دسته‌ها
پستها

پکیج شب یلدا

دوره مقدماتی php
پکیج شب یلدا
پکیج شب یلدا

برنامه شب یلدا

باید با خودمان رو راست باشیم، اولین چیزی که با شنیدن شب یلدا به ذهنمان می‌رسد آن یک دقیقه طولانی‌تر بودن ۳۰ آذر نیست، بلکه خوراکی‌هایی است که قرار است در این شب نوش جان کنیم. اصلا به نظر ما این خوراکی‌های شب یلداست که همه را دور هم جمع می‌کند، این خوراکی‌ها هستند که بهانه این شب طولانی اند. مردم برای این شب یلدا را جشن می‌گیرند که ۱ دقیقه بیشتر با هم دیگر می‌توانند تنقلات میل کنند و از انواع خوشمزه جات پائیزی زمستانی لذت ببرند.

آجیل شب یلدا با باسلوق‌های بزرگ نارگیلی و مغز گردویی، هندوانه‌های ترد و شیرین شب یلدا، انار سرخ دون شده با گلپر یلدایی، ازگیل و انواع میوه‌های فصل، شلغم و لبوی خوش رنگ، خوشمزه و بسیار مفید و غذاهایی لذیذی که به این شب طعم و مزه‌ای دیگر می‌دهند. این شب بعد از خوراکی‌های خوشمزه و یک دقیقه طولانی‌تر بودنش رسم و رسومی هم دارد. دورهمی دوستانه و فامیلی، شاهنامه و حافظ خوانی، بازی و سرگرمی‌هایی مثل اسم فامیل و دبرنا، گپ و گفت و یاد کردن خاطرات، کرسی و غیبت درمانی و یادی از گذشتان.

اما به دلیل مشغله‌هایی که تقریبا همه ما درگیرشان هستیم، مثل دوری از خانه و خانواده، عدم وجود شرایط برای برپایی جمع‌های فامیلی و هزار یک دلیل موجه و غیر موجه دیگر ممکن است باعث شود برخی این شب را آنطور که بایسته و شایسته آن است جشن نگیرند و تا سال دیگر حسرت آن را بخورند. در این مطلب یلدایی از مجله فیدیلیو می‌خواهیم تعدادی از بهترین کافه رستوران‌های تهران که شب یلدای مبسوطی با تمام سور و سات در آن برگذار می‌شود را به شما معرفی کنیم تا تحت هر شرایطی استفاده حداکثری از لذت یلدایی را ببرید، با ما در ادامه این گزارش همراه باشید.

 

پکیج شب یلدا

a href="https://toplearn.com/courses/web/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-php">دوره مقدماتی php

مجموعه رستوران تهران‌بین سعی کرده همه اتفاقات خوب را زیر یک سقف جمع کند. مجموعه‌ای با ظرفیت پذیرش بیش از ۲۵۰ میهمان برای هر سلیقه و ذائقه‌ای.

برای شب یلدا موزیک زنده تلطیف کننده لحظات با هم بودن شما خواهد بود، مراسم ویژه شب یلدا، از خاص‌ترین ایونت‌های مناسبتی تهران‌بین است که با استقبال پر شور میهمانان روبرو می‌شود. در مجموع اگر دوست دارید ساعات باهم بودن شما در کنار دوستان، خانواده و همکاران در یکی از بهترین مکان‌های ممکن با سرویس لوکس و میهمان نوازی بینظیر همراه باشد یکی از بهترین انتخاب‌های شما در کل شهر و در تمام ایام سال بدون شک رستوران تهران‌بین خواهد بود.
تهران‌بین برای این شب طولانی یک پکیج ویژه در نظر گرفته که این بسته شامل: 14 مدل غذای اصلی،  شش مدل سالاد، هفت مدل پیش غذا، دسر، میز یلدا، عکاسی خانوادگی و موزیک زنده (علی کیا و پژمان آراد) است. قیمت این بسته برای هر نفر 295 هزار تومان است.

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات رستوران تهران بین بر روی نام رستوران کلیک کنید

رستوران ایوان (برج میلاد) که در گذشته با نام رستوران سنتی برج میلاد شناخته می شد، در محوطه ی برج میلاد و درست در کنار این برج بلند قرار گرفته است. ایوان با ویوی کم نظیر خود و همچنین موسیقی زنده ی شادی که دارد همواره مورد توجه مخاطبان بهترین رستوران ها بوده است.
منوی این رستوران نیز بسیار متنوع است. امسال، ایوان برای شب یلدا برنامه ی ویژه ای دارد که در سه شب برگزار میشود.

شما می توانید در تاریخ های 28، 29 و 30 آذر ماه از ساعت 7:30 تا 12 شب به این رستوران رفته و در این جشن باستانی باشکوه که با موسیقی زنده برگزار می شود شرکت کنید.
ایوان برای این جشن یک پکیج ارائه داده که این پکیج شامل آجیل شب یلدا، لبو، باقالی، هندوانه، انار، میوه، شیرینی، چای و شام (باقالی پلو با گوشت و اکبرجوجه) است.
قیمت این پکیج برای هر نفر 280 هزار تومان است.

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات رستوران ایوان بین بر روی نام رستوران کلیک کنید

اگر به دنبال جایی دنج برای جشنی زیبا و کوچک می گردید، به کافه ریسمون بروید. کافه ریسمون در خیابان آبشار در نزدیکی پارک ساعی قرار گرفته است.

کافه ریسمون هم امسال شب یلدا دارد. امسال می توانید با انتخاب کافه ریسمون مکانی دوست داشتنی برای گذراندن شب طولانی یلدا داشته باشید.
ریسمون با ارائه پکیج یلدایی که عبارت است از حافظ خوانی، بشقاب یلدایی و مسابقه بافتنی با جوایزی از جنس محصولات لایکو میزبان شما در نزدیکی پارک ساعی نبش خیابان آبشار است.

 

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات کافه ریسمون بر روی نام کافه رستوران کلیک کنید

رستوران فرین که بی شک یکی از بهترین رستوران های شمال غرب تهران است، در سعادت واقع شده است. این رستوران همواره سعی داشته با ارائه ی بهترین ها، مشتریان خود را راضی نگه دارد و در این امر تا بحال موفق بوده است.
رستوران فرین با منوی متنوع و کامل که شامل انواع پاستا، پیتزا، استیک، غذاهای گیاهی، نوشیدنی های متنوع است قطعا می تواند یکی از رستوران هایی باشد که جشن شب یلدا را برگزار کند.

فرین امسال نیز با ارائه ی یک پکیج جذاب به میان برگزار کننده های جشن یلدا آمده است.
پکیج شب یلدا برای  کافه رستوران فرین شامل میوه های تازه فصل مثل انار ، هندوانه و… آجیل مخصوص شب یلدا، چای و غذا که بصورت سلف سرویس خواهد بود که شامل سوپ free ، سالاد بار، پیتزا فرین، پیتزا مرغ، پیتزا مارگاریتا، پاستا ناپلی، خوراک زبان گوساله، خوراک مرغ بریان و بیف استراگانف، سیب زمینی، ته چین، و ژله و کارامل برای دسر است.
همچنین موزیک زنده ایرانی برگزاری مسابقه عکاسی و اهدا جایزه به بهترین عکس، فال حافظ و سرگرمی و بازی می باشد.
این پکیج برای هر نفر 250 هزار تومان خواهد بود و برای هر نفر 100 هزار تومان بیعانه در نظر گرفته شده است که می توانید با این مبلغ رزرو را انجام دهید.

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات رستوران فرین بر روی نام رستوران کلیک کنید

رستوران برازنده نیز از جمله رستوران هایی است که امسال برای شب یلدا جشنی برپا کرده است. جشن یلدا در رستوران برازنده دو شب آخر هفته یعنی پنجشنبه و جمعه برگزار می شود. برازنده که رستورانی لوکس و ایرانی است، مخاطبان بسیاری دارد که در شب طولانی سال نیز می توانند مهمان این مهمانی یلدایی باشند.

رستوران برازنده برای جشن شب یلدای خود یک بسته ارائه داده که این بسته شامل: منوی انتخابی به همراه نوشیدنی و دسر، آجیل و میوه های یلدایی، پذیرایی با نوشیدنی های گرم مثل چای و نسکافه، حافظ خوانی، دکور برای عکاسی شب یلدا است.
این پکیج (بسته) برای هر نفر به قیمت 200 هزار تومان است. شما می توانید برای شرکت در جشن از ساعت 8 تا 12 میهمان برازنده باشید.
گفتنی است که منوی غذای رستوران برازنده منویی متنوع با بیش از 20 نوع غذای ایرانی است.

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات رستوران برازنده بر روی نام رستوران کلیک کنید

لوار بیسترو جایی است که در هنگام رد شدن از خیابان به دلیل فضاسازی خاص خود جلب نظر می کند. این کافه رستوران محبوب دارای فضایی مدرن و شیک است که فضای باز هم دارد.
فضای باز برای کافه یا رستوران طبیعتا یک امتیاز محسوب می شود. این امتیاز به علا.وه ی منوی خاص و خوشمزه لوار بیسترو، این مجموعه را به جایی پرطرفدار تبدیل کرده است.

اکنون، در آستانه ی جشن ملی شب یلدا، لوار بیسترو برای این جشن تدارکی دیده و بسته ای ارائه کرده است. این پکیح یلدایی و موسیقی زنده است که از ساعت 8 تا 12 سی آذر شنبه شب اجرا می شود.
برای شرکت در این جشن به ازای هر نفر 20 هزار تومان ورودی دریافت می گردد.
پکیج سینی شب یلدا که شامل لبو، انار، هندوانه، آش، آجیل، شیرینی و شاهدانه است به مبلغ 60 هزار تومان می باشد

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات لوار بیسترو بر روی نام کافه رستوران کلیک کنید

رستوران نرگس در واقع باغ رستورانی در اقدسیه‌ی تهران است که همواره با معماری هنری و خاص خود جلب نظر کرده است. این رستوران علاوه بر معماری جذاب، غذاهای متنوع و بسیار با کیفیتی دارد که می تواند در کل این رستوران را به مجموعه ای دلچسب و خاطره انگیز تبدیل کند. رستوران نرگس، امسال برای شب یلدا جشن ویژه ای تدارک دیده است.

این جشن در شب های 29 و 30 آذر از ساعت 8:30 الی 11:30 شب برگزار می شود. نرگس نیز مانند اغلب رستوران هایی که برای شب یلدا برنامه ای ویژه دارند، پکیجی شامل شام بوفه، سالاد بار، آجیل، شیرینی، انار و هندوانه و دیگر میوه ها به علاوه ی نوشیدنی های متنوع اختصاص داده است.

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات باغ رستوران نرگس بر روی نام رستوران کلیک کنید

پکیج شب یلدا

رستوران عمارت امیر سلطان همانطور که از نام آن نیز پیداست، این رستوران تاریخی تنها عمارت قجری در ابتدای خیابان لاله زار شمالی است، این عمارت در واقع یک بنای قجری است که گچ بری های اصیل آن مستندی بر تاریخ صد ساله‌ی تهران است.

عمارت امیر سلطان امسال، جشن تاریخی یلدا برپا می کند. این عمارت برای این جشن بسته‌ای تهیه دیده که این بسته شامل: منوی شب یلدا(سینی قجری، ٢ نفره و یا ۴ نفره)، سرویس قلیان (4 نفره)، پذیرایی یلدایی (میوه، چای، شیرینی و دسر) و موزیک زنده است.
شما می توانید برای شرکت در این جشن زیبا در شب های 27، 28، 29، و 30 آذر از ساعت 8 تا 12 شب به این عمارت تاریخی تشریف فرما شوید.
قیمت این بسته برای هر نفر 130 هزار تومان است. (طرف قرداد نوین کارت)

 

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات رستوران امیرسلطان بر روی نام کافه رستوران کلیک کنید

رستوران بین المللی 133 رستورانی مجلل و بزرگ در خیابان رشید تهرانپارس است. این رستوران دارای چهارطبقه با ظرفیت بالا است که تنها طبقه‌ی همکف آن 250 نفر ظرفیت دارد.
در طبقه ی همکف 133 از میهمانان رستوران به صورت سلف سرویس پذیرایی می شود. شما امسال می توانید شب یلدای خود را در این رستوران مجلل بگذرانید.

رستوران 133 برای جشن یلدا یک بسته ارائه کرده که این بسته شامل ولکام شات (چای و آب انار)، فال حافظ، عکاسی، جایزه‌ی شب یلدا است. همچنین در شب یلدا برنامه‌ی جذاب و دیدنی استنداپ کمدی با حضور حمید ماهی صفت برگزار خواهد شد.
ورودی یلدا در این رستوران به ازای هر نفر 50 هزار تومان است و هزینه غذا به صورت مجزا محاسبه می گردد.

 

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات رستوران بین المللی ۱۳۳ بر روی نام کافه رستوران کلیک کنید

کافه روبرت از آن دسته کافه هایی است که خیلی راحت می تواند تبدیل به پاتوق همیشگی شما شود.این کافه در گذشته امیر چاکت دارآباد نام داشت که اکنون به کافه روبرت تغییر نام داده است. کافه روبرت که یک کافه‌ی پرطرفدار و دوست داشتنی است، امسال جشن یلدا نیز برپا می کند.

برای این جشن، روبرت نیز مانند دیگر کافه رستوران ها یک بسته تهیه دیده که این بسته شامل پذیرایی کامل یلدا شمال آجیل، میوه، شیرینی، چای، موزیک زنده (پاکوب بند) و سفارش غذا از کل منو(هزینه شام مجزا) است.
ورودی این جشن و بهره بردن از این بسته به ازای هر نفر 65000 تومان است. گفتنی است که کافه روبرت در دارآباد موزه ی حیات وحش واقع شده است. جشن یلدای روبرت در شب های 28 و 29 آذردر دو سانس  8 تاا 10 و 10 تا 12 برگزار می شود.

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات کافه روبرت بر روی نام کافه رستوران کلیک کنید

دریاباز رستورانی سه طبقه با ویویی جذاب و کمیاب در تهران است که در محله ی ولنجک واقع شده است. دریاباز دارای انواع و اقسام منوهای غذایی و کافه است که می تواند تمام سلیقه ها را پشتیبانی کند.
مشتریان دریاباز با هر سلیقه ای که دارند می توانند با خیالی آسوده به این رستوران بروند و مطمیئن باشند که غذایی مناسب با طبع خود در منوی متنوع این رستوران پیدا می کنند.

دریاباز یکی از رستوران هایی است که امسال برای برگزاری جشن شب یلدا پیش قدم شده است. به همین دلیل نیز بسته ای تهیه داده که این بسته شامل چای و باقلوا، پذیرایی میوه(انار و هندوانه)، آجیل شب یلدا، موزیک زنده است. در ازای هر نفر برای استفتده از این پکیج 100 هزار تومان دریافت می شود.
جشن یلدا در دریاباز سه شب متوالی از جمعه تا یکشنبه از ساعت 8 تا 12 برگزار می شود.

 

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات رستوران دریاباز بر روی نام رستوران کلیک کنید

اگر دوستدار فضاهای دنج و باصفا هستید بهتر است با رستوران سالی بام آشنا شوید. سالی بام رستورانی بزرگ است که دارای سه طبقه می باشد.
این رستوران دارای فضای باز زیبایی است که در تابستان و بهار کاملا باز و در پاییز و زمستان با شیشه محفوظ می شود. سالی بام در محله ی یوسف آباد واقع شده است و علاقمندان بسیاری را از سراسر شهر به سمت خود می کشاند.

این بسته شامل موزیک زنده، حافظ خوانی، دو جایزه ی یلدایی، پذیرایی مخصوص شب یلدا شامل آجیل، میوه، شیرینی و چای می باشد. برای شرکت در این جشن، شنبه شب از ساعت 8 تا 12 سی آذر می توانید رستوران سالی بام بروید.

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات رستوران سالی‌بام بر روی نام کافه رستوران کلیک کنید

رستوران رندی را بسیاری از شما حتما می شناسید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های محله‌ی سهروردی تهران محسوب می شود.
رندی یک رستوران دو طبقه با فضایی دلنشین و دوست داشتنی است. منوی این رستوران یک منوی متنوع است که اغلب سلیقه ها را پشتیبانی می کند.

رندی امسال قصد دارد که برای شب یلدا یک میهمانی خاطره انگیز برگزار کند. این رستوران به همین منظور بسته‌ای یلدایی تهیه کرده که این بسته شامل هفت مدل غذای اصلی، نوشیدنی و پیش غذا، لبو، انار، شیرینی، آجیل، مسابقه سرگرمی و فال حافظ است.
این مراسم جمعه و شنبه شب در ساعت 8 تا 12 برگزار می شود.
در ازای هر نفر برای شرکت در این جشن، 240 هزار تومان دریافت می گردد.

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات رستوران رندی بر روی نام کافه رستوران کلیک کنید

رستوران بخارا یکی از رستوران‌های باکیفیت سنتی ایرانی است که در بلوار صبای جردن واقع شده است. این رستوران با فضایی دلنشین و ایرانی میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای جشن شب یلدا باشد.

رستوران بخارا برای جشن زیبا و با شکوهی که ترتیب داده است، مانند دیگر رستوران ها یک پکیج ارائه کرده که این بسته شامل سینی شب یلدا (آجیل مرغوب، انار، هندوانه و پرتقال) است.
ورودی این رستوران نفری 40 هزار تومان است و در ازای هر سینی یلدا از دو نفر 90 هزار تومان دریافت می گردد.
مراسم یلدا در بخارا، جمعه و شنبه شب در دو سانس 7:30 تا 10 و 10 تا 12 برگزار می شود.

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات رستوران بخارا بر روی نام کافه رستوران کلیک کنید

 

برای مشاهد منو، آدرس و اطلاعات رستوران رویال میراژ بر روی نام کافه رستوران کلیک کنید

برچسب هابرنامه شب چله برنامه شب یلدا برنامه شب یلدا در تهران دورهمی شب یلدا رستوران سنتی برای شب چله شب چله کجا بریم شب چله کجا خوبه؟ شب یلدا تهران شب یلدا تهران کجا بریم شب یلدا در برج میلاد شب یلدا در تهرانپارس شب یلدا در جردن شب یلدا در چهار راه ولیعصر شب یلدا در دارآباد شب یلدا در سعادت آباد شب یلدا در سهروردی شب یلدا در شرق تهران شب یلدا در شریعتی شب یلدا در ولنجک شب یلدا در یوسف آباد شب یلدا کجا بریم مراسم شب یلدا در رستوران های تهران

۱۷/۰۵/۱۳۹۹

۱۰/۰۵/۱۳۹۹

۲۳/۰۳/۱۳۹۹

۲۸/۰۲/۱۳۹۹

۰۸/۰۲/۱۳۹۹

۰۱/۰۲/۱۳۹۹

۲۶/۰۱/۱۳۹۹

۲۴/۰۱/۱۳۹۹

۲۳/۰۱/۱۳۹۹

JavaScript seems to be disabled in your browser.
You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.

با وارد کردن ایمیل خود آخرین تخفیفان‌های شهرتان را دریافت کنید

تخفیفان اولین، معتبرترین و محبوب‌ترین بستر تخفیف و خرید گروهی است که هدف آن تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بستر تخفیف، تجارت و تبلیغات اینترنتی در ایران است. حس خوب هیجان، مشتری مداری و وسواس در انتخاب شرکای تجاری‌ سه ارزش اصلی تخفیفان در ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری است تا بتواند بر اساس آن‌ها خدمات با کیفیت، ارزان و مقرون به صرفه را در اختیار همه کاربران قرار دهد. شما با تخفیفان هیچ تخفیفی را از دست نخواهید داد و می‌توانید هزینه‌های زندگی خود را کاهش دهید و از بهترین خدمات با ارزان‌ترین قیمت‌ها استفاده کنید.

تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، تخفیف های رستوران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، تئاتر، کالاها و برندهای معتبر و کد تخفیف می‌باشند. همچنین برای ارائه خدمات بهتر هر یک از قسمت‌های تخفیفان به دسته‌بندی‌های کوچک‌تری همچون تخفیف رستوران سنتی و ایرانی، رستوران با موسیقی زنده، کافی‌شاپ، صبحانه، بوفه نهار و شام، استخر، باشگاه بدنسازی، شهربازی، توچال، تئاتر کودک، تئاتر کمدی، پینت بال، برج میلاد، لیزر موهای زائد، تور و هتل مشهد، هتل شمال و سایر هتل‌ها تقسیم شده است. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد.

با موفقیت وارد تخفیفان شدید

پکیج شب یلدا


ایمیل و موبایلت رو وارد کن، کدتخفیف بگیر

ثبت نام شما با موفقیت انجام شد

برای اطلاع از تخفیفان‌های جدید مشترک تخفیفان شوید

اشتراک خبرنامه

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های شهرتان آدرس ایمیل خود را وارد نمایید

شب یلدا یا چله، به آخرین روز پاییز یعنی 30 آذر ماه اطلاق می‌شود و ایرانیان از دیرباز به یمن پایان بلندترین شب سال دور هم جمع می‌شوند و شب‌نشینی می‌کنند. در این آیین باستانی که با فرهنگ تک تک ایرانیان چه در داخل کشور و چه در مرزهای دیگر گره خورده، حال و هوایی دوست داشتنی دارد و تا امروز هم رسم یلدا در بین خانواده‌ها پرطرفدار است. از آنجایی که در واپسین روز پاییز، شب در طولانی‌ترین حالت خود قرار دارد، پس از آن، به بهانه کوتاه شدن شب و طولانی‌تر شدن روز به شادی میپردازیم و این پدیده را به فال نیک می‌گیریم و یلدا را سرآغازی بر نور و روشنایی می‌دانیم. پس تصمیم می‌گیریم دور هم جمع شویم، انار و هندوانه میل کنیم، بگوییم و بخندیم و بلندترین شب سال را تا پاسی از شب روشن نگهداریم. به این شب که نزدیک می‌شویم، سوال شب یلدا کجا بریم را بیشتر می‌پرسیم و اغلب دوست داریم یلدایی همراه با خوش‌گذرانی و شادی داشته باشیم. خیلی‌ها به دیدن اقوام می‌روند، خیلی‌ها محفل‌های دوستانه و صمیمانه خود را برپا می‌کنند، گروهی با شرکت در تور شب یلدا به سفر می‌روند و برخی نیز به دنبال برنامه‌ای متفاوت هستند تا شب یلدایشان را برای همیشه در خاطرشان ماندگار کنند. 
هر ساله برخی هتل‌ها و رستوران‌ها برای شب یلدا برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کنند که ممکن است برای بسیاری از افراد و خانواده‌ها جذاب باشد. در این برنامه‌ها معمولا با حضور هنرمندان و اجراهای مختلف، شبی شاد و سرگرم کننده برای میهمانان رقم می‌زنند که وسوسه می‌شویم یکی از یلداهایمان را با شرکت در آن متفاوت‌تر کنیم. علاءالدین تراول برای شب یلدای 98 شما برنامه ویژه‌ای دارد و در این مقاله از وبلاگ، قصد داریم تا چند پیشنهاد برای شب یلدا به شما بدهیم و هتل‌هایی که مراسم و برنامه‌های ویژه‌ای برای عموم مردم دارند را معرفی کنیم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

یلدا را حوالی دربند در هتل ویستریا تهران جشن بگیرید
یکی از مکان‌هایی که در آن به مناسبت شب یلدا می‌توانید اوقاتی شیرین و به یاد ماندنی در کنار همراهانتان سپری کنید، هتل 5 ستاره ویستریا تهران است که با برنامه‌های متنوع و شاد و پذیرایی با خوراکی‌های خوشمزه پاییزی، میزبان میهمانان عزیز خواهد بود. اگر دلتان می‌خواهد یلدایی متفاوت را تجربه کنید، امسال میهمان هتل باسلیقه هتل ویستریاکه به بسیاری از دیدنی های تهران نزدیک است، باشید و با سفره‌های شب یلدایش عکس بگیرید، حافظ خوانی کنید و در یک دورهمی دوستانه لحظات خاطره‌انگیزی بسازید. این برنامه قرار است در رستوران رویال هتل ویستریا واقع در طبقه زیر همکف هتل برگزار شود. این رستوران مجلل که جزء لوکس‌ترین رستوران های تهران به شمار می‌رود، با فضایی دل انگیز و دکوراسیونی با رنگ آبی فیروزه‌ای، حالتان را خوب می‌کند. برنامه‌های مختلفی در ضیافت شب یلدا هتل ویستریا اجرا می‌شود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به دعوت از آقای حسن ریوندی از طنزپردازان محبوب کشور، اشاره کرد که با اجرای حرفه‌ای و جذاب خود لبخند را روی لبانتان می‌نشاند. فال حافظ نیز جزء جدانشدنی آیین‌های ایرانی و شب یلداست و با حافظ خانی، این شب بلند را زیباتر می‌کنیم. از دیگر برنامه‌ها به اجرای زنده گروه موسیقی می‌توان اشاره کرد که با نوازندگی هنرمندان کشورمان انجام می‌شود. عکس یادگاری هم دیگر نمی‌توان نگرفت! در این شب با ثبت تصاویری زیبا، خاطره‌های خود را در قاب دوربینمان برای همیشه ثبت خواهیم کرد.

پکیج شب یلدا

از هرچه بگذریم، سخن خوراکی‌های شب یلدا خوش‌تر است! از دیرباز آجیل‌ها و میوه‌های پاییزی، پای ثابت شب نشینی‌های ما ایرانی‌ها در آخرین شب پاییز بوده است و به همان رسم، بخشی از ضیافت شب یلدا هتل ویستریا به پذیرایی با خوراکی‌های خوشمزه‌ای چون آجیل، کدو حلوایی، انار و هندوانه، مسقطی، لبوی داغ، باقالی و باسلق اختصاص دارد تا شبمان را کامل کند. صرف شام نیز از دیگر برنامه‌های این هتل خواهد بود. رستوران رویال هتل ویستریا با منویی خوشمزه از غذاهای اصیل ایرانی همچون سبزی پلو با ماهی، کشک و بادمجان، آش رشته، کوکو سبزی، رشته پلو، کوفته، میرزا قاسمی، نازخاتون و کباب در شب یلدا امسال از میهمانان پذیرایی می‌نماید.

هتل اسپیناس خلیج فارس در شب یلدا شما را به محفل بزم خود دعوت می‌کند
یکی دیگر از جاهایی که برای گذران شب یلدایی دوست‌داشتنی می‌توانید روی آن حساب کنید، هتل اسپیناس خلیج فارس است که قصد دارد با برگزاری برنامه‌هایی جذاب در فضایی آرام، شبتان را کامل کند. این هتل 5 ستاره که جزء پرچم‌داران صنعت هتلداری ایران محسوب می‌شود، در مرکز شهر و بلوار کشاورز تهران واقع شده و از لحاظ دسترسی، موقعیت مناسبی در شهر دارد و به راحتی می‌توانید برای جشن شب یلدا خود را به آن برسانید. هتل اسپیناس خلیج فارس در جشن نور و روشنایی یلدا، محفل بزمی به همراه سفره مخصوص شب یلدا با بوفه سنتی ایرانی گسترانیده است و از شما دعوت می‌کند تا این آیین باستانی را کنار هم سپری نماییم. در این برنامه، با انواع خوراکی‌های خوشمزه ایرانی از میهمانان پذیرایی می‌شود و بوفه شام مجللی برای پذیرایی از میهمانان گرامی فراهم شده است. میز آجیل مخصوص شب یلدا به همراه میوه‌های یلدایی مانند انار، هندوانه، خرمالو، لبو و باقالا با گلپر و نمک از جمله خوشمزه‌هایی خواهند بود که در این شب نوش جان می‌کنیم.
برای شام بوفه‌ای کامل و خوشمزه شامل سالادبار، پیش غذاها، دسر و نوشیدنی مهیا است. انواع سالادهای رنگارنگ شامل سالاد کارتافل، سالاد مرغ و ذرت، سالاد اندونزی، سالاد شیرازی، سالاد یونانی، سالاد فصل، سالاد لبو، سالاد لوبیا قرمز، سالاد پاستا و سالاد کلم و انار به همراه انواع ماست و زیتون را می‌توانید امتحان کنید. پیش غذاهای اصیل ایرانی نیز مانند آش رشته، کشک و بادمجان، کوکو سبزی، میرزا قاسمی، شامی گوشت و دلمه نیز بخش دیگری از خوراکی‌های خوشمزه و اشتها برانگیز بوفه میهمانی هتل اسپیناس خواهد بود. برویم سراغ غذاهای اصلی ضیافت شب یلدا هتل اسپیناس بلوار، باقالی پلو با گوشت گوسفندی، خورشت قرمه سبزی، سبزی پلو، ماهی قزل آلا سرخ شده، جوجه کباب، کوفته ریزه، ته چین مرغ، کباب لقمه زعفرانی، رشته پلو با مرغ و غیره هم وعده‌های اصلی شام‌اند که به راحتی نمی‌توان از آن گذشت. پس از صرف شام نیز می‌توانید با انواع دسر، ژله، کرم کارامل، پاناکوتا و کیک، کامتان را شیرین کنید. از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شب یلدای هتل اسپیناس خلیج فارس می‌توان به اجرای موسیقی توسط گروه‌های حرفه‌ای، استنداپ کمدی و حافظ خوانی اشاره کرد که اوقاتی مفرح و سرشار از نشاط برایتان رقم می‌زنند.

هیجان مسابقه در شب یلدای هتل پارسیان اوین تهرانهتل پارسیان اوین تهران هم در شب یلدای 1398 شما را به محفل دوستانه و پرنشاط خود دعوت می‌کند. در این ویژه برنامه، هتل اوین با برنامه‌های مختلفی از جمله موسیقی زنده و پیانو نوازی، حافظ خوانی و عکاسی به استقبال طولانی‌ترین شب امسال می‌رود و با پکیج ویژه یلدا، پذیرایی و برنامه‌های هیجان انگیز، تلاش می‌کند شبی خاطره‌انگیز برایتان بسازد.
برای صرف شام یلدای 98 میهمان هتل خواهید بود؛ در ضیافت شام یلدا هتل اوین، با انواع پیش غذای سرد و گرم (شامل سالاد شیرازی، سالاد کدو، سالاد انار، لبو داغ، ماست و خیار، ماست اسفناج، ماست ساده، انواع ترشیجات، آش رشته، میرزاقاسمی، کشک بادمجان) انواع غذاهای ایرانی همچون سبزی پلو با ماهی قزل آلا سرخ شده، کوکوسبزی، کباب کوبیده کاردی، جوجه کباب بدون استخوان، کلم پلو، ته چین مرغ، آلبالو پلو با مرغ،  زرشک پلو با مرغ، چیکن فینگر، چیکن استراگانف، شامی ترش گیلان، برنج سفید زعفرانی، خورش فسنجان، سمبوسه یا اسپرینگ رول، کوفته تبریزی و انواع دسر و نوشیدنی، از میهمانان پذیرایی خواهد شد. 
آجیل ویژه شب یلدا و میوه‌هایی چون انار و هندوانه نیز که نمی‌شود از آنها گذشت، بخش دیگر پذیرایی‌های یلدای هتل اوین را تشکیل می‌دهد. اما یکی دیگر از بخش‌های جذاب برنامه این شب در هتل پارسیان اوین، برگزاری مسابقه بین میهمانان است که طی آن به برندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. در این برنامه گیفت‌های کوچکی نیز به میهمانان اهدا می‌شود که می‌تواند یادگاری کوچکی از بلندترین شب سال باشد.

میهمان محفل یلدای هتل لاله تهران باشیدهتل 5 ستاره لاله تهران نیز در شمار هتل هایی قرار دارد که با برنامه‌های جذاب یلدا، منتظر شماست. قرارگیری هتل لاله در بلوار کشاورز و مرکز شهر تهران، باعث می‌شود دسترسی خوبی به آن داشته باشید و می‌توانید برای گذراندن شب یلدایی متفاوت روی آن حساب کنید. از جمله برنامه‌های این شب در هتل لاله می‌توان به اجراهای هنرمندان کشور، اجرای زنده موسیقی توسط شهرام شکوهی از خوانندگان برتر کشور، گپ و گفت، حافظ خوانی، نقالی و قرعه کشی اشاره کرد. نقالی یکی از آن رسوم قدیمی ایرانیست که امروزه کمتر جایی می‌بینیم اما هتل لاله قصد دارد تا در این شب زیبای پاییزی، شما را به ایران قدیم ببرد و با آیین نقالی و داستان‌های کهن ایرانی آشنا کند. پذیرایی با میوه‌ها و آجیل شب یلدا بخش دیگری از برنامه است و محال است از هندوانه و انار یلدا بتوانیم صرف نظر کنیم! تشریفات هتل لاله قصد دارد تا با بوفه شام متنوع ایرانی، در یلدا پذیرای میهمانان باشد. انواع غذاهای ایرانی مانند خورشت‌ها، کباب، پیش غذاها و دسرهای رنگارنگ و دلچسب، در بوفه یلدای این هتل به چشم می‌خورد که شبتان را کامل خواهد کرد. در انتهای برنامه با قرعه کشی از بین میهمانان، به چند نفر از برندگان هدایایی به یادگار اهدا می‌شود. پارکینگ هتل لاله تهران با ظرفیت بالای خود خیالتان را از بابت جای پارک در مرکز شهر راحت می‌کند و پرسنل میهان‌نواز هتل تلاش می‌کنند تا شب یلدای سال 1398 شما را به یکی از خاطره‌انگیزترین یلداهای زندگیتان تبدیل کنند. پس فرصت را از دست ندهید و با یک تماس با تیم تشریفات علاءالدین تراول برای شرکت در محفل هتل لاله ثبت نام نمایید.

ضیافت یلدای هتل پارسیس مشهد در جوار حرم مطهر امام رضا (ع)هتل پنج ستاره پارسیس مشهد نیز جزء هتل هایی به شمار می‌رود که در ضیافت مجلل یلدای خود، پذیرای میهمانان خواهد بود. بسیاری از مردم مشهد و گردشگران و زائرین، ممکن است ترجیح دهند یلدایشان را متقاوت سپری کنند و با شرکت در محفلی صمیمانه، اوقاتی پر از نشاط را سپری نمایند. در این میان هتل پارسیس با برنامه‌های جذاب و متنوع و پذیرایی شام و تنقلات، شما را به محفل یلدای خود دعوت می‌کند و قصد دارد تا شبی خاطره انگیز برایتان بسازد. این برنامه در تاریخ 28 آذر از ساعت 19 الی 23 برگزار می‌شود. مراسم سنتی و خاطره انگیز شب یلدا در هتل پنج ستاره پارسیس در قالب ضبط و تولید برنامه تلویزیون “چله خراسانی” برگزار خواهد شد و برنامه ضبط شده در 30 آذرماه از سیمای استان پخش خواهد شد.
جزئیات مراسم شب یلدا هتل پارسیس در سال 98 به شرح زیر است:
– حضور بازیگران و هنرمندان سرشناس سینما و تلویزیون (آقای مهران رجبی به عنوان مجری و مهمان ویژه).
– هنرنمایی گروه نمایش طنز از نیشابور.
– هنرنمایی گروه موسیقی مقامی و سنتی از سبزوار.
– هنرنمایی خواننده پاپ و تقلید صدا.
– مسابقه، قرعه کشی، عکس یادگاری و دیگر برنامه های هیجان انگیز.
– بوفه مفصل شام با بیش از 100 نوع غذا و تنقلات مخصوص شب یلدا. 

هتل مجلل درویشی و یلدایی باشکوه
یلدا در هتل 5 ستاره درویشی مشهد حال و هوایی دیگر دارد! هتلی بزرگ و دیدنی که یکی از بهترین هتل های نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) محسوب می‌شود و هر ساله میزبان زائرین و مسافرین متعدد است. این هتل لوکس در واپسین روزهای پاییزی با برگزاری جشن شب یلدا شما را به محفل مجلل خود دعوت می‌کند تا در کنار هم ساعاتی را به بهترین شکل ممکن سپری کنیم. در این بزم، برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری همچون اجرای موسیقی، حافظ خوانی و دیگر برنامه‌های سنتی و آیینی ایران اجرا می‌شود و با یکی از متنوع‌ترین بوفه‌های شام ایران از میهمانان پذیرایی خواهد شد. بوفه شام جشن یلدا هتل درویشی شامل بیش از 50 نوع غذای ایرانی و فرنگی است و علاوه بر آن، پذیرایی ویژه شب یلدا شامل میوه‌های فصل، آجیل و شیرینی نیز از میهمانان به عمل می‌آید. پرسنل میهمان‌نواز و مجرب هتل درویشی همواره تلاش می‌کنند تا یلدایی به یاد ماندنی برای میهمانان این محفل بسازند. با انتخاب این هتل برای یلدا می‌توانید از خدمات پارکینگ هتل درویشی و دیگر خدمات هتل نیز بهره‌مند شوید و نگران جای پارک خودروهایتان نباشید. کافیست تلفن خود را بردارید و با شماره 02174495 تماس بگیرید تا کارشناسان ما رزرو این محفل بزم را برایتان با تخفیفی ویژه انجام دهند. 

 

شب یلدا در هتل 5 ستاره پارس مشهد
اگر در شهر مشهد به دنبال محفل یلدایی متفاوت برای شبی جذاب و خاطره‌انگیز می‌گردید، علاوه بر هتل پارسیس، مراسم یلدای هتل پارس مشهد نیز می‌تواند انتخاب خوبی باشد. هتل پارس مشهد واقع در بلوار وکیل آباد، یکی از بهترین هتل های گروه هتلداری پارس، بر آن است تا با برگزاری مراسمی باشکوه، یلدای سال 98 شما را به یکی از بهترین شب‌های زندگیتان بدل کند. این مراسم در روزهای 29 و 30 آذرماه، هر شب از ساعت 19 الی 24 برگزار می‌شود و برنامه‌های متنوعی دارد. در شب یلدا شاهد اجرای هنرمندان و اجرای زنده موسیقی هستیم و در این برنامه هدایای ویژه‌ای به میهمانان اهدا می‌شود. پذیرایی ویژه شب یلدا با میوه و تنقلات انجام می‌شود و بوفه مجلل شام یلدا نیز با انواع غذاهای ایرانی، نوشیدنی‌های، پیش غذا، سالاد و دسرها، برای پذیرایی از میهمانان مهیا خواهد بود. این هتل بزرگ به دلیل قرارگیری در یکی از بزرگ‌ترین بلوارهای شهر (بلوار وکیل آباد) دسترسی خوبی از سایر نقاط شهر مشهد دارد و با استفاده از پارکینگ هتل پارس، مشکلی از بابت جای پارک خودروهایتان نخواهید داشت. کافی است تلفن خود را بردارید و با یک تماس با کارشناسان تشریفات علاءالدین تراول، شرکت در این برنامه را بری خود و عزیزانتان رزرو نمایید.

 

هتل بلوط تهران و محفلی صمیمانه در محله ولنجک

هتل بلوط تهران هتلی سه ستاره مجلل است که در شمال شهر تهران قرار دارد و قرارگیری در محله خوش آب و هوای ولنجک، به همراه خدمات و امکانات عالی، آن را به یکی از بهترین هتل های تهران تبدیل کرده که امکاناتش بسیار بیشتر از یک هتل سه ستاره است. این هتل زیبا و خوش ساخت، در شب یلدای 98 میزبان برنامه‌ای جذاب ترتیب داده و قصد دارد واپسین شب پاییزی‌تان را در محفل صمیمانه‌اش، به یاد ماندنی کند. برنامه هتل بلوط تهران در شب یلدا، با اجرای زنده موسیقی سنتی و پاپ، حافظ خوانی و گپ و گفتی صمیمانه و گرم همراه خواهد بود و با پذیرایی از میهمانان با انواع خوراکی‌ها و میوه‌های شب یلدا، ادامه می‌یابد. منوی شام هتل بلوط برای این شب با ترکیبی از غذاهای ایرانی و غذاهای فرنگی برای پذیرایی از میهمانان عزیز مهیاست که از عمده‌ترین غذاهای آن می‌توان به باقالی پلو با گوشت گوسفندی، ته چین مرغ یا گوشت، جوجه کباب چوبی، کباب کوبیده، زرشک پلو با مرغ، انواع خورشت، ماهی قزل آلا، بیف استراگانف، ژیگو بره، سبزیجات گراتینه، کشک و بادمجان، میرزا قاسمی، شش مدل سالاد، انواع دسر، نوشیدنی و پیش غذا اشاره کرد که در بوفه‌ای مجلل و شیک، انتظارتان را می‌کشد!

 

شب نشینی یلدا در هتل سیمرغ تهرانهتل سیمرغ تهران یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره پایتخت محسوب می‌شود که به دلیل قرارگیری در خیابان ولیعصر، به یکی از پرطرفدارترین هتل های تهران تبدیل شده است. این هتل با برنامه‌های متنوع در شب یلدا، قصد دارد پذیرای میهمانان عزیز باشد و شبی خاطره‌انگیز بسازد. خوش مسیر بودن هتل سیمرغ و داشتن پارکینگ دلایل خوبیست که برای گذراندن شب یلدایی متفاوت روی این هتل 4 ستاره حساب کنید. در این شب از ساعت 19 تا ساعت 23 میهمان هتل خواهید بود و با برنامه هایی از جمله استند آپ کمدی و اجرای طنزپردازان کشور، اجرای زنده گروه‌های حرفه‌ای موسیقی، برنامه حافظ خوانی و فال حافظ تلاش می‌شود اوقاتی خوشی داشته باشید. در بوفه شام هتل سیمرغ انواع غذاهای ایرانی و پیش غذاها، دسر و نوشیدنی به چشم می‌خورد و ضیافت شام یلدا در کنار عزیزانتان با خوراکی‌های خوشمزه هتل سیمرغ، تکمیل می‌شود.

هتل چهارستاره راتینس ماسال و جشن یلدا
اگر در واپسین روزهای پاییزی مسافر استان گیلان و شهرستان ماسال بودید، پیشنهاد می‌کنیم شب یلدایتان را با جشن یلدای هتل چهار ستاره راتینس ماسال زیباتر کنید. هتل راتینس ماسال با برنامه‌های مهیجی چون موسیقی زنده توسط هنرمندان محبوب کشور، اجرای مسابقه با اهدای جوایز ویژه، آتش بازی، اجرای برنامه طنز توسط کمدین ها و پذیرایی شام و تنقلات شب یلدا میزبان شما در شب آخر پاییز خواهد بود. در منوی شام یلدا هتل راتینس انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود و پذیرایی لبو، کدو، هنوانه، آجیل، میوه و شیرینی هم از دیگر پذیرایی‌های این شب است.

یلدایی مجلل در کاخ رستوران لیدوما
علاوه بر هتل‌ها، کاخ رستوران لیدوما سعادت آباد تهران نیز برنامه ویژه‌ای برای این شب باستانی دارد که قصد داریم به شما معرفی کنیم. لیدوما که جزء لوکس ترین رستوران های تهران به شمار می‌رود، هر هفته میزبان شهروندان و شخصیت‌های معروف خواهد بود که برای گذران اوقاتی منحصر به فرد و به یاد ماندنی، این رستوران را انتخاب می‌کنند. فضای داخلی رستوران لوکس لیدوما به سه قسمت شامل فضای VIP، فضای کلاسیک و فضای باز تقسیم می‌شود و رضایت میهمانان با هر سلیقه‌ای را فراهم می‌کند.
شب یلدا در رستوران لیدوما با برنامه‌های متنوعی همراه است، مراسم این شب با اجرای مجری توانمند کشورمان، آقای مرتضی حسینی آغاز می‌شود و اجرای زنده موسیقی توسط هنرمندان حرفه‌ای و معروف کشور را خواهیم داشت. همچنین خواننده‌های به‌نام کشور نیز با اجرای ترانه، حال و هوایی پر نشاط به مراسم می‌بخشند. حافظ خوانی و گپ و گفت هم از بخش‌های دیگر مراسم یلدای رستوران لیدوماست و با انواع نوشیدنی و میوه‌های فضل از میهمانان پذیرایی می‌شود. صرف شام در این رستوران حال و هوایی دیگر دارد که در کنار عزیزانمان لذت‌بخش‌تر نیز می‌شود. پذیرایی شام به صورت سلف سرویس خواهد بود و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، پیش غذا شامل انواع سوپ‌ها و سالادهای رنگارنگ، دسر و نوشیدنی‌های خوش طعم و متنوع در این مراسم سرو خواهد شد. بهره‌مندی رستوران لیدوما از پارکینگی بزرگ با ظرفیت 1200 خودرو، باعث می‌شود تا میهمانان برای جای پارک خوروهایشان دغدغه‌ای نداشته باشند.

 

یکی دیگر از جاهایی که در واپسین روزهای پاییزی می‌توانید روی آن حساب کنید، مجموعه کاخ سعدآباد تهران است که از تاریخ 27 تا 30 آذر 1398 به مدت 4 روز با مراسم مردمی شب یلدا در قالب نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف پذیرای میهمانان خواهد بود. در این ویژه‌برنامه همه روزه از ساعت 14 می‌توانید از بخش‌های مختلف نمایشگاه‌ها بازدید نمایید و با شرکت در برنامه‌های فرهنگی هنری اوقاتی مفرح و به یاد ماندنی را سپری کنید. انواع برنامه‌ها شامل اجرای موسیقی سنتی و فولکلور، برگزاری مسابقات فرهنگی، هم‌نوازی دف، مراسم آیینی اقوام، آیین شب یلدا، مراسم انارگردانی و غیره اجرا خواهد شد و به صورت رایگان می‌توانید وارد مجموعه شوید و از شرکت در برنامه‌های مختلف و گشت و گذار در باغ، لذت ببرید.

 

اگر می‌خواهید برای شرکت در هر یک از برنامه‌های فوق از تخفیف ویژه برخوردار شوید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و برنامه مورد نظرتان را رزرو نمایید. علاوه بر برنامه هتل‌های فوق که به شما معرفی کردیم، تور شب یلدا علاءالدین تراول نیز یلدای 98 همراه شماست و قصد دارد تا با برنامه‌ای دو روزه شما را به دیدن جاذبه های کاشان و کویر ابوزید آباد ببرد و شب یلدا را در کنار هم زیر آسمان پر ستاره کویر ابوزیدآباد جشن بگیریم و حافظ خوانی، اجرای موسیقی، پذیرایی، گپ و گفت و ستاره چینی زیر نور ماه از برنامه های این تور خواهد بود. 
برای رزرو تور شب یلدا و یا جهت شرکت در برنامه یلدای هتل های سراسر ایران می‌توانید روی تیم تشریفات علاءالدین تراول حساب کنید و با شماره گیری 02174495 با کارشناسان تشریفات ما صحبت و مشورت نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شب یلداتون پیشاپیش مبارک☺

آموزش های موجود در این برنامه از منابع مختلفی جمع آوری شده و به صورت پکیج و یکجا در اختیار شما قرار می گیرد، از جمله: هنر در خانه (http://honardarkhane.ir)  و  آرگا (http://arga.ir)  و  آسمونی (http://asemooni.com)

به گزارش گام خبر «یلدا» دیگر ساده نیست و به سوی یک شب‌نشینی مجلل رفته است. قدیم‌ها اعضای خانواده در بلندترین شب سال، کنار کرسی جمع می‌شدند، انار و خرمالو و هندوانه می‌خوردند و تخمه می‌شکستند. پدر خانواده تفالی به دیوان حافظ می‌زد و با گفتن مثل‌ها و متل‌ها، شبی خاطره‌انگیز را رقم می‌زد.

با اینکه چند روزی به شب یلدا باقی نمانده، اما خانواده‌ها در تکاپوی این سنت ایرانی هستند. یکی به دنبال خرید ست‌های شب یلدایی برای فرزندان است و دیگری برای تزئین سفره شب یلدایش از شمع آن گرفته تا حتی نوع ظرف آجیلش برنامه‌ریزی می‌کند. اگر هم وسعش برسد، مراسم این شب را بیرون منزل برپا می‌کند.

سفره‌خانه‌های سنتی و رستوران‌ها هم که از این رقابت جالب مردم خبردار شده‌اند، با گرفتن چند برگ تراول پنجاه هزار تومانی، این شب را به یک شب تمام لاکچری تبدیل می‌کنند.

شب یلدا در سفره‌‌خانه‌های سنتی

پکیج شب یلدا

رستورانی در مرکز شهر امسال برای نخستین بار پکیچ (بسته) شب یلدا را ارائه می‌دهد. ویژگی این بسته، وجود ۱۰۰ گرم آجیل چهارمغز، ۵ نوع میوه (هندوانه، انار، موزه، خیار و پرتقال)، شیرنی خامه‌ای و سرو چایی همراه با قلیان است. قیمت این پکیچ با ۴۰ درصد تخفیف، ۱۲۰ هزار تومان ذکر شده است!

رستورانی دیگر در حوالی پارک شهر، بسته ویژه این شب را سرو یک نوع غذا، سینی میوه انار، هندوانه همراه با باقالی و تخمه و بادام ذکر می‌کند که قیمت آن نیز به ازای هر نفر ۷۵ هزار تومان است. یک خانواده سه نفره با رفت و آمد باید لااقل ۲۵۰ هزار تومان خرج کند تا شب یلدای درجه یک داشته باشد!

حوالی غرب تهران نیز یک سفره‌خانه سنتی با اعلام اینکه برای این شب ۵۰ درصد تخفیف به مشتریانش می‌دهد، پکیج شب یلداش را شامل سرویس چای و نبات و قلیان، هندوانه، آجیل، سینی میوه، سینی شیرینی، برگه، میوه خشک، لبو، همراه با فال حافظ و پخش موسیقی سنتی اعلام می‌کند که طبق برآورد این سفره‌خانه هزینه هر نفر ۸۰ هزار تومان است. یک خانواده چهار نفره برای خاطره‌انگیز شدن شب یلدایش باید حدود ۳۵۰ هزار تومان خرج کند.

در سمت دریاچه خلیج فارس نیز رستورانی دیگر هزینه منو پکیچ شب یلدایش را که شامل آجیل، هندوانه، لبو، انار، شکلات، باسلق، شیرینی، یک چای کمرباریک همراه با موزیک زنده سنتی است،  نفری ۹۹ هزار تومان در نظر گرفته است. البته اینجا دیگر از غذا خبری نیست و همین پکیچ شب یلدا نیز با ۳۴ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

با این وجود، رستورانی دیگر در حوالی مرکز شهر فهرست بلندبالایی از پکیج شب یلدا نظیر چلوکباب لقمه، چلوکباب لقمه نگینی، چلو جوجه کباب بدون استخوان، چلو جوجه کباب ترش، چلو جوجه کباب عربی… تنقلات و میوه‌های یلدایی (انار، هندوانه) و … اجرای موزیک زنده، حافظ‌خوانی و برنامه‌های مفرح  و شاد همراه با پذیرایی ورودی و چای و شیرینی اعلام کرده است که در کنار آن خدمات عکاسی با دکور یلدا نیز جداگانه حساب می‌کند. قیمت این پکیچ نیز با ۳۵ دردصد تخفیف ۱۳۰ هزار تومان است!

طرح‌های تم یلدایی که تمامی ندارد!

در کنار این تبلیغات در فضای مجازی، خدمات دیگر مانند کارت دعوت‌های مخصوص شب‌یلدا، گیفت باکس‌های شب‌یلدا، ظرف آجیل طرح تم یلدا، ریسه‌ هندوانه‌ای طرح تم یلدا، کپسول اسمارتیز طرح تم یلدا، قاب فال حافظ طرح تم یلدا، تل و کروات نمدی هندوانه‌ای طرح تم یلدا، کلاه مخروطی ساده طرح تم یلدا، شمع اناری طرح تم یلدا، کوکی‌های طرح تم یلدا و هزاران موارد دیگر را در نظر بگیرید که هزینه‌های هنگفتی به همراه دارد.

قبلاً دست‌جمع به خانه بزرگ‌ترها می‌رفتیم و هر یک، میوه‌ای از میوه‌های شب یلدا مانند انار، خرمالو، هندوانه را با خود می‌بردیم. تخمه سیاه و انجیر و توت خشک هم به شکل مختصری سر سفره یلدا دیده می‌شد.

شب یلدا این‌قدر عجیب و غریب نبود. بود؟

واحد پولی خود را جهت پرداخت انتخاب نمایید.

85,000 تومان–260,000 تومان

سود تا سقف 26000 تومان.

پکیج یلدا, پکیج و سوارسکی

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پکیج شب یلدا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

واحد پولی خود را جهت پرداخت انتخاب نمایید.

پشتیبانی توسط دارکوب

نام کاربری یا ایمیل *

رمز عبور *

Log in

29,000 تومان

پکیج پذیرایی شب یلدا مزبار رو میشناسین؟

پکیج شب یلدا

مناسب برای: ۱نفر

ظرف پذیرایی در ابعاد: ۲۲*۱۶٫۵*۲٫۵

شامل: یک عدد جام آجیل شب یلدا (۶۰گرم)، یک عدد جام انار دان شده (۶۰گرم)، یک عدد جام هندوانه خرد شده (۶۰گرم)، یک عدد جام باقالی پخته شده (۶۰گرم) و یک عدد جام لبو (۶۰گرم) به همراه یک عدد فال حافظ

 

پسته و مغز پسته خام، بادام درختی و بادام هندی خام، فندق خام، توت خشک و باسلوق

 

پکیج شب یلدا، یک پکیج پاییزه جذاب و شیک از محبوب‌ترین خوراکی‌های پاییز و شب یلدا است. این پکیج یک گزینه عالی برای مراسم و گردهمایی‌های شماست که یک هدیه یلدایی عالی، شیک و مقرون‌به‌صرفه است. این پکیج یک سفره شب یلدا کوچک محسوب می‌شود و هدیه متفاوت و  پذیرایی جذابی نسبت به سایر هدایا و پذیرایی‌های معمول است.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر شما *

نام *

ایمیل *

اگه براتون انتخاب کردن مشکله یا نیاز به راهنمایی دارین، تلفنتونو بدین تا باهاتون ۵ دقیقه‌ای تماس بگیریم!

مزبار اولین وب سایت رسمی فروش آنلاین فینگر فود و نیازهای دورهمیه. شما مرحله به مرحله هر چی نیاز دارینو سفارش بدین و سر ساعتی که می‌خواین تحویل بگیرین!

 

یک رستوران دنج با فضایی زیبا

انتخاب آزاد از منو

انواع غذاهای هندی

صبحانه با حال و هوایی سنتی

6316

پکیج شب یلدا

۳۴,۵۰۰ تومان
۵۰,۰۰۰ تومان

-پکیج یک نفره همراه با ویژه برنامه شب یلدا در کافه رستوران کاخ پارسه

-این پکیج شامل موارد زیر می باشد :

-جهت انتخاب روز و تهیه کوپن بر روی دکمه انتخاب کنید کلیک کنید 

-بدون نیاز به پرداخت حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده

-همراه با اجرای برنامه های شاد و پذیرایی ویژه

– موسیقی زنده و اجرای برنامه های شاد به همراه نور پردازی و dj

-محیطی شاد ،مناسب مهمانی ها و جشن ها 

– مناسب خانواده ها و دورهمی های دوستانه

-قابل استفاده برای بانوان و آقایان

-امکان سفارش از منوی کافی شاپ با پرداخت هزینه جداگانه در محل

-تعداد کوپن ها محدود می باشد

– هر کوپن قابل استفاده برای یک نفر می باشد.

-زمان ارائه سرویس :تمامی روز های هفته از ساعت ۲۱ الی ۱۲:۳۰ بامداد

– زمان استفاده : از لحظه خرید تا 4 دی ماه 

-قبل از مراجعه جهت رزرو و هماهنگی با شماره ۰۹۱۷۲۰۰۴۷۹۸ تماس حاصل فرمایید

– ارائه پرینت کد تخفیف الزامی می باشد.

مهلت استفاده : از لحظه خرید
الی جمعه ۰۴ دی

شب یلدا ،‌بلند ترین شب سال ،یکی از مراسم‌‌های  ایرانیان باستان است که مردم کشور ما همه ساله آن را جشن می‌گیرند. در این شب ویژه  همه ما دور هم جمع می شویم.در این مراسم شب یلدای امسال دور هم جمع شوید و این شب به یادماندنی را در کاخ پارسه با برنامه های شاد شاد شاد کنار هم جشن بگیریدو لحظات خوب و پر خاطره ثبت کنید 

-تعداد کوپن ها محدود می باشد

– هر کوپن قابل استفاده برای یک نفر می باشد.

-زمان ارائه سرویس :تمامی روز های هفته از ساعت ۲۱ الی ۱۲:۳۰ بامداد

– زمان استفاده : از لحظه خرید تا 4 دی ماه 

-قبل از مراجعه جهت رزرو و هماهنگی با شماره ۰۹۱۷۲۰۰۴۷۹۸ تماس حاصل فرمایید

– ارائه پرینت کد تخفیف الزامی می باشد.

مهلت استفاده : از لحظه خرید
الی جمعه ۰۴ دی

۳۴,۵۰۰ تومان
۵۰,۰۰۰ تومان

رمز عبور خود را وارد کنید

رمز عبور یکبار مصرف که برای شما ارسال شده را وارد کنید .

درباره شیراز تخفیف

همکاری با ما

بیشتر بدانید

Copyright © 2011-2020 ShirazTakhfif.com

هر روز از ساعت ٨ الی ۲۳ پاسخگوی شما هستیم

لطفا کمی منتظر بمانید


12 خرید

زمان باقیمانده

اشتراک با دوستان

تهران، میدان توحید، ضلع جنوب غربی، جنب بانک پارسیان، پلاک86 – شماره تماس:02166904501

پکیج شب یلدا

– امکان سفارش از انواع پکیج شب یلدا در رستوران فخر تهران با خرید نت برگ هر کدام

   – پکیج 1: سفارش از پکیج دو نفره شب یلدا با ارزش 210,000 تومان

– قزل کبابی، جوجه رایحه، برگ گوسفندی، یک عدد سالاد، بورانی اسفناج و بادمجان، 2 پرس برنج، دو عدد آب انار، 100 گرم آجیل، دو عدد باقلوا و چای

   – پکیج 2: سفارش از پکیج چهار نفره شب یلدا با ارزش 390,000 تومان

– قزل کبابی، جوجه رایحه، سلطانی(کوبیده و برگ گوسفندی)، بال کبابی، 4 پرس برنج، 2 عدد سالاد، بورانی اسفناج، زیتون پرورده، زیتون رب انار،ماست و خیار، 4 عدد آب انار، دو آجیل، 4 عدد باقلوا و چای

   – پکیج3: سفارش از پکیج هشت نفره شب یلدا با ارزش 850,000 تومان

– سیاه برگ، چنجه، جوجه رایحه، قزل آلا رنگین کمان، کوبیده، برگ گوسفندی، جوجه لاری، بال کبابی، قزل کبابی، 8 پرس برنج، 4 عدد سالاد، 2 عدد زیتون پرورده، 2 عدد زیتون رب انار، 2 عدد ماست و خیار، دو عدد بورانی بادمجان، 8 عدد آب انار، 4 عدد آجیل، 8 عدد چای و باقلوا، هندوانه

– رستوران فخر تهران دارای 10% حق سرویس است که از مراجعین نت برگ دریافت نمی گردد

– استفاده از مواد غذایی و مصرفی مرغوب

– دارای کادر مجرب و حرفه ای

– همراه با اجرای موسیقی زنده و حافظ خوانی

– با 140 نفر ظرفیت پذیرایی

– دارای جای پارک مناسب حوالی رستوران فخر تهران

– بدون محدودیت در خرید نت برگ

فرصت استفاده از

30 آذر تا
30 آذر 1395

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

– هر نت برگ قابل استفاده برای یک پکیج

– 9% مالیات بر ارزش افزوده روی صورتحساب شما اضافه میگردد

– برنامه ویژه شب یلدا رستوران فخر تهران: از ساعت 19 الی 23

– مراجعه فقط با هماهنگی و رزرو قبلی با شماره: 66904239 – 66904501

– نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

– رزرو و هماهنگی حداکثر تا دوهفته قبل از پایان مهلت استفاده

– ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

– لطفا قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

– نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

 

رستوران فخر تهران یک پیشنهاد عالی از طرف ما و یک انتخاب عالی‌تر از طرف شماست. پس اگر قصد رفتن به رستوران داشتید به رستوران فخر تهران سر بزنید، در رستوران فخر تهران شبی خاطره انگیز را برای خود و همراهانتان بسازید.

پیشنهاد نت برگ به شما رستوران فخر تهران

خیلی عالی
امیدوارم تکرار بشه

خیلیم خوبه


هومن مرکبی

یکی از بهترین کباب برگ های زندگیم بود
-سرویس دهی فوق عالی
-کیفیت فوق العاده
-دیزاین رستوران و غذا مثال زدنی


هما فریمانی

پکیج شب یلدا

سلام
من موندم این آفر اعتبارش از تاریخ 30 آذر شروع میشه این عزیزانی که این آفر نیومده رو سایت سریع نظر دادنو همه شب قبلش اونجا بودن جریانش چیه ؟
از پرسنل و دوستان خود اونجان ؟؟؟…
و اینکه حق سرویس دیگه کمی بدور از انصافه
امیدوارم نت برگ نظرمو تایید کنین


نت برگ

هما جان، در نظر داشته باشید پیشنهاد فخر تهران چندین بار بر روی سایت ارائه شده است و معمولا کسانی که استفاده کرده اند رضایت یا نارضایتی خود را در پیشنهادی درج میکنند که فعال میباشد. همانطور که نارضایتیهایی که حاصل تجربه خریداران قبلی پیشنهادات است فعال میشود ، تجربیات مثبتشان نیز فعال خواهد شد. ضمن اینکه در رستوران فخر تهران حق سرویس دریافت نمیشود بلکه 9%مالیات بر ارزش افزوده لحاظ میگردد که این دو کاملا از هم متفاوت و منفک هستند.

ارایه تخفیف‌های باورنکردنی و دوره‌ای در روز‌های خاص

خرید نت برگ با پرداخت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز

بررسی کیفیت خدمات و کالاها توسط کارشناسان مربوطه

حفظ حریم خصوصی کاربران در بستر تجارت الکترونیک ایمن

در تمامی مراحل سفارش پشتیبانی نت‌برگ کنار شماست

نت‌برگ اولین و بزرگترین سایت تخفیف گروهی در ایران است که به صورت روزانه پیشنهاداتی متنوع و باورنکردنی را با ۴۰ تا ۹۹ درصد تخفیف از بهترین مکان‌های شهر شامل رستوران‌ها، مراکز ورزشی، تفریحی، رفاهی، فرهنگی، هنری، بهداشتی، آرایشی و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. نت‌برگ با بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی و تمرکز روزانه روی کالا ها و سرویس های خدماتی و رفاهی، فرآیند انتخاب را برای اعضای خود آسان کرده و همچنین با استفاده از قدرت خرید گروهی پیشنهادات مورد نظر را به قیمتی عرضه می‌کند که به سختی می‌توان از خرید آن صرف نظر کرد. ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب‌سایت نت‌برگ و همچنین ارائه خدمات روی انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها با استفاده از اپلیکیشن موبایل نت‌برگ این امکان را به خانواده میلیونی نت‌برگ می‌دهد تا در اسرع وقت و به ساده‌ترین شکل ممکن بتوانند به کلیه پیشنهادهای نت‌برگ دسترسی داشته و از امکانات ارائه‌شده آن بهره‌مند شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند. برای استفاده از نت‌برگ تنها کافی‌ست پیشنهاد مورد نظر خود را خریداری نمایید و با ارائه کد های اختصاصی خود به فروشنده که از طریق ایمیل، حساب کاربری‌ و یا پیامک در دسترس شما قرار می‌گیرند، از پیشنهاد و قیمت باورنکردنی نت ‌برگ لذت برده و لحظات خوش و زیبایی را تجربه کنید. لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد.

برای شماره تلفن همراه وارد شده، رمز یکبار مصرف ارسال خواهد شد

مدت زمان باقی مانده برای ارسال مجدد کد

با کامل کردن اطلاعات حساب کاربری ، لیست سفارش ها ، تراکنش ها و … را در حساب کاربری تان ببینید.

پکیج شب یلدا
پکیج شب یلدا
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *