دست کم گرفت

ولی به نظر من ، هم مطلبش جدید بود هم جالب بود و خیلیاش درست
البته سالها هم تاثیر داره.

مطالب جدید نیس..بلکه درکتوب طالع بینی شرح کامل بوضوح پیداست

طبق این من با همه ماه ها جور در میام فقط شهریور توش نیست وگرنه همه ماهها بود?

همش چرنده باعث شد دوست دخترم بره?

باهات کاملا موافقم راست میگی

با تمام احترام …اما نمیشه درهمه ی طول زندگیت باتوجه به این ویرایش بری …ومیدونین چیه همه چیزایی که واسه یه آدم پیش میاد به نظر من بسته به باوری که نسبت به اون چیز داره وانرژیشورواون چیز میزاره وقطعا اگه تویه رابطه دوطرف به هم باور داشته باشند حتی اگه ازنظرسنی ام به هم نخورن اما قلبا به هم انرژی بدن و شرایط نامناسب اطرافشون روشون تاثیرنزاره به موفقیت میرسن …وگرنه اگه اینجوری است توبهترین شرایط طالع بینی باشنم فک نکنم بتوانم به الفبای عشق برسن

اگه این چیزا درسته .چرا تو هر سایتی میری یه چیزی گفته؟؟؟؟ به نظرم این سایت منطقی تر بود.
بعضی مثلا همین فروردین و اسفندو زدن بد درصورتی بدی وحود نداره فقط اموان داره سخت تر باشه.

هر ماهی تو ی هر فصل یه راحت یه منوسط یه سخت داره
اما نشدنی نیست چون یه تربیت و محیط اکتسابی و حروف ابجد و سال هم مربوطه .فقط ماه تولد نیست.

بچه ها سلطان واقعی تمام ماه ها ماه مهرهست وازن رو محققان طی ۳۵۰۰ تا۴۰۰۰سال تحقیق بهش رسزدن و ماه مهر رو سلطان بی چونه چرای ماه ها برگزیدند ومن راجبش ۶ماه پیگیری کردم تابتونم جواب ارن سوال مهم رو ازخودم که پرسیدم رو واقعیتش رو بفهمم وماه مهر?

چرت نگو بدترین ماه واسه ازدواج مهره
شما مهریا همتون فقط یه مشت خودشیفته پوچ هستین بیخود ذوق خودتونو نکنید و مردم رو با دورویی هاتون فریب ندید همچنین اسفند و دی دورو

چرت نگو شما مهریا یه مشت خودشیفته هستین آدمای پوچ و سطحی و وراج و خودخواه و لوس و منت گذار که هیچی از احساسات بقیه نمی فهمین.. هرکس باشماها وارد رابطه بشه خودشو بدبخت کرده
اتفاقا بدترین ادما واسه ازدواج مهری ها هستن
بیخود انقدر نمیخواد ذوق خودتونو بکنید و مردم رو فریب بدید..یه مشت ادم دوروی فریب کار هستین همچنین اسفند و دی
کلا مهر و تیر و ابان چه زن هاش چه مرداش ادمای بداخلاق و لجباز و خودشیفته و خسیسی هستن و اکثرا هم در روابطشون شکست خورده هستن پس مواظب رابطه با اینها باشید. چون اصلا اخلاق ندارن

جمع کنید این حرفها رو جوونهای مردم رو با چرت و پرت سرکار نذارید تفاهم فقط به خواستن آدمها ربط داره و فهم وشعورشون نه ماه تولد یک عمر در این زمینه به والله تحقیق کردم از سن ۱۸ سالگی تو بحث طالع بینی کار کردم تا الان که مدرس و مشاور هستم

آغا من اصن به بقیش کار ندارم ولی تو رو خدا شهریور و آذر با هم ازدواج نکنن . بیا خونه ی ما همش دعواست . مردیم خو

خب سال تولد هم خیلی تاثر دارن

چیزی که نوشنید با عرض عذرخواهی برای وقتی که گذاشتید اشتباه هست و خواهش می کنم این رو سرلوحه نگدارید و باید بگم فقط یکسری ماه های محدود با هم ماهی های خودشون می سازن مثل اردیبهشت یا وقتی عناصر ماه ها یکی میشه مچ بودنشون خیلی کاهش پیدا می کنه مثل شهریور و دی
همچنین شهریور با بهمن بسیار خوب هست برخلاف شهریور و تیر

سلام دوستان زیاد خودتون رو درگیر این مسائل نکنید واقعا تفاهم خیلی خیلی کم به ماه ها ربط داره اصول یه ازدواج موفق به علاقه ، فهم ، شعور ، و تقریبا نزدیک بودن وضعیت اجتماعی هر دو حتی باید زیبایی ها هم در یک اندازه باشه و خیلی از مسائل دیگه مثلا پدر مادر من که متولد آذر و خرداد هستند طبق این مطلب بهترین تفاهم رو باید داشته باشن ولی اصلا اینطور نیست امیدوارم موفق باشید و زندگیتون سرشار از موفقیت و خوشبختی و عاقبت بخیری باشه.

والا من متولد بهنم شوهرمم مرداد هیچ سازگاری ام باهم نداریم الان از سال ۹۲ دارم میسوزمو میسازم با زور پدر ازدواج کردم از شوهرمم فقط زور شنیدم ی بچه هم دارم و فقط بخاطر بچم واینکه هامی و پشتیبانی واسه طلاق ندارم تو این زندگی لجن موندم ???

بنظرم کارتون اشتباهست

بله اتفاقا ماه‌هایی که مقابل هم هستند با وجود شباهت هاشون گاهی دشمن هم هستن که در اینجا گفته میتونن خوب باشن..
خواستم بگم باتوجه به مطالعاتم این مقاله بعضی جاهاش درسته بعضی جاهاش نه..
مثال اون قسمت که گفته ماه‌هایی که سه ماه فاصله دارن دعوا بینشون زیاده واقعا درسته یا اونجا که گفته ماه‌هایی که باهم دوستن اونم یه وقتایی درسته..
ولی سطر اول که گفته پنج ماه فاصله دارن در مورد عجیب بودنش درست گفته ولی در مورد صمیمیت در مورد بعضیا صدق نمیکنه..
مثلاً مرد مهر با زن اسفند و مردابان با زن خرداد زن مهر با مرد فروردین /و…جزو بدترین ازدواج هاست ولی اینجا گفته پایداره..خلاصه یه همچین موارد ضد ونقیضی وجود داره ..

در مورد شما هم ازدواج مرد مهر و زن فروردین چند مورد در آدمای مشهور دیده شده که البته هنوز جدا نشدن پس ممکنه ازدواج با ماه مقابل پایدار باشه یا نباشه کلا شمشیر دو لبه هست
یا مثلاً ماه‌های هم عنصر یه جاهایی خودم تجربه کردم که حتی می‌تونه بیشترین نفرت و حسادت وجود داشته باشه…البته کلا مهریا و تیریا و ابانیا چه زن و چه مردشون اخلاقشون گنده و به خاطر همین نه خودشون با کسی میسازن نه کسی میتونه اونا رو تحمل کنه خصوصا مهر که از همه بدتره..

در مورد ۱ماه فاصله هم که گفته چندان خوب نیست درسته دیده شده یه موردهایی البته می‌تونه دوستی های خوبی باشه تا همسر خوب

یه مورد جدید و جالب هم میگم که تا حالا جایی گفته نشده در مورد ماه‌هایی که یا صد در صد عاشق همند یا از هم متنفرن که به این نکته ای که دوستمون گفتن که ابانین و عاشق فروردین شدن ربط داره
فروردین=آبان و آذر
اردیبهشت=تیر و بهمن
خرداد=شهریور و اسفند
تیر=فروردین و مهر
مرداد=شهریور و دی
شهریور=اردیبهشت و تیر
مهر=تیر و اسفند
آبان=دی و اسفند
آذر=اردیبهشت و بهمن
دی=تیر و آبان
بهمن=اردیبهشت و آذر
اسفند=خرداد و مهر
البته اینو بدونید که با اینکه این ماهها به شدت جذب هم میشن اما احتمال اختلاف و شکست هم بسیار بالاست..البته میتونن عاشق هم باشن

ماه‌هایی که تفاهم ندارن
فروردین و آبان
اردیبهشت و آذر
خرداد و اسفند
تیر و بهمن
مرداد و دی
شهریورو مهر
بقیه هم برعکس بالا
یعنی مهر و شهریور

بدترین همسران:
زن فروردین مرد اردیبهشت
مرد فروردین زن مهر
زن اردیبهشت مرد مرداد
مرد اردیبهشت زن فروردین
زن خرداد مرد ابان
مرد خرداد زن بهمن
زن تیر مرد شهریور
مرد تیر زن مرداد
زن مرداد مرد تیر
مرد مرداد زن اردیبهشت
زن شهریور مرد اسفند
مرد شهریور زن تیر
زن مهر مرد فروردین
مرد مهر زن اسفند
زن ابان مرد بهمن
مرد ابان زن خرداد
زن اذر مرد اذر
زن دی مرد دی
زن بهمن مرد خرداد
مرد بهمن زن ابان
زن اسفند مرد مهر
مرد اسفند زن شهریور
همچنین این که الان مینویسم ماههایی هستن که معمولا باز مثل موارد بالا جذب هم میشن ولی درعین حال میتونن دشمن هم باشن:
۱=۴و ۱۰
۲=۱۱و ۵
۳=۶و ۱۲
۴=۱و ۷
۵=۲و ۸
۶=۳و۹
۷=۴و ۱۰
۸=۱۱و۵
۹=۶و ۱۲
۱۰=۱و ۷
۱۱=۲و ۸
۱۲=۳و ۹

ایناهمش خرافاته بابا کی میگه متولدین فروردین یاهربرجی باهم دوست ویا دشمن میشن به این چرندیات توجه نکنین بچها ایا این گفتها صحت علمی وقانونی داره؟؟ خیر پس مثل قماربازیه وشرط بندیه که حرامه وجرمه که به اینجورخرافات اعتقاد داشته باشیم هیچ جای قران کریم نیومده که زندگی زناشویی به برج وماه ربطی داره بلکه به اخلاق ورفتار ومهربونی ربط داره و گذشت ودرک وفهمه که عقد دونفرو محکم میکنه نه برج وماه هرکسی اخلاق ورفتارش مهربون وخوب باشه توقلب ۱۲، برج میشینه وهرکسی که مثل من بداخلاق و برخورد باشه و کلاهبردار ودروغگو باشه تو قلب ۱۲ برج هم نمیشینه هیچ بلکه باعث تنفرشون میشه عزیزان هیچوقت به این خرافات توجه نکنید زن جماعت مثل گل میمونن وقتی بهشون رسیدگی کنیم مثل ماه میدرخشن و مهربون میشن چون قلبشون کوچولوی وتا ۹۰سالگی هم قلبش مثل دختر۱۴، ساله میمونه پس اگه بهشون بی توجهی کنیم مثل گل پژمورده وافسرده وسرد میشن چه هربرجی باشن دوستان هیچوقت تابع خرافات نشین زن زندگی میخواهد نه پول ومال دنیا توجه میخاد نه رابطه وقتی بهاش زندگی کنی بقیه چیزا لازمه زندگی مشترکه مثل رابطه وغیره واگه کارتو به زنتون ترجیح بدین پس اصلا ازدواج نکنین چون زن جماعت مرغ عشق نیستن که توقفس حبسشون کنیم بلکه شریک زندگی ونصف گمشده ماهستن وقتی تکمیل میشیم باید تمام کارهامون هم تکمیل بشه و زندگی کنیم زن به رسیدگی نیازمند هست حتی اگه پولدار نباشی وقتی زنت مظمئن بشه که مردمن منو به همه چیز ترجیح میده خودش عاشقت میشه وشیرین تریل لحظات عمرمون را میگذرونیم این ازتجربیات م

دقیقا با شما موافقم

من خودم متولد اسفندم همسر آبانی بود.
خییییلی مشکل داشتیم با هم و قبل از اینکه بچه دار بشیم از هم جدا شدیم و همه چیز رو تموم کردیم.
قبلا” این چیزها رو باور نداشتم اما وقتی برای خودم اتفاق افتاد الآن تردید دارم به درست بودن یا نبودنش. درضمن در حال حاضر با یک خانوم تیر ماهی وارد یک رابطه کنترل شده شده ام و تا الآن هم همه چی خوب بوده و احساس میکنم توی خیلی از مسائل همدیگه رو کامل درک میکنیم.(در طالع بینی ازدواج؛ ازدواج اسفند ماهی و تیرماهی خیلی خوب پیش بینی شده).

با عرض سلام من یک متولد آبان ماهی هستم و خیلی هم راضی هستم .در ضمن بعضیا که میگن خرافاته اینجور چیزا واقعا طرز فکر اشتباهی دارن اینا واسه من ثابت شده هستش من با اکثریت ماه ها سازگاری دارم .

بدرد نخورد وللش فکر نکنید

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

ازاینکه کودک شما در چه فصلی به دنیا بیاید مسلما روی سلامت روحی و جسمی او تاثیر دارد. در این مطلب قصد داریم درمورد ماه ایده آل برای به دنیا آمدن کودک صحبت کنیم. محققان زیادی درمورد فصل و ماه تولد نوزاد تحقیق و بررسی هایی انحام داده اند که در این مطلب درمورد آنها مطالبی را جمع آوری نموده ایم. با ما همراه باشید.

بهتر است در کدام ماه بچه دار شوید!  می‌گویند پاییز فصل عاشق شدن است و تابستان فصل آرامش و استراحت اما بهار چه فصلی است؟ فصلی که به دنیا آمدن در آن می‌تواند خوشبختی و آرامش فرزندتان را تضمین کند یا اینکه سلامت و زندگی‌اش را تهدید کند؟

محققان بررسی‌های مختلفی را در مورد این فصل انجام دادند و دریافتند شاید باردار شدن در اوایل بهار به فرزند آینده‌تان خیری نرساند اما به دنیا آمدنش در این فصل می‌تواند در کنار تهدید کردن سلامتی‌اش به زندگی او خدمت هم کند. اگر با گفتن این جملات شما را گیج کرده‌ایم، ادامه مطلب را بخوانید چون یافته‌های ضد و نقیض پژوهشگران واقعا به همین اندازه گیج کننده است.

چه فصلی برای بچه دار شدن بهتر است؟شکل گرفتن نطفه در فصل بهار، می‌تواند آینده شغلی و تحصیلی فرزند شما را به خطر بیندازد اما از نظر محققان به دنیا آمدن کودکتان در این فصل، می‌تواند کمک زیادی به او بکند. به نوشته دیلی میل، فصلی که آدم‌ها در آن متولد می‌شوند می‌تواند تاثیرات زیادی را روی شخصیتشان بگذارد. با توجه به بررسی‌ها، ثابت شده متولدان فصل بهار و تابستان، زندگی شادتری دارند و بیشتر احساس رفاه و شادی می‌کنند. محققان می‌گویند متولدان پاییز اغلب افسرده‌اند اما زمستانی‌ها کمتر آشفتگی‌های روانی را تجربه می‌کنند. گرچه این بررسی‌ها که توسط محققان بوداپست انجام شد، تاثیر فصل بر روان و شخصیت افراد را به این شکل تفسیر می‌کند اما متخصصان می‌گویند برای اطمینان از این موضوع به تحقیقات بیشتری نیازمندیم.

ممکن است سرطان بگیرداز نظر پژوهشگران هر فصلی بیماری خاصی را بهمراه می‌آورد. محققان دانشگاه استنفورد در جریان بررسی‌‌هایشان دریافته‌اند احتمال ابتلا به سرطان در میان متولدان بهار بیشتر است. به نوشته وبسایت این دانشگاه، پژوهش‌های انجام شده نشان می‌دهد متولدان فصل بهار و حتی تابستان، ۲۵درصد بیشتر از کسانی که در زمستان به دنیا آمده‌اند در معرض ابتلا به سرطان لنف قرار دارند. این نتایج درحالی اعلام شده که پیش از آن، محققان احتمال دچار شدن به ملانوم که یکی از انواع کشنده سرطان خون است را در متولدان بهار و تابستان بیشتر دانسته بودند. محققان بر این باورند ضعف سیستم ایمنی و ابتلا به سرطان می‌تواند از عواقب متولد شدن در فصل زیبای بهار باشد.

بهترین ماه تولد

از روی مبل تکان نمی‌خوردبهاری هستید؟ اگر سال‌ها به تنبلی متهم شده‌اید و به خاطر کم تحرکی و بی‌حوصلگی سرزنش شده‌اید، یک قیچی بیاورید و این چند خط را برای نشان دادن به همه کسانی که شما را متهم کرده‌اند جدا کنید. محققان می‌گویند تقصیر شما نیست که کند، کم تحرک یا تنبل هستید و حتی اگر وزنتان از ۱۰۰کیلو هم بالا‌تر برود، سراغ ورزش کردن نمی‌روید. از نظر پژوهشگران تولد شما در فصل بهار، دلیل همه این سستی‌ها و تنبلی هاست. به نوشته دیلی می‌ل، پژوهشگران ثابت کرده‌اند متولدان فصل بهار میل بیشتری به کم تحرکی دارند و اغلب از نظر دیگران تنبل شناخته می‌شوند. از نظر محققان تولد در نیمه دوم سال می‌تواند افراد را زرنگ‌تر کند اما نیمه اولی‌ها اغلب با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

اعصاب و معده‌اش به هم می‌ریزدبی‌اشتهایی عصبی هدیه فصل بهار به متولدانش است. گفتیم که از نظر پژوهشگران آمار خودکشی‌ها در این فصل بالا می‌رود اما به عقیده محققان، به جز افسردگی مبتلایان این فصل دچار بیماری‌های روانی دیگری از قبیل بی‌اشتهایی عصبی هم می‌شوند. البته برای بهاری‌های تنبل، همین که پراشتهایی عصبی سراغشان نمی‌آید کافی است چراکه در این صورت ممکن بود هر روز از قبل چاق‌تر شوند.

آخر خرداد باردار شویدبرای بچه دار شدن، چند ماه دیگر صبر کنید یا اینکه در این فرصت کوتاهی که تا پایان تعطیلات مانده برای باردار شدن تلاش کنید چراکه محققان معتقدند بچه‌هایی که دوره جنینیشان در فاصله نیمه فروردین تا نیمه خرداد شروع می‌شود، کم هوش‌تر از بچه‌های دیگر هستند و کند‌تر از آن‌ها در مدرسه و دانشگاه پیشرفت می‌کنند. رویترز نوشته است بیشتر شدن حشرات در این ماه‌ها، افزایش سموم و نیترات مواد غذایی و شروع بادهای موسمی بهار می‌تواند دلیل ایجاد چنین تاثیری بر جنین تازه تشکیل شده باشد. از نظر محققان این عوامل محیطی می‌تواند غده تیروئید زنان باردار را کم کار کند و تاثیری نامطلوب روی جنینشان بگذارد.

اگر بهاری باشد…محققان می‌گویند متولدان فصل بهار ممکن است به شاغل شدن در بعضی حرفه‌های خاص تمایل بیشتری داشته باشند، بعضی بیماری‌ها بیشتر سراغشان برود یا اینکه برخی خصوصیات شخصیتی در آن‌ها بارز‌تر باشد.

دیکتاتور می‌شوداگر تاریخ زایمان طبیعی شما نیمه خردادماه است، با سزارین کردن خودخواسته فرزندتان را اردیبهشتی نکنید چراکه خواندن نتیجه بررسی‌هایی که محققان انگلیسی روی شغل افراد و ماه تولدشان انجام داده‌اند، متولدان فروردین و اردیبهشت را خوشحال نخواهد کرد. محققان می‌گویند کسانی که در سه هفته آخر فروردین به دنیا می‌آیند، احتمالا به جای نابغه شدن دیکتاتور می‌شوند. هیتلر و صدام از جمله کسانی بودند که در ماه آوریل به دنیا آمدند. محققان معتقدند شمار ورزشکار‌ها و فوتبالیست‌ها در میان اردیبهشتی‌ها بیشتر است و متولدان این ماه میانه زیادی با سیاست ندارند، درحالی که خردادی‌ها به احتمال زیاد ریاست شرکت‌ها را بر عهده می‌گیرند یا جوایز بزرگی مثل نوبل را از آن خود می‌کنند.

ضعیف می‌شودمجله تایم از ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن متولدان بهار خبر می‌دهد بنابر این گزارش کسانی که در ماه فروردین یا اردیبهشت متولد می‌شوند، سیستم ایمنی ضعیف تری نسبت به دیگران دارند و بیماری آرتریت روماتوئید، بیشتر از متولدان دیگر ماه‌ها سراغ این افراد می‌رود. محققان سطح پایین ویتامین D بدن مادران باردار در اواخر بارداریشان را دلیل این اتفاق می‌دانند. به گفته پژوهشگران مادرانی که ماه‌های آخر انتظارشان را در فصل کم نور زمستان می‌گذرانند، بیشتر از کمبود ویتامین D رنج می‌برند و به همین دلیل فرزندشان بعد از تولد دچار مشکلات ناشی از ضعف سیستم ایمنی بدن می‌شود.

با آمدن بهار، این دو کار را انجام دهیداز نظر محققان حتی کار‌های ساده‌ای که در طول سال انجام می‌دهید، در برخی فصل‌ها می‌توانند بیشتر از دیگر فصول سال به سلامت جسم و روان شما کمک کنند. گذشته از این، آن‌ها معتقدند به خاطر شرایط خاص فصلی که به آن وارد می‌شوید، مجبورید کارهای خاصی را هم انجام دهید. پس به توصیه‌های آن‌ها عمل کنید و برای اینکه روانتان در این سه ماه به خطر نیفتد، این دو توصیه‌ای که با توجه به پژوهش‌های انجام شده طرح شده‌اند را حتما انجام دهید.

باغبانی کنیدنه به خاطر شروع بهار طبیعت بلکه برای فرار کردن از افسردگی فصلی بهتر است سراغ باغبانی بروید. محققان می‌گویند در این فصل، افسردگی که بعضی‌ها آن را با آمدن بهار تجربه می‌کنند، می‌تواند مبتلایانش را از پا درآورد. به عقیده متخصصان، رفتن به دل طبیعت می‌تواند افسردگی را کاهش دهد اما پژوهشگران معتقدند اگر امکان حضور در طبیعت را ندارید، با آوردن آن به خانه‌تان می‌توانید خطر مبتلا شدن به این بیماری را کم کنید.

سازمان خیریه National Trust در بررسی‌هایش ثابت کرد ه است که باغبانی در همه سنین و همه جوامع می‌تواند به کاهش افسردگی منجر شود و حتی نگذارد بیماری‌هایی مثل حملات قبلی سلامت شما را تهدید کنند. گرچه از نظر این پژوهشگران همه افراد از سبزی لذت می‌برند اما در بررسی‌‌هایشان ثابت شد. که کودکان، سالمندان و اعضای خانواده‌های کم درآمد که به اندازه دیگران به تفریحات شاد دسترسی ندارند، تاثیر بیشتری را از حضور در فضاهای سبز می‌گیرند.

از متخصصان مغز و اعصاب وقت بگیریداگر با آمدن فصل بهار، احساس ناخوشی می‌کنید و تغییراتی که تفسیرشان برای خودتان آسان نیست را در وضعیت بدنی خود می‌بینید، بهتر است از یک متخصص مغز و اعصاب وقت بگیرید چراکه از نظر پژوهشگران احتمال سکته مغزی در فصل بهار بیشتر از دیگر زمان‌های سال است. به نوشته رویترز، محققان بر این باورند که در طول زمستان معمولا افراد دچار افزایش فشار و چربی خون می‌شوند و با بیشتر شدن احتمال تشکیل لخته خون، ممکن است در اوایل بهار دچار سکته مغزی شوند.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

اگه اطلاعاتی دارین برام لطفا بزارید 

فصل بهار خوبه

بهترین ماه تولد

اردیبهشت و اسفند

اسفند. چون عیدو حسابی در کنار شوهرت استراحت میکنی کمکت میکنه. 

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

فروردین

خرداد

مدیونین فکر کنین خردادیم

حالا همه میان ماه تولد خودشونو میگن🤣دیگه بدترین و بهترین نداره

فروردین و اردیبهشت

شهریور و مهر 

ولی پاییز و زمستان مزخرفه

فروردین نه سرد است نه گرم است بهار است معتدل می باشد

تیر😎

فقط 34 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

بهترین ماه تولد

تفاوت خاصی نداره ماههای گرم چند تا حسن خیلی کوچیک داره از نظر رفتار کودک اگه اشتباه نکنم

 ولی در کل تفاوت خاصی نیست شرایط محیط و آرامش روانیش  مهم تره

برا چیه بچه؟

لاکچریش اینه که ۹۷/۷/۷ دنیا میومد که گذشت😂😂😂

میگن بچههایی ک توی فصلای سرد بهدنیا میان مقاوم تره بدنشون

والا من تاحالا هرچی دیدم برعکس بود

نیمه اول خوبه چون زودی میره مدرسه

شهریور عشقه چون خودم یک شهریورم

از نظر علمی زمان بارداری بهتر فصل بهار و زایمان  آذر  باشه

ایشالا8.8.98

9.9.99

پاییز مخصوصا آبان چون دوران اولیه بارداری میفته بهار و میگن اکسیژن به جنین بهتر میرسه 

دقیقا مث من😬 بچم حاصل عیدی من به باباشه😬🙈🙊

ایشالله بچه من ۹۹/۹/۹  میاد  فقط بهم بگین دقیقا کی باید ازدواج کنم؟  

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

طالع بینی شخصیت متولدین فروردین ماه:
پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رک و بی‌پروا ، زود عکس‌العمل نشان می‌دهد، لایق و کاردان ، عاشق قدرت ،بی‌صبر و طاقت ، قادر است مدّتها تنها باشد ، اهل امر و نهی ، طرّاح ، اهل هیجان ، حادثه‌جو ، پرتوقّع ، ریاستمآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فکر نمی‌کند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفکر ،دقیق ، اشتباه خود را نمی‌پذیرد ، با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی ، با شهامت ، بامطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده ، مبتکر ، مقتدر ، اهل بخشش ،اهل تنوّع ، با حس مسئولیّت ، پر انرژی ، اهل کشمکش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه، گاهی یاغی ، بی ریا ، گاهی خشک و یک دنده ،مخالف دوز و کلک ، در باطن ضعیف‌تر از ظاهر است ، مددکار ، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی ، هوشمند.

بهترین ماه تولد

 

طالع بینی مرد متولد فروردین :
رک و راست، عاشق پیشه، حسود، پرتوقع و ریاست طلب، هرگز به گذشته فکر نمی‌کند، رفتار و قیافه‌اش جوانتر از سنش به‌نظر می‌رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.

 

طالع بینی زن متولد فروردین :
او بیش از هر زن دیگری در دنیا می‌تواند بدون مرد زندگی کند. دارای قابلیتهای زیادی است بطوریکه تقریبا از عهده انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست وزیری بر می‌آید. خوش بین است و خواهان داشتن کاری در خارج از منزل می‌باشد. عصبانیتهایش ظاهری و مهربانیش عمیق و واقعی می‌باشد.

 

طالع بینی شخصیت متولدین اردبیهشت ماه:
خیلی قانع ، صبور و آرام ، پرتحمّل ، عاشق مالکیّت ، حسود ، متعصّب ، اهل اعتدال ، با محبّت ، خیلی قوی وسالم ، عاشق عطر و بوی طبیعی ، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد ، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط ، ‎‎‎با سلیقه ،خوشگل‌پسند ، پول‌دوست ، همیشه راضی ، مصمّم ، پرکار ، سخاوتمند ، مؤقّر و سنگین ، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود ، اهل مادیّات ، دنبال زندگی شیرین ، مادّی‌گرا و سودجو ، به‌هر کاری صورت واقعی می‌دهد ،مخالف خشونت ، با ثبات و پایدار ، عاشق صلح و آرامش ، صادق ، مال جمع کن ، اهل هنر ، مخالف درگیری ، اگرعصبانی شود طوفان بپا می‌کند ، مستعد کشاورزی ، هرکاری را به پایان می‌رساند ، رئیس فعّال و لایق ، با همهکنار می آید ، خود سر ، نجیب، عاشق خانه و خانواده ، عاشق طبیعت ، عاشق رفتار ملایم ، کمک رسان ، دارایقلبی بزرگ ، با صفا ، مسلّط به نفس ، دارای عزّت نفس ، عاشق گل و زیبائی ، بی تفاوت نسبت به دشمنان ،
میانه رو ، رفیق و دوست بسیار شیرین ،شیک پوش ، علاقه‌مند به موسیقی ، قدر شناس ، مخالف عجله ، دارای تحمّل زیاد ، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد .

طالع بینی مرد متولد اردیبهشت:
دیر ناراحت می‌شود اما اگر ناراحت شود دنیا را به‌هم میریزد. زن شوخ، سیاستمدار، مطیع و خانه‌دار را به حد پرستش دوست دارد. آرام، اهل عمل، حساس، محتاط است ولی اصلا رویائی نیست. زود رنج و بد خشم است اما هرگز از خانه‌اش قهر نمی‌کند. دست و دلباز اما حسابگر است و علاقه‌مند است پسر داشته باشد.

 

طالع بینی زن متولد اردیبهشت:
طبیعت را دوست دارد. مادری سخت‌گیر، همسری فداکار و کمک دهنده، عاشق موسیقی و ساز و آواز است. از بسیاری جهات نمک رندگی محسوب می‌شود. دغلباز و ناپاک و اهل فلسفه بافی نیست. در عشق بی‌پرواست.در شیک‌پوشی طرفدار سادگی است، مخالف شتابزدگی است و یک رگ لجبازی دارد.

 

طالع بینی شخصیت متولدین خرداد ماه:
اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع‌الانتقال ، متلّون‌المزاج ، غیر پایدار ، عاشق کارهای فکری ، کنجکاو ، پرانرژی ،دارای شخصیّت دوتایی ، بی‌ثبات ، دمدمی مزاج ، هرگز کار را تمام نمی‌کند ، عاشق مسافرت ، معاشرتی ، سر به هوا ، زرنگ ، قابل تطبیق با هر محیط ، پی به اسرار می‌برد ، نا آرام ، در جستجوی مطالب جدید ، واقعاْ با سلیقه ، ماهر ، دارای قدرت فکری زیاد ، آدم شناس ، عاشق برنامه‌های کوتاه‌مدت ، منطقی ، عاشق حرکت ،متنفّر از تقلّب ، عاشق کامپیوتر ، از کار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج ، زود جوش ، در یک‌جا بند نمی‌شود ، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند ، قابل انعطاف ، عاشق مطالعه ، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ ،دارای قوّه تخیّل زیاد ، خوش سر و زبان ، ماجراجو و بی ثبات ، شیک پوش ، غیر حسود ، گاهی شاد و گاهی غمگین ، گاهی پر حرف و گاهی خاموش ، نکته سنج ، اهل هنر ، خواهان وفاداری ، کم حرف ، آب زیر کاه ، اهل معاشرت ، رویائی ، بی قرار ، اصلاْ رویش حساب نکنید ، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد ، با انصاف ، بدقول ، اهل زخم زبان ، گاهی لجباز ، عاشق غذاهای تند .

 

طالع بینی مرد متولد خرداد:
با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بیزار است.

 

طالع بینی زن متولد خرداد:
زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی‌ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه‌هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می‌ایستند.

 

طالع بینی شخصیت متولدین تیرماه:
خیلی حسّاس ، سریع الانتقال ، رویایی ، عاشق خانه و خانواده ، منزوی ، عاشق مهتاب ، عاشق فرزند ، علاقه مند به کشاورزی ، گاهی آرام و گاهی طوفانی ، خجالتی ، بسیار با سلیقه و شیک پوش ، پشتیبان اقوام ، دارای قویترین احساسات ، بهترین آشپز ، علاقه زیاد به گل ، دارای حس پدرانه یا مادرانه ، با وفا ، رفیق باز ، صرفه جو و اقتصادی ، محتاج به کمک دیگران ، پر محبّت ، مطیع همسر ، تا حدودی خسیس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهلقهر و آشتی ، در آشتی پیشقدم نمی شود ، همسری با وفا ، غمگین در روزهای ابری ، گاهی خوب و گاهی بد، خیالاتی ، عاشق عتیقه و اشیاء کهنه ، اهل تدارک و آذوقه ، مادیّگرا و پول پرست ، رک گو ، خودخواه ومغرور ، تا حدودی سطحی نگر ، صبور و آرام ، حافظ اسرار ، علاقه زیاد به مادر ، عاشق تعریف و تمجید ، مهمان نواز عالی . خیلی ظریف ، شکیبا ، صمیمی ، محافظه کار ، اهل ریسک نیست ، میهن پرست ، انتقامجو ، وسواسی ، رئوف ومهربان .

 

طالع بینی مرد متولد تیر:
اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه‌ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

 

طالع بینی زن متولد تیر:
با وفا، نجیب، گاهی اوقات خسیس، در آشپزی قابل، در شبهای مهتابی عاشق، در دوران مادری یک زن کم‌نظیر، از انتقاد نفرت دارد، اگر مورد تمسخر قرار گیرد به شدت آزرده خاطر می‌گردد و تاب تحمل طرد شدن را ندارد. صبر و از خودگذشتگی او برای کسانیکه دوستشان دارد حد و مرزی ندارد.

طالع بینی شخصیت متولدین مرداد ماه:
پر محبّت ، متنفّر از دروغ ، واقعاْ قدرتمند ، ثابت قدم ، عاشق شهرت ، بسیار مغرور ، سر حال و بشّاش ، خودخواه و جاه طلب ، بد پیله ، خود بزرگ بین ، مقتدر ، مؤدّب ، فعّال و کوشا ، با ثبات و پایدار ، قوی و با اراده ، اهل معنویّات، خود نما ، عاشق تعریف و تمجید ، با جرأت و شهامت ، رهبر و فرمانروا ، زود گول می خورد ، پر انرژی ، بلند نظر ، صدّیق و مهربان ، سخاوتمند ، وفادار ، شجاع ، علاقه مند به زندگی تجمّلی ، لجوج ، حساس ، پر توقّع ، پر تحمّل ، دوستِ واقعی ، یک پدر نمونه ، بی ریا ، رام شونده ، دارای خشمی طوفانی ، مدافع و پشتیبان اطرافیان ، علاقه مند به موسیقی ، باید مورد ستایش قرار گیرد ، کمی حسود ، کار آمد ، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج ، با گذشت ولی خودخواه ، بدون کینه ، فاقد بد ذاتی ، خون گرم ، ظریف کار ، سریع الانتقال ، خوش سیما و شکیل ، همیشه تمیز ، یک دفعه و ناگهانی عصبانی میشود ، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.

 

طالع بینی مرد متولد مرداد:
یک شیر ژیان و سر کش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه، بی عشق نمی‌تواند زندگی کند دل او از آئینه پاکتر و روشنتر است اما خشم او هم توفانی هم سهمگین خواهد بود. اغلب آدمهای کارآمدی هستند به نحوی که اغلب کارهای منزل را شخصا و با مهارت تمتم انجام می‌دهند.

 

طالع بینی زن متولد مرداد:
باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت، خواهان تجمل، ریاست طلب، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو، در دوستان تاثیر بسیار مطلوب بر جای می‌گذارد. مادری مهربان و صمیمی که می‌کوشدفرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار بیاورد.

 

طالع بینی شخصیت متولدین شهریورماه:
حسّاس ، با هوش ، شاد و سر حال ، دقیق ، وظیفه شناس ، خوش هیکل و خوش تیپ ، سالم و تندرست ، اهل سازش ، سود جو ، خجول ، بد پیله ، واقعاْ ساعی و کوشا ، سرمایه دار ، کمال گرا ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّکی به نفس ، خونسرد و خوددار ، عاشق کامپیوتر ، روشنفکر و دانشمند ، قابل انعطاف ، وسواسی ، پر انرژی ، مبتکر ، اهل اعتدال و میانه روی ، کمک رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام نشدنی ، بی ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، چشم و گوش بسته ، با شرم و حیا ، ثابت قدم ، مورد حسد قرار می گیرد ، دور از جرّ و بحث ، گول زرق و برق را نمی خورد ، فرشته خو ، خیلی درس خوان ، چابک ، خیال پرداز ، دارای ذائقه قوی ، با انضباط و مستقل ، کاردان و لایق ، نکته سنج ، خود کفا ، پر توقّع ، اهل همدردی ، زود رنج ، قاطع ، دور اندیش، خرده ‌گیر و خورده بین

 

طالع بینی مرد متولد شهریور:
آتش عشق این مرد بسیار کم شعله اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه‌ای است از کمال و هوش و ثبات قدم.بر انگیختن احساساتش کار دشواری است. او می‌تواند سالهای سال بدون اینکه قلبش برای کسی بتپد زندگی کند. به کوچکترین چیزهائی که مورد علاقه همسرش است فکر می‌کند و به آنها اهمیت میدهد.

طالع بینی زن متولد شهریور:
بسیار احساساتی، بی‌ریا و تزویر، خوش قلب، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز نمائید. در هیچ کاری زیادهروی نمی‌کند و خوب می‌تواند از خود مراقبت کند. در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی نشان می‌دهد.

 

طالع بینی شخصیت متولدین مهر ماه:
اهل اعتدال ، حامی وپشتیبان همسر ، شیرین بیان ، صلح جو ، علاقه مند به فضا ، آرام و متین ، بسیار منطقی، بی آلایش ، عاشق اصالت ، علاقه مند به موسیقی ، اجتماعی ، مؤقّر ، بد پیله ، خجالتی ، پر از احساس ، اهل مشورت ، عاشق هنر و ادبیات ، سیاستمدار ، به فکر فردا نیست ، مقبول اطرافیان ، اهل مساوات و برابری ، پر شور و حرارت نیست ، عاقل ، اهل حمایت از دیگران ، معتدل و پایدار ، شکمو ، امیدوار ، با انصاف ،خوش سلیقه ،اهل تجزیه و تحلیل ، گاهی تنبل ، کنجکاو و جستجو گر ، متنفّر از زیادی مهمان ، انتقامجو ، از بی بند و باری متنفّر است ، با معلومات و با درایت ، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد ، مهربان ، شیک پوش و جذّاب ، نکته سنج ،دارای پشتکار فراوان ، یک روز گرم و یک روز سرد ، هوشمند ، مشاور خوب ، دوست یاب ، منظّم و مرتّب ،عاشقرنگ آبی ، گاهی لجباز ، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود ، صادق و درستکار ، خوش مشرب ، ساده دل ، آسان
گیر ، دو دل و مردد ، خوش‌بین .

 

بهترین ماه تولد

طالع بینی مرد متولد مهر:
با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید. این مرد به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیست. شما می‌توانید به خود ببالید که هوشمند‌ترین مشاور جهان را د رجوار خود دارید.

 

طالع بینی زن متولد مهر:
معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بارها در او علائم یاز قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می‌بیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد. در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می‌سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد.

 

طالع بینی شخصیت متولدین آبان ماه:
قوی و قدرتمند ، مصمّم و با اراده پولادین ، ورزشکار ، هوشیار ، حسّاس و خجول ، در ظاهر آرام ولی در باطنخروشان ، انتقامجوی شدید ، پر انرژی ، واقعاْ کوشا ، عاشق ماورالطبیعه ، اهل معنویّات ، عاشق مسائل مرموز، هر کاری را به پایان می رساند ، مشکوک و کنجکاو و تودار ، مجری بسیار خوب ، پایدار و با ثبات ، محقّق ورزیده ،کاشف و دانشمند ، علاقه مند به تفتیش عقاید ، فکر سایرین را می خواند ، دارای روح قوی ، واقعاْ امیدوار ،فرمانده و سیاستمدار ، مقاوم و پر تحمّل ، فنا ناپذیر ، عدّه کمی را وارد زندگی خود می کند ، عاشق تولّد مجدّد ،دارای اهداف عالی ، بلند پرواز ، علاقه‌مند به روانکاوی و روانشناسی ، پر شور و حرارت ، پدری فداکار ، عاشقنصیحت کردن دیگران ، دارای افکار تخیّلی و ایده آل ، زیبا ، حسود ، موقع شناس ، جاه طلب ، خشن ، قابل اعتماد، متنفّر از دروغ ، با وقار ، منطقی ، ماجراجو ، عاشق اسرار حیات و جهان ، با اعتماد به نفس ، شجاع و دلیر ،کمال گرا ، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می کند .

طالع بینی مرد متولد آبان:
تیز هوش، با اراده، خواستار هدفهای بزرگ، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگوئید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است.

 

طالع بینی زن متولد آبان:
طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، برای متولد این ماه اندکی علاقه و یا اندکی تنفر مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن و در غیر اینصورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست.

 

طالع بینی شخصیت متولدین آذرماه:
پر شانس‌ترین فرد ، ساده و بی آلایش ، عاشق تعلیم و تربیت ، سازش‌کار ، با هوش و با نشاط ، اهل دین و مذهب و معنویّات ، کنجکاو ، خوش قلب ، دوست داشتنی ، علاقه‌مند به مسافرت و گردش ، اجتماعی و خوش مشرب ، اهل تجربه ، سخاوتمند ، با ذوق ، چالاک ، یک دفعه حرف شیرین می پراند ، انعطاف پذیر ، فراموشکار ،اهل عدالت ، مشتاق و پر انرژی ، زود خسته می شود ، علاقه‌مند به معاشرت و دوست یابی ، مرتّب کار عوض می کند ، عاشق تنوّع ، شاد و خندان ، با شهامت ، پاک و معصوم ، دعوائی و زودرنج ، اهل فرار از مسئولیّت ، خوش ذات ، صادق ، کم دقّت ، خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، ولخرج ، رک گو ، اهل سؤال و جواب ، دمدمی مزاج ، برای دوست هر کاری می کند ، عاشق شهرت و افتخار ، خونگرم ، با معلومات ، سریع الانتقال و باهوش ، خوش گذران ، چیز فهم ، مشتاق بیان حقایق .

 

طالع بینی مرد متولد آذر:
صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی‌قیدی و طرفدار تنوع و مسافرت، خطرناکترین شوهر دنیا است. صاحب بزرکترین کلکسیون دوست آشنا در دنیاست، به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آنها میسازد.

طالع بینی زن متولد آذر:
اهل منطق و واقعیت، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن، بی نظم و انضباط، راستگو اما بد زبان و درشت‌گو، زبان متولد این ماه نیشدار و پر کنایه است اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا ست. بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و مادیات

 

طالع بینی شخصیت متولدین دی ماه:
دارای شخصیّت عالی ، خیلی لایق و کاردان ، بهترین رئیس ، انتقامجوی شدید ، ساده پوش و بی آلایش ،محتاط ، آرام و صبور ، مرد عمل ، مقتدر ، پر تحمّل ، جدّی و جاه طلب ، فعّال و کوشا ، واقع بین ، سرکش ، پولدوست ، بیهوده انرژی تلف نمی کند ، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می کند ، با‌شرف و با ‌وجدان ،تمیز ، خودکفا و سودجو ، دارای حس مسئولیّت زیاد ، دشمن ولخرجی و اسراف ، حسابگر ، مخالف تجمّلات ،صاحب شأن و مقام ، سازمان دهنده خوب ، تقریباْ سیاستمدار ، کوشا و مطمئن و خونسرد ، تودار ، مالک همسرخود ، حسود و بدبین ، متنفّر از طلاق ، دارای عدم اعتماد به نفس کافی ، قدرت طلب ، خانواده دوست ، خشک ولی مهربان ، خشن ، دارای زبان نیش‌دار ، شاد و با نشاط ، دارای باطن خروشان ، غیر قابل گذشت ، قدر شناس، گاهی اوقات خجالتی ، باانضباط ، بد اخم و بد عنق ، دارای حافظه قوی ، زود سر کار می آید و دیر می رود ، ازتنبلی بیزار است ، اهل دکتر و دارو ، خونسرد و مداوم ، ثابت قدم ، خودکار ، مذهبی ، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز .

 

طالع بینی مرد متولد دی:
قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر، پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز. مقام را به ثروت ترجیح می‌دهد. در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج که پا به سن می‌گذارد نرم می‌شود. ابراز عشق و علاقه را باید به وی یاد بدهید. مرد این ماه هرگز از روی هوس ازدواجنمی‌کند.

طالع بینی زن متولد دی :
جاه طلب، کد بانو، منظم، کمی لجباز و زود رنج، همیشه آراسته و خوش لباس، هدف نهائی او همیشه تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیتهای چشمگیر است. از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت است.

 

طالع بینی شخصیت متولدین بهمن ماه:
بسیار حسّاس ، استوار و ثابت قدم ، واقعاْ عاقل و تودار ، بدون ریا و تزویر ، انسان واقعاْ خوب ، دانا ، خونسرد ،رک گو ، روی خودش بیش از دیگران حساب می کند ، مستقل ، منطقی ، عاشق بشریّت و انسانیّت ، فکر دیگران را می‌خواند ، ثابت قدم ، آرامش دوست ، کمک رسان ، آسان زندگی می کند ، پرسه زدن را دوست دارد ، دارای حسّ ششم قوی ، علاقه مند به دوستان ، آزادیخواه ، بلند پرواز ، رام نشدنی ، هر جا برود بر می گردد ، جاه طلب ، از اقرار به گناه منزجر است ، دوستان بسیار زیادی دارد ، رازدار و تو دار ، اجتماعی ، تا حدودی خودخواه و مغرور ، انتقاد را قبول ندارد ، فرشته خو ، از تعریف لذّت می برد ، راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد ، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازد ، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی ، دوستی او عمیق و شکوهمند است ، ولخرجیش از روی عقل است ، خوش قلب و مهربان ، کم‌حافظه ، بهترین مشاور ، پرحرکت و بی‌قرار ، کم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس .

 

طالع بینی مرد متولد بهمن:
دارا دوستان زیادی است، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر است. حسود و سوظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد. دیر ازدواج می‌کند و در بیماری وسواس است. ذاتآ اجتماعی است و افکاری را در سر می‌پروراند که اصلآ عملی نیستند. عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر نگه می‌دارد.
طالع بینی زن متولد بهمن:
بسیار غافلگیر کننده، سزیع الانتقال، دارادی حس پیش بینی، کنجکاو، رفیق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، درعشق خود بسیار جدی و وفادار است اما قادر به ابراز آن نیست. او متعلق به همه جا همه کس است اما د رعین حال از آن هیچکس نمی‌باشد.

 

شاید این موضوع ذهنتان را به خود درگیر کرده باشد که واقعا بهترین زمان برای بچه دار شدن چه موقع می باشد ؟ گاهی اوقات می شنوید که بچه ها در فصل های خاصی سالم تر هستند و بهتر است که در آن زمان به دنیا بیایند و اکنون دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که این موضوع حقیقت دارد و علت آن هم برای آنان مشخص است. البته که مطالعات بسیار گسترده ای روی این موضوع انجام شده است که شواهد زیادی را برای اثبات این حرف نشان می دهد.

فصل زمستان برای بچه دار شدن مناسب نیست

محققان در اوایل سال 1930 به این نتیجه رسیدند کودکانی که در فصل زمستان متولد می شوند ، وضعیت سلامتی مناسبی ندارند و معمولا تا آخر عمر خود بیشتر در معرض مشکلات جسمی هستند . ویژگی های دیگری نیز برای آن ها وجود دارد :رشد آرام تر، بیماری ذهنی و حتی مرگ زودتر .

علت آن هم دمای سرد و سخت زمستان ، آلودگی بیشتر هوا می باشد اما اخیرا نتایج دیگری به دست آمده که کمی موضوع را پیچیده تر کرده است . مادرانی که سفید پوست نیستند و از لحاظ تحصیلی در سطح پایین تری هستند ، احتمال بیشتری برای فرزندانی با مشکلات جسمی خواهند داشت. راهبرد جدیدی برای پاسخ به این سوال در بلند مدت به وجود آمده است که شروع به بررسی بچه های متولد شده بین سال های 1994 تا 2006 کرده است و این مطالعات فقط روی بچه هایی انجام شده که پدر و مادر یکسان دارند یا در واقع خواهر و برادر هستند.

بهترین ماه تولد

مطالعات نشان می دهد که نیمه آخر ماه فروردین و نیمه اول ماه اردیبهشت اصلا برای باردار شدن مناسب نیست . کودکانی که نطفه آن ها در این ماه بسته می شوند و در نتیجه در زمستان متولد می شوند، 13 درصد احتمال بیشتری برای تولد زودرس دارند و از طرفی زود متولد شدن و وزن کافی نداشتن در ان ها باعث به وجود امدن مشکلات بسیار زیادی از جمله ضعف سیستم ایمنی ، بینایی و شنوایی ضعیف تر و مشکلات ذهنی می شود که این تفاوت در اواخر عمر آن ها خود را نشان می دهد و به همین دلیل توصیه می شود که اقدام به بارداری را به ماه خرداد موکول کنید.

همچنین اگر در فصل بهار باردار شوید با افزایش سموم و نیترات مواد غذایی و شروع بادهای موسمی در بهار ، این عوامل محیطی غده تیروئید زنان باردار را کم کار می کند و بر روی جنین تازه تشکیل شده تاثیر می گذارد بنابراین کودکان متولد بهار کم هوش تر از بچه های دیگر هستند و کندتر از آنها در مدرسه و دانشگاه پیشرفت می کنند.

چنانچه قبلا هم در نمناک گفتیم ممکن است باردار شدن در اوایل بهار به دلیل مشکلاتی که گفتیم ، مناسب نباشد اما به دنیا آمدن کودک در این فصل می تواند برای کودک فواید و معایبی داشته باشد .

متولدین بهار شاد تر هستند

بارداری در فصل بهار ، در خطر انداختن آینده شغلی و تحصیلی فرزند شما تاثیرگذار است اما به دنیا آمدن کودک تان در این فصل، سبب می شود ، کودکان در آینده زندگی شادتری داشته و احساس رفاه و شادی کنند.

ابتلا به سرطان در متولدین بهار بیشتر است

تحقیقات نشان داده احتمال ابتلا به سرطان لنف در میان متولدان بهار 25درصد بیشتر از کسانی که در زمستان به دنیا آمده اند . ابتلا به ملانوم نوعی سرطان خون کشنده در متولدان بهار و تابستان بیشتر است زیرا این کودکان سیستم ایمنی ضعیفی دارند.

متولدین بهار کم تحرک و بی حوصله هستند

متولدان فصل بهار میل بیشتری به کم تحرکی دارند و اغلب از نظر دیگران تنبل شناخته می شوند. متولدین بهار کم تحرک و بی حوصله و تنبل هستند و اگر وزن آنها بالاتر از 100کیلو هم باشد سراغ ورزش کردن نمی روند.

بی اشتهایی عصبی در متولدین بهار بیشتر است

متولدین فصل بهار به جز افسردگی دچار بیماری های روانی دیگری از قبیل بی اشتهایی عصبی هم می شوند.

متولدین بهار سیستم ایمنی ضعیف تری دارند

متولدین ماه فروردین یا اردیبهشت سیستم ایمنی ضعیف تری نسبت به متولدین ماه های دیگر دارند و به علت سطح پایین ویتامین D بدن مادران باردار در اواخر بارداری شان مبتلا به بیماری آرتریت روماتوئید می شوند .

متولدین فصل بهار دیکتاتور می شوند

ماه تولد بر روی شغ آینده افراد نیز تاثیر گذار است . متولدان فروردین احتمالا به جای نابغه شدن مانند هیتلر و صدام دیکتاتور می شوند اما اردیبهشتی ها بیشتر به ورزش علاقه پیدا خواهند کرد و میانه زیادی با سیاست ندارند اما خردادی ها احتمالا ریاست شرکت ها را بر عهده می گیرند یا جوایز بزرگی مثل نوبل را دریافت خواهند کرد.

بهترین فصل برای باردار شدن

تابستان را می توان بهترین فصل برای باردار شدن نام برد. تیم تحقیقاتی به این نتیجه رسیده است مادرانی که بین خرداد تا مرداد باردار می شوند، اضافه وزن بیشتری پیدا می کنند و فرزندانی را به دنیا می آورند که حدودا 8 گرم از نوزادان در ماه های دیگر سنگین تر می باشد.

این کودکان همچنین در طول زندگی به بیماری های کمتری مبتلا می شوند و از طرفی مادران آن ها نیز احتمال بسیار کمتری برای زایمان زود هنگام دارند.

نکته :

پزشکان در این مورد اعلام کردند که علاوه بر فصل مناسب ، مادران باید به مشکلات کاری نیز توجه کنند که هرچقدر از لحاظ شغلی آرامش بیشتری داشته باشند ، بارداری بهتر و راحت تری خواهند داشت . شاید موضوع زایمان زودرس برای بعضی ها جدی به نظر نرسد اما تفاوت در تمام مراحل زندگی کودک خودش را نشان خواهد داد که این کودکان بیش از بقیه در معرض مشکلاتی مثل تب و آنفولانزا خواهند بود و سطح ویتامین دی بدن مادر نیز برای کودکانی که متولد فصل زمستان می باشند، بسیار حائز اهمیت است .

بهترین ماه تولد
بهترین ماه تولد
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *