دسته‌ها
پستها

سالن زیبایی خوب در قیطریه

دوره مقدماتی php
سالن زیبایی خوب در قیطریه
سالن زیبایی خوب در قیطریه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

این سایت صرفاً برای اطلاع‌رسانی کاربران است. لذا هرگونه استفاده‌ی تجاری و تبلیغاتی از محتویات آن ممنوع است و پیگیرد قانونی دارد.

برترین‌ها هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی‌های موجود در سایت ندارد. قبل از اقدام به استفاده از خدمات، اطمینان کافی را حاصل نمایید.

کاربران آنلاین :

بازدید کل :
۵۶۲,۰۱۶,۶۴۰

سالن زیبایی خوب در قیطریه

بازدید دیروز سایت :
۲۱۹,۹۲۰

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!

برای تماس و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بهترین آرایشگاه های زنانه قیطریه بر روی آن ها کلیک نمایید.

آدرس: بلوار کاوه، ابتدای اندرزگو، بالای رستوران تورینو، طبقه ۵، واحد ۵

شماره تماس: 02122246780

شماره همراه: 09123943025

مینا:

سالن زیبایی خوب در قیطریه

من توی این سالن زیبایی تاتوی رژ لب و خط لب انجام دادم. خیلی خوب کارشون رو انجام دادن و من از کارشون راضی بودم. بعد از تاتو ورم لبهام خیلی زود از بین رفت و زیاد سوزش و خارش نداشت. ماندگاریش هم خیلی خوب بود. اگه می خوایین تاتو انجام بدین حتماً به این سالن زیبایی تو قیطریه یه سر بزنین.

آدرس: قیطریه، جنب پارک قیطریه، خیابان روشنایی شرقی

شماره تماس: 02126657140

شماره همراه: 09123073430

سپیده: 

کار گریم و میکاپ عروس این سالن زیبایی واقعاً خیلی خوبه و هر کس تا به حال مشتری این سالن زیبایی بوده از کارشون راضی بوده. طبق جدیدترین متدهای روز کار آرایش عروس رو انجام میدن و ماریالی که برای گریم و میکاپ عروس استفاده می کنن همگی از محصولات خوبه و آرایش عروس به هیچ عنوان هیچ تغییری نمی کنه و به هم نمی ریزه. این سالن زیبایی جزء بهترین آرایشگاه های زنانه در تهران محسوب می شه. 

آدرس: بلوار اندرزگو، نبش بلوار کاوه

شماره تماس: 02126768714

شماره همراه: 

نینا:

این سالن زیبایی تو کار کاشت و طراحی ناخن تخصص داره و همه کارکنانش کارشون رو به بهترین نحو انجام میدن. من مدت زیادی هست که به این سالن زیبایی می رم . تا به حال نشده که ناخن هام بشکنه یا رنگش بره. موادی که برای مشتری استفاده می کنن جنسش خیلی خوبه. به نظرم این سالن زیبایی یکی از سالن های خوب برای کاشت و طراحی ناخن هست.

آدرس: قیطریه، روبروی پارک قیطریه، کوچه شب تاب، پلاک 5، واحد 8

شماره تماس: 02122390328

مینا: 

من همیشه برای کوتاه کردن موهام و اصلاح ابرو به این سالن زیبایی میام.علاوه بر این که کار این سالن زیبایی خیلی خوب و عالیه، محیطش هم خیلی گرم و دوستانس و پرسنل خوش برخورد و مهربونی داره. این سالن زیبایی همیشه جدیدترین زورنال های مو رو داره و طبق اون مو مشتری رو کوتاه می کنه.این سالن یکی از سالن های خوب قیطریس.

آدرس: بلوار اندرزگو، روبروی پارک قیطریه

شماره تماس: 02122211222

شماره همراه: 09123705535

لاله:

این سالن زیبایی زیباترین مش و های لایت رو برای مشتری انجام میده. من به تازگی موهام رو تو این سالن زیبایی های لایت کردم. رنگ موهام خیلی خوب شده و وهام اصلاً آسیب ندیده به خاطر مواد دکلره. به نظرم تو کار مش و های لایت واقعاً تخصص دارند. من که خیلی از کارشون راضی هستم و از این به بعد هر وقت کار رنگ مو داشته باشم حتماً به همین سالن میرم.

آدرس: بلوار اندرزگو، نبش کوچه مهر محمدی، پلاک ۱۲۶، برج دیانا

شماره تماس: 

شماره همراه: 09198341762

ثمین:

من همیشه تو این سالن زیبایی موهام رو براشینگ می کنم.کارشون واقعاً حرف نداره و تا زمانی که مو شسته نشه حالتش از بین نمیره. کار شینیونشون هم عالیه و همیشه مدل های جدیدی دارن که برای مشتری انجام بدن. من که مشتری همیشگیشون هستم و همیشه از کارشون راضی بودم.

آدرس: قیطریه، خیابان اندرزگو، میدان ندا

شماره تماس: 

شماره همراه: 09125167495

بیتا:

من برای اولین بار تو این سالن ابروهام رو سایه زدم و با این که اولین بار بود که به این سالن زیبایی می رفتم خیلی از کارشون راضی بودم. سایه ابرو یه مدل تاتو هست ولی چون طبیعی تر به نظر می رسه تصمیم گرفتم سایه ابرو بزنم. این سالن زیبایی به عنوان یکی از سالن های خوب برای کارهایی مثل سایه و هاشور ابرو شناخته شده.

آدرس: بلوار سی و پنج متری قیطریه، کوچه شب تاب، پلاک ۵، واحد ۴

شماره تماس: 02122230847

شماره همراه: 

الناز:

سالن زیبایی خوب در قیطریه

 به نظرم این سالن زیبایی بیشتر تو زمینه میکرودرم و پاکسازی پوست صورت تخصص داره. من توی این سالن زیبایی پوستم رو میکرودرم کردم. با ابزارهای مخصوص پوست من رو لایه برداری کردند. از وقتی میکرودرم کردم پوست صورتم خیلی جوون تر شده و بیشتر لک ها و چروک های صورتم از بین رفته. کارشون واقعاً عالیه.

آدرس: قیطریه، میدان کتابی، ساختمان هدایت، پلاک۵۰، طبقه دوم، واحد ۸

شماره تماس: 02122219378

شماره همراه: 09227683151

مهدیه: 

موهای من به خاطر دکلره کردن زیاد خیلی خشک و بد حالت شده بود. حتی چند بار موهام رو ویتامینه کردم ولی تاثیری نداشت. یکی از دوستانم این سالن زیبایی رو به من معرفی کرد. تو این سالن موهام رو کراتینه کردم. کارشون واقعاً حرف نداره. از وقتی کراتینه کردم موهام صاف و نرم و خوش حالت شدن. موادی که برای کراتینه استفاده می کنن از برندهای خوب و درجه یک هست. این سالن زیبایی یکی از بهترین سالن های قیطریه محسوب میشه.

آدرس: بلوار کاوه (شمال)، ابتدای بلوار اندرزگو (شرق)، پلاک ۱۳۸

شماره تماس: 02122693793

شماره همراه: 09128151202

سارا:

کار گریم و میکاپ این سالن زیبایی بی نظیره. من عروس این سالن بودم و خیلی از کارشون راضی بودم. قبل از آرایش صورتم رو ماساژ دادن و از ماسک های مخصوص روی پوستم استفاده کردند. پوستم خیلی خوب و براق شد و بعد از اون کار آرایش رو شروع کردند. با وجود مواد گریم پوستم اصلاً اذیت نشد. به نطرم این سالن زیبایی تو کار گریم عروس تخصص داره.

آدرس: بلوار اندرزگو، تقاطع قیطریه، ساختمان الماس اندرزگو، پلاک ۶۰، واحد ۲۰۱

شماره تماس: 02122202118

شماره همراه: 

گلاره:

 این سالن زیبایی تو کار کاشت مژه و اکستنشن مو خیلی حرفه ایی هستش. بیشتر مشتری ها برای کاشت و ترمیم مژه هاشون به این سالن زیبایی میان. من خیلی وقته مشتریشون هستم. من تو این سالن هم کاشت مژه انجام دادم و هم موهام رو اکستنشن کردم و از هر دوش هم خیلی راضی هستم. 

آدرس: قیطریه، حکمت

شماره تماس: 02122247968

شماره همراه: 09391432255

صبا:

این سالن زیبایی جزء یکی از سالن های خوب قیطریه هستش.تخصص این سالن بیشتر تو زمینه رنگ و مش و دکلره هست. من مدت زیادیه که به این سالن زیبایی میام و موهام رو رنگ می کنم ولی تا به حال نشده موهام به خاطر دکلره بسوزه یا آسیب ببینه.  به خاطر مواد خوبی که برای دکلره استفاده می کنند، رنگ مو خیلی خویب میشه و مو هم صدمه نمیبینه. این سالن زیبایی برای رنگ و مش انتخاب خیلی خوبیه.

آدرس:بلوار قیطریه، کوچه تواضعی، کوچه عباس صادقی، پلاک ۶، واحد ۴

شماره همراه: 09352051001

ملیحه:

 آرایش و میکاپی که این سالن زیبایی برای مشتری انجام میده خیلی ملایم و طبیعیه. مواددی که برای آرایش استفاده می کنه بیشتر ریشه گیاهی داره برای همین پوست صورت اذیت نمی شه. پوشش دهی کرم پودری که استفاده می کنه هم خلی خوبه. من برای نامزدی خواهرم به این سالن زیبایی رفتم. به نظرم یک از بهترین سالن های قیطریس.

آدرس: اندرزگو – نبش بلوار کاوه

شماره تماس: 02126768509

شماره همراه: 

ملیکا: 

 این سالن زیبایی  تو زمینه میکروبلیدینگ تخصص داره. ابروهای من خیلی کم پشت و نامرتب شده بود. بعد از این که کار میکروبلیدین ابرو انجام دادم، ابروهام پرپشت و خوش حالت شدن. من واقعاً از کار این سالن زیبایی خیلی راضی هستم و هر کس کار میکروی ابرو داشته باشه این سالن زیبایی رو بهش معرفی می کنم.

آدرس: شریعتی، بالاتر از پل صدر، نرسیده به متروی قیطریه، پلاک ۱۷۴۳

شماره تماس: 02122212318

شماره همراه: 09199312656

مریم:

من همیشه برای وکس صورتم به این سالن زیبایی میام. کارشون خیلی خوبه و پوست صورت بعد از وکس اصلاً دچار حساسیت نمیشه. موادی که تو این سالن برای وکس استفاده میشه گیاهیه برای همین باعث حساسیت پوستی نمیشه. این سالن زیبایی از بهترین سالن های قیطریه محسوب میشه و من برای بیشتر کارهام اینجا میام.

 

در صورت نیاز لیست آرایشگاه های زنانه در شمال تهران و آرایشگاه های زنانه در نیاوران را مشاهده نمایید.

باشه


سالن زیبایی  بارانا

سالن زیبایی خوب در قیطریه

دپارتمان تخصصی گریم و میکاپ عروسکلیه خدمات آرایشیخدمات ناخن

ارائه کلیه خدمات آرایشیکلیه امور میکروپیگمنتیشن زیر نظر متخصص

میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو توسط متخصص با تجربه و با سلیقهطراحی دائم ابرو، خط چشم، لببرای داشتن ابروهای پرپشت و طبیعی ما هاشور سه بعدی و ترکی را به شما پیشنهاد می کنیم.هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشنبا استفاده از رنگ های کاملا گیاهیبدون ایجاد حساسیت و خونریزیهمزمان استفاده از تثبیت کننده رنگ- انواع بافت- انواع شینیونانواع شینیونهای شل، اروپایی، فشن، ترکیب با بافت، عربی، کلاسیک و …کلیه شینیونها با آماده سازی قبلی و بدون استفاده از ابزار و موی اضافه انجام میشود.یعنی با یک موی کوتاه هم میشود بدون ابزار یک شینیون شیک داشته باشیم.(اضافه کردن مو و استفاده از ابزار فقط در صورت درخواست مشتری و در موارد خاص امکان پذیر است)

تلفن : 02126459137

همراه : 09192907187

آدرس : قیطریه، خیابان سلیمانی شرقی، روبروی بانک تجارت، پلاک 13، طبقه دوم غربی

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا  کلیک کنید.

سالن زیبایی آرزو

سالن تخصصى آرایش و گریم عروسِ رویای عروسخدمات پوستخدمات ماساژ با دستگاهخدمات اپیلاسیونجدیدترین متد گریم ناخن، مانیكور، پدیكوررنگ مو با جدیدترین متد هاى بالیاژ، آمبره، سامبرهاكستنشن مو صد در صد طبیعىاكستنشن مژه با مواد تخصصى با بهترین برندهاخدمات تخصصى كراتینه، ریباندینگ و المنت توسط متخصص حرفه اىانواع كوپ هاى ژورنالىكراتینه و احیاى مو با مواد كاملا طبیعى بدون كمترین فرمالینمیكروپیگمنتیشن – میكروبلیدینگبراشینگ هاى ژورنالى و كوپ هاى تخصصىبوتاكس و صافى صد در صد موپارافین تراپى دست و پا جهت درمان خشكى پوست و شفافیت آناپیلاسیون دائم، موقت كاملا بهداشتى و سریع- خدمات اکستنشن همراه با موی طبیعی و تضمینی، خدمات اکستنشن مژه- هاشور ابرو و لب، قرینه سازی ابرو، میکروپیگمنتیشن (میکروبلیدینگ همراه با آموزش)

همرا ه : 09392784395

آدرس : بلوار قیطریه، خیابان روشنایی شرقی، کوچه قیطریه جنوبی، نبش مهرداد، پلاک 25، باشگاه تندرستی

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا  کلیک کنید.

 

سالن زیبایی بامبو

دپارتمان فوق تخصصی گریم و میکاپ عروسآرایش دائم، میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ، اصلاح ابرو، اصلاح صورت با بند و وکسلیفت و لمینت و اکستنشن مژه، خدمات پوست، پاکسازی و جوانسازیاکستنشن با موی طبیعی، رنگ و انواع هایلایت، آمبره، مش، لولایت، بالیاژ و …کوپ های ژورنالی، انواع بافت هاکلیه خدمات کاشت گریم ناخن، کاشت ساده، کاشت بیبی بومر، کاشت ماربل، کاشت گلس

تلفن : 02122248526

همراه : 09361331650

آدرس : قیطریه بلوار اندرزگو، حکمت غربی

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا  کلیک کنید.

سالن زیبایی مادلین

خدمات عروس به سبک اروپایی با جدیدترین متد گریم و متعادل سازی و ارائه آلبوم و تستانواع شینیون و براشینگ حرفه ای کرلیخدمات احیای موهای آسیب دیده، انواع ویتامینه و از بین بردن موخوره بدون کوتاهیانواع رنگ، مش، هایلایت، بالیاژ، رنگ های ترکیبی آمبره، سامبره، دکاپاژ، کراتینهاکستنشن مژه در انواع رنگ ها به صورت دائم و موقتلیفت و لمینت مژه به صورت دائم و موقتلیفت و لمینت مژه به صورت حرفه ای و بدون آسیب دیدن بافت مژهطراحی دائم صورت، ابرو، مژه، لب و انواع رژ لب با رنگ های آمریکاییمیکروپیگمنتیشن، بن مژه، خط چشمسایه چشم، سایه ابرو توسط کادر حرفه ایاپیلاسیون پیشرفته با مواد گیاهی و معمولی کاملا بهداشتی در کابین مجزا با دوش و حمامخدمات بند و ابرو، وکس صورت و طراحی ابروکراتین مو با بهترین مواد دنیاانواع کوپ های ژورنالی با قیچی و موزرخدمات کاشت، ترمیم، مانیکور، پدیکور vip و معمولی، فرنچ، ژل، پودر و طراحی ناخن با نگین و سنگکلیه خدمات پوستخدمات لاغری با دستگاه ورزشیمشاوره رایگان

همراه : 09126462855

آدرس : قیطریه، خیابان کیکاووس، پلاک 26

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا  کلیک کنید.

سالن زیبایی VIP- خدمات حرفه ای ناخن- میکروپیگمنتیشن و طراحی ابرو- اکستنشن مو و مژه- رنگ، مش، دکلره با مواد معجزه آسای اولاپلکس- میکاپ عروس و میکاپ روزانه مشتری- کراتین صافی، درمانی و بوتاکس مو- اپیلاسیون گیاهی و معمولی- درمان قطعی موخوره بدون کوتاه کردن مو

تلفن : 02122688766

همراه : 09351083940

آدرس : قیطریه، اندرزگو

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا  کلیک کنید.

28 مرداد 1399 |

سالن زیبایی خوب در قیطریه

اصولا از دغدغه های خیلی از خانم ها انتخاب آرایشگاه زنانه خوب می باشد. با افزایش تعداد سالن های زیبایی و آرایشگران، انتخاب بهترین سالن زیبایی کار سخت و پیچیده شده است. با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت هر آرایشگاه با معیار و نیاز خود سالن زیبایی خوب را انتخاب کنیم.
اولین ویژگی آرایشگاه زنانه خوب داشتن ظاهر و طراحی زیباست. همیشه سالن زیبایی که دیزاین زیبا داشته باشد در ذهن مخاطب و مشتری باقی می ماند. حتی باعث می شود مشتری و مخاطب در مورد آن سالن زیبایی با افراد مختلف صحبت کرده و بصورت نامحسوس برای سالن تبلیغ رایگان انجام دهد. بهترین سالن زیبایی بلوار اندرزگو، آرایشگاه زنانه فرانک می باشد که با طراحی و دیزاین فوق العاده لاکچری آماده ارائه خدمات فوق تخصصی به همه خانم های زیباپسند می باشد. 
از ویژگی دیگر سالن زیبایی که در انتخاب آن بعنوان بهترین آرایشگاه زنانه موثر است استفاده از تجهیزات و فناروری روز دنیا در زمینه زیبایی ست. استفاده آرایشگر از دستگاه ها و تکنولوژی های پیشرفته و جدید برای انجام خدماتی مانند خدمات پوست و پاکسازی و یا ناخن می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
از سایر ویژگی بهترین سالن زیبایی نظافت و پاکیزی و مدیریت و سازماندهی پرسنل و مشتریان،
استفاده از کارشناسان ماهر و خبره در هر رشته
لبخند زدن و خوش اخلاقی، یکی از فاکتورهایی است که مشتریان در انتخاب سالن در نظر دارند.
یکی از معیارهایی که در انتخاب سالن زیبایی موثر است، در دسترس بودن سالن است. دسترسی راحت، داشتن جا پارک، شلوغ نبودن سالن ویژگی های بسیار مهمی هستند. اگر مشتری بیش از حد منتظر بماند ممکن است دفعه ی بعد به سالن دیگری مراجعه کند.
از نکات انتخاب یک آرایشگاه خوب بعنوان بهترین سالن زیبایی می باشد.

 

برای آشنایی بیشتر با بهترین سالن زیبایی در شمال تهران روی فیلم کلیک کنید

 

سالن فرانک با مدیریت خانم فرانک حسن نژاد یک سالن کاملاً تخصصی و حرفه ای می باشد که با ارائه انواع خدمات آرایشی و مراقبتی با بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا در قیطریه بلوار اندرزگو فعالیت دارد.
هر لاین آرایشگاه فرانک دارای کادری متخصص و با تجربه بوده و جهت ایجاد فضایی آرام و دلنشین برای مشتریان، تمامی خدمات آرایشی و مراقبتی در بخش های مجزای این سالن ارائه می شود. در سالن زیبایی فرانک به دلیل استخدام نیروی متخصص و کاربلد  ارائه خدمات به تمامی مشتری ها به راحتی و بدون تلف شدن وقت انجام می شود.  
تمامی خدمات آرایشی و مراقبتی در آرایشگاه فرانک طبق اصول ایمنی بهداشت، با مواد کاملاً مرغوب و با کیفیت انجام خواهد شد.

 

در سالن زیبایی فرانک در تمام رشته های آرایشی همه سبک ها و متدهای آرایشی کاملاً تابع نظر مراجعه کننده و سلیقه مشتری ارایه می شود. 
در سالن زیبایی فرانک قبل از شروع هر خدماتی مشاوره های لازم به مشتری داده می شود.

در آرایشگاه فرانک خدمات بصورت حرفه ای توسط کادر با تجربه و متخصص و کاملاً بهداشتی انجام می شود.
همانطور که می دانید برای انجام هر گونه خدمات آرایشی نیاز به مواد و ابزار با کیفیت داریم تا بدن هیچ عوارض و مشکلی 
هدف آرایشگاه فرانک جلب اعتماد و نیز رضایت مشتریان می باشد. به همین دلیل در آرایشگاه فرانک کلیه خدمات از مواد مرغوب و بدون هیچگونه عوارض انجام می شود.
در آرایشگاه فرانک در لاین های مختلف از برندها و محصولات معتبر ارایشی درجه یک و اروپایی برای مشتریان استفاده می شود.

 

 

گریم و آرایش فوق تخصصی عروس ، انواع شینیون و بافت مو فوق تخصصی عروس توسط تیم حرفه ای
 

لاین فوق تخصصی رنگ و لایت با ارائه جدیدترین تکنیک‌های رنگ و لایت آمبره، سامبره، بالیاژ، پوشینگ.
 

کراتینه و بوتاکس مو، ریباندینگ، ویتامینه مو، جدیدترین متد‌های تخصصی بوتاکس مو، حجم دهی و کانتورینگ مو، احیا و بازسازی مو‌های آسیب دیده توسط کارشناس مو دارای بورد تخصصی رنگ و لایت از اسپانیا.
پلکس تراپی، از جدیدترین تکنولوژی‌هایی که مواد آن بسیار مخصوص بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن سلامت مو‌ها را باز می‌گرداند.
آرژنین تراپی یا احیای مو‌های آسیب دیده با محصول فوق حرفه‌ای کرپلکس و ترمیم مو‌های آسیب دیده با مواد اولاپلکس.
کراتین تراپی با مواد آمریکایی و ۱۰۰% صد تضمینی بدون قرنطینه (تن‌ها در یک جلسه نتیجه کار را ببینید)

اکستنشن مو و مژه 

 

 روش‌های جدید هاشور ابرو، شیدینگ، فیبروز

هاشور و سایه ابرو، رنگساژ ابرو، انواع هاشور، شید ابرو، سایه شنلی مخملی ابرو، تاتو ماژیکی، دکوپاژ تتو‌های قدیمی و بد رنگ، ریموو ابرو.
(آموزش کلیه موارد فوق با ارائه مدرک فنی و حرفه ای)

 

پاکسازی پوست ، مشاوره پوست و مو 
Skin Care تخصصی‌ترین و حرفه ای‌ترین پاکسازی پوست توسط کارشناس و متخصص با سال‌ها تجربه
پاکسازی پوست با بهترین برند‌های روز دنیا: تالگو فرانسه، تگودر اسپانیا، فوراور امریکا هالیود استایل امریکا، دکتر بلتر آلمان
پاکسازی پوست در یک جلسه با مواد گیاهی و کائولین هندی روشن و شفاف سازی پوست در یک جلسه.

آب رسانی پوست‌های خشک، درمان جوش و جای جوش، سیاهی دور چشم و چروک و پف، لیفت صورت، درمان دانه‌های سر سیاه و آکنه پوست‌های چرب و مشکل دار.
اکسیژن رسانی پوست و امکان تنفس هوای تازه و افزایش جریان خون در سطح پوست، برای پوست‌هایی که از خستگی و آلودگی رنج می‌برند که پوست را شاداب و روشن می‌کند.
ماسک آب رسان طلا ماسک زیبائی صورت، بازسازی پوست، آبرسان، مرطوب کننده پوست، ضد چروک، سفید کننده، روشن کننده، رفع افتادگی پوست، بهبود متابولیسم پوست، تخصصی‌ترین خدمات

 

 

ارائه خدمات حرفه‌ای ناخن و طراحی‌های بی نظیر مطابق با سلیقه شما
ترمیم، صدف سازی، بیبی بومر، جواهر سازی، گل برجسته، ژلیش، مانیکور، پدیکور

 

اپیلاسیون فوق حرفه‌ای با مواد گیاهی در اتاق کاملا مجزا و محیطی آرام و بهداشتی با لوازم یک بار مصرف و مجهز به کابین دوش.
نمونه کلیه خدمات انجام شده را می‌توانید از همین سایت و با مراجعه به قسمت شبکه‌های اجتماعی ما (اینستاگرام و تلگرام) مشاهده نماید و یا جهت اطلاعات بیشتر یا رزرو وقت با کلیک رو شماره‌های تماس، ارتباط پیدا کنید.

از اینکه افتخار انجام خدمات خود را به ما می‌سپارید، صمیمانه قدردان شما هستیم. تمامی خدمات آرایشگاه فرانک توسط کادر متخصص با سال ها تجربه و بالاترین سطح کیفیت انجام می شود.

 

 

آرایشگاه و سالن زیبایی فرانک در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل نیز پذیرای مشتریان خوش سلیقه خود می باشد.

 

 02122800360-02122240040-09358048585  
 

سالن زیبایی خوب در قیطریه

بهترین آرایشگاه کراتینه مو قیطریه

بهترین آرایشگاه عروس در قیطریه

معرفی بهترین سالن زیبایی در بلوار اندرزگو

 

 


حاصل جمع را بنویسید :

+

پاسخ سوال را به صورت عددی انگلیسی وارد کنید.

اصولا از دغدغه های خیلی از خانم ها انتخاب آرایشگاه زنانه خوب می باشد. با افزایش تعداد سالن های زیبایی و آرایشگران، انتخاب بهترین سالن زیبایی کار سخت و پیچیده شده است. با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت هر آرایشگاه با معیار و نیاز خود سالن زیبایی خوب را انتخاب کنیم.
اولین ویژگی آرایشگاه زنانه خوب داشتن ظاهر و طراحی زیباست. همیشه سالن زیبایی که دیزاین زیبا داشته باشد در ذهن مخاطب و مشتری باقی می ماند. حتی باعث می شود مشتری و مخاطب در مورد آن سالن زیبایی با افراد مختلف صحبت کرده و بصورت نامحسوس برای سالن تبلیغ رایگان انجام دهد. بهترین سالن زیبایی بلوار اندرزگو، آرایشگاه زنانه فرانک می باشد که با طراحی و دیزاین فوق العاده لاکچری آماده ارائه خدمات فوق تخصصی به همه خانم های زیباپسند می باشد. 
از ویژگی دیگر سالن زیبایی که در انتخاب آن بعنوان بهترین آرایشگاه زنانه موثر است استفاده از تجهیزات و فناروری روز دنیا در زمینه زیبایی ست. استفاده آرایشگر از دستگاه ها و تکنولوژی های پیشرفته و جدید برای انجام خدماتی مانند خدمات پوست و پاکسازی و یا ناخن می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
از سایر ویژگی بهترین سالن زیبایی نظافت و پاکیزی و مدیریت و سازماندهی پرسنل و مشتریان،
استفاده از کارشناسان ماهر و خبره در هر رشته
لبخند زدن و خوش اخلاقی، یکی از فاکتورهایی است که مشتریان در انتخاب سالن در نظر دارند.
یکی از معیارهایی که در انتخاب سالن زیبایی موثر است، در دسترس بودن سالن است. دسترسی راحت، داشتن جا پارک، شلوغ نبودن سالن ویژگی های بسیار مهمی هستند. اگر مشتری بیش از حد منتظر بماند ممکن است دفعه ی بعد به سالن دیگری مراجعه کند.
از نکات انتخاب یک آرایشگاه خوب بعنوان بهترین سالن زیبایی می باشد.

 

برای آشنایی بیشتر با بهترین سالن زیبایی در شمال تهران روی فیلم کلیک کنید

 

سالن فرانک با مدیریت خانم فرانک حسن نژاد یک سالن کاملاً تخصصی و حرفه ای می باشد که با ارائه انواع خدمات آرایشی و مراقبتی با بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا در قیطریه بلوار اندرزگو فعالیت دارد.
هر لاین آرایشگاه فرانک دارای کادری متخصص و با تجربه بوده و جهت ایجاد فضایی آرام و دلنشین برای مشتریان، تمامی خدمات آرایشی و مراقبتی در بخش های مجزای این سالن ارائه می شود. در سالن زیبایی فرانک به دلیل استخدام نیروی متخصص و کاربلد  ارائه خدمات به تمامی مشتری ها به راحتی و بدون تلف شدن وقت انجام می شود.  
تمامی خدمات آرایشی و مراقبتی در آرایشگاه فرانک طبق اصول ایمنی بهداشت، با مواد کاملاً مرغوب و با کیفیت انجام خواهد شد.

 

در سالن زیبایی فرانک در تمام رشته های آرایشی همه سبک ها و متدهای آرایشی کاملاً تابع نظر مراجعه کننده و سلیقه مشتری ارایه می شود. 
در سالن زیبایی فرانک قبل از شروع هر خدماتی مشاوره های لازم به مشتری داده می شود.

در آرایشگاه فرانک خدمات بصورت حرفه ای توسط کادر با تجربه و متخصص و کاملاً بهداشتی انجام می شود.
همانطور که می دانید برای انجام هر گونه خدمات آرایشی نیاز به مواد و ابزار با کیفیت داریم تا بدن هیچ عوارض و مشکلی 
هدف آرایشگاه فرانک جلب اعتماد و نیز رضایت مشتریان می باشد. به همین دلیل در آرایشگاه فرانک کلیه خدمات از مواد مرغوب و بدون هیچگونه عوارض انجام می شود.
در آرایشگاه فرانک در لاین های مختلف از برندها و محصولات معتبر ارایشی درجه یک و اروپایی برای مشتریان استفاده می شود.

 

 

گریم و آرایش فوق تخصصی عروس ، انواع شینیون و بافت مو فوق تخصصی عروس توسط تیم حرفه ای
 

لاین فوق تخصصی رنگ و لایت با ارائه جدیدترین تکنیک‌های رنگ و لایت آمبره، سامبره، بالیاژ، پوشینگ.
 

کراتینه و بوتاکس مو، ریباندینگ، ویتامینه مو، جدیدترین متد‌های تخصصی بوتاکس مو، حجم دهی و کانتورینگ مو، احیا و بازسازی مو‌های آسیب دیده توسط کارشناس مو دارای بورد تخصصی رنگ و لایت از اسپانیا.
پلکس تراپی، از جدیدترین تکنولوژی‌هایی که مواد آن بسیار مخصوص بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن سلامت مو‌ها را باز می‌گرداند.
آرژنین تراپی یا احیای مو‌های آسیب دیده با محصول فوق حرفه‌ای کرپلکس و ترمیم مو‌های آسیب دیده با مواد اولاپلکس.
کراتین تراپی با مواد آمریکایی و ۱۰۰% صد تضمینی بدون قرنطینه (تن‌ها در یک جلسه نتیجه کار را ببینید)

اکستنشن مو و مژه 

 

 روش‌های جدید هاشور ابرو، شیدینگ، فیبروز

هاشور و سایه ابرو، رنگساژ ابرو، انواع هاشور، شید ابرو، سایه شنلی مخملی ابرو، تاتو ماژیکی، دکوپاژ تتو‌های قدیمی و بد رنگ، ریموو ابرو.
(آموزش کلیه موارد فوق با ارائه مدرک فنی و حرفه ای)

 

پاکسازی پوست ، مشاوره پوست و مو 
Skin Care تخصصی‌ترین و حرفه ای‌ترین پاکسازی پوست توسط کارشناس و متخصص با سال‌ها تجربه
پاکسازی پوست با بهترین برند‌های روز دنیا: تالگو فرانسه، تگودر اسپانیا، فوراور امریکا هالیود استایل امریکا، دکتر بلتر آلمان
پاکسازی پوست در یک جلسه با مواد گیاهی و کائولین هندی روشن و شفاف سازی پوست در یک جلسه.

آب رسانی پوست‌های خشک، درمان جوش و جای جوش، سیاهی دور چشم و چروک و پف، لیفت صورت، درمان دانه‌های سر سیاه و آکنه پوست‌های چرب و مشکل دار.
اکسیژن رسانی پوست و امکان تنفس هوای تازه و افزایش جریان خون در سطح پوست، برای پوست‌هایی که از خستگی و آلودگی رنج می‌برند که پوست را شاداب و روشن می‌کند.
ماسک آب رسان طلا ماسک زیبائی صورت، بازسازی پوست، آبرسان، مرطوب کننده پوست، ضد چروک، سفید کننده، روشن کننده، رفع افتادگی پوست، بهبود متابولیسم پوست، تخصصی‌ترین خدمات

 

 

ارائه خدمات حرفه‌ای ناخن و طراحی‌های بی نظیر مطابق با سلیقه شما
ترمیم، صدف سازی، بیبی بومر، جواهر سازی، گل برجسته، ژلیش، مانیکور، پدیکور

 

اپیلاسیون فوق حرفه‌ای با مواد گیاهی در اتاق کاملا مجزا و محیطی آرام و بهداشتی با لوازم یک بار مصرف و مجهز به کابین دوش.
نمونه کلیه خدمات انجام شده را می‌توانید از همین سایت و با مراجعه به قسمت شبکه‌های اجتماعی ما (اینستاگرام و تلگرام) مشاهده نماید و یا جهت اطلاعات بیشتر یا رزرو وقت با کلیک رو شماره‌های تماس، ارتباط پیدا کنید.

از اینکه افتخار انجام خدمات خود را به ما می‌سپارید، صمیمانه قدردان شما هستیم. تمامی خدمات آرایشگاه فرانک توسط کادر متخصص با سال ها تجربه و بالاترین سطح کیفیت انجام می شود.

 

 

آرایشگاه و سالن زیبایی فرانک در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل نیز پذیرای مشتریان خوش سلیقه خود می باشد.

 

 02122800360-02122240040-09358048585  
 

بهترین آرایشگاه کراتینه مو قیطریه

بهترین آرایشگاه عروس در قیطریه

معرفی بهترین سالن زیبایی در بلوار اندرزگو

 

 


حاصل جمع را بنویسید :

+

پاسخ سوال را به صورت عددی انگلیسی وارد کنید.

طراحی سایت و
بهینه سازی
توسط شرکت راوک نگار پارس

28 مرداد 1399 |

سالن زیبایی خوب در قیطریه

 

– آرایشگاه و سالن زیبایی باید دارای فضایی کاملاً بهداشتی و تجهیزات مدرن و استاندارد باشد.
– قیمت و هزینه خدمات مختلف در یک آرایشگاه خوب باید طبق سازمان فنی و حرفه ای باشد.
– آرایشگاه خوب دارای کادر متخصص و حرفه ای بوده و نیز باید به نحوه اخلاق و رفتار پرسنل با مشتریان توجه ویژه داشته باشد.
– جهت صرف وقت آرایشگاهی را انتخاب کنید که دارای خدمات متنوع باشد. 
– آرایشگاه باید نوبت مشتریان را به خوبی زمان بندی و مدیریت کند که وقت مشتری تلف نشود.
– آرایشگاه باید به نظرات و سلیقه مشتری احترام گذاشته و نیز به رضایت مشتریان پس از ارائه خدمات اهمیت دهد.

سالن زیبایی فرانک دارای فضایی لوکس و کاملاً بهداشتی می باشد. سالن فرانک با مدیریت خانم فرانک حسن نژاد یک سالن کاملاً تخصصی و حرفه ای می باشد که با ارائه انواع خدمات آرایشی و مراقبتی با بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا در قیطریه بلوار اندرزگو فعالیت دارد.
هر لاین آرایشگاه فرانک دارای کادری متخصص و با تجربه بوده و جهت ایجاد فضایی آرام و دلنشین برای مشتریان، تمامی خدمات آرایشی و مراقبتی در بخش های مجزای این سالن ارائه می شود. در سالن زیبایی فرانک به دلیل استخدام نیروی متخصص و کاربلد  ارائه خدمات به تمامی مشتری ها به راحتی و بدون تلف شدن وقت انجام می شود.  
تمامی خدمات آرایشی و مراقبتی در آرایشگاه فرانک طبق اصول ایمنی بهداشت، با مواد کاملاً مرغوب و با کیفیت انجام خواهد شد.

ویژگی آرایشگاه فرانک:

– در سالن زیبایی فرانک در تمام رشته های آرایشی همه سبک ها و متدهای آرایشی کاملاً تابع نظر مراجعه کننده و سلیقه مشتری ارایه می شود. از میکاپ و آرایش نچرال و لایت اروپایی تا سبک های آرایش برزیلی و عربی. از کاشت ناخن های طبیعی و با فرنچ ساده تا کاشت ناخن های گریم و ژورنالی، انواع مش مو و کار با مواد و … همه و همه در آرایشگاه فرانک در بلوار اندرزگو اجرا می شود.
– در آرایشگاه لوکس و حرفه ای فرانک قبل از شروع هر خدماتی مشاوره های لازم به مشتری داده می شود.

– در آرایشگاه فرانک خدمات بصورت حرفه ای توسط کادر با تجربه و متخصص و کاملاً بهداشتی انجام می شود.
– همانطور که می دانید برای انجام هر گونه خدمات آرایشی نیاز به مواد و ابزار با کیفیت داریم تا بدن هیچ عوارض و مشکلی 
– هدف آرایشگاه فرانک جلب اعتماد و نیز رضایت مشتریان می باشد. به همین دلیل در آرایشگاه فرانک کلیه خدمات از مواد مرغوب و بدون هیچگونه عوارض انجام می شود.
– در آرایشگاه فرانک در لاین های مختلف از برندها و محصولات معتبر ارایشی درجه یک و اروپایی برای مشتریان استفاده می شود.

 

در سالن زیبایی فرانک در قیطریه کلیه خدمات آرایشی شامل گریم و شینیون فوق تخصصی عروس توسط تیم حرفه ای، کراتینه، بوتاکس مو، هایلایت، دکلره، آمبره، بالیاژ، ریباندینگ، رنگ و مش، خدمات ناخن، لمینیت مژه، اکستنشن، خدمات طراحی ابرو، بدن و چشم و … با روش و تکنیک های جدید روز دنیا به مشتریان خوش سلیقه ارائه می شود.
در آرایشگاه فرانک کلیه خدمات آرایشی و آموزشی توسط حرفه ای ترین آرایشگران و مدرس های تهران  برای شما بانوان عزیز در محیطی گرم و صمیمی انجام می شود.
تمامی خدمات آرایشگاه فرانک توسط کادر متخصص با سال ها تجربه و بالاترین سطح کیفیت انجام می شود.

 

بعکس سایر آرایشگاه های دیگر که در روزهای شنبه یا جمعه تعطیل می باشد، آرایشگاه و سالن زیبایی فرانک در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل نیز پذیرای مشتریان خوش سلیقه خود می باشد.

 02122800360-02122240040-09358048585 

 

بلوار اندرزگو غرب به شرق، بعد از تقاطع کاوه، پلاک(13) 154، طبقه 4
 

نمونه کارهای آرایشگاه زنانه قیطریه

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط با بهترین آرایشگاه قیطریه

معرفی سالن زیبایی فرانک در قیطریه+عکس نمونه کار

بهترین مرکز کاشت ناخن در بلوار اندرزگو

آرایشگاه خوب کراتینه مو در قیطریه

بهترین آرایشگاه رنگ مو و کار بامواد در بلوار اندرزگو

 

 


حاصل جمع را بنویسید :

+

پاسخ سوال را به صورت عددی انگلیسی وارد کنید.

 

– آرایشگاه و سالن زیبایی باید دارای فضایی کاملاً بهداشتی و تجهیزات مدرن و استاندارد باشد.
– قیمت و هزینه خدمات مختلف در یک آرایشگاه خوب باید طبق سازمان فنی و حرفه ای باشد.
– آرایشگاه خوب دارای کادر متخصص و حرفه ای بوده و نیز باید به نحوه اخلاق و رفتار پرسنل با مشتریان توجه ویژه داشته باشد.
– جهت صرف وقت آرایشگاهی را انتخاب کنید که دارای خدمات متنوع باشد. 
– آرایشگاه باید نوبت مشتریان را به خوبی زمان بندی و مدیریت کند که وقت مشتری تلف نشود.
– آرایشگاه باید به نظرات و سلیقه مشتری احترام گذاشته و نیز به رضایت مشتریان پس از ارائه خدمات اهمیت دهد.

سالن زیبایی فرانک دارای فضایی لوکس و کاملاً بهداشتی می باشد. سالن فرانک با مدیریت خانم فرانک حسن نژاد یک سالن کاملاً تخصصی و حرفه ای می باشد که با ارائه انواع خدمات آرایشی و مراقبتی با بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا در قیطریه بلوار اندرزگو فعالیت دارد.
هر لاین آرایشگاه فرانک دارای کادری متخصص و با تجربه بوده و جهت ایجاد فضایی آرام و دلنشین برای مشتریان، تمامی خدمات آرایشی و مراقبتی در بخش های مجزای این سالن ارائه می شود. در سالن زیبایی فرانک به دلیل استخدام نیروی متخصص و کاربلد  ارائه خدمات به تمامی مشتری ها به راحتی و بدون تلف شدن وقت انجام می شود.  
تمامی خدمات آرایشی و مراقبتی در آرایشگاه فرانک طبق اصول ایمنی بهداشت، با مواد کاملاً مرغوب و با کیفیت انجام خواهد شد.

ویژگی آرایشگاه فرانک:

– در سالن زیبایی فرانک در تمام رشته های آرایشی همه سبک ها و متدهای آرایشی کاملاً تابع نظر مراجعه کننده و سلیقه مشتری ارایه می شود. از میکاپ و آرایش نچرال و لایت اروپایی تا سبک های آرایش برزیلی و عربی. از کاشت ناخن های طبیعی و با فرنچ ساده تا کاشت ناخن های گریم و ژورنالی، انواع مش مو و کار با مواد و … همه و همه در آرایشگاه فرانک در بلوار اندرزگو اجرا می شود.
– در آرایشگاه لوکس و حرفه ای فرانک قبل از شروع هر خدماتی مشاوره های لازم به مشتری داده می شود.

– در آرایشگاه فرانک خدمات بصورت حرفه ای توسط کادر با تجربه و متخصص و کاملاً بهداشتی انجام می شود.
– همانطور که می دانید برای انجام هر گونه خدمات آرایشی نیاز به مواد و ابزار با کیفیت داریم تا بدن هیچ عوارض و مشکلی 
– هدف آرایشگاه فرانک جلب اعتماد و نیز رضایت مشتریان می باشد. به همین دلیل در آرایشگاه فرانک کلیه خدمات از مواد مرغوب و بدون هیچگونه عوارض انجام می شود.
– در آرایشگاه فرانک در لاین های مختلف از برندها و محصولات معتبر ارایشی درجه یک و اروپایی برای مشتریان استفاده می شود.

سالن زیبایی خوب در قیطریه

 

در سالن زیبایی فرانک در قیطریه کلیه خدمات آرایشی شامل گریم و شینیون فوق تخصصی عروس توسط تیم حرفه ای، کراتینه، بوتاکس مو، هایلایت، دکلره، آمبره، بالیاژ، ریباندینگ، رنگ و مش، خدمات ناخن، لمینیت مژه، اکستنشن، خدمات طراحی ابرو، بدن و چشم و … با روش و تکنیک های جدید روز دنیا به مشتریان خوش سلیقه ارائه می شود.
در آرایشگاه فرانک کلیه خدمات آرایشی و آموزشی توسط حرفه ای ترین آرایشگران و مدرس های تهران  برای شما بانوان عزیز در محیطی گرم و صمیمی انجام می شود.
تمامی خدمات آرایشگاه فرانک توسط کادر متخصص با سال ها تجربه و بالاترین سطح کیفیت انجام می شود.

 

بعکس سایر آرایشگاه های دیگر که در روزهای شنبه یا جمعه تعطیل می باشد، آرایشگاه و سالن زیبایی فرانک در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل نیز پذیرای مشتریان خوش سلیقه خود می باشد.

 02122800360-02122240040-09358048585 

 

بلوار اندرزگو غرب به شرق، بعد از تقاطع کاوه، پلاک(13) 154، طبقه 4
 

نمونه کارهای آرایشگاه زنانه قیطریه

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط با بهترین آرایشگاه قیطریه

معرفی سالن زیبایی فرانک در قیطریه+عکس نمونه کار

بهترین مرکز کاشت ناخن در بلوار اندرزگو

آرایشگاه خوب کراتینه مو در قیطریه

بهترین آرایشگاه رنگ مو و کار بامواد در بلوار اندرزگو

 

 


حاصل جمع را بنویسید :

+

پاسخ سوال را به صورت عددی انگلیسی وارد کنید.

طراحی سایت و
بهینه سازی
توسط شرکت راوک نگار پارس

اندرزگو – بین کاوه و قیطریه – جنب رستوران شمشیری – پلاک 130 – طبقه اول تلفن: 02122684200 ,02122684100منطقه: شمال تهران

گریم عروسآرایش عروس

آرایشگاه: سالن زیبایی افسون اندرزگو++بازدید عروس+31 فروردین

آتلیه: اتلیه مات

تمامی اظهار نظرهای کاربران صرفا نظرات شخصی آنان بوده و تمامی مسئولیت متوجه اظهار کننده نظر می باشد.

سالن زیبایی خوب در قیطریه

انجمن های نوعروس وب سایتی است برای تبادل نظر عروس خانم های جوان درباره بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و هر آنچه برای برگزاری یک مراسم عروسی رویایی مورد نیاز میباشد.

کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد – قدرت گرفته از سرورهای نوعروس

برنامه نویسی و طراحی با توسط آرتاباز

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

ارایشگاه زنانه خوب در قیطریه

ارایشگاه زنانه با سالن زیبایی نورافشان با داشتن کادر مجرب  و حرفه ای در زمینه میکاپ، شینیون، اکستنشن، رنگ، لایت، ناخن، کوپ، ابرو و… در محدوده قیطریه مفتخر است تا با بروزترین امکانات و خدمات زیبایی، اموزشی، ارایشی، به عنوان یکی از بهترین سالن عروس و زیبایی در شمال تهران (محدوده قیطریه، اندرزگو، دزاشیب، چیذر، تجریش، فرشته، الهیه، فرمانیه، پل رومی و در سراسر منطقه یک تهران) از دید مشتریان و نوعروسان محترم و عزیز لقب بگیرد

www.aros.blogfa.com

سالن زیبایی خوب در قیطریه

اینستا دارید؟

من فقط ب ارایشگاه پروشات تو غرب اطمینان دارم!

  make_up_mastan

ادرس اینستا

حتما شما غرب تهرانید ولی با یکبار امتحان مشتری ما میشین کلیه کادر ما بهترین های تهرانن

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است


+ بیشتر …

ادامه »

ادامه »

ادامه »

ادامه »

هیچ اطلاعاتی در مورد آرایشگاه هانا قیطریه در قیطریه ثبت نشده است .

سالن زیبایی خوب در قیطریه

میکاپ و گریم سینمایی عروس با مواد MAC و  CLARINS

پاکسازی و مراقبت پوست

اکستنشن مو و مژه صد در صد طبیعی با تضمین دکلره و رنگ و نگهداری در بلند مدت

وکس صورت با عصاره آلوئه ورا و عسل

قرینه سازی ابرو توسط ابرو کار حرفه ای

انواع کوپ های تایلندی و مکزیکی ۲۰۱۷

شینیون های مدرن و کلاسیک ۲۰۱۷

ارائه کلیه خدمات ناخن با ظاهری کاملاً طبیعی و مقاومتی بسیار بالا همراه با سنگ های تزیینی و طراحی در آب و فویل , طلا کوب , پودر , پودر و ژل خدمات مرمریت و گل خشک

مشاوره رنگ مو هماهنگ با رنگ پوست و چهره شما

دکلره موهای آسیب دیده

کراتینه موهای آسیب دیده با بهترین مواد برزیلی

انواع بافت های مکزیکی و آفریقایی و خورشیدی

اپیلاسیون با مواد صد در صد گیاهی در محیطی بهداشتی

ماساژ با دستگاه در زمان انتظار

اپیلاسیون موقت و پیشرفته در محیطی کاملا مجزا و بهداشتی

سالن زیبایی خوب در قیطریه
سالن زیبایی خوب در قیطریه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *