دسته‌ها
پستها

متخصص ریه خوب در ایران

دوره مقدماتی php
متخصص ریه خوب در ایران
متخصص ریه خوب در ایران

بهترین متخصص ریه در تهران – متخصص ریه خوب در تهران – بهترین فوق تخصص ریه در تهران – دکتر فوق تخصص ریه در تهران – لیست آدرس و تلفن پزشکان ریه تهران – پروفسور ریه در تهران – دکتر فوق تخصص عفونت ریه – فوق تخصص سرطان ریه

بیماری تنفسی که عموماً در ارتباط با بیماری ریوی است شامل گروهی از بیماری‌ها هستند که از طریق درگیر کردن بخش یا قسمت‌هایی از دستگاه تنفس باعث اختلال در عملکرد ریه‌ها می‌گردند. گاهی بیماری تنفسی در نتیجه آسیب به پرده جنب (پلورا)، حفره پلورال یا ماهیچه‌ها و اعصاب تنفسی ایجاد می‌شود. ریه‌ها مهم‌ترین قسمت دستگاه تنفسی هستند که در عمل تبادل گازهای تنفسی جهت تأمین اکسیژن بافت‌های مختلف بدن و دفع کربن دی‌اکسید نقش دارند. نایژه‌ها، نایژک‌ها و کیسه‌های هوایی از اجزای مهم هر کدام از ریه‌ها به‌شمار می‌آیند که در یک بیماری تنفسی ممکن است درگیر شوند. گاهی ضایعه در بافت ریه یا عروق خونی آن ایجاد می‌گردد. بیماری‌های ریوی در هر سال بسیاری از افراد جامعه را مبتلا می‌کنند که باعث کاهش سطح عملکرد فرد در فعالیت‌های روزمره می‌گردند. بیماری‌های دستگاه تنفسی در انگلستان شایع‌ترین عامل مراجعه به پزشکان عمومی است. میزان اختلال در عملکرد تنفس در یک بیماری ریوی به نوع بیماری و وسعت آسیب وارده بستگی دارد. بیماری‌های ریوی یکی از عوامل مهم مرگ و میر افراد در سراسر جهان است.

 

انواع بیماری ریوی

متخصص ریه خوب در ایران

 

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

بیماری‌های انسدادی ریوی

بیماری‌های انسدادی ریه در ارتباط با انسداد مجاری هوایی نایژه‌ها، نایژک‌ها، مجاری آلوئولی و کیسه‌های هوایی هستند. این گروه از بیماری‌ها با کاهش سرعت جریان بازدمی مشخص می‌شوند. در بیماری‌های انسدادی ریوی وضعیتی ایجاد می‌شود که باعث مقاومت به عبور جریان هوا می‌گردد. عواملی که ممکن است باعث مقاومت به عبور جریان هوا در یک بیماری انسدادی ریه گردند عبارتند از:

بیماری‌های انسدادی ریوی شامل موارد زیر است:

از میان بیماری‌های انسدادی ریوی، بیماری‌های انسدادی مزمن ریوی (COPD) و آسم شیوع بیشتری دارند.

بیماری‌های محدودکننده ریوی

بیماری‌های محدودکننده ریه در ارتباط با کاهش ظرفیت ریه‌ها است که باعث کاهش حجم ریه‌ها می‌گردند. در شرایط فیزیولوژیکی، بیماری‌های محدودکننده ریوی از طریق کاهش ظرفیت کل ریوی (TLC)، ظرفیت حیاتی (VC) یا حجم استراحت ریوی (ظرفیت باقی‌مانده عملکردی یا FRC) مشخص می‌گردند. عواملی که در ایجاد این گروه از بیماری‌ها نقش دارند مربوط به بیماری‌های مؤثر بر بافت ریه، پلورا (پرده جنب)، دیواره قفسه سینه یا اختلالات دستگاه عصبی-ماهیچه‌ای است.

بیماری‌ها و اختلالات محدودکننده ریوی عبارتنداز:

 

بیماری‌های رگی ریوی

بیماری‌های عروقی ریوی، رگ‌های خونی ریه را درگیر می‌کنند که ممکن است از طریق التهاب، لخته خونی یا اسکار ایجاد شوند. این بیماری‌ها، تبادل گازهای تنفسی را مختل می‌کنند (دریافت اکسیژن و دفع کربن دی‌اکسید). بیماری‌های عروقی ریوی ممکن است باعث تغییرات قابل توجهی در عملکرد قلب گردند.

بیماری‌های عروقی ریه عبارتنداز:

 

بیماری‌های دیگر

سایر بیماری‌های ریوی شامل موارد زیر است:

به‌طور کلی، علائم و نشانه‌هایی که ممکن است در بیماران تنفسی مطرح باشند عبارتنداز:

 

روش های تشخیصی بیماری های ریوی :

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

معرفی بهترین دکتر ریه در ایران + لیست ۱۰ تایی _ ریه ها وظیفه حیاتی در بدن دارد و کار آن ها تامین اکسیژن مورد نیاز بدن است. در صورتی که از سلامتی کاملی برخوردار باشند ، میزان بالایی اکسیژن برای خون ها فراهم کرده و موجب می شوند که بتوانید کار کنید ، زندگی کنید و به راحتی به فعالیت های خود بپردازید.

کار دوم ریه ها ، خارج کردن گازهای زائد بدن از جمله گاز کربن دی اکسید که بدن به آنها نیاز ندارد ، می باشد.حال فهمیدیم که اختلالات ریه یا بروز هر مشکلی برای آن ، زندگی هر فردی را دچار مشکل می کند.پس در صورت مواجه شدن با مشکل ریوی باید هر چه سریع تر به پزشک فوق متخصص ریه مراجعه کنید.

با در نظر داشتن اهمیت تشخیص و درمان هر چه سریع تر بیماری های تنفسی ، در انتخاب دکتر باید با دقت فراوان عمل کنید.ما در این مقاله به معرفی ۱۰ تا از بهترین دکترهای ریه در ایران پرداخته ایم تا کار شما را در پیدا کردن بهترین دکتر ریه در ایران راحت تر کرده باشیم.

دکتر علیرضا ثابت پور فوق تخصص ریه و متخصص داخلی که تمام دوره های فلوشیپ و رزیدنتی به صورت آموزشی_تحصیلی بوده و توسط کالج انگلستان مورد تایید شده است. وی موفق به گذراندن سه مرحله از امتحانات ، عضویت در کالج سلطنتی متخصصان داخلی شده که هم تراز با امتحانات بورد ایران است.دکتر ثابت پور همچنین موفق به ارائه مقالات و مطالب علمی در زمینه بیماری های ریه و بررسی اجمالی بر پیوند ریه شده است.

سوابق تحصیلی

متخصص ریه خوب در ایران

آدرس:

گیشا. انتهای خیابان ۱۳. نبش ناظریان قمی. پلاک ۹. ساختمان دنیز. زنگ ۵۰۳

تلفن تماس:

02186112608

دکتر انیس فرد موسوی فوق تخصص ریه و ICU را از دانشگاه شهید بهشتی گرفته و دوره پزشکی عمومی و تخصصی داخلی خود در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گذرانده است. وی پس از اخذ رتبه اول در امتحانات بورد تخصصی ، بلافاصله به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انتخاب و سال ۱۳۹۰ به دانشگاه شهید بهشتی منتقل شد. ایشان همچنین عضو انجمن اروپایی تنفس نیز می باشد.

دکتر فرد موسوی دارای بیش از ۲۰ سال سابقه پژوهشی ، آموزشی و درمانی در زمینه درمان بیماری های داخلی و بخصوص بیماری های مربوط به دستگاه تنفسی از جمله سرطان ، عفونت های ریوی ، آسم ، سل ، آلرژی و اختلالات در خواب است.

طبق گفته ایشان ، احترام به حقوق بیماران اولویت زمینه کاری اوست.

آدرس:

تهران ، سعادت آباد ، بلوار ۲۴ متری ، نبش ششم غربی ، پلاک ۸ ، طبقه دوم

تلفن تماس:

۰۲۱۲۲۳۴۵۱۴۸

دکتر داوود عطاران فوق تخصص ریه ، از دوره پزشکی عمومی تا دوره فوق تخصص خود را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذرانده است. وی پس از کسب رتبه اول کشوری در امتحانات بورد فوق تخصصی ریه در سال ۱۳۷۸ ، به عنوان استاد گروه داخلی دانشکده پزشکی مشهد برگزیده شد.

سوابق تحصیلی

سوابق کاری:

آدرس:

مشهد ، بلوار بعثت ، بین بعثت ۳ و ۵ ، پلاک ۱۹ ، مرکز تشخیص فوق تخصصی بیماری های تنفسی بهمن

تلفن تماس:

۰۵۱۳۸۴۴۰۳۰۳

 

دکتر بهزاد کشور فوق تخصص ریه ، آسم و بیماری های تنفسی که بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد. هم اکنون وی به عنوان فوق تخصص ریه در گرگان فعالیت می کند.

سوابق کاری

برخی خدمات

آدرس:

گرگان ، خیابان ولیعصر ، عدالت ۲۱ ، ساختمان پزشکان افق ، طبقه ۱

تلفن تماس:

۰۹۱۱۶۱۲۹۴۰۴

دکتر اردا کیانی فوق تخصص ریه ، دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۳۷۲ به پایان رساند و موفق به اخذ مدرک تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی ایران شد. وی برای تکمیل تحصیلات خود وارد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی شد و توانست فوق تخصص خود را در روش های تهاجمی ریه و برونکوسکوپی دریافت کند.

سوابق کاری

عضویت ها

آدرس:

تهران ، سعادت آباد ، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری ، خیابان شهید ریاضی بخشایش ، بیمارستان عرفان ۱

ساعات حضور:

روزهای شنبه و یک شنبه جهت ویزیت مراجعه فرمایید.

دکتر بهزاد رحمانی متولد سال ۱۳۳۲ ، فوق تخصص جراحی ریه  و قفسه صدری می باشد. ایشان همچنین دارای بورد تخصصی جراحی توراکس و متخصص جراحی عمومی از دانشگاه تهران نیز می باشد.

سوابق کاری

متخصص ریه خوب در ایران

آدرس:

تهران ، خیابان کارگر شمالی ، بالاتر از فاطمی ، نرسیده به پمپ بنزین ، کوچه مریخ ، ساختمان پزشکان هیات

تلفن تماس:

۰۲۱۶۶۴۲۹۶۶۱۲

دکتر مصطفی قانعی متولد سال ۱۳۴۱ فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و موفق به اخذ بورد تخصص بیماری های داخلی از دانشگاه اصفهان و فوق تخصص بیماری های ریه از دانشگاه علوم پزشکی تهران شده است. وی اکنون استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم نیز می باشد که قبلا به عنوان معاون پژوهشی دانشگاه مشغول فعالیت بوده است. یکی از فعالیت های دکتر قانعی ، می توان چاپ مقالات متعدد در مجلات داخلی و خارجی را نام برد.

سوابق کاری

آدرس:

تهران ، خیابان وصال شیرازی ، خیابان ایتالیا ، ساختمان پزشکان ایتالیا ، پلاک ۶۲ ، طبقه ۲

تلفن تماس:

۰۲۱۸۸۹۸۰۱۶۴

دکتر حمیدرضا حداد متخصص داخلی ، فوق تخصص ریه ، آسم و آلرژی می باشد.

آدرس:

قزوین ، خیابان نادری جنوبی ، روبروی عطاری هاشمیان ، بالای آزمایشگاه دکتر فرزام ، طبقه ۲ ، واحد ۳

تلفن تماس:

۰۲۸۳۳۳۳۱۱۸۱

دکتر ندا رشتچیان متخصص بیماری های داخلی ، غدد ، گوارش و اندوسکوپی و فوق تخصص ریه می باشد. وی دارای ۱۷ سال سابقه کاری در بیمارستان در زمینه ی اسپیرومتری و تست ریه در مطب می باشد.

سوابق عضویت

آدرس:

تهران ، خیابان پاسداران ، نبش خیابان گلستان ۹ ، ساختمان پرنس ، واحد ۱۱

تلفن تماس:

۰۲۱۲۲۷۷۹۲۸۰

 

دکتر ساسان توان متخصص بیماری های داخلی و فوق تخصص ریه دارای بورد فوق تخصص بیماری های ریه و ICU می باشد.

آدرس:

تهران ، میدان ونک ، ولیعصر جنوبی ، روبروی خیابان ۱۸ گاندی ، جنب داروخانه دکتر فخرایی ، ساختمان پزشکان ۲۵۸۸ ، واحد ۷

تلفن تماس:

۰۲۱۸۸۶۶۰۴۷۳

فردی که به عنوان بهترین دکتر ریه در ایران انتخاب می کنید ، باید از تمام لحاظ برتری داشته باشد.اما خیلی ها برای پیدا کردن بهترین دکتر ریه در ایران فکر می کنند بسیار کار سختی است. اما درحالی که پیدا کردن بهترین در هر حوزه ای ، آنچنان اغراق آمیز نمی باشد. هر فردی می تواند با توجه به شرایط درمانی خود و هدف هایی در ذهنش ساخته و با رعایت چند نکته ، دکتر خود را انتخاب کند.

در ادامه مقاله به بررسی این نکات می پردازیم تا توانسته باشیم کمی شما را در این راه راهنمایی کنیم.

دریافت مدارک آموزشی

برای رفع مشکلات دستگاه تنفسی باید به پزشکی مراجعه کنید که دارای مدرک تخصصی و فوق تخصصی بیماری های ریه و دوره های تخصصی مختلفی را گذرانده باشد. پس از مراجعه کردن به پزشکان عمومی برای مشکلات تنفسی پرهیز کنید.

مهارت و حرفه ای بودن

بهترین دکتر ریه در ایران فردی است که بتواند با حداقل آسیب ها و عارضه ها ، درمان را به پایان برساند. برای مثال ، جراحی پیوند ریه ، بسیار عمل حساسی است. دکتری که در زمینه ، عمل های موفق آمیزی در رزومه کاری خود به ثبت رسانده ، گزینه مناسبی برای انتخاب است. چرا که هر فردی با اطمینان خاطر برای درمان به دکترهای با تجربه مراجعه می کند.

تجهیزات پزشکی

یک پزشک خوب همیشه برای ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن از بهترین تجهیزات پزشکی استفاده می کند. همچنین وجود فضایی آرام برای بیماران به درمان آن بسیار کمک می کند.

تجربه

در کنار تجربه کاری پزشک در زمینه درمان انواع بیماری های ریه و ثبت سابقه موفق در پرونده پزشکی که می تواند نشانه خوبی برای برتری پزشک باشد ، افزایش روز افزون تعداد بیماران و تعاریف بیان شده توسط آن ها می تواند گواهی خوبی برای تایید دکتر بمنظور بهترین دکتر ریه  در ایران باشد.

بهترین دکتر ریه در تهران

زمانی که می خواهیم در کلان شهری مثل تهران بهترین دکتر ریه در تهران را انتخاب کنیم ، باید توجه ویژه ای در انتخاب خود داشته باشیم. در شهر تهران در مقایسه با شهرهای دیگر ، متخصص های ریه زیادی وجود دارد و کار دشواری است که بتوان بهترین دکتر ریه در ایران از این شهر انتخاب کرد. بخاطر همین رقابتی که در این شهر وجود دارد در شهرهای دیگر مشاهده نمی شود.

زمانی که می خواهیم درمان بیماری به بهترین نحو ممکن انجام شود ، باید خودمان نیز نکاتی را در نظر داشته باشید. البته تجربه خود پزشک هم بر به رسیدن نتیجه خوب درمان نیز کمک بزرگی می کند. اما خوب است بدانید که قبل از مراجعه به پزشک چه سوالاتی باید پرسیده شود تا بدانید که آگاهی خودتان از بیماری در چه حدی است؟ دلایل بروز بیماری را بدانید و از نحوه درمان با خبر شوید.

سوالاتی که به شما در روند درمان کمک می کند ، شامل موارد زیر است:

همچنین اطلاعاتی که باید به صورت منظم و دقیق بمنظور هدایت سریع تر و دقیق تر به تشخیص و درمان بیماری ، در اختیار پزشک قرار دهید:

 

انتخاب متخصص ریه از اهمیت فراوانی برخوردار است. چرا که کار ریه در بدن ، یکی از فعالیت های حیاتی بدن را شامل می شود. در ادامه مقاله به اهمیت دستگاه تنفسی می پردازیم.

دستگاه تنفس قسمتی از بدن را تشکیل می دهد که اکسیژن مورد نیاز سلول ها را تامین می کند و دی اکسید کربن تولید شده توسط سلول ها را از بدن خارج می کند.دستگاه تنفس انسان شامل گلو ، حفره بینی ، اپیگلوت ، حنجره ، نای ، کیسه های هوایی ، نایژه و نایژک می باشد.

مراحل تنفس به گونه ای است که اکسیژن هوا به داخل ریه برده و با همکاری دستگاه گردش خون ، اکسیژن به تمامی نقاط بدن منتقل می شود. در همین زمان تمام دی اکسید کربن موجود در بدن در ریه ها جمع شده و توسط بازدم خارج می کند.

فرایند اصلی سیستم تنفس

سیستم تنفس شامل چهار فرایند اصلی می باشد:

تهویه ریوی: انتقال هوا به درون شش ها و تخلیه آن  و تبادل پیوسته گازها

تنفس بیرونی: رفتن اکسیژن از شش ها به خون و دی اکسید کربن از خون به ریه ها

انتقال گازهای تنفسی: انتقال اکسیژن از شش ها به سلول های بافت های بدن و خروج دی اکسید کربن از سلول ها به ریه. این ورود و خروج ها با همکاری دستگاه گردش خون انجام می شود.

تنفس درونی: انتقال اکسیژن از خون به سلول ها و دی اکسید کربن از سلول ها به خون.

ریه ها

ریه قسمت اصلی دستگاه تنفس است که ورود و خروج اکسیژن و دی اکسید کربن در آن انجام می شود و دارای نایژک ها و کیسه های هوایی می باشد. ریه از دو قسمت ریه سمت راست و ریه سمت چپ تشکیل شده است. ریه سمت راست از سه قسمت اصلی و ریه سمت چپ از دو قسمت اصلی تقسیم می شود.حال که با دستگاه تنفسی و اهمیت وظایف آن آشنا شدید ، بد نیست بدانید که تغذیه مناسب به سلامت دستگاه تنفس بسیار کمک می کند. در ادامه مقاله الگو درست تغذیه را برایتان شرح می دهیم.

الگو های تغذیه و سلامت دستگاه تنفسی

الگو های غذایی مختلف بر بیماری های تنفسی بسیار تاثیرگذار است و هر فردی که دچار بیماری های تنفسی است ، باید مراقب باشد.طبق اطلاعات بدست آمده ، رژیم غذایی به نام مدیترانه ای برای بیماری های آلرژیک دستگاه تنفسی توصیه شده است. این رژیم بر مصرف زیاد غذاهای گیاهی شامل میوه ها ، سبزیجات ، غلات ، حبوبات توصیه شده و مصرف لبنیات ، ماهی ، مرغ و مصرف کم گوشت قرمز در حد کم تا متوسط توصیه می کند. همچنین جایگزین روغن زیتون به جای روغن های اشباع شده در این رژیم غذایی موجب کاهش چربی خون خواهد شد.

نتیجه رژیم های غذایی

آزمایش های زیادی در زمینه اجرای رژیم غذایی مدیترانه انجام شده است که این رژیم موجب کاهش واکنش های آلرژیک می شود. همچنین این رژیم برای دوران بارداری بسیار مناسب است. طبق مطالعات انجام شده ، رژیم غذایی مدیترانه ای در دوران بارداری باعث پیشگیری از خس خس مداوم شده و در فزاینده همراه با واکنش آلرژیک در کودکان زیر ۶ و نیم سال موثر خواهد بود.همچنین طبق گزارش های دیگری از کشور ژاپن ، بیان شده است که رژیم غذایی مدیترانه ای موجب کنترل بیماری آسم در کودکان می شود.

مصرف فست فود

علاوه بر این که مصرف فست فود برای کودکان مضر است ، افزایش مصرف فست فود از جمله همبرگر و اسنک های پرنمک احتمال مواجه شدن با آسم و خس خس و تحریک پذیری راه های هوایی را بالا می برد. همچنین موارد بسیاری در بزرگسال مشاهده شده است که رژیم غذایی غربی موجب بالا رفتن تناوب حملات آسمی شده است. اما با ریسک ابتلا به آسم مربوط نمی شود. علاوه بر این ، خیلی ها می دانند که مصرف غذاهای چرب التهاب راه های هوایی را بدتر می کند.

تاثیر سیگار بر روی ریه

سیگار کشیدن موجب کار کردن بیش از حد سیستم ایمنی بدن می شود. بدن گلبول های سفید برای مبارزه با عفونت ها ، جراحت ها و حتی سرطان تولید می کند. براساس آزمایش های انجام شده ، سطح گلبول های سفید با کشیدن سیگار افزایش پیدا می کند. این شرایط به این معناست که بدن فرد سیگار دائما در حال مبارزه صدمات ناشی از مصرف سیگار است. این فشار همیشگی باعث اختلال در سیستم دفاعی بدن می شود.

اثرات دود سیگار

سموم وارد شده در بدن بلافاصله صدمه ایجاد می کند. علت مشکلاتی مانند لخته شدن خون ، حمله و ایست قلبی می تواند دود سیگار باشد. درصد صدمه وارد کردن سیگار به گونه ای است که حتی کشیدن یک سیگار می تواند صدمه خود را وارد کند. همچنین حضور در مکان آلوده از دود سیگار می تواند احتمال درصد حمله قلبی را افزایش دهد.

هر چه زمان استعمال سیگار افزایش پیدا کند ، آسیب بیشتری به بدن وارد می شود و پس از ۲۰ سال ریسک بیماری ها به شدت افزایش پیدا می کند. طبق آمارهای بدست آمده ، چنانچه قبل از ۳۰ سالگی بتوان سیگار را ترک کرد ، سلامتی بدن را تا حدودی به سطح یک فرد غیر سیگاری برگرداند.

فرق بین ریه سیگاری و غیرسیگاری

نیکوتین یک ماده بسیار اعتیاد آور است. این ماده باعث می شود که فرد نتواند سیگار را کنار بگذارد. ماده نیکوتین همانند کوکائین و هروئین عملکرد مغز را به گونه ای شکل می دهد که موجب می شود تمایل فرد نسبت به سیگار کشیدن بیشتر و بیشتر شود. سیگار می تواند به دو صورت جسمی و مغذی اعتیاد ایجاد کند.

تومورهای سرطانی در ریه

سیگار احتمال ایجاد سرطان در هر ناحیه ای از بدن را بالا می برد. طبق آمارهای بدست آمده ، ۹ نفر از ۱۰ نفر افرادی که بخاطر سرطان ریه میمیرند ، سیگار می کشند.هر ده سالی که از مصرف سیگار می گذرد ، احتمال فوت بر اثر سرطان را دو برابر می کند. این درحالی است که پس از گذشت ۵ سال از ترک سیگار احتمال مبتلا به سرطان را نصف می کند. پس ترک سیگار در هر شرایط و سنی می تواند مفید باشد. زمانی که سیگار کنار گذاشته می شود ، رفته رفته خس خس ها کمتر می شوند و بعد از چند ماه احساس راحت تری در روند نفس کشیدن خواهید داشت.

کلام آخر

در ابتدا مقاله ۱۰ تا از بهترین دکترهای ریه را به شما معرفی کردیم تا بتوانیم کمک کوچکی در روند درمان مشکلات ریوی به شما کرده باشیم. دکترهای نام برده شده به عنوان بهترین دکتر ریه در ایران بیان کردیم. این در حالی است که شما باید تحقیقات بیشتری برای انتخاب دکتر ریه انجام دهید.

چرا که هر فردی با توجه مشکل یا بیماری خاصی که دارد ، دکتر خود را که سابقه کاری زیادی دارد ، انتخاب کند. ممنون که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

سایت پزشکا یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می باشد. علاوه بر این سایت پزشکا جدید ترین کالاهای حوزه های آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی رو نقد و بررسی می کند

   

سلام تبریک می گم تو این زمینه بهترین هستین سایتتون هم زیباست…

خواهش میکنم امیدواریم با نظرهای خودتون مارو تو این مسیر راهن…

با سلام ممنون از شما دوست عزیز حتما نظر شما بررسی میشه…

من تو این لیست اسم‌دکتر امیر دریانی رو کم احساس میکنم لطفا ح…

ممنون از لیستی که تهیه کردین دکتر مهرنوش حیدریان کارشون عالی…

معرفی بهترین دکتر ریه در ایران + لیست ۱۰ تایی _ ریه ها وظیفه حیاتی در بدن دارد و کار آن ها تامین اکسیژن مورد نیاز بدن است. در صورتی که از سلامتی کاملی برخوردار باشند ، میزان بالایی اکسیژن برای خون ها فراهم کرده و موجب می شوند که بتوانید کار کنید ، زندگی کنید و به راحتی به فعالیت های خود بپردازید.

کار دوم ریه ها ، خارج کردن گازهای زائد بدن از جمله گاز کربن دی اکسید که بدن به آنها نیاز ندارد ، می باشد.حال فهمیدیم که اختلالات ریه یا بروز هر مشکلی برای آن ، زندگی هر فردی را دچار مشکل می کند.پس در صورت مواجه شدن با مشکل ریوی باید هر چه سریع تر به پزشک فوق متخصص ریه مراجعه کنید.

با در نظر داشتن اهمیت تشخیص و درمان هر چه سریع تر بیماری های تنفسی ، در انتخاب دکتر باید با دقت فراوان عمل کنید.ما در این مقاله به معرفی ۱۰ تا از بهترین دکترهای ریه در ایران پرداخته ایم تا کار شما را در پیدا کردن بهترین دکتر ریه در ایران راحت تر کرده باشیم.

دکتر علیرضا ثابت پور فوق تخصص ریه و متخصص داخلی که تمام دوره های فلوشیپ و رزیدنتی به صورت آموزشی_تحصیلی بوده و توسط کالج انگلستان مورد تایید شده است. وی موفق به گذراندن سه مرحله از امتحانات ، عضویت در کالج سلطنتی متخصصان داخلی شده که هم تراز با امتحانات بورد ایران است.دکتر ثابت پور همچنین موفق به ارائه مقالات و مطالب علمی در زمینه بیماری های ریه و بررسی اجمالی بر پیوند ریه شده است.

سوابق تحصیلی

متخصص ریه خوب در ایران

آدرس:

گیشا. انتهای خیابان ۱۳. نبش ناظریان قمی. پلاک ۹. ساختمان دنیز. زنگ ۵۰۳

تلفن تماس:

02186112608

دکتر انیس فرد موسوی فوق تخصص ریه و ICU را از دانشگاه شهید بهشتی گرفته و دوره پزشکی عمومی و تخصصی داخلی خود در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گذرانده است. وی پس از اخذ رتبه اول در امتحانات بورد تخصصی ، بلافاصله به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انتخاب و سال ۱۳۹۰ به دانشگاه شهید بهشتی منتقل شد. ایشان همچنین عضو انجمن اروپایی تنفس نیز می باشد.

دکتر فرد موسوی دارای بیش از ۲۰ سال سابقه پژوهشی ، آموزشی و درمانی در زمینه درمان بیماری های داخلی و بخصوص بیماری های مربوط به دستگاه تنفسی از جمله سرطان ، عفونت های ریوی ، آسم ، سل ، آلرژی و اختلالات در خواب است.

طبق گفته ایشان ، احترام به حقوق بیماران اولویت زمینه کاری اوست.

آدرس:

تهران ، سعادت آباد ، بلوار ۲۴ متری ، نبش ششم غربی ، پلاک ۸ ، طبقه دوم

تلفن تماس:

۰۲۱۲۲۳۴۵۱۴۸

دکتر داوود عطاران فوق تخصص ریه ، از دوره پزشکی عمومی تا دوره فوق تخصص خود را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذرانده است. وی پس از کسب رتبه اول کشوری در امتحانات بورد فوق تخصصی ریه در سال ۱۳۷۸ ، به عنوان استاد گروه داخلی دانشکده پزشکی مشهد برگزیده شد.

سوابق تحصیلی

سوابق کاری:

آدرس:

مشهد ، بلوار بعثت ، بین بعثت ۳ و ۵ ، پلاک ۱۹ ، مرکز تشخیص فوق تخصصی بیماری های تنفسی بهمن

تلفن تماس:

۰۵۱۳۸۴۴۰۳۰۳

 

دکتر بهزاد کشور فوق تخصص ریه ، آسم و بیماری های تنفسی که بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد. هم اکنون وی به عنوان فوق تخصص ریه در گرگان فعالیت می کند.

سوابق کاری

برخی خدمات

آدرس:

گرگان ، خیابان ولیعصر ، عدالت ۲۱ ، ساختمان پزشکان افق ، طبقه ۱

تلفن تماس:

۰۹۱۱۶۱۲۹۴۰۴

دکتر اردا کیانی فوق تخصص ریه ، دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۳۷۲ به پایان رساند و موفق به اخذ مدرک تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی ایران شد. وی برای تکمیل تحصیلات خود وارد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی شد و توانست فوق تخصص خود را در روش های تهاجمی ریه و برونکوسکوپی دریافت کند.

سوابق کاری

عضویت ها

آدرس:

تهران ، سعادت آباد ، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری ، خیابان شهید ریاضی بخشایش ، بیمارستان عرفان ۱

ساعات حضور:

روزهای شنبه و یک شنبه جهت ویزیت مراجعه فرمایید.

دکتر بهزاد رحمانی متولد سال ۱۳۳۲ ، فوق تخصص جراحی ریه  و قفسه صدری می باشد. ایشان همچنین دارای بورد تخصصی جراحی توراکس و متخصص جراحی عمومی از دانشگاه تهران نیز می باشد.

سوابق کاری

متخصص ریه خوب در ایران

آدرس:

تهران ، خیابان کارگر شمالی ، بالاتر از فاطمی ، نرسیده به پمپ بنزین ، کوچه مریخ ، ساختمان پزشکان هیات

تلفن تماس:

۰۲۱۶۶۴۲۹۶۶۱۲

دکتر مصطفی قانعی متولد سال ۱۳۴۱ فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و موفق به اخذ بورد تخصص بیماری های داخلی از دانشگاه اصفهان و فوق تخصص بیماری های ریه از دانشگاه علوم پزشکی تهران شده است. وی اکنون استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم نیز می باشد که قبلا به عنوان معاون پژوهشی دانشگاه مشغول فعالیت بوده است. یکی از فعالیت های دکتر قانعی ، می توان چاپ مقالات متعدد در مجلات داخلی و خارجی را نام برد.

سوابق کاری

آدرس:

تهران ، خیابان وصال شیرازی ، خیابان ایتالیا ، ساختمان پزشکان ایتالیا ، پلاک ۶۲ ، طبقه ۲

تلفن تماس:

۰۲۱۸۸۹۸۰۱۶۴

دکتر حمیدرضا حداد متخصص داخلی ، فوق تخصص ریه ، آسم و آلرژی می باشد.

آدرس:

قزوین ، خیابان نادری جنوبی ، روبروی عطاری هاشمیان ، بالای آزمایشگاه دکتر فرزام ، طبقه ۲ ، واحد ۳

تلفن تماس:

۰۲۸۳۳۳۳۱۱۸۱

دکتر ندا رشتچیان متخصص بیماری های داخلی ، غدد ، گوارش و اندوسکوپی و فوق تخصص ریه می باشد. وی دارای ۱۷ سال سابقه کاری در بیمارستان در زمینه ی اسپیرومتری و تست ریه در مطب می باشد.

سوابق عضویت

آدرس:

تهران ، خیابان پاسداران ، نبش خیابان گلستان ۹ ، ساختمان پرنس ، واحد ۱۱

تلفن تماس:

۰۲۱۲۲۷۷۹۲۸۰

 

دکتر ساسان توان متخصص بیماری های داخلی و فوق تخصص ریه دارای بورد فوق تخصص بیماری های ریه و ICU می باشد.

آدرس:

تهران ، میدان ونک ، ولیعصر جنوبی ، روبروی خیابان ۱۸ گاندی ، جنب داروخانه دکتر فخرایی ، ساختمان پزشکان ۲۵۸۸ ، واحد ۷

تلفن تماس:

۰۲۱۸۸۶۶۰۴۷۳

فردی که به عنوان بهترین دکتر ریه در ایران انتخاب می کنید ، باید از تمام لحاظ برتری داشته باشد.اما خیلی ها برای پیدا کردن بهترین دکتر ریه در ایران فکر می کنند بسیار کار سختی است. اما درحالی که پیدا کردن بهترین در هر حوزه ای ، آنچنان اغراق آمیز نمی باشد. هر فردی می تواند با توجه به شرایط درمانی خود و هدف هایی در ذهنش ساخته و با رعایت چند نکته ، دکتر خود را انتخاب کند.

در ادامه مقاله به بررسی این نکات می پردازیم تا توانسته باشیم کمی شما را در این راه راهنمایی کنیم.

دریافت مدارک آموزشی

برای رفع مشکلات دستگاه تنفسی باید به پزشکی مراجعه کنید که دارای مدرک تخصصی و فوق تخصصی بیماری های ریه و دوره های تخصصی مختلفی را گذرانده باشد. پس از مراجعه کردن به پزشکان عمومی برای مشکلات تنفسی پرهیز کنید.

مهارت و حرفه ای بودن

بهترین دکتر ریه در ایران فردی است که بتواند با حداقل آسیب ها و عارضه ها ، درمان را به پایان برساند. برای مثال ، جراحی پیوند ریه ، بسیار عمل حساسی است. دکتری که در زمینه ، عمل های موفق آمیزی در رزومه کاری خود به ثبت رسانده ، گزینه مناسبی برای انتخاب است. چرا که هر فردی با اطمینان خاطر برای درمان به دکترهای با تجربه مراجعه می کند.

تجهیزات پزشکی

یک پزشک خوب همیشه برای ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن از بهترین تجهیزات پزشکی استفاده می کند. همچنین وجود فضایی آرام برای بیماران به درمان آن بسیار کمک می کند.

تجربه

در کنار تجربه کاری پزشک در زمینه درمان انواع بیماری های ریه و ثبت سابقه موفق در پرونده پزشکی که می تواند نشانه خوبی برای برتری پزشک باشد ، افزایش روز افزون تعداد بیماران و تعاریف بیان شده توسط آن ها می تواند گواهی خوبی برای تایید دکتر بمنظور بهترین دکتر ریه  در ایران باشد.

بهترین دکتر ریه در تهران

زمانی که می خواهیم در کلان شهری مثل تهران بهترین دکتر ریه در تهران را انتخاب کنیم ، باید توجه ویژه ای در انتخاب خود داشته باشیم. در شهر تهران در مقایسه با شهرهای دیگر ، متخصص های ریه زیادی وجود دارد و کار دشواری است که بتوان بهترین دکتر ریه در ایران از این شهر انتخاب کرد. بخاطر همین رقابتی که در این شهر وجود دارد در شهرهای دیگر مشاهده نمی شود.

زمانی که می خواهیم درمان بیماری به بهترین نحو ممکن انجام شود ، باید خودمان نیز نکاتی را در نظر داشته باشید. البته تجربه خود پزشک هم بر به رسیدن نتیجه خوب درمان نیز کمک بزرگی می کند. اما خوب است بدانید که قبل از مراجعه به پزشک چه سوالاتی باید پرسیده شود تا بدانید که آگاهی خودتان از بیماری در چه حدی است؟ دلایل بروز بیماری را بدانید و از نحوه درمان با خبر شوید.

سوالاتی که به شما در روند درمان کمک می کند ، شامل موارد زیر است:

همچنین اطلاعاتی که باید به صورت منظم و دقیق بمنظور هدایت سریع تر و دقیق تر به تشخیص و درمان بیماری ، در اختیار پزشک قرار دهید:

 

انتخاب متخصص ریه از اهمیت فراوانی برخوردار است. چرا که کار ریه در بدن ، یکی از فعالیت های حیاتی بدن را شامل می شود. در ادامه مقاله به اهمیت دستگاه تنفسی می پردازیم.

دستگاه تنفس قسمتی از بدن را تشکیل می دهد که اکسیژن مورد نیاز سلول ها را تامین می کند و دی اکسید کربن تولید شده توسط سلول ها را از بدن خارج می کند.دستگاه تنفس انسان شامل گلو ، حفره بینی ، اپیگلوت ، حنجره ، نای ، کیسه های هوایی ، نایژه و نایژک می باشد.

مراحل تنفس به گونه ای است که اکسیژن هوا به داخل ریه برده و با همکاری دستگاه گردش خون ، اکسیژن به تمامی نقاط بدن منتقل می شود. در همین زمان تمام دی اکسید کربن موجود در بدن در ریه ها جمع شده و توسط بازدم خارج می کند.

فرایند اصلی سیستم تنفس

سیستم تنفس شامل چهار فرایند اصلی می باشد:

تهویه ریوی: انتقال هوا به درون شش ها و تخلیه آن  و تبادل پیوسته گازها

تنفس بیرونی: رفتن اکسیژن از شش ها به خون و دی اکسید کربن از خون به ریه ها

انتقال گازهای تنفسی: انتقال اکسیژن از شش ها به سلول های بافت های بدن و خروج دی اکسید کربن از سلول ها به ریه. این ورود و خروج ها با همکاری دستگاه گردش خون انجام می شود.

تنفس درونی: انتقال اکسیژن از خون به سلول ها و دی اکسید کربن از سلول ها به خون.

ریه ها

ریه قسمت اصلی دستگاه تنفس است که ورود و خروج اکسیژن و دی اکسید کربن در آن انجام می شود و دارای نایژک ها و کیسه های هوایی می باشد. ریه از دو قسمت ریه سمت راست و ریه سمت چپ تشکیل شده است. ریه سمت راست از سه قسمت اصلی و ریه سمت چپ از دو قسمت اصلی تقسیم می شود.حال که با دستگاه تنفسی و اهمیت وظایف آن آشنا شدید ، بد نیست بدانید که تغذیه مناسب به سلامت دستگاه تنفس بسیار کمک می کند. در ادامه مقاله الگو درست تغذیه را برایتان شرح می دهیم.

الگو های تغذیه و سلامت دستگاه تنفسی

الگو های غذایی مختلف بر بیماری های تنفسی بسیار تاثیرگذار است و هر فردی که دچار بیماری های تنفسی است ، باید مراقب باشد.طبق اطلاعات بدست آمده ، رژیم غذایی به نام مدیترانه ای برای بیماری های آلرژیک دستگاه تنفسی توصیه شده است. این رژیم بر مصرف زیاد غذاهای گیاهی شامل میوه ها ، سبزیجات ، غلات ، حبوبات توصیه شده و مصرف لبنیات ، ماهی ، مرغ و مصرف کم گوشت قرمز در حد کم تا متوسط توصیه می کند. همچنین جایگزین روغن زیتون به جای روغن های اشباع شده در این رژیم غذایی موجب کاهش چربی خون خواهد شد.

نتیجه رژیم های غذایی

آزمایش های زیادی در زمینه اجرای رژیم غذایی مدیترانه انجام شده است که این رژیم موجب کاهش واکنش های آلرژیک می شود. همچنین این رژیم برای دوران بارداری بسیار مناسب است. طبق مطالعات انجام شده ، رژیم غذایی مدیترانه ای در دوران بارداری باعث پیشگیری از خس خس مداوم شده و در فزاینده همراه با واکنش آلرژیک در کودکان زیر ۶ و نیم سال موثر خواهد بود.همچنین طبق گزارش های دیگری از کشور ژاپن ، بیان شده است که رژیم غذایی مدیترانه ای موجب کنترل بیماری آسم در کودکان می شود.

مصرف فست فود

علاوه بر این که مصرف فست فود برای کودکان مضر است ، افزایش مصرف فست فود از جمله همبرگر و اسنک های پرنمک احتمال مواجه شدن با آسم و خس خس و تحریک پذیری راه های هوایی را بالا می برد. همچنین موارد بسیاری در بزرگسال مشاهده شده است که رژیم غذایی غربی موجب بالا رفتن تناوب حملات آسمی شده است. اما با ریسک ابتلا به آسم مربوط نمی شود. علاوه بر این ، خیلی ها می دانند که مصرف غذاهای چرب التهاب راه های هوایی را بدتر می کند.

تاثیر سیگار بر روی ریه

سیگار کشیدن موجب کار کردن بیش از حد سیستم ایمنی بدن می شود. بدن گلبول های سفید برای مبارزه با عفونت ها ، جراحت ها و حتی سرطان تولید می کند. براساس آزمایش های انجام شده ، سطح گلبول های سفید با کشیدن سیگار افزایش پیدا می کند. این شرایط به این معناست که بدن فرد سیگار دائما در حال مبارزه صدمات ناشی از مصرف سیگار است. این فشار همیشگی باعث اختلال در سیستم دفاعی بدن می شود.

اثرات دود سیگار

سموم وارد شده در بدن بلافاصله صدمه ایجاد می کند. علت مشکلاتی مانند لخته شدن خون ، حمله و ایست قلبی می تواند دود سیگار باشد. درصد صدمه وارد کردن سیگار به گونه ای است که حتی کشیدن یک سیگار می تواند صدمه خود را وارد کند. همچنین حضور در مکان آلوده از دود سیگار می تواند احتمال درصد حمله قلبی را افزایش دهد.

هر چه زمان استعمال سیگار افزایش پیدا کند ، آسیب بیشتری به بدن وارد می شود و پس از ۲۰ سال ریسک بیماری ها به شدت افزایش پیدا می کند. طبق آمارهای بدست آمده ، چنانچه قبل از ۳۰ سالگی بتوان سیگار را ترک کرد ، سلامتی بدن را تا حدودی به سطح یک فرد غیر سیگاری برگرداند.

فرق بین ریه سیگاری و غیرسیگاری

نیکوتین یک ماده بسیار اعتیاد آور است. این ماده باعث می شود که فرد نتواند سیگار را کنار بگذارد. ماده نیکوتین همانند کوکائین و هروئین عملکرد مغز را به گونه ای شکل می دهد که موجب می شود تمایل فرد نسبت به سیگار کشیدن بیشتر و بیشتر شود. سیگار می تواند به دو صورت جسمی و مغذی اعتیاد ایجاد کند.

تومورهای سرطانی در ریه

سیگار احتمال ایجاد سرطان در هر ناحیه ای از بدن را بالا می برد. طبق آمارهای بدست آمده ، ۹ نفر از ۱۰ نفر افرادی که بخاطر سرطان ریه میمیرند ، سیگار می کشند.هر ده سالی که از مصرف سیگار می گذرد ، احتمال فوت بر اثر سرطان را دو برابر می کند. این درحالی است که پس از گذشت ۵ سال از ترک سیگار احتمال مبتلا به سرطان را نصف می کند. پس ترک سیگار در هر شرایط و سنی می تواند مفید باشد. زمانی که سیگار کنار گذاشته می شود ، رفته رفته خس خس ها کمتر می شوند و بعد از چند ماه احساس راحت تری در روند نفس کشیدن خواهید داشت.

کلام آخر

در ابتدا مقاله ۱۰ تا از بهترین دکترهای ریه را به شما معرفی کردیم تا بتوانیم کمک کوچکی در روند درمان مشکلات ریوی به شما کرده باشیم. دکترهای نام برده شده به عنوان بهترین دکتر ریه در ایران بیان کردیم. این در حالی است که شما باید تحقیقات بیشتری برای انتخاب دکتر ریه انجام دهید.

چرا که هر فردی با توجه مشکل یا بیماری خاصی که دارد ، دکتر خود را که سابقه کاری زیادی دارد ، انتخاب کند. ممنون که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

سایت پزشکا یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می باشد. علاوه بر این سایت پزشکا جدید ترین کالاهای حوزه های آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی رو نقد و بررسی می کند

   

سلام تبریک می گم تو این زمینه بهترین هستین سایتتون هم زیباست…

خواهش میکنم امیدواریم با نظرهای خودتون مارو تو این مسیر راهن…

با سلام ممنون از شما دوست عزیز حتما نظر شما بررسی میشه…

من تو این لیست اسم‌دکتر امیر دریانی رو کم احساس میکنم لطفا ح…

ممنون از لیستی که تهیه کردین دکتر مهرنوش حیدریان کارشون عالی…

معرفی بهترین دکتر ریه در ایران + لیست ۱۰ تایی _ ریه ها وظیفه حیاتی در بدن دارد و کار آن ها تامین اکسیژن مورد نیاز بدن است. در صورتی که از سلامتی کاملی برخوردار باشند ، میزان بالایی اکسیژن برای خون ها فراهم کرده و موجب می شوند که بتوانید کار کنید ، زندگی کنید و به راحتی به فعالیت های خود بپردازید.

کار دوم ریه ها ، خارج کردن گازهای زائد بدن از جمله گاز کربن دی اکسید که بدن به آنها نیاز ندارد ، می باشد.حال فهمیدیم که اختلالات ریه یا بروز هر مشکلی برای آن ، زندگی هر فردی را دچار مشکل می کند.پس در صورت مواجه شدن با مشکل ریوی باید هر چه سریع تر به پزشک فوق متخصص ریه مراجعه کنید.

با در نظر داشتن اهمیت تشخیص و درمان هر چه سریع تر بیماری های تنفسی ، در انتخاب دکتر باید با دقت فراوان عمل کنید.ما در این مقاله به معرفی ۱۰ تا از بهترین دکترهای ریه در ایران پرداخته ایم تا کار شما را در پیدا کردن بهترین دکتر ریه در ایران راحت تر کرده باشیم.

دکتر علیرضا ثابت پور فوق تخصص ریه و متخصص داخلی که تمام دوره های فلوشیپ و رزیدنتی به صورت آموزشی_تحصیلی بوده و توسط کالج انگلستان مورد تایید شده است. وی موفق به گذراندن سه مرحله از امتحانات ، عضویت در کالج سلطنتی متخصصان داخلی شده که هم تراز با امتحانات بورد ایران است.دکتر ثابت پور همچنین موفق به ارائه مقالات و مطالب علمی در زمینه بیماری های ریه و بررسی اجمالی بر پیوند ریه شده است.

سوابق تحصیلی

متخصص ریه خوب در ایران

آدرس:

گیشا. انتهای خیابان ۱۳. نبش ناظریان قمی. پلاک ۹. ساختمان دنیز. زنگ ۵۰۳

تلفن تماس:

02186112608

دکتر انیس فرد موسوی فوق تخصص ریه و ICU را از دانشگاه شهید بهشتی گرفته و دوره پزشکی عمومی و تخصصی داخلی خود در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گذرانده است. وی پس از اخذ رتبه اول در امتحانات بورد تخصصی ، بلافاصله به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انتخاب و سال ۱۳۹۰ به دانشگاه شهید بهشتی منتقل شد. ایشان همچنین عضو انجمن اروپایی تنفس نیز می باشد.

دکتر فرد موسوی دارای بیش از ۲۰ سال سابقه پژوهشی ، آموزشی و درمانی در زمینه درمان بیماری های داخلی و بخصوص بیماری های مربوط به دستگاه تنفسی از جمله سرطان ، عفونت های ریوی ، آسم ، سل ، آلرژی و اختلالات در خواب است.

طبق گفته ایشان ، احترام به حقوق بیماران اولویت زمینه کاری اوست.

آدرس:

تهران ، سعادت آباد ، بلوار ۲۴ متری ، نبش ششم غربی ، پلاک ۸ ، طبقه دوم

تلفن تماس:

۰۲۱۲۲۳۴۵۱۴۸

دکتر داوود عطاران فوق تخصص ریه ، از دوره پزشکی عمومی تا دوره فوق تخصص خود را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذرانده است. وی پس از کسب رتبه اول کشوری در امتحانات بورد فوق تخصصی ریه در سال ۱۳۷۸ ، به عنوان استاد گروه داخلی دانشکده پزشکی مشهد برگزیده شد.

سوابق تحصیلی

سوابق کاری:

آدرس:

مشهد ، بلوار بعثت ، بین بعثت ۳ و ۵ ، پلاک ۱۹ ، مرکز تشخیص فوق تخصصی بیماری های تنفسی بهمن

تلفن تماس:

۰۵۱۳۸۴۴۰۳۰۳

 

دکتر بهزاد کشور فوق تخصص ریه ، آسم و بیماری های تنفسی که بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد. هم اکنون وی به عنوان فوق تخصص ریه در گرگان فعالیت می کند.

سوابق کاری

برخی خدمات

آدرس:

گرگان ، خیابان ولیعصر ، عدالت ۲۱ ، ساختمان پزشکان افق ، طبقه ۱

تلفن تماس:

۰۹۱۱۶۱۲۹۴۰۴

دکتر اردا کیانی فوق تخصص ریه ، دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۳۷۲ به پایان رساند و موفق به اخذ مدرک تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی ایران شد. وی برای تکمیل تحصیلات خود وارد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی شد و توانست فوق تخصص خود را در روش های تهاجمی ریه و برونکوسکوپی دریافت کند.

سوابق کاری

عضویت ها

آدرس:

تهران ، سعادت آباد ، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری ، خیابان شهید ریاضی بخشایش ، بیمارستان عرفان ۱

ساعات حضور:

روزهای شنبه و یک شنبه جهت ویزیت مراجعه فرمایید.

دکتر بهزاد رحمانی متولد سال ۱۳۳۲ ، فوق تخصص جراحی ریه  و قفسه صدری می باشد. ایشان همچنین دارای بورد تخصصی جراحی توراکس و متخصص جراحی عمومی از دانشگاه تهران نیز می باشد.

سوابق کاری

متخصص ریه خوب در ایران

آدرس:

تهران ، خیابان کارگر شمالی ، بالاتر از فاطمی ، نرسیده به پمپ بنزین ، کوچه مریخ ، ساختمان پزشکان هیات

تلفن تماس:

۰۲۱۶۶۴۲۹۶۶۱۲

دکتر مصطفی قانعی متولد سال ۱۳۴۱ فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و موفق به اخذ بورد تخصص بیماری های داخلی از دانشگاه اصفهان و فوق تخصص بیماری های ریه از دانشگاه علوم پزشکی تهران شده است. وی اکنون استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم نیز می باشد که قبلا به عنوان معاون پژوهشی دانشگاه مشغول فعالیت بوده است. یکی از فعالیت های دکتر قانعی ، می توان چاپ مقالات متعدد در مجلات داخلی و خارجی را نام برد.

سوابق کاری

آدرس:

تهران ، خیابان وصال شیرازی ، خیابان ایتالیا ، ساختمان پزشکان ایتالیا ، پلاک ۶۲ ، طبقه ۲

تلفن تماس:

۰۲۱۸۸۹۸۰۱۶۴

دکتر حمیدرضا حداد متخصص داخلی ، فوق تخصص ریه ، آسم و آلرژی می باشد.

آدرس:

قزوین ، خیابان نادری جنوبی ، روبروی عطاری هاشمیان ، بالای آزمایشگاه دکتر فرزام ، طبقه ۲ ، واحد ۳

تلفن تماس:

۰۲۸۳۳۳۳۱۱۸۱

دکتر ندا رشتچیان متخصص بیماری های داخلی ، غدد ، گوارش و اندوسکوپی و فوق تخصص ریه می باشد. وی دارای ۱۷ سال سابقه کاری در بیمارستان در زمینه ی اسپیرومتری و تست ریه در مطب می باشد.

سوابق عضویت

آدرس:

تهران ، خیابان پاسداران ، نبش خیابان گلستان ۹ ، ساختمان پرنس ، واحد ۱۱

تلفن تماس:

۰۲۱۲۲۷۷۹۲۸۰

 

دکتر ساسان توان متخصص بیماری های داخلی و فوق تخصص ریه دارای بورد فوق تخصص بیماری های ریه و ICU می باشد.

آدرس:

تهران ، میدان ونک ، ولیعصر جنوبی ، روبروی خیابان ۱۸ گاندی ، جنب داروخانه دکتر فخرایی ، ساختمان پزشکان ۲۵۸۸ ، واحد ۷

تلفن تماس:

۰۲۱۸۸۶۶۰۴۷۳

فردی که به عنوان بهترین دکتر ریه در ایران انتخاب می کنید ، باید از تمام لحاظ برتری داشته باشد.اما خیلی ها برای پیدا کردن بهترین دکتر ریه در ایران فکر می کنند بسیار کار سختی است. اما درحالی که پیدا کردن بهترین در هر حوزه ای ، آنچنان اغراق آمیز نمی باشد. هر فردی می تواند با توجه به شرایط درمانی خود و هدف هایی در ذهنش ساخته و با رعایت چند نکته ، دکتر خود را انتخاب کند.

در ادامه مقاله به بررسی این نکات می پردازیم تا توانسته باشیم کمی شما را در این راه راهنمایی کنیم.

دریافت مدارک آموزشی

برای رفع مشکلات دستگاه تنفسی باید به پزشکی مراجعه کنید که دارای مدرک تخصصی و فوق تخصصی بیماری های ریه و دوره های تخصصی مختلفی را گذرانده باشد. پس از مراجعه کردن به پزشکان عمومی برای مشکلات تنفسی پرهیز کنید.

مهارت و حرفه ای بودن

بهترین دکتر ریه در ایران فردی است که بتواند با حداقل آسیب ها و عارضه ها ، درمان را به پایان برساند. برای مثال ، جراحی پیوند ریه ، بسیار عمل حساسی است. دکتری که در زمینه ، عمل های موفق آمیزی در رزومه کاری خود به ثبت رسانده ، گزینه مناسبی برای انتخاب است. چرا که هر فردی با اطمینان خاطر برای درمان به دکترهای با تجربه مراجعه می کند.

تجهیزات پزشکی

یک پزشک خوب همیشه برای ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن از بهترین تجهیزات پزشکی استفاده می کند. همچنین وجود فضایی آرام برای بیماران به درمان آن بسیار کمک می کند.

تجربه

در کنار تجربه کاری پزشک در زمینه درمان انواع بیماری های ریه و ثبت سابقه موفق در پرونده پزشکی که می تواند نشانه خوبی برای برتری پزشک باشد ، افزایش روز افزون تعداد بیماران و تعاریف بیان شده توسط آن ها می تواند گواهی خوبی برای تایید دکتر بمنظور بهترین دکتر ریه  در ایران باشد.

بهترین دکتر ریه در تهران

زمانی که می خواهیم در کلان شهری مثل تهران بهترین دکتر ریه در تهران را انتخاب کنیم ، باید توجه ویژه ای در انتخاب خود داشته باشیم. در شهر تهران در مقایسه با شهرهای دیگر ، متخصص های ریه زیادی وجود دارد و کار دشواری است که بتوان بهترین دکتر ریه در ایران از این شهر انتخاب کرد. بخاطر همین رقابتی که در این شهر وجود دارد در شهرهای دیگر مشاهده نمی شود.

زمانی که می خواهیم درمان بیماری به بهترین نحو ممکن انجام شود ، باید خودمان نیز نکاتی را در نظر داشته باشید. البته تجربه خود پزشک هم بر به رسیدن نتیجه خوب درمان نیز کمک بزرگی می کند. اما خوب است بدانید که قبل از مراجعه به پزشک چه سوالاتی باید پرسیده شود تا بدانید که آگاهی خودتان از بیماری در چه حدی است؟ دلایل بروز بیماری را بدانید و از نحوه درمان با خبر شوید.

سوالاتی که به شما در روند درمان کمک می کند ، شامل موارد زیر است:

همچنین اطلاعاتی که باید به صورت منظم و دقیق بمنظور هدایت سریع تر و دقیق تر به تشخیص و درمان بیماری ، در اختیار پزشک قرار دهید:

 

انتخاب متخصص ریه از اهمیت فراوانی برخوردار است. چرا که کار ریه در بدن ، یکی از فعالیت های حیاتی بدن را شامل می شود. در ادامه مقاله به اهمیت دستگاه تنفسی می پردازیم.

دستگاه تنفس قسمتی از بدن را تشکیل می دهد که اکسیژن مورد نیاز سلول ها را تامین می کند و دی اکسید کربن تولید شده توسط سلول ها را از بدن خارج می کند.دستگاه تنفس انسان شامل گلو ، حفره بینی ، اپیگلوت ، حنجره ، نای ، کیسه های هوایی ، نایژه و نایژک می باشد.

مراحل تنفس به گونه ای است که اکسیژن هوا به داخل ریه برده و با همکاری دستگاه گردش خون ، اکسیژن به تمامی نقاط بدن منتقل می شود. در همین زمان تمام دی اکسید کربن موجود در بدن در ریه ها جمع شده و توسط بازدم خارج می کند.

فرایند اصلی سیستم تنفس

سیستم تنفس شامل چهار فرایند اصلی می باشد:

تهویه ریوی: انتقال هوا به درون شش ها و تخلیه آن  و تبادل پیوسته گازها

تنفس بیرونی: رفتن اکسیژن از شش ها به خون و دی اکسید کربن از خون به ریه ها

انتقال گازهای تنفسی: انتقال اکسیژن از شش ها به سلول های بافت های بدن و خروج دی اکسید کربن از سلول ها به ریه. این ورود و خروج ها با همکاری دستگاه گردش خون انجام می شود.

تنفس درونی: انتقال اکسیژن از خون به سلول ها و دی اکسید کربن از سلول ها به خون.

ریه ها

ریه قسمت اصلی دستگاه تنفس است که ورود و خروج اکسیژن و دی اکسید کربن در آن انجام می شود و دارای نایژک ها و کیسه های هوایی می باشد. ریه از دو قسمت ریه سمت راست و ریه سمت چپ تشکیل شده است. ریه سمت راست از سه قسمت اصلی و ریه سمت چپ از دو قسمت اصلی تقسیم می شود.حال که با دستگاه تنفسی و اهمیت وظایف آن آشنا شدید ، بد نیست بدانید که تغذیه مناسب به سلامت دستگاه تنفس بسیار کمک می کند. در ادامه مقاله الگو درست تغذیه را برایتان شرح می دهیم.

الگو های تغذیه و سلامت دستگاه تنفسی

الگو های غذایی مختلف بر بیماری های تنفسی بسیار تاثیرگذار است و هر فردی که دچار بیماری های تنفسی است ، باید مراقب باشد.طبق اطلاعات بدست آمده ، رژیم غذایی به نام مدیترانه ای برای بیماری های آلرژیک دستگاه تنفسی توصیه شده است. این رژیم بر مصرف زیاد غذاهای گیاهی شامل میوه ها ، سبزیجات ، غلات ، حبوبات توصیه شده و مصرف لبنیات ، ماهی ، مرغ و مصرف کم گوشت قرمز در حد کم تا متوسط توصیه می کند. همچنین جایگزین روغن زیتون به جای روغن های اشباع شده در این رژیم غذایی موجب کاهش چربی خون خواهد شد.

نتیجه رژیم های غذایی

آزمایش های زیادی در زمینه اجرای رژیم غذایی مدیترانه انجام شده است که این رژیم موجب کاهش واکنش های آلرژیک می شود. همچنین این رژیم برای دوران بارداری بسیار مناسب است. طبق مطالعات انجام شده ، رژیم غذایی مدیترانه ای در دوران بارداری باعث پیشگیری از خس خس مداوم شده و در فزاینده همراه با واکنش آلرژیک در کودکان زیر ۶ و نیم سال موثر خواهد بود.همچنین طبق گزارش های دیگری از کشور ژاپن ، بیان شده است که رژیم غذایی مدیترانه ای موجب کنترل بیماری آسم در کودکان می شود.

مصرف فست فود

علاوه بر این که مصرف فست فود برای کودکان مضر است ، افزایش مصرف فست فود از جمله همبرگر و اسنک های پرنمک احتمال مواجه شدن با آسم و خس خس و تحریک پذیری راه های هوایی را بالا می برد. همچنین موارد بسیاری در بزرگسال مشاهده شده است که رژیم غذایی غربی موجب بالا رفتن تناوب حملات آسمی شده است. اما با ریسک ابتلا به آسم مربوط نمی شود. علاوه بر این ، خیلی ها می دانند که مصرف غذاهای چرب التهاب راه های هوایی را بدتر می کند.

تاثیر سیگار بر روی ریه

سیگار کشیدن موجب کار کردن بیش از حد سیستم ایمنی بدن می شود. بدن گلبول های سفید برای مبارزه با عفونت ها ، جراحت ها و حتی سرطان تولید می کند. براساس آزمایش های انجام شده ، سطح گلبول های سفید با کشیدن سیگار افزایش پیدا می کند. این شرایط به این معناست که بدن فرد سیگار دائما در حال مبارزه صدمات ناشی از مصرف سیگار است. این فشار همیشگی باعث اختلال در سیستم دفاعی بدن می شود.

اثرات دود سیگار

سموم وارد شده در بدن بلافاصله صدمه ایجاد می کند. علت مشکلاتی مانند لخته شدن خون ، حمله و ایست قلبی می تواند دود سیگار باشد. درصد صدمه وارد کردن سیگار به گونه ای است که حتی کشیدن یک سیگار می تواند صدمه خود را وارد کند. همچنین حضور در مکان آلوده از دود سیگار می تواند احتمال درصد حمله قلبی را افزایش دهد.

هر چه زمان استعمال سیگار افزایش پیدا کند ، آسیب بیشتری به بدن وارد می شود و پس از ۲۰ سال ریسک بیماری ها به شدت افزایش پیدا می کند. طبق آمارهای بدست آمده ، چنانچه قبل از ۳۰ سالگی بتوان سیگار را ترک کرد ، سلامتی بدن را تا حدودی به سطح یک فرد غیر سیگاری برگرداند.

فرق بین ریه سیگاری و غیرسیگاری

نیکوتین یک ماده بسیار اعتیاد آور است. این ماده باعث می شود که فرد نتواند سیگار را کنار بگذارد. ماده نیکوتین همانند کوکائین و هروئین عملکرد مغز را به گونه ای شکل می دهد که موجب می شود تمایل فرد نسبت به سیگار کشیدن بیشتر و بیشتر شود. سیگار می تواند به دو صورت جسمی و مغذی اعتیاد ایجاد کند.

تومورهای سرطانی در ریه

سیگار احتمال ایجاد سرطان در هر ناحیه ای از بدن را بالا می برد. طبق آمارهای بدست آمده ، ۹ نفر از ۱۰ نفر افرادی که بخاطر سرطان ریه میمیرند ، سیگار می کشند.هر ده سالی که از مصرف سیگار می گذرد ، احتمال فوت بر اثر سرطان را دو برابر می کند. این درحالی است که پس از گذشت ۵ سال از ترک سیگار احتمال مبتلا به سرطان را نصف می کند. پس ترک سیگار در هر شرایط و سنی می تواند مفید باشد. زمانی که سیگار کنار گذاشته می شود ، رفته رفته خس خس ها کمتر می شوند و بعد از چند ماه احساس راحت تری در روند نفس کشیدن خواهید داشت.

کلام آخر

در ابتدا مقاله ۱۰ تا از بهترین دکترهای ریه را به شما معرفی کردیم تا بتوانیم کمک کوچکی در روند درمان مشکلات ریوی به شما کرده باشیم. دکترهای نام برده شده به عنوان بهترین دکتر ریه در ایران بیان کردیم. این در حالی است که شما باید تحقیقات بیشتری برای انتخاب دکتر ریه انجام دهید.

چرا که هر فردی با توجه مشکل یا بیماری خاصی که دارد ، دکتر خود را که سابقه کاری زیادی دارد ، انتخاب کند. ممنون که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

سایت پزشکا یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می باشد. علاوه بر این سایت پزشکا جدید ترین کالاهای حوزه های آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی رو نقد و بررسی می کند

   

سلام تبریک می گم تو این زمینه بهترین هستین سایتتون هم زیباست…

خواهش میکنم امیدواریم با نظرهای خودتون مارو تو این مسیر راهن…

با سلام ممنون از شما دوست عزیز حتما نظر شما بررسی میشه…

من تو این لیست اسم‌دکتر امیر دریانی رو کم احساس میکنم لطفا ح…

ممنون از لیستی که تهیه کردین دکتر مهرنوش حیدریان کارشون عالی…

معرفی بهترین دکتر ریه در ایران + لیست ۱۰ تایی _ ریه ها وظیفه حیاتی در بدن دارد و کار آن ها تامین اکسیژن مورد نیاز بدن است. در صورتی که از سلامتی کاملی برخوردار باشند ، میزان بالایی اکسیژن برای خون ها فراهم کرده و موجب می شوند که بتوانید کار کنید ، زندگی کنید و به راحتی به فعالیت های خود بپردازید.

کار دوم ریه ها ، خارج کردن گازهای زائد بدن از جمله گاز کربن دی اکسید که بدن به آنها نیاز ندارد ، می باشد.حال فهمیدیم که اختلالات ریه یا بروز هر مشکلی برای آن ، زندگی هر فردی را دچار مشکل می کند.پس در صورت مواجه شدن با مشکل ریوی باید هر چه سریع تر به پزشک فوق متخصص ریه مراجعه کنید.

با در نظر داشتن اهمیت تشخیص و درمان هر چه سریع تر بیماری های تنفسی ، در انتخاب دکتر باید با دقت فراوان عمل کنید.ما در این مقاله به معرفی ۱۰ تا از بهترین دکترهای ریه در ایران پرداخته ایم تا کار شما را در پیدا کردن بهترین دکتر ریه در ایران راحت تر کرده باشیم.

دکتر علیرضا ثابت پور فوق تخصص ریه و متخصص داخلی که تمام دوره های فلوشیپ و رزیدنتی به صورت آموزشی_تحصیلی بوده و توسط کالج انگلستان مورد تایید شده است. وی موفق به گذراندن سه مرحله از امتحانات ، عضویت در کالج سلطنتی متخصصان داخلی شده که هم تراز با امتحانات بورد ایران است.دکتر ثابت پور همچنین موفق به ارائه مقالات و مطالب علمی در زمینه بیماری های ریه و بررسی اجمالی بر پیوند ریه شده است.

سوابق تحصیلی

متخصص ریه خوب در ایران

آدرس:

گیشا. انتهای خیابان ۱۳. نبش ناظریان قمی. پلاک ۹. ساختمان دنیز. زنگ ۵۰۳

تلفن تماس:

02186112608

دکتر انیس فرد موسوی فوق تخصص ریه و ICU را از دانشگاه شهید بهشتی گرفته و دوره پزشکی عمومی و تخصصی داخلی خود در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گذرانده است. وی پس از اخذ رتبه اول در امتحانات بورد تخصصی ، بلافاصله به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انتخاب و سال ۱۳۹۰ به دانشگاه شهید بهشتی منتقل شد. ایشان همچنین عضو انجمن اروپایی تنفس نیز می باشد.

دکتر فرد موسوی دارای بیش از ۲۰ سال سابقه پژوهشی ، آموزشی و درمانی در زمینه درمان بیماری های داخلی و بخصوص بیماری های مربوط به دستگاه تنفسی از جمله سرطان ، عفونت های ریوی ، آسم ، سل ، آلرژی و اختلالات در خواب است.

طبق گفته ایشان ، احترام به حقوق بیماران اولویت زمینه کاری اوست.

آدرس:

تهران ، سعادت آباد ، بلوار ۲۴ متری ، نبش ششم غربی ، پلاک ۸ ، طبقه دوم

تلفن تماس:

۰۲۱۲۲۳۴۵۱۴۸

دکتر داوود عطاران فوق تخصص ریه ، از دوره پزشکی عمومی تا دوره فوق تخصص خود را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذرانده است. وی پس از کسب رتبه اول کشوری در امتحانات بورد فوق تخصصی ریه در سال ۱۳۷۸ ، به عنوان استاد گروه داخلی دانشکده پزشکی مشهد برگزیده شد.

سوابق تحصیلی

سوابق کاری:

آدرس:

مشهد ، بلوار بعثت ، بین بعثت ۳ و ۵ ، پلاک ۱۹ ، مرکز تشخیص فوق تخصصی بیماری های تنفسی بهمن

تلفن تماس:

۰۵۱۳۸۴۴۰۳۰۳

 

دکتر بهزاد کشور فوق تخصص ریه ، آسم و بیماری های تنفسی که بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد. هم اکنون وی به عنوان فوق تخصص ریه در گرگان فعالیت می کند.

سوابق کاری

برخی خدمات

آدرس:

گرگان ، خیابان ولیعصر ، عدالت ۲۱ ، ساختمان پزشکان افق ، طبقه ۱

تلفن تماس:

۰۹۱۱۶۱۲۹۴۰۴

دکتر اردا کیانی فوق تخصص ریه ، دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۳۷۲ به پایان رساند و موفق به اخذ مدرک تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی ایران شد. وی برای تکمیل تحصیلات خود وارد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی شد و توانست فوق تخصص خود را در روش های تهاجمی ریه و برونکوسکوپی دریافت کند.

سوابق کاری

عضویت ها

آدرس:

تهران ، سعادت آباد ، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری ، خیابان شهید ریاضی بخشایش ، بیمارستان عرفان ۱

ساعات حضور:

روزهای شنبه و یک شنبه جهت ویزیت مراجعه فرمایید.

دکتر بهزاد رحمانی متولد سال ۱۳۳۲ ، فوق تخصص جراحی ریه  و قفسه صدری می باشد. ایشان همچنین دارای بورد تخصصی جراحی توراکس و متخصص جراحی عمومی از دانشگاه تهران نیز می باشد.

سوابق کاری

متخصص ریه خوب در ایران

آدرس:

تهران ، خیابان کارگر شمالی ، بالاتر از فاطمی ، نرسیده به پمپ بنزین ، کوچه مریخ ، ساختمان پزشکان هیات

تلفن تماس:

۰۲۱۶۶۴۲۹۶۶۱۲

دکتر مصطفی قانعی متولد سال ۱۳۴۱ فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و موفق به اخذ بورد تخصص بیماری های داخلی از دانشگاه اصفهان و فوق تخصص بیماری های ریه از دانشگاه علوم پزشکی تهران شده است. وی اکنون استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم نیز می باشد که قبلا به عنوان معاون پژوهشی دانشگاه مشغول فعالیت بوده است. یکی از فعالیت های دکتر قانعی ، می توان چاپ مقالات متعدد در مجلات داخلی و خارجی را نام برد.

سوابق کاری

آدرس:

تهران ، خیابان وصال شیرازی ، خیابان ایتالیا ، ساختمان پزشکان ایتالیا ، پلاک ۶۲ ، طبقه ۲

تلفن تماس:

۰۲۱۸۸۹۸۰۱۶۴

دکتر حمیدرضا حداد متخصص داخلی ، فوق تخصص ریه ، آسم و آلرژی می باشد.

آدرس:

قزوین ، خیابان نادری جنوبی ، روبروی عطاری هاشمیان ، بالای آزمایشگاه دکتر فرزام ، طبقه ۲ ، واحد ۳

تلفن تماس:

۰۲۸۳۳۳۳۱۱۸۱

دکتر ندا رشتچیان متخصص بیماری های داخلی ، غدد ، گوارش و اندوسکوپی و فوق تخصص ریه می باشد. وی دارای ۱۷ سال سابقه کاری در بیمارستان در زمینه ی اسپیرومتری و تست ریه در مطب می باشد.

سوابق عضویت

آدرس:

تهران ، خیابان پاسداران ، نبش خیابان گلستان ۹ ، ساختمان پرنس ، واحد ۱۱

تلفن تماس:

۰۲۱۲۲۷۷۹۲۸۰

 

دکتر ساسان توان متخصص بیماری های داخلی و فوق تخصص ریه دارای بورد فوق تخصص بیماری های ریه و ICU می باشد.

آدرس:

تهران ، میدان ونک ، ولیعصر جنوبی ، روبروی خیابان ۱۸ گاندی ، جنب داروخانه دکتر فخرایی ، ساختمان پزشکان ۲۵۸۸ ، واحد ۷

تلفن تماس:

۰۲۱۸۸۶۶۰۴۷۳

فردی که به عنوان بهترین دکتر ریه در ایران انتخاب می کنید ، باید از تمام لحاظ برتری داشته باشد.اما خیلی ها برای پیدا کردن بهترین دکتر ریه در ایران فکر می کنند بسیار کار سختی است. اما درحالی که پیدا کردن بهترین در هر حوزه ای ، آنچنان اغراق آمیز نمی باشد. هر فردی می تواند با توجه به شرایط درمانی خود و هدف هایی در ذهنش ساخته و با رعایت چند نکته ، دکتر خود را انتخاب کند.

در ادامه مقاله به بررسی این نکات می پردازیم تا توانسته باشیم کمی شما را در این راه راهنمایی کنیم.

دریافت مدارک آموزشی

برای رفع مشکلات دستگاه تنفسی باید به پزشکی مراجعه کنید که دارای مدرک تخصصی و فوق تخصصی بیماری های ریه و دوره های تخصصی مختلفی را گذرانده باشد. پس از مراجعه کردن به پزشکان عمومی برای مشکلات تنفسی پرهیز کنید.

مهارت و حرفه ای بودن

بهترین دکتر ریه در ایران فردی است که بتواند با حداقل آسیب ها و عارضه ها ، درمان را به پایان برساند. برای مثال ، جراحی پیوند ریه ، بسیار عمل حساسی است. دکتری که در زمینه ، عمل های موفق آمیزی در رزومه کاری خود به ثبت رسانده ، گزینه مناسبی برای انتخاب است. چرا که هر فردی با اطمینان خاطر برای درمان به دکترهای با تجربه مراجعه می کند.

تجهیزات پزشکی

یک پزشک خوب همیشه برای ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن از بهترین تجهیزات پزشکی استفاده می کند. همچنین وجود فضایی آرام برای بیماران به درمان آن بسیار کمک می کند.

تجربه

در کنار تجربه کاری پزشک در زمینه درمان انواع بیماری های ریه و ثبت سابقه موفق در پرونده پزشکی که می تواند نشانه خوبی برای برتری پزشک باشد ، افزایش روز افزون تعداد بیماران و تعاریف بیان شده توسط آن ها می تواند گواهی خوبی برای تایید دکتر بمنظور بهترین دکتر ریه  در ایران باشد.

بهترین دکتر ریه در تهران

زمانی که می خواهیم در کلان شهری مثل تهران بهترین دکتر ریه در تهران را انتخاب کنیم ، باید توجه ویژه ای در انتخاب خود داشته باشیم. در شهر تهران در مقایسه با شهرهای دیگر ، متخصص های ریه زیادی وجود دارد و کار دشواری است که بتوان بهترین دکتر ریه در ایران از این شهر انتخاب کرد. بخاطر همین رقابتی که در این شهر وجود دارد در شهرهای دیگر مشاهده نمی شود.

زمانی که می خواهیم درمان بیماری به بهترین نحو ممکن انجام شود ، باید خودمان نیز نکاتی را در نظر داشته باشید. البته تجربه خود پزشک هم بر به رسیدن نتیجه خوب درمان نیز کمک بزرگی می کند. اما خوب است بدانید که قبل از مراجعه به پزشک چه سوالاتی باید پرسیده شود تا بدانید که آگاهی خودتان از بیماری در چه حدی است؟ دلایل بروز بیماری را بدانید و از نحوه درمان با خبر شوید.

سوالاتی که به شما در روند درمان کمک می کند ، شامل موارد زیر است:

همچنین اطلاعاتی که باید به صورت منظم و دقیق بمنظور هدایت سریع تر و دقیق تر به تشخیص و درمان بیماری ، در اختیار پزشک قرار دهید:

 

انتخاب متخصص ریه از اهمیت فراوانی برخوردار است. چرا که کار ریه در بدن ، یکی از فعالیت های حیاتی بدن را شامل می شود. در ادامه مقاله به اهمیت دستگاه تنفسی می پردازیم.

دستگاه تنفس قسمتی از بدن را تشکیل می دهد که اکسیژن مورد نیاز سلول ها را تامین می کند و دی اکسید کربن تولید شده توسط سلول ها را از بدن خارج می کند.دستگاه تنفس انسان شامل گلو ، حفره بینی ، اپیگلوت ، حنجره ، نای ، کیسه های هوایی ، نایژه و نایژک می باشد.

مراحل تنفس به گونه ای است که اکسیژن هوا به داخل ریه برده و با همکاری دستگاه گردش خون ، اکسیژن به تمامی نقاط بدن منتقل می شود. در همین زمان تمام دی اکسید کربن موجود در بدن در ریه ها جمع شده و توسط بازدم خارج می کند.

فرایند اصلی سیستم تنفس

سیستم تنفس شامل چهار فرایند اصلی می باشد:

تهویه ریوی: انتقال هوا به درون شش ها و تخلیه آن  و تبادل پیوسته گازها

تنفس بیرونی: رفتن اکسیژن از شش ها به خون و دی اکسید کربن از خون به ریه ها

انتقال گازهای تنفسی: انتقال اکسیژن از شش ها به سلول های بافت های بدن و خروج دی اکسید کربن از سلول ها به ریه. این ورود و خروج ها با همکاری دستگاه گردش خون انجام می شود.

تنفس درونی: انتقال اکسیژن از خون به سلول ها و دی اکسید کربن از سلول ها به خون.

ریه ها

ریه قسمت اصلی دستگاه تنفس است که ورود و خروج اکسیژن و دی اکسید کربن در آن انجام می شود و دارای نایژک ها و کیسه های هوایی می باشد. ریه از دو قسمت ریه سمت راست و ریه سمت چپ تشکیل شده است. ریه سمت راست از سه قسمت اصلی و ریه سمت چپ از دو قسمت اصلی تقسیم می شود.حال که با دستگاه تنفسی و اهمیت وظایف آن آشنا شدید ، بد نیست بدانید که تغذیه مناسب به سلامت دستگاه تنفس بسیار کمک می کند. در ادامه مقاله الگو درست تغذیه را برایتان شرح می دهیم.

الگو های تغذیه و سلامت دستگاه تنفسی

الگو های غذایی مختلف بر بیماری های تنفسی بسیار تاثیرگذار است و هر فردی که دچار بیماری های تنفسی است ، باید مراقب باشد.طبق اطلاعات بدست آمده ، رژیم غذایی به نام مدیترانه ای برای بیماری های آلرژیک دستگاه تنفسی توصیه شده است. این رژیم بر مصرف زیاد غذاهای گیاهی شامل میوه ها ، سبزیجات ، غلات ، حبوبات توصیه شده و مصرف لبنیات ، ماهی ، مرغ و مصرف کم گوشت قرمز در حد کم تا متوسط توصیه می کند. همچنین جایگزین روغن زیتون به جای روغن های اشباع شده در این رژیم غذایی موجب کاهش چربی خون خواهد شد.

نتیجه رژیم های غذایی

آزمایش های زیادی در زمینه اجرای رژیم غذایی مدیترانه انجام شده است که این رژیم موجب کاهش واکنش های آلرژیک می شود. همچنین این رژیم برای دوران بارداری بسیار مناسب است. طبق مطالعات انجام شده ، رژیم غذایی مدیترانه ای در دوران بارداری باعث پیشگیری از خس خس مداوم شده و در فزاینده همراه با واکنش آلرژیک در کودکان زیر ۶ و نیم سال موثر خواهد بود.همچنین طبق گزارش های دیگری از کشور ژاپن ، بیان شده است که رژیم غذایی مدیترانه ای موجب کنترل بیماری آسم در کودکان می شود.

مصرف فست فود

علاوه بر این که مصرف فست فود برای کودکان مضر است ، افزایش مصرف فست فود از جمله همبرگر و اسنک های پرنمک احتمال مواجه شدن با آسم و خس خس و تحریک پذیری راه های هوایی را بالا می برد. همچنین موارد بسیاری در بزرگسال مشاهده شده است که رژیم غذایی غربی موجب بالا رفتن تناوب حملات آسمی شده است. اما با ریسک ابتلا به آسم مربوط نمی شود. علاوه بر این ، خیلی ها می دانند که مصرف غذاهای چرب التهاب راه های هوایی را بدتر می کند.

تاثیر سیگار بر روی ریه

سیگار کشیدن موجب کار کردن بیش از حد سیستم ایمنی بدن می شود. بدن گلبول های سفید برای مبارزه با عفونت ها ، جراحت ها و حتی سرطان تولید می کند. براساس آزمایش های انجام شده ، سطح گلبول های سفید با کشیدن سیگار افزایش پیدا می کند. این شرایط به این معناست که بدن فرد سیگار دائما در حال مبارزه صدمات ناشی از مصرف سیگار است. این فشار همیشگی باعث اختلال در سیستم دفاعی بدن می شود.

اثرات دود سیگار

سموم وارد شده در بدن بلافاصله صدمه ایجاد می کند. علت مشکلاتی مانند لخته شدن خون ، حمله و ایست قلبی می تواند دود سیگار باشد. درصد صدمه وارد کردن سیگار به گونه ای است که حتی کشیدن یک سیگار می تواند صدمه خود را وارد کند. همچنین حضور در مکان آلوده از دود سیگار می تواند احتمال درصد حمله قلبی را افزایش دهد.

هر چه زمان استعمال سیگار افزایش پیدا کند ، آسیب بیشتری به بدن وارد می شود و پس از ۲۰ سال ریسک بیماری ها به شدت افزایش پیدا می کند. طبق آمارهای بدست آمده ، چنانچه قبل از ۳۰ سالگی بتوان سیگار را ترک کرد ، سلامتی بدن را تا حدودی به سطح یک فرد غیر سیگاری برگرداند.

فرق بین ریه سیگاری و غیرسیگاری

نیکوتین یک ماده بسیار اعتیاد آور است. این ماده باعث می شود که فرد نتواند سیگار را کنار بگذارد. ماده نیکوتین همانند کوکائین و هروئین عملکرد مغز را به گونه ای شکل می دهد که موجب می شود تمایل فرد نسبت به سیگار کشیدن بیشتر و بیشتر شود. سیگار می تواند به دو صورت جسمی و مغذی اعتیاد ایجاد کند.

تومورهای سرطانی در ریه

سیگار احتمال ایجاد سرطان در هر ناحیه ای از بدن را بالا می برد. طبق آمارهای بدست آمده ، ۹ نفر از ۱۰ نفر افرادی که بخاطر سرطان ریه میمیرند ، سیگار می کشند.هر ده سالی که از مصرف سیگار می گذرد ، احتمال فوت بر اثر سرطان را دو برابر می کند. این درحالی است که پس از گذشت ۵ سال از ترک سیگار احتمال مبتلا به سرطان را نصف می کند. پس ترک سیگار در هر شرایط و سنی می تواند مفید باشد. زمانی که سیگار کنار گذاشته می شود ، رفته رفته خس خس ها کمتر می شوند و بعد از چند ماه احساس راحت تری در روند نفس کشیدن خواهید داشت.

کلام آخر

در ابتدا مقاله ۱۰ تا از بهترین دکترهای ریه را به شما معرفی کردیم تا بتوانیم کمک کوچکی در روند درمان مشکلات ریوی به شما کرده باشیم. دکترهای نام برده شده به عنوان بهترین دکتر ریه در ایران بیان کردیم. این در حالی است که شما باید تحقیقات بیشتری برای انتخاب دکتر ریه انجام دهید.

چرا که هر فردی با توجه مشکل یا بیماری خاصی که دارد ، دکتر خود را که سابقه کاری زیادی دارد ، انتخاب کند. ممنون که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

سایت پزشکا یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می باشد. علاوه بر این سایت پزشکا جدید ترین کالاهای حوزه های آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی رو نقد و بررسی می کند

   

سلام تبریک می گم تو این زمینه بهترین هستین سایتتون هم زیباست…

خواهش میکنم امیدواریم با نظرهای خودتون مارو تو این مسیر راهن…

با سلام ممنون از شما دوست عزیز حتما نظر شما بررسی میشه…

من تو این لیست اسم‌دکتر امیر دریانی رو کم احساس میکنم لطفا ح…

ممنون از لیستی که تهیه کردین دکتر مهرنوش حیدریان کارشون عالی…

به دنبال برترین دکتر فوق تخصص ریه خوب در تهران هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین فوق تخصص ریه خوب در تهران را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که فوق تخصص ریه در تهران می تواند به شما ارائه بدهد شامل اسپیرومتری، برونکوسکوپی، تشخیص و درمان سرطان های ریه، نمونه برداری از ضایعات ریوی، تشخیص و درمان بیماران مبتلا به فیبروز ریه و عوارض ریوی ناشی از بیمار ی های روماتیسمی می باشد که لیست بهترین فوق تخصص ریه در تهران را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با فوق تخصص ریه بهتر است بدانید ریه‌ها قسمتی از دستگاه تنفسی هستند که در جهت تامین اکسیژن و دفع کربن دی اکسید بافت های مختلف بدن فعالیت می‌کند. بیماری‌های ریه می‌تواند در نتیجه آسیب به پرده جنب، حفره پلورال و اعصاب تنفسی ایجاد شود. بیماری‌های ریه عموما به دودسته محدودکننده و انسدادی تقسیم می‌شوند. بیماری‌های محدودکننده ریه در ارتباط با کاهش ظرفیت ریه‌ها است که باعث کاهش حجم ریه‌ها می‌گردند. بیماری‌های انسدادی ریه در ارتباط با انسداد مجاری هوایی نایژه‌ها، نایژک‌ها و کیسه‌های هوایی هستند. این گروه از بیماری‌ها با کاهش سرعت جریان بازدمی مشخص می‌شوند.

بهترین فوق تخصص ریه در تهران, بهترین متخصص ریه در تهران, متخصص ریه خوب در تهران, دکتر فوق تخصص ریه در تهران, لیست آدرس و تلفن پزشکان ریه در تهران, پروفسور ریه در تهران, دکتر فوق تخصص عفونت ریه در تهران, فوق تخصص سرطان ریه در تهران

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

متخصص ریه خوب در ایران

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

دکتر مصطفی قانعی استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم (عج) و فوق تخصص ریه است. وی متولد سال 1341 و فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دارای تخصص بیماری های داخلی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و فوق تخصص بیماری های ریه از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.وی پیش از این معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم (عج) بوده است. قانعی همچنین عضو انجمن ریه اروپا، عضو هیئت رئیسه انجمن ریه ایران، عضو هیئت بورد بیماری های ریه کشور، عضو کالج پزشکان ریه آمریکا و عضو جامعه توراکس آمریکا است. قانعی دارای مقالات متعدد داخلی و خارجی در زمینه تحصص خود است.

نشانی  : خیابان وصال شیرازی خ ایتالیا ساختمان پزشکان ایتالیا پلاک 62 طبقه 3 

تلفن : 021- 88980164 / 021-88963863

منبع : http://www.ghanei.ir

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

متخصص ریه خوب در ایران

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

ممکن است احساس کنید مشکل ریوی دارید یا خانواده تان به خاطر خر و پف های شبانه یا مشکل تنفسی شما را ترغیب کنند که به متخصص ریه مراجعه کنید. متخصص ریه (pulmonologist) دکتری است که در این زمینه ها به شما کمک میکند.

 

متخصص ریه دکتری است که در زمینه دستگاه تنفسی تخصص دارد و اگر مشکلی دارید که ریه ها یا هر بخش دیگری از دستگاه تنفسی را درگیر کرده است، باید برای بررسی و درمان آن به متخصص ریه مراجعه کنید.

تخصص ریه در حوزه تخصص داخلی قرار میگیرد. متخصص ریه در وهله اول آموزش پزشکی عمومی و سپس پزشکی داخلی را دیده اند. پس از آن چند سال دیگر را صرف تحصیلات و آموزش تخصص ریه میکنند که شامل پزشکی خواب نیز میشود. پس از آن که از عهده آزمون بر آمدند میتوانند به عنوان متخصص ریه، بیماران را درمان کنند.

متخصص ریه میتوان به برخی بیماریها مانند آسم، فیبروز ریه و بیماریهای مزمن انسداد ریه نیز بپردازد در حالی که برخی دیگر از متخصصان ریه ممکن است در زمینه های دیگر مانند اطفال یا سالمندان متمرکز شوند.

 

از آنجایی که بسیاری از بیماریهای قلبی و ریوی علائم مشابهی دارند، اغلب متخصص ریه با متخصص قلب همکاری میکند تا بیماران را به متخصص متناسب با بیماری، ارجاع دهند.

 

متخصص ریه برای بررسی مشکلات تنفسی مزمن یا جدی به شما کمک میکند. پزشک عمومی مشکلات کوتاه مدت یا خفیفی مانند عفونت های تنفسی یا سرما خوردگی را میتوانند درمان کنند اما برای بیماریهای پیچیده تر که ریه یا مجاری تنفسی را درگیر کرده است باید به متخصص ریه مراجعه کنید.

اگر با بیماری تنفسی دست و پنجه نرم میکنید، تشخیص دقیق اولین قدم است. متخصص ریه با روشهایی مثل اسپیرومتری، آزمایش خون، عکس پرتوی ایکس از سینه، سی تی اسکن، برونکوسکوپی و مطالعات خواب بیماری مزمن ریه را تشخیص میدهد.

پس از تشخیص دقیق، برنامه درمانی طراحی میشود. اگر نیاز به عمل جراحی داشته باشید جراح متخصص قلب و ریه این کار را انجام میدهد. همچنین ممکن است داروهایی برای بهبودی، تجویز شود. بهترین راه های طبیعی پاکسازی ریه را در این مقاله بخوانید. 

از آنجایی که بیماریهای ریه معمولا ناتوان کننده هستند و نیاز به مراقبتهای طولانی دارند، باید پیگیر بیماری خود باشید و همکاری لازم را داشته باشید.

 

یک سرفه ساده ناشی از سرما خوردگی یا آلرژی نیازی به مراجعه به متخصص ریه ندارد. در این موارد ابتدا باید پزشک عمومی شما را ببیند و اگر متوجه مشکلی در مجاری تنفسی یا ریه تان شد شما را به متخصص ارجاع میدهد.

در صورتی که سرفه هایتان بیش از سه هفته طول کشیده و خوب نشده است یا شدید است باید به متخصص ریه مراجعه کنید. راهنمای تست تنفس و آلرژی را اینجا ببینید.

علائم زیر مربوط به دستگاه تنفسی میشود بنابراین متخصص ریه میتواند به شما کمک کند:

12 سوال کلیدی که برای تست کرونا، علائم مشکوک کرونا برای بررسی وضعیت بیماری قبل از مراجعه به پزشک از سازمان بهداشت جهانی در خانه پزشکان

همه چیزی که باید در مورد کرونا بدانید، علائم و راهنمایی هایی طبق آخرین مقالات سازمان بهداشت جهانی در خانه پزشکان

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به خانه پزشکان می باشد. طراحی سایت حرفه ای توسط وب 24 و سئو توسط سئو 24

در این بخش می توانید سوالات خود در رابطه با بیماری های ریوی را مطرح نمایید و دکتر در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

در این بخش شما کاربران عزیز می توانید قرار ملاقات خود با دکتر را رزرو نموده و هزینه را بصورت آنلاین پرداخت نمایید.

در این قسمت از وب سایت مطالب مفیدی در رابطه با بیماری های ریه گنجانده شده است. ضمن اینکه نظرات کاربران هم زیر هر مطلب موجود می باشد.

دکتر علیرضا ثابت پور از بهترین پزشکان حال حاضر کشور در زمینه بیماری های ریه هستند. دکتر ثابت پور فوق تخصص ریه و متخصص داخلی هستند. تمام دوره های رزیدنتی و فلوشیپی ایشان آموزشی-تحصیلی بوده و زیر نظر و مورد تائید رسمی ریال کالج انگلستان قرار گرفته است. مراحل سه گانه امتحان عضویت در کالج سلطنتی متخصصان داخلی هم با موفقیت گذارنده اند که معادل امتحانات بورد ایران میباشد.

امتحانات تخصصی گذرانده شده شامل :

متخصص ریه خوب در ایران

1.امتحان عضویت در کالج سلطنتی متخصصان داخلی انگلستان (MRCP) ؛ امتحان پایه؛ مرحله یک؛ 2003

2.امتحان عضویت در کالج سلطنتی متخصصان داخلی انگلستان (MRCP)؛ امتحان تشریحی؛ مرحله دو؛ 2004

3.امتحان عضویت در کالج سلطنتی متخصصان داخلی انگلستان (MRCP)؛امتحان پایانی و عملی و عضویت دائم؛ 2006

بیمارستان پپورث کمبریج( Papworth hospital, Cambridge) زیر نظر استاد دکتر پارمار

بیمارستان پپورث کمبریج ( Papworth hospital, Cambridge)  زیر نظر اساطید دکتر رابرت رینتول و مارک اسلید.

بیمارستان لنکستر؛ منچستر( ( Royal Lancaster Infirmary زیر نظر اساتید دکتر ویلی و اندریانی

این مقاله در مجله معتبر لانست درباره ویروس کورونا چاپ شده و ترجمه آن به شرح زیر می باشد:
احتمالا ویروس کوید ۱۹ از طریق حیوانات به انسان منتقل شده است. منشا آن بازار بزرگ در ووهان چین که در آن…

از آنجایی که این روز ها در غیاب یک منبع معتبرهر کسی یک نسخه برای درمان کورونا می پیچه و فضای مجازی منتشر می کنه چند نکته اساسی را باید گوش زد شد.
اگر ویدِیوی یا یک درمان در فضای مجازی تبلیغ می شود…

سرفه
یکی از شایع ترین شکایت های بیمارانی که به پزشک مراجعه می کنند سرفه می باشد. در طب تنفس حدود 40% از کارها مربوط به همین مورد می شود.
سرفه حاد به سرفه ای گفته میشود که کمتر از سه هفته پیش رخ…

COPD حدود 32 میلیون را در آمریکا گرفته و سومین عامل مرگ و میر میباشد. این بیماران ممکن است برونشیت مزمن ، آمفیزم و حتی آسم و یا ترکیبی از اینها داشته باشند.
برونشیت مزمن ، سه ماه سرفه ، توام…

پلمونری هیپرتانسیون در بیماران مبتلاربه بیماری بینابینی ریه
تعریف این بیماری شامل افزایش فشار شریان متوسط ریوی به بیش از 25 است، در قدیم افزایش فشار ریوی بیشتر از 30 در هنگام ورزش را در کاتتراسیون…

نسبت   PaO2 /FIO2 کمتر از   200 را ARDS می نامیمم. اگر این نسبت کمتر از   300 باشد به آن Acute Lung Injury می گویند. البته حادثه باید…

مسیر اول : جلال آل احمد ، قبل از پل آزمایش ، خیابان ناظریان قمی ، نبش خیابان سیزدهم ، پلاک 9 ، طبقه 5 ، واحد 1 (زنگ 503)

مسیر دوم : گیشا ، انتهای خیابان سیزدهم ، نبش ناظریان قمی ، پلاک 9 ، طبقه 5 ، واحد 1 (زنگ 503)

بهترین متخصص ریه در تهران – متخصص ریه خوب در تهران – بهترین فوق تخصص ریه در تهران – دکتر فوق تخصص ریه در تهران – دکتر فوق تخصص عفونت ریه – فوق تخصص سرطان ریه


مشاوره آنلاین

ویزیت حضوری و مشاوره آنلاین (تصویری، صوتی و متنی) با بهترین پزشکان فوق تخصص بیماریهای ریه در تهران


تخصص


زمان نوبت


بیمارستان

متخصص ریه خوب در ایران


جنسیت

نمایش پزشکان دارای مشاوره آنلاین


“ بد نبود “

اولین نوبت خالی یک‌شنبه 2 شهریور

“ پزشک بسیار خوبی هستند بسیار خوش اخلاق و تشخیص ایشان بسیار خوبه و من واقعا راضی هستم خیالتان کاملا اسوده باشه “


اولین نوبت خالی شنبه 1 شهریور

“ دکتر بادقت و کاربلدی هستند “

“ رفتم و همه چیز عالی بود. همه چيز خوب بود.

“ باتوجه به اینکه دکتر قبلی تشخیص یه بیماری دیگه داده بود کلی ذهنم درگیر شده بود ایشان با آرامش توضیح کامل داده ‌و خیالم راحت شد … “

“ پزشک خیلی خوب و حاذقی هستند و از لحاظ علمی خیلی در سطح بالایی قرار دارند. “

“ از نظر درمان از دکتر بسیار راضی هستم چند ساله بیمار ایشون هستم ، دکتر خیلی خوب و رفتار عالی. “

“ ایشون اصلا معاینه نکردن…در حالیکه کسی که به دکتر ریه مراجعه میکنه انتظار داره حداقل با گوشی صدای نفس کشیدنش رو چک کنه “

با اپلیکیشن درمانکده با پزشکان و روانشناسان آنلاین مشاوره کنید یا برای ویزیت حضوری آنلاین نوبت بگیرید.

برای دریافت لینک دانلود، شماره موبایل خود را وارد کنید.

متخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی پزشکی که بر سلامت گوارش تمرکز دارد و در زمینه تشخیص، ارزیابی و درمان اختلالا …


+ 109 پزشک

متخصص غدد و متابولیسم پزشکی است که بیماری‌های هورمونی را به طور کامل مطالعه کرده و بهترین درمان‌های ممکن …


+ 78 پزشک

پزشکی که در زمینه تشخیص، مراقبت‌های پزشکی، جراحی و درمان بیمارانی که دچار اختلالات گوش، بینی، دهان، گلو، …


+ 204 پزشک

سیستم عصبی انسان به دو دسته‌ی کلی اعصاب مرکزی (مغز و نخاع) و اعصاب محیطی (اعصاب و نورون‌های عضلات) تقسیم …


+ 131 پزشک

پزشکی که به پیشگیری، تشخیص، درمان و مطالعه بیماری های مربوط به خون و بافت های سازنده خون که شامل اختلالات …


+ 14 پزشک

متخصص زنان و زایمان یا دکتر زنان (obstetrician)، پزشکی است که در تشخیص و درمان بیماری‌های مربوط به دستگاه …


+ 14 پزشک

پزشکی که به تشخیص، درمان و جلوگیری از بیماری‌های پوست، مو، ناخن، نواحی مایع مخاطی در بدن (داخل دهان، بینی …


+ 178 پزشک

روماتولوژیست یا متخصص روماتیسم متخصص داخلی و یا یک متخصص اطفال است که برای تشخیص و درمان غیر جراحی بیماری …


+ 71 پزشک

پزشکی که در زمینه پیشگیری، تشخیص، جراحی‌ مغز و توانبخشی اختلالاتی که بر هر بخش از دستگاه عصبی شامل اعصاب …


+ 54 پزشک

پزشکی که در ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات رفتاری، عاطفی، روانی و ذهنی تخصص دارد، متخصص اعصاب و روان یا …


+ 128 پزشک

ارتوپدی شاخه‌ای از علوم جراحی است که مربوط به سیستم حرکتی بدن شامل مفاصل، استخوان‎ها، عضلات و دیگر بافت‏ه …

متخصص ریه خوب در ایران


+ 163 پزشک

پزشکی که به تشخیص و درمان بیماری ها و اختلالات ریه و دستگاه تنفسی می پردازد، فوق تخصص ریه نامیده می شود. …


+ 16 پزشک

پزشکی که در زمینه پیشگیری، تشخیص، درمان اعضای دستگاه ادراری شامل مثانه، کلیه ها، اعضای تناسلی زنان و مردا …


+ 123 پزشک

پزشکی که در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های عفونی، تب دار و واگیردار که ناشی از عوامل میکروبی مختلف از …


+ 33 پزشک

متخصص داخلی پزشکی است که در تشخیص، درمان و پیشگیری از تمام بیماری های داخلی که ارگانی از بدن یا همه آن را …


+ 590 پزشک

پزشکی که در زمینه مراقبت های دارویی، پیشگیری از بیماری ها و آسیب های چشمی، تشخیص و درمان بیماری های طبی، …


+ 209 پزشک

پزشکی که به تشخیص و درمان بیماری ها و اختلالات قلب، رگ های خونی و سیستم قلب و عروق می پردازد، متخصص قلب و …


+ 199 پزشک

پزشکی که سلامت فیزیکی، رفتاری و روانی نوزاد و کودک شما را بررسی کرده و بیماری های دوران کودکی را تشخیص دا …


+ 533 پزشک

پزشکی که به تشخیص و درمان بیماری ها و اختلالات قرنیه چشم می پردازد، فوق تخصص قرنیه نامیده می شود. دکتر قر …


+ 39 پزشک

پزشکی که در زمینه پیشگیری، درمان و بازتوانی طیف وسیعی از بیماران مبتلا به سکته مغزی، آسیب مغزی و نخاع، در …


+ 107 پزشک

پزشکی که فرآیندهای ذهنی و رفتار انسان ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محی …


+ 58 پزشک

متخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی پزشکی که بر سلامت گوارش تمرکز دارد و در زمینه تشخیص، ارزیابی و درمان اختلالا …


+ 109 پزشک

متخصص غدد و متابولیسم پزشکی است که بیماری‌های هورمونی را به طور کامل مطالعه کرده و بهترین درمان‌های ممکن …


+ 78 پزشک

پزشکی که در زمینه تشخیص، مراقبت‌های پزشکی، جراحی و درمان بیمارانی که دچار اختلالات گوش، بینی، دهان، گلو، …


+ 204 پزشک

سیستم عصبی انسان به دو دسته‌ی کلی اعصاب مرکزی (مغز و نخاع) و اعصاب محیطی (اعصاب و نورون‌های عضلات) تقسیم …


+ 131 پزشک

پزشکی که به پیشگیری، تشخیص، درمان و مطالعه بیماری های مربوط به خون و بافت های سازنده خون که شامل اختلالات …


+ 14 پزشک

متخصص زنان و زایمان یا دکتر زنان (obstetrician)، پزشکی است که در تشخیص و درمان بیماری‌های مربوط به دستگاه …


+ 14 پزشک

پزشکی که به تشخیص، درمان و جلوگیری از بیماری‌های پوست، مو، ناخن، نواحی مایع مخاطی در بدن (داخل دهان، بینی …


+ 178 پزشک

روماتولوژیست یا متخصص روماتیسم متخصص داخلی و یا یک متخصص اطفال است که برای تشخیص و درمان غیر جراحی بیماری …


+ 71 پزشک

پزشکی که در زمینه پیشگیری، تشخیص، جراحی‌ مغز و توانبخشی اختلالاتی که بر هر بخش از دستگاه عصبی شامل اعصاب …


+ 54 پزشک

پزشکی که در ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات رفتاری، عاطفی، روانی و ذهنی تخصص دارد، متخصص اعصاب و روان یا …


+ 128 پزشک

ارتوپدی شاخه‌ای از علوم جراحی است که مربوط به سیستم حرکتی بدن شامل مفاصل، استخوان‎ها، عضلات و دیگر بافت‏ه …


+ 163 پزشک

پزشکی که به تشخیص و درمان بیماری ها و اختلالات ریه و دستگاه تنفسی می پردازد، فوق تخصص ریه نامیده می شود. …


+ 16 پزشک

پزشکی که در زمینه پیشگیری، تشخیص، درمان اعضای دستگاه ادراری شامل مثانه، کلیه ها، اعضای تناسلی زنان و مردا …


+ 123 پزشک

پزشکی که در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های عفونی، تب دار و واگیردار که ناشی از عوامل میکروبی مختلف از …


+ 33 پزشک

متخصص داخلی پزشکی است که در تشخیص، درمان و پیشگیری از تمام بیماری های داخلی که ارگانی از بدن یا همه آن را …


+ 590 پزشک

پزشکی که در زمینه مراقبت های دارویی، پیشگیری از بیماری ها و آسیب های چشمی، تشخیص و درمان بیماری های طبی، …


+ 209 پزشک

پزشکی که به تشخیص و درمان بیماری ها و اختلالات قلب، رگ های خونی و سیستم قلب و عروق می پردازد، متخصص قلب و …


+ 199 پزشک

پزشکی که سلامت فیزیکی، رفتاری و روانی نوزاد و کودک شما را بررسی کرده و بیماری های دوران کودکی را تشخیص دا …


+ 533 پزشک

پزشکی که به تشخیص و درمان بیماری ها و اختلالات قرنیه چشم می پردازد، فوق تخصص قرنیه نامیده می شود. دکتر قر …


+ 39 پزشک

پزشکی که در زمینه پیشگیری، درمان و بازتوانی طیف وسیعی از بیماران مبتلا به سکته مغزی، آسیب مغزی و نخاع، در …


+ 107 پزشک

پزشکی که فرآیندهای ذهنی و رفتار انسان ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محی …


+ 58 پزشک

متخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی پزشکی که بر سلامت گوارش تمرکز دارد و در زمینه تشخیص، ارزیابی و درمان اختلالا …


+ 109 پزشک

متخصص غدد و متابولیسم پزشکی است که بیماری‌های هورمونی را به طور کامل مطالعه کرده و بهترین درمان‌های ممکن …


+ 78 پزشک

پزشکی که در زمینه تشخیص، مراقبت‌های پزشکی، جراحی و درمان بیمارانی که دچار اختلالات گوش، بینی، دهان، گلو، …


+ 204 پزشک

سیستم عصبی انسان به دو دسته‌ی کلی اعصاب مرکزی (مغز و نخاع) و اعصاب محیطی (اعصاب و نورون‌های عضلات) تقسیم …


+ 131 پزشک

پزشکی که به پیشگیری، تشخیص، درمان و مطالعه بیماری های مربوط به خون و بافت های سازنده خون که شامل اختلالات …


+ 14 پزشک

متخصص زنان و زایمان یا دکتر زنان (obstetrician)، پزشکی است که در تشخیص و درمان بیماری‌های مربوط به دستگاه …


+ 14 پزشک

پزشکی که به تشخیص، درمان و جلوگیری از بیماری‌های پوست، مو، ناخن، نواحی مایع مخاطی در بدن (داخل دهان، بینی …


+ 178 پزشک

روماتولوژیست یا متخصص روماتیسم متخصص داخلی و یا یک متخصص اطفال است که برای تشخیص و درمان غیر جراحی بیماری …


+ 71 پزشک

پزشکی که در زمینه پیشگیری، تشخیص، جراحی‌ مغز و توانبخشی اختلالاتی که بر هر بخش از دستگاه عصبی شامل اعصاب …


+ 54 پزشک

پزشکی که در ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات رفتاری، عاطفی، روانی و ذهنی تخصص دارد، متخصص اعصاب و روان یا …


+ 128 پزشک

ارتوپدی شاخه‌ای از علوم جراحی است که مربوط به سیستم حرکتی بدن شامل مفاصل، استخوان‎ها، عضلات و دیگر بافت‏ه …


+ 163 پزشک

پزشکی که به تشخیص و درمان بیماری ها و اختلالات ریه و دستگاه تنفسی می پردازد، فوق تخصص ریه نامیده می شود. …


+ 16 پزشک

پزشکی که در زمینه پیشگیری، تشخیص، درمان اعضای دستگاه ادراری شامل مثانه، کلیه ها، اعضای تناسلی زنان و مردا …


+ 123 پزشک

پزشکی که در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های عفونی، تب دار و واگیردار که ناشی از عوامل میکروبی مختلف از …


+ 33 پزشک

متخصص داخلی پزشکی است که در تشخیص، درمان و پیشگیری از تمام بیماری های داخلی که ارگانی از بدن یا همه آن را …


+ 590 پزشک

پزشکی که در زمینه مراقبت های دارویی، پیشگیری از بیماری ها و آسیب های چشمی، تشخیص و درمان بیماری های طبی، …


+ 209 پزشک

پزشکی که به تشخیص و درمان بیماری ها و اختلالات قلب، رگ های خونی و سیستم قلب و عروق می پردازد، متخصص قلب و …


+ 199 پزشک

پزشکی که سلامت فیزیکی، رفتاری و روانی نوزاد و کودک شما را بررسی کرده و بیماری های دوران کودکی را تشخیص دا …


+ 533 پزشک

پزشکی که به تشخیص و درمان بیماری ها و اختلالات قرنیه چشم می پردازد، فوق تخصص قرنیه نامیده می شود. دکتر قر …


+ 39 پزشک

پزشکی که در زمینه پیشگیری، درمان و بازتوانی طیف وسیعی از بیماران مبتلا به سکته مغزی، آسیب مغزی و نخاع، در …


+ 107 پزشک

پزشکی که فرآیندهای ذهنی و رفتار انسان ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محی …


+ 58 پزشک

درمانکده، ارائه دهنده خدمات آنلاین سلامت (نوبت گیری اینترنتی، مشاوره آنلاین و …)

تمامی حقوق این سایت برای درمانکده محفوظ است


طراحی شده با توسط تیم درمانکده

  کلینیک  فوق تخصص ریه
این کلینیک جهت ارائه خدمات فوق تخصصی ریه به بیماران در زمینه، کلیه بیماریهای ریوی مثل: آسم،ILD ,COPD ، تومورهای ریه، بیماری نادر ریه، بیماریهای شغلی ریه و غیره دایر شده است.

دراین درمانگاه بعد از تشخیص قطعی، بیماران جهت دریافت سایر خدمات فوق تخصصی به درمانگاه مورد نیاز ارجاع می­شوند و در واقع بیماران به صورت گروهی(توسط گروههای مختلف فوق تخصص) تحت ارزیابی و درمان قرار می گیرند.

درصورتی که بیماران نیاز به مشاوره های دیگر گروهها دارد به­گروه های دیگر معرفی شده و درمان مورد نیاز برای وی صورت   می­گیرد.


 

.box{
width:930px;
height:200px;
float:right;
-webkit-border-radius: 25px;
-moz-border-radius: 25px;
border-radius: 25px;
border:solid 8px #dbeffb;
margin-top:10px;
direction:rtl;
}
.box img{
width:150px;
height:180px;
float:right;
}
.box p{
font-family:tahoma;
font-size:12px;
text-align:right;

}
.box span{
float:riht;
width:auto;
height:auto;
text-align:right;

}
.box .readmore{
width:75px;
height:20px;
float:left;
color:#ffffff;
line-height:20px;
text-align:center;
background:url(uploads/107_431_1358934841862_readmore.jpg) no-repeat;
margin-left:56px;
margin-top:5px;
}
.box .readmore a{
color:#ffffff;
text-decoration:none;
}
.box .readmore a:hover{
color:#FFFF00;
}
.box:hover{
border-color:#ffb400;
}

متخصص ریه خوب در ایران

  – جهت مشاهده برنامه کلینیک های عصر  اینجا کلیک نمائید.

  – پذیرش صرفا با وقت قبلی است و جهت گرفتن وقت تلفنی با شماره 22291146  به صورت شبانه روز تماس حاصل فرمائید و جهت وقت دهی آنلاین نیز می توانید اینجا کلیک کنید.


 


 


 

 


 


 


 


 


 


اطلاعیه معاونت پژوهش و فناوری Downloads-icon


کتاب سبک زندگی سالم پس از پیوند اعضا Downloads-icon


برنامه زمانبندی همایش های سال 1398Downloads-icon

متخصص ریه خوب در ایران
متخصص ریه خوب در ایران
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *